Egyébként van valakinek tapasztalata a hátsó hidraulikára szerelt ekére vonatkozóan?
Másképpen van megcsinálva mint az MTZ-é,és a két hosszú fügesztőkarnak nagy a holtjátéka egymáshoz viszonyitva.
Ha valakinek van tapasztalata szántással illetve ekével kapcsoltaban, irjon.
Ti építettetek már be rs be személyautó diesel motort? Vagy ismertek ilyet?
Mik a tapasztalatok e téren? Azzal is lehet kisebb kerteket szántani, vagy nincs benne annyi erő mint az rs motorban?
Fogyasztás hogy alakul?
Olajpumpa nem tudom milyen áron van,újat szerintem csak németben kapsz,mert itt csak bontott van.www.ebay.de itt nézd meg.Elég sok cucc szokott lenni,újak is.Persze gondolom úgy új ,hogy valami elfekvő készletből van,mer szerintem már nem gyártják.
Bármi lehet.A bal oldali hengersor tuti beteg valamennyire,mert az a kipufogó füstöl kéken a jobbos meg nem.20w-50-es olaj van benne tehát melegen is jónak kéne lenni.
Köszi. Olajpumpa mennyibe kerülhet?
Melegen már a zöld mezőnek csak a legelejét csípi meg,persze számozás nincs rajta úgyhogy nem tudom az hány bár lehet ott,de szerintem nem valami sok...
Válasz #420. hozzászólásra
Vannak kerekek,rajta a gumikkal.A külső gumik napszitta állapotban,bár az egyik talán még használható.Az oldalfala van kirepedezve,lehet hogy meg lehetne csinálni,gumis szakinak kellene megnézni hogy lehet -e vele valamit kezdeni.A belsők jók.Mindkettő.Felnik szintén jók,nincsenek agyonverve.Én kompletten lecseréltem a kerekeket,ez meg megmaradt.Duplakeréknek ha kell valakinek......
Hesston szénabála szarvval már megfogja. Van egy 4q üllőm lánccal felkötve a gémre és felemelve már nem bírtam a kormányt tekerni. 700kilós bigbagot platóról lecibálva 2 méter után feldöntötte az rs-t. Úgy hogy majdnem agyonütött.
Köszönöm,ezek szerint ez is pont fordítva van az rs-en mint az mtz-n.Permetezéshez szeretném lassítani mert most az "országutiban" van és az 1es is túl gyors.
Válasz #408. hozzászólásra
Megkellene mérni mennyit nyom.A szivattú nyomócsövére kell csatlakoztatni egy nyomásmérőt.Üzemi nyomás 80 bar.A szivattyúház elején lehet a nyomást állitani.Persze ha egyáltalán nyom akkorát amekkorát kellene.Ha nem, akkor valószinű kopott.Persze megfelelő mennyiségű olajnak is kell benne lenni.
Az olaj elég benne.(mindig megnézem munka előtt)Ha melegszik az olaj egyre nehezebben emeli a homlokrakodót,de kis gázon (alapjáraton nem is emel)még hidegen se.
A rendes váltókarral. Kitolod oldalra és előre van egyik csoport hátra meg a másik. Ha onnan visszahúzod üresbe akkor úgy marad. És tudod kapcsolni a 4 fokozatot csoporton belül. Azt most emlékezetből nem tudom meg modani melyik oldalra kell kitolni a váltókart. Olyan elven működik a csoport váltás mint az MTZken ha azt esetleg ismered.
nekem 2 hengeres a motor
az a kis cső amiben a szelepemelő rúd jön fel az a kettő van a henger belső oldalán
meg egy vékonyabb kívűl amiben csak lefolyik az olaj
és a henger belső oldalán fent van egy kis cső amiben adja fel az olajat a himbákhoz.
a kis csöveken a nyakuknál van alátét szerű gallér ami a tömítéseket fogja
na abból hiányzik nekem meg cakkos
és ahol a blokkba vagy a hengerfejbe becsúszna ott is néhol cakkos
és szivárgott az olaj
gondoltam ráforrasztani rézzel meg kipótolni
de mondták inkább csinálnak új csövet nekem gallérral együtt
és akkor tuti nem fog folyni
ha végül összerakom a motort le is fújom szépen pirosra
még gumit cserélek meg a kormányom picit lóg
ráállítok meg a gömbfejeket átnézem
Válasz #400. hozzászólásra
Az enyémen is olyanok a kis csövek végei(mint egy kis tölcsér),mert szerintem kupos a csatlakozása.A vékony csövek éppen felviszik az olajat a szelepekhez,egészen pontosan a szelephimbatengelybe.Onnét egy furaton és a himba és a tengely között szivárog ki,és folyik vissza a blokkba.A blokk jobb oldalán (4 hengeres) ahol a vékony csövek elágaznak,az öntvényben van egy kis nyomáshatároló szelep,ami szabályozza az olaj mennyiségét(hogy mennyi jusson fel a szelepekhez).
Igen az enyém,de még nem kész.Szinte mindenéhez hozzá kell nyúlni,kontárok rakták össze.Több volt bennük az alkohol,mint a tudás. milló furat,menet, alátét ,javitások ,csavar csere,menetvágások,szimeringcserék,tömitéskészitések,beállitások.Sajnos csak cseh nyelvű leirások vannak róla,abban sincs benne minde,ezért sokat kell rajta agyalni,hogy mi hogyan van,hogy kell összerakni rendesen.A motort fúrták,siklócsapágyakat cseréltek,de az összerakást már mások csinálták,igy került hozzám.Most hogy elkezdtem kiderül hogy szinte minden részéhez hozzá kell nyúlni.Egy sebesség volt benne,alig tudtam leállni a trélerről.Szerencse hogy nem sokat ment,mert a szelepeknél nem volt olajzás.Nem jól rakták be az első főtengelycsapágyat,ez okozta.Most az adagolót állitom be,mert az se jól van.Ide nekem is kellene info,hogy a szivattyúelem hogyan van betéve a szivattyúházba.Ugyanis 180 fokkal elforditva is be lehet tenni.És ezt semmilyen leirásban nem találom.A szivattyúelem tetején van egy bemarás(ez vezérli az inditást) ,ez melyik irányba áll alapjáraton?? Menetirány szerint jobbra vagy balra van??Ha valaki tudja szóljon....
nna a gyűrűzés megvan
csak most meg a szelephimba felvezető védőcsövei meg a hengerfejnél a szelepektől ami levezeti az olajat a blokkba
azoknak a kis csöveknek a vége van szétkalapálva kicsit
és így nem akarom visszarakni az új tömítésekkel
csináltatok újat esztergályossal
most várunk ujra :)
Ez a képen látható fordított RS a tiéd? Mire használod, hogy ilyen spécin meg van csinálva?
Ha tudsz tegyél fel, vagy küldj nekem pár képet róla! Persze ha nem nagy kérés.
(atti212@citromail.hu)
szia
akkor légy szives részletesen mutasd be a helyzetet
2 hengeres 4 hengeres
fülkés fülke nélkül
milyen eszközök vannak hozzá
mire használod
gépkönyved van e hozzá
mik a tapasztalataid
miket javitottál
van e eladó alkatrészed hozzá valami :)
kb ennyi elsőre
én holnap hozom el a gyűrűzött dugót a hengerrel és precizen megpróbálom felrakni a gépre
3443 hozzászólás
Egyébként van valakinek tapasztalata a hátsó hidraulikára szerelt ekére vonatkozóan?


Másképpen van megcsinálva mint az MTZ-é,és a két hosszú fügesztőkarnak nagy a holtjátéka egymáshoz viszonyitva.
Ha valakinek van tapasztalata szántással illetve ekével kapcsoltaban, irjon.
Válasz #440. hozzászólásra

Fiat Uno motort be lehet tenni.
Üdv. Én nem raknék bele másfajta erösebb motort. Olyan kis nyeszlett fogaskerekek vannak a váltoban, félnék, hogy elpukkannak. De meg kell probálni.
Üdvözletem!
Ti építettetek már be rs be személyautó diesel motort? Vagy ismertek ilyet?
Mik a tapasztalatok e téren? Azzal is lehet kisebb kerteket szántani, vagy nincs benne annyi erő mint az rs motorban?
Fogyasztás hogy alakul?
Előre is köszi
Válasz #438. hozzászólásra Sokan eladás előtt lefestik és sokan bedőlnek,hogy milyen szép,de lehet,hogy egy széthullás előtt álló gép!
Van különbség?
Saját esztétikai megfelelésem miatt van festve.Jobban érzem magam rajta,mint egy rozsdás vason.
Válasz #435. hozzászólásra Tegyél fel képeket,vélemény formálunk az árakról! (a frissen festett-gyanús,erre mondják,hogy paraszt vakítás)
RS traktorjaimat hírdetem.Segitség kellene az árakkal kapcsolatban.
Válasz #432. hozzászólásra
Itt is találsz cuccokat hozzá.
http://100produkte.de/?s=rs%2009
Válasz #432. hozzászólásra

Kéthengereshez itt nézd meg www.ebay.de
Érdeklődnék tud-e valaki RS-09 traktorhoz kéthengeres motorhoz adagolót hol lehet kapni, esetleg hol javítják.
Köszönet a segítségért.
Platóbillentő munkahengerek ,és elosztó vannak valakinek?
Válasz #427. hozzászólásra
Olajpumpa nem tudom milyen áron van,újat szerintem csak németben kapsz,mert itt csak bontott van.www.ebay.de itt nézd meg.Elég sok cucc szokott lenni,újak is.Persze gondolom úgy új ,hogy valami elfekvő készletből van,mer szerintem már nem gyártják.
Válasz #428. hozzászólásra
Bármi lehet.A bal oldali hengersor tuti beteg valamennyire,mert az a kipufogó füstöl kéken a jobbos meg nem.20w-50-es olaj van benne tehát melegen is jónak kéne lenni.
Válasz #427. hozzászólásra

nem lehet hogy inkább a motor kopott? és sok a veszteség?
Válasz #426. hozzászólásra
Köszi. Olajpumpa mennyibe kerülhet?
Melegen már a zöld mezőnek csak a legelejét csípi meg,persze számozás nincs rajta úgyhogy nem tudom az hány bár lehet ott,de szerintem nem valami sok...
Válasz #425. hozzászólásra
30-ért hirdetem.
Válasz #423. hozzászólásra
mennyit gondoltál a kerekekért?
Válasz #421. hozzászólásra
Hogy a homlokrakodónak mennyi a teherbirása azt nem tudom,de a traktor első tengelyének terhelése max 1250kg.
Válasz #420. hozzászólásra

Vannak kerekek,rajta a gumikkal.A külső gumik napszitta állapotban,bár az egyik talán még használható.Az oldalfala van kirepedezve,lehet hogy meg lehetne csinálni,gumis szakinak kellene megnézni hogy lehet -e vele valamit kezdeni.A belsők jók.Mindkettő.Felnik szintén jók,nincsenek agyonverve.Én kompletten lecseréltem a kerekeket,ez meg megmaradt.Duplakeréknek ha kell valakinek......
Válasz #421. hozzászólásra

Hesston szénabála szarvval már megfogja. Van egy 4q üllőm lánccal felkötve a gémre és felemelve már nem bírtam a kormányt tekerni. 700kilós bigbagot platóról lecibálva 2 méter után feldöntötte az rs-t. Úgy hogy majdnem agyonütött.
RS-09 gyári homlokrakodónak mennyi a max teherbírása?
Megtörtént a permetezés,rövid 3.-ban pompás volt!
Esetleg hátsó gumi valakinek? 8x36 elvileg.
Válasz #418. hozzászólásra
Terep fokozat biztos jó lesz,mert azt még az éticsiga is beelőzi.
Válasz #416. hozzászólásra
Köszönöm,ezek szerint ez is pont fordítva van az rs-en mint az mtz-n.Permetezéshez szeretném lassítani mert most az "országutiban" van és az 1es is túl gyors.
Válasz #408. hozzászólásra
Megkellene mérni mennyit nyom.A szivattú nyomócsövére kell csatlakoztatni egy nyomásmérőt.Üzemi nyomás 80 bar.A szivattyúház elején lehet a nyomást állitani.Persze ha egyáltalán nyom akkorát amekkorát kellene.Ha nem, akkor valószinű kopott.Persze megfelelő mennyiségű olajnak is kell benne lenni.
Válasz #410. hozzászólásra Jobbra hátra van a lassu fokozat,jobbra előre a gyorsabb.
Válasz #412. hozzászólásra
Az olaj elég benne.(mindig megnézem munka előtt)Ha melegszik az olaj egyre nehezebben emeli a homlokrakodót,de kis gázon (alapjáraton nem is emel)még hidegen se.
Válasz #413. hozzászólásra
Köszönöm!
Ismerem az MTZ rendszerét .
Momentán a hidraulika nem működik,de v.szeg olaj nincs elég mert a munkahenger erősen ereszti...
Válasz #410. hozzászólásra
A rendes váltókarral. Kitolod oldalra és előre van egyik csoport hátra meg a másik. Ha onnan visszahúzod üresbe akkor úgy marad. És tudod kapcsolni a 4 fokozatot csoporton belül. Azt most emlékezetből nem tudom meg modani melyik oldalra kell kitolni a váltókart. Olyan elven működik a csoport váltás mint az MTZken ha azt esetleg ismered.
Válasz #411. hozzászólásra

Nem lehet hogy olaj kellene bele?
Válasz #409. hozzászólásra
Télen volt szimeringezve mert átnyomta a váltóba az olajat.Nem láttam hogy meg lenne kopva, lassan emel és visító hangja lett.
Sziasztok!
Egy amatőr kérdésem volna ,hogy lehet rövidfokozatokba kapcsolni a váltót?
Válasz #408. hozzászólásra

mi a hibája? Szedd szét ha az oldala van megkopva akkor lehet síkoltatni. Ha a palástja akkor kuka.
RS-09 hidraulika szivattyút lehet valahol javítatni?
Válasz #406. hozzászólásra
RS 4 hengeres motorhoz adagoló van?
Válasz #405. hozzászólásra
Vannak ilyen dolgaim is.Tel:70/3747-923
Válasz #404. hozzászólásra

RS -hez platóbillentő munkahenger,és annak tartókonzolja van?
Van pár traktor,kultivátor gyári felfogatóval(amit hírdetek is),két homlokrakodó az egik gyári és rengeteg alkatrész.
Válasz #402. hozzászólásra
helo
nekem 2 hengeres a motor
az a kis cső amiben a szelepemelő rúd jön fel az a kettő van a henger belső oldalán
meg egy vékonyabb kívűl amiben csak lefolyik az olaj
és a henger belső oldalán fent van egy kis cső amiben adja fel az olajat a himbákhoz.
a kis csöveken a nyakuknál van alátét szerű gallér ami a tömítéseket fogja
na abból hiányzik nekem meg cakkos
és ahol a blokkba vagy a hengerfejbe becsúszna ott is néhol cakkos
és szivárgott az olaj
gondoltam ráforrasztani rézzel meg kipótolni
de mondták inkább csinálnak új csövet nekem gallérral együtt
és akkor tuti nem fog folyni
ha végül összerakom a motort le is fújom szépen pirosra
még gumit cserélek meg a kormányom picit lóg
ráállítok meg a gömbfejeket átnézem
Válasz #400. hozzászólásra
Az enyémen is olyanok a kis csövek végei(mint egy kis tölcsér),mert szerintem kupos a csatlakozása.A vékony csövek éppen felviszik az olajat a szelepekhez,egészen pontosan a szelephimbatengelybe.Onnét egy furaton és a himba és a tengely között szivárog ki,és folyik vissza a blokkba.A blokk jobb oldalán (4 hengeres) ahol a vékony csövek elágaznak,az öntvényben van egy kis nyomáshatároló szelep,ami szabályozza az olaj mennyiségét(hogy mennyi jusson fel a szelepekhez).
Válasz #399. hozzászólásra
?? Menetirány szerint jobbra vagy balra van??Ha valaki tudja szóljon....
Igen az enyém,de még nem kész.Szinte mindenéhez hozzá kell nyúlni,kontárok rakták össze.Több volt bennük az alkohol,mint a tudás. milló furat,menet, alátét ,javitások ,csavar csere,menetvágások,szimeringcserék,tömitéskészitések,beállitások.Sajnos csak cseh nyelvű leirások vannak róla,abban sincs benne minde,ezért sokat kell rajta agyalni,hogy mi hogyan van,hogy kell összerakni rendesen.A motort fúrták,siklócsapágyakat cseréltek,de az összerakást már mások csinálták,igy került hozzám.Most hogy elkezdtem kiderül hogy szinte minden részéhez hozzá kell nyúlni.Egy sebesség volt benne,alig tudtam leállni a trélerről.Szerencse hogy nem sokat ment,mert a szelepeknél nem volt olajzás.Nem jól rakták be az első főtengelycsapágyat,ez okozta.Most az adagolót állitom be,mert az se jól van.Ide nekem is kellene info,hogy a szivattyúelem hogyan van betéve a szivattyúházba.Ugyanis 180 fokkal elforditva is be lehet tenni.És ezt semmilyen leirásban nem találom.A szivattyúelem tetején van egy bemarás(ez vezérli az inditást) ,ez melyik irányba áll alapjáraton
nna a gyűrűzés megvan
csak most meg a szelephimba felvezető védőcsövei meg a hengerfejnél a szelepektől ami levezeti az olajat a blokkba
azoknak a kis csöveknek a vége van szétkalapálva kicsit
és így nem akarom visszarakni az új tömítésekkel
csináltatok újat esztergályossal
most várunk ujra :)
Válasz #398. hozzászólásra
Szia!
Ez a képen látható fordított RS a tiéd? Mire használod, hogy ilyen spécin meg van csinálva?
Ha tudsz tegyél fel, vagy küldj nekem pár képet róla! Persze ha nem nagy kérés.
(atti212@citromail.hu)
Előre is köszönöm
Helo Mindenki!

Van valaki aki tudja hogy milyen autónak az olajszűrője jó a 4 hengeres RS motorba? Cserélhető papirbetétes szűrő.
Válasz #395. hozzászólásra
szia
akkor légy szives részletesen mutasd be a helyzetet
2 hengeres 4 hengeres
fülkés fülke nélkül
milyen eszközök vannak hozzá
mire használod
gépkönyved van e hozzá
mik a tapasztalataid
miket javitottál
van e eladó alkatrészed hozzá valami :)
kb ennyi elsőre
én holnap hozom el a gyűrűzött dugót a hengerrel és precizen megpróbálom felrakni a gépre
Válasz #395. hozzászólásra
Eladó cuccod is van?
Sziasztok.RS traktorjaim vannak.Minden információ érdekel.
Válasz #391. hozzászólásra
Német ebay-en elég sok cucc van RS 09-hez.