Csak lítiumosat szabad csapàgyakhoz használni.
Én össze kevertem grafitosat meg az
Elf nek valami piros zsirját,de megfogta a csapágyakat és alig birta a traki megforgatni a kaszát.
Válasz #24013. hozzászólásra Sziasztok!
Ez a zsír dolog engem is érdekelne.
Voltam egy mezőgazdasági gépekkel foglalkozó cégnél, és ott egy kék színű zsírt ajánlottak, valami német gyártó készíti, és elvileg fokozott igénybevételű, esetleg melegedő helyekre ajánlják.
Szia!
Sajnos nem volt időm még elkészíteni a fotókat, talán ma este ....
Az üzemóra fogalmilag egy bizonyos - általában 1800 - fordulaton 1 órán át történő üzemeltetést jelent. Másként fogalmazva: 1800 főtengely fordulat az 1 üzemóra. Tehát ha a trakeszod 900-as fordulaton üzemel 1 órát, az csak fél üzemóra.
Vagyis az üzemóra számláló nem más, mint egy megfelelően áttételezett fordulatszámláló.
Nekem tetszik!
Mindig elcsodálkozok milyen ügyesek vagytok,ilyen lakatos dolgokban.Ráadásul ki is találod mit mekkorát,aztán meg is valósítod.
Vagy ha másolat,akkor is tudod mit miért csinálsz.
Gondolom a műszaki vizsga az bonyolult lenne.
Mekkora a költségvetés?
Milyen zsír a jó és melyik a nem jó zsír Balu?
Én elég sokat zsírozom a gépemet ezért érdekelne,most egy lítiumos zsírt használok,igaz nem fűkaszára, de a traktoron mindehová nyomom,ahol van zsírzógomb,mint a hülyegyerek a csokit.
De tényleg havonta egyszer szoktam zsírozni,karbantartani,törölgetni meg ilyenek,motorolajat minden nap indulás előtt megnézem,a váltóban is majdnem mindig.
ez kóros? Vagy még nem?
Az a plusz munkahenger a mechanikus orsó helyett van felrakva neked,így nem kell leszállnod a traktorról azért,hogy beállítsd a dőlését a marónak ekének stb.Valószínű,hogy gyárilag nem volt a gépeden ilyen,és ez utólag lett felszerelve.
A bekötések levétele után,egy munkahengert tudsz vele működtetni.Persze kell hozzá megfelelő hosszúságú hidraulika cső majd.
Én nem így oldanám meg,hanem onnan ahová bekötötték a Japánok a vezérlőtömböt,oda tennék be egy T elosztót,ezután egy másik vezérlőtömb és a többől vinném előre a hidraulika csöveket,és nem csak 1 pár csövet hanem 2 párt azaz 4 lenne,hogy tudjak 2 munkahengert le fel ki-be mozgatni.
Egy ilyen dologba nem kezdenék bele egy szakember nélkül.Neked sem javaslom,hacsak nem vagy hidraulika,szerelő vagy ilyesmi.
Válasz #23975. hozzászólásra Szia! Nem igazán értettem, hogy miért kell a rögtörő henger, de most már rájöttem, és nagyon nagy ötlet! Én nekem is kell egy ilyen!
Érdeklődnék a kelet agronál láttam egy hidraulikus emelésü és forgatású hótolot. ti hogy kötnétek ve a trakimra mellékelek képeket ugyanis nekem van egy pkussz munkahenger hátul plussz vezárlőkarral.
Amúgy a spirál hogyan hajtja az üzemóra mérőt? Valójában a fordulatot számlálja, vagy pedig, ha fordulat van, akkor elektromosan tényleges órákat mér? És ugye a km. műszer (sebesség) az csak a 3. fokozat 4. fokozatában nagyjából valós?
Szia, nagyon örülnék, és nagy segítség lenne, ha le tudnád fotózni, mert anélkül nehéz elindulni akár a beszerzés, akár a legyártás felé.
Még egy kérdés: az üzemóra-szám mérő ugye a gyujtásra kapcsolt időt méri, és nem függ a fordulatszámmérő-meghajtás működésétől?
(igen, spirált csinálni egyszerű, forgásirány-fordítót már nehezebb)
Szia!
Nekem pont ilyen traktorom van. Ha gondolod, akkor lefotózom a kihajtást.
Egyszer nekem is elment vadászni fordulatszám mérő, de nálam a spirál szakadt el.
Tolnán postafordultával megcsinálták.
új vagyok itt, azért írok, mert gondom van egy Isaki TU 180 F fordulatszám mérőjével; amikor vettem, nem működött, merthogy állítólag ki volt kopva a spirál a kihajtásnál. Gondoltam, egyszerű lesz javítani, majd megcsinálom. De kiderült, hogy az adagolónál, a kihajtásnál hiányzik valami, ami a forgásirányt megfordítja. A kérdésem az, hogy ismeri-e valaki, hogy milyen fordító (vagy szöghajtás) van a spirál elé bekötve, vagy hogy honnan lehet ilyent szerezni, vagy mi a gyári jele, vagy legalább, hogy mi egyáltalán az a cucc, ami ezt a forgásirány-módosítást csinálja? Tud valaki ebben segíteni?
üdvözlettel,
Gábor
Válasz #23994. hozzászólásra
Eladó mèg!
Azóta nem próbáltam!
Ez egy tz4k kultinak kèszűlt azzal működött is csak a tulaj eladta a gèpet!
Átheggesztette 3 pontnak!
Èn fölraktam egyszer,hosszú orsó kell hozzá nekem kevèsnek bizonyúlt az 50es beorrolt tőlle meghát úszó hidraulikám van ès kerèk kell a kultinak ez miatt!
Igazából nem èrtem mèg rá foglalkozni!
De masszív nagyon az biztos!
Èn 35000 gondoltam 40 èrt vettem de kormányműre gyűjtök ès annak ennyi az ára!
Ha gondolod küldök tel számot!
Heves megye!
Szia.
A SATOH traktorok a Mitsubishi traktorok elődje volt. A SATOH traktorokat 1979-ig gyártották. Így elég öreg traktornak számítanak. Utána következtek a Mitsubishi D-típus 1978-1981 ig gyártottak. Utána gyártották az MT-típust azt 1981-1985 között. És utána pedig az MT új tipust azt pedig 1985-1990 között.De az MT új típuson belül még voltak évjáratok és típusok. Hát röviden ennyit a Mitsubishiről. De nagyon jó traktorok az biztos.
Üdv.Mindenkinek! A múltkor ígértem hogy beszámolok a Yani kompaktorjának teszt eredményeiről: átcseréltem a kapáit lúdtalpra, levettem a simítókat. (van egy 1400 nm-es kert amit időnkén gyom mentesítenem kell, ami kötött fekete föld lesz) Hoztam képeket is: Ami biztos hogy a hátsó kapasort kicsit hátrébb kell tennem mert néha felgyűlt a föld.
Sziasztok! Két kérdés, ha megengeditek. Az egyik, hogy szoktátok élezni a marókéseket? Másik, valakinek olcsó-olcsó pénzért kombinátorja, legfeljebb 140 cm széles eladó esetleg?
Tavaly is már valaki fel vetette de valahogy elmaradt, lehetne csinálni egy mini börzét is. Ha valakinek van olyan holmija ami nem kell és el szeretné adni, cserélni vagy ajándékozni akkor itt megteheti. Szerintetek lenne rá igény ? Nekem például van két alsókarom az után gyártott.
Üdv!
Tudna valaki segiteni?
Iseki Landhope trakin (mitsubitsi motoros) az adagolóban külön kell cserélni az olajat,vagy a motorból kapja a kenést?
Beöntő nyillás van az adagolón,de a leeresztőt nem látom.
Sziasztok ! Ez idáig 56 a létszám itt a lista . Esetleg ha valaki már jelezte felém a szándékát és nem látja a nevét a listán az szóljon , " kezdek szenilis lenni a korral jár"
Válasz #23968. hozzászólásra
Csak ne 80w 90 nest
Mert az sűrű lesz a hidraulikának.15w 40-nest rakj bele ami váltó hidraulika olaj. Meg ne keverd az olajakat mert felhabosodik.
35470 hozzászólás
Csak lítiumosat szabad csapàgyakhoz használni.
Én össze kevertem grafitosat meg az
Elf nek valami piros zsirját,de megfogta a csapágyakat és alig birta a traki megforgatni a kaszát.
Válasz #24013. hozzászólásra
Szerintem nem koros a motorba minden nsp meg nézem én is indulàs.
Válasz #24016. hozzászólásra
Igen. A pontosság kedvéért: nem fordulatot mér, hanem számlál.
Válasz #24013. hozzászólásra Sziasztok!
Ez a zsír dolog engem is érdekelne.
Voltam egy mezőgazdasági gépekkel foglalkozó cégnél, és ott egy kék színű zsírt ajánlottak, valami német gyártó készíti, és elvileg fokozott igénybevételű, esetleg melegedő helyekre ajánlják.
Válasz #24015. hozzászólásra
Szia, köszi, várom. Gyanítottam -dehát nem tudtam-, hogy ez az üzemóra számláló tulajdonképpen fordulatot mér.
Válasz #24005. hozzászólásra
Szia!
Sajnos nem volt időm még elkészíteni a fotókat, talán ma este ....
Az üzemóra fogalmilag egy bizonyos - általában 1800 - fordulaton 1 órán át történő üzemeltetést jelent. Másként fogalmazva: 1800 főtengely fordulat az 1 üzemóra. Tehát ha a trakeszod 900-as fordulaton üzemel 1 órát, az csak fél üzemóra.
Vagyis az üzemóra számláló nem más, mint egy megfelelően áttételezett fordulatszámláló.
Válasz #23992. hozzászólásra

Nekem tetszik!
Mindig elcsodálkozok milyen ügyesek vagytok,ilyen lakatos dolgokban.Ráadásul ki is találod mit mekkorát,aztán meg is valósítod.
Vagy ha másolat,akkor is tudod mit miért csinálsz.
Gondolom a műszaki vizsga az bonyolult lenne.
Mekkora a költségvetés?
Válasz #24009. hozzászólásra


Szia
Milyen zsír a jó és melyik a nem jó zsír Balu?
Én elég sokat zsírozom a gépemet ezért érdekelne,most egy lítiumos zsírt használok,igaz nem fűkaszára, de a traktoron mindehová nyomom,ahol van zsírzógomb,mint a hülyegyerek a csokit.
De tényleg havonta egyszer szoktam zsírozni,karbantartani,törölgetni meg ilyenek,motorolajat minden nap indulás előtt megnézem,a váltóban is majdnem mindig.
ez kóros? Vagy még nem?
Válasz #24007. hozzászólásra

Szia
Az a plusz munkahenger a mechanikus orsó helyett van felrakva neked,így nem kell leszállnod a traktorról azért,hogy beállítsd a dőlését a marónak ekének stb.Valószínű,hogy gyárilag nem volt a gépeden ilyen,és ez utólag lett felszerelve.
A bekötések levétele után,egy munkahengert tudsz vele működtetni.Persze kell hozzá megfelelő hosszúságú hidraulika cső majd.
Én nem így oldanám meg,hanem onnan ahová bekötötték a Japánok a vezérlőtömböt,oda tennék be egy T elosztót,ezután egy másik vezérlőtömb és a többől vinném előre a hidraulika csöveket,és nem csak 1 pár csövet hanem 2 párt azaz 4 lenne,hogy tudjak 2 munkahengert le fel ki-be mozgatni.
Egy ilyen dologba nem kezdenék bele egy szakember nélkül.Neked sem javaslom,hacsak nem vagy hidraulika,szerelő vagy ilyesmi.
Válasz #24010. hozzászólásra


És végre a traki is sorra kerül.
Kész lettem a kasza karbantartásával.


Egy tanács,mindenki jól válasza meg a megfelelő kenőzsirt.Mert lehet belőle galiba.
Válasz #23975. hozzászólásra Szia! Nem igazán értettem, hogy miért kell a rögtörő henger, de most már rájöttem, és nagyon nagy ötlet!
Én nekem is kell egy ilyen!
Érdeklődnék a kelet agronál láttam egy hidraulikus emelésü és forgatású hótolot. ti hogy kötnétek ve a trakimra mellékelek képeket ugyanis nekem van egy pkussz munkahenger hátul plussz vezárlőkarral.
Amúgy a spirál hogyan hajtja az üzemóra mérőt? Valójában a fordulatot számlálja, vagy pedig, ha fordulat van, akkor elektromosan tényleges órákat mér? És ugye a km. műszer (sebesség) az csak a 3. fokozat 4. fokozatában nagyjából valós?
Válasz #24003. hozzászólásra
Előre is köszönöm a fotókat, ha valami közbejönne, nem baj, a dolog nem annyira sürgős!
üdv, Gábor
Válasz #24002. hozzászólásra
Oks, ma megcsinálom a fotókat, ha valami közbe nem jön.
Az üzemórát is a fordulatszám mérő meghajtás hajtja.
Válasz #23999. hozzászólásra

Szia, nagyon örülnék, és nagy segítség lenne, ha le tudnád fotózni, mert anélkül nehéz elindulni akár a beszerzés, akár a legyártás felé.
Még egy kérdés: az üzemóra-szám mérő ugye a gyujtásra kapcsolt időt méri, és nem függ a fordulatszámmérő-meghajtás működésétől?
(igen, spirált csinálni egyszerű, forgásirány-fordítót már nehezebb)
üdvözlettel, -és köszi előre is,
Gábor
Válasz #24000. hozzászólásra
Jó ez a kis aknátok, így sokkal könnyebb a szerelés!
Szia Sanyi és Balázs! Na akkor most, reszkethetnek a vakondok!
Válasz #23998. hozzászólásra
Szia!
Nekem pont ilyen traktorom van. Ha gondolod, akkor lefotózom a kihajtást.
Egyszer nekem is elment vadászni fordulatszám mérő, de nálam a spirál szakadt el.
Tolnán postafordultával megcsinálták.
Üdvözlet a fórumozóknak,
új vagyok itt, azért írok, mert gondom van egy Isaki TU 180 F fordulatszám mérőjével; amikor vettem, nem működött, merthogy állítólag ki volt kopva a spirál a kihajtásnál. Gondoltam, egyszerű lesz javítani, majd megcsinálom. De kiderült, hogy az adagolónál, a kihajtásnál hiányzik valami, ami a forgásirányt megfordítja. A kérdésem az, hogy ismeri-e valaki, hogy milyen fordító (vagy szöghajtás) van a spirál elé bekötve, vagy hogy honnan lehet ilyent szerezni, vagy mi a gyári jele, vagy legalább, hogy mi egyáltalán az a cucc, ami ezt a forgásirány-módosítást csinálja? Tud valaki ebben segíteni?
üdvözlettel,
Gábor
Válasz #23994. hozzászólásra
Eladó mèg!
Azóta nem próbáltam!
Ez egy tz4k kultinak kèszűlt azzal működött is csak a tulaj eladta a gèpet!
Átheggesztette 3 pontnak!
Èn fölraktam egyszer,hosszú orsó kell hozzá nekem kevèsnek bizonyúlt az 50es beorrolt tőlle meghát úszó hidraulikám van ès kerèk kell a kultinak ez miatt!
Igazából nem èrtem mèg rá foglalkozni!
De masszív nagyon az biztos!
Èn 35000 gondoltam 40 èrt vettem de kormányműre gyűjtök ès annak ennyi az ára!
Ha gondolod küldök tel számot!
Heves megye!
Válasz #23995. hozzászólásra
Szia.
A SATOH traktorok a Mitsubishi traktorok elődje volt. A SATOH traktorokat 1979-ig gyártották. Így elég öreg traktornak számítanak. Utána következtek a Mitsubishi D-típus 1978-1981 ig gyártottak. Utána gyártották az MT-típust azt 1981-1985 között. És utána pedig az MT új tipust azt pedig 1985-1990 között.De az MT új típuson belül még voltak évjáratok és típusok. Hát röviden ennyit a Mitsubishiről. De nagyon jó traktorok az biztos.
Sziasztok!
Mit érdemes tudni a Satoh kistraktorokról?
Konkrétan a Satoh St1510 érdekelne, de eddig nem is hallottam erről a márkáról.
Válasz #23945. hozzászólásra
Helló!
Érdeklődnék, hogy eladtad-e kultivátort?
Illetve próbáltad-e azóta,
Illetve mennyit kérsz érte?
Köszi a válaszokat.
Attila
Üdv.Mindenkinek! A múltkor ígértem hogy beszámolok a Yani kompaktorjának teszt eredményeiről: átcseréltem a kapáit lúdtalpra, levettem a simítókat. (van egy 1400 nm-es kert amit időnkén gyom mentesítenem kell, ami kötött fekete föld lesz) Hoztam képeket is:
Ami biztos hogy a hátsó kapasort kicsit hátrébb kell tennem mert néha felgyűlt a föld.
Sziasztok. Készülőben az új pótkocsim.

Válasz #23990. hozzászólásra

Szia jó lett,te csináltad vagy csináltattad?Mennyibe fájt kiépíteni,majd ha lesz pótkocsim nekem is kelleni fog.
Sziasztok,


elkészült a trakimon a hidraulika gyorscsatlakozó kiépítése. Hoztam róla pár képet akit érdekel.
Válasz #23987. hozzászólásra
Nem kell azt élezni, majd a föld élezi.
Kedves Fórumozók !
Olyan kérdésem lenne, kubota 21 le géphez milyen fűkaszát kaszát ajánlotok ?
Sziasztok! Két kérdés, ha megengeditek. Az egyik, hogy szoktátok élezni a marókéseket? Másik, valakinek olcsó-olcsó pénzért kombinátorja, legfeljebb 140 cm széles eladó esetleg?
Válasz #23982. hozzászólásra
Eke nélkül is vállalok talajmunkát!!!!
Tavaly is már valaki fel vetette de valahogy elmaradt, lehetne csinálni egy mini börzét is. Ha valakinek van olyan holmija ami nem kell és el szeretné adni, cserélni vagy ajándékozni akkor itt megteheti. Szerintetek lenne rá igény ? Nekem például van két alsókarom az után gyártott.
Sziasztok! Van egy 1,1 méteres talajmaróm ha esetleg valakit érdekel!
http://olx.hu/hirdetes/bolgar-talajmaro-ID3aCfH.html
Talajmaró
Válasz #23981. hozzászólásra



Ok rögzítettem a mocira meg rá akasztunk egy kettes ekét, ha elhúzza akkor rossz gép nem lehet
Válasz #23981. hozzászólásra



Ok rögzítettem a mocira meg rá akasztunk egy kettes ekét, ha elhúzza akkor rossz gép nem lehet
Üdv!
Egy fővel és egy japóval én is megyek, csak nem traki lesz, hanem moci!
Üdv!
Tudna valaki segiteni?
Iseki Landhope trakin (mitsubitsi motoros) az adagolóban külön kell cserélni az olajat,vagy a motorból kapja a kenést?
Beöntő nyillás van az adagolón,de a leeresztőt nem látom.
Válasz #23974. hozzászólásra

"



Sziasztok ! Ez idáig 56 a létszám itt a lista . Esetleg ha valaki már jelezte felém a szándékát és nem látja a nevét a listán az szóljon , " kezdek szenilis lenni a korral jár
Ja és 10 db traki lesz
Geresz1 2
Agrokid 4
Balu2 3
hspityu 5
Bencsiki 2
Plútó 1
Ilokos 3
Láda K 2
Milus 2
BanDom 2
bfrc77 2
Szegedi Laci 3
Bit78 1
Ati 76 3
Kioti 2
Agronomus 2
Krizol 5
Szamóca 2
Balázs1994 2
Balaci 2
Kismumus 6
Válasz #23977. hozzászólásra
Mert hogy közzel van a maróhozz. Hátrább kellettenem mert àllandóan bedugult.
Válasz #23976. hozzászólásra

Igen. Nem olyan rossz csak a pálcákat kell be sűríteni, úgy vettem észre hogy a gép is könnyebben vitte a marót.
Válasz #23975. hozzászólásra
Homokban tesztelted már?
Kész lett a rögtörő henger.

Na már nekünk is van plakátunk
Szerintem jobb mint a motorosoké 




Válasz #23964. hozzászólásra

Ahogy akarod!!
Válasz #23968. hozzászólásra

Szia!
Én ilyen olajat tettem a sebességváltóba, meg hidraulikába(ugye bár egyben van). Hajtásba meg viszont amit Te is irtál, 80w90-et.
Az olajat nem innen vettem, egy nagyon jó ismeröstől, nagyon jó áron
http://www.keletagro.hu/hu/japan-kistraktorok/egyeb-japan-kistraktor-tartozekok/p-870/univerzalis-olaj-agip-multitech-15w-40-japan-kistraktorokhoz
Válasz #23968. hozzászólásra
Csak ne 80w 90 nest
Mert az sűrű lesz a hidraulikának.15w 40-nest rakj bele ami váltó hidraulika olaj. Meg ne keverd az olajakat mert felhabosodik.