Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.88 FtUSD387.45 FtCHF426.08 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Segítséget kérek tőletek!!
Elveszett a zetorom kézifékjéből a nyelv ami az ívelt racsniba beleakad.Ha valaki tudna méreteket róla, nagyon sokat segítene. Köszönöm!! 5611-esről van szó.
Segítséget kérek tőletek!!
Elveszett a zetorom kézifékjéből a nyelv ami az ívelt racsniba beleakad.Ha valaki tudna méreteket róla, nagyon sokat segítene. Köszönöm!! 5611-esről van szó.
A tlt csonkot egy nagy anya tartja bent a helyén ezen kell egy kicsit huzni és megszunik a mozgás. Kell lenni rajta egy acél karikának biztositás képen ezt vedle és huzál az anyán csokulcsal . a csonk nincsen csapágyon az csak belevan tolva a fotengelybe és biztositva. mondjuk ha sokáig nem volt meghuzva vagy egy szorult kardánt tetek rá és megemelték pl.mutragyaszorot akkor kiszokta huzni a menetet ilyenkor szokták lehegeszteni az anyát de akkor nem lehet cserélni tobbet a csonkot suru nutosra. Olyankor egész tengelyt szoktak cserelni ha kel cserélni a csonkot. mert ha kell a 1000fordulat a tlt-re akkor is cserélni kell.
Egy kis segítséget kérnék. A TLT cson hosszirányba lóg a 8245-ömbe. Meggok mozgás mondható normálisnak és lehet e a csapágyan valamit hézagolni ha hátul szétszedem vagy az egész váltót szét kell szedni?
Igen. Az elmúlt 5 évben 3-szor cseréltünk féltengelyt (az egyik anyaghibás volt, azért tört el) meg a tányérkerék nyírta el a csavarjait 2-szer a 33 év alatt.
Amúgy öreg gépen mindig lehet mit javítani.
Ha rossz lenne a ZETOR, akkor a 34 éves 5748-ast se adnák 1,3 misiért, mint ahogy a múltkor láttam az apróban.
Üdv mindenkinek. Légyszi segítsetek, ha tudtok. Zetor 12245-ös darázsderekából folyik az olaj, akkor is ha ki van kapcsolva a hidraulika szivattyú. Most szét van szedve, de nem találunk semmi bajt, szimeringek jók. Mi nyomhatja ki az olajat még, ha valaki találkozott már ilyennel légyszi írjon.
Azok még régi béke beliek,lehet őket űtni vágni, de azon alapulnak az új zetorok, hogyha anyira szar lenne akkor nemlene egy db se szlovákia ába sem a cseheknél, de mivel ők gyártották és jól bevált így van belőle sok!!! sokhelyütt sokjóval sok dicséretel!!!!!
Üdv nekünk van 5748-as nagyon jó gép 8évesen vettük, azóta nálunk van, szőlőbe kiváló ez a legerősebb gép a 4 (5748,5611,2db T25) közül, de én azt mondtam, hogy ezt az egy gépet nem adnám semmiért, együtt nőttem fel vele
Az hogy zetor az nem aszt jelenti hogy szar !!!! csak a motorja más de a váltó hasonló an ugyan olyan jó, csak ennél lefele vált kettőt power esen, defi meg ugyan az , a regi is bevált de ez is !!
Hali! a vidi az király ,mire nem képes egy kiss zetor és csak 60 lovas, úgy kiszakitota onan azt a nagy szart hogy csak no. azért ahogy olvasgatom a topikot van azért pár zetoros iletö,nekem is van újonnan egy forterra 120 ló, de ahogy olvastam más topikban ezt a gépet szinte mindenki köpdöste,csak az nem akinek van zetrie ,szerintemazér ez a kezelötöl nagy részben függ!!! na mind 1 a enyémbe 500 üo van de még semmi baj nemm volt vele!!!NEM tuduom másnak mi a baja vele!!!!
Sziasztok!!
Németországbóól behozott zetort akarok forgalomba helyeznii, de egy bökenőő van nincs meg a vámpapírja, az eredeti német okmányai megvannak!! Mi tévőő legyek???
Üdv, Mindenkinek! Szeretnék tanácsot kérni a hozzáértőktől. Gondolkodtam egy 5748as megvásárlásán. Tudom ,hogy idős gép, de érdekelne a használhatósága, nyűgjei, hibái, stb.
Sziasztok örülök hogy van ilyen zetoros forum is, nekem is azzok vannak.Nemtudtok véletlenül egy külsö gumit eladot ami még szerkezetileg jó állaotban van ha a körmök kicsit kopotabak nem baj.18,4x34 crystalra kellene. köszi
Milyen olaj van benne?
Ha nyáron nem csinál így, akkor szerintem az olaj lehet.
Nálunk a 12011 -es kormánya is nehezen szokott mozogni hidegben beindítás után amíg nem melegszik egy kicsit az olaj.
nekünk 5748-as Zetor van és az a baj hogy télen hidegben nem működik a szervó, csak ha bemelegszik a motor, és nem tudjuk, hogy miért, ha valakinek van valami jó ötlete megköszönném
Válasz #3275. hozzászólásra
1,2-őt nem ajánlom én is úgy használtam eleinte és ki is tört a gumi úgy hogy kuka lett a vége 1,6 alá ne nagyon engedd de inkább a 2 főleg ha barum vagy ruszki gumik vannak rajta
Köszönöm szépen. Sok helyen sok mindent olvastam így magamba 1,2 körüli érték fogalmazódott meg. Az a baj hogy nekem 1 óra az út a földekig meg vissza is 1 óra a zetorokkal, mert nem egy gyorsasági bajnokok. Na ilyenkor meg a keményebb gumi jön jól. Mostani GÉPmax-ban jó kis keréknyomás szabályozó rendszereket mutogatnak. Na nekem jó lesz a legegyszerübb is egy levegő pisztoly + 5 méter tömlő. Nem kell bonyolítani.
Valaki tud értelmeset mondani, hogy milyen kerék nyomással érdemes szántóföldi munkát végezni? Mert ugye a közúti közlekedéskor az a jó minél keményebb, de a földeken meg a puhább az előny, hogy nagyobb felület érintkezik a földdel, ezáltal kisebb a taposás és jobban kapaszkodik. A segítségeket előre is megköszönöm.
Van olajnyomás mérő a traktorban de csak lámpás visszajelző ami 0,8bár alatti nyomás esetén világít. Ezekben már sajna nincs mechanikus nyomásmérő óra. Ezért szeretem a 16045 abban mechanikus mérőóra van. Azon mindig látotod hogy mennyi a nyomás. Ezért tervezek a kicsire is egy órát, hogy ne csak arról értesűljek, hogy nincs olajnyomás, hanem lássam azt is ha alacsonyabb a normálisnál.
tényleg kellemetlen!!az olajnyomás volt pedig kontrolálva??mert szerintem esett a nyomás és úgy dolgozott a motor.
nekem ebben az aggregátban 5 ! bar nyomás van és soha nem esett 4 alá még melegen sem.a letiltó 2 bar van állítva.
remélem nem károsodott a fagyálos olajjal a forgattyús rendszer
Szívesen! Azért ne mindig 100-as a könyv. Most jártam úgy a kis crystal-lal a 8245-el, hogy a könyv szerinti főtengely csapágyakból az egyik nem volt oda való, túl széles volt. Amúgy ez a kis beavatkozás is csak egy nyavajás 2db ógyűrü miatt volt szükséges, mert az olajsziattyú fars levegőt szívott, amásik ágon meg a cső mellé nyomta az olajat. Szivacs! Ez az incides kicsit megviselte a csapágyakat ezért cserélem.
Köfi! Szívesen feltenném FTP-re is, csak az új szerverem még nincs kész a régi meg fel lett számolva. De ha regisztrál a Zetor-os kolléga egy másik e-mail címet, akkor írjon egyett az unoturboie@freestart.hu-ra.
elnézést, hogy beleszólok, de egyszerübb lenne, ha az email fogadója regisztrálna egy másik levelező rendszerbe ami könnyebben bánik a nagyméretű levelekkel. pl freemail, ahol van óriáslevél szolgáltatás, vagy yahoo mail.
Meg van mi a baj! Még a 3MB-os levél is nagy! Tömörítve 15MB lenne a kézi könyv. Mekkorákra tördeljem, ha a 3MB-os méret is nagy. Mi a legnagyobb amit fogadni tudsz?
Most is vissza jött a hiba üzenet, hogy nem kézbesíthető. A csatolt állományok pedig már csak 3MB-osak. Küldök egy üres mail, ha így sem megy át akkor a címmel van gond. :-S
11605 hozzászólás
Segítséget kérek tőletek!!
Elveszett a zetorom kézifékjéből a nyelv ami az ívelt racsniba beleakad.Ha valaki tudna méreteket róla, nagyon sokat segítene. Köszönöm!! 5611-esről van szó.
Segítséget kérek tőletek!!
Elveszett a zetorom kézifékjéből a nyelv ami az ívelt racsniba beleakad.Ha valaki tudna méreteket róla, nagyon sokat segítene. Köszönöm!! 5611-esről van szó.
Válasz #3303. hozzászólásra
Köszi a segítséget!
Üdv!
Gyula
Válasz #3301. hozzászólásra
A tlt csonkot egy nagy anya tartja bent a helyén ezen kell egy kicsit huzni és megszunik a mozgás. Kell lenni rajta egy acél karikának biztositás képen ezt vedle és huzál az anyán csokulcsal . a csonk nincsen csapágyon az csak belevan tolva a fotengelybe és biztositva. mondjuk ha sokáig nem volt meghuzva vagy egy szorult kardánt tetek rá és megemelték pl.mutragyaszorot akkor kiszokta huzni a menetet ilyenkor szokták lehegeszteni az anyát de akkor nem lehet cserélni tobbet a csonkot suru nutosra. Olyankor egész tengelyt szoktak cserelni ha kel cserélni a csonkot. mert ha kell a 1000fordulat a tlt-re akkor is cserélni kell.
Meggok=Mekkora
Bocsi elírtam.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. A TLT cson hosszirányba lóg a 8245-ömbe. Meggok mozgás mondható normálisnak és lehet e a csapágyan valamit hézagolni ha hátul szétszedem vagy az egész váltót szét kell szedni?
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #3298. hozzászólásra
Nem mondtam ,hogy rossz. Láttam az árait, ég többet is kértek egy-egy darabért.
De ezek szerint nincs gond az alkatrészellátással.
A zetor traktorokkal kapcsolatos kérdéseket ide
Muhinder-nek!!!
Nem kell mindenféle kérdéshez új topik!!!!
mi baja lehet egy zetor 5748-nak ha nem kapcsolja az első hajtást? muhinder
Moderálta: ermike (2235) 2012-02-22 20:17:56
Válasz #3297. hozzászólásra

Igen. Az elmúlt 5 évben 3-szor cseréltünk féltengelyt (az egyik anyaghibás volt, azért tört el) meg a tányérkerék nyírta el a csavarjait 2-szer a 33 év alatt.
Amúgy öreg gépen mindig lehet mit javítani.
Ha rossz lenne a ZETOR, akkor a 34 éves 5748-ast se adnák 1,3 misiért, mint ahogy a múltkor láttam az apróban.
Válasz #3292. hozzászólásra
Az első hajtással voltak gondjaitok? Nem nagyon van alkatrész állítólag hozzá. Felénk legalább is...
Üdv. fórumozók!
érd.3011-est át lehet építeni össz kerekesre?
Kössz a válaszokat
Válasz #3294. hozzászólásra
Hidraulika szivattyú szívó részénél nézzétek meg a gumigyűrűt .
Üdv mindenkinek. Légyszi segítsetek, ha tudtok. Zetor 12245-ös darázsderekából folyik az olaj, akkor is ha ki van kapcsolva a hidraulika szivattyú. Most szét van szedve, de nem találunk semmi bajt, szimeringek jók. Mi nyomhatja ki az olajat még, ha valaki találkozott már ilyennel légyszi írjon.
Azok még régi béke beliek,lehet őket űtni vágni, de azon alapulnak az új zetorok, hogyha anyira szar lenne akkor nemlene egy db se szlovákia ába sem a cseheknél, de mivel ők gyártották és jól bevált így van belőle sok!!! sokhelyütt sokjóval sok dicséretel!!!!!
Válasz #3284. hozzászólásra
Üdv nekünk van 5748-as nagyon jó gép 8évesen vettük, azóta nálunk van, szőlőbe kiváló ez a legerősebb gép a 4 (5748,5611,2db T25) közül, de én azt mondtam, hogy ezt az egy gépet nem adnám semmiért, együtt nőttem fel vele
Az hogy zetor az nem aszt jelenti hogy szar !!!! csak a motorja más de a váltó hasonló an ugyan olyan jó, csak ennél lefele vált kettőt power esen, defi meg ugyan az , a regi is bevált de ez is !!
Válasz #3289. hozzászólásra



Az hogy Zetor
Hali! a vidi az király ,mire nem képes egy kiss zetor és csak 60 lovas, úgy kiszakitota onan azt a nagy szart hogy csak no. azért ahogy olvasgatom a topikot van azért pár zetoros iletö,nekem is van újonnan egy forterra 120 ló, de ahogy olvastam más topikban ezt a gépet szinte mindenki köpdöste,csak az nem akinek van zetrie ,szerintemazér ez a kezelötöl nagy részben függ!!! na mind 1 a enyémbe 500 üo van de még semmi baj nemm volt vele!!!NEM tuduom másnak mi a baja vele!!!!
Amikor a kis Zetor a legerősebb !
Válasz #3286. hozzászólásra

Uhh Szanbergre kell rákérdezni ő valamelyik topicba tip-top leírta. De ha jól emléxek akkor 1991 előtti gépnél elég az adásvételi.
Sziasztok!!

Németországbóól behozott zetort akarok forgalomba helyeznii, de egy bökenőő van nincs meg a vámpapírja, az eredeti német okmányai megvannak!! Mi tévőő legyek???
Válasz #3283. hozzászólásra
12045 crystalra, de a motor már 16045.
Üdv, Mindenkinek! Szeretnék tanácsot kérni a hozzáértőktől. Gondolkodtam egy 5748as megvásárlásán. Tudom ,hogy idős gép, de érdekelne a használhatósága, nyűgjei, hibái, stb.
Válasz #3282. hozzászólásra
Milyen Krisztálra ?
Sziasztok örülök hogy van ilyen zetoros forum is, nekem is azzok vannak.Nemtudtok véletlenül egy külsö gumit eladot ami még szerkezetileg jó állaotban van ha a körmök kicsit kopotabak nem baj.18,4x34 crystalra kellene. köszi
Válasz #3280. hozzászólásra


Hidraulika olaj volt benne, de tettünk bele szervóolajat, azóta mintha kicserélték volna a gépet.
Köszi a segítséget!!!
Válasz #3279. hozzászólásra
Milyen olaj van benne?
Ha nyáron nem csinál így, akkor szerintem az olaj lehet.
Nálunk a 12011 -es kormánya is nehezen szokott mozogni hidegben beindítás után amíg nem melegszik egy kicsit az olaj.
Válasz #3278. hozzászólásra

Szerinted annyira sűrű lenne? Akkor majd megnézem, amúgy köszi a segítséget!
Válasz #3277. hozzászólásra
Üdv.
Szerintem lehet azért is mert túl sűrű az olaj és ledermed a hidegben.
nekünk 5748-as Zetor van és az a baj hogy télen hidegben nem működik a szervó, csak ha bemelegszik a motor, és nem tudjuk, hogy miért, ha valakinek van valami jó ötlete megköszönném
Válasz #3275. hozzászólásra
1,2-őt nem ajánlom én is úgy használtam eleinte és ki is tört a gumi úgy hogy kuka lett a vége 1,6 alá ne nagyon engedd de inkább a 2 főleg ha barum vagy ruszki gumik vannak rajta
Válasz #3274. hozzászólásra
Köszönöm szépen. Sok helyen sok mindent olvastam így magamba 1,2 körüli érték fogalmazódott meg. Az a baj hogy nekem 1 óra az út a földekig meg vissza is 1 óra a zetorokkal, mert nem egy gyorsasági bajnokok. Na ilyenkor meg a keményebb gumi jön jól. Mostani GÉPmax-ban jó kis keréknyomás szabályozó rendszereket mutogatnak. Na nekem jó lesz a legegyszerübb is egy levegő pisztoly + 5 méter tömlő. Nem kell bonyolítani.
1.5-1.6 bar jó szántóföldi munkára.
Valaki tud értelmeset mondani, hogy milyen kerék nyomással érdemes szántóföldi munkát végezni? Mert ugye a közúti közlekedéskor az a jó minél keményebb, de a földeken meg a puhább az előny, hogy nagyobb felület érintkezik a földdel, ezáltal kisebb a taposás és jobban kapaszkodik. A segítségeket előre is megköszönöm.
Válasz #3269. hozzászólásra
Van olajnyomás mérő a traktorban de csak lámpás visszajelző ami 0,8bár alatti nyomás esetén világít. Ezekben már sajna nincs mechanikus nyomásmérő óra. Ezért szeretem a 16045 abban mechanikus mérőóra van. Azon mindig látotod hogy mennyi a nyomás. Ezért tervezek a kicsire is egy órát, hogy ne csak arról értesűljek, hogy nincs olajnyomás, hanem lássam azt is ha alacsonyabb a normálisnál.
Válasz #3268. hozzászólásra
itt látszik és ellenörizhető a nyomás plusz az automatika rá van adva.
Válasz #3268. hozzászólásra


Incides??? Ez a motorra nézve KATASZTRÓFA lehettt volna
Válasz #3268. hozzászólásra


tényleg kellemetlen!!az olajnyomás volt pedig kontrolálva??mert szerintem esett a nyomás és úgy dolgozott a motor.
nekem ebben az aggregátban 5 ! bar nyomás van és soha nem esett 4 alá még melegen sem.a letiltó 2 bar van állítva.
remélem nem károsodott a fagyálos olajjal a forgattyús rendszer
Válasz #3267. hozzászólásra
Szívesen! Azért ne mindig 100-as a könyv. Most jártam úgy a kis crystal-lal a 8245-el, hogy a könyv szerinti főtengely csapágyakból az egyik nem volt oda való, túl széles volt. Amúgy ez a kis beavatkozás is csak egy nyavajás 2db ógyűrü miatt volt szükséges, mert az olajsziattyú fars levegőt szívott, amásik ágon meg a cső mellé nyomta az olajat. Szivacs! Ez az incides kicsit megviselte a csapágyakat ezért cserélem.
Válasz #3264. hozzászólásra

megérkezett köszönöm szépen!!
Válasz #3264. hozzászólásra
küldtem freemailt!küldheted.köszi
Válasz #3262. hozzászólásra
Tölcsed fel ide és innen le bírja tölteni.
http://www.toldacuccot.hu/fajlkuldes
Válasz #3263. hozzászólásra
Köfi! Szívesen feltenném FTP-re is, csak az új szerverem még nincs kész a régi meg fel lett számolva. De ha regisztrál a Zetor-os kolléga egy másik e-mail címet, akkor írjon egyett az unoturboie@freestart.hu-ra.
elnézést, hogy beleszólok, de egyszerübb lenne, ha az email fogadója regisztrálna egy másik levelező rendszerbe ami könnyebben bánik a nagyméretű levelekkel. pl freemail, ahol van óriáslevél szolgáltatás, vagy yahoo mail.
Válasz #3250. hozzászólásra
Meg van mi a baj! Még a 3MB-os levél is nagy! Tömörítve 15MB lenne a kézi könyv. Mekkorákra tördeljem, ha a 3MB-os méret is nagy. Mi a legnagyobb amit fogadni tudsz?
Válasz #3250. hozzászólásra
Most is vissza jött a hiba üzenet, hogy nem kézbesíthető. A csatolt állományok pedig már csak 3MB-osak. Küldök egy üres mail, ha így sem megy át akkor a címmel van gond. :-S
Válasz #3250. hozzászólásra
Megvan mi a hiba rosszúl írtad be az e-mail címed és én ezt kopiztam. "breko82@cirtomail.hu "
Most már 3-dik nekifutásra de küldtem ismét.
Válasz #3255. hozzászólásra
Már nem értem, Téged is megvett a nyugat,
igaz a Zetor is nyugatra van nekem ÉNY-ra.
Akkor milyen zöld van otthon ezek után nyomhatnál fotót.

Válasz #3256. hozzászólásra
http://www.mammutmail.com/ Ezzel próbáld meg!
Válasz #3256. hozzászólásra
sajnos nem:(