Válasz Claaastra #15183. hozzászólásáraNem vészes ez az összeg,az a gond ha már szétborítják akkor lesz ott adagoló,porlasztó,szelepek,kuplung stb, és 3000 euróba fog megállni.Nekem csak az a gondom hogy 22000 órás gépeket egyáltalán még javítanunk kell.Mert te még jobban emlékszel hogy a 90 években 4000-5000 órás gépeket lehetett találni nyugaton(azok persze hogy 3X körbe dolgozták az mtz-ket.)De a mostani 10000-15000 órásokkal sokan mellé fognak lőni.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáramost kértek árajánlatot egy ilyen 6400-as motor hüvelyezésére abban 22000óra van 280 e a hüvelykészlet tömítéskészlettel,nem olyan vészes ha az mtz-ben ennyi óra alatt 5-6szor kell eljátszani ezt
Válasz mtz1221 #15181. hozzászólásáraÚgy vagyok vele annyit csinálok mit elgyőzök. A fiatalok lelépnek..vonzóbb a nyugati élet. Aki itthon marad, azt a hazai multik lenyúlják zömében (Audi-Denso-Bosch...stb) A neves márka kereskedők is küszködnek hadra fogható utánpótlással. Elértünk egy holtpontra. A mai utánpótlás már nem türelmes. 25 évig nézték a vergődést. lépnek ha úgy hozza az élet.
Válasz Vinkó75 #15180. hozzászólásáraNeked kéne egy egész országra kiterjedő szerviz hálózatot ki építeni.Egy pár becsületes fiatallal sokra vihetnétek,ennyi behozott vacak gép mellett.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáraÍgy van egy Deutz 105 agrt. Szakszervíz pakolást cserélt. A gond továbbra is fent ált. Miközben elég volt a termosztátot cserélnem benne. A tulaj szerint szépen fogott a ceruza.
Válasz DGDF #15172. hozzászólásáraMost vásárolt, mikor lett fagyállózva-esetleg 2 évente cserélték-e benne ? Ha pakolásos lenne ugyanaz a jelenség mint alap esetben a hűtőbe beledolgozna. A szutyok lehet feloldott iszap is. A vízkinyomás lehet részleges celladugulás a frissen fagyállózás miatt. Mivel lehet az eladás előtt raktak csak bele. Addig víz le víz fel. Volt már ilyen. Szintén hasonlót produkál megsérült szivattyú lapát miatt. (Ősszel pont volt egy ilyen esetem...az JD 4955 )...De még persze ott lehet a pakolás is mint probléma.
Válasz rsándor #15177. hozzászólásáraNem fogja senki hazugnak tartani.Csak azt is képzeljük el hogy ez a 18000 órás most került hozzá és gond van vele.És mi van ha nem nagyon ért hozzá,elviszi szervizbe a fejpakolás miatt.Ott szépen ennyi óránál,ráfogják beszélni egy full generálra.Aminek az árát majd merjétek leírni.Azt értsétek meg hogy senki sem annyira marha hogy szeresse az mtz-t.Ha tehetné mindenki új márkásat venne.
Válasz DGDF #15172. hozzászólására Ezt írd már be az MTZ-s topikba, és lehet hogy egy pár gazda nem fog hinni a szemének vagy " hazug disznónak" fog tartani.
Válasz Ares 826 #15174. hozzászólásáraKöszi a segítséget, akkor szólok a Bódiéknak, hogy ütemezzék be , mert lassan itt a szezon és nem lenne baj, hogyha idén nem csinálná ezt. Még egyszer köszi
Sziasztok!
6400-as Valmet közel 18000üó ,bontatlan motor hűtési problémák lehetnek vele , nyáron kinyomott valamennyi(2-3l)hűtőfolyadékot a hűtőből.A hűtősapkán találtunk barna színű zsírszerű nem oda való dolgot.
Új termosztátot kapott és egy új hűtősapkát , mert a régi már sértett volt.Ezek ellenére még mindig kinyomja a hűtőfolyadékot a hűtőből.
Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet vele?
Válasz rsándor #15165. hozzászólásáraMár így vettem egy kereskedőtől. Amikor rákérdeztem, hogy miért van így, nem tudott rá válaszolni. Arra gondoltam, lehet, hogy le van korlátozva a sebessége.
Hello látom fent vagy írtad hogy a valtrádon cseréltél hidraulika szivattyut, Bódiéktol vetted vagy van valami jobb /olcsobb/ beszerzési forrás?? A valkont meg se kérdezem mennyi náluk.
Válasz gafo.kelemen #15164. hozzászólásáravedd le a jobb hátsó kereket,a sárvédőn van egy lemezablak azt leveszed és látod a váltórudazatot,ott lesz valami gond,vagy faudi csukló vagy valami szorulás
Sziasztok! Nekem egy Valmet 8450-es traktorom van. Terepben és mászófokozatban van 4. sebesség, míg országútiban nincs! Ugyanis ha országútiban 4. fokozatba akarok kapcsolni, automatikusan üresbe dobja!
Válasz .Feco. #15159. hozzászólására Hogy írod ezt a power leszedni és lemezzel lezárni?????? Az enyémbe nagy terhelésnél megcsúszik a 3. az 1-es 2-es jó
Válasz norbi08 #15158. hozzászólásáraa power tud beteges lenni, de ha nem akarod javíttatni akkor azt egyzerűen lekell szedni és egy lemezzel lezárni a váltóház oldalát, akkor mindig olyan, mintha harmadikban lenne...
A kicsi szeritnem azért is bírja ilyen jól, mert abba az EHR-en kívűl nem nagyon van elektronika... soros adagoló, machanikus váltó, mechnaikus kulung... a nagy sokkal bonyolultabb volt. nem kapott amúgy semmi extrát, kb. neki megfelelő gépekkel dolgozott és kész. Csak az addig bírta. Amúgy amíg a családtagok (fpleg apám) használta nem volt vele gond, miután alkalmazott ült rajta már rosszabb volt, mikor meglett a JD keveset ment, az nem használ semminek hogy hónapokig nem csinál semmit majd felvesszük a nehéztárcsát és váltottműszakban húzza a réten...
Válasz takacsnorbi08 #15156. hozzászólásáraelőször is milyen váltó? Powershift vagy csak szinkron? másrészt az üzemóra önmagában nem jelent emmit, nekünk van 6300-as 18000 órával és még sem a motronak sem a váltónak nem volt baja, míg volt 8550-esünk annak 4500 óránál bomlott a motorja és 5200-nál a váltója...
Válasz Claaastra #15150. hozzászólásáraBontós cuccból édeklődtük az árakaLégfék minden oké klíma nincs nem rég volt kuplungozva ,még Adagoló teljes felújítás üzemórát nem tudom ,de motorikasan is jó .A három gumi is most lett cserélve amik épen maradtak sajna a bal első tropa lett
Válasz Claaastra #15148. hozzászólásáraKettő féltengely tok kell meg kettő felni csillag nélkül és egy oldalsó üveg .Akkor is meg ér kettő millát!Alkatrész 1 milla max utána jártunk .
15934 hozzászólás
Válasz Claaastra #15183. hozzászólásáraNem vészes ez az összeg,az a gond ha már szétborítják akkor lesz ott adagoló,porlasztó,szelepek,kuplung stb, és 3000 euróba fog megállni.Nekem csak az a gondom hogy 22000 órás gépeket egyáltalán még javítanunk kell.Mert te még jobban emlékszel hogy a 90 években 4000-5000 órás gépeket lehetett találni nyugaton(azok persze hogy 3X körbe dolgozták az mtz-ket.)De a mostani 10000-15000 órásokkal sokan mellé fognak lőni.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáramost kértek árajánlatot egy ilyen 6400-as motor hüvelyezésére abban 22000óra van 280 e a hüvelykészlet tömítéskészlettel,nem olyan vészes ha az mtz-ben ennyi óra alatt 5-6szor kell eljátszani ezt
Válasz mtz1221 #15181. hozzászólásáraÚgy vagyok vele annyit csinálok mit elgyőzök. A fiatalok lelépnek..vonzóbb a nyugati élet. Aki itthon marad, azt a hazai multik lenyúlják zömében (Audi-Denso-Bosch...stb) A neves márka kereskedők is küszködnek hadra fogható utánpótlással. Elértünk egy holtpontra. A mai utánpótlás már nem türelmes. 25 évig nézték a vergődést. lépnek ha úgy hozza az élet.
Válasz Vinkó75 #15180. hozzászólásáraNeked kéne egy egész országra kiterjedő szerviz hálózatot ki építeni.Egy pár becsületes fiatallal sokra vihetnétek,ennyi behozott vacak gép mellett.
Válasz mtz1221 #15178. hozzászólásáraÍgy van egy Deutz 105 agrt. Szakszervíz pakolást cserélt. A gond továbbra is fent ált. Miközben elég volt a termosztátot cserélnem benne. A tulaj szerint szépen fogott a ceruza.
Válasz DGDF #15172. hozzászólásáraMost vásárolt, mikor lett fagyállózva-esetleg 2 évente cserélték-e benne ? Ha pakolásos lenne ugyanaz a jelenség mint alap esetben a hűtőbe beledolgozna. A szutyok lehet feloldott iszap is. A vízkinyomás lehet részleges celladugulás a frissen fagyállózás miatt. Mivel lehet az eladás előtt raktak csak bele. Addig víz le víz fel. Volt már ilyen. Szintén hasonlót produkál megsérült szivattyú lapát miatt. (Ősszel pont volt egy ilyen esetem...az JD 4955 )...De még persze ott lehet a pakolás is mint probléma.
Válasz rsándor #15177. hozzászólásáraNem fogja senki hazugnak tartani.Csak azt is képzeljük el hogy ez a 18000 órás most került hozzá és gond van vele.És mi van ha nem nagyon ért hozzá,elviszi szervizbe a fejpakolás miatt.Ott szépen ennyi óránál,ráfogják beszélni egy full generálra.Aminek az árát majd merjétek leírni.Azt értsétek meg hogy senki sem annyira marha hogy szeresse az mtz-t.Ha tehetné mindenki új márkásat venne.
Válasz DGDF #15172. hozzászólására Ezt írd már be az MTZ-s topikba, és lehet hogy egy pár gazda nem fog hinni a szemének
vagy " hazug disznónak" fog tartani.
Válasz Ares 826 #15174. hozzászólásáraJuhéj!
kapok pirospontot ?
Válasz Ares 826 #15174. hozzászólásáraKöszi a segítséget, akkor szólok a Bódiéknak, hogy ütemezzék be , mert lassan itt a szezon és nem lenne baj, hogyha idén nem csinálná ezt. Még egyszer köszi
Válasz a2457 #15173. hozzászólásáraPontosan.
Válasz DGDF #15172. hozzászólásáramondjuk.. hengerfejes.
Sziasztok!
6400-as Valmet közel 18000üó ,bontatlan motor hűtési problémák lehetnek vele , nyáron kinyomott valamennyi(2-3l)hűtőfolyadékot a hűtőből.A hűtősapkán találtunk barna színű zsírszerű nem oda való dolgot.
Új termosztátot kapott és egy új hűtősapkát , mert a régi már sértett volt.Ezek ellenére még mindig kinyomja a hűtőfolyadékot a hűtőből.
Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet vele?
Válasz gafo.kelemen #15170. hozzászólásáraNézted már azóta a bowdeneknél, rudazatoknál, nincs e valami idegen anyag??? Terhelés alatt sem dobja ki terepbe??
Válasz rsándor #15165. hozzászólásáraMár így vettem egy kereskedőtől. Amikor rákérdeztem, hogy miért van így, nem tudott rá válaszolni. Arra gondoltam, lehet, hogy le van korlátozva a sebessége.
Hello látom fent vagy írtad hogy a valtrádon cseréltél hidraulika szivattyut, Bódiéktol vetted vagy van valami jobb /olcsobb/ beszerzési forrás?? A valkont meg se kérdezem mennyi náluk.
Válasz rsándor #15167. hozzászólásáraAz a "szorulás"kategóriába belefér
Válasz Claaastra #15166. hozzászólására Vagy tele van fagyott sárral.
Válasz gafo.kelemen #15164. hozzászólásáravedd le a jobb hátsó kereket,a sárvédőn van egy lemezablak azt leveszed és látod a váltórudazatot,ott lesz valami gond,vagy faudi csukló vagy valami szorulás
Válasz gafo.kelemen #15164. hozzászólására Eddig jó volt??
Sziasztok! Nekem egy Valmet 8450-es traktorom van. Terepben és mászófokozatban van 4. sebesség, míg országútiban nincs! Ugyanis ha országútiban 4. fokozatba akarok kapcsolni, automatikusan üresbe dobja!
Válasz .Feco. #15159. hozzászólására Hogy írod ezt a power leszedni és lemezzel lezárni?????? Az enyémbe nagy terhelésnél megcsúszik a 3. az 1-es 2-es jó
Válasz .Feco. #15159. hozzászólásáraKöszönöm az infókat.
Válasz csoppika #15160. hozzászólásáraha minden alkalommal azzal mentünk volna a kosmába akkor kb. ugyanennyit állt volna...


Válasz .Feco. #15159. hozzászólásáraNohát azzal kellett volna kocsmába járni
Válasz norbi08 #15158. hozzászólásáraa power tud beteges lenni, de ha nem akarod javíttatni akkor azt egyzerűen lekell szedni és egy lemezzel lezárni a váltóház oldalát, akkor mindig olyan, mintha harmadikban lenne...
A kicsi szeritnem azért is bírja ilyen jól, mert abba az EHR-en kívűl nem nagyon van elektronika... soros adagoló, machanikus váltó, mechnaikus kulung... a nagy sokkal bonyolultabb volt. nem kapott amúgy semmi extrát, kb. neki megfelelő gépekkel dolgozott és kész. Csak az addig bírta. Amúgy amíg a családtagok (fpleg apám) használta nem volt vele gond, miután alkalmazott ült rajta már rosszabb volt, mikor meglett a JD keveset ment, az nem használ semminek hogy hónapokig nem csinál semmit majd felvesszük a nehéztárcsát és váltottműszakban húzza a réten...
Válasz .Feco. #15157. hozzászólásáraKöszi a választ. Powershift váltós 4 hengeres Sisu motor 116 Le.
És a 8550-est mire használtátok, hogy ilyen hamar bele kellett nyúlni?
Válasz takacsnorbi08 #15156. hozzászólásáraelőször is milyen váltó? Powershift vagy csak szinkron? másrészt az üzemóra önmagában nem jelent emmit, nekünk van 6300-as 18000 órával és még sem a motronak sem a váltónak nem volt baja, míg volt 8550-esünk annak 4500 óránál bomlott a motorja és 5200-nál a váltója...
Sziasztok!
Van itt valaki akinek Valtra Valmet 6800-as traktorja van?
Mik a tapasztalatok, mennyi üzemóránál kellett hozzányúlni a váltóhoz, motorhoz?
Ilyet szeretnék, csak elég sok benne az üzemóra, amit néztem.
Tudtok Veszprém megyében olyan szerelő aki ért Valtra traktorokhoz?
Válasz jozef19 #15154. hozzászólására Köszönöm a gyors választ
Válasz rsándor #15153. hozzászólásáraV836862573 külsö
V836862574 belsö
Valaki meg tudná mondani a a 8550 valtra levegőszürő cikszámát? Vagy valami beazonossításhoz szüksédes számot.
Válasz Claaastra #15150. hozzászólására18 éves 10000 körűl lehet benne most
Válasz Claaastra #15150. hozzászólásáraBontós cuccból édeklődtük az árakaLégfék minden oké klíma nincs nem rég volt kuplungozva ,még Adagoló teljes felújítás üzemórát nem tudom ,de motorikasan is jó .A három gumi is most lett cserélve amik épen maradtak sajna a bal első tropa lett
Válasz gjoni #15149. hozzászólásáraa többi állapot milyen,??üzemóra ,légfék?klíma?megér 2 -t bontóból lehet jó áron cuccokat szerezni
Válasz Claaastra #15148. hozzászólásáraKettő féltengely tok kell meg kettő felni csillag nélkül és egy oldalsó üveg .Akkor is meg ér kettő millát!Alkatrész 1 milla max utána jártunk .
Válasz gjoni #15147. hozzászólására+1-1,5 a javítás,annyiért mér ép is lehet a piacon
Válasz Claaastra #15146. hozzászólására2.4 az irányára!
Válasz gjoni #15145. hozzászólásáramennyit szeretne érte,ha publikus?:
Válasz Slax #15144. hozzászólásáraIgen
Válasz gjoni #15135. hozzászólásáraA nyugdíjas tűzoltóé?
Válasz Claaastra #15140. hozzászólásáraIgen eladó!
Válasz Claaastra #15140. hozzászólásáraIgen eladó!
Hibakódra valaki?????????
Válasz gjoni #15139. hozzászólásáraeladó egyébként?
Válasz Claaastra #15138. hozzászólásáraKB annyi
Válasz gjoni #15135. hozzászólásáratalán 1 mtz árábol rendbe lehetne hozni
Válasz rsándor #15136. hozzászólásáraNyírségben van vonattal!
Válasz gjoni #15135. hozzászólására HOL VAN EZ ?PONT ILYENEM VAN CSAK AZ NINCS ÖSSZETÖRVE .ENNEK MIVEL VITTÉK EL AZ ELEJÉT KAMIONNAL??
Ez mennyit ér így


