Válasz #5140. hozzászólásra
Hát az attól függ, milyen eszközöket húzol vele, domborzat, talaj kötöttség stb, neked kell tudnod. De én ha csak növénytermesztési munkát csinálnák az mtz-nkel már tuti megturbóztam volna, azt haddszóljon Viszont ott meg a tapadásod fogy el, az egyenes hidas már fog mint állat, még nagyobb kerék van rajta elöl mint a zetor, bár ezekről az egyenes hidakról nem hallani olyan jókat mint a szöghajtásosról.
Ja , mondjuk az elfelejtettem, persze a szívómotoróstól eszik többet de többet is nyújt, hogy a vetélytársától ( 1025) többet eszik-e azt nemtudom megítélni . Konfortban többet nyújt ha mást nem
Nekünk 9540 van, kocsizásra még gyorsabb mint az mtz, egyszer mentem vele hosszabb távra, ott 37 km/ órára jótt ki a sebesség, pedig óra szerint csak 32 volt, és óra szerint 35 vagy felette is megy még. Fogyasztani többet fogyaszt persze mint az mtz. de többet is nyújt.
Hello!
Érdeklődni szeretnék a 10540 zetor felől melyikőtök ismeri , hogy milyen gép
Könnyebb talaj munkára lehet -e használni gondolok pl. a fogyasztás szempontjából. Az mtz helyett. és kocsizásra oda nem lassú?
Köszönöm!
Köszönöm szépen a képeket, így egyszerűbb lesz tal.
Még nem álltam neki, mert a kicsit-5611- kétszer kellett már szerelni 3 nap alatt, egyszer a baloldali mankóstengely menete ment le felszabadult minden, tegnap meg a fék ment el, (már csak jobb oldali volt) szétnyílt a fékgomba kaszáláskor én meg a tábla végén bezúgtam az akácosba le a dombon. Ma kicseréltem a fékgombát, le akartam légteleníteni, erre megforgott a kulcs a légtelenítőcsavaron. Kerék le, fülke fel, sonka le erre a fékmunkahenger tartócsavarja mindkettő beleszakadt, meg a satuba a légtelenítő csavar is beleszakadt. Úgyhogy új fékmunkahengert kíván.
A kaszát elkérték pár napja, most letettem, szerelés alatt szóltam vihetik egy napig biztos nem kell, mondtam-ha MTZ-vel kaszáltak vele annak mindig ékszíjcsere lett a vége-nem baj, majd finoman megyünk vele mondták. Elvitték másfél óra múlva már telefonáltak, hogy milyen ékszíj kell mert egy elszakadt :-)))
Holnap szerintem neki is állok, ha már úgyis olajos leszek.
A szivattyúkat nem kell levenni ugye széthúzás előtt az a kuplungházba vannak csak rögzítve nem nem megy át a csavar a sebváltórészbe is?
Zseniégésjavitó! Én rendelek tőled,6 dbot! Ha 20%ot spórolok,akkor a 6cuccon,nyerek,plusz 20%gázolaj visszatermelést a tankba,meg 60lóerőt! Tehát,megéri! Meg még gázolajat is tudok eladni!
Válasz #5125. hozzászólásra
Létezik 34 colosban állítható zetor kb 1 éve a Pálinkó hirdetett is de nézz szét mert ez a méretezés szabvány és jó pár nyártó használja is .
Köszi Hús Futár!Bízom benn hogy jól "tévedsz" mert akkor ez a méret jó nekem,ugyan az enyémen a tehermentesítő csak 220mm-es de a csavar osztó az patent.
De akkor már kérdeznék tőled még 1et.Lehetne ilyenből állítható nyomtávút találni vagy csak a fíx felni van?
Hétfő előtt nem is állok neki szétszedni szénázok a kicsivel, meg szártépőzök, kocsit szereztem az eleje alá, olajemelőket is átnézem, mert szivárognak, meg gondolkodom, mit kell még csinálni rajta ha már úgyis olajos lesz a kezem. (Szerintem adagolót leveszem megnézetni)
Ha már hidraulika, a függesztőkarok emelését nem igazán tudom finoman szabályozni vagy felemel, vagy leenged, de nem tudok ráemelni pl 3 cm-t, mint a kicsin. Ez így természetes, vagy ezért ennél finomabbra is be lehet állítani?
Tisztelt Zetoros kollégák!
Legyen szíves valaki megírni nekem a Zetor 34colos felni agyméretét és csavar osztókör méretét.16.9x34-es gumikhoz keresnék felniket (de nem Zetorra)
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Zetor 6211 traktoron hogyan kell a féken állítani? Kicsit rá kellene állítanom mert csak az egyik oldal fog normálisan. A Féket szinte sosem használjuk ezért nem is kopik. De most mégis állítanom kellene rajta. Köszönöm.
Nekünk 9540 van, megvagyunk vele elégedve, fogyasztás kicsit magasabb mint az mtz-é, de persze teljesítménybe is többet nyújt a szívó motoroshoz képest ugye. Szervíz, hát semmi extra, szűrők olcsók, magunk cseréljük., Hát igen megbízhatóbb mint az mtz, nemigen dől belőle úgy az olaj az tuti! Persze most télen cseréltünk benne egy szimeringet a kardánnál, de 96 os évjárat , úgyhogy megbocsátható, mostmár biztonsággal áll az ember a betonra, mtz alá győzöm hordani a homokot, hehe, megcsinálom, pár hét megint folyik, meg kell szokni
Válasz #5104. hozzászólásra
egyenlőre nagyon jó igaz 112 üo van benne de az MTZ munkagépeivel is lényegesen kevesebbet fogyaszt a kényelemről kezelésről nem beszélve
Érdeklődnék tud-e valaki a 9540-s,és a 8540-s(remélem jól írtam) zetorokról valamit,82-s mtz helyett kéne rövidesen valami normálisabb gép,mert már kezdem unni ezt a "komfort érzetet".fogyasztás,szervíz stb.
üdvzlet! sokan szidják az /új/ mtzket. Én is tudok olyat,akinél mindn széthullott pár év alatt. váltó,kuplung,többször volt leszedve,mint ahány évet megért. Ezek non rontják a statisztikájukat,a régiekhez képest. PL. kb 5méters fölhajtható kombinátor! 150 hektárra?? Mellette volt régebbi 82 is. t150essel is olyat huzatnak. Akkor azt meg kimélik? az olajfolyásokkal egyáltalán nem értek egyet,ugyanis a hlye vascsöveiket,az áteresz csavarokkal,már régen eldobhatták volna. találkoztam olyannal,h, a cső végén nem volt párhuzamban a fej lukjai. ott aztán lhet, lágyitani a rezet,meg kalapálni,reszelni. egyszerübb levágni,hidraulika tömlővel összerakni. munkahengerbe meg cégnél legyártatni mindnt,azt semmi nem fog folyni. kormány szervó.stb.non alul van méretezve szerintem a kerekek meg a súlyozása miatt is. vezértömb még kényes dolog,az enyémen még eredeti. Újat nem ismerem.jó,nemhomlokrakodó megy róla,az eke is csak 600 kiló nem 1200. azért,non meg vannak terhelve,ahhoz képest,h,alapban meg ugyan az,mint 30 éve, ezt azért ne felejtse el senki! Ma elbirom a 60kgs zsákot,holnap fekete pólóban meg a 100kilót? kb. olyan ez az /új mtz/ dolog is. A 4 hengeresekre gondolok. Ezért szar még a szar anyag is,h.magát sem birja el. bizti vannak rendkivüli kivételek,h, a blokk főtengely /furatok/ nincsenek sikban. 3 tengelyböl 2t eltör. ez,hiba a mérnökei részéről. De szerintem ha a régebbi gépek dolgaival lenne hasznélva,valószinű,h. jóval tovább birná. akkor meg minek a 20,30 % több lóerő? Hát,nem tom. Talán 160 lovas gép,azt az mtz maradjon mtz a kategóriájában
,ne t150 katagória.
Igen, az a baj az MTZ-vel, hogy általában munkacsúcsban hagy cserben.
Van a településünkön 2 Forterra, azok lényegesen kevesebb hibával üzemeltethetők a tulaj szerint, és megbízható ember, nem szokott mellébeszélni!
És a Proximával milyen tapasztalatok vannak?
Nem nagyon vannak itt Proxima tulajok, vagy legalábbis nem nagyon láttam, inkább a Forterrákat olvastam.
Válasz #5100. hozzászólásra
hali, az a baj az MTZ- vel hogy évi 35-40000 db-ot tudnak normális minőségben le gyártani, de mivel nagyon nagy a kereslet igy felpörgetik az összeszerelést mindenféle alkatrészekből, a minőség nem számít csak a mennyiség.Sajnos nekem személyes tapasztalatom volt egy MTZ 820.2 traktorral 2006.os évjárat de azon a két rendszám között mindent javítani kellet állandóan volt vele valami, aztán tavaly ősszel vetéskor cserben hagyott ,én meg mondtam hogy kis pajtás ez volt az utolsó dobásod eladtam és vettünk egy Zetor Proxima Power 120-ast.
Segítek értelmezni...
Természetesen nem a termelt és eladott darabszámot tekintve 0 az MTZ, hanem a minőséget tekintve. Ezen kijelentésemet arra alapozom, hogy (most már) 3 db van a családban, konkrétan apósomnak, és elég sűrűn kell élveznem a "komfort"fülke vendégszeretetét. Szóval ha a minőségét ítélem meg, vannak tapasztalatok sajnos. És mivel nagy %-ban nekem is szívni kell a szereléssel, elhiheted, hogy nem a szívem csücske. Akkor, amikor megy, és nincs vele semmi gond, akkor szeretem, de hogy mindig van valami nyűgje, az azért durva. És most már az sem mondható el róla, hogy legalább olcsó, mert nem az. Csak azt nem bírom megérteni, hogy az oroszok elvileg kimentek az űrbe, de nem tudják úgy összerakni a traktorukat, hogy ne csepegjen taknya - nyála mindig. Vagy lehet, hogy meg tudnák csinálni, csak mivel van rá kereslet ilyen összeszerelési minőségben is, így nem erőlködnek azon, hogy jobb legyen...!
Üdv! szerintem nagyon jól választottál. Nekem egy 4320-as meg egy 4341-es van ha figyelsz rá neked örök élet lesz, egyébként fogyasztásban és kényelemben verhetetlen.
nem tudom értelmezni... mi az hogy a zetorhoz is 0 az mtz-egy olyan gyárról beszélsz aki 65-72000db traktort gyárt évente,a zetor pedig talán 2-3000 db-ot,annak is afelét a lengyel bajtársaink veszik meg,egy picit óvatosabban az mtz röl...
Sikerült hozzájutnom egy zetor 4340-es, 2004-es,700 üzemórás géphez!10 hektár szántó műveléséhez vettem,szerintetek elég vagy kevés?Persze már megvan de el is lehet adni.Esztétikai hiányosságok vannak csak rajta/sárvédők,lámpák,apróságok/ és mehet műszakira /5 éve nincs rá/ talajmunkát soha nem végzet! Esetleg valaki tud valamit erről a típusról,tapasztalat,tartósság megbízhatóság,bármi tanács,nincs ilyen a környéken se bármi észrevételt megköszönnék!!!
Igen, ezt nem értem, hogy a Zetorhoz képest (is) nulla MTZ hogy tudja megoldani a 6 hengerrel az EU követelményeket, a Zetor meg nem? Pedig a Maxterra prototípus kifejezetten tetszetős volt számomra, olyan igazi talajmunkázós gépnek tűnt a paraméterei alapján a 130-170 lovas kategóriában.
szerintetek milyen dolog az hogy az mtz-nek(a .4 illetve a .5 széria)van euro4-tier3b motorja akár 6 hengeres is... a zetor el fog csendesen sorvadni...amugy is az elmult 5 év "termései majdnem katasztrofa...
Válasz #5093. hozzászólásra
Zetor által gyártott 4 hengeres motor megy a legkisebb Proximától egészen a 140-es Forteráig. Minden praktikusan ugyan az a fődarabok, paszol egyikből a másikba. A gyárnak se kell annyi raktárkészletet tartania. Ha a vevő azt mondja hogy 90 lovas traktor kell, vagy 140 lovas, akkor azzal a pumpával, turbóval vagy IC-vel adják ami az adott teljesítményhez van. Így sokkal egyszerübb és olcsóbb a raktározás, és nekik se kell feleslegesen pénzt tartaniok a raktárkészletekben. Hiába jobb a hat hengeres motor, de az EU követelményeinek meg kell felelnie, anélkül nem árulhatják. Mellékesen a Zetor nem olyan nagy cég mint a JD, CNH, Agco ahol rengeteg pénzt tudnak fejlesztésre szánni a Zetorhoz képest.
De miért tudják más gyártók ezt megoldani, vagy inkább úgy kérdezem, hogy a HD miért nem hathengeres?
140-150 lóhoz jobb lenne, talajozni jobb szerintem a 6 henger.
11636 hozzászólás
Válasz #5140. hozzászólásra
De én ha csak növénytermesztési munkát csinálnák az mtz-nkel már tuti megturbóztam volna, azt haddszóljon
Viszont ott meg a tapadásod fogy el, az egyenes hidas már fog mint állat, még nagyobb kerék van rajta elöl mint a zetor, bár ezekről az egyenes hidakról nem hallani olyan jókat mint a szöghajtásosról.
Hát az attól függ, milyen eszközöket húzol vele, domborzat, talaj kötöttség stb, neked kell tudnod.
Válasz #5139. hozzászólásra
Ja igen azzal van egy súly csoportba .
De én a 82 -as mtz -re gondoltam , hogy az az erő tartalék amivel erősebb fogyasztásban meg éri-e
Válasz #5138. hozzászólásra

Ja , mondjuk az elfelejtettem, persze a szívómotoróstól eszik többet de többet is nyújt, hogy a vetélytársától ( 1025) többet eszik-e azt nemtudom megítélni . Konfortban többet nyújt ha mást nem
melyik mtz töl nyujt többet,mert neki nem a 82-es az ellenfele
Válasz #5135. hozzászólásra
Nekünk 9540 van, kocsizásra még gyorsabb mint az mtz, egyszer mentem vele hosszabb távra, ott 37 km/ órára jótt ki a sebesség, pedig óra szerint csak 32 volt, és óra szerint 35 vagy felette is megy még. Fogyasztani többet fogyaszt persze mint az mtz. de többet is nyújt.
Itt találsz adatokat: http://www.konedata.net/Traktorit/zetor.htm
Hello!
Érdeklődni szeretnék a 10540 zetor felől melyikőtök ismeri , hogy milyen gép
Könnyebb talaj munkára lehet -e használni gondolok pl. a fogyasztás szempontjából. Az mtz helyett. és kocsizásra oda nem lassú?
Köszönöm!
Válasz #5133. hozzászólásra
Nem kell leszedni a szivattyúkat .
Válasz #5124. hozzászólásra
Köszönöm szépen a képeket, így egyszerűbb lesz tal.
Még nem álltam neki, mert a kicsit-5611- kétszer kellett már szerelni 3 nap alatt, egyszer a baloldali mankóstengely menete ment le felszabadult minden, tegnap meg a fék ment el, (már csak jobb oldali volt) szétnyílt a fékgomba kaszáláskor én meg a tábla végén bezúgtam az akácosba le a dombon. Ma kicseréltem a fékgombát, le akartam légteleníteni, erre megforgott a kulcs a légtelenítőcsavaron. Kerék le, fülke fel, sonka le erre a fékmunkahenger tartócsavarja mindkettő beleszakadt, meg a satuba a légtelenítő csavar is beleszakadt. Úgyhogy új fékmunkahengert kíván.
A kaszát elkérték pár napja, most letettem, szerelés alatt szóltam vihetik egy napig biztos nem kell, mondtam-ha MTZ-vel kaszáltak vele annak mindig ékszíjcsere lett a vége-nem baj, majd finoman megyünk vele mondták. Elvitték másfél óra múlva már telefonáltak, hogy milyen ékszíj kell mert egy elszakadt :-)))
Holnap szerintem neki is állok, ha már úgyis olajos leszek.
A szivattyúkat nem kell levenni ugye széthúzás előtt az a kuplungházba vannak csak rögzítve nem nem megy át a csavar a sebváltórészbe is?
Sklaci! Sárvédőre vazze! 6Db eredeti csomagolásban visszetermel! Karburátorosra is jó,ha hajtja a magasnyomású szivattyút!

m
Válasz #5127. hozzászólásra
És hová akarod felrakni a Zetorra a te égésjavítódat, hogy ha a csiptuningot se lehet alkalmazni a Zetoron? A Zetoron nincsen comonrail sistém.
Válasz #5128. hozzászólásra



Zseniégésjavitó! Én rendelek tőled,6 dbot! Ha 20%ot spórolok,akkor a 6cuccon,nyerek,plusz 20%gázolaj visszatermelést a tankba,meg 60lóerőt! Tehát,megéri! Meg még gázolajat is tudok eladni!


Válasz #5127. hozzászólásra
Nem unod még a szaroddal körbe offolni a fórumot te majom .
Zetor, Traktorok,Dutra, Homlokrakodó.
Égésjavító: kíméletesebb,mint a chiptuning . És mindezt 15 év garanciával!
A környezetbarát üzemanyag megtakarító egységek megismertetése. A gépjármű teljesítményéhez igazodva, több méretben. Költség takarékos megoldások. Alacsonyabb fogyasztás.Egyszerű beépítés.Kiváló minőség.. 10% -20% Üzemanyag megtakarítás, +10% Lóerő.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/#ixzz36bL3wu24
Válasz #5125. hozzászólásra
Létezik 34 colosban állítható zetor kb 1 éve a Pálinkó hirdetett is de nézz szét mert ez a méretezés szabvány és jó pár nyártó használja is .
Válasz #5121. hozzászólásra
Köszi Hús Futár!Bízom benn hogy jól "tévedsz" mert akkor ez a méret jó nekem,ugyan az enyémen a tehermentesítő csak 220mm-es de a csavar osztó az patent.
De akkor már kérdeznék tőled még 1et.Lehetne ilyenből állítható nyomtávút találni vagy csak a fíx felni van?
Válasz #5123. hozzászólásra



itt a folytatás
Válasz #5122. hozzászólásra




itt a kép meg cikkszámos oldalak . a hidraulikát lehet jól szabályozni rajta ott valami gánya van .
Válasz #5120. hozzászólásra
Rendben!
Hétfő előtt nem is állok neki szétszedni szénázok a kicsivel, meg szártépőzök, kocsit szereztem az eleje alá, olajemelőket is átnézem, mert szivárognak, meg gondolkodom, mit kell még csinálni rajta ha már úgyis olajos lesz a kezem. (Szerintem adagolót leveszem megnézetni)
Ha már hidraulika, a függesztőkarok emelését nem igazán tudom finoman szabályozni vagy felemel, vagy leenged, de nem tudok ráemelni pl 3 cm-t, mint a kicsin. Ez így természetes, vagy ezért ennél finomabbra is be lehet állítani?
Válasz #5119. hozzászólásra
8 lyukas tehermentesítő kör 225 mm a furatok osztóköre 275 mm ha jól tévedek .
Válasz #5085. hozzászólásra
Nincs elfelejtve a katalógus fényképezése de még folyamatban .
Tisztelt Zetoros kollégák!
Legyen szíves valaki megírni nekem a Zetor 34colos felni agyméretét és csavar osztókör méretét.16.9x34-es gumikhoz keresnék felniket (de nem Zetorra)
Válasz #5115. hozzászólásra

köszi , így már remélem megtalálom, mert ami biztos Dunaszerdahelyen van az meg a távolság miatt nem igazán jó
Válasz #5116. hozzászólásra
Agropartra gondolsz? Úgy tudom hogy ők JD-el foglalkoznak.
Válasz #5114. hozzászólásra
Per bete
Válasz #5114. hozzászólásra
Léva /Levice/ ha megfelel adok kontaktust a Farmtechnik cégre. Eredeti alkatrészeket árul.
Válasz #5111. hozzászólásra
a fő fékmunkahengernél is van állítási lehetőség
Sziasztok. Valaki tud esetleg 10540 eshez alkatrész katalógust? Bármilyen formában? Köszi
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Zetor 6211 traktoron hogyan kell a féken állítani? Kicsit rá kellene állítanom mert csak az egyik oldal fog normálisan. A Féket szinte sosem használjuk ezért nem is kopik. De most mégis állítanom kellene rajta. Köszönöm.
Válasz #5108. hozzászólásra


Őszintén irigyellek!
Mi még Ivánt nyögjük...!
Válasz #5107. hozzászólásra


Nekünk 9540 van, megvagyunk vele elégedve, fogyasztás kicsit magasabb mint az mtz-é, de persze teljesítménybe is többet nyújt a szívó motoroshoz képest ugye. Szervíz, hát semmi extra, szűrők olcsók, magunk cseréljük., Hát igen megbízhatóbb mint az mtz, nemigen dől belőle úgy az olaj az tuti! Persze most télen cseréltünk benne egy szimeringet a kardánnál, de 96 os évjárat , úgyhogy megbocsátható, mostmár biztonsággal áll az ember a betonra, mtz alá győzöm hordani a homokot, hehe, megcsinálom, pár hét megint folyik, meg kell szokni
Válasz #5104. hozzászólásra

egyenlőre nagyon jó igaz 112 üo van benne de az MTZ munkagépeivel is lényegesen kevesebbet fogyaszt a kényelemről kezelésről nem beszélve
Érdeklődnék tud-e valaki a 9540-s,és a 8540-s(remélem jól írtam) zetorokról valamit,82-s mtz helyett kéne rövidesen valami normálisabb gép,mert már kezdem unni ezt a "komfort érzetet"
.fogyasztás,szervíz stb. 
Válasz #5104. hozzászólásra
Ha van MTZ az a baj,ha nincs MTZ..... az nem baj!
üdvzlet! sokan szidják az /új/ mtzket. Én is tudok olyat,akinél mindn széthullott pár év alatt. váltó,kuplung,többször volt leszedve,mint ahány évet megért. Ezek non rontják a statisztikájukat,a régiekhez képest. PL. kb 5méters fölhajtható kombinátor! 150 hektárra?? Mellette volt régebbi 82 is. t150essel is olyat huzatnak. Akkor azt meg kimélik? az olajfolyásokkal egyáltalán nem értek egyet,ugyanis a hlye vascsöveiket,az áteresz csavarokkal,már régen eldobhatták volna. találkoztam olyannal,h, a cső végén nem volt párhuzamban a fej lukjai. ott aztán lhet, lágyitani a rezet,meg kalapálni,reszelni. egyszerübb levágni,hidraulika tömlővel összerakni. munkahengerbe meg cégnél legyártatni mindnt,azt semmi nem fog folyni. kormány szervó.stb.non alul van méretezve szerintem a kerekek meg a súlyozása miatt is. vezértömb még kényes dolog,az enyémen még eredeti. Újat nem ismerem.jó,nemhomlokrakodó megy róla,az eke is csak 600 kiló nem 1200. azért,non meg vannak terhelve,ahhoz képest,h,alapban meg ugyan az,mint 30 éve, ezt azért ne felejtse el senki! Ma elbirom a 60kgs zsákot,holnap fekete pólóban meg a 100kilót? kb. olyan ez az /új mtz/ dolog is. A 4 hengeresekre gondolok. Ezért szar még a szar anyag is,h.magát sem birja el. bizti vannak rendkivüli kivételek,h, a blokk főtengely /furatok/ nincsenek sikban. 3 tengelyböl 2t eltör. ez,hiba a mérnökei részéről. De szerintem ha a régebbi gépek dolgaival lenne hasznélva,valószinű,h. jóval tovább birná. akkor meg minek a 20,30 % több lóerő? Hát,nem tom. Talán 160 lovas gép,azt az mtz maradjon mtz a kategóriájában
,ne t150 katagória.
Válasz #5103. hozzászólásra


Igen, az a baj az MTZ-vel, hogy általában munkacsúcsban hagy cserben.
Van a településünkön 2 Forterra, azok lényegesen kevesebb hibával üzemeltethetők a tulaj szerint, és megbízható ember, nem szokott mellébeszélni!
És a Proximával milyen tapasztalatok vannak?
Nem nagyon vannak itt Proxima tulajok, vagy legalábbis nem nagyon láttam, inkább a Forterrákat olvastam.
Válasz #5100. hozzászólásra




hali, az a baj az MTZ- vel hogy évi 35-40000 db-ot tudnak normális minőségben le gyártani, de mivel nagyon nagy a kereslet igy felpörgetik az összeszerelést mindenféle alkatrészekből, a minőség nem számít csak a mennyiség.Sajnos nekem személyes tapasztalatom volt egy MTZ 820.2 traktorral 2006.os évjárat de azon a két rendszám között mindent javítani kellet állandóan volt vele valami, aztán tavaly ősszel vetéskor cserben hagyott ,én meg mondtam hogy kis pajtás ez volt az utolsó dobásod eladtam és vettünk egy Zetor Proxima Power 120-ast.
Válasz #5100. hozzászólásra


Segítek értelmezni...
Természetesen nem a termelt és eladott darabszámot tekintve 0 az MTZ, hanem a minőséget tekintve. Ezen kijelentésemet arra alapozom, hogy (most már) 3 db van a családban, konkrétan apósomnak, és elég sűrűn kell élveznem a "komfort"fülke vendégszeretetét. Szóval ha a minőségét ítélem meg, vannak tapasztalatok sajnos. És mivel nagy %-ban nekem is szívni kell a szereléssel, elhiheted, hogy nem a szívem csücske. Akkor, amikor megy, és nincs vele semmi gond, akkor szeretem, de hogy mindig van valami nyűgje, az azért durva. És most már az sem mondható el róla, hogy legalább olcsó, mert nem az. Csak azt nem bírom megérteni, hogy az oroszok elvileg kimentek az űrbe, de nem tudják úgy összerakni a traktorukat, hogy ne csepegjen taknya - nyála mindig. Vagy lehet, hogy meg tudnák csinálni, csak mivel van rá kereslet ilyen összeszerelési minőségben is, így nem erőlködnek azon, hogy jobb legyen...!
Válasz #5099. hozzászólásra

Üdv! szerintem nagyon jól választottál. Nekem egy 4320-as meg egy 4341-es van ha figyelsz rá neked örök élet lesz, egyébként fogyasztásban és kényelemben verhetetlen.
Válasz #5096. hozzászólásra
nem tudom értelmezni... mi az hogy a zetorhoz is 0 az mtz-egy olyan gyárról beszélsz aki 65-72000db traktort gyárt évente,a zetor pedig talán 2-3000 db-ot,annak is afelét a lengyel bajtársaink veszik meg,egy picit óvatosabban az mtz röl...
Sikerült hozzájutnom egy zetor 4340-es, 2004-es,700 üzemórás géphez!10 hektár szántó műveléséhez vettem,szerintetek elég vagy kevés?Persze már megvan de el is lehet adni.Esztétikai hiányosságok vannak csak rajta/sárvédők,lámpák,apróságok/ és mehet műszakira /5 éve nincs rá/ talajmunkát soha nem végzet! Esetleg valaki tud valamit erről a típusról,tapasztalat,tartósság megbízhatóság,bármi tanács,nincs ilyen a környéken se bármi észrevételt megköszönnék!!!
Válasz #5097. hozzászólásra

Mindenesetre nekem szimpatikusabb volt, mint a Forterra HD, meg szerintem amúgy sem szükséges itt a hengerenkénti 4 szelep...!
Válasz #5091. hozzászólásra
Úgy tudom hogy a maxterrát 2015 ben dobják piacra legkésőbb, de nem zetor motorral hanem valami más 6 hengeressel
Igen, ezt nem értem, hogy a Zetorhoz képest (is) nulla MTZ hogy tudja megoldani a 6 hengerrel az EU követelményeket, a Zetor meg nem? Pedig a Maxterra prototípus kifejezetten tetszetős volt számomra, olyan igazi talajmunkázós gépnek tűnt a paraméterei alapján a 130-170 lovas kategóriában.
Válasz #5092. hozzászólásra
szerintetek milyen dolog az hogy az mtz-nek(a .4 illetve a .5 széria)van euro4-tier3b motorja akár 6 hengeres is... a zetor el fog csendesen sorvadni...amugy is az elmult 5 év "termései majdnem katasztrofa...
Válasz #5093. hozzászólásra
Zetor által gyártott 4 hengeres motor megy a legkisebb Proximától egészen a 140-es Forteráig. Minden praktikusan ugyan az a fődarabok, paszol egyikből a másikba. A gyárnak se kell annyi raktárkészletet tartania. Ha a vevő azt mondja hogy 90 lovas traktor kell, vagy 140 lovas, akkor azzal a pumpával, turbóval vagy IC-vel adják ami az adott teljesítményhez van. Így sokkal egyszerübb és olcsóbb a raktározás, és nekik se kell feleslegesen pénzt tartaniok a raktárkészletekben. Hiába jobb a hat hengeres motor, de az EU követelményeinek meg kell felelnie, anélkül nem árulhatják. Mellékesen a Zetor nem olyan nagy cég mint a JD, CNH, Agco ahol rengeteg pénzt tudnak fejlesztésre szánni a Zetorhoz képest.
Válasz #5092. hozzászólásra

De miért tudják más gyártók ezt megoldani, vagy inkább úgy kérdezem, hogy a HD miért nem hathengeres?
140-150 lóhoz jobb lenne, talajozni jobb szerintem a 6 henger.
Válasz #5091. hozzászólásra
Nem felel meg a motor az új emisziós EU normáknak.