Válasz mtz1221 #4292. hozzászólásáraNem tudom hogyan jatszak ki a szabalyokat.
Gandhy mintha egyszer irt volna rola valamit ezzel kapcsolatban, de most nem emlekszem ra
Válasz MTZ1221.3 #4289. hozzászólásáraAzt mondjátok meg, ha török lengyel is uniós, akkor náluk miért lehet/lehetett forgalomba helyezni ? Nem mindenkire ugyanazok a szabályok vonatkoznak ?
Válasz Gandhy #4286. hozzászólásáraElmeletileg Torokorszagon keresztul fog jonni ezutan. Olcsobb nem lesz az fix.
Sajna 1523 nem sok volt behozva sosem, igy az mindig dragabb lesz e miatt is. Meg a magasabb muszaki tartalom miatt is.
Válasz Gandhy #4283. hozzászólásáradehát mindenhol hirdetnek .3asokat, akkor csak nem frissítik a honlapot, vagy miért? egyébként meg vége lesz ennek a hábrónak, fel fogják oldani ezeket a szankciókat.
Válasz mtz1221 #4281. hozzászólásáraaz a baj, hogy nekem frontkardánnal, klímával, meg gumiból is keskenyebbel kéne, aztén vennék rá egy minőségit alapguminak, ez meg lenne az iker.
jut eszembe, te az elejét is ikrezted, ugye? azt is ki lehet tolni, hogyne sort taposson, vagy azmár tényleg sok az elejének?
Válasz envagyok2 #4280. hozzászólásáraA .3-as új traktorokat a lengyelek helyezték forgalomba, nálunk honosítani lehetett. Mivel a lengyelek feccben vannak a minszkiekkel, így ez az útvonal is megszűnt.
Válasz Selvin #4278. hozzászólásáraIgen, de 5 eve 15-16 korul volt max egy 1523. Igaz a t7-es komolyabb mar.
En meg azt javasoltam volna, hogy a noran + 1523 ara lehet dragabb, mint egy 1221 es kockerling allrounder classic ara. Utobbit felemelne a 1221 is biztosan 4m-esben.
Agro-Masz-ban a Vibro I sorozatot is nezd meg, az masszivabb mint az APS. Igaz azt en kerekkel es palcaval neztem, henger nelkul.
Válasz MTZ1221.3 #4277. hozzászólásáraAz úgy már elég húzós, annyit nem akarok kiadni egy traktorra, főleg mtz-re. Mindig lehetne hozzátenni és jobbat venni, de egyelőre a 1221.3 amit még maximum rászánok. Azért az durva, hogy szinte ugyanilyen terményárak és támogatási összegek mellett 5 éve nettó 27-ért egy T7.215 new hollandot vett egy ismerősöm, most meg közel 25 egy 150 lovas mtz.
Válasz Selvin #4276. hozzászólásáraHa csak annyi a kulonbseg az megeri. A fulke es a hidraulika lenyegesen jobb. Ha meg 4x6-os valtos akkor meg gondolkodni sem kell. En a 1221-et is azzal szerettem volna, de ide csak a 4x4 jon.
Válasz mtz1221 #4273. hozzászólásáraA 1523 +6M sajnos és egy darab van az országban, több már nem is lesz. Viszont volt egy 600 órás eladó 15,5-ért, de lemaradtam róla.
Válasz MTZ1221.3 #4272. hozzászólására200 lovas deutzon, kb ugyanaz a hidraulika van, mint az 1523-on. Beszélhetünk itt jobbra balra, pár hónapja voltam tehenet nézni, ahol 7 darab pár éves mtz volt, ő mesélte hogy az 1523 dupla orrsullyal, mindent visz.
Válasz mtz1221 #4270. hozzászólásáraNekem 200 bar felett van ez is, mint a 892.
Nincs olyan amit nem emel fel itthon. De ha kétkeréken fordul a kombinátorral ha tele van a henger akkor az nem túl jó szerintem.
Persze mellé lehet tenni egy 180 lovas nyugati mellé, de az hidraulikában legalább másfélszer többet tud. Erőben nem vitatom.
Válasz Selvin #4262. hozzászólásáraVan ott több apróság is. Menny nézd körbe mindkettőt, és meglátod miért erőltetem. Amúgy már gondolkodtam én is, hogy ha elférne, akkor kéne rá két nagyobb munkahengert csináltattni, és felvenne mindent.Vagy csak 2 csapot, hogy az úton tehermentesítve legyen a vezérszelep. .
Válasz MTZ1221.3 #4265. hozzászólásáraAlapból 20mm nagyobb a munkahenger, meg ezeknek a vezérszelep nem ad át elég olajat. Tegyél egy órát a munkahenger csövére, meglátod miért nem emel. Meg mindenki azt vesz amit akar, de a 1523at, bármelyik kisebb testű 180 lovas nyugati mellé, oda lehet rakni.
Válasz Selvin #4266. hozzászólásáraHa művelt területbe mész, az a 45x10-es kapa (nem a hagyományos 32x12-es) ami ezen van bőven megfelel.
Tarlót hántani ez nem bír, de nem volt olyan tömör terület amibe ez a kapa ne bírt volna belemenni. Amit írtál arra megfelel.
Válasz MTZ1221.3 #4264. hozzászólásáraNéztem róla a videódat. Jó lenne egy olyan vagy olyasmi kombinátor nekem is, de nagy kapásat akarok, mert takarónövényes táblákban kellene tavasszal egy menetben magágyat csinálni. Idén a szikes részekbe nem ment bele, a dúsabb részeken befulladt és vissza kellett mennem rövidtárcsával, el is lett rontva. Már arra is gondoltam, hogy egy hagyományos kombinátort újra kapázok 70x12-vel.
Válasz Selvin #4262. hozzászólásáraNem a bosch vezerles miatt emel jobban, hanem azert mert mashol van az emelesi pontja. A 1221-esen kinn van a difi vegen a hazon, a 1523-nak meg a feltengely tokon.
Az elejet egyiknek sem erdemes tulsulyozni, mert szerteszet vagja hip-hop. Ha a motor be lesz allitva es egy tonna az orran lesz, hamar szet kell boritani az elejet. Kegyetlen eros a motorja, de az eleje inkabb segedhajtas, mint minden regebben gyartott mtz-nek, meg ha ez eleg jo is.
Válasz Selvin #4263. hozzászólásáraHatul van a nehez henger, 5 sor kapa jol kitolja. 1990 kg korul van a 4m-es. Fix vazzal lenne jobb esely ra.
Az 5m-es a videok alapjan 220lovas nyugati gepeket ringatja, amik 6m-est lazan vinnenek.
Nekunk Agro-Masz Au 50 van, 1550kg ha jol emlekszem, hatul ha telemennek a hengerek akkor is emeli, de az mar nem tul kenyelmes neki.
Kockerling Allrounder, vagy Einbock Taifun viszont lazan veheto 4-5m-es, jobb a sulyuk ezen gep utan.
Válasz mtz1221 #4260. hozzászólásáraMennyibe kerülne átalakítani bosch-ra a 1221et? Csak mert 4-5 nettóval kerül többe, de ez gondolom a töredéke lenne.
Válasz Selvin #4259. hozzászólásáraKeress rá youtubon, mtz 1221 vs aduth. Az az enyém, 5 méteres vackot visz, 1780 kiló van benne. De mint mondtam 1523 kell bosch hidraulikával, és dupla orrsullyal, akkor ilyen gond nem lesz soha, hogy mit vesz fel.
Sziasztok! 1221.3 egy noran simple-hez hasonló gépből (5 sor nagy rugóskapa, hátul ékgyűrűs henger) mekkorát tud húzni és leginkább felemelni? Vagy csak vontatottban érdemes gondolkodni?
Válasz mtz1221 #4253. hozzászólásáraViszont ha találnák egy garantált 10000 óra alatti 68(69)20(30)-ast, ami karban volt tartva gyári olajokkal, biztos azt venném meg, az új mtz helyett .
Válasz hashtag #4239. hozzászólásáraEgyedi de te is tudod az újak már nem a 20_30-sok minőségét hozzák. Arról nem is beszéltünk ismerős nem rég hozott tőletek egy nagyon szép M-est 6600 munkaórával, itthon mikor belenéztek a sok hiba kód után, 166000 üzemanyagot nyelt be, csak azt elfelejtették kitörölni .
Válasz Selvin #4237. hozzászólásáraKomolyabb hidraulika rendszer, hidraulikus kuplung fék, jobb fülke kézre eső kihelyezett karok, 400 kilóval nehezebb, pót tank, és ami nekem a legfontosabb lenne a jól bevált Ehr-es hidraulika vezérlés, munkagép csillapítással qz úton.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraAnno lett rá véve rögtön duplakerék gyári felnivel távtartóval, amúgy azt nem nehéz szerelni igazából 1 embernek 10 perc ha van akkus vagy légkulcs, Max 520-as gumit tudsz rá tenni csoda attól sem lesz mert könnyű maga a gép, a duplakerék viszont sokat jelent. Én csak tárcsázásra, kombinátorozásra és grúberozásra használom.
Válasz Selvin #4248. hozzászólásáraIsmerősömnek egyszer sürgősen kellett gumi, csak Mitast kapott. Megvették, használták egy napot és azóta minden MTZ-n le van cserélve nyugati gumira. Jobban fog és sokkal komfortosabb. Pedig gyári méretet használnak csak. Viccelődött is, hogy a Michelin gumi többe van lassan, mint a 920-as MTZ, de mégis fényévekkel jobb lett a gép.
A Belshina jó erdőbe, meg közútra, mert sose kopik el, de terepen sokkal rosszabb, mint akár egy BKT vagy Alliance. Én Mitasra gyűjtök.
Válasz MTZ1221.3 #4246. hozzászólásáraNekem a 920.3 -on tavaly volt gumicsere. Elől bkt, hátul a drágábbik széles radiál alliance van. Ég és föld a különbség mindenben az eredeti belshinához képest.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraA gyári felnire 520/70R38 megy fel éppen. Amivel a sorba nem nagyon férsz be, de alig szélesebb, mint a 18,4-es.
600-as gumi legalább kéne rá, hogy le is adja azt amit kérsz tőle. De az meg 700 ezer Ft felett kezdődik darabja. pl.: 600/65R38 Ascenso TDR650 159D TL - 384.120,- Ft + Áfa / db és DW20x38 Fixtrac hegesztett felni 15mm vastagsággal - 353.420,- ft + Áfa / db
A gyári gumizás helyett inkább egy rendes Mitas-t kell rá venni és akkor jó is lesz, meg nem is rugatod szét a váltót. Mert a motor sokkal többet tud, mint amire a váltót és a difit kitalálták.
Válasz csferri #4244. hozzászólásáraKöszönöm a részletes választ! A gyári helyett szélesebb gumit nem próbáltátok? Egyedül a vetésnél jöhet jól, ha nem tapossa a sort vagy utána is ezzel mentek bele permetezni és kapálni?
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraSzia .Van itt sokunknak.
Előnyök.Tényleg olcsó fenntartás, jó fogyasztás, szerkezetileg jó bírja a talajmunkát, sorba befér, a .3-as nyáron klímával sem melegszik, motorja jó és erős, szerintem a használtpiacon jól eladható szóval nem nagy az értékvesztése, erős és könnyú kapcsolású (hidraulikus)TLT.
Hátrányok. Kis üzemanyagtank (tajmunkában kb 7-esetleg 8 órát bir), könnyű súly, hozzávaló tárcsa, vagy kombinátor csak duplakerékkel igazi, az összes hidraulika-víz-üzemanyagcső repedezésre lukadásra hajlamos, zajos kabin, kuplung nehéz és hát nem is túl jól bírja (lehet orvosolni), + gázolajszűrő beépítés erősen ajánlott a szétesésre hajlamos ruszki szűrő mellé, féktárcsákat hajlamos megégetni a beszoruló köztes nyomlap miatt(ezt is lehet orvosolni), gyári vezetőülés ajánlott lecserélni, a hűtőt és a levegőszűrőt naponta fúvatni kell. hirtelen ennyi. Szerintem 50-60 ha-os gazdaságba teljesen jó, kis törődéssel. Neked is jó lehet részfeladatokra, 6-8000 órás nyugatitól azért annyira nem kell félni, nem csak a power váltó, de a csendes fülke és az irányváltó estleg rugózott híd tényleg jó.
4293 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4292. hozzászólásáraNem tudom hogyan jatszak ki a szabalyokat.
Gandhy mintha egyszer irt volna rola valamit ezzel kapcsolatban, de most nem emlekszem ra
Válasz MTZ1221.3 #4289. hozzászólásáraAzt mondjátok meg, ha török lengyel is uniós, akkor náluk miért lehet/lehetett forgalomba helyezni ? Nem mindenkire ugyanazok a szabályok vonatkoznak ?
Válasz pettendimiklos73 #4290. hozzászólásáraBocs ez félrement: Nem ide akartam rakni. :(
Válasz MTZ1221.3 #4289. hozzászólásáraÖnellátók leszünk gázból!!

Válasz Gandhy #4286. hozzászólásáraElmeletileg Torokorszagon keresztul fog jonni ezutan. Olcsobb nem lesz az fix.
Sajna 1523 nem sok volt behozva sosem, igy az mindig dragabb lesz e miatt is. Meg a magasabb muszaki tartalom miatt is.
Válasz mtz1221 #4287. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/results?search_query=%D0%9E%D0%B1%D0%B7%D0%BE%D1%80+%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2+%D0%9C%D0%A2%D0%97+%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81+1221
Válasz envagyok2 #4284. hozzászólásáraSzerintem 9.5 vagy 11.2-ek első ikrek, maradhatnak rajta örökre. a gyári 420(16.5) szerintem sok már neki duplán.
Válasz envagyok2 #4285. hozzászólására22-23-as mind, gondolom raktárkészlet. Aztán, ki tudja? Lehet, hogy vannak még szürke útvonalak.
Válasz Gandhy #4283. hozzászólásáradehát mindenhol hirdetnek .3asokat, akkor csak nem frissítik a honlapot, vagy miért? egyébként meg vége lesz ennek a hábrónak, fel fogják oldani ezeket a szankciókat.
Válasz mtz1221 #4281. hozzászólásáraaz a baj, hogy nekem frontkardánnal, klímával, meg gumiból is keskenyebbel kéne, aztén vennék rá egy minőségit alapguminak, ez meg lenne az iker.
jut eszembe, te az elejét is ikrezted, ugye? azt is ki lehet tolni, hogyne sort taposson, vagy azmár tényleg sok az elejének?
Válasz envagyok2 #4280. hozzászólásáraA .3-as új traktorokat a lengyelek helyezték forgalomba, nálunk honosítani lehetett. Mivel a lengyelek feccben vannak a minszkiekkel, így ez az útvonal is megszűnt.
Válasz Selvin #4278. hozzászólására3 éve még a falusi boltban elég volt a napi 10 euró, most meg 30 kell, az is válogatva.
Válasz envagyok2 #4280. hozzászólásáraAkkor gyorsan lizingeld qz 1et, ami még kapható.
Válasz Selvin #4276. hozzászólásáraazt hogy érted, hogy több már nem is lesz? nem lehet behozni, szankvió, vagy valmai üzembehelyezési faszág miatt?
Válasz Selvin #4278. hozzászólásáraIgen, de 5 eve 15-16 korul volt max egy 1523. Igaz a t7-es komolyabb mar.
En meg azt javasoltam volna, hogy a noran + 1523 ara lehet dragabb, mint egy 1221 es kockerling allrounder classic ara. Utobbit felemelne a 1221 is biztosan 4m-esben.
Agro-Masz-ban a Vibro I sorozatot is nezd meg, az masszivabb mint az APS. Igaz azt en kerekkel es palcaval neztem, henger nelkul.
Válasz MTZ1221.3 #4277. hozzászólásáraAz úgy már elég húzós, annyit nem akarok kiadni egy traktorra, főleg mtz-re. Mindig lehetne hozzátenni és jobbat venni, de egyelőre a 1221.3 amit még maximum rászánok. Azért az durva, hogy szinte ugyanilyen terményárak és támogatási összegek mellett 5 éve nettó 27-ért egy T7.215 new hollandot vett egy ismerősöm, most meg közel 25 egy 150 lovas mtz.
Válasz Selvin #4276. hozzászólásáraHa csak annyi a kulonbseg az megeri. A fulke es a hidraulika lenyegesen jobb. Ha meg 4x6-os valtos akkor meg gondolkodni sem kell. En a 1221-et is azzal szerettem volna, de ide csak a 4x4 jon.
Válasz mtz1221 #4273. hozzászólásáraA 1523 +6M sajnos és egy darab van az országban, több már nem is lesz. Viszont volt egy 600 órás eladó 15,5-ért, de lemaradtam róla.
Válasz Selvin #4262. hozzászólásárahttps://youtu.be/q6TQEv-KHLk?si=Fw91mgNUh_SCc3zQ
Válasz mtz1221 #4273. hozzászólásáraJa ide hozzánk a gyárból dupla súllyal jönnek. Csúnya egy kicsit egymás előtt, de nem az a lényeg.
Válasz MTZ1221.3 #4272. hozzászólására200 lovas deutzon, kb ugyanaz a hidraulika van, mint az 1523-on. Beszélhetünk itt jobbra balra, pár hónapja voltam tehenet nézni, ahol 7 darab pár éves mtz volt, ő mesélte hogy az 1523 dupla orrsullyal, mindent visz.
Válasz mtz1221 #4270. hozzászólásáraNekem 200 bar felett van ez is, mint a 892.
Nincs olyan amit nem emel fel itthon. De ha kétkeréken fordul a kombinátorral ha tele van a henger akkor az nem túl jó szerintem.
Persze mellé lehet tenni egy 180 lovas nyugati mellé, de az hidraulikában legalább másfélszer többet tud. Erőben nem vitatom.
Válasz Selvin #4262. hozzászólásáraVan ott több apróság is. Menny nézd körbe mindkettőt, és meglátod miért erőltetem. Amúgy már gondolkodtam én is, hogy ha elférne, akkor kéne rá két nagyobb munkahengert csináltattni, és felvenne mindent.Vagy csak 2 csapot, hogy az úton tehermentesítve legyen a vezérszelep. .
Válasz MTZ1221.3 #4265. hozzászólásáraAlapból 20mm nagyobb a munkahenger, meg ezeknek a vezérszelep nem ad át elég olajat. Tegyél egy órát a munkahenger csövére, meglátod miért nem emel. Meg mindenki azt vesz amit akar, de a 1523at, bármelyik kisebb testű 180 lovas nyugati mellé, oda lehet rakni.
Válasz Selvin #4268. hozzászólásáraAzt felemeli igen. Crosskill és duplahengerek kivételével.
Én flexi ringgel venném, ha most kéne ilyesmit venni.
Válasz MTZ1221.3 #4267 hozzász
Agro-masz APS40H is jó lenne, most találtam.
Válasz Selvin #4266. hozzászólásáraHa művelt területbe mész, az a 45x10-es kapa (nem a hagyományos 32x12-es) ami ezen van bőven megfelel.
Tarlót hántani ez nem bír, de nem volt olyan tömör terület amibe ez a kapa ne bírt volna belemenni. Amit írtál arra megfelel.
Válasz MTZ1221.3 #4264. hozzászólásáraNéztem róla a videódat. Jó lenne egy olyan vagy olyasmi kombinátor nekem is, de nagy kapásat akarok, mert takarónövényes táblákban kellene tavasszal egy menetben magágyat csinálni. Idén a szikes részekbe nem ment bele, a dúsabb részeken befulladt és vissza kellett mennem rövidtárcsával, el is lett rontva. Már arra is gondoltam, hogy egy hagyományos kombinátort újra kapázok 70x12-vel.
Válasz Selvin #4262. hozzászólásáraNem a bosch vezerles miatt emel jobban, hanem azert mert mashol van az emelesi pontja. A 1221-esen kinn van a difi vegen a hazon, a 1523-nak meg a feltengely tokon.
Az elejet egyiknek sem erdemes tulsulyozni, mert szerteszet vagja hip-hop. Ha a motor be lesz allitva es egy tonna az orran lesz, hamar szet kell boritani az elejet. Kegyetlen eros a motorja, de az eleje inkabb segedhajtas, mint minden regebben gyartott mtz-nek, meg ha ez eleg jo is.
Válasz Selvin #4263. hozzászólásáraHatul van a nehez henger, 5 sor kapa jol kitolja. 1990 kg korul van a 4m-es. Fix vazzal lenne jobb esely ra.
Az 5m-es a videok alapjan 220lovas nyugati gepeket ringatja, amik 6m-est lazan vinnenek.
Nekunk Agro-Masz Au 50 van, 1550kg ha jol emlekszem, hatul ha telemennek a hengerek akkor is emeli, de az mar nem tul kenyelmes neki.
Kockerling Allrounder, vagy Einbock Taifun viszont lazan veheto 4-5m-es, jobb a sulyuk ezen gep utan.
Válasz MTZ1221.3 #4261. hozzászólásáraUhhh...Úgy érted hogy csak a 3 méterest emelné?
Válasz mtz1221 #4260. hozzászólásáraMennyibe kerülne átalakítani bosch-ra a 1221et? Csak mert 4-5 nettóval kerül többe, de ez gondolom a töredéke lenne.
Válasz Selvin #4259. hozzászólásáraNoranbol 3m-est. Elhuzni elhuzza az 5m-est is, 10cm melyen. A 4m-est 15cm-en is.
Válasz Selvin #4259. hozzászólásáraKeress rá youtubon, mtz 1221 vs aduth. Az az enyém, 5 méteres vackot visz, 1780 kiló van benne. De mint mondtam 1523 kell bosch hidraulikával, és dupla orrsullyal, akkor ilyen gond nem lesz soha, hogy mit vesz fel.
Sziasztok! 1221.3 egy noran simple-hez hasonló gépből (5 sor nagy rugóskapa, hátul ékgyűrűs henger) mekkorát tud húzni és leginkább felemelni? Vagy csak vontatottban érdemes gondolkodni?
1523 ANGOL KEZELÉSI.
Válasz Gandhy #4247. hozzászólására
Válasz MTZ1221.3 #4250. hozzászólásáraA Generátorét kérdezte.
Válasz Selvin #4240. hozzászólására6620 van itt ismerősnek, az nem 1221 kategória. A 6830 van a körül. Mármint kint a földön munkagépet húzva.
Válasz mtz1221 #4253. hozzászólásáraViszont ha találnák egy garantált 10000 óra alatti 68(69)20(30)-ast, ami karban volt tartva gyári olajokkal, biztos azt venném meg, az új mtz helyett .
Válasz hashtag #4239. hozzászólásáraEgyedi de te is tudod az újak már nem a 20_30-sok minőségét hozzák. Arról nem is beszéltünk ismerős nem rég hozott tőletek egy nagyon szép M-est 6600 munkaórával, itthon mikor belenéztek a sok hiba kód után, 166000 üzemanyagot nyelt be, csak azt elfelejtették kitörölni .
Válasz Selvin #4237. hozzászólásáraKomolyabb hidraulika rendszer, hidraulikus kuplung fék, jobb fülke kézre eső kihelyezett karok, 400 kilóval nehezebb, pót tank, és ami nekem a legfontosabb lenne a jól bevált Ehr-es hidraulika vezérlés, munkagép csillapítással qz úton.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraAnno lett rá véve rögtön duplakerék gyári felnivel távtartóval, amúgy azt nem nehéz szerelni igazából 1 embernek 10 perc ha van akkus vagy légkulcs, Max 520-as gumit tudsz rá tenni csoda attól sem lesz mert könnyű maga a gép, a duplakerék viszont sokat jelent. Én csak tárcsázásra, kombinátorozásra és grúberozásra használom.
Válasz Gandhy #4247. hozzászólásáraAzért egy madzaggal mérd meg, nehogy rossz legyen a méret.
MTZ ékszíj 16x11x1220
Válasz Selvin #4248. hozzászólásáraIsmerősömnek egyszer sürgősen kellett gumi, csak Mitast kapott. Megvették, használták egy napot és azóta minden MTZ-n le van cserélve nyugati gumira. Jobban fog és sokkal komfortosabb. Pedig gyári méretet használnak csak. Viccelődött is, hogy a Michelin gumi többe van lassan, mint a 920-as MTZ, de mégis fényévekkel jobb lett a gép.
A Belshina jó erdőbe, meg közútra, mert sose kopik el, de terepen sokkal rosszabb, mint akár egy BKT vagy Alliance. Én Mitasra gyűjtök.
Válasz MTZ1221.3 #4246. hozzászólásáraNekem a 920.3 -on tavaly volt gumicsere. Elől bkt, hátul a drágábbik széles radiál alliance van. Ég és föld a különbség mindenben az eredeti belshinához képest.
Elveszítettem az ékszíjat a generátorról.
Valaki esetleg nem tudja kapásból a számát?
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraA gyári felnire 520/70R38 megy fel éppen. Amivel a sorba nem nagyon férsz be, de alig szélesebb, mint a 18,4-es.
600-as gumi legalább kéne rá, hogy le is adja azt amit kérsz tőle. De az meg 700 ezer Ft felett kezdődik darabja. pl.: 600/65R38 Ascenso TDR650 159D TL - 384.120,- Ft + Áfa / db és DW20x38 Fixtrac hegesztett felni 15mm vastagsággal - 353.420,- ft + Áfa / db
A gyári gumizás helyett inkább egy rendes Mitas-t kell rá venni és akkor jó is lesz, meg nem is rugatod szét a váltót. Mert a motor sokkal többet tud, mint amire a váltót és a difit kitalálták.
Válasz csferri #4244. hozzászólásáraKöszönöm a részletes választ! A gyári helyett szélesebb gumit nem próbáltátok? Egyedül a vetésnél jöhet jól, ha nem tapossa a sort vagy utána is ezzel mentek bele permetezni és kapálni?
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraSzia .Van itt sokunknak.
Előnyök.Tényleg olcsó fenntartás, jó fogyasztás, szerkezetileg jó bírja a talajmunkát, sorba befér, a .3-as nyáron klímával sem melegszik, motorja jó és erős, szerintem a használtpiacon jól eladható szóval nem nagy az értékvesztése, erős és könnyú kapcsolású (hidraulikus)TLT.
Hátrányok. Kis üzemanyagtank (tajmunkában kb 7-esetleg 8 órát bir), könnyű súly, hozzávaló tárcsa, vagy kombinátor csak duplakerékkel igazi, az összes hidraulika-víz-üzemanyagcső repedezésre lukadásra hajlamos, zajos kabin, kuplung nehéz és hát nem is túl jól bírja (lehet orvosolni), + gázolajszűrő beépítés erősen ajánlott a szétesésre hajlamos ruszki szűrő mellé, féktárcsákat hajlamos megégetni a beszoruló köztes nyomlap miatt(ezt is lehet orvosolni), gyári vezetőülés ajánlott lecserélni, a hűtőt és a levegőszűrőt naponta fúvatni kell. hirtelen ennyi. Szerintem 50-60 ha-os gazdaságba teljesen jó, kis törődéssel. Neked is jó lehet részfeladatokra, 6-8000 órás nyugatitól azért annyira nem kell félni, nem csak a power váltó, de a csendes fülke és az irányváltó estleg rugózott híd tényleg jó.