Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraKényelmesen ki kell neki jönni! Anno még a mi 512esünk nem állt fedett helyen télen minden évben kiszedtük a rázó asztalt, fél óra alatt kint/bent volt és semminek nem lett baja, szelelő bontás nélkül!
Válasz Buvargabi #5157. hozzászólásáraHogyha kint áll a szabad ég alatt akkor valószinű,hogy lehet az is,na és arattál már vele,milyen állapotú,nemtudsz feltenni róla képet?
Válasz Gyuri gazda #5149. hozzászólásáraigen,ált egész télen,de közben kérdezöskedtem és arra jutottam,hogy kondenzviz lehetett.ma ismét megnéztem és már szép tiszta volt az olaj.
Holnap szednénk ki a rázóasztalt, remélem kijön mert egyszer már próbálkoztunk, de mint írtátok szelelő leengedés nélkül ki kéne jönnie előre, úgy legyen
Köszönöm a válaszokat,azért gondoltam átszerelni 12voltra,hogy megsporoljak 1 akumulátort.de asszem marad igy. volna egy fontossabb kérdésem:a nivopálcán részben szürke volt az olaj!nem tudom miért nem az egész ha megy bele a viz.vagy nem megy?a motor leállitása után mikor 3.szor huzom ki a pálcát minnél kevesebb a szürke olaj rajta és több a rendes olajszin. mit tegyek??? S.O.S.
Válasz medikus #5130. hozzászólásáraitt a környéken nem tudok eredeti adagolós kombájnt így a sima ifa-t álligatjuk,s a fogyasztásra erőre sem volt panasz.a könnyített zt 323-as motor viszont nem bírta sokáig,pedig 91-es utolsó GEPIDA-ból tette bele az illető.jó nektek hogy még ott van anyag hozzá itt kikopnak az 514-esek még kb 1-év.
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraA vezeték tervet elnézve,még generátor baj is lehet!a 85 re jön a töltésjelző lámpa vezetéke! ha az nincs helyén,akkor sem indul!
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraÉn is az vagyok!De az sem biztos hogy relé baja van!Ahhoz ki kell keresni a relét,és az elmenő vezetéket!Lehet a tartály alagútban is baj!(lakó)!!!!
Válasz medikus #5143. hozzászólására Tudom mivel villanyász vagyok de elbírja a kapcsoló az enyém is így van, egyébként tehet bele egy vnm-tipusú nyomógombot ha az izzítás nincs bekötve. Utálom a relézést sokszor felesleges bonyolítás, és több a hibalehetőség,mint a mellékelt ábra mutatja.
Válasz medikus #5138. hozzászólásáraNa azt már nem láttam a kábel rengetegben, ha kihagyom az probléma? Milyen relé van ott?lehet az van behalva akkor..
Válasz mtz zoli #5135. hozzászólásáraGyújtáskapcsolót kiméretem az jónak tűnik, viszont a szál nem sípol össze, gondolom a gyújtáskapcsolóról ami megy fekete szál az ugyan az ami az önindítóra megy fekete szál, majd behúzok egy másikat és kiderül
Válasz Koszi. #5134. hozzászólására szia nálam is csinálta ezt de össze zártam és ment egy kicsit utána indult kulccsal de ha kintről indul akkor valószínű a gyújtás kapcsoló de kapcsolónál össze zárod a két vezetéket és meg tudod melyik rósz
Válasz MIHI10045 #5127. hozzászólására1-3-4-2- én0,25 -re állítom de nem tudom a gyári adatokat.24 fok aktív befecskendezés 750-es alapjáratnál/elkon220d/.175 atm befecskendezési nyomás.énnálam kelet-német gépnél mindig a lendkeréknél az első henger.
Válasz sicko #5123. hozzászólásáraAz a gond hogy mar a vezértömbhöz sem jut el nyomás. Mar leszereltem a nyomócsövet direkt ami jön a szivattyútól és a végét egy ujjal belehet fogni.Úgy hogy mar maga a szivattyú nem csinál nyomást.
Válasz rsándor #5119. hozzászólásáraKoszi a választ de mar mindent kipróbáltam!Szétszedtem mindent de a bordás meghajtás is jó. Meg azt is kipróbáltam hogy a szívócsövön direkt a szivattyúba öntöttem az olajat úgy hogy a motor ment,szívta is az olajat de akkor is csak olyan nyomást csinált hogy kézzel belehetett fogni. Most mar arra gyanakszom hogy mind a két szivattyú rossz.
Válasz Trakilali #5117. hozzászólására Szerintem szívóág keresztmetszet /valahol nincs megtörve a szívócső? /vagy a meghajtásnál az ék vagy borda nincs elkopva és ha nyomás keletkezik nem hajt??? nekem még nem volt bajom vele /Eddig/
Válasz kárf #5116. hozzászólásáraDobkosárba sztem nem kell semmi extra, inkább az a baj hogy egy tábla szivacs is kevés lenne hogy ne szóródjon belőle a repce még ha a gyári tömítések jók is. 3d rosta híján mi itt a dombvidéken meg főleg lemondtunk róla.
Sziasztok! Segítségeteket kérnem! Teljes felújításon esett át a kombájnom most oda érkeztem a szerelésben hogy vissza szereltem az olaj szivattyúkat és a nagyobbik tökéletesen működik a kicsi viszont annyi nyomást csinál hogy kézzel belehet fogni.Le is cseréltem tettem helyette másikat de azzal is ugyan az van.Szerelés előtt tökéletesen működött és a másik is amit másodjára feltettem az is működött!Szerintetek mi lehet a gond?
Segítséget szeretnék kérni hogy 514 esel hogyan kell repcére átszerelni??
Mi kell hozzá és milyen paramétereket kell állítani?
Dobkosárba kell e apró mag betét??
Tehát mindent szeretnék tudni róla!
13910 hozzászólás
Válasz medikus #5162. hozzászólásáraLánc fogas kerék.
Válasz Anicska #5161. hozzászólásáraMilyen fogaskerék van ott?
Ötletet kérek a magtartályba levő csapágy cserére az előtte levő fogaskerék nem mozdul a zégergyűrű leszedve.
Köszönöm előre is a segítséget .
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraKényelmesen ki kell neki jönni! Anno még a mi 512esünk nem állt fedett helyen télen minden évben kiszedtük a rázó asztalt, fél óra alatt kint/bent volt és semminek nem lett baja, szelelő bontás nélkül!
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraItt már kész a gép utolso simitások és mehet az árpába.

Válasz Buvargabi #5157. hozzászólásáraHogyha kint áll a szabad ég alatt akkor valószinű,hogy lehet az is,na és arattál már vele,milyen állapotú,nemtudsz feltenni róla képet?
Válasz Gyuri gazda #5149. hozzászólásáraigen,ált egész télen,de közben kérdezöskedtem és arra jutottam,hogy kondenzviz lehetett.ma ismét megnéztem és már szép tiszta volt az olaj.
Válasz Koszi. #5155. hozzászólásáraAnnyira nem kényelmes,csak könnyebben kijön.
Válasz medikus #5154. hozzászólásáraAkkor szelelő leenged és kényelmesen ki be lehet szedni?
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraAkkor lehet leszakad a tömítés!
Holnap szednénk ki a rázóasztalt, remélem kijön mert egyszer már próbálkoztunk, de mint írtátok szelelő leengedés nélkül ki kéne jönnie előre, úgy legyen

Válasz Sanyee #5150. hozzászólására17 liternél.
Énis 514 vásárláson gondolkodom,nemtudsz képet küldeni a tiedről?!
Sziasztok!

Ifa-nal ennél a nívópálcánál hol van a max. olajszínt?
Van olyan ami jelzett pálca, de annak a csöve is rövidebb, ez valami spéci lehet.
Válasz Buvargabi #5148. hozzászólásáraGondolom egész télen állt,nemvolt begyujtva?
Köszönöm a válaszokat,azért gondoltam átszerelni 12voltra,hogy megsporoljak 1 akumulátort.de asszem marad igy. volna egy fontossabb kérdésem:a nivopálcán részben szürke volt az olaj!nem tudom miért nem az egész ha megy bele a viz.vagy nem megy?
a motor leállitása után mikor 3.szor huzom ki a pálcát minnél kevesebb a szürke olaj rajta és több a rendes olajszin. mit tegyek??? S.O.S.
Válasz medikus #5130. hozzászólásáraitt a környéken nem tudok eredeti adagolós kombájnt így a sima ifa-t álligatjuk,s a fogyasztásra erőre sem volt panasz.a könnyített zt 323-as motor viszont nem bírta sokáig,pedig 91-es utolsó GEPIDA-ból tette bele az illető.jó nektek hogy még ott van anyag hozzá itt kikopnak az 514-esek még kb 1-év.
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraA vezeték tervet elnézve,még generátor baj is lehet!a 85 re jön a töltésjelző lámpa vezetéke! ha az nincs helyén,akkor sem indul!
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraÉn is az vagyok!De az sem biztos hogy relé baja van!Ahhoz ki kell keresni a relét,és az elmenő vezetéket!Lehet a tartály alagútban is baj!(lakó)!!!!
Válasz medikus #5143. hozzászólására Tudom mivel villanyász vagyok de elbírja a kapcsoló az enyém is így van, egyébként tehet bele egy vnm-tipusú nyomógombot ha az izzítás nincs bekötve. Utálom a relézést sokszor felesleges bonyolítás, és több a hibalehetőség,mint a mellékelt ábra mutatja.
Válasz Koszi. #5141. hozzászólásáraRelét azért szokás betenni,mert a fogyasztó által felvett áram,nagyobb mint amit a kapcsolója elbír! De te tudod!
Válasz Koszi. #5141. hozzászólására jo hagyd ki a picsába vidd el a szálat az indító kapcsolótól az indító motorra oszt csá
Válasz medikus #5140. hozzászólásáraÉrtem, akkor jobban megnézem, relé nélkül nem jó?
Válasz Koszi. #5139. hozzászólásáraVan ott több relé is!Kerek aluházas az eredeti! Azt keresd amelyiken minden vezeték fekete!! 2.5 n/milis
Válasz medikus #5138. hozzászólásáraNa azt már nem láttam a kábel rengetegben, ha kihagyom az probléma? Milyen relé van ott?lehet az van behalva akkor..
Válasz Koszi. #5137. hozzászólásáraCsak először elmegy az indító relére!!!!!
Válasz mtz zoli #5135. hozzászólásáraGyújtáskapcsolót kiméretem az jónak tűnik, viszont a szál nem sípol össze, gondolom a gyújtáskapcsolóról ami megy fekete szál az ugyan az ami az önindítóra megy fekete szál, majd behúzok egy másikat és kiderül
Válasz Buvargabi #5132. hozzászólására szia igen de könyvben indul 24 el
Válasz Koszi. #5134. hozzászólására szia nálam is csinálta ezt de össze zártam és ment egy kicsit utána indult kulccsal de ha kintről indul akkor valószínű a gyújtás kapcsoló de kapcsolónál össze zárod a két vezetéket és meg tudod melyik rósz
Sziasztok! Kulcs elfordításra nem indul a kombájn csak ha összezárom az önindítót, behúzómágnes lehet vagy a gyújtáskapcsolónál lehet gond?
Válasz Buvargabi #5132. hozzászólásáraMiért?Minden 24 voltos.
Sziasztk!azt szeretném megkérdezni,hogy az 514-es motorjára lehet e szerelni 12voltos öninditot?!
Válasz Trakilali #5125. hozzászólásáraFel kell javíttatni!
Válasz sanyi1965 #5128. hozzászólásáraBefecskendezés állító nélküli motorok! 1500 f/p 26 fok,felső holtpont előtt!1800 fordulatú motorok!29 fok holtpont előtt! 2150 fordulatú motorok,30.5 fok felső holtpont előtt.Elkon nélkül is lehet állítani,jelek a lendkeréken!
Válasz MIHI10045 #5127. hozzászólásáraMeleg motornál! Kipufogó0.2 szívó 0.1 hidegen minden méret + 0.1mm!!!
Válasz MIHI10045 #5127. hozzászólására1-3-4-2- én0,25 -re állítom de nem tudom a gyári adatokat.24 fok aktív befecskendezés 750-es alapjáratnál/elkon220d/.175 atm befecskendezési nyomás.énnálam kelet-német gépnél mindig a lendkeréknél az első henger.
szevasztok! szelephézag 4hengeres ifamotron menyi?
és a gyujtas sorrend
köszi az infot
Válasz Trakilali #5125. hozzászólásáraAkkor telnyeg mar csak egy ujj szivattyut probalj meg.
Válasz sicko #5123. hozzászólásáraAz a gond hogy mar a vezértömbhöz sem jut el nyomás. Mar leszereltem a nyomócsövet direkt ami jön a szivattyútól és a végét egy ujjal belehet fogni.Úgy hogy mar maga a szivattyú nem csinál nyomást.
Válasz Trakilali #5122. hozzászólásáraNekem van 1 csak az 512 bol valo,ha joll emlekszem az nem passzol ra.
Válasz Trakilali #5122. hozzászólásáraA vezérmütömböt szereld le a fülke alatt és nézdmeg a szelepeket és furatokat
Keresek kicsi hidraulika szivattyút 514 eshez a tud valaki kérem szóljon!
Köszönöm a válszt!
Válasz rsándor #5119. hozzászólásáraKoszi a választ de mar mindent kipróbáltam!Szétszedtem mindent de a bordás meghajtás is jó. Meg azt is kipróbáltam hogy a szívócsövön direkt a szivattyúba öntöttem az olajat úgy hogy a motor ment,szívta is az olajat de akkor is csak olyan nyomást csinált hogy kézzel belehetett fogni. Most mar arra gyanakszom hogy mind a két szivattyú rossz.
Válasz Trakilali #5117. hozzászólására Szerintem szívóág keresztmetszet /valahol nincs megtörve a szívócső? /vagy a meghajtásnál az ék vagy borda nincs elkopva és ha nyomás keletkezik nem hajt??? nekem még nem volt bajom vele /Eddig/
Válasz kárf #5116. hozzászólásáraDobkosárba sztem nem kell semmi extra, inkább az a baj hogy egy tábla szivacs is kevés lenne hogy ne szóródjon belőle a repce még ha a gyári tömítések jók is. 3d rosta híján mi itt a dombvidéken meg főleg lemondtunk róla.
Sziasztok! Segítségeteket kérnem! Teljes felújításon esett át a kombájnom most oda érkeztem a szerelésben hogy vissza szereltem az olaj szivattyúkat és a nagyobbik tökéletesen működik a kicsi viszont annyi nyomást csinál hogy kézzel belehet fogni.Le is cseréltem tettem helyette másikat de azzal is ugyan az van.Szerelés előtt tökéletesen működött és a másik is amit másodjára feltettem az is működött!Szerintetek mi lehet a gond?
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni hogy 514 esel hogyan kell repcére átszerelni??
Mi kell hozzá és milyen paramétereket kell állítani?
Dobkosárba kell e apró mag betét??
Tehát mindent szeretnék tudni róla!
Előre is köszönöm!
koszonom a valaszaitokat
Válasz arpi12 #5112. hozzászólásáraEredeti óra ha 2 órán áll,akkor jó!Max olajnyomás 5.2