Válasz Dvili #1348. hozzászólásáraha nagyon akarnák, akkor nálatok megtalálnák a módját. Nézd meg ezt a 8 hengeres dögöt, tiszta 90es évekbeli 615ös fendt. Ha véletlenül olyan tartós is, akkor tessék versenyképesnek maradni velük. https://youtu.be/R7pVrpeFQnM
Válasz Ohaza63 #1346. hozzászólásáraNem fehér az, ha tényleg fehér lenne, akkor a visszavert sugárzás bántaná a szemed.
Inkább okker, vagy valami törtfehér, mint a lada pl.
Nekem is a teherautóban barnás fehér műszerfaltakaró van, műbőr, pont ezért.
Anno hozzánk úgy hozták az Europard és Foton traktorokat, hogy nem volt rajta első sárvédő, sőt Kioti is jött olyan, aztán mindenki barkácsolt rá valamit.
Gumóka barátunk meg biztosan azért szereti ezt a fehér fényvisszaverős belsőt, mert akkor az álla alatt is lebarnul a traktorban, meg megy a haja színéhez.
Válasz Gumóka #1342. hozzászólásáraNa erre nem is gondoltam. De ez lesz az oka, annyival is kevesebbet kell a klímának dolgoznia amennyit a nagy üvegeken felmelegítené a sötét színűt.
Válasz mtz1221 #1340. hozzászólásáraKevésbé melegszik át, jobban visszaveri a napfényt.
Régi teherautóink is ilyen nagyon világosbarna műszerfalasok, az újak meg feketék, a régi nem melegszik úgy át.
Válasz Ohaza63 #1339. hozzászólásáraNa ez két nagyon jó kérdés. Szerintem spórolnak a műanyagba való festéken, vagy olcsóbb ezt a fehér szart előállítani. Sötét szürke kéne bele, az úgy univerzálisan elmégy mindenhez.
Válasz Gumóka #1336. hozzászólásáraA 760 az az 540E kinaiul. Pont az lenne nekem a lényeg. Keskeny első kerék meg megint tökéletes, bálázóhoz is permetezés sorközműveléshez is.
Válasz Gumóka #1335. hozzászólásáraEgyébként ami tetszik benne, az a köbcenti/lóerő arány.
Nincs kihegyezve a motorja valószínűleg.
Meg tier 3, ebbe csak egr van.
4,5 tonna, de jól látom ebbe csak 540/760 tlt van?
Válasz mtz1221 #1329. hozzászólásáraÁrban teljesen jó, kicsit idomtalan azzal a keskeny elsőkerékkel, meg a kipufogó, légszűrőt tehették volna a fülke tövébe.
Válasz Ohaza63 #1333. hozzászólásáraNe bactass, 100 kiló vagyok kereken(az is egy qrva orrműtét miatt, előtte 85-90 voltam 35 éves koromig), gyereknek meg most van a legtöbb tesztoszteron hormona, 85 kiló.
Akkor nektek tényleg nem való, mert a kínai a réginek elég kicsi fülkét csinált, ellenben az újjal.
Viszont ha a magasságodhoz a súlyod is megvan, akkor a pótkerék súlyokat sem kellene felrakni a őszi nehezebb munkák idején.
Akkor nektek a sapkátok anyagából, más öltönyt varrathat magának.
(Volt egy legénykori barátom 50 es méretű lábbal, csináltatott anno egy western csizmát magának, diszkréten megjegyeztem neki, hogy más ennyi bőrből egy nagykabátot csináltat)
Megjegyzem, csodálkozol, ha a szegény nejed csak havonta egyszer akarja az akciót, csak gondolj bele, ha rád is rád feküdne a egy 3 m-es 250 kg os csaj, Te is tiltakoznál elég rendesen.
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraDe ebbe tényleg minden ott van ami nekem kell. Le van a motortér szigetelve egy 1000 forintos valamivel. magas a hasmagassá, van 540E tlt fordulata, és van úszó állás a kézre eső kihelyezett körökön.
Válasz Ohaza63 #1330. hozzászólásáraA kicsi már most 195, pedig én 192 voltam max. Az a sarokkal taposós gázpedálos, és a nyakkitörős kihelyezett karos, az udvarba nem kell. De szó ami szó (van itt a faluban is 5 darab), tönkretehetettlen gépek.
Válasz Gumóka #1322. hozzászólásáraHát ha lenne rá ember aki garantáltan meg tudná csinálni, meg is csináltatnám.De még nem hallottam ilyenről aki ezzel foglalkozna.
Válasz Ohaza63 #1318. hozzászólására2010-ben vettem az új MTZ 820.4-et,nézegettem az YTO-t is,de az MTZ-t masszivabbnak láttam, meg YTO nem volt a környéken amit meg lehetett volna nézni munka közben.Pont ma volt műszakin.Eddig ezzel se volt különös gond, ami fájdalmas volt tavaly a két hátsó gumi cseréje.3900 ó van benne,a 20 ha- on eddig ennyi jött össze.Ami legjobban zavar benne,hogy borzasztó zajos.Ez már nemigen lesz cserélve,tovább fogja birni mint én.
Válasz Ohaza63 #1318. hozzászólásáraIgen. Emlékszem hogy mesélted, amikor telefonon beszéltünk. Még mindig megvan az a papír, amire jegyzeteltem a tanácsaidat. :-)
Emlékszem a vetőgéppel kapcsolatos felújítási kalandjaidra is stb stb stb.
Én kb 20eve autóvásárláskor választottam direkt szívó dizel motorral autót,.mert mindenki azt mondta, a nagynyomású dizellel ha bajok lesznek, égnek fog állni a hajam, olyan költségek várnak majd rám pl egy kettős tömegű csere kapcsán. Az utolsó széria volt már, szerintem más nem adott csak hdi motorral autókat. Én büszke voltam hogy nekem szívó dizel van. Majd eltelt pár év beültem egy hdi motorral szereltbe... Ég és föld volt! Akkor már azt mondták az okosok, kiforrott technika, nem kell félni a nagynyomású rendszerektől.
Tehát úgy gondolom, látatlanban, biztosan több a hiba lehetőség, de egy más minőségű munkaeszközzel dolgozhatok, más komfortfokozatban, más körülmények között, mintha egy generációkat megnyomorító MTZbe ülnék.
Nekem továbbra is fáj a szívem. Egyre inkább realizálódik, hogy a télen új traktort tudok venni, de sajnos nekem az új széria fizikai mérete nem fér be az ültetvénybe, a kicsik meg visszalépés lenne, arra amire használom.
Én 2008 ban egy MTZ 82-ből ültem át az YTO-ba, már az sem volt egy kategória, de az új már teljesen nyugati traktor szint, minden szempontból.
Pedig az MTZ-m is nagyon jó volt, de a régi YTO megette reggelire minden szempontból az oroszt. Kényelem, erő, fogyasztás mind, mind jobb volt, még a réginél is.
Az egy bevált konstrukcióvolt, hiszen a FIAT gyárat vette meg a kínai és sokat nem variált rajta.
Alkatrészben is sok hasonlóság van a Landini és a New Holland TL90 el, de a FIATosok is járnak Kecskemétre alkatrészért.
Én az új YTO nál csak az elektronikától, meg az adblu tól félnék, pedig egész életemben elektronikával foglalkoztam.
Látva gazdatársaimat a nyugati traktorok laptop szerelőinek rendszeres házhoz járása miatt.
Nézz olyan kereskedést ahol mindkettőt forgalmazzák egymás mellett.
Mond meg, nem választottál még, ez a kettő gyártmány a kinézett típus.
Nem tudom konkrétan milyen pályázatba szeretnéd betenni. Ha csak a kategória számít, akkor ne egy fix típus 3 különböző kereskedőjétől származó árajanlatát tedd be, hanem tartsd fenn magadnak a lehetőséget hogy akkor elég legyen döntened amikor aktuális lesz. Tehát a 3 árajánlat kölonbozo gyártmányt jelentsen, de ugyanazt a lóerő kategóriát.
Egyébként ha beszélsz Ohaza63 olvtarssal, illetve bemégy Kecskeméten a forgalmazóhoz és beleülsz, korbetapogatod, rájössz teljesen más dimenzió mint egy MTZ- szerintem. Igaz én egy percet sem ültem MTZ-ben és nincs valós viszonyítási alapom.
(Egy apró betűs rész van, az alkatrész. Az ha kell és nincs valami, akkor mobilisnak kell lenned annyira hogy bármikor le tudj szaladni Újvidék mellé autóval, mert csak ott lesz azonnal, vagy a neten légipostával.)
Válasz mtz1221 #1310. hozzászólásáraTudom.
Újan vette papám 20 éve.
De jött ide nem messze .3 és valahogy nem olyan, nyílván nem melegszik, de akkor is..
Igazából ma ott tartunk olcsóbb kategóriájú traktoroknál, hogy törököt, indiait, meg kínait kell venni, mert már nem éri meg az mtz-t.
Válasz Gumóka #1309. hozzászólására,2-nek kicsi a hűtője, melegszik nyáron. ,3 kell, visszabutitva olyan lesz mint a .2, csak sokkal menőbb, és nyáron is használható.
Farmtrac nem fér bele a pályázatba?
A kissebbnél nincs adblue, de dpf már igen a nagy adblues is.
Egyszerű szerkezet, perkins motorral.
Belül kissé puritán, kopogós műanyag, egyébként élhető.
Én csak egy újat néztem meg, tapasztalat nincs róla.
1 hibája van, a magas motorháztető.
Annyiba kerül, mint egy .7 mtz.
Válasz mtz1221 #1304. hozzászólásáraArmatrackoknal amiket láttam ilyen kis fis fos 3000ccm az annyira nem jön be.
Mtz ben ugye a 4 hengeresben is csak ott van az a 4750ccm.
Amitől tartok 1025.3-nál
Sajnos mindenki szidja az új mtz ket, hogy közel nincsenek már a régiekhez minőségben. Nem tudom. Alapvető dolgokat meg tudnék javítani rajta, de annyira nem értek hozzá hogy bátran szerelgessem.
Váltót is ócsárolják hogy hiába szinkronos borzasztóan “reszel” váltáskor.
Sebesség elosztása van akinek bejön, van akinek nem, passz.
Összességében jó lenne az mtz is csak ezektől tartok.
Súlyt elvileg 4300 kg ot emel
Nincs dpf, nincs adblue, van alkatrész.
Ezek mellette szólnak.
A yto “csak” 3500 kg ot emel
Viszont komfortosabb , így elsőre patentul összerakott gépnek tűnik.
Én egyáltalán nem tartok már a kínai gépektől.
Szerintem utolérték a többi hasonló kategóriás traktort.
Tlt is hidros nem szalagos mint igoron, bar elvileg 1025 ön mar munkahenger feszíti a szalagot…
Tényleg nem egyszerű dilemma
Persze nyerni is kell hozza pályázatot, mert nélküle nem lesz egyik sem
Válasz Ohaza63 #1303. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm, írok privátban.
Nem akarlak feltartani 2 meg 3 órákkal csak tényleg érdekel milyen a tarki.
Válasz mtz1221 #1304. hozzászólására1025.3tól miérz tartasz ? Azt le kell butitani 105 lóra, és örökös mint a nyomor. A 120+ lóerőt nem szereti a 4 hengeres blokk, más problémája annak nincs.
Igen volt nálam kb. 2 hónapig egy 115 Le, EURO5-ös YTO traktor.
Küld privátba telefonszámot, szívesen mesélek róla.
Nem te vagy az első, aki ilyen ügyben keres.
A múlt szombat délelőtt is egy másik fiatal kollégának tartottam 3-4 órás élménybeszámolót, aki szintén ilyen pályázatos dologban YTO traktort akar venni.
Válasz Ohaza63 #1299. hozzászólására
Szia
Visszaolvastam a fórumot és látom , hogy volt alkalmad tesztelni az új yto szériát.
Esetleg el tudnád küldeni a tapasztalataidat valamilyen formában?
Nekem tetszik a traktor, ha pályázatba be lehet rakni (elvileg 85kw) akkor vagy ez vagy egy 1025.3 lenne a választás, igaz mind 2-től tartok kicsit..
1349 hozzászólás
Válasz Dvili #1348. hozzászólásáraha nagyon akarnák, akkor nálatok megtalálnák a módját.
Nézd meg ezt a 8 hengeres dögöt, tiszta 90es évekbeli 615ös fendt. Ha véletlenül olyan tartós is, akkor tessék versenyképesnek maradni velük. 
https://youtu.be/R7pVrpeFQnM
Válasz mtz1221 #1325. hozzászólásáraezeknek egynek sincs coc nem lehet forgalomba hozni euban
Válasz Ohaza63 #1346. hozzászólásáraNem fehér az, ha tényleg fehér lenne, akkor a visszavert sugárzás bántaná a szemed.
Inkább okker, vagy valami törtfehér, mint a lada pl.
Nekem is a teherautóban barnás fehér műszerfaltakaró van, műbőr, pont ezért.
Válasz mtz1221 #1341. hozzászólásáraÜdv!




Anno hozzánk úgy hozták az Europard és Foton traktorokat, hogy nem volt rajta első sárvédő, sőt Kioti is jött olyan, aztán mindenki barkácsolt rá valamit.
Gumóka barátunk meg biztosan azért szereti ezt a fehér fényvisszaverős belsőt, mert akkor az álla alatt is lebarnul a traktorban, meg megy a haja színéhez.
Válasz Gumóka #1344. hozzászólására
Válasz mtz1221 #1343. hozzászólásáraNem véletlen van a melléképületen is fehér trapézlemez nálam.
Válasz Gumóka #1342. hozzászólásáraNa erre nem is gondoltam. De ez lesz az oka, annyival is kevesebbet kell a klímának dolgoznia amennyit a nagy üvegeken felmelegítené a sötét színűt.
Válasz mtz1221 #1340. hozzászólásáraKevésbé melegszik át, jobban visszaveri a napfényt.
Régi teherautóink is ilyen nagyon világosbarna műszerfalasok, az újak meg feketék, a régi nem melegszik úgy át.
Válasz mtz1221 #1340. hozzászólásáraAmit hozzánk hoznak van sárvédője, majdnem beugrasztottál.
https://www.polovniautomobili.com/traktori/27451690/changfa-cff-904
Válasz Ohaza63 #1339. hozzászólásáraNa ez két nagyon jó kérdés.
Szerintem spórolnak a műanyagba való festéken, vagy olcsóbb ezt a fehér szart előállítani. Sötét szürke kéne bele, az úgy univerzálisan elmégy mindenhez.
Válasz mtz1221 #1338. hozzászólásáraÜdv Barátom!
Nem értem a kínaiakat, miért vannak beleszerelmesedve a világos (fehér, drapp) belső kárpitozásba egy traktornál.
A nálam lévő új YTO is pont ilyen volt, amikor visszavittem egy napig körömkefével csutakoltam, hogy olyan legyen, mint új korában.
Bele is írtam az anyagomba, hogy ez egy traktor és nem luxus személyautó, valami sötétebb belső kellene.
Miért nincs első sárvédő??? Így feldobálja az ablakra a sarat.
Válasz mtz1221 #1337. hozzászólásáraArról nem is beszélve, ezt a szart 120 lóig is feltornázzák. 90ként, akkor sokáig bírnia kéne.
https://en.changfanz.com/archives/Tractor/7.html
Válasz Gumóka #1336. hozzászólásáraA 760 az az 540E kinaiul. Pont az lenne nekem a lényeg. Keskeny első kerék meg megint tökéletes, bálázóhoz is permetezés sorközműveléshez is.
Válasz Gumóka #1335. hozzászólásáraEgyébként ami tetszik benne, az a köbcenti/lóerő arány.
Nincs kihegyezve a motorja valószínűleg.
Meg tier 3, ebbe csak egr van.
4,5 tonna, de jól látom ebbe csak 540/760 tlt van?
Válasz mtz1221 #1329. hozzászólásáraÁrban teljesen jó, kicsit idomtalan azzal a keskeny elsőkerékkel, meg a kipufogó, légszűrőt tehették volna a fülke tövébe.
Egyébként az oroszoknál lovolbol rengeteg van.
Válasz Ohaza63 #1333. hozzászólásáraNe bactass, 100 kiló vagyok kereken(az is egy qrva orrműtét miatt, előtte 85-90 voltam 35 éves koromig), gyereknek meg most van a legtöbb tesztoszteron hormona, 85 kiló.
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraÜdv!













Akkor nektek tényleg nem való, mert a kínai a réginek elég kicsi fülkét csinált, ellenben az újjal.
Viszont ha a magasságodhoz a súlyod is megvan, akkor a pótkerék súlyokat sem kellene felrakni a őszi nehezebb munkák idején.
Akkor nektek a sapkátok anyagából, más öltönyt varrathat magának.
(Volt egy legénykori barátom 50 es méretű lábbal, csináltatott anno egy western csizmát magának, diszkréten megjegyeztem neki, hogy más ennyi bőrből egy nagykabátot csináltat)
Megjegyzem, csodálkozol, ha a szegény nejed csak havonta egyszer akarja az akciót, csak gondolj bele, ha rád is rád feküdne a egy 3 m-es 250 kg os csaj, Te is tiltakoznál elég rendesen.
Válasz mtz1221 #1331. hozzászólásáraDe ebbe tényleg minden ott van ami nekem kell. Le van a motortér szigetelve egy 1000 forintos valamivel.
magas a hasmagassá, van 540E tlt fordulata, és van úszó állás a kézre eső kihelyezett körökön. 
Válasz Ohaza63 #1330. hozzászólásáraA kicsi már most 195, pedig én 192 voltam max. Az a sarokkal taposós gázpedálos, és a nyakkitörős kihelyezett karos, az udvarba nem kell. De szó ami szó (van itt a faluban is 5 darab), tönkretehetettlen gépek.
Válasz mtz1221 #1329. hozzászólásáraÜdv Barátom!
















Á ez egy hulladék, mert kínai, már a haza úton szétesik.
Majd Te is megkapod, mint Én 17 éve!!!!
Ez már túl szép ahhoz , hogy jó is legyen.
A kínai is belement a butaságba, feláldozza a megbízhatóságot a modernizáció és a szépség oltárán.
Ha Én megunom (már nagyon közel vagyok hozzá) eljösz és megveszed az enyémet és az kiszolgál téged a következő 30 évben.
Persze neked kényelmetlen lesz, mert nagyra nőttél, de majd a "kicsi" használja, ha hazajön az egyetemről.
Alighanem neg van az új kiszemelt trsktorom. Már csak 1 qrva jó év kéne hozzá.
https://www.polovniautomobili.com/traktori/27451690/changfa-cff-904
Válasz mtz1221 #1327. hozzászólására
Válasz Igazi Földönfutó #1326. hozzászólásáraNem csak mtz, irtózatos feje van a javításhoz. Pont annyival több, mint amenyivvel kevesebb a dögökhöz.
Válasz mtz1221 #1324. hozzászólásáraSzerintem is meg tudná csinálni,nagy mtz szakértő.
Válasz Igazi Földönfutó #1323. hozzászólásáraNyugodtan vidd el Gumókához.
Válasz Gumóka #1322. hozzászólásáraHát ha lenne rá ember aki garantáltan meg tudná csinálni, meg is csináltatnám.De még nem hallottam ilyenről aki ezzel foglalkozna.
Válasz Igazi Földönfutó #1321. hozzászólásáraA zajon lehet javítani, csak le kell kezdésnek vetkőztetni a fülkét
Válasz Ohaza63 #1318. hozzászólására2010-ben vettem az új MTZ 820.4-et,nézegettem az YTO-t is,de az MTZ-t masszivabbnak láttam, meg YTO nem volt a környéken amit meg lehetett volna nézni munka közben.Pont ma volt műszakin.Eddig ezzel se volt különös gond, ami fájdalmas volt tavaly a két hátsó gumi cseréje.3900 ó van benne,a 20 ha- on eddig ennyi jött össze.Ami legjobban zavar benne,hogy borzasztó zajos.Ez már nemigen lesz cserélve,tovább fogja birni mint én.
Válasz Ohaza63 #1318. hozzászólásárana azért azt a 2008as yto-ót nem enyhe túlzás kényelmesebbnek mondani azt mtzétől.
Válasz Ohaza63 #1318. hozzászólásáraIgen. Emlékszem hogy mesélted, amikor telefonon beszéltünk. Még mindig megvan az a papír, amire jegyzeteltem a tanácsaidat. :-)
Emlékszem a vetőgéppel kapcsolatos felújítási kalandjaidra is stb stb stb.
Én kb 20eve autóvásárláskor választottam direkt szívó dizel motorral autót,.mert mindenki azt mondta, a nagynyomású dizellel ha bajok lesznek, égnek fog állni a hajam, olyan költségek várnak majd rám pl egy kettős tömegű csere kapcsán. Az utolsó széria volt már, szerintem más nem adott csak hdi motorral autókat. Én büszke voltam hogy nekem szívó dizel van. Majd eltelt pár év beültem egy hdi motorral szereltbe... Ég és föld volt! Akkor már azt mondták az okosok, kiforrott technika, nem kell félni a nagynyomású rendszerektől.
Tehát úgy gondolom, látatlanban, biztosan több a hiba lehetőség, de egy más minőségű munkaeszközzel dolgozhatok, más komfortfokozatban, más körülmények között, mintha egy generációkat megnyomorító MTZbe ülnék.
Nekem továbbra is fáj a szívem. Egyre inkább realizálódik, hogy a télen új traktort tudok venni, de sajnos nekem az új széria fizikai mérete nem fér be az ültetvénybe, a kicsik meg visszalépés lenne, arra amire használom.
Válasz szervezkedo #1317. hozzászólásáraÜdv!
Én 2008 ban egy MTZ 82-ből ültem át az YTO-ba, már az sem volt egy kategória, de az új már teljesen nyugati traktor szint, minden szempontból.
Pedig az MTZ-m is nagyon jó volt, de a régi YTO megette reggelire minden szempontból az oroszt. Kényelem, erő, fogyasztás mind, mind jobb volt, még a réginél is.
Az egy bevált konstrukcióvolt, hiszen a FIAT gyárat vette meg a kínai és sokat nem variált rajta.
Alkatrészben is sok hasonlóság van a Landini és a New Holland TL90 el, de a FIATosok is járnak Kecskemétre alkatrészért.
Én az új YTO nál csak az elektronikától, meg az adblu tól félnék, pedig egész életemben elektronikával foglalkoztam.
Látva gazdatársaimat a nyugati traktorok laptop szerelőinek rendszeres házhoz járása miatt.
Válasz Иван #1307. hozzászólásáraNem tudom merre laksz?!
Nézz olyan kereskedést ahol mindkettőt forgalmazzák egymás mellett.
Mond meg, nem választottál még, ez a kettő gyártmány a kinézett típus.
Nem tudom konkrétan milyen pályázatba szeretnéd betenni. Ha csak a kategória számít, akkor ne egy fix típus 3 különböző kereskedőjétől származó árajanlatát tedd be, hanem tartsd fenn magadnak a lehetőséget hogy akkor elég legyen döntened amikor aktuális lesz. Tehát a 3 árajánlat kölonbozo gyártmányt jelentsen, de ugyanazt a lóerő kategóriát.
Egyébként ha beszélsz Ohaza63 olvtarssal, illetve bemégy Kecskeméten a forgalmazóhoz és beleülsz, korbetapogatod, rájössz teljesen más dimenzió mint egy MTZ- szerintem. Igaz én egy percet sem ültem MTZ-ben és nincs valós viszonyítási alapom.
(Egy apró betűs rész van, az alkatrész. Az ha kell és nincs valami, akkor mobilisnak kell lenned annyira hogy bármikor le tudj szaladni Újvidék mellé autóval, mert csak ott lesz azonnal, vagy a neten légipostával.)
Válasz Gumóka #1313. hozzászólásáraTe, egy ilyet kéne neked megnyergelned.
https://vm.tiktok.com/ZMAxgsSy6/
Válasz Ohaza63 #1311. hozzászólásáraKinézi belőled, hogy beszédes nagy kan vagy .
Válasz Gumóka #1313. hozzászólásáraÜdv!

Bizony a beszélőkémmel sincs problémám.
Azzal kerestem a kenyeret vagy 40 évig. Mert hiába árulsz Te jó dolgokat és szolgáltatást, azt el is kell tudni adni.
A múltkori YTO -s érdeklődős fiatal kollégával is jól átbeszéltük az élet nagy dolgait és nem csak a szakmát és a traktort.
Válasz Ohaza63 #1311. hozzászólásáraNem.

De ismeretlenül is, egy online térben, mint ez a fórum is, innen alkot az ember véleményt a másikról.
Vagyis az írásai alapján ismeri.
Tehát, ebből következik, hogy mivel szép, hosszú hozzászólásokat tudsz írni, gondolom beszélni is tudsz.
Válasz mtz1221 #1310. hozzászólásáraTudom.

Újan vette papám 20 éve.
De jött ide nem messze .3 és valahogy nem olyan, nyílván nem melegszik, de akkor is..
Igazából ma ott tartunk olcsóbb kategóriájú traktoroknál, hogy törököt, indiait, meg kínait kell venni, mert már nem éri meg az mtz-t.
Válasz Gumóka #1308. hozzászólásáraKedves Gumóka barátom!

Értekeztünk Mi már valaha telefonon????
Válasz Gumóka #1309. hozzászólására,2-nek kicsi a hűtője, melegszik nyáron. ,3 kell, visszabutitva olyan lesz mint a .2, csak sokkal menőbb, és nyáron is használható.
Válasz mtz1221 #1305. hozzászólásáraAz már szerintem nem olyan tartós, mint .2 volt.
Valahogy szarabb lett.
Nyilván mit tud újan venni, de ha lehetne még .2-t kapni, inkább azt.
Válasz Иван #1306. hozzászólásáraNem fogod feltartani, beszél Ő magától, csak bírd a telefont, vagy legyen headseted!
Más.
Farmtrac nem fér bele a pályázatba?
A kissebbnél nincs adblue, de dpf már igen a nagy adblues is.
Egyszerű szerkezet, perkins motorral.
Belül kissé puritán, kopogós műanyag, egyébként élhető.
Én csak egy újat néztem meg, tapasztalat nincs róla.
1 hibája van, a magas motorháztető.
Annyiba kerül, mint egy .7 mtz.
Válasz mtz1221 #1304. hozzászólásáraArmatrackoknal amiket láttam ilyen kis fis fos 3000ccm az annyira nem jön be.

Mtz ben ugye a 4 hengeresben is csak ott van az a 4750ccm.
Amitől tartok 1025.3-nál
Sajnos mindenki szidja az új mtz ket, hogy közel nincsenek már a régiekhez minőségben. Nem tudom. Alapvető dolgokat meg tudnék javítani rajta, de annyira nem értek hozzá hogy bátran szerelgessem.
Váltót is ócsárolják hogy hiába szinkronos borzasztóan “reszel” váltáskor.
Sebesség elosztása van akinek bejön, van akinek nem, passz.
Összességében jó lenne az mtz is csak ezektől tartok.
Súlyt elvileg 4300 kg ot emel
Nincs dpf, nincs adblue, van alkatrész.
Ezek mellette szólnak.
A yto “csak” 3500 kg ot emel
Viszont komfortosabb , így elsőre patentul összerakott gépnek tűnik.
Én egyáltalán nem tartok már a kínai gépektől.
Szerintem utolérték a többi hasonló kategóriás traktort.
Tlt is hidros nem szalagos mint igoron, bar elvileg 1025 ön mar munkahenger feszíti a szalagot…
Tényleg nem egyszerű dilemma
Persze nyerni is kell hozza pályázatot, mert nélküle nem lesz egyik sem
Válasz Ohaza63 #1303. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm, írok privátban.
csak tényleg érdekel milyen a tarki.
Nem akarlak feltartani 2 meg 3 órákkal
Válasz mtz1221 #1304. hozzászólására1025.3tól miérz tartasz ? Azt le kell butitani 105 lóra, és örökös mint a nyomor. A 120+ lóerőt nem szereti a 4 hengeres blokk, más problémája annak nincs.
Válasz Иван #1302. hozzászólásáraNézz már be az armatrack fórumba is. 9ár hete találtam egy román kereskedőd árakkal, az nem játszik ?
Válasz Иван #1302. hozzászólásáraÜdv Iván!


Remélem beszélsz magyarul, mert gyenge az oroszom!
Igen volt nálam kb. 2 hónapig egy 115 Le, EURO5-ös YTO traktor.
Küld privátba telefonszámot, szívesen mesélek róla.
Nem te vagy az első, aki ilyen ügyben keres.
A múlt szombat délelőtt is egy másik fiatal kollégának tartottam 3-4 órás élménybeszámolót, aki szintén ilyen pályázatos dologban YTO traktort akar venni.
Válasz Ohaza63 #1299. hozzászólására
Szia
Visszaolvastam a fórumot és látom , hogy volt alkalmad tesztelni az új yto szériát.
Esetleg el tudnád küldeni a tapasztalataidat valamilyen formában?
Nekem tetszik a traktor, ha pályázatba be lehet rakni (elvileg 85kw) akkor vagy ez vagy egy 1025.3 lenne a választás, igaz mind 2-től tartok kicsit..
Köszönöm!
Válasz Gumóka #1300. hozzászólásáraDe a genyák belerakták a 120 lovas motorját turbóval. pedig a 130asban 7800 köbcenis szívó van.
https://www.agrovojvodina-mehanizacija.co.rs/index.php/yto/yto-elg-1754
Válasz mtz1221 #1298. hozzászólásáraZákányon is ott volt valami nagy, csak nem emlékszek rá, futólag néztem, utána meg leragadtunk a kisebbeknél