Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #30161. hozzászólásárakét oldaláról ennének ??? Ha igen kell nagyobb kerék a hamsterbe, és egy 80 centi széles 40-50 centi magas beton (fa) emelkedő a folyosó közepére.
Válasz mtz1221 #30160. hozzászólásárakorábban már volt róla gondolkodás, legelőre hamsterral betolatnék valami etetőfolyosóra, oda letolnám 2 perc alatt, és mennék haza dgni inkább, mint vasvilláznék.
arról beszéltünk anno, hogy legalább 2,5 m széles kéne legyen, hogy biztosnsággal be lehessen tolni, de ugye ilyen szélesből tehán nem eszi ki két oldalról se, letolás után össze kéne húzni. itt akadt el az ügy, hogy hogy. legelő, se áram, se semmi, hülyebiztos, lopásbiztos, sár, ganajbiztos. hm?
Ma elkezdtem a lazítózást olyan parcellán, ami tavaly és idén is víz alatt volt több hétig /idén majd 1 hónapig/.
Csak 30 cm-es mélységben bírja húzni a lazítót a traktor, így is majd meg szakad. 5-6 km/ó a munkasebesség.
Nagyon összetömörödött a föld az árvizek miatt.
Válasz mtz1221 #30147. hozzászólásáraMinden tanácsot meghallgatok,amit jónak látok ki is próbálom.Jelen esetben meg nagy terhelést nem kell neki bírni,tulajdonképpen a nyomlazító súlyát,azt is csak vészhelyzetben.
Válasz Igazi Földönfutó #30134. hozzászólásáraAz a gond mindig olyanokra hallgatsz, akik soha nem csinálták, de mindenkitől jobban tudják. Tegyél egy láncszemet(vagy egy kis csövet1) a tetejére, és hegeszd oda két rétegben. Az első megváltoztassa a szerkezetét, második úgy fog tartani, hogy itt egyeseket fel lehetne rá kötni. Nálam minden létező törött S rugó és féder is elvan használva, komoly igénybevételnek ki tett helyekre is.
Válasz _NB_ #30145. hozzászólásáraÉn körbe ragasztgattak tenyérnyi bálázóhevederel. Leköszörültem a széleit laposra. Van amelyikben 12 darab van, és bírja már évek óta a nehéz hengerrel is. A ouhán használt gumiknál fordul ez elő, teher alatt nagyon besüpoed a borda.
Válasz rtamas1976 #30144. hozzászólásáraNekünk volt olyan, hogy a külső gumin a bütykök tövénél, de gumi belsejében finoman megrepedt, olyasmi mint a revülés kívül.
Ahogy a kerék forog ez belül szétnyílt és összecsukódott és szépen kirágta a belsőt, az elsőnél nem is néztük csak kerestük a szöget vagy ami kiszúrta, de nem volt, majd kis idővel később jött a kövi, megint semmi a harmadoknál jöttünk rá addigra már a belsőn több helyen nagyon egyforma sorminta volt.
Az ideiglenes megoldásként egy régi belsőt elvágtunk azt tettük a külső és a belső közé.
Válasz Igazi Földönfutó #30134. hozzászólásáraNem tudod lefényképezni ?
Tudom mi a nyomlazító, de még nem vesztettem el egyet sem törni már törtem el.
Lehet valami konstrukciós hiba vagy rosszul van szerelve esetleg.
Válasz Gumóka #30137. hozzászólásáraAz sokkal stabilabb.
Vagy olyan tartó kell aminél a rúgólap hátát nemszorítod a tartó vashoz.
Így középen a csavar megnyomja ,előfeszíti a kapát.
Így önmagát feszítve rugalmasan tartja.
Válasz Gumóka #30133. hozzászólására2 baj van amit leírtál vele.
1 a kontra anya pont kifelé húzza a csavart, így a csavar nemlazul de a kapáról elhúzod a szorító erőt.
2 ha lepöccinted odakint mitkezdel vele?
Akusflex?
Acélcsavar a vége megigazítva , hogy nelegyen kigyűrve a mángorlás.
Magyarul lapja legyen a végének! Azt meghúzni mint álat.
Válasz Igazi Földönfutó #30132. hozzászólásáraEgyszerű.
Gondolom a nyomlazító kapát beállítod, aztán az ott van. Nem variálod a mélységet.
Meghúzod a csavart, aztán meg kell pöttyinteni hegesztővel a csavart-kontraanyát a tartóhoz, hogy ne tudjon lazulni.
Válasz Gumóka #30130. hozzászólásáraMegmondom őszintén ez már meghaladja a képességeimet ,marad,hogy jobban meghúzom a csavart,azzal meg az a gond,hogy tavaly is beleszakadt az egyik,2500ft-ért szedte ki belőle a mester.
Válasz Igazi Földönfutó #30129. hozzászólásáraHa szerzel valahonnan pár szál saválló elektródát, meg jól megmelegíted a végét, még sikerülhet is.
Nem a teherviselő részét melegíted úgy sem.
De ilyeneket általában olajban, vagy szénporba betakarva szoktak visszahűteni.
Válasz mtz1221 #30125. hozzászólásáraAz milyen rúgó? S ?
Rúgóköteg magcsavarját hogydugják át rajta? A segédkengyel miért van csegecselve a rúgólap vére?
Azok ha meglennének melegítve hajlanának mint a picsa!
Persze szénacél fúróval ne próbálkozz!
Van kobaltos vagy gyorsacél fúrószár!
30174 hozzászólás
Válasz envagyok2 #30172. hozzászólásárahttps://www.techniekwebshop.nl/scharmuller-hvlb-w330-belarus-typ-b-hoch-77700200201-d-waarde-63-4-kleur-schwarz-oplegdruk-1800-oplegdruk-1-8-ton.html
Válasz envagyok2 #30172. hozzászólásáraÍgy. Vagy csinálsz 2 tábla lemezből egy csúszkát a hamster végére.
Válasz mtz1221 #30165. hozzászólásárahogy azon lecsúszik a teknő két oldalára, és így elérik? így érted?
Válasz tothlajos1955 #30170. hozzászólásáraLehet semmit. Fertőzött lehetett az alapanyag sajnos.
Segítséget szeretnék kérni. a kiskertemben ültettem 30 fokhagyma gerezdet a nagyrésze ilyen lett,a gerezdek állaga puha,zselés.Mit rontottam el
Válasz mtz1221 #30166. hozzászólásáraAz enyémből nem szedett ki semmit
Mondjuk söré' mennék többet is, csak messzi' van
Válasz csontii #30167. hozzászólására{:thumbupcool
Válasz rtamas1976 #30162. hozzászólásáraNem vagyok bőcsi. Úgy néz ki , hogy elviszik a közelbe.
Válasz rtamas1976 #30164. hozzászólásáraGyümölcsből sörből is kiszedi a vámos a családnak valót, vigyen ebből is haza pár zsákkal.
Válasz envagyok2 #30161. hozzászólásárakét oldaláról ennének ??? Ha igen kell nagyobb kerék a hamsterbe, és egy 80 centi széles 40-50 centi magas beton (fa) emelkedő a folyosó közepére.
Válasz mtz1221 #30151. hozzászólásáraNekem is hozhatod miaz a
jelentékzelen 500km
Vámoltatni is kell?
Válasz csontii #30158. hozzászólásáraBocsi nem tevagy Bőcsi!!!?
Válasz csontii #30156. hozzászólásáraHa esetleg úgyvan engem étdekelne!
Válasz mtz1221 #30160. hozzászólásárakorábban már volt róla gondolkodás, legelőre hamsterral betolatnék valami etetőfolyosóra, oda letolnám 2 perc alatt, és mennék haza dgni inkább, mint vasvilláznék.
arról beszéltünk anno, hogy legalább 2,5 m széles kéne legyen, hogy biztosnsággal be lehessen tolni, de ugye ilyen szélesből tehán nem eszi ki két oldalról se, letolás után össze kéne húzni. itt akadt el az ügy, hogy hogy. legelő, se áram, se semmi, hülyebiztos, lopásbiztos, sár, ganajbiztos. hm?
Válasz envagyok2 #30159. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=zmaj+487&sca_esv=2100fb941db67f3a&hl=hu&udm=2&biw=1397&bih=631&ei=yY0qZ6WLA52P9u8PtIfLmQo&oq=zmaj+487&gs_lp=EgNpbWciCHptYWogNDg3KgIIADIFEAAYgARIpFtQ6gpYsUtwAXgAkAEAmAGOAaAB3hGqAQQxNC45uAEByAEA-AEBmAIYoAKAEsICBBAAGB7CAgYQABgFGB7CAgYQABgIGB7CAgcQABiABBgTwgIGEAAYExgewgIIEAAYExgeGA_CAggQABgTGAUYHpgDAIgGAZIHBTE0LjEwoAf1Kg&sclient=img
Válasz mtz1221 #30151. hozzászólásárailyen kocsit se láttam még.
Válasz Jóskabáttya #30157. hozzászólására80 km
Válasz csontii #30156. hozzászólásáraB.A.Z, Bőcs.
Biztos messze vagy.
Válasz Jóskabáttya #30155. hozzászólásáraAdnék neked ingyen is vagy 150 tonnát. A kutyának nem kell.
Válasz mtz1221 #30151. hozzászólásáraDe kéne nekünk is!
Kertészetbe 1 ha ra kéne vagy 20 tonna, de sajnos nincs közel s távol se.
Válasz mtz1221 #30153. hozzászólására
Válasz Sk Laci #30152. hozzászólására3euró/km, a kocsi tartalma ráadás lesz.
Válasz mtz1221 #30151. hozzászólásáraHozhatod hozzám, én bedolgozom
Ma elkezdtem a lazítózást olyan parcellán, ami tavaly és idén is víz alatt volt több hétig /idén majd 1 hónapig/.
Csak 30 cm-es mélységben bírja húzni a lazítót a traktor, így is majd meg szakad. 5-6 km/ó a munkasebesség.
Nagyon összetömörödött a föld az árvizek miatt.
Válasz _NB_ #30141. hozzászólásáraSzerintem simán kifúrod. Vagy legfeljebb odavágsz neki a kétkilóssal, meghajlik egy kicsit, akkor ki nem esik
Válasz mtz1221 #30147. hozzászólásáraMinden tanácsot meghallgatok,amit jónak látok ki is próbálom.Jelen esetben meg nagy terhelést nem kell neki bírni,tulajdonképpen a nyomlazító súlyát,azt is csak vészhelyzetben.
Válasz Igazi Földönfutó #30134. hozzászólásáraAz a gond mindig olyanokra hallgatsz, akik soha nem csinálták, de mindenkitől jobban tudják. Tegyél egy láncszemet(vagy egy kis csövet1) a tetejére, és hegeszd oda két rétegben. Az első megváltoztassa a szerkezetét, második úgy fog tartani, hogy itt egyeseket fel lehetne rá kötni. Nálam minden létező törött S rugó és féder is elvan használva, komoly igénybevételnek ki tett helyekre is.
Válasz _NB_ #30145. hozzászólásáraÉn körbe ragasztgattak tenyérnyi bálázóhevederel. Leköszörültem a széleit laposra. Van amelyikben 12 darab van, és bírja már évek óta a nehéz hengerrel is. A ouhán használt gumiknál fordul ez elő, teher alatt nagyon besüpoed a borda.
Válasz rtamas1976 #30144. hozzászólásáraNekünk volt olyan, hogy a külső gumin a bütykök tövénél, de gumi belsejében finoman megrepedt, olyasmi mint a revülés kívül.
Ahogy a kerék forog ez belül szétnyílt és összecsukódott és szépen kirágta a belsőt, az elsőnél nem is néztük csak kerestük a szöget vagy ami kiszúrta, de nem volt, majd kis idővel később jött a kövi, megint semmi a harmadoknál jöttünk rá addigra már a belsőn több helyen nagyon egyforma sorminta volt.
Az ideiglenes megoldásként egy régi belsőt elvágtunk azt tettük a külső és a belső közé.
Válasz zsozsi51 #30143. hozzászólásáraJó is!
A tömlő egy helyen elvolt véknyulva.
Kapott egy foltot és mehet.
Válasz rtamas1976 #30116. hozzászólásáraPedig felül jónak néz ki az abroncs....
Válasz _NB_ #30141. hozzászólásáraPár napja ilyen rugót találtam a rába kerekében.
Válasz Igazi Földönfutó #30140. hozzászólásáraTaláltam képet, elvileg a szára ilyen négyszög.
Válasz _NB_ #30139. hozzászólásáraKonkétan Saxonia A-200-as,egy csavarral kell oldalról megszorítani,ha az valamiért enged akkor egyszerűen kiesik.
Válasz Igazi Földönfutó #30134. hozzászólásáraNem tudod lefényképezni ?
Tudom mi a nyomlazító, de még nem vesztettem el egyet sem törni már törtem el.
Lehet valami konstrukciós hiba vagy rosszul van szerelve esetleg.
Válasz Gumóka #30137. hozzászólásáraAz sokkal stabilabb.
Vagy olyan tartó kell aminél a rúgólap hátát nemszorítod a tartó vashoz.
Így középen a csavar megnyomja ,előfeszíti a kapát.
Így önmagát feszítve rugalmasan tartja.
Válasz rtamas1976 #30136. hozzászólásáraGyárilag kontraanyások ezek a nyomlazítók nem?
Én is tervezek venni a vetőgépre, de mindig elmarad
Akkor marad a menetrögzítő.
Válasz Gumóka #30133. hozzászólására2 baj van amit leírtál vele.
1 a kontra anya pont kifelé húzza a csavart, így a csavar nemlazul de a kapáról elhúzod a szorító erőt.
2 ha lepöccinted odakint mitkezdel vele?
Akusflex?
Acélcsavar a vége megigazítva , hogy nelegyen kigyűrve a mángorlás.
Magyarul lapja legyen a végének! Azt meghúzni mint álat.
Válasz Igazi Földönfutó #30134. hozzászólásáraVagy menetrögzïtő, loctite pl.
De láttam már menetre tekert teflonszalagot is, meglepő módon működött
Válasz Gumóka #30133. hozzászólásáraNa még ez lenne al egegyszerűbb.Mondjuk a tartó az öntvény,de annyit tartana.
Válasz Igazi Földönfutó #30132. hozzászólásáraEgyszerű.
Gondolom a nyomlazító kapát beállítod, aztán az ott van. Nem variálod a mélységet.
Meghúzod a csavart, aztán meg kell pöttyinteni hegesztővel a csavart-kontraanyát a tartóhoz, hogy ne tudjon lazulni.
Nem életbiztosítás, de hátha.
Válasz Gumóka #30130. hozzászólásáraMegmondom őszintén ez már meghaladja a képességeimet ,marad,hogy jobban meghúzom a csavart,azzal meg az a gond,hogy tavaly is beleszakadt az egyik,2500ft-ért szedte ki belőle a mester.
Válasz Gumóka #30130. hozzászólásáraDe tippem szerint jó lehet a sima bázikus is.
Veszteni nem vesztesz vele.
Válasz Igazi Földönfutó #30129. hozzászólásáraHa szerzel valahonnan pár szál saválló elektródát, meg jól megmelegíted a végét, még sikerülhet is.
Nem a teherviselő részét melegíted úgy sem.
De ilyeneket általában olajban, vagy szénporba betakarva szoktak visszahűteni.
Válasz rtamas1976 #30124. hozzászólásáraNa akkor a hegesztés se játszik?
Válasz mtz1221 #30122. hozzászólásáraSejtettem.Gyárilag kifúrhatták volna,de hát nem gondoltak erre.Megpróbálom a hegesztést.
Válasz mtz1221 #30125. hozzászólásáraAz milyen rúgó? S ?
Rúgóköteg magcsavarját hogydugják át rajta? A segédkengyel miért van csegecselve a rúgólap vére?
Azok ha meglennének melegítve hajlanának mint a picsa!
Persze szénacél fúróval ne próbálkozz!
Van kobaltos vagy gyorsacél fúrószár!
Válasz rtamas1976 #30124. hozzászólásáraAkkor én jó nagy marha lehetek, mert az eltört S rugókat is megpatkolom. Sőt még az ekevasakat is kamion féderrel.
Válasz rtamas1976 #30123. hozzászólásáraFúrj már át nekem egy S rugót, melegítés nélkül.