A kipufogonal nem olajos. Eloszor en is arra gondoltam, hogy valahol el van repedve, vagy a tomitesnel nyomja a levegot, vegighallgattam a kipufogorendszert de nem az a baj...
Mintha kalapalna ha fel van melegedve....
HÁT ezt hallani kellene...! Indításkor lehet a hang, porlasztó miatt is ,s olyankor hasonló hangot ad , de az a kipufogó tömitésnél van amikor látszik, olajos ...A másik hang lehet csapágy ,szelep, vagy dugattyúcsapszeg...!Az olajat eszi?De ha nem csillingel, vagy nem érces, akkor valószinű szelephézag, próbáld meg először azt beállítani? Minden motor hangjából lehet következtetni így nehéz!
A motorolaj-szuro volt a problema.
Mas. Mikor bekapcsolom a motrot egy erdekes puffogast ad, mintha levegot nyomna ki valahol. Mikor felmelegszik eleg erkesen "kattog" Mi lehet a bibi?
Azt hiszem megleltem...
Kicsereltem a motorolajszurot, csak az enyemben nem gumigyuru van a fedel alatt, hanem tomites, amit sajnos nem tudtam visszatenni, vagyis visszatettem, de szivargott az olaj. A kijelzo mar nem egett mikor mindezt megcsinaltam. Csak most egy ilyen tomitest kell vegyek.
Aratas nem volt, mivel multheten el kellett menjek itthonrol, most meg egy ideig megint nem tudok aratni, mert a tegnap es ma 65 liter esett
Fölemelve magad felé 1,lenyomva előre 2, lenyomva hátra 3, felemelve előre hátra, jól emlékszem? 1972. mondhatom úgy, van egy matek feladatom mely az a szám mely a múlt században születési évszám két utolsó száma, most pedig születésnapi szám 2010-ben
Válasz #1187. hozzászólásra
Kuplung szét, össze szerelés volt a szakmunkás vizsgámon a feladat, nosztalgia...Azután az M.A.N. motor magyar változata az "EDE", meg persze az avatar...
Válasz #1177. hozzászólásra
elhiszem miért ne hinném én is takarítottam eleget a cégnél(volt 26 ifa),de kb 80-tol papirszűrővel jöttek ki az ifa motor lassan 50 éves tipus tehát elég korszerű,
Válasz #1173. hozzászólásra
Vagy olajnyomás miatt , vagy a levegő szűrő miatt jelzett be a leírás alapján. A régi motorokban volt a szétszedhetős finom szűrő, takarítottam egy párat, elhiheted.
Ha a levegőszűrő jó,akkor, két olaj szűrő van egy centrifugál, meg egyfinom szűrű.A cantrifugált szétszeded teli lesz olajsárral, a finom szűrőt is szedd szét laponkjét mosd ki gázolajba, utánna össze majd próba! Vissza jelzést adhatnál mi a helyzet?
Kb egy felorat fujtam, addig, ameddig mar nem jott ki belole semmi por. Eloszor en is a levegoszurore gondoltam, viszont az olajnyomasmero ora felett levo "jel" is egy lefektetett E betu....
Ma arats kozben kigyult ez az ego a kombajn muszerfalan. Minek a jele ez? Olajnyomas jo, olajszint jo. Levettem a levegoszurot is kifujattam, de semmi sem valtozott.
Elore is koszonom a valaszokat!
13900 hozzászólás
Válasz #1200. hozzászólásra
Az nem vészes...!
Válasz #1199. hozzászólásra
Hat kb egy napi aratas utan utana toltok olyan fel liter olajat...
Válasz #1196. hozzászólásra
Mennyire eszi az olajat?
Válasz #1196. hozzászólásra


videót,hanggal,tegyél fel róla
Válasz #1196. hozzászólásra

A hengerfej tömités jó? Nem fúj kimert ha egy kicsit is kifúj akkor melegen hasonló hangja van!
Válasz #1195. hozzászólásra

A kipufogonal nem olajos. Eloszor en is arra gondoltam, hogy valahol el van repedve, vagy a tomitesnel nyomja a levegot, vegighallgattam a kipufogorendszert de nem az a baj...
Mintha kalapalna ha fel van melegedve....
Válasz #1194. hozzászólásra

HÁT ezt hallani kellene...! Indításkor lehet a hang, porlasztó miatt is ,s olyankor hasonló hangot ad , de az a kipufogó tömitésnél van amikor látszik, olajos ...A másik hang lehet csapágy ,szelep, vagy dugattyúcsapszeg...!Az olajat eszi?De ha nem csillingel, vagy nem érces, akkor valószinű szelephézag, próbáld meg először azt beállítani? Minden motor hangjából lehet következtetni így nehéz!
Válasz #1191. hozzászólásra

Mi lehet a bibi?
A motorolaj-szuro volt a problema.
Mas. Mikor bekapcsolom a motrot egy erdekes puffogast ad, mintha levegot nyomna ki valahol. Mikor felmelegszik eleg erkesen "kattog"
Válasz #1191. hozzászólásra


Ne haragudjatok, hogy nem valaszoltam, csak nem voltam gepkozelben.
Szuksegem van a tovabbi segitsegetekre is !!!!!
Válasz #1191. hozzászólásra




Azt hiszem megleltem...
Kicsereltem a motorolajszurot, csak az enyemben nem gumigyuru van a fedel alatt, hanem tomites, amit sajnos nem tudtam visszatenni, vagyis visszatettem, de szivargott az olaj. A kijelzo mar nem egett mikor mindezt megcsinaltam. Csak most egy ilyen tomitest kell vegyek.
Aratas nem volt, mivel multheten el kellett menjek itthonrol, most meg egy ideig megint nem tudok aratni, mert a tegnap es ma 65 liter esett
Válasz #1154. hozzászólásra

Szabi jó lett a szerkezet?Ha írunk segítséget válaszolj ha van időd , tudjuk mi a hiba...!!!!!!
Válasz #1189. hozzászólásra


Fölemelve magad felé 1,lenyomva előre 2, lenyomva hátra 3, felemelve előre hátra, jól emlékszem? 1972. mondhatom úgy, van egy matek feladatom mely az a szám mely a múlt században születési évszám két utolsó száma, most pedig születésnapi szám 2010-ben
Válasz #1188. hozzászólásra
nekem a 3 sebességes zsuk váltó,hányban?
Válasz #1187. hozzászólásra

Kuplung szét, össze szerelés volt a szakmunkás vizsgámon a feladat, nosztalgia...Azután az M.A.N. motor magyar változata az "EDE", meg persze az avatar...
Válasz #1186. hozzászólásra
Nagyon masszív volt még az oldallehajtás is ,(tsz-ben nyúztuk őket)
Válasz #1185. hozzászólásra

De sok beszakadt csavart kiszedtünk!Benyomta kuplungot pörgött a motor akkor már tudtuk minimum két csavar hiányzik vagy beszekadt!
Válasz #1184. hozzászólásra



szopás
Válasz #1183. hozzászólásra
Baloldali motortartóbakról mi jut eszedbe a régi IFÁN?
Válasz #1182. hozzászólásra
Jó volt mindenben külön olajat csereélni,adagoló,kompresszor
Válasz #1179. hozzászólásra

1969-ben jöttek elöször hozzánk a 110LE-ök 1971-ben pedig kezdték hozni a 125LE-ek a VOLÁNOKHOZ!Majd minden motor ki lett cserélve 125-re.
Válasz #1177. hozzászólásra
Igen, ahogy mondod, de azoknak nem volt hőcserélőjük, hanem olajhűtősek voltak.
Válasz #1178. hozzászólásra
Igen,kettő van rajtuk.De gyártottak olyat is,amin nem volt centrifuga.
Válasz #1177. hozzászólásra
elhiszem miért ne hinném én is takarítottam eleget a cégnél(volt 26 ifa),de kb 80-tol papirszűrővel jöttek ki az ifa motor lassan 50 éves tipus tehát elég korszerű,
Válasz #1176. hozzászólásra

Kettő volt rajtuk, finom és centrifugál, ami ha tiszta hallod hogy pörög, mikor leállitod a motort!
Válasz #1173. hozzászólásra
A régi motorokban volt a szétszedhetős finom szűrő, takarítottam egy párat, elhiheted.
Vagy olajnyomás miatt , vagy a levegő szűrő miatt jelzett be a leírás alapján.
Válasz #1175. hozzászólásra
Én láttam olyat is amin nem volt centrifugálszűrő.
Válasz #1174. hozzászólásra
szerintem a 14-esek mind papirszűrővel jöttek ki
Válasz #1171. hozzászólásra

A régiekben szétszedhetős is van, nen tudni mi van benne?
Válasz #1172. hozzászólásra
Nem, a papír szűrő eltömődésére jelez.
Válasz #1170. hozzászólásra
Igen csak az olajnyomás is kicsi ilyenkor ,s annak van.
Válasz #1169. hozzászólásra
Ne kavard meg ,az Ifá-ban a finom szűrőaz papirbetétes párszáz forint
Válasz #1169. hozzászólásra
A mellékáramú centrifugál szűrőnek nincs jeladója.
Válasz #1168. hozzászólásra

Ha a levegőszűrő jó,akkor, két olaj szűrő van egy centrifugál, meg egyfinom szűrű.A cantrifugált szétszeded teli lesz olajsárral, a finom szűrőt is szedd szét laponkjét mosd ki gázolajba, utánna össze majd próba! Vissza jelzést adhatnál mi a helyzet?
Válasz #1164. hozzászólásra
, De az lesz a vege.....
Meg kezdo vagyk sajnos
Válasz #1166. hozzászólásra


nemmondommeeg
MagyarOrszágszűrő.
Válasz #1156. hozzászólásra



Ez motorolaj szuro akar lenni?
Válasz #1164. hozzászólásra



ok
akkor holnap csere az sts en amit vincétől vettünk.......
Válasz #1162. hozzászólásra
Mikor megveszel 1 gépet, mindig olajak szűrők cserések!
Válasz #1160. hozzászólásra
Festeges is kellett, mert a rozsda mar eszegette a gepet....
Válasz #1157. hozzászólásra

Az olaj meg "barna" es nem fekete, azert nem csereltem ki.
Válasz #1155. hozzászólásra
Kb egy felorat fujtam, addig, ameddig mar nem jott ki belole semmi por. Eloszor en is a levegoszurore gondoltam, viszont az olajnyomasmero ora felett levo "jel" is egy lefektetett E betu....
Válasz #1158. hozzászólásra

De Ű festegette, olaj csere helyett
Válasz #1154. hozzászólásra
Van sok melo?
Válasz #1157. hozzászólásra



Látszat majnem mindig csal.
Festett dolgot VENNI NEM SZABAD ez a tanul Ság.
Válasz #1156. hozzászólásra

Na b.ki!
Festegetés helyett cserélni kellet volna!!!
Válasz #1154. hozzászólásra
mo szűrő
Válasz #1154. hozzászólásra
Szerintem,nem elég a kifújás cserélni kell, mert nagyon el van szennyeződve a levegöszűrő.
Ma arats kozben kigyult ez az ego a kombajn muszerfalan. Minek a jele ez? Olajnyomas jo, olajszint jo. Levettem a levegoszurot is kifujattam, de semmi sem valtozott.
Elore is koszonom a valaszokat!
hello! nekem lényegében mind egy hogy melyiké mert jumzra kellene
árba mire tartaná?
meg egybe van?
Válasz #1151. hozzászólásra
Hello! Haweromnak van egy komplett kormányműve ,orbittal,kormányoszloppal ,kormánykerékkel együtt ha érdekel. E -512esen volt.