Fórum

Üzemanyagfogyasztás / Gázolaj és benzin áremelés 

Létrehozta: Géza, 2008-05-13 21:41:29

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #1194 Gumóka | 2020-03-26 08:03:23

    Válasz Ares 826 #1193. hozzászólására

    Elvileg Almásfüzitőn csinálják.
    Kell a kukorica, ez is abból készül.

  • Válasz » #1193 Ares 826 | 2020-03-25 20:57:58

    Válasz Batka #1191. hozzászólására

    Mai hír, mától a MOL 50.000 liter fertőtlenítőt gyárt naponta!

  • Válasz » #1192 Földönfuto | 2020-03-25 11:50:12

    Válasz Batka #1191. hozzászólására
    Jó lenne ha igy maradna.

  • Válasz » #1191 Batka | 2020-03-25 11:38:21

    Válasz Földönfuto #1180. hozzászólására

    Megkövetlek kolléga, nem lett igazam (remélem így is marad), az olaj le, de a kukorica visszamászott oda, ahol volt...Úgy látszik kell a alcohol....ha nem a benzinbe, akkor fertőtlenítésre, vagy tudatmódosításra...

  • Válasz » #1190 Szabi. | 2020-03-25 11:34:27

    Válasz Bán Zsolt #1189. hozzászólására

    Péntektől újból -10ft a benzinre

  • Válasz » #1189 Bán Zsolt | 2020-03-25 11:18:43

    Na itt már csak 2 Ft volt a mai csökkenéssmile hammer

  • Válasz » #1188 Maszek Zs | 2020-03-17 06:34:35

    Betárolni? Hogy errefelé venni se nagyon lehet,nemhogy kapni!smile sweatdrop

  • Válasz » #1187 Szabi. | 2020-03-17 06:10:18

    Válasz SCHLEPPER #1185. hozzászólására

    Kb 50-50% inkább.
    Kellett hozzá ez is, az is..

  • Válasz » #1186  SCHLEPPER  | 2020-03-17 04:24:42

  • Válasz » #1185  SCHLEPPER  | 2020-03-17 04:24:15

    A go nem a vírus hanem a szaudiak miatt esik olvass utána OPEC+ bécsi baléról.smile oops

  • Válasz » #1184 .Richard. | 2020-03-16 22:40:22

    Válasz Szabi. #1181. hozzászólására

    Pedig még az eső is közbe jöhet. Vagy épp kimarad.smile whistling

  • Válasz » #1183 Szabi. | 2020-03-16 17:41:46

    Válasz Gergő1 #1182. hozzászólására

    XXL Diesel szerintem 2-3 évsmile sweatdrop

  • Válasz » #1182 Gergő1 | 2020-03-16 17:40:38

    Sziasztok! Gázolaj föld alatti tartályban mennyi ideig tárolható? -minőségromlás nélkül- Tervezem,hogy pár évre előre bevásárolok... smile helpsmilie

  • Válasz » #1181 Szabi. | 2020-03-16 17:40:10

    Válasz Batka #1179. hozzászólására

    Szerintem arra gondolt, hogy “pánikoltak” egyesek azon, hogy alacsony olajár mellett emelkedik a jövedéki 10ft-ot.......én így érteném.......
    Gabona árát meg normális esetben sem tudtuk még márciusban nem, hogy most.
    Elméletileg 2 hónap alatt leapad a fertőzések szám(egyenlőre ez látszik Kínából). Kb ez május vége. Aratásig még így is sok idő van.
    Ha nem így lesz akkor szerintem ember nincs itt aki tudja, mi lesz pl az aratással, átvételekkel, stb......bár még azt sem tudjuk, hogy aratásig hogy jutunk el.......

  • Válasz » #1180 Földönfuto | 2020-03-16 17:40:01

    Válasz Batka #1179. hozzászólására

    Akkor jobb lenne a 430ft-os gázolaj.Erre céloztam.

  • Válasz » #1179 Batka | 2020-03-16 17:29:47

    Válasz Földönfuto #1177. hozzászólására

    szerintem nem kell ezt megmagyarázni, csak rá kell nézni az árutőzsdei jegyzésekre...spórolunk 10 ezret hektáronként az üzemanyagon, a terményáron meg bukunk vagy 30-40 ezret...szerintem, de biztos nincs igazam.

  • Válasz » #1178 Szabi. | 2020-03-16 17:26:59

  • Válasz » #1177 Földönfuto | 2020-03-16 17:18:58

    Válasz Szabi. #1176. hozzászólására
    Ez már nem akármi,és valószínüleg pénteken folytatódik.Bár lesz itt aki megmagyarázza,hogy tulajdonképpen ez nem jó nekünk.

  • Válasz » #1176 Szabi. | 2020-03-16 10:04:57

    15-el csökken szerdán a Diesel......

  • Válasz » #1175 kisgazda2101 | 2019-03-07 13:56:08

    Válasz Szabi. #1168. hozzászólására
    Elméletileg a Duna tártól kapja a gázolajat.
    Azt mondta, hogy néha volt olyan, hogy a Duna vízállása miatt nem volt és akkor Szajolból hozatott, de érezhető volt a különbség.

  • Válasz » #1174 Szabi. | 2019-03-05 19:43:10

    Válasz lac* #1170. hozzászólására

    Az XXL Diesel, szerintem kimondottan jó anyag.

  • Válasz » #1173 Szabi. | 2019-03-05 19:41:05

    Válasz Ares 826 #1166. hozzászólására

    Annak nem nehéz megfelelni.......smile scared
    Erről is annyit hallottam nagyvonalakban, hogy a hazai szabvány a MOL-nak van kitalálva. Tudnának jobbat is(mert ugye technika mindenkinek elérhető),csak akkor kevesebb az osztalék........smile loveye

  • Válasz » #1172 atisgyulai | 2019-03-05 19:36:00

    Válasz Bárány #1164. hozzászólására

    Én meg úgy tudom, (és a mai politikai mentalitásból adódóan tényleg több mint valószínű) hogy csakis kizárólag a mol-nak van behozatali engedélye üzemanyagra. Mindenki más tőle, vagy legalábbis rajta keresztül jut a naftához. smile thumbdown

  • Válasz » #1171 jozef19 | 2019-03-05 19:18:43

    Válasz Ares 826 #1166. hozzászólására

    Csak van egy kicsi baj,a tölünk nyugatabra lévö teljesen más,a szabvány az itt ilyen,ott meg olyan...

  • Válasz » #1170 lac* | 2019-03-05 16:36:00

    Válasz Szabi. #1168. hozzászólására

    Így van,a Csepeli kikötőbe hozzák hajóval az Omv-s gázolajat,én ezt veszem,ha épp nincs akkor Mol-ost hoznak.
    Az adalékolást külön kérni kell,+ 10ft/lit emlékeim szerint.
    Szerintem jobb ha ők adalékolják,bár még nem próbáltam ki.
    Egyébként semmi külömbséget nem érzek a Mol és az Omv gázolaja között

  • Válasz » #1169 Batka | 2019-03-05 16:18:14

    Válasz Bárány #1164. hozzászólására

    Az ömv is a moltól hozza, legalábbis hozzánk.... talán a nyugati határszélen nem , de pécsen töltik az autókat a mol-nál.

  • Válasz » #1168 Szabi. | 2019-03-05 16:17:48

    Válasz Bárány #1164. hozzászólására

    smile nononosmile nonono

    Schwechat-tól kb 100 km, és a Csepeli Duna tártól kb 100 km hatósugarú körben lehet külön, hangsúlyozva, felár ellenében rendelni echte osztrák anyagot.
    Tudomásom szerint, kb ez az utolsó hivatalos infóm.

  • Válasz » #1167 bandigh | 2019-03-05 16:17:35

    Válasz Ares 826 #1166. hozzászólására

    Úgy kell rendelni ha adalékolva kéred. De ha magadnak öntöd bele az a biztos szerintem smile laugh

  • Válasz » #1166 Ares 826 | 2019-03-05 16:14:49

    Válasz Szabi. #1163. hozzászólására

    Én is így gondolom ahogy írtad, esetleg tesznek hozzá adalékot valamit. De nagy eltérés nem lehet mert a szabványnak meg kell felelni a hazai követelményeknek!smile blink

  • Válasz » #1165 bandigh | 2019-03-05 16:11:39

    Válasz Bárány #1164. hozzászólására

    Szerintem mára ez már urban legend. Mátészalkán nem életszerű az osztrák anyag.

  • Válasz » #1164 Bárány | 2019-03-05 15:41:04

    Válasz Szabi. #1163. hozzászólására

    Én úgy tudom, az ÖMV itthon az egyetlen, aki nem a MOL-tól veszi, hanem Ausztriából hozza be.

  • Válasz » #1163 Szabi. | 2019-03-05 12:48:38

    Válasz kisgazda2101 #1162. hozzászólására

    Attól függ hova kell kiszállítani ??
    Alapból az üzemanyagok legalább 70%-a, valamelyik MOL finomítóból van kiszállítva mások által is....................

  • Válasz » #1162 kisgazda2101 | 2019-03-05 07:29:12

    Sziasztok!
    OMV gázolajról tapasztalatok, vélemények?
    Eddig MOL -t hasznàltam, most akarok váltani
    Ebben alapból benne vannak az adalékok?

    Előre is köszönöm a válaszokatsmile thumbup

  • Válasz » #1161 ..MZ/X.. | 2019-02-28 08:07:53

    Válasz Bárány #1158. hozzászólására

    Itt sajnos nincs egyedi árazás csak központi. Ha sos kell nafta akkor madaras tacskohoz szoktunk beugrani, az árban az összes alatt van bőven.

  • Válasz » #1160 ..MZ/X.. | 2019-02-28 08:04:49

    Válasz später77 #1159. hozzászólására

    Valóban nem erre gondoltam, hanem a halasztott fizetésű kártyákra pl mol silver. Kamarás green van nekem is de az vicc, hogy ekkora flottánál nincs 10Ft a kedvezmény. Az érdekképviselet kitett magáért.smile thumbupsmile drool
    Azért kínlódás mert egy öreg vas tartályunk van ami semminek nem felel már meg, korszerűsítés, csere meg sokba jönne ki. A tárolási szabályok betartásáról, papírmunkáról nem is beszélve. Figyelni, őrizni kell mert lopnák. Benne áll egy kazal pénz. Szóval egyszerűbb volna begurulni a kútra megitatni a ménest aztán nenni.smile smile
    Kértem ajánlatokat, meglátjuk mit mondanak. Azt már tudom, hogy a molnál van havi 120 literes minimum limit.

  • Válasz » #1159 später77 | 2019-02-27 12:51:39

    Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólására

    Régen használtunk MOL Green kártyát, de nem biztos, hogy ezt keresed. Tankolás után írták jóvá a kedvezményt, igazából csak autóknál használtuk, a gépekbe telephelyen tartályból ment szintén MOL gázolaj.
    Miért kínlódás az otthoni tartályos megoldás?

  • Válasz » #1158 Bárány | 2019-02-27 12:31:02

    Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólására

    MOL kártyám van, de nem használom. Van itt a faluban egy franchise MOl kút, ahol ez nem érvényes, viszont jobb árat kapok tőlük, mint amit a "rendes" MOL kúton, kártyával adtak volna.
    (A pontos számokra nem emlékszem, inkább nem írok hülyeséget.)

  • Válasz » #1157 ..MZ/X.. | 2019-02-27 12:24:33

    Üzemanyag kártyát használ valaki? Milyen árakat lehet kialkudni? Mol, avia, shell, auchan az ami játszik a környéken.
    Ha árban jó lenne nem sok értelme van idehaza tartállyal kínkódni.smile rolleyes

  • Válasz » #1156 Gabzso | 2018-10-12 13:02:48

    Előre leszögezem teljes mértékben egyetértek a felháborodásotokkal de nem tudom megállni,hogy ne írjam meg.Vannak a mezőgazdaságnak olyan szereplői is akik csak fizetnek de semmilyen támogatást nem kapnak.
    Mi az élőállatosok is a NAK-hoz tartozunk meg a NÉBIH-hez fizetjük a forgalom után mind a két szervezetnek a díjakat de semmit nem kapunk cserébe.Nekünk nincs pályázat,támogatás.Kapun meghívót traktorbemutatóra meg mez- gaz rendezvényekre de ,hogy esetleg a kamiont lecseréld pályázhass azt nem. A tankolás ,út díj naponta 200 000 ft.volt eddig.Ha a mostani gázolaj árakat és megemelt útdíjat nézzük szinte kifizethetetlenek lesznek a fuvarok.
    Mert az állatok,gabona,zöldség,gyümölcs ára meg csökken.Tehát irreális a fuvar ára.Ha eltudnátok érni,hogy a fuvar árak ne a ti termékeitek árának a csökkenésével egalizálják akkor több maradna a zsebetekben.Vagy ha már a fuvaros ezeknek a szervezeteknek fizet ő kapjon kedvezményt.Az árban az általatok leadott termék szállítási költsége is benne van tehát az egy dolog,hogy ti beszállítjátok, a tovább szállítást is ti fizetitek.smile cursing

  • Válasz » #1155 medikus | 2018-10-12 09:00:09

    Válasz MFM #1150. hozzászólására
    Egy egész családét meg kapod a bankba!smile lol

  • Válasz » #1154 kori01 | 2018-10-12 08:55:03

  • Válasz » #1153 kori01 | 2018-10-12 08:54:17

    Azt ígérték ilyenkor csökkentenek adót.Bezeg amikor csökkent adó emelés lett rá.

  • Válasz » #1152 krokodil007 | 2018-10-12 08:19:44

    Válasz .Richard. #1145. hozzászólására

    3000-res merga is bekapkodja a 8-9-10et
    még az a jó hogy áfa visszajön a naftáról mert alig tankol az ember azt úgy megy a pénz mint a szar közbe meg pikk pakk eltrakizza az ember :)

  • Válasz » #1151 Matyi50 | 2018-10-12 02:34:43

    Válasz MFM #1150. hozzászólására

    Az eddig is a világpiachoz igazított árakkal lexarják,hogy az agrár termelésben mennyit drágul a gázolaj.A lélektani határt veri alulról.Az egyéb tényezők miatti veszteséges éveket méginkább segíti,vagy pont ez teszi azzá,ha épp nem az aszály,vagy a jégverés.
    Ne aggódjatok,a kenyér árába beleemelik hamar a pékek,mi termelők meg sosem emelhetünk.A liszt meg a mi búzánkból van. Hogy van ez? Mindig más emel,a termelő meg nem tud.Folytatva az étolajjal,cukorral,borral. A termelő nyel be minden emelést,a piac többi szereplöje meg árat emel.Hogy van ez? Mindent nem lehet a földalapú támogatásra fogni!

  • Válasz » #1150 MFM | 2018-10-12 00:12:29

    Válasz sonkabence #1147. hozzászólására

    Nem értem én se hogy mit van felháborodva azon ha a dízel autó 4 helyett 7-et eszik. 2 nap alatt eltankolok a traktorokba annyit amit az autóba egy egész évben, egyszerűen a mai mezőgazdasággal foglalkozóknak nem számottevő egy autó fogyasztása.

    Naponta egy ember havibérét hordom a kútra amikor szezon vansmile hammer

  • Válasz » #1149 kori01 | 2018-10-10 18:10:25

  • Válasz » #1148 medikus | 2018-10-10 12:10:19

    Válasz sonkabence #1147. hozzászólására
    Az a napszám 8-12 ezer akar lenni!!!?smile cursing

  • Válasz » #1147 sonkabence | 2018-10-10 08:30:33

    Válasz .Richard. #1145. hozzászólására

    Ez demagógia. 2001-ben 210 ft volt a gázolaj a napszám 250. A termés ára akkor 100-110 ft volt. Idén 80 ft/kg, gázolaj átlagosan 410, napszám 700-800 ft munkától függően. Növ.védőszer 2-3x drágább. Hogy jön ide a dízel autó fogyasztása?
    Az a fogyasztás, amikor a nap végén elfogyott a 200 liter nafta és ez vár rád még hosszú hónapokig, na az fogyasztás.

  • Válasz » #1146 kori01 | 2018-10-10 08:01:24

    Válasz .Richard. #1145. hozzászólására

    Igazad van legyen ezer körül mert le vagyunk maradva,legalább ehhez nőjünk fel.

  • Válasz » #1145 .Richard. | 2018-10-10 07:29:37

    Válasz kori01 #1144. hozzászólására

    Mièrt? 90szàzalèkban dìzel minden. Vagy nem? 90es èvek vègèn 250körül volt a gàzolaj. A minimàlbèr 30 ezer'jobb esetben. 100 liter majd egy havi fizu volt . nem azt mondom'hogy olcso most'de ahhoz viszonyitva most 1200ftnak kène lenni egy liternek.amugy mindenki dìzel autòja 4 liter körül eszik'az meg nem sok. Nèhàny ismerősè7-9Közöt eszik. Biztos hazudnak. smile lol

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]