Válasz jozef19 #15233. hozzászólására Mindkettő 90 fokos becsatlakozású csak az egyiknek jobbra áll a csatlakozása a másiknak balra .A 90/40 et úgy érted hogy 90 dugattyu és 40-es szár?? Vagy úgy hogy az egyik munkahenger 90-es a másik 40-es ??Ezen az egyik 100-as dugattyú 40-es szár. a másik 80-as dugattyú 30-as szár.De a csapok a végeiben, meg természetesen a munkaút egyforma.
Válasz rsándor #15232. hozzászólására90/40 97-ig,de 97-töl is 90/40 csak más számmal.
A balos jobbos abban különbözik,hogy más a hidraulikacsö becsatlakozása,az egyik egyenes a másik 90 fokos,ha jól néztem...
Jó estét. A hátsó függesztő szerkezet két munkahengere a 8550-esen nem egyforma, az egyik 100-as a másik 80 as, ez gyárilag így van vagy valami /házi/szükségmegoldás?? Ha gyárilag így van akkor minek??
Válasz rsándor #15223. hozzászólásáraKipróbáltam a gépet, de csak valami reteszelésre gondoltam, amit hogy könnyen ki lehet küszöbölni... Mint ahogy már említettem, a gépet egy kereskedőtől vettem, ő nem tudott (vagy nem akart tudni) erre válaszolni, hogy miért van ez!
Válasz gafo.kelemen #15221. hozzászólásáraAzt értem hogy ki kel szerelni belőle a váltót és fel kell újítani rendesen. Deutz DX nek ami ZF szinkronváltó 3800 euró garival gyárban generálozva.
Válasz gafo.kelemen #15222. hozzászólásáraElőször is meg kéne terhelni abban a fokozatban,akár fulladásig, és akkor látnád hogy nem-e azzal a fokozattal van a baj, lehet hogy Traktoristaarpi1 nek van igaza és tényleg felújjítás előtt van a váltó a trakiban.Sajnos nem vagyok szerelő de ez nem egy mtz váltó /azt én is csináltam már/és a javítása nem az olcsóságáról híres. De úgy vetted meg a gépet hogy ki sem próbáltad??
Válasz rsándor #15219. hozzászólásáraÉn is valamiféle reteszelésre gondoltam! Mivel "új" családtag, nem ismerem a valmet gépeket. Szerinted mennyire bonyolult ennek a kiküszöbölése? Megtudom magam otthon csinálni?
Válasz gafo.kelemen #15218. hozzászólásáraKi van kopva a fokozatot kapcsoló fogaskerék pár terepben is kidobja csak terheld le rendesen. A ZF szinkronváltóknál a VÉG kezdete először kidobja lejtőre majd kidobja terhelés alatt majd tőbbé be se veszi a fokozatot.
Válasz rsándor #15171. hozzászólásáraNem találtunk semmi idegen anyagot. Nem terepbe nem dobja ki, hanem üresbe dob ki abban a pillanatban, hogy országúti 3.ikból országúti 4.ikbe akarok váltani. Ezek a gondok mászó- illetve terepfokozatban nem jelentkeznek!
Válasz VMisi #15215. hozzászólására OK csak valószínű nekem ez az érzékelő tönkrement, vagyis mint ahogy az előbb írtam ha felemelem pl az ekét akkor a munkahengerek kimennek végállásra és a szivattyú /sír/ tehát nem érzékeli hogy az eszköz legfelül van.A kapcsolót középállásba kell tenni hogy abbahagyja az emelést.És a helyzetszabályzó gomb se reagál, tehát nem lehet félig felemelni ,vagy félig letenni az ekét.
Válasz rsándor #15213. hozzászólásáraAzt hittem, hogy a kijelzőn írja ezt a kódot. Hívd fel a valkont.
A hidraulika magasságot meg be kell állítani egyszerűen. A 6000-en nem csináltam, de a 700-on hátul van egy érzékelő kontra anyával biztosítva, azon kell kicsit tekerni. Úgy állítom be, hogy maxra allitott emelés után még a masik kapcsoloval kicsit lehessen emelni.
Válasz VMisi #15212. hozzászólására Van kezelésim semmi ilyesmi nincs benne A kód egy piros led villogásából kell kiszámolni, egy ismerősömnek volt egy 6400-as ugyanilyen elektromos hidraulikával mint ami ebbe van,ő mondta.Szerinte az egyik a helyzetszabályzó jeladó ami a váltó tetején hátul van, a másik az erőszabályzó jeladó ami a alsó kereszttengely jobb oldalán van, mondjuk a helyzetszabályzó nem müködk az tuti , mert teljesen felemel és ha nem kapcsolom le az emelést sír a szivattyú. Csak azért kérdezősködök mert nem mondta biztosra.
Válasz rsándor #15211. hozzászólásáraIlyen sem a könyvében, sem másik leírásban nem szerepel. Mindegyik egy betű és 3 szám. Jó a kijelző?
Van kezelésid hozzá?
Válasz Dávid99 #15204. hozzászólásáraMég annyi , hogy szerinted árulnak matrica szettet? Mert már nagyon csúnya az oldala meg lepergett a lakk és újra akarjuk festeni csak nem tudjuk, hogy hol lehetne kapni olyan anyagú matricát rá mint a gyári .
Válasz Claaastra #15203. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget csak az a baj hogy nagyon messze vagyunk egymástól holnap felhívjuk a kaposvári boltot és majd írok hogy mi lett végül.
Válasz Claaastra #15199. hozzászólásáraHa felhívom őket telefonon elmondom nekik hogy Valmet 6400-ra szeretnék vízszivattyú
felújító készletet és ők kérik a címem és már csomagolják is?
Még annyi, hogy mi Bács megyeiek vagyunk és nincs messze a Valkon és hogy mivel másabb az amit a Lángkaposvár árul mint amit a valkon? Minőség? Ár?
Válasz mtz1221 #15190. hozzászólásáraTegnap is beindítottuk, átfújtuk a fűtéscsöveket biztos hogy nincs bennük dugulás, átjárhatóak. A sapkát nem figyeltük hogy szisszen-e és azt se hogy egyszerre megy-e el a víz vagy folyamatosan ,de holnap majd újra beindítjuk és akkor megfigyeljük. Álló helybe melegítettük egy 10-15 percet, majd utána mentünk is vele és menet közben is többször utána öntöttünk hogy a víz ellepje a cellákat. Az hűtősapka az pedig Lada új hűtősapka.
Válasz Dávid99 #15189. hozzászólásáraOlyant keress aki vágja a Sisu motorokat.Én első lépésben hűtősapkára gondolnák(hogy biztos jó az új?Sziszen ha leveszed meleg motornál?)
valamint a fülke radiátornál(vagy más vízcsőnél nem tud farslevegőt szívni?)Meg 1x megy el belőle 3 liter és megáll,vagy folyamatosan fogy?Több oka lehet,nem is fogok többet okoskodni csak azt akartam nehogy a hengerfejnek ugorjatok egyből.
Válasz mtz1221 #15187. hozzászólásáraKöszönjük a segítségeteket.Érezzük a jó szándékot és a segítőkészségeteket.Tapasztaljuk még azt is ,hogy a vízszivattyú alján csöpög a fagyálló és arra gondolunk, hogy ez neme befolyásolja azt , hogy kinyomja a hűtőből a vizet. A vízszivattyút mindenképp felújítjuk. Mindig is fagyálló volt a gépbe nem csapvíz.Ha még így sem lesz változás és továbbra is kinyomja a vizet, akkor folytatjuk tovább. Kivel és mit nézessünk meg rendesen mielőtt beleugranánk valami felesleges megbontásokba??
(Mint említettem a gép egygazdás,Csongrádról való szeressük és becsüljük újkora óta és ezért is ilyen fontos nekünk hogy továbbra is rendesen működjön).
Nekem a v800-on volt ilyen, hogy kinyomta a vizet egy kicsit. Ki mossattam ecetes vizzel, de akkorsem lett sokkal jobb. És végül a hiba hűtő felső csonkjába,a visszatérőben volt. Be volt rakodva kosszal kb.1cm lyúkon tudott a hűtővíz átfolyni. Takaritás, azóta jó.
Válasz Dávid99 #15186. hozzászólásáraAz igen így már nem kell tőle sajnálni a rákölteni valót.De azért nézessétek körbe rendesen,nehogy nekiugorjatok a fejpakolásnak egyből.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáraNem most került ide. Apa újan vette még 99 végén 2000-ben lett forgalomba helyezve velem egy idős a gép és ezért nagyon szeretem
Válasz mtz1221 #15184. hozzászólásáraDe a 6400 egy egyszerű gép,full mechanikus,nincs ami elromoljon benne,a javítandó egy 25 éves gép 14e óránál került hazánkba azóta pár kopó dolog lett cserélve,most füstöl a kartergáz és nehezen indul segényke
15934 hozzászólás
Válasz jozef19 #15233. hozzászólására Mindkettő 90 fokos becsatlakozású csak az egyiknek jobbra áll a csatlakozása a másiknak balra .A 90/40 et úgy érted hogy 90 dugattyu és 40-es szár?? Vagy úgy hogy az egyik munkahenger 90-es a másik 40-es ??Ezen az egyik 100-as dugattyú 40-es szár. a másik 80-as dugattyú 30-as szár.De a csapok a végeiben, meg természetesen a munkaút egyforma.
Válasz rsándor #15232. hozzászólására90/40 97-ig,de 97-töl is 90/40 csak más számmal.
A balos jobbos abban különbözik,hogy más a hidraulikacsö becsatlakozása,az egyik egyenes a másik 90 fokos,ha jól néztem...
Válasz jozef19 #15230. hozzászólására 2000-es
Válasz rsándor #15229. hozzászólásáraszerintem egyformának (100)kellene lennie,80-as van a 6400-asomban
Válasz rsándor #15229. hozzászólásáraÉvjárat?
Jó estét. A hátsó függesztő szerkezet két munkahengere a 8550-esen nem egyforma, az egyik 100-as a másik 80 as, ez gyárilag így van vagy valami /házi/szükségmegoldás?? Ha gyárilag így van akkor minek??
Válasz gafo.kelemen #15227. hozzászólásáraHa megpróbálod benntartani a fokozatot úgy, hogy te kézzel tartod a váltót akkor is kidobja?
Mennyi pénzt adtál érte?
Válasz traktoristaarpi1 #15224. hozzászólásáraIgen, így vettem a gépet, de amint rsándor is írta, csak valamiféle reteszelésre gondoltam, amit könnyen ki lehet küszöbölni.
Válasz traktoristaarpi1 #15224. hozzászólásáraEz nem jó hír, ha esetleg felújjításra szorul!
Válasz rsándor #15223. hozzászólásáraKipróbáltam a gépet, de csak valami reteszelésre gondoltam, amit hogy könnyen ki lehet küszöbölni... Mint ahogy már említettem, a gépet egy kereskedőtől vettem, ő nem tudott (vagy nem akart tudni) erre válaszolni, hogy miért van ez!
Válasz gafo.kelemen #15221. hozzászólásáraAzt értem hogy ki kel szerelni belőle a váltót és fel kell újítani rendesen. Deutz DX nek ami ZF szinkronváltó 3800 euró garival gyárban generálozva.
Így vetted hogy dobálta a fokozatot?
Válasz gafo.kelemen #15222. hozzászólásáraElőször is meg kéne terhelni abban a fokozatban,akár fulladásig, és akkor látnád hogy nem-e azzal a fokozattal van a baj, lehet hogy Traktoristaarpi1 nek van igaza és tényleg felújjítás előtt van a váltó a trakiban.Sajnos nem vagyok szerelő de ez nem egy mtz váltó /azt én is csináltam már/és a javítása nem az olcsóságáról híres. De úgy vetted meg a gépet hogy ki sem próbáltad??
Válasz rsándor #15219. hozzászólásáraÉn is valamiféle reteszelésre gondoltam! Mivel "új" családtag, nem ismerem a valmet gépeket. Szerinted mennyire bonyolult ennek a kiküszöbölése? Megtudom magam otthon csinálni?
Válasz traktoristaarpi1 #15220. hozzászólásáraMilyen összeg ennek a cseréje?
Mit értesz a VÉG kezdete alatt?
Válasz gafo.kelemen #15218. hozzászólásáraKi van kopva a fokozatot kapcsoló fogaskerék pár terepben is kidobja csak terheld le rendesen. A ZF szinkronváltóknál a VÉG kezdete először kidobja lejtőre majd kidobja terhelés alatt majd tőbbé be se veszi a fokozatot.
Válasz gafo.kelemen #15218. hozzászólására Akkor tényleg valami reteszelés lehet benne
Válasz rsándor #15171. hozzászólásáraNem találtunk semmi idegen anyagot. Nem terepbe nem dobja ki, hanem üresbe dob ki abban a pillanatban, hogy országúti 3.ikból országúti 4.ikbe akarok váltani. Ezek a gondok mászó- illetve terepfokozatban nem jelentkeznek!
Válasz rsándor #15216. hozzászólásáraÉrtem, akkor ott valószínű, hogy az lesz a gond.
Válasz VMisi #15215. hozzászólására OK csak valószínű nekem ez az érzékelő tönkrement, vagyis mint ahogy az előbb írtam ha felemelem pl az ekét akkor a munkahengerek kimennek végállásra és a szivattyú /sír/ tehát nem érzékeli hogy az eszköz legfelül van.A kapcsolót középállásba kell tenni hogy abbahagyja az emelést.És a helyzetszabályzó gomb se reagál, tehát nem lehet félig felemelni ,vagy félig letenni az ekét.
Válasz rsándor #15213. hozzászólásáraAzt hittem, hogy a kijelzőn írja ezt a kódot. Hívd fel a valkont.
A hidraulika magasságot meg be kell állítani egyszerűen. A 6000-en nem csináltam, de a 700-on hátul van egy érzékelő kontra anyával biztosítva, azon kell kicsit tekerni. Úgy állítom be, hogy maxra allitott emelés után még a masik kapcsoloval kicsit lehessen emelni.
Válasz rsándor #15213. hozzászólásáraigen a ledek is kódot jeleznek,de a kódot csak a szerelők ismerik
Válasz VMisi #15212. hozzászólására Van kezelésim semmi ilyesmi nincs benne A kód egy piros led villogásából kell kiszámolni, egy ismerősömnek volt egy 6400-as ugyanilyen elektromos hidraulikával mint ami ebbe van,ő mondta.Szerinte az egyik a helyzetszabályzó jeladó ami a váltó tetején hátul van, a másik az erőszabályzó jeladó ami a alsó kereszttengely jobb oldalán van, mondjuk a helyzetszabályzó nem müködk az tuti , mert teljesen felemel és ha nem kapcsolom le az emelést sír a szivattyú. Csak azért kérdezősködök mert nem mondta biztosra.
Válasz rsándor #15211. hozzászólásáraIlyen sem a könyvében, sem másik leírásban nem szerepel. Mindegyik egy betű és 3 szám. Jó a kijelző?
Van kezelésid hozzá?
Válasz VMisi #15210. hozzászólására 8550 2000 élvj
Válasz rsándor #15208. hozzászólásáramilyen gép?
Válasz rsándor #15208. hozzászólásáraMegnéztem a könyvet az ujjabbak nem ismerik 3számjegyűek a kódok
Már kérdeztem hátha most többen olvassák a topikot. A 31-es és a 32-es hibakód /jelentése/ érdekelne.
Válasz Claaastra #15206. hozzászólásárahttp://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=claas%20matricaöt kérdezd meg biztosan megcsinálja,hírdet sok márkához
Válasz Dávid99 #15205. hozzászólásárajófogáson van egy cég aki matricát gyárt én Claaszosat rendeltem régebben
Válasz Dávid99 #15204. hozzászólásáraMég annyi , hogy szerinted árulnak matrica szettet? Mert már nagyon csúnya az oldala meg lepergett a lakk és újra akarjuk festeni csak nem tudjuk, hogy hol lehetne kapni olyan anyagú matricát rá mint a gyári .
Válasz Claaastra #15203. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget csak az a baj hogy nagyon messze vagyunk egymástól
holnap felhívjuk a kaposvári boltot és majd írok hogy mi lett végül.
Válasz Dávid99 #15202. hozzászólásáraJó cuccok,de szerelő kell a vízpumpához,elhozod szívesen kicsrélem neked benne a cuccot
Válasz Claaastra #15201. hozzászólásáraDe gondolom attól, hogy olcsóbb mint a valkon nem rosszabb minőségű csak nincsenek annyira elszállva az árakkal?
Válasz Dávid99 #15200. hozzászólásárafele harmada(pl csak a tömszelence volt 14eft a Valkonnál a másik géphez),nem azonnal de két-három napra küldi
Válasz Claaastra #15199. hozzászólásáraHa felhívom őket telefonon elmondom nekik hogy Valmet 6400-ra szeretnék vízszivattyú
felújító készletet és ők kérik a címem és már csomagolják is?
Még annyi, hogy mi Bács megyeiek vagyunk és nincs messze a Valkon és hogy mivel másabb az amit a Lángkaposvár árul mint amit a valkon? Minőség? Ár?
Válasz Claaastra #15198. hozzászólásárahttp://www.tracpieces-online.com/index_en.php
Válasz Dávid99 #15196. hozzászólásáraA lángkaposvárt hívd és ezt rendeld
Válasz Claaastra #15195. hozzászólására???
Hol olcsóbb egy hüvelykészlet?
Válasz Claaastra #15192. hozzászólásáraEgy linket tudnál küldeni róla ha szépen megkérlek??
Válasz Claaastra #15194. hozzászólásáraBocs az 6hengeresre volt kérve
Válasz VMisi #15193. hozzászólására800
Válasz Claaastra #15183. hozzászólásáraEz a hüvelykészlet valkon ár?
Válasz Dávid99 #15191. hozzászólásáraElőször a vízpumpát javítsátok ki,mert ott elmehet napi több liter víz,én karácsony elött dolgoztam rajta(alkatrész készlet Lángautó br 25eft)
Válasz mtz1221 #15190. hozzászólásáraTegnap is beindítottuk, átfújtuk a fűtéscsöveket biztos hogy nincs bennük dugulás, átjárhatóak. A sapkát nem figyeltük hogy szisszen-e és azt se hogy egyszerre megy-e el a víz vagy folyamatosan ,de holnap majd újra beindítjuk és akkor megfigyeljük. Álló helybe melegítettük egy 10-15 percet, majd utána mentünk is vele és menet közben is többször utána öntöttünk hogy a víz ellepje a cellákat. Az hűtősapka az pedig Lada új hűtősapka.
Válasz Dávid99 #15189. hozzászólásáraOlyant keress aki vágja a Sisu motorokat.Én első lépésben hűtősapkára gondolnák(hogy biztos jó az új?Sziszen ha leveszed meleg motornál?)
valamint a fülke radiátornál(vagy más vízcsőnél nem tud farslevegőt szívni?)Meg 1x megy el belőle 3 liter és megáll,vagy folyamatosan fogy?Több oka lehet,nem is fogok többet okoskodni csak azt akartam nehogy a hengerfejnek ugorjatok egyből.
Válasz mtz1221 #15187. hozzászólásáraKöszönjük a segítségeteket.Érezzük a jó szándékot és a segítőkészségeteket.Tapasztaljuk még azt is ,hogy a vízszivattyú alján csöpög a fagyálló és arra gondolunk, hogy ez neme befolyásolja azt , hogy kinyomja a hűtőből a vizet. A vízszivattyút mindenképp felújítjuk. Mindig is fagyálló volt a gépbe nem csapvíz.Ha még így sem lesz változás és továbbra is kinyomja a vizet, akkor folytatjuk tovább. Kivel és mit nézessünk meg rendesen mielőtt beleugranánk valami felesleges megbontásokba??
(Mint említettem a gép egygazdás,Csongrádról való szeressük és becsüljük újkora óta és ezért is ilyen fontos nekünk hogy továbbra is rendesen működjön).
Nekem a v800-on volt ilyen, hogy kinyomta a vizet egy kicsit. Ki mossattam ecetes vizzel, de akkorsem lett sokkal jobb. És végül a hiba hűtő felső csonkjába,a visszatérőben volt. Be volt rakodva kosszal kb.1cm lyúkon tudott a hűtővíz átfolyni. Takaritás, azóta jó.
Válasz Dávid99 #15186. hozzászólásáraAz igen így már nem kell tőle sajnálni a rákölteni valót.De azért nézessétek körbe rendesen,nehogy nekiugorjatok a fejpakolásnak egyből.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáraNem most került ide. Apa újan vette még 99 végén 2000-ben lett forgalomba helyezve velem egy idős a gép és ezért nagyon szeretem
Válasz mtz1221 #15184. hozzászólásáraDe a 6400 egy egyszerű gép,full mechanikus,nincs ami elromoljon benne,a javítandó egy 25 éves gép 14e óránál került hazánkba azóta pár kopó dolog lett cserélve,most füstöl a kartergáz és nehezen indul segényke