Fórum

Rába Steiger traktorok 

Létrehozta: Vendég, 2008-02-03 21:31:29

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #2553 rigás | 2017-09-17 21:57:05

  • Válasz » #2552 vasvarikriszta | 2017-09-17 16:55:13

    Válasz rigás #2551. hozzászólására

    megkérdezhetem helyileg hol vagy

  • Válasz » #2551 rigás | 2017-09-17 08:09:26

    Válasz vasvarikriszta #2549. hozzászólására
    Nem tudom mert már így átalakítva vettem a gépet. Valószínűleg nem gyári mint ahogy a cső sem, ami egyszerű méretre csináltatott hidraulika cső.
    A helyi SKF üzletbe szoktam hidrocsöveket csináltatni olyat csinálnak amilyet kérek, bármilyen csövet legyártanak ott helyben azonnal.

  • Válasz » #2550 mtz1221 | 2017-09-16 21:52:47

    Válasz Tomszi #2543. hozzászólására
    Tényleg,akkor nem szóltam bocsi.

  • Válasz » #2549 vasvarikriszta | 2017-09-16 21:07:18

    Válasz rigás #2540. hozzászólására

    két kérdés az első az hogy az a derékszög elosztó gyári vagy csináltatott? a második kérdés ami az órához megy vékony cső hogy lett leszűkítve ?

  • Válasz » #2548 Tomszi | 2017-09-16 12:16:26

    Válasz vasvarikriszta #2538. hozzászólására
    Megkerestem a címeket, anno itt írta vki aki vett tőlük pár éve. Mindkettő Soltvadkerti. Ferromax Kft és Variens Kft. Elérhetőségeket a linkeken találsz. Ha van valami eredmény írd meg.

    Variens KFTFerromax KFT

  • Válasz » #2547 Tomszi | 2017-09-16 09:58:06

    Válasz rigás #2544. hozzászólására
    Az Axial webáruházában nézelődtem a nyáron, csak úgy, ott asszem 130ezer HUF volt, vagy valami hasonló. De az külsőre az eredetire hasonlított ha jól emlékszem.

  • Válasz » #2546 rigás | 2017-09-16 09:37:47

    Válasz csoppika #2545. hozzászólására
    Hmmm! Akkor csak orosz. Hiányoltam róla a ciril betűket, meg a gódát, csenát cccp-t ilyesmiket...smile lol

  • Válasz » #2545 csoppika | 2017-09-16 07:55:44

    Válasz rigás #2544. hozzászólására

    Az MTT-6 a gugli szerint fehérorosz(belarus)... .by végű oldallal hozza...

  • Válasz » #2544 rigás | 2017-09-16 07:23:15

    Válasz Tomszi #2541. hozzászólására
    Igaz, ez nem az.smile smile Nem tudom milyen gyártmány, először azt hittem orosz mert a külsőre arra hajaz, de nem az.
    A motor olaj nyomást méri egy 7 baros yenkay, olyan ami a fotódon van (meg az egyik 50-es MTZ-be van még ilyen).
    két éve jött a házhoz ez a rozsda boglya már így átalakítva, igaz magam sem szeretek mókolni igyekszem mindent normálisan megcsinálni.
    Van elektromos óra a polcon azt be lesz faragva és bekötve az eredeti helyéra ami a turbó olajnyomó cső elején van, nem árt tudni kap e olajat a turbó...

    Igen ilyen az "új" szivattyú ami az alu házával már ránézésre is csak árnyéka a réginek. Végül is működik és olcsó 60 ezerbe fájt.

  • Válasz » #2543 Tomszi | 2017-09-15 22:26:27

    Válasz mtz1221 #2542. hozzászólására
    Az első 2 fotó amit kiad a kereső azt még én raktam fel anno erre a fórumra már marha régen. Hiába, az internet nem felejt
    smile biggrin

  • Válasz » #2542 mtz1221 | 2017-09-15 22:22:42

  • Válasz » #2541 Tomszi | 2017-09-15 22:14:31

    Válasz rigás #2540. hozzászólására
    Ez nem Yenkay, nem kötözködésből, de azt írtad. smile smile Egyébként ez is jó, mert jó nagy utat tesz meg a mutatója 6 bar-ig.
    Egyébként így az igazi, a műszerfalba téve az óra, nem mellécsavarozva meg ide-oda. Ha meghagyod az elektromost még akkor is bele lehet furkálni pluszba olajnyomást és vízórát, van hely, és olyan, mint a gyári.

    Ilyen szögletes az új szivattyú?

  • Válasz » #2540 rigás | 2017-09-15 21:57:43

    Válasz vasvarikriszta #2534. hozzászólására
    Tessék az ígért képek:



    Az alsó vékony cső az óráé, közvetlen a szivattyú nyomó ágára kötve.

    Egy találati lista az óra beszerzési lehetőségeiről.

  • Válasz » #2539 Tomszi | 2017-09-15 20:10:20

    Válasz vasvarikriszta #2538. hozzászólására
    Megkeresem, és ha megvan megírom, ha nem akkor meg azt hogy nem találtam meg. smile cowboy
    Nekem messze volt, meg akkor nemis akartam venni, csak eltettem a címet, mondván hátha kell. Ma már postán vagy futárral bármit-bárhova küldenek.

  • Válasz » #2538 vasvarikriszta | 2017-09-15 18:43:49

    Válasz Tomszi #2536. hozzászólására

    megkérdeznéd hogy van e ilyen órájuk vagy egy telefonszámot ha írsz az is jó köszönöm szépen

  • Válasz » #2537 rigás | 2017-09-14 21:56:15

    Válasz vasvarikriszta #2534. hozzászólására

    Holnap este töltök fel képeket.
    Sajnos, ma nem értem rá fotózni.

  • Válasz » #2536 Tomszi | 2017-09-14 21:40:38

    Válasz Tomszi #2535. hozzászólására
    A fémcső érzékenyebb a rázkódásra hosszú távon, bocs, elírtam.
    Meg még azt akartam hogy nekem egyszer adtak egy címet ahol be lehet szerezni, de akkor végül nem kellett, mert szereztem máshonnan. De ha kell valakinek megkeresem a gépemen a címet, sőt 2 boltcím is volt ha jól emlékszem. Egy kérdést megér. Szerintem többet érnek ezek, nomeg a ugyanilyenből a vízóra, mint az általában kapható orosz órák.

  • Válasz » #2535 Tomszi | 2017-09-14 21:37:45

    Válasz vasvarikriszta #2533. hozzászólására
    Így néz ki a Yenkay olajnyomásmérő, ez 7bar-ig mér, de youtube videóban láttam 5-ig mérőt is Steigerben (motorolajnyomásnak és sebváltóolajnyomásnak is.) Érdemes kicserélni mindkettőt. Bekötni be lehet az elektromos óra adójának helyére, ha azt kiveszed úgyis felesleges az adója. De bárhova be lehet kötni ahol olajnyomás van, közcsavar kérdése. Én IFA gumi fékcsővel kötöttem be valamikor, az sokkal nagyobb nyomásra van csinálva, kicsi az esélye hogy kilyukadjon. Asszem a hollanderje passzol is az óra végére. Ha hosszabb kell közcsavarral össze lehet toldani. A fémcső a rázkódásra érzékesebb.

  • Válasz » #2534 vasvarikriszta | 2017-09-14 20:31:15

  • Válasz » #2533 vasvarikriszta | 2017-09-14 20:30:40

    Válasz Tomszi #2531. hozzászólására

    én azért kérdeztem mert már előzőleg felvilágosítottak fontos a beosztás

  • Válasz » #2532 rigás | 2017-09-13 22:13:55

    Válasz vasvarikriszta #2530. hozzászólására
    Szia!
    Tomszi már leírt helyettem mindent, köszönet érte.smile cowboy
    Talán még annyit nekem a motorolaj órája is vissza lett alakítva mechanikussá, az Yenkay óra.
    Ha kéred szívesen hozok majd képeket az órákról, és arról hogyan és hova vannak bekötve.

  • Válasz » #2531 Tomszi | 2017-09-13 21:35:53

    Válasz vasvarikriszta #2530. hozzászólására
    Ugyan nem engem kérdeztél, de hozzászólok. A lényeg hogy mechanikus nyomásmérő legyen (manométer) az a legbiztosabb. ezek nem típusfüggő. Ezekhez csővel oda van vezetve hozzá az olaj vagy épp a levegő és mutatja a nyomását. A lényeg az óra nyomáshatára, hogy meddig van skálázva, pl. egy hidraulikarendszerhez 250-300bar-os óra kell legalább, légfékrendszerben van 6-8bar akkor 10 baros óra. Motorolajnyomáshoz 5-6-8 bar-os óra elég, a Steiger sebváltó-olajnyomáshoz szintén jó ilyen. Ha csak 3-ig mér de a rendszerben van 5 is, akkor olyankor kiakad az óra vagy tönkre is megy.
    És a másik lényeg hogy az órához menő cső jól meg legyen csinálva.

    A Yenkay típusú nyomásmérők és vízhőfokmérők a legjobbak szerintem. Állítólag pár helyen még be lehet szerezni ilyet. És még nagyon jól is néz ki a króm kerettel.

  • Válasz » #2530 vasvarikriszta | 2017-09-13 20:32:52

    Válasz rigás #2526. hozzászólására

    az orosz óra mibe való?vagy tudod a márkáját?

  • Válasz » #2529 vasvarikriszta | 2017-09-13 20:30:24

  • Válasz » #2528 Tomszi | 2017-09-13 20:04:43

    Válasz vasvarikriszta #2527. hozzászólására
    IFA-Möve, NDK ülés, ilyen volt gyárilag a Rába-Steigerekben. Az ülőlap oldalára nagy fehér betűkkel ráírva. Látszik a lengéscsillapítón a DDR felirat, csak abból gondoltam.

  • Válasz » #2527 vasvarikriszta | 2017-09-13 19:28:49

    Válasz Tomszi #2525. hozzászólására

    ne haragudj de nem tudom mi az a Möve

  • Válasz » #2526 rigás | 2017-09-12 19:30:00

    Válasz vasvarikriszta #2513. hozzászólására

    Nemrég volt gondom a váltó olajnyomással. Hidegen 5 melegen 5-6 heki tárcsázás után 0, forró és habos volt az olaj (hajtómű 80W90).
    A vége szivattyú csere lett, most 7-ről indul és tartja az 1 bart.
    Ja, mechanikus orosz óra van benne. Ajánlom neked is alakítsd át mechanikussá, nem nagy szerelés/beruházás és cserébe megbízhatóbb mint az elektromos.

  • Válasz » #2525 Tomszi | 2017-09-12 18:45:59

  • Válasz » #2524 Tomszi | 2017-09-12 18:43:25

  • Válasz » #2523 vasvarikriszta | 2017-09-12 18:05:53

    Válasz Tomszi #2522. hozzászólására
    az ülés lengéscsillapítója

  • Válasz » #2522 Tomszi | 2017-09-11 22:52:39

  • Válasz » #2521 vasvarikriszta | 2017-09-11 19:17:18

  • Válasz » #2520 2266 | 2017-09-02 21:26:00

    Válasz Tomszi #2516. hozzászólására

    Az enyémben is ilyen van.. Egy darabig bosszantott mára már nem érdekel!!! smile whistlingsmile wink

  • Válasz » #2519 raba.steiger.320 | 2017-09-02 21:24:43

    Válasz Davidzonn #2518. hozzászólására
    És akkor miért nem tálán baj.smile thumbup

  • Válasz » #2518 Davidzonn | 2017-09-02 21:02:54

    Válasz raba.steiger.320 #2517. hozzászólására

    Köszi ennek semmi értelme. Ne nézzétek meg. Időpocsékolás.. smile censored

  • Válasz » #2517 raba.steiger.320 | 2017-09-02 20:53:48

    https://youtu.be/X5p1fjUyxAo

  • Válasz » #2516 Tomszi | 2017-08-31 22:31:45

    Válasz Tomszi #2515. hozzászólására
    Háát, gyárilag is volt benne olyan elektromos óra ami alig-alig remegett, mintha nem lenne nyomás, bizonyos típus.
    Bocs, ez lemaradt az előzőről.

  • Válasz » #2515 Tomszi | 2017-08-31 22:24:45

    Válasz vasvarikriszta #2513. hozzászólására
    Hát, ha kidurrant egy cső akkor ott valahol nagyon folyik az olaj. Ha nem durrant ki akkor ha megengeded az osztóműre menő csövet és ott jön az olaj akkor jó, mert keringeti. Én olyan órát tennék bele ami egyrészt mechanikus, tehát sima manométer (egy csövön megy hozzá az olaj), és minél kisebb értékre van skálázva, és a legjobb ha olyan konstrukció, hogy a mutató jó hosszú utat tesz meg. Csak ilyen óra kevés van, mert általában mindenhol nagyobb nyomás van, így arra készítik őket. Na meg láttam olyan Steigert, aminek hidegen volt 8-10 bar a váltóolaj, nyáron, melegen meg 1. Ilyenkor ami nincs 10-ig skálázva az kiakad, esetleg tönkre is megy. Orosz órából volt asszem 3-bar ig mérő a DT-ben. De egy 5-6 báros is jó. Volt egy időben ilyen amerikai import YENKAY típusú óra, nyomásmérő is és vízhőfok is. Pontos és még kinézetre is kimondottan jóm nemtudom lehet-e még kapni, valaki egyszer itt adott egy címet pár éve ahol forgalmaztak újakat belőle. Van 5-7-10-16 bar-os nyomásmérő, legalábbis ilyeneket már láttam. ebből egy 5 bar-os tökéletes a váltóhoz.

  • Válasz » #2514 2266 | 2017-08-31 21:47:10

    Válasz Magic #2510. hozzászólására

    Veletek az örök klaszikus hiba történt!!! Ezt sokan elkövették már... Adagoló fölrakás közben!!! smile whistlingsmile winksmile oops Az én RÁBÁM is ilyen volt.. de az birt csak csúnyán füstölt..smile sweatdropsmile tonguep

  • Válasz » #2513 vasvarikriszta | 2017-08-31 20:41:45

    Válasz Tomszi #2512. hozzászólására

    köszönöm a segítséget igen hajtóműolajat használunk.Csak az lenne a kérdésem hogy tudom meg ha nem megy véletlenül az olaj mert kidurrant egy cső,vagy nem megy a szivattyú.Van olyan óra ami tudja mutatni ezt a nyomást?Gondolom a gyárból csak úgy jött ki hogy olyan óra volt benne.

  • Válasz » #2512 Tomszi | 2017-08-31 18:19:41

    Válasz vasvarikriszta #2511. hozzászólására
    A váltó minimum olajnyomása 0,35 bar, ez alatt kellene kigyulladni az ellenőrző lámpának. Az hogy hidegen több, melegen pedig lecsökken az teljesen normális. Milyen olajat használsz bele. Legelőször a gyár motorolajat írt elő a váltóba is. Majd sok helyen áttértek (a gyár is mást írt elő talán) a hajtóműolajra. Egyikkel se volt gond, nem azért váltottak. Na most egy teszem fel 80W-90-es sima hajtóműolaj nehezebben folyik (hidegen pláne), nehezebben szivattyúzható, mint egy 15W-40 motorolaj. A vékony csöveken ahol nyomja a szivattyú. Igazából a váltónál az a lényeg hogy keringesse az olajat az osztóműbe.
    Most ha belegondolsz a 0,35bar-t valamelyik órákon le se lehet olvasni rendesen, ki se jelzi normálisan egy 6bar-ig skálázott elektromos óra.

  • Válasz » #2511 vasvarikriszta | 2017-08-31 16:46:43

    olyan kérdésem volna ha elindítom a gépet a sebváltó nyomás jó ahogy melegszik a gép a nyomás úgy megy lefele és 0 -1 között áll meg?Lehet a hűtővel lehet gond ? ,ha igen hogy lehet megbizonyosodni róla

  • Válasz » #2510 Magic | 2017-08-28 13:19:51

    Sziasztok!
    Először is elnézést, hogy ilyen későn reagálok a tanácsokra, amiket utólag is köszönök szépen! :)

    A hétvégén kicsit megbontottuk az elejét és eljutottunk az úgy nevezett pajzsig, ahonnan összelehet forgatni a 4 fogaskereket.

    Aztán kiderült a turpisság, hiszen az adagoló fogaskereke 1 fokkal ellett téve, mert nem a B-3 között volt az adagolóház stiftje, hanem a 3-K között,smile hammer.

    Így már az 5. sebességben bírja felfele bár ott a 6. sebességnek is elkéne férnie.

    A kompresszióval nincsen gond néztük| A szívócsővel sem lehet, mert amikor bedugul akkor se előre se hátra, amíg ki nem pucoljuk, az más típusú erőtlenséget produkál.
    Esetleg még az előtöltésen lehetne-e csiszolni? az eredményezne még valamit? :)

    De ugye a probléma az volt hogy erőtlen volt még tavasszal, ezért lettek ezek a felújítások elvégezve. Esetleg a nem megfelelő minőségű gázolaj gondolok itt vizesre okozhatják egy adagoló lassú halálát ? :)

  • Válasz » #2509 Claastra. | 2017-08-24 11:23:56

    Nem hiszik el sokan de már 3 géppel jártam úgy,hogy szelepváltásnál porlasztott (tehát az adagoló 180fokkal eltéve)megy a motor,nehezen indul,és gyenge

  • Válasz » #2508 .Richard. | 2017-08-23 23:57:34

    Válasz Magic #2504. hozzászólására

    Levegőt kap? Kompresszió! smile hammersmile hammeraz a fasza adagoló, képes àtnyomni a gázolajat a porlasztòn? Porlasztó még jò lehet? Faxa felùjitott adagoló a targoncàn nem bírta a 160bárt,csak 140et. Ott ilyen nem lehet? Több kaja nem segít neki?mit írjunk még? Irtàk,töltés,vezérlès,stb..

  • Válasz » #2507 szanberg | 2017-08-23 21:54:57

    Válasz Magic #2504. hozzászólására

    A tankba eldugult kicsit a szívócsöve aztán nincsen anyag neki rendesen

  • Válasz » #2506 2266 | 2017-08-22 22:51:40

    Válasz Magic #2504. hozzászólására

    Ez a jelenség hogy jött elö?? Egyik napról a másikra?? Vagy évek alatt? Esetleg valami javítás vagy fődarab csere után??? Ha van lehetőségetek egy Elkonnal tényleg meg kellene mérni!!! Ez legyen az első ki indulási alap..smile oops

  • Válasz » #2505 Szabolcs80 | 2017-08-22 13:32:59

    Válasz Magic #2504. hozzászólására

    Gyújtás jó helyen van?

  • Válasz » #2504 Magic | 2017-08-22 13:23:11

    Hali adott egy 250-es nem 28-as, hanem 32-es turbóval.
    Olyan problémánk akadt szegénnyel, hogy gyengélkedett az ereje, ezért meg hüvelyeztük meg meggyűrűztük és új porlasztókat tettünk bele. Továbbá 2 felújított adagoló lett rá téve, de sajnos semmi nem oldotta meg a problémát.
    A probléma az, hogy enyhe parton felfele sem bír még 3.-ban sem kipörögni 7.2 tárcsát húzva, holott ha minden jól menne 6.-ban fel kéne vele repülnie.
    Az előző adagolóval szépen indult, de nem bírt. Ami most lett rátéve azzal ma 10-kor félpercig hajtatni kellett még megmukkant, de ereje még annyi sincs.
    Valaki akinek volt már hasonló problémája, lenne szíves leírni mi kínja lehet szegénynek ?
    Válaszokat előre is köszönöm! :))smile surrender

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Inter Plant Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Markó István Egyéni Vállalkozó
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas