Válasz rtamas1976 #31793. hozzászólásáraKáposztát tegnapelőtt benyomtam kettőt reggelire anyámnál.
Tegnap reggelire 2, ebédre 2.
Ma reggeli 2 és most eszem a vége 2-t.
A ribizlisben a soraljművelővel rohangáltam, hogy dobjak egy kis földet az új ültetésre.
Válasz ND #31792. hozzászólásáraMárcsak ez a 2ha nemlett megcsinálva, a lazítózás után.
A gyerek unatkozott, hagymenjen!
Ő a nagy káposztagyilkos, akár naponta 2x 3x is nyomja az arcába.
Kéthete vasárnap láttalak a ribizlisben.
A táltos paripáddal valamit csináltál.
A 30ason mentem nemtudtam megálni.
Basszus gyerekek öregszem. 10 éve még büszke voltam magamra hogy éjjel is különben megrakom mint bárki más nappal, most meg jobban örülnék ha nappal sem tudnám, hanem több 20+ évest rakosgatnék helyette.
Válasz VMisi #31769. hozzászólásáraSzerintem a gépek légszűrő szívócsöve már a motorhoz van kialakítva ha arra jó +- 10 mm, akkor már jobb lesz a gyáritól.
Az enyémre utólag Donaldson lett rászerelve "beépített" ciklonnal.
Az olyan lustáknak mint én azonban hasznos lenne még egy az oroszétól jobb karbantartás mentes ciklon vagy ki kellene próbálni egy olyant mint a tiétek alul kifúrva
Válasz Balázs. #31760. hozzászólásáraMilyen magas vagy ? 71 az mtz csonkja, én 78 ast vettem. 75ös kanalizáció cső ráment az mtz csonkjára, arra meg a ciklon, felemelve hogy átlássak alatta.
Válasz VMisi #31769. hozzászólásáraIgazából mindegy, a csatlakozó méretet tudjad összehozni.
Nekem a régi szűrő van az mtz-n, a szívómotoré, de turbó is van rajta már.
Amennyi levegőt kell ez is átad, méretileg nagyobb mint a gyári ciklon.
Válasz termelo #31771. hozzászólásáraA régi caterpillarjainkon ez volt, az újabbakon már a filterszűrő ház végén volt beépítve a ciklon, meg a Tatra is úgy csinálta meg.
A Hyundaiokon már az a fajta volt, amit majd Roli linkel, nem tudom mi a neve, az még ennél is jobb.
A gyári orosszal tényleg az volt a baj, hogy pont a szívórész felett volt a kicsapatója, ahogy ott kilökte, már rántotta is vissza.
Válasz Balázs. #31770. hozzászólásáraA ciklon fedelét le kell venni, belül meg a terelőlapátokat levágtam, úgy szépen rácsúszott.
Csak nekem majd 1 évig a polcon volt, aztán úgy került fel, hogy mosáskor a nyitott motorháznál rátettem, aztán rá is csukódott
Válasz termelo #31771. hozzászólásáraLehet, de mióta nekem az mtz-eken ezekből van, azóta 5x kevesebb por van a fő légszűrőben, mint a gyáriával. Az kifújta fent a port, az oldalán meg ugyanazt vissza szívta. Ezután amit linkelek majd arra nézz rá, hátha boldogulok a kínaiakkal a szállítással.
Válasz mtz1221 #31766. hozzászólásáraNem akarok beleszólni de ezeknek a típusoknak az egyetlen lényege, hogy zárt helyen történő felhasználásra készültek azért gyűjti össze a port.
Rakodógépeken alkalmazták aztán a látvány ereje végett igen népszerű lett mindenhol de a karbantartás mentes változatok se rosszabbak.
Főleg azok az érdekesek ahol a hűtőventilátor rásegít a centrifugált por kiszívására...
Válasz Gumóka #31768. hozzászólásáraMi alapján választotok?
A motor hengerűrtartalom meg a fordulat lenne a számolható, de a turbót nem tudjuk, hogy mennyivel növeli a beszívott levegő mennyiségét.
Válasz csferri #31761. hozzászólásáraNekem 103 mm csatlakozású van rárakva. 6 hengeres zetorét kéne nézni mekkora, azzal nincs gond szerintem. Találtam jobbat is, de 2 hónap után vissza mondták a szállítást. Estére holnap belinkelem.
Válasz mtz1221 #31759. hozzászólásáraÁ kösz szépen{:thumbup: esetleg azt nem tudod melyik jó az MTZ- hez? Gumókának is úgy látom hogy össze van házasítva a kettő
Válasz Ares 826 #31755. hozzászólásáraNem olajtükrös, száraz.
Öreg caterokon is ez volt, nekünk a d5b dózeren legslábbis, meg a d6h-n is, örvényárammal csapja le a port.
Rengeteget megfog.
Ez kínai igaz, de a lényege ugyanaz, meg fel is van jelölve a szint, hol kell kiönteni, sőt még rajzolja is.
Nem kell ebbe olaj.
31805 hozzászólás
Válasz rtamas1976 #31799. hozzászólásáraAbból? Vagy 3év.
Ezért maradt meg a régi nagy része, hogy addig legyen legalább valamennyi termés.
Válasz rtamas1976 #31800. hozzászólásáraNekem folyamatos műszak van, 1 nappal, 1 éjjel, 2 szabad, dolgozok folyamatosan, kivéve mikor összevarrnak
Válasz Balázs. #31801. hozzászólásáraGépzsír van nálam is, de majd holnapután, ma csak lemostam, annak meg le kell száradni.
Válasz Tóth Imre_10408 #31798. hozzászólásáraInkább neked egy szemüveget...
Válasz Gumóka #31794. hozzászólásáraÉn is nemrégen fejeztem be. Gépzsírral szoktam bemenni a kormány lemezt stb Te fested vagy úgy marad?
Válasz Gumóka #31796. hozzászólásáraHolnap megyünk termálba.
Ilyenkor mikor hidegvan a legjobb!
Válasz ND #31797. hozzászólásáraTe is nagy káposztagyilkos vagy!


Mikorlessz abból ribizlibor?
Válasz Gumóka #31794. hozzászólásáraDe jó AI képet kukáztál...
Válasz rtamas1976 #31793. hozzászólásáraKáposztát tegnapelőtt benyomtam kettőt reggelire anyámnál.
Tegnap reggelire 2, ebédre 2.
Ma reggeli 2 és most eszem a vége 2-t.
A ribizlisben a soraljművelővel rohangáltam, hogy dobjak egy kis földet az új ültetésre.
Válasz rtamas1976 #31795. hozzászólásáraHolnap meg benézek a munkahelyemre is
Válasz Gumóka #31794. hozzászólásáraMár azthittem csak én nemtudok nyughatni.

Válasz rtamas1976 #31793. hozzászólásáraAnyám kertje


Ezzel vége idénre
Válasz ND #31792. hozzászólásáraMárcsak ez a 2ha nemlett megcsinálva, a lazítózás után.


A gyerek unatkozott, hagymenjen!
Ő a nagy káposztagyilkos, akár naponta 2x 3x is nyomja az arcába.
Kéthete vasárnap láttalak a ribizlisben.
A táltos paripáddal valamit csináltál.
A 30ason mentem nemtudtam megálni.
Válasz rtamas1976 #31791. hozzászólásáraLerázatod a töltött káposztát?
https://youtube.com/shorts/3YoxlyTpGDU?si=xZkcY2c4wHQf5A4L
Basszus gyerekek öregszem.
10 éve még büszke voltam magamra hogy éjjel is különben megrakom mint bárki más nappal, most meg jobban örülnék ha nappal sem tudnám, hanem több 20+ évest rakosgatnék helyette.


Válasz ..,-:) #31788. hozzászólására
Válasz mtz1221 #31787. hozzászólásáraEz még annál is jobb !
Válasz ..,-:) #31785. hozzászólásáraKészül nekem a kolbász ?
Válasz Balázs. #31770. hozzászólására
Válasz termelo #31783. hozzászólására


Válasz mtz1221 #31780. hozzászólásáraJuj, ez a feltöltőket is érinthette?




Válasz mtz1221 #31780. hozzászólásáraCsinálni kell, nem nézni
Mindenki vigyázzon aki használja az alkalmazást, nehogy egy brazil dögnél legyenek az adatai.
https://hu.euronews.com/next/2025/12/18/pornhub-vizsgalja-a-tobb-mint-200-millio-felhasznalo-adatait-erinto-hackelest
Válasz VMisi #31769. hozzászólásáraSzerintem a gépek légszűrő szívócsöve már a motorhoz van kialakítva ha arra jó +- 10 mm, akkor már jobb lesz a gyáritól.
Válasz Gumóka #31774. hozzászólásáraÉn nem a régi oroszt istenítem csak elmondtam mi a lényege a por "zsák" nak.
Az enyémre utólag Donaldson lett rászerelve "beépített" ciklonnal.
Az olyan lustáknak mint én azonban hasznos lenne még egy az oroszétól jobb karbantartás mentes ciklon vagy ki kellene próbálni egy olyant mint a tiétek alul kifúrva
Válasz Balázs. #31760. hozzászólásáraMilyen magas vagy ? 71 az mtz csonkja, én 78 ast vettem. 75ös kanalizáció cső ráment az mtz csonkjára, arra meg a ciklon, felemelve hogy átlássak alatta.
Válasz csferri #31761. hozzászólásárahttps://www.aliexpress.com/item/1005007335771754.html?utparam-url=scene%3Aimage_search%7Cquery_from%3Adetail_bigimg%7Cx_object_id%3A1005007335771754%7C_p_origin_prod%3A&algo_pvid=b101a6bb-2c87-46d3-88a3-9a1c98892b66&algo_exp_id=b101a6bb-2c87-46d3-88a3-9a1c98892b66&pdp_ext_f=%7B%22order%22%3A%221%22%2C%22fromPage%22%3A%22search%22%7D&pdp_npi=6%40dis%21USD%2155.40%2155.40%21%21%21387.97%21387.97%21%40212e508f17659056732001746e09a8%2112000040313917519%21sea%21SRB%210%21ABX%211%210%21n_tag%3A-29910%3Bd%3Ac7cdce34%3Bm03_new_user%3A-29895
Válasz VMisi #31769. hozzászólásáraIgazából mindegy, a csatlakozó méretet tudjad összehozni.
Nekem a régi szűrő van az mtz-n, a szívómotoré, de turbó is van rajta már.
Amennyi levegőt kell ez is átad, méretileg nagyobb mint a gyári ciklon.
Válasz termelo #31771. hozzászólásáraA régi caterpillarjainkon ez volt, az újabbakon már a filterszűrő ház végén volt beépítve a ciklon, meg a Tatra is úgy csinálta meg.
A Hyundaiokon már az a fajta volt, amit majd Roli linkel, nem tudom mi a neve, az még ennél is jobb.
A gyári orosszal tényleg az volt a baj, hogy pont a szívórész felett volt a kicsapatója, ahogy ott kilökte, már rántotta is vissza.
Válasz Balázs. #31770. hozzászólásáraA ciklon fedelét le kell venni, belül meg a terelőlapátokat levágtam, úgy szépen rácsúszott.
Csak nekem majd 1 évig a polcon volt, aztán úgy került fel, hogy mosáskor a nyitott motorháznál rátettem, aztán rá is csukódott
Válasz termelo #31771. hozzászólásáraLehet, de mióta nekem az mtz-eken ezekből van, azóta 5x kevesebb por van a fő légszűrőben, mint a gyáriával. Az kifújta fent a port, az oldalán meg ugyanazt vissza szívta. Ezután amit linkelek majd arra nézz rá, hátha boldogulok a kínaiakkal a szállítással.
Válasz mtz1221 #31766. hozzászólásáraNem akarok beleszólni de ezeknek a típusoknak az egyetlen lényege, hogy zárt helyen történő felhasználásra készültek azért gyűjti össze a port.
Rakodógépeken alkalmazták aztán a látvány ereje végett igen népszerű lett mindenhol de a karbantartás mentes változatok se rosszabbak.
Főleg azok az érdekesek ahol a hűtőventilátor rásegít a centrifugált por kiszívására...
Válasz Gumóka #31763. hozzászólásáraKösz!
Válasz Gumóka #31768. hozzászólásáraMi alapján választotok?
A motor hengerűrtartalom meg a fordulat lenne a számolható, de a turbót nem tudjuk, hogy mennyivel növeli a beszívott levegő mennyiségét.
Válasz mtz1221 #31767. hozzászólásáraAlin ennyiért vettem, de szállítási díj nélkül.
Az elsőt.
A többit meg rendeltem ugyanonnan, az már olcsóbb lett
Na baaszuk meg, még jó hogy lehet a temuról duplájáért rendelni műanyagot.
https://www.agrotools.hu/levegoszuro-komplett-kis-zetor-d-70mm-6901-1223?srsltid=AfmBOop3AImYbjUoCQKMX-r0OsUDGkDtmFzna0jJawbO_f7SsGrpVmoR
Válasz mtz1221 #31765. hozzászólására
Válasz csferri #31761. hozzászólásáraNekem 103 mm csatlakozású van rárakva. 6 hengeres zetorét kéne nézni mekkora, azzal nincs gond szerintem. Találtam jobbat is, de 2 hónap után vissza mondták a szállítást. Estére holnap belinkelem.
Válasz Gumóka #31763. hozzászólására77-78 igen
Válasz Balázs. #31760. hozzászólására73mm asszem.
A régi ciklont szét kell vágni igaz, de így jó.
Válasz csferri #31761. hozzászólására88-as átmérő .Most rendeltem.Majd kiderül,,,elvileg jó.kb 9000ft az.
Válasz mtz1221 #31759. hozzászólásáraA nagy mtz-re melyik a jó?
Válasz mtz1221 #31759. hozzászólásáraÁ kösz szépen{:thumbup: esetleg azt nem tudod melyik jó az MTZ- hez? Gumókának is úgy látom hogy össze van házasítva a kettő
Válasz Balázs. #31758. hozzászólásárahttps://www.aliexpress.com/w/wholesale-Suitable-for-78MM-Small-Excavator-Air-Prefilter.html?spm=a2g0o.detail.search.0
Válasz Gumóka #31757. hozzászólásáraSzia! Egy pontos nevet vagy valamit tudsz adni erről a ciklonról?
Válasz Ares 826 #31755. hozzászólásáraNézd csak
https://drive.google.com/file/d/1s8sDLtvq5PllDoWZclj1Msu9njkGv2J3/view?usp=drivesdk
Válasz Ares 826 #31755. hozzászólásáraNem olajtükrös, száraz.
Öreg caterokon is ez volt, nekünk a d5b dózeren legslábbis, meg a d6h-n is, örvényárammal csapja le a port.
Rengeteget megfog.
Ez kínai igaz, de a lényege ugyanaz, meg fel is van jelölve a szint, hol kell kiönteni, sőt még rajzolja is.
Nem kell ebbe olaj.
Eladtam már vagy 15-öt