Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak593 FtBenzin árak573 FtEUR382.26 FtUSD354.74 FtCHF404.86 FtGBP445.63 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A csepeli lefejtőtől 80 km-re vagyok, így kapok -45 Ft-ot, ami ma valahol 500 és 510 között van, úgy tudom lefejtőtől való távolság és éves megrendelt mennyiség függvényében változik az egyedi árazás. Talán 20 ezer liter a minimum amit meg kell rendelni egy évben, de ebben nem vagyok biztos. A minimum amit egyszerre kihoznak az 4000 liter.
Ez a 420 Ft jövedéki adóstól, Áfástól, mindenestől? Nekem az OMV hozza és most 500 Ft körül van. De ha a MOL-nál ennyi, akkor lehet váltani kellene. Mennyi a minimum rendelés egy évben?
A nagy lóf...aszt halunk meg! Az a bajuk a nagytőkéseknek ha emelkedik a tengerszint amit sok sok szarukat oda építettek elönti majd a víz! Pofáznak a felmelegedésről közben meg magángéppel repkednek a klímakonferenciára! VIZET PRÉDIKÁLNAK KÖZBEN MEG A LEGDRÁGÁBB FRANCIA PEZSGŐT ISSZÁK IR VISKIVEL KEVERVE! KÉPMUTATÓ SZAR SZEMÉT ALAKOK MIND A NAGYTŐKÉSEK!
Majdnem helyes…..
15 Celsius fok az elszámolás és literben.
Nagyker !? Fogalmam nincs. Huszon éve tértünk át, akkor még messze lazább szabályok voltak.
Egyébként mennyi menyiségtől számít nagykereskedelmi mennyiségnek a benzin vagy a gázolaj.
Azt tudom hogy szállitásnál talán 450 liter alatt nem kell ADR vizsga.
Lehet hogy rosszul emlékszem.
Szóval hány tonnától van a nagykereskedelmi mennyiség?
Mivel ugye nagy mennyiségben már nem literbe adják meg mennyiséget hanem tonnában.
Ez azért van így mert a meleg/hideg hatására a térfogata változik , de a súlya nem.
Az sem drága nyugati olaj ám a 49% az orosz, csak a tengeren átfejtik vagy még azt sem csak kap másik hajólevelet s mindjárt arab olaj olaj lesz az Orosz is! Nagy átbaszás az egész nyugati olaj történet!
Kíváncsi leszek hogy a környező országokban mennyi lesz jan1-től. Mert ugye ott is nunijó van. Csak van ám olyan, ahol ez az adótétel korábban be lett vezetve. Értsd jól, már most is benne van, mégis ennyi az üzemanyag mint itt. Szóval kicsit a haszonkulcs másképp alakul az olajcégeknek. Az elvileg drága, nyugati olajból. Hmm, nem csoda hogy felhőkarcoló épült a válság idején is.
Jó kis ársapkájuk van , 100ha művelésére elég lenne egy kártya bónusza !
" A Blikk által az Országgyűlés Hivatalától kikért adatok alapján a közpénzből feltöltött kártyával tankoló 124 képviselő tavaly augusztus és idén július között összesen 212 millió forintért autóztak. Csak páran választották a tömegközlekedést. A csúcstankoló ismét a fideszes Hörcsik Richárd lett. Ő Budapesttől mintegy 250 kilométerre él. Autózása több mint ötmillió forintba került, de még így sem használta ki a törvényben biztosított (5,4 milliós) keretét.
A Blikk a NAV által közzétett üzemanyagárak alapján úgy becsülte, ennyi pénzből háromszor megkerülhette volna a Földet az Egyenlítő mentén, ám a kormánypárti képviselő emlékeztetett rá, a valós árak és autója fogyasztása alapján jóval kevesebbet autózhatott, az ötmilliós összeg azonban azért reális, mert olyan választókerületben él, ami Budapesttől a legtávolabb van, a legnagyobb kiterjedésű, ezért szinte mindig úton van.
Az összesített adatok alapján a legdrágábban tankoló parlamenti képviselők kormánypártiak.
Hörcsik Richárd (Fidesz): 5 071 597 forint
Szabó Zsolt (Fidesz): 3 448 733 forint
Demeter Zoltán (Fidesz): 3 396 651 forint
Tilki Attila (Fidesz): 3 343 322 forint
Mihálffy Béla Alajos (KDNP): 3 273 648 forint
Külön rekordot állított fel a fideszes Horváth István, aki tavaly decemberben 646 ezer forintért tankolt. A Blikk kiemeli, hogy a 212 millió forintos összeg magasabb lehet, a parlamentben ülő, de állami autót használó államtitkárok, kormánytagok benzinhasználata a kikért adatokban nem szerepel, ahogy azoké sem, akik országgyűlési pozícióik után kapnak szolgálati kocsit. Noha a képviselőknek van lehetőségük benzinkártya helyett tömegközlekedési támogatást választani, ezzel a jóval költséghatékonyabb (környezetbarátabb) megoldással csak 11-en éltek. "
Én meg 30 éve kannával hordom, de nekem így is jó. A másik meg a közlekedés a te papírod annyit ér a közúton mint a finánc papírja a tanyán. Ha balesetet szenvedsz a papír csak a te seggedet óvja azért aki a másik kocsiban bent ég azét nem. Tehát pont annyit ér mint az enyém, ja nekem nincs. Ha a fináncos viccet nem ismered keres rá a neten.
Valóban ez a megoldás, szerintem már kisebb mennyiségnél is megéri, a kényelemről, megspórolt időről nem is beszélve, és olcsóbban is kapja az ember, mint a kúton. Nem kell sorban állni, nem kell ikerkerékkel, széles munkagépekkel a kúton szórakozni. Ingyen kihozzák 20-30 forinttal olcsóbban, mintha a kúton venné az ember, és egy munkanap végén vagy elején telenyomja az ember pár perc alatt a gépet. 5000 liternél 30 Ft már 150 ezer forint, 2 év alatt már bőven megvan egy 1000 literes tartály ára kiadagoló szettel.
Szerintem ha valaki évente elnyom 7-10 m3 gázolajat, akkor már megéri otthoni kutat beüzemelni, és nem kell ADR se, meg nem veszélyesztetsz senkit az úton. Kihozzák, és kész. 1 m3 a minimum rendelési mennyiség!
Végig se olvastam, mert nem is érdekel amit írtál, mert köze nincs hozzá.
Itt én próbáltam annyit segíteni, hogy mi a hivatalos módja az üzemanyagszállításnak, hogy ne büntetés legyen belőle.
Tudod az ADR nemzetközi egyezmény, azért mert sárga, nem fideszes. Mivel az üzemagyag tűz- és robbanásveszélyes, illetve környezetszennyező is, ezért ADR hatálya alá tartozik, ahol a szállításnak vannak szabályai, itthon, az Eu-ban, de az Amcsiknál, meg Kínában is.
Ami mindenkire vonatkozik.
Ez van, akinek nem tetszik, vagy csak azért, mert Én írom, mindenféle okoskodás nélkül segítségképpen, van aki meg ebben is a politikát látja.
Válasz Koczka József #5374. hozzászólására Erre szokták azt mondani a Pokolban a Magyarok kondérjához nem kell őr mert ha valamelyik kiakarna mászni a többi vissza rántja
Nem. Azért tartunk ott, ahol tartunk, mert nem érted, hogy vannak szabályok. Azért írtam.
Még mielőtt baj lenne belőle.
Egyébként 10+ éve van szakosított ADR vizsgám, meg évente van rá oktatásom is
Tehát, ha már hordod haza, csináld szabályosan, mert ha megvágnak érte, akkor meg az a baj.
A felelősségvállalással meg az a baj, hogy lehetsz Te szabálytalan is, csak tudod mások is közlekednek, akiket veszélyeztethetsz is.
Tudod, ez is egy információ, ami egyébként elég lényeges.
5424 hozzászólás
-6, szerda
Válasz mihaszna #5422. hozzászólására

Kihozatjuk nagykerből. Tippeltem de létezhet, annyira megy az idő.
Válasz ..,-:) #5412. hozzászólására
Hogy érted hogy "huszon éve tértünk át"?
Válasz lala #5419. hozzászólására
Akkor én nem tudok segíteni.
Válasz lala #5417. hozzászólására
A csepeli lefejtőtől 80 km-re vagyok, így kapok -45 Ft-ot, ami ma valahol 500 és 510 között van, úgy tudom lefejtőtől való távolság és éves megrendelt mennyiség függvényében változik az egyedi árazás. Talán 20 ezer liter a minimum amit meg kell rendelni egy évben, de ebben nem vagyok biztos. A minimum amit egyszerre kihoznak az 4000 liter.
Válasz igazmondó juhász #5418. hozzászólására
Bodrogköz
Válasz lala #5417. hozzászólására
Helyileg merre vagy?
Válasz ZsocaJD #5414. hozzászólására
OMV-nél mennyi a legkisebb mennyiség amit kiszálitanak?
Válasz ZsocaJD #5414. hozzászólására
Ha neked mindenestől van 500 ban, akkor ne mozdulj sztem
Válasz ZsocaJD #5414. hozzászólására
Neemmmm ! Ez nettó és lista ár !
Erre már csak +27% ÁFA-t kell rádobni.
Válasz ..,-:) #5410. hozzászólására
Ez a 420 Ft jövedéki adóstól, Áfástól, mindenestől? Nekem az OMV hozza és most 500 Ft körül van. De ha a MOL-nál ennyi, akkor lehet váltani kellene. Mennyi a minimum rendelés egy évben?
Válasz ..,-:) #5408. hozzászólására













A nagy lóf...aszt halunk meg! Az a bajuk a nagytőkéseknek ha emelkedik a tengerszint amit sok sok szarukat oda építettek elönti majd a víz! Pofáznak a felmelegedésről közben meg magángéppel repkednek a klímakonferenciára! VIZET PRÉDIKÁLNAK KÖZBEN MEG A LEGDRÁGÁBB FRANCIA PEZSGŐT ISSZÁK IR VISKIVEL KEVERVE! KÉPMUTATÓ SZAR SZEMÉT ALAKOK MIND A NAGYTŐKÉSEK!
Válasz mihaszna #5411. hozzászólására
Majdnem helyes…..
15 Celsius fok az elszámolás és literben.
Nagyker !? Fogalmam nincs. Huszon éve tértünk át, akkor még messze lazább szabályok voltak.
Válasz ..,-:) #5410. hozzászólására
Egyébként mennyi menyiségtől számít nagykereskedelmi mennyiségnek a benzin vagy a gázolaj.
Azt tudom hogy szállitásnál talán 450 liter alatt nem kell ADR vizsga.
Lehet hogy rosszul emlékszem.
Szóval hány tonnától van a nagykereskedelmi mennyiség?
Mivel ugye nagy mennyiségben már nem literbe adják meg mennyiséget hanem tonnában.
Ez azért van így mert a meleg/hideg hatására a térfogata változik , de a súlya nem.
Válasz apuci #5409. hozzászólására

Válasz ..,-:) #5408. hozzászólására


Válasz apuci #5407. hozzászólására
KATASZTRÓFA ! Mind meghalunk !!!!
Válasz ..,-:) #5406. hozzászólására
+3 írnak!
+ 4, szerda
Válasz ..,-:) #5404. hozzászólására
Köszi!
-6ft/l szerdától
Válasz mjj #5401. hozzászólására


az nagyon fasza!
Válasz Ares 826 #5399. hozzászólására
Nyilván
Válasz Ares 826 #5400. hozzászólására
szerda
Válasz ..,-:) #5398. hozzászólására
Mikortól lesz ennyivel olcsóbb??
Válasz hashtag #5397. hozzászólására


Az sem drága nyugati olaj ám a 49% az orosz, csak a tengeren átfejtik vagy még azt sem csak kap másik hajólevelet s mindjárt arab olaj olaj lesz az Orosz is! Nagy átbaszás az egész nyugati olaj történet!
Mínusz 20
Válasz Lipi #5395. hozzászólására
Kíváncsi leszek hogy a környező országokban mennyi lesz jan1-től. Mert ugye ott is nunijó van. Csak van ám olyan, ahol ez az adótétel korábban be lett vezetve. Értsd jól, már most is benne van, mégis ennyi az üzemanyag mint itt. Szóval kicsit a haszonkulcs másképp alakul az olajcégeknek. Az elvileg drága, nyugati olajból. Hmm, nem csoda hogy felhőkarcoló épült a válság idején is.
Válasz Zoli 63 #5389. hozzászólására

Es egymassal osszeveszve megszavazzuk oket...
Válasz Ares 826 #5394. hozzászólására



Jan.1től meg +41! Merjunijós előírás!
Válasz Zoli 63 #5389. hozzászólására
Hát ezek komoly számok!
-5ft
Válasz ..,-:) #5391. hozzászólására
Ismét
Mínusznyócccc
Válasz Zoli 63 #5389. hozzászólására
Gyönyörű, ilyen fizetések mellé ingyen üzemanyag, ingyen budapesti albérlet. A rászorulókat támogatni kell!!!
Jó kis ársapkájuk van , 100ha művelésére elég lenne egy kártya bónusza !
" A Blikk által az Országgyűlés Hivatalától kikért adatok alapján a közpénzből feltöltött kártyával tankoló 124 képviselő tavaly augusztus és idén július között összesen 212 millió forintért autóztak. Csak páran választották a tömegközlekedést. A csúcstankoló ismét a fideszes Hörcsik Richárd lett. Ő Budapesttől mintegy 250 kilométerre él. Autózása több mint ötmillió forintba került, de még így sem használta ki a törvényben biztosított (5,4 milliós) keretét.
A Blikk a NAV által közzétett üzemanyagárak alapján úgy becsülte, ennyi pénzből háromszor megkerülhette volna a Földet az Egyenlítő mentén, ám a kormánypárti képviselő emlékeztetett rá, a valós árak és autója fogyasztása alapján jóval kevesebbet autózhatott, az ötmilliós összeg azonban azért reális, mert olyan választókerületben él, ami Budapesttől a legtávolabb van, a legnagyobb kiterjedésű, ezért szinte mindig úton van.
Az összesített adatok alapján a legdrágábban tankoló parlamenti képviselők kormánypártiak.
Hörcsik Richárd (Fidesz): 5 071 597 forint
Szabó Zsolt (Fidesz): 3 448 733 forint
Demeter Zoltán (Fidesz): 3 396 651 forint
Tilki Attila (Fidesz): 3 343 322 forint
Mihálffy Béla Alajos (KDNP): 3 273 648 forint
Külön rekordot állított fel a fideszes Horváth István, aki tavaly decemberben 646 ezer forintért tankolt. A Blikk kiemeli, hogy a 212 millió forintos összeg magasabb lehet, a parlamentben ülő, de állami autót használó államtitkárok, kormánytagok benzinhasználata a kikért adatokban nem szerepel, ahogy azoké sem, akik országgyűlési pozícióik után kapnak szolgálati kocsit. Noha a képviselőknek van lehetőségük benzinkártya helyett tömegközlekedési támogatást választani, ezzel a jóval költséghatékonyabb (környezetbarátabb) megoldással csak 11-en éltek. "
Válasz Gumóka #5387. hozzászólására
Hagyd rá , sötét bunkókkal kár vitázni úgy sem értik mit mondasz .
Válasz Koczka József #5384. hozzászólására
Ha egy kicsit is több rálátásod lenne erre, nem kell hozzá ADR vizsga, ezt a hozzászólást le sem írtad volna .
Ismét magadat minősítetted. Gratulálok.
Válasz barazdabetyar. #5383. hozzászólására
Van, meg ha szerződsz, akkor adnak is, vagy ingyen, vagy kedvezményesen.
Nekünk úgy volt, de mi 5-en vagyunk, így sok ü.a. fogy évente.
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-10-17 08:50:52
Válasz Gumóka #5376. hozzászólására
Én meg 30 éve kannával hordom, de nekem így is jó. A másik meg a közlekedés a te papírod annyit ér a közúton mint a finánc papírja a tanyán. Ha balesetet szenvedsz a papír csak a te seggedet óvja azért aki a másik kocsiban bent ég azét nem. Tehát pont annyit ér mint az enyém, ja nekem nincs. Ha a fináncos viccet nem ismered keres rá a neten.
Válasz Zetoros Gyerök #5380. hozzászólására
Kell engedély az otthoni tárolóra.
Válasz Rideg Valóság #5381. hozzászólására

Így van, csak én utálok írni!!!
Válasz Zetoros Gyerök #5380. hozzászólására
Valóban ez a megoldás, szerintem már kisebb mennyiségnél is megéri, a kényelemről, megspórolt időről nem is beszélve, és olcsóbban is kapja az ember, mint a kúton. Nem kell sorban állni, nem kell ikerkerékkel, széles munkagépekkel a kúton szórakozni. Ingyen kihozzák 20-30 forinttal olcsóbban, mintha a kúton venné az ember, és egy munkanap végén vagy elején telenyomja az ember pár perc alatt a gépet. 5000 liternél 30 Ft már 150 ezer forint, 2 év alatt már bőven megvan egy 1000 literes tartály ára kiadagoló szettel.
Szerintem ha valaki évente elnyom 7-10 m3 gázolajat, akkor már megéri otthoni kutat beüzemelni, és nem kell ADR se, meg nem veszélyesztetsz senkit az úton. Kihozzák, és kész. 1 m3 a minimum rendelési mennyiség!
Válasz fannika0172 #5378. hozzászólására

Végig se olvastam, mert nem is érdekel amit írtál, mert köze nincs hozzá.
Itt én próbáltam annyit segíteni, hogy mi a hivatalos módja az üzemanyagszállításnak, hogy ne büntetés legyen belőle.
Tudod az ADR nemzetközi egyezmény, azért mert sárga, nem fideszes. Mivel az üzemagyag tűz- és robbanásveszélyes, illetve környezetszennyező is, ezért ADR hatálya alá tartozik, ahol a szállításnak vannak szabályai, itthon, az Eu-ban, de az Amcsiknál, meg Kínában is.
Ami mindenkire vonatkozik.
Ez van, akinek nem tetszik, vagy csak azért, mert Én írom, mindenféle okoskodás nélkül segítségképpen, van aki meg ebben is a politikát látja.
Ennyit rólatok
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-10-17 08:51:28
Válasz Koczka József #5374. hozzászólására Erre szokták azt mondani a Pokolban a Magyarok kondérjához nem kell őr mert ha valamelyik kiakarna mászni a többi vissza rántja



Válasz Koczka József #5372. hozzászólására
Nem. Azért tartunk ott, ahol tartunk, mert nem érted, hogy vannak szabályok. Azért írtam.
Még mielőtt baj lenne belőle.
Egyébként 10+ éve van szakosított ADR vizsgám, meg évente van rá oktatásom is
Tehát, ha már hordod haza, csináld szabályosan, mert ha megvágnak érte, akkor meg az a baj.
A felelősségvállalással meg az a baj, hogy lehetsz Te szabálytalan is, csak tudod mások is közlekednek, akiket veszélyeztethetsz is.
Tudod, ez is egy információ, ami egyébként elég lényeges.
Ha meg nem érted, nem tudlak érte sajnálni.
Válasz Koczka József #5374. hozzászólására


Csináljad csak nyugodtan, ha elég akkor csináld így! Az ész meg minek már elosztogattam másnak!