Mutassál már ilyet ahol 1500ha közepén van 8ha. Nem életszerű. nálunk olyan a helyzet hogy a falu nagyobbik fele szántó kisebbik fele erdő és a földem közel van az erdő és szántó határához. Ha megtudta védeni a vt akkor előző években is megtudta volna védeni a repcét, búzát, naprát csak pont lexarták.
Igen ezért van ennyi vad, hogy a csókosoknak legyen terülj terülj asztalkám. De ha ezért ekkora vadállományt tartanak akkor fizessék meg ennek a költségét is. Ne az én munkámból éljenek jól.
Könnyen lehet, hogy igazad lesz a szlovák mintával.
Ha jól rémlik Pográny Kálmán( szakértő a témában) írt egy vadkáros könyvet. Ahol leírja hogy országos szinten 4-5szörös a vadlétszám a természet eltartó erejéhez képest és ez a szám ráadásul nem egyenletes leosztásban van a hegyvidékeken akárv7-8szoros is lehet. Ergo országos szinten 5vadból négyet a gazdák hizlalnak fel a vadászoknak. Ennek tükrében kellene tovább gondolkodni.
A másik személyes tapasztalat, hogy évekig 50-100% vadkár volt a napraforgóban( kukoricát nem is mertünk vetni) a vadászok le se xarták, meguntam, perre vittem, fenyegetőzések hogy majd jól megszopatnak, nekik mindenki a zsebükben vagy, évekig ment a baxakodás, 3garnitúra szakértő, kb 10-12 tárgyalás, idézések, tanúk tömkelege. Felnyomtak a NAVnál teles átfogó vizsgálat 3évre visszamenőleg (minden rendben volt). Stb. Aztán a végén fizették a kárt, a perköltséget, a szakértői díjakat. Ami így összességében 3x annyi lett mint amit én kértem tőlük a legelején. Aztán volt még egy kisebb volumenű peres ügyünk de abban is gusztustalankodtak rendesen. Azt is elbukták. Azóta érdekes mód tudnak normálisan védekezni. Idén volt először kukoricám, erősen vadnyomott helyen, érdekes módon 8 %kárral lett betakarítva kéthete. Aki enyáron látta mindenki azt mondta, hogy ebből egy cső se lesz betakarítva. Szóval ha akarnak akkor tudnak védekezni a vadászok.
De a vad azért nem fog éhenhalni a villanypásztor előtt elmegy máshová kajálni, ha szerencsénk van akkor talál és nem jön vissza.
Amíg 5xös a vadlétszám addig lesz vadkár is. Ha a természet eltartó erejéhez igazítanák a vadlétszámot akkor valószínűleg elenyésző lenne a vadkár is és a vadgázolások is a töredékükre csökkennének.
3macska a portán. Heti 2-3 alkalommal beteszek egy olajoshalat a kombájnba, a macskák átnézik alaposan mikor keresik a szag forrását 10 éve nem volt rágás.
Nógrádba 99mm 24 óra alatt. Éjjel fél óra alatt 35mm. Tegnap éjjel, mikor elkezdett csöpögni rányomtunk a kukira 4q mast szóróval. Lesz hatása vagy elvitte a 100mm?
Nem szeretnék senkit megbántani. De aki a yatot, extolt, neot, genius meg a bánattudja milyen nevetlen márkákat szerszámnak nevezi az nem igazán dolgozott még szerelőként. Yatoba is neoba is volt olyan crova fejem ami úgy nézett ki mint mikor a szalámit szelik a hatszög részük meg ferdén volt beleöntve a hatszög a négyszög és a külső palást 3külön tengelyű. Ránézésre is legalja.hu a tartóssága pedig pont olyan mint a kinézete, első vallatásnál feldobja magát.
Amikor ránézésre is suta egy szerszám akkor az biztos, hogy gagyi. És nem akarom a nagy márkákat dicsérni. Lehet jó minőségű kommersz szerszszámokat találni. De az nem a neo, yato stb. Pl jóideje a "format" márkájú szerszámok vannak a közeli műszaki boltba csillagvillásaikkal teljesen megvagyok elégedve. De jó a kingtony is (bár ez már drágább) rég volt IUS márka nagyon szerettem, proxont dicsérik bírja de nekem valahogy nem áll kézre, Amihez egy időbe hozzájutottam és nagyon jó minőségű volt elfogadható áron az a Top-tul (japán). Szerintem veri a BETA-t meg minden más nagy márkát. De legalább is partiba van velük. Hát ennyi, bocs, hogy kéretlenül beleugttam.
Biztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Lap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Vettem anno fekete rendszámos 3 tengelyest. Elvittem átvizsgáztatni pirosrendszámosra. Minden svindli nélkül 31 vagy 32 to (nem emlékszem pontosan) össztömeget írtak be a forgalmiba. Nem bírjuk súlyba rakni. 26m3-es búzából max 20to fér rá. Akkor anno átolvastam a kpm rendeletet. Valami olyasmi rémlik, hogy 40km/h-ig. 11to lehet a tengelyterhelés. Arra akarok kilyukadni, hogy a 3tengelyes forgózsámolyos is lehet 24 tonna felett.
Íves, öntartó, "donga" szerkezetű csarnokot csináltatott e már valaki. 500m2 körüli nagyságban. Ha van valakinek ilyennel tapasztalata minden infó jól jönne.
Annyit fűznék hozzá. hogy a gumimérettől is függ a tandemnél a kormányzott tengely szükségessége. Akármilyen tandem 22,5es kerekekkel "simán" húzható. 26,5 ös gumizással vettünk egy joskint nyáron. Ha véletlenül lezárva marad a kormányzott híd rossz nézni, hogy tekeredik alatta az egész futómű.
Kommersz kinézete van a hidroaksinak, vagy valami speckó? Mert ha kommersz akkor az beszerezhető. Anno krone bálázóba kellett vennem párat. 40ekörül vol db--ja. Nem a világvége. Bele van ütve a nyomása és a mérete talán literbe megadva de erre azért nem esküdnék meg. Én a hydac kft-nél vettem, van új, de a használtat is ellenőrzik, és ha nem ereszt át akkor beállítják benne a névleges nyomást. Azt pumpálni házilag nem tudod, egy membrán választja el az olajteret a gáztértől olajteret nyomja a hidraulika rendszer a gáztér nyomása adott nyugalmi állapotban. Az ellen dolgozik az olajtér. Remélem érthetően írtam.
Független növényvédősök, kisparcellás szertesztelők mind azt mondják, legalább is akiket ismerek, hogy a tavaszi regulátorozás csak a gyártók-forgalmazók kamu dumája, hogy növeljék az eladásokat. Gyakorlati haszna nagy nulla.
Nem pont ide tartozik de nem találtam jobb topicot hozzá. Tandemes teknőst bírni fogja a pitonfix 20to körül? Sose használtam még pitonfixet, Szoktak arra pótot akasztani?
Nem akarom borzolni a kedélyeket. Nógrád 50mm-nél tart a beígért 9ből és még egész napra mutatja. Nem vagyok nagy pc guru, nem ismerem a külföldi időjárásjelző oldalakat. Én a basf oldalán nézem, ide Nógrádba elég jól el szokta találni. És rengetegszer van hogy amikor az időkép, köpönyeg stb esőt jósol akkor a basf semmit, ilyenkor a basf-nek szokott bejönni.
17/5 18,3m3 két ürítés könnyedén belefér, tele se lessz. EB helyett lett. Így ha ketten aratunk kombájn + két traki póttal akkor se kell állni a kombinak. EBnél az volt a baj, hogy nem ért vissza a 3 tengelyes mire az EB meg a kombi tele lett.
Nem biztos, hogy be van rohadva a nyereg. Bár ha felizzott akkor már eben guba. Nekem ugyan így vásárláskor lábon hazafelé jövet füstölt el a két nyereg. Egy karton ásványvíz oltotta el. nálam nem a nyereg volt berohadva. Hanem a pedálunkahengerekről volt lerohadva a porvédő. Az eladó rendbe tette rajta a világítást jóhiszeműleg, kipróbálták a féklámpát is. Egyszerűen a porvédő nélküli pedálhenger telement törekkel. A féket ezeken körülbelül sohase kell használni. Így amikor 1x be lett nyomva a por meg a törek megakasztotta a felső hengert és fogott a fék folyamatosan amíg el nem füstölt. Gyári fékbetét horror áron van hozzá, valamelyik jcb-é passzol bele az megvan fillérekből.
Milyen traki? Nekem az öreg fergán csinál hasonlót. De ott valszeg a szervókormány(illetve a hidraulika szivattyú) a ludas, változik a kormányzási erő rajta. Fordulóban kisebb gázon sorra ráálláskor nehezebb tekerni, sorra ráállva a nagy fordulaton könnyebb tekerni és ilyenkor túlkormányozhat.
25-23-20 as állásnál kite starter 12,75kg-ra jött ki 58ha átlagába. A leforgatásból számított 12,91kg helyett. Szerintem ez tűrésen belül van. Ha ezt vesszük alapul akkor 20 kilóhoz 25-15-20 20,27kg/ha; 25-16-20 18,91kg/ha.
Benzimotoros hect van 100körül ár érték arányban nagyon jó. A 220vos kispumpákat megeszi keresztbe. Nem mondom, hogy világbajnok de tökéletesen teszi a dolgát és nem kell a villannyal baxakodni a tanyán. Csak berántom és mos mindent is.
Microsemet szerelt már valai fel NG3+ vetőgépre utólag? A szórócső alig fér el a pro keréktől amikor az fel van véve. Ez normális vagy a pro kerekeshez másfajta szórócső kellene? A katalógus hoz hozzá hosszút illetve rövidet de az axinál csak a hosszú volt. Vágjam el vagy jó lesz úgy ahogy van? Félek, hogy saras körülmények közt pik-pakk bedugítja a legkisebb sárdarab is ha bekerül oda. Elöl a műanyag maglevezetőhöz ér hozzá a cső vége, hátul meg a pro kerékhez.
Hát koma azért ráküldenélek itt a 12ak ás sóderos- kavicsra. És mutasd meg mit tudsz. Nemhogy profit nem lenne de a bérleti díjat se tudnád kinyögni valószínűleg... volt már errefelé hasonlóan nagyképű próbálkozó 3év alatt eltűnt a sülyesztőben.
Szia! Kösz az infót! Jöhet még, érdekel minden a géppel kapcsolatban. Menetelése mennyire kényes, volt már vele problémád? Ahonnan ajánlották nekem a gépet ott eléggé kontár kezelők vannak sajnos, lehet agyonvertek rajta valamit. Talajmunkát mennyire bírja (terep rendezés, ároktisztítás, földútegyengetés ilyesmik)? Gémjén vannak hidraulika kivezetések gondolm az egy plusz kör a nyitható kanálhoz és hasonlókhoz, nem hiszem hogy törőfej kiépítés lenne.
Én is úgy nézem, hogy nagyon közeli tesók. Az F-H is NH elméletileg vagy fordítva. Minden tapasztalat érdekel. Kényes, strapabíró, mire kell odafigyelni, elektronikával túlbonyolított, vagy még az egyszerűbbek közé tartozik? Mennyi ideje használjátok, mennyi óra van benne, milyen hibái voltak?
Fiat-hitaci (Newhollad) sl45b csúszókormányzású rakodóval van valakinek tapasztalata? Mennyire bevált gépek lehetnek? Olcsó pénzért kínálnak egyet. Telepen mindenes munkára meg ha holtszezonba beesik rá valamennyi földmunka akkor kis zsebpénzkeresésre lenne használva. Van a portán egy öreg teleszkópos az mellé lenne.
Előzmény: Drisa #1954 hozzászólása
Moliton kftnél van mindenféle.
Küldik postaval. A Gáztelóik nemsok xart érnek de a gömb pont mindegy.
Üdv!
Valami normális tartályhegesztőt tud valaki az ország közép-északi régiójában? Aki eddig csinálta ha kellett az eltűnt.
Előzmény: hashtag #2231 hozzászólása
Mutassál már ilyet ahol 1500ha közepén van 8ha. Nem életszerű. nálunk olyan a helyzet hogy a falu nagyobbik fele szántó kisebbik fele erdő és a földem közel van az erdő és szántó határához. Ha megtudta védeni a vt akkor előző években is megtudta volna védeni a repcét, búzát, naprát csak pont lexarták.
Igen ezért van ennyi vad, hogy a csókosoknak legyen terülj terülj asztalkám. De ha ezért ekkora vadállományt tartanak akkor fizessék meg ennek a költségét is. Ne az én munkámból éljenek jól.
Könnyen lehet, hogy igazad lesz a szlovák mintával.
Ha jól rémlik Pográny Kálmán( szakértő a témában) írt egy vadkáros könyvet. Ahol leírja hogy országos szinten 4-5szörös a vadlétszám a természet eltartó erejéhez képest és ez a szám ráadásul nem egyenletes leosztásban van a hegyvidékeken akárv7-8szoros is lehet. Ergo országos szinten 5vadból négyet a gazdák hizlalnak fel a vadászoknak. Ennek tükrében kellene tovább gondolkodni.
A másik személyes tapasztalat, hogy évekig 50-100% vadkár volt a napraforgóban( kukoricát nem is mertünk vetni) a vadászok le se xarták, meguntam, perre vittem, fenyegetőzések hogy majd jól megszopatnak, nekik mindenki a zsebükben vagy, évekig ment a baxakodás, 3garnitúra szakértő, kb 10-12 tárgyalás, idézések, tanúk tömkelege. Felnyomtak a NAVnál teles átfogó vizsgálat 3évre visszamenőleg (minden rendben volt). Stb. Aztán a végén fizették a kárt, a perköltséget, a szakértői díjakat. Ami így összességében 3x annyi lett mint amit én kértem tőlük a legelején. Aztán volt még egy kisebb volumenű peres ügyünk de abban is gusztustalankodtak rendesen. Azt is elbukták. Azóta érdekes mód tudnak normálisan védekezni. Idén volt először kukoricám, erősen vadnyomott helyen, érdekes módon 8 %kárral lett betakarítva kéthete. Aki enyáron látta mindenki azt mondta, hogy ebből egy cső se lesz betakarítva. Szóval ha akarnak akkor tudnak védekezni a vadászok.
De a vad azért nem fog éhenhalni a villanypásztor előtt elmegy máshová kajálni, ha szerencsénk van akkor talál és nem jön vissza.
Amíg 5xös a vadlétszám addig lesz vadkár is. Ha a természet eltartó erejéhez igazítanák a vadlétszámot akkor valószínűleg elenyésző lenne a vadkár is és a vadgázolások is a töredékükre csökkennének.
Reggeli életkép
3macska a portán. Heti 2-3 alkalommal beteszek egy olajoshalat a kombájnba, a macskák átnézik alaposan mikor keresik a szag forrását 10 éve nem volt rágás.
üdv!
Bobcat szinkódokat tudja esetleg valaki?
Nógrádba 99mm 24 óra alatt. Éjjel fél óra alatt 35mm.
Tegnap éjjel, mikor elkezdett csöpögni rányomtunk a kukira 4q mast szóróval. Lesz hatása vagy elvitte a 100mm?
Üdv!

Szerelt már fel valakiutólagosan vetésellenőrzőt ( digitroll integra) pneumatikus vetőgépre? Mire érdemes odafigyelni, mit lehet elrontani?
Előzmény: Makói 70-es #4824 hozzászólása
Nem jártam utána de a dobozán made in japan felirat volt.
Nem szeretnék senkit megbántani. De aki a yatot, extolt, neot, genius meg a bánattudja milyen nevetlen márkákat szerszámnak nevezi az nem igazán dolgozott még szerelőként. Yatoba is neoba is volt olyan crova fejem ami úgy nézett ki mint mikor a szalámit szelik a hatszög részük meg ferdén volt beleöntve a hatszög a négyszög és a külső palást 3külön tengelyű. Ránézésre is legalja.hu a tartóssága pedig pont olyan mint a kinézete, első vallatásnál feldobja magát.
Amikor ránézésre is suta egy szerszám akkor az biztos, hogy gagyi. És nem akarom a nagy márkákat dicsérni. Lehet jó minőségű kommersz szerszszámokat találni. De az nem a neo, yato stb. Pl jóideje a "format" márkájú szerszámok vannak a közeli műszaki boltba csillagvillásaikkal teljesen megvagyok elégedve. De jó a kingtony is (bár ez már drágább) rég volt IUS márka nagyon szerettem, proxont dicsérik bírja de nekem valahogy nem áll kézre, Amihez egy időbe hozzájutottam és nagyon jó minőségű volt elfogadható áron az a Top-tul (japán). Szerintem veri a BETA-t meg minden más nagy márkát. De legalább is partiba van velük. Hát ennyi, bocs, hogy kéretlenül beleugttam.
Ezen a héten 57mm, jan. elsejétől 108.




A Börzsöny így néz ki:
Előzmény: .Feco. #2946 hozzászólása
Biztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Előzmény: #bandi #2942 hozzászólása
Lap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Előzmény: .Feco. #2921 hozzászólása
Vettem anno fekete rendszámos 3 tengelyest. Elvittem átvizsgáztatni pirosrendszámosra. Minden svindli nélkül 31 vagy 32 to (nem emlékszem pontosan) össztömeget írtak be a forgalmiba. Nem bírjuk súlyba rakni. 26m3-es búzából max 20to fér rá. Akkor anno átolvastam a kpm rendeletet. Valami olyasmi rémlik, hogy 40km/h-ig. 11to lehet a tengelyterhelés. Arra akarok kilyukadni, hogy a 3tengelyes forgózsámolyos is lehet 24 tonna felett.
üdv!

Íves, öntartó, "donga" szerkezetű csarnokot csináltatott e már valaki. 500m2 körüli nagyságban. Ha van valakinek ilyennel tapasztalata minden infó jól jönne.
Előzmény: envagyok2 #2857 hozzászólása
Annyit fűznék hozzá. hogy a gumimérettől is függ a tandemnél a kormányzott tengely szükségessége. Akármilyen tandem 22,5es kerekekkel "simán" húzható. 26,5 ös gumizással vettünk egy joskint nyáron. Ha véletlenül lezárva marad a kormányzott híd rossz nézni, hogy tekeredik alatta az egész futómű.
Előzmény: sulla #5036 hozzászólása
Üdv!
Kommersz kinézete van a hidroaksinak, vagy valami speckó? Mert ha kommersz akkor az beszerezhető. Anno krone bálázóba kellett vennem párat. 40ekörül vol db--ja. Nem a világvége. Bele van ütve a nyomása és a mérete talán literbe megadva de erre azért nem esküdnék meg. Én a hydac kft-nél vettem, van új, de a használtat is ellenőrzik, és ha nem ereszt át akkor beállítják benne a névleges nyomást. Azt pumpálni házilag nem tudod, egy membrán választja el az olajteret a gáztértől olajteret nyomja a hidraulika rendszer a gáztér nyomása adott nyugalmi állapotban. Az ellen dolgozik az olajtér. Remélem érthetően írtam.
Előzmény: szanberg #23433 hozzászólása
Független növényvédősök, kisparcellás szertesztelők mind azt mondják, legalább is akiket ismerek, hogy a tavaszi regulátorozás csak a gyártók-forgalmazók kamu dumája, hogy növeljék az eladásokat. Gyakorlati haszna nagy nulla.
Előzmény: IH-race #27576 hozzászólása
Nálam is. Területalapú előleg. Ügyféltájékoztatási rendszerbe nem látható róla semmi.
Előzmény: tudatlan20 #10550 hozzászólása
Szlovákia. Pneusej is ugyanaz. Találni hozzá bontottat kint.
Szeptember elejei vetés. 37,5cm monosemmel. Eső volt bőven. Vadak legelik erősen.
Előzmény: jamo #128 hozzászólása
Előzmény: jamo #127 hozzászólása
https://youtu.be/DhST_sCJ1vs
mMult hét szerdán vetve monosemmel.
Előzmény: jamo #248 hozzászólása
Nem pont ide tartozik de nem találtam jobb topicot hozzá. Tandemes teknőst bírni fogja a pitonfix 20to körül? Sose használtam még pitonfixet, Szoktak arra pótot akasztani?
Előzmény: Gabi 07 #52805 hozzászólása
Kutak szárazak, kisétáltam a tárcsázott tarlóra és nem tapad meg a papucs talpa. Elnyelte egy pillanat alatt.
Előzmény: hasutas1 #52793 hozzászólása
Nem akarom borzolni a kedélyeket. Nógrád 50mm-nél tart a beígért 9ből és még egész napra mutatja. Nem vagyok nagy pc guru, nem ismerem a külföldi időjárásjelző oldalakat. Én a basf oldalán nézem, ide Nógrádba elég jól el szokta találni. És rengetegszer van hogy amikor az időkép, köpönyeg stb esőt jósol akkor a basf semmit, ilyenkor a basf-nek szokott bejönni.
Előzmény: VMisi #2807 hozzászólása
Nem átbillentős. EB7 volt, az helyett lett. Az se volt átbillentős. Valakivel keversz.
Előzmény: szanberg #2803 hozzászólása
17/5 18,3m3 két ürítés könnyedén belefér, tele se lessz. EB helyett lett. Így ha ketten aratunk kombájn + két traki póttal akkor se kell állni a kombinak. EBnél az volt a baj, hogy nem ért vissza a 3 tengelyes mire az EB meg a kombi tele lett.
Bevasaroltam.

Tegnapelőtt elment 135+kompért malmi. Ma szólt a fuvaros, "szerencsém" volt ma már csak 115öt adnak érte.
Előzmény: dutra0 #2599 hozzászólása
Nem biztos, hogy be van rohadva a nyereg. Bár ha felizzott akkor már eben guba. Nekem ugyan így vásárláskor lábon hazafelé jövet füstölt el a két nyereg. Egy karton ásványvíz oltotta el.
Előzmény: Gumiarzenál #3923 hozzászólása
Szia! Quad gumiban otthon vagy? 22x7-10 érdekelne kormányzott kerékre.
Előzmény: Gergő, #347 hozzászólása
Milyen traki? Nekem az öreg fergán csinál hasonlót. De ott valszeg a szervókormány(illetve a hidraulika szivattyú) a ludas, változik a kormányzási erő rajta. Fordulóban kisebb gázon sorra ráálláskor nehezebb tekerni, sorra ráállva a nagy fordulaton könnyebb tekerni és ilyenkor túlkormányozhat.
Előzmény: Ndr #972 hozzászólása
25-23-20 as állásnál kite starter 12,75kg-ra jött ki 58ha átlagába. A leforgatásból számított 12,91kg helyett. Szerintem ez tűrésen belül van.
Előzmény: atisgyulai #942 hozzászólása
Megnézegettem én is okulva Bárány kolléga kárán. Sose volt még hozzányúlva (10en éve) 5 mozgott tökéletesen egy csontra be volt rohadva.
Előzmény: .Feco. #941 hozzászólása
ja. Nekem spiráltömlő megy végig. Igaz sorközművelőről származik a microsem.
Előzmény: jamo #4516 hozzászólása
uhhh jól felment az ára. Tavaly nyáron 110körül volt emlékeim szerint.
https://www.trgszerszam.hu/hecht-3230-benzinmotoros-magasnyomasu-moso?utm_source=google_shopping&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link&gclid=CjwKCAjwo8-SBhAlEiwAopc9W1Rb8leg3QbJbUbqdDYpc-PzvW4BHq9xgRgvJjtWDEkd5XrcyJ2s2xoC5h8QAvD_BwE
Előzmény: GREVEN #4499 hozzászólása
Benzimotoros hect van 100körül ár érték arányban nagyon jó. A 220vos kispumpákat megeszi keresztbe. Nem mondom, hogy világbajnok de tökéletesen teszi a dolgát és nem kell a villannyal baxakodni a tanyán. Csak berántom és mos mindent is.
Előzmény: Bárány #935 hozzászólása
Az a piros "bowden" mi rajta?
Előzmény: A.I. #926 hozzászólása
Azért lehet kiemelni, hogy a nevesbe ne kapkodja ki a magot a magárokból.
ÜDV!

Microsemet szerelt már valai fel NG3+ vetőgépre utólag? A szórócső alig fér el a pro keréktől amikor az fel van véve. Ez normális vagy a pro kerekeshez másfajta szórócső kellene? A katalógus hoz hozzá hosszút illetve rövidet de az axinál csak a hosszú volt. Vágjam el vagy jó lesz úgy ahogy van? Félek, hogy saras körülmények közt pik-pakk bedugítja a legkisebb sárdarab is ha bekerül oda. Elöl a műanyag maglevezetőhöz ér hozzá a cső vége, hátul meg a pro kerékhez.
Előzmény: horvath.agro #22535 hozzászólása
Hát koma azért ráküldenélek itt a 12ak ás sóderos- kavicsra. És mutasd meg mit tudsz. Nemhogy profit nem lenne de a bérleti díjat se tudnád kinyögni valószínűleg... volt már errefelé hasonlóan nagyképű próbálkozó 3év alatt eltűnt a sülyesztőben.
Előzmény: rigás #7 hozzászólása
Köszönöm az infókat. Ha lesz kérdésem még jelentkezem. :) És a gépkönyvet is köszönöm, nagyon hasznos!
Előzmény: rigás #5 hozzászólása
Szia! Kösz az infót! Jöhet még, érdekel minden a géppel kapcsolatban. Menetelése mennyire kényes, volt már vele problémád? Ahonnan ajánlották nekem a gépet ott eléggé kontár kezelők vannak sajnos, lehet agyonvertek rajta valamit. Talajmunkát mennyire bírja (terep rendezés, ároktisztítás, földútegyengetés ilyesmik)? Gémjén vannak hidraulika kivezetések gondolm az egy plusz kör a nyitható kanálhoz és hasonlókhoz, nem hiszem hogy törőfej kiépítés lenne.
Előzmény: rigás #3 hozzászólása
Szia!
Én is úgy nézem, hogy nagyon közeli tesók. Az F-H is NH elméletileg vagy fordítva. Minden tapasztalat érdekel. Kényes, strapabíró, mire kell odafigyelni, elektronikával túlbonyolított, vagy még az egyszerűbbek közé tartozik? Mennyi ideje használjátok, mennyi óra van benne, milyen hibái voltak?
Üdv!
Fiat-hitaci (Newhollad) sl45b csúszókormányzású rakodóval van valakinek tapasztalata? Mennyire bevált gépek lehetnek? Olcsó pénzért kínálnak egyet. Telepen mindenes munkára meg ha holtszezonba beesik rá valamennyi földmunka akkor kis zsebpénzkeresésre lenne használva. Van a portán egy öreg teleszkópos az mellé lenne.