Válasz Dvili #1296. hozzászólásáraNa ne már. Mennyi az esély hogy gépsoron egy porlasztó hibás legyen ? Adagoló gondod olyat hallottam hogy valemelyik tömítés vagy szimeringnél eresztett. De épp az ő gazdája örült a legjobbsn, mert elvitték szervízbe, és egy sokkal szebb hangú harapósabb tesktor lett belőle.
Válasz Dvili #1292. hozzászólásáraSzerelési hibák, itt ott ereszt pár kapcsoló szar, adagoló porlasztó gyári hibás stb. Mint akármelyik nyugatinál is. De aki kicsit is törődok vele és első 30-50 munkaóra után m7ndent csavar áthúz, náluk ezek sem jellemzőek. Ép most tslálkoztam egy s benzinkúton egy 22 éves bontattlan neve nincs fong feng traktorral. Azt mondja a tulaj, szóta még 4 kínsia van otthon.
Kicsi a valószínűsége, hogy bármely egyszerű üveges ezt itt legyártaná, hiszen ívelt az üveg + 6 db lyukat kellene rá fúrni.
Bár nálunk van üveggyár és van egy részleg, ami autókhoz csinál üvegeket, talán meglehetne kérdezni tőlük, mert az egyik volt alkalmazottam neje ott dolgozik.
Válasz .Richard. #1288. hozzászólásáraIttvolt aki mtz hátsó üveggel végig járta az üvegeseket, hogy kéne belőle elvágni, és 2 lyukat fúrni rá, azt 1 sem vállalta.
Válasz Nimród2002 #1284. hozzászólásáraVannak üvegesek,akik azt mondják,mindenfèle üveget legyártanak,ha kifizetik. Keress valakit,hátha tud árat mondani. Lehet alatta van a gyárinak.
Válasz Dvili #1285. hozzászólásáraNagyon, mint régi fiatok. Csak kurva drága hozzá ha van, minden. De hs garancia alatt sikerül belenyomnod 1000 órát, akkor kiszokták mutattni a gyári apróhibákat.
Válasz szervezkedo #1283. hozzászólásáraHát igazából már július óta várjuk hogy legyen üveg, de még azóta se érkezett meg. Mi megoldottuk annyival hogy levettuk az ajtót, annyira sokat nem használjuk mostanában úgy sem.Télre volna fontosabb majd krumpliszedesre,de ha októberig nem lesz akk nyilván Robitol kell venni
Válasz Nimród2002 #1280. hozzászólásáraAttól függően mennyire sürgős, ha ki tudod várni hogy megérkezzen Kecskemétre, akkor egy plexi táblát rá tudsz barkácsolni. Nekem ilyen volt amikor megvettem a traktort. Szarul nézett ki, de ha most SOS meg kellene oldani, akkor én is igy csinálnám.
Arra figyelj oda, úgy emlékszem azt mondták Kecskeméten, hogy volt egy széria a legelején, aminek más volt a fülkéje, az enyém is ilyen. Arra más az üveg!
Szerintem vedd meg kint Robitól, mert ha kintről (Kínából) megrendeled az Alibabán, akkor sem lesz kevesebb, ha légipostával jön, ha meg hajó, akkor 3-4 hónap.
Én a kuplunggal voltam így, Solarkernél nem volt, de rendeltek volna légi szállítással, ami + 180.000 Ft lett volna, mert ugye vagy 30 kg volt a komplett szerkezet és súlyra számítják a fuvart.
De szerencsémre a Axiálban forgalmazott TL90 kuplungja ugyanaz, így 115.000 Ft ból megúsztam.
Üdvözletem!
Olyan kérdésem lenne hogy valaki nem tud esetleg Yto X904-esre (2008) bal oldali ajtóra üveget?
Solarkerrel beszéltem nekik nincs, beszéltünk Robival neki van, de kicsit sokkaljuk az árát.
Válasz Nimród2002 #1275. hozzászólására1 ha szelepek is jól állnak, ott egye meg a fene hagy füstöljön. Ha van benne izzító gyertya, levakolnám. 2 barmelyik drotos szakember megtalálja a baját. 3 tölt a generátor rendesen 14+ voltal ?
Üdvözletem!
Van egy 2012-es X904-es traktor
3 problémája van amire nem tudtunk rájönni hogy miért van
1 a traktor vmiert hidegen nagyon kéken füstöl
A motorolaj nem fogy belőle, a porlasztokat kivettük elvittük szakemberhez azt mondta rendben vannak és a turbónak sincs baja
2 ha felkapcsolom a világítást egy ideig semmi baj sincs viszont egy 5-10 perc után a műszerfalon kigyullad az indexnek a 2 nyila és a traktoron elmegy a helyzet jelző világítás, de viszont a munkalampak és a motorháztetőben lévő lámpák világítanak
Én test bajra gyanakszom vagy lehetséges hogy maga az áram testel meg valahol?
3 nagyon gyengén fúj a ventilátor a fülkében
Nem rég volt klímás embernél a traktor ő azt mondta hogy takaritsuk ki a pollen szűrőt azért fúj ilyen gyengén
Viszont én a kézikönyvben nem találtam rá semmilyen utalást hogy lenne vhol is pollen szűrő de ha mégis van akkor vki megtudná mondani hogy merre és hogy hogyan lehet a legegyszerűbben kiszedni
Én arra gondolok hogy a ventilátor nagyon a vége felé jár azért fúj olyan gyengén
A válaszokat előre is köszönöm
Válasz Ohaza63 #1271. hozzászólásáraOhhhh az nekem bődulet nagy lenne. Én valószínűleg nem tudok márkahű maradni.
Megnéztem, megfogdostam, beültem és lemértem az új trakeszt, de nekem a fizikai mérete kezelhetetlen ültetvényben.
A nagy túl nagy, a kicsi meg kicsi- szerintem. :-(
Válasz Ohaza63 #1264. hozzászólásáraNálunk is ez volt egy évig mikor bevezették, de most megint megtalálták a kis kapukat a kamerák előtt is. Pár napja voltam műszakin, valahogy 5x állt rá a fékpadra az autómmal a kamerák előtt. Mondtam ezért egy kólával sem fizetek többet.
Nekem egy huncut gépkereskedő mondta el a folyamatot a Hódmezővásárhelyi Gazda Napokon, aki szerelmes az MTZ be.
A szeme sem áll jó és minden adásvételi szerződése tele van apró betűs résszel, hogy kibújjon minden alól, ha baj van, de mégis sokan vásárolnak/vásároltak nála, mert olcsóbb a többieknél, akik esetleg tisztességesen játszanak pl. a garanciákkal.
Válasz mtz1221 #1263. hozzászólásáraAz új MTZ ket először Horvátországban, majd később Romániában lettek üzembe helyezve, majd használtként hozták be és újból lepapírozták.
Csinálhatná ezt az YTO is.
Érdekességként leírom, 2008 ban itt Békés-Megyében a 90 LE traktort a KPM csak fekete rendszámmal akarta műszakiztatni, míg Bács és Csongrád megyében megoldható volt a piros rendszám is, ami akkor sokkal kedvezőbb volt minden szempontból.
Egyébként az is érdekes, hogy milyen a BM nyilvántartás volt anno, mert az első műszaki vizsgán nem találtak, olyan gépet, hogy YTO a BM nyilvántartásban, így ott kellett hagynom 2 napra a traktort a vizsgáztató telephelyén, míg valami barom aktakukac Pesten nem vitte be a rendszerbe.
De most már kamerával, figyelnek mindent + online a rendszer és minden vizsgabiztos az állásával játszik és ha bármit hibázik több százezer Ft-os büntetés mellett felfüggesztik a vizsga engedélyüket akár évekre is.
Anno olyan gépek és autók is átmentek a vizsgán, mindig baj nélkül , amivel nem mertem volna elindulni az utca végén lévő benzinkútra tankolni.
Válasz Ohaza63 #1259. hozzászólásáraMeg lehetne a kiskaput találni szerintem, ya valaki nagyon akarná. Ha mtz jöhet minden fajta kis kapukkal, ennek is meglenne a módja.
Mind a levendula illatú, adblus motor az EU miatt.
Mindez azért , mert légmentesen le van zárva az EU határ, míg a szerbek, bosnyákok, ukránok megfulladnak a kipufogó füstben és mindenki meghal tüdőrákban, addig itt mi az EU ba majd boldogan élünk.
A kínai sem hülye, míg máshol szarnak erre és ez a piac 95 % -a, addig nem fogja elrontani a jól működő technikáját a barom EU-s zöldek, meg Van Még Lejjebb asszony kedvéért.
Válasz meszibz #1257. hozzászólásáraItt nagyon szeretik,csak minden 20ból egy szar, garanciális problémás. De nem hinném hogy nálatok mutyi nélkül kapható azzal a 7800 köbös szívó motorral.
Érdeklődni szeretnék az YTO márkával kapcsolatban. A 1304-es szimpatikus, így netről... de nulla tapasztalattal bírok.
Valaki esetleg tud pár szót róla írni? Ár/érték arány, megbízhatóság, stb.? Szervíz? Ez a típus van már Magyarországon?
Nálam a legextrémebb dolog az volt, amikor a traktor ismételt forgalomba helyezése közben, az aknán állva, a vizsgabiztos valmi kifogást talált (nem szabályos az alváz vagy a motorszám vagy valami hasonló, mem emlékszem pontosan) és kérte keritsem elő a számlát, ami az előző (első tulaja ) vette Magyarországon -aki a világ másik oldalán több ezer km távolságra volt tőlem.
Felhívtam kétségbeesetten őket és a kiscsaj (aki nem is kiscsaj) kb5-6perc múlva már hívott is vissza.
Alkatrész nem drága hozzá, van minden, ha van. Ha nincs akkor megpróbálnak segíteni. Azonban ha nincs megoldás, akkor hónapok.
Fogyasztást nem tudom mennyi, de szerintem 4-5liter saccra hektáronként a tárcsázás, permetezés szőlőben a mi régi technikánkkal.
Ha kecskeméti vagy, menj be mindkettőhöz és tájékozódj.
Én végignéztem, megfogdostam egy kivételével több keleti csodát és beszéltem a keresekdőkkel is.
Piros, kék, szürke (kék), zöld.
4gyartmany, 4 cég.
Az ár gyakorlatilag ugyanannyi 13,5-14+Áfa.
Az egyik színű nagyon puruttya, fapados volt. Ránézésre 3év múlva télen széttörő,.nyáron kifakulo műanyag belső még erdekes szagú is volt. A másik kereskedőjét már kiismertem. Nem adnak ki egyszerű alkatrész méreteket sem, csakhogy náluk vedd meg sokszoros áron.
Van egy amit nem láttam még testközelben csak telefonon beszéltem a kereskedővel. Feltettem egy egyszerű technikai kérdést, nem tudta a választ rá, pedig alapvető konstrukciós dolog volt, majd azt mondta, ha ismerem a Foton/Lovol traktorokat, akkor ez szinte pontosan ugyanolyan traktor. Mondom neki, a szűrőkön YTO felirat van, nem Lovol. Azt mondja, az is olyan, arra is hasonlít!
Tehát ha bemégy a Szolárkeresekhez, hidd el, hozzáértő szervizesek fogadnak ha bármi problémád lesz később a traktorral és ez az egyik legnagyobb érték!!!!!!! Te pedig az értéket keresed, mert az ár ugyanaz!!!!
Válasz trikolor5 #1254. hozzászólásáraItt nálunk sima eurós motorokkal kínai. De már beraktam párszor, a solo arma a max 75 lóra tervezett váltót difit rakja a 90 lovasba meg a 60 lovasba is. Kínaiba meg egy első difi van a 90 lovasban és a 120 lovasban is.Sokkal vaskosabb az egész. Csak motornál meg én jobban félnék a kínai crditől mint az indiaítól.
Válasz mtz1221 #1252. hozzászólásáraItt Kecskeméten van az odisys is a solis magyarországi képviselője. Solis90 15+áfa volt legutóbb. Yto mennyi lehet? Solis vs yto árérték arányban vajon ki nyerne?
Válasz trikolor5 #1250. hozzászólásáraMost jó felé nézegetsz, csak meg kéne őket kérdezni jem e akarják a 1024est bemutyizni, mint az mtzket. Azt hamarább megvenném mtz helyett, mint bármelyik másik délkeletit.
1349 hozzászólás
Válasz Dvili #1295. hozzászólásáraÜdv!




A traktor gázolajjal megy, nem rendszámmal!!!
Válasz Ohaza63 #1294. hozzászólásáraVolt idén már 160 lovas is valamelyikből kiállításon, de lehet a lovolból volt.
Válasz Dvili #1296. hozzászólásáraNa ne már. Mennyi az esély hogy gépsoron egy porlasztó hibás legyen ? Adagoló gondod olyat hallottam hogy valemelyik tömítés vagy szimeringnél eresztett. De épp az ő gazdája örült a legjobbsn, mert elvitték szervízbe, és egy sokkal szebb hangú harapósabb tesktor lett belőle.
Válasz mtz1221 #1293. hozzászólásáranos adagolós porlasztós az új gép az eléggé gázos , nem
volt még olyan gép környékünkön egy márkánál sem
Válasz Ohaza63 #1294. hozzászólásárabehozni be tudod csak nem lesz rendszám
Válasz Dvili #1292. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem csak Ukrajnában és Szerbiában lehet 130-140 Le YTO t kapni, de az elvileg nem hozható be ide, mert nem Euro5 motoros.
Itt csak 70-80-95-115 Le van hivatalosan az új szériából.
Persze ha kinn élsz, bocsi az okoskodásért!!!
Válasz Dvili #1292. hozzászólásáraSzerelési hibák, itt ott ereszt pár kapcsoló szar, adagoló porlasztó gyári hibás stb. Mint akármelyik nyugatinál is. De aki kicsit is törődok vele és első 30-50 munkaóra után m7ndent csavar áthúz, náluk ezek sem jellemzőek. Ép most tslálkoztam egy s benzinkúton egy 22 éves bontattlan neve nincs fong feng traktorral. Azt mondja a tulaj, szóta még 4 kínsia van otthon.
Válasz mtz1221 #1286. hozzászólásáraszia fel tudod sorolni mik szoktak lenni új 130 lovasak jót mutatnak
Válasz Ohaza63 #1290. hozzászólásáraAhol az íves zuhanykabin üveget lemásolják,ott lehet azt is tudja.
Válasz .Richard. #1288. hozzászólásáraÜdv!
Kicsi a valószínűsége, hogy bármely egyszerű üveges ezt itt legyártaná, hiszen ívelt az üveg + 6 db lyukat kellene rá fúrni.
Bár nálunk van üveggyár és van egy részleg, ami autókhoz csinál üvegeket, talán meglehetne kérdezni tőlük, mert az egyik volt alkalmazottam neje ott dolgozik.
Válasz .Richard. #1288. hozzászólásáraIttvolt aki mtz hátsó üveggel végig járta az üvegeseket, hogy kéne belőle elvágni, és 2 lyukat fúrni rá, azt 1 sem vállalta.
Válasz Nimród2002 #1284. hozzászólásáraVannak üvegesek,akik azt mondják,mindenfèle üveget legyártanak,ha kifizetik. Keress valakit,hátha tud árat mondani. Lehet alatta van a gyárinak.
Válasz Nimród2002 #1284. hozzászólásáraÉrtem. Az még csak 2 hónap.
Nekem volt amikor 4-5honapba telt, mire lett alkatrész.
Válasz Dvili #1285. hozzászólásáraNagyon, mint régi fiatok. Csak kurva drága hozzá ha van, minden. De hs garancia alatt sikerül belenyomnod 1000 órát, akkor kiszokták mutattni a gyári apróhibákat.
Válasz Nimród2002 #1284. hozzászólásáraszia mennyire megbízható traktorok 120-130 lovasok?
Válasz szervezkedo #1283. hozzászólásáraHát igazából már július óta várjuk hogy legyen üveg, de még azóta se érkezett meg. Mi megoldottuk annyival hogy levettuk az ajtót, annyira sokat nem használjuk mostanában úgy sem.Télre volna fontosabb majd krumpliszedesre,de ha októberig nem lesz akk nyilván Robitol kell venni
Válasz Nimród2002 #1280. hozzászólásáraAttól függően mennyire sürgős, ha ki tudod várni hogy megérkezzen Kecskemétre, akkor egy plexi táblát rá tudsz barkácsolni. Nekem ilyen volt amikor megvettem a traktort. Szarul nézett ki, de ha most SOS meg kellene oldani, akkor én is igy csinálnám.
Arra figyelj oda, úgy emlékszem azt mondták Kecskeméten, hogy volt egy széria a legelején, aminek más volt a fülkéje, az enyém is ilyen. Arra más az üveg!
Robinal semmi sem olcsó, de VAN nála alkatrész!
Válasz Nimród2002 #1280. hozzászólásáraEz van. Robinál kivan számolva, hogy nála lesz így is a legolcsóbb.
Válasz Nimród2002 #1280. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem vedd meg kint Robitól, mert ha kintről (Kínából) megrendeled az Alibabán, akkor sem lesz kevesebb, ha légipostával jön, ha meg hajó, akkor 3-4 hónap.
Én a kuplunggal voltam így, Solarkernél nem volt, de rendeltek volna légi szállítással, ami + 180.000 Ft lett volna, mert ugye vagy 30 kg volt a komplett szerkezet és súlyra számítják a fuvart.
De szerencsémre a Axiálban forgalmazott TL90 kuplungja ugyanaz, így 115.000 Ft ból megúsztam.
Üdvözletem!
Olyan kérdésem lenne hogy valaki nem tud esetleg Yto X904-esre (2008) bal oldali ajtóra üveget?
Solarkerrel beszéltem nekik nincs, beszéltünk Robival neki van, de kicsit sokkaljuk az árát.
Válasz Nimród2002 #1277. hozzászólásáraKösd be direktbe kapcsoló nélkül egy próba erejéig. Lehet a kapcsoló szar.
Válasz Nimród2002 #1275. hozzászólásáraÜdv!

Nekem 18 éve van YTO m .
Küldj privát üzenetet, telefonszámot , felhívlak, mert bepögyögni hosszú idő volna.
Üdv!
Válasz mtz1221 #1276. hozzászólásáraKis foedulaton
14,3-al tölt a generátor fogyasztók nélkül
Ha felkapcsolok mindent 14,1 körül van
Válasz Nimród2002 #1275. hozzászólására1 ha szelepek is jól állnak, ott egye meg a fene hagy füstöljön. Ha van benne izzító gyertya, levakolnám. 2 barmelyik drotos szakember megtalálja a baját. 3 tölt a generátor rendesen 14+ voltal ?
Üdvözletem!
Van egy 2012-es X904-es traktor
3 problémája van amire nem tudtunk rájönni hogy miért van
1 a traktor vmiert hidegen nagyon kéken füstöl
A motorolaj nem fogy belőle, a porlasztokat kivettük elvittük szakemberhez azt mondta rendben vannak és a turbónak sincs baja
2 ha felkapcsolom a világítást egy ideig semmi baj sincs viszont egy 5-10 perc után a műszerfalon kigyullad az indexnek a 2 nyila és a traktoron elmegy a helyzet jelző világítás, de viszont a munkalampak és a motorháztetőben lévő lámpák világítanak
Én test bajra gyanakszom vagy lehetséges hogy maga az áram testel meg valahol?
3 nagyon gyengén fúj a ventilátor a fülkében
Nem rég volt klímás embernél a traktor ő azt mondta hogy takaritsuk ki a pollen szűrőt azért fúj ilyen gyengén
Viszont én a kézikönyvben nem találtam rá semmilyen utalást hogy lenne vhol is pollen szűrő de ha mégis van akkor vki megtudná mondani hogy merre és hogy hogyan lehet a legegyszerűbben kiszedni
Én arra gondolok hogy a ventilátor nagyon a vége felé jár azért fúj olyan gyengén
A válaszokat előre is köszönöm
Válasz szervezkedo #1272. hozzászólásáraÜdv!
Akkor Te csak 2 db kicsit kérj, hogy beférjen az ültetvénybe.
Válasz szervezkedo #1270. hozzászólásáraPersze. Mèg több repülő a fejed felett.
Válasz Ohaza63 #1271. hozzászólásáraOhhhh az nekem bődulet nagy lenne. Én valószínűleg nem tudok márkahű maradni.
Megnéztem, megfogdostam, beültem és lemértem az új trakeszt, de nekem a fizikai mérete kezelhetetlen ültetvényben.
A nagy túl nagy, a kicsi meg kicsi- szerintem. :-(
Válasz szervezkedo #1270. hozzászólásáraÜdv!



Remélem csak annyit, hogy akinek YTO ja van és hű a márkához, ingyen kap egy 240 Le új traktort a gyárból, amiben minimális elektronika van.
Ez a mi életünkben hoz valami közvetlen változást???

Válasz Ohaza63 #1266. hozzászólásáraKutyáknak az őse a vezetékneve, annak tiszteségesnek ? Őt se sokan sajnálnák ha felkötné valaki .
Válasz mtz1221 #1267. hozzászólásáraItt is megoldják máig is, ha nem veszélyes a fék. Meg máshol is
Válasz Ohaza63 #1264. hozzászólásáraNálunk is ez volt egy évig mikor bevezették, de most megint megtalálták a kis kapukat a kamerák előtt is. Pár napja voltam műszakin, valahogy 5x állt rá a fékpadra az autómmal a kamerák előtt. Mondtam ezért egy kólával sem fizetek többet.
Válasz Gumóka #1265. hozzászólásáraLehet hogy igazad van.
Nekem egy huncut gépkereskedő mondta el a folyamatot a Hódmezővásárhelyi Gazda Napokon, aki szerelmes az MTZ be.
A szeme sem áll jó és minden adásvételi szerződése tele van apró betűs résszel, hogy kibújjon minden alól, ha baj van, de mégis sokan vásárolnak/vásároltak nála, mert olcsóbb a többieknél, akik esetleg tisztességesen játszanak pl. a garanciákkal.
Válasz Ohaza63 #1264. hozzászólásáraAz mtz a lengyelektől jön első forgalomba helyezéssel.
Válasz mtz1221 #1263. hozzászólásáraAz új MTZ ket először Horvátországban, majd később Romániában lettek üzembe helyezve, majd használtként hozták be és újból lepapírozták.
Csinálhatná ezt az YTO is.
Érdekességként leírom, 2008 ban itt Békés-Megyében a 90 LE traktort a KPM csak fekete rendszámmal akarta műszakiztatni, míg Bács és Csongrád megyében megoldható volt a piros rendszám is, ami akkor sokkal kedvezőbb volt minden szempontból.
Egyébként az is érdekes, hogy milyen a BM nyilvántartás volt anno, mert az első műszaki vizsgán nem találtak, olyan gépet, hogy YTO a BM nyilvántartásban, így ott kellett hagynom 2 napra a traktort a vizsgáztató telephelyén, míg valami barom aktakukac Pesten nem vitte be a rendszerbe.
De most már kamerával, figyelnek mindent + online a rendszer és minden vizsgabiztos az állásával játszik és ha bármit hibázik több százezer Ft-os büntetés mellett felfüggesztik a vizsga engedélyüket akár évekre is.
Anno olyan gépek és autók is átmentek a vizsgán, mindig baj nélkül , amivel nem mertem volna elindulni az utca végén lévő benzinkútra tankolni.
Válasz Ohaza63 #1259. hozzászólásáraMeg lehetne a kiskaput találni szerintem, ya valaki nagyon akarná. Ha mtz jöhet minden fajta kis kapukkal, ennek is meglenne a módja.
Válasz Ohaza63 #1259. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz mtz1221 #1258. hozzászólásáraKöszönöm! ????
Válasz Ohaza63 #1259. hozzászólásáraKöszönöm! ????
Válasz mtz1221 #1258. hozzászólásáraAhogy tudom, itt Magyarországon a 70, 80, 105, 115 Le van/lesz és egyik sem hagyományos szívó motorral.

, míg a szerbek, bosnyákok, ukránok megfulladnak a kipufogó füstben
és mindenki meghal tüdőrákban, addig itt mi az EU ba majd boldogan élünk.
Mind a levendula illatú, adblus motor az EU miatt.
Mindez azért , mert légmentesen le van zárva az EU határ
A kínai sem hülye, míg máshol szarnak erre és ez a piac 95 % -a, addig nem fogja elrontani a jól működő technikáját a barom EU-s zöldek, meg Van Még Lejjebb asszony kedvéért.
Marhára igaza van.
Válasz meszibz #1257. hozzászólásáraItt nagyon szeretik,csak minden 20ból egy szar, garanciális problémás. De nem hinném hogy nálatok mutyi nélkül kapható azzal a 7800 köbös szívó motorral.
Tisztelt Fórumozók!
Érdeklődni szeretnék az YTO márkával kapcsolatban. A 1304-es szimpatikus, így netről... de nulla tapasztalattal bírok.
Valaki esetleg tud pár szót róla írni? Ár/érték arány, megbízhatóság, stb.? Szervíz? Ez a típus van már Magyarországon?
Köszönöm a segítséget!
Válasz trikolor5 #1254. hozzászólásáraAmit Ohaza63 írt, az kiegeszíteném annyival, hogy szorozd meg kettővel!
Nálam a legextrémebb dolog az volt, amikor a traktor ismételt forgalomba helyezése közben, az aknán állva, a vizsgabiztos valmi kifogást talált (nem szabályos az alváz vagy a motorszám vagy valami hasonló, mem emlékszem pontosan) és kérte keritsem elő a számlát, ami az előző (első tulaja ) vette Magyarországon -aki a világ másik oldalán több ezer km távolságra volt tőlem.
Felhívtam kétségbeesetten őket és a kiscsaj (aki nem is kiscsaj) kb5-6perc múlva már hívott is vissza.
Alkatrész nem drága hozzá, van minden, ha van. Ha nincs akkor megpróbálnak segíteni. Azonban ha nincs megoldás, akkor hónapok.
Fogyasztást nem tudom mennyi, de szerintem 4-5liter saccra hektáronként a tárcsázás, permetezés szőlőben a mi régi technikánkkal.
Ha kecskeméti vagy, menj be mindkettőhöz és tájékozódj.
Én végignéztem, megfogdostam egy kivételével több keleti csodát és beszéltem a keresekdőkkel is.
Piros, kék, szürke (kék), zöld.
4gyartmany, 4 cég.
Az ár gyakorlatilag ugyanannyi 13,5-14+Áfa.
Az egyik színű nagyon puruttya, fapados volt. Ránézésre 3év múlva télen széttörő,.nyáron kifakulo műanyag belső még erdekes szagú is volt. A másik kereskedőjét már kiismertem. Nem adnak ki egyszerű alkatrész méreteket sem, csakhogy náluk vedd meg sokszoros áron.
Van egy amit nem láttam még testközelben csak telefonon beszéltem a kereskedővel. Feltettem egy egyszerű technikai kérdést, nem tudta a választ rá, pedig alapvető konstrukciós dolog volt, majd azt mondta, ha ismerem a Foton/Lovol traktorokat, akkor ez szinte pontosan ugyanolyan traktor. Mondom neki, a szűrőkön YTO felirat van, nem Lovol. Azt mondja, az is olyan, arra is hasonlít!
Tehát ha bemégy a Szolárkeresekhez, hidd el, hozzáértő szervizesek fogadnak ha bármi problémád lesz később a traktorral és ez az egyik legnagyobb érték!!!!!!! Te pedig az értéket keresed, mert az ár ugyanaz!!!!
Válasz trikolor5 #1254. hozzászólásáraItt nálunk sima eurós motorokkal kínai. De már beraktam párszor, a solo arma a max 75 lóra tervezett váltót difit rakja a 90 lovasba meg a 60 lovasba is. Kínaiba meg egy első difi van a 90 lovasban és a 120 lovasban is.Sokkal vaskosabb az egész. Csak motornál meg én jobban félnék a kínai crditől mint az indiaítól.
Válasz mtz1221 #1252. hozzászólásáraItt Kecskeméten van az odisys is a solis magyarországi képviselője. Solis90 15+áfa volt legutóbb. Yto mennyi lehet? Solis vs yto árérték arányban vajon ki nyerne?
Válasz Ohaza63 #1251. hozzászólásáraKöszi.
Válasz trikolor5 #1250. hozzászólásáraMost jó felé nézegetsz, csak meg kéne őket kérdezni jem e akarják a 1024est bemutyizni, mint az mtzket. Azt hamarább megvenném mtz helyett, mint bármelyik másik délkeletit.
Válasz trikolor5 #1250. hozzászólásáraIgen , 16 éves kapcsolatom van velük. Régen Solarkernek, most Solar Agronak hívják őket.
Csak jókat mondhatok róluk. Nagyon korrekt cég. A dolgozók segítőkészek, barátságosak.
Nagy alkatrész bázissal rendelkeznek az YTO traktorokhoz. Ők az importőrök.
Ők hozták be annak idején (2008-tól) is az YTO traktorokat és általuk forgalmazták a többiek is a gépeket.
A szerelőik, szervizeseik toppon vannak a szakmában.
Nem tudtam tőlük olyat kérdezni az elmúlt 16 évben, hogy ne csípőből vágták rá a választ.
Na Ők tényleg értünk vannak és nem fordítva, mint a többi cégnél tapasztalható.
https://gepmax.hu/hir/gep-yto-traktorok-magyarorszagon-mezogazdasag/
Solaragróval van valakinek tapasztalata?