Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak682 FtBenzin árak652 FtEUR392 FtUSD371.06 FtCHF405.52 FtGBP452.69 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #7135. hozzászólására
Hvlpd öntenék oda ahová elég a hlp, lenne belőle +om. Gondolok itt tovább bírná a pumpa, nem melegedne annyira vagy valami más + ???
Nemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
Hogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom
Válasz kajszi_71823 #7113. hozzászólására
Nem lehet azok közé alátétet tenni ? Nekem a zmajon ott lehet a lágya fordulatszámát változtatni. És ott is ha nincs bent az alátét, csak jó 3/4ig megy be a szíj.
A Medion 340 áll a legközelebb!
106-al kezdtük utána Medion 340 6 láda csak nagyobb merci motor, sokkal nagyobb magtartály. Szerintem az egyik legeltanáltabb legolcsób üzemeltetésű közepes méretű kombájn. Most hoztunk egy tucano 440, de nem marad el nagyon tőle a Medion.
Szia....106 után a 108-as jött.....utána fejlesztették ki az 1-es Megákat már az APS-el,azzal párban futottak a 108 Maxi és Classic modellek a hagyományos vonalon......aztán jött a 2-es mega az új fülkével,azzal párban a 108 VX Dominátorok voltak szintén az új fülkével kicsit modernizálva.....a 300-as Megák megjelenésével jött a Medion,utána vált meg a Claas a hagyományos 2 dobos cséplőrendszerétől
Válasz jambo #7114. hozzászólására
A Mega egész biztosan az utódja. A 106 után jött a 108, új fülke, több elektronika, meg persze sokminden más apróság, de kívülről ez a leginkább látható. A 208-ban jött be a gyorsító dob (APS), az a fő különbség a 108-hoz képest.
Zárójel: mindegyik gepcsalad volt (76-86-96-106, 78-88-98-108), csak hozzank a legnagyobb tagjait hozták. Meganal 202-204-208.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
Én úgy tudom a medion,amikor bejöttek akkor azt mondták ugyan az mint a 106 csak kicsit több elektronika és másik kabát van rajta.
De van itt akinek van medion ő pontosabbat tud írni róla!
Üdv fiatalok!
Dominátoron, esetleg Megán megtudná nekem mérni valaki a hajó/rostát meghajtó dupla ékszíj feszítő ékszíjtárcsájának a szélességét? (Akkumulátor láda mögott).A futó felület érdekelne nemis a teljes szélesség, bár abból is tudok már következtetni. Bármit csinàlok vele, az ékszíj csak a külső felén fut, ezzel koptatva önmagát ill. a tárcsa külső szélén lévő préselést. Mind az öt ékszíjtárcsa amit meghajt, vonalban van, miélőtt kérdeznétek.
Esetleg a két alsó csiga ékszíjtárcsát üssem beljebb? Bár akkor a többivel nem fut össze. Tanácstalan vagyok már, mondjatok valamit!
Nekem is csinálta idén 2mackóm volt miatta. Azt csináltam hogy a terelő tölcsért a legmagasabbra tettem és a terelőlapokat összébb húztam hogy ne dobja rá az álló árpára a szalmát. Valószínű hogy a vizes húzódott szalma megakad a terelőlapokban.
Azóta nincsen vele gondom.
Életlen a szecskázó kés......tavaly nálunk ugyan ezt csinálta repcében,feszt láda medvét kaptunk.....az is megoldás,ha kifordítod az ellen késeket,akkor nem dugul el biztosan
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Nekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Annak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
7139 hozzászólás
Válasz szanberg #7135. hozzászólására
Köszönöm, megértettem.
Válasz R Sándor #7136. hozzászólására
Köszi!
Válasz szanberg #7135. hozzászólására
Hvlpd öntenék oda ahová elég a hlp, lenne belőle +om. Gondolok itt tovább bírná a pumpa, nem melegedne annyira vagy valami más + ???
Válasz tutuj #7134. hozzászólására
Gabona meg egy kicsi
Válasz R Sándor #7133. hozzászólására
A sima hlp46-os nem egészen jó bele, Hvlpd46-os kell a hidromotorok miatt
Sziasztok!
Segítség kellene, class dominatornál milyen dob hézaggal vágjuk a cirkot.
Előre is köszönöm a válaszokat !
Claas kombájnba pl medion a hidraulika rendszerbe a gyári olajat használjátok. vagy jó bele a Mol-os 46 os hidraulika olaj is ?
Válasz Peti 8310 #7130. hozzászólására
Köszönöm!
Válasz Peti 8310 #7130. hozzászólására
Ez lemaradt:
A Kombájnbontótól itt lehet megvásárolni a könyveket:
katalogusbazis.hu
Válasz ÁdámZoltán #7129. hozzászólására
Szia!
Ha papír alapú megfelel akkor őket érdemes keresni:
kombajnbonto.hu
Ez pedig az összes Claas géphez a legfrissebb szoftver, kicsit drágábban:
Claas Doc Agricultural 2.2 parts catalog
Claas tucano 440 kombájnhoz szeretnék alkatrész katalógust venni. Esetleg valaki tudna ebben segíteni merre induljak?
Üdv Medion 310 alsó Rosta hogy jön ki ? Biztos egyszerű csak nekem nem.
Válasz VW passat #7125. hozzászólására
Nemcsak a forgó szita. A lemezcsatlakozásoknál az összes kis rést ki kell tömíteni, ahol egy pelyva beférhet. Elég nagy ott. ventillátor vákuuma, egy másfél milis résen megy be. minden aminek nem kellene. A kefe ha megfelelő hosszú a sörtéje és szépen fut, nem engedi be csak a port.
108 Maxi-nál a forgó szita kefe hibája miatt rakódhat így el a hűtő? Van különbség a gyári és utángyártott között?
Válasz mtz1221 #7123. hozzászólására

Hogyne lehetne, csak a katalógus szerint annak egészen a váz mellett kellene futnia. Egyet tettem énis, de tobbet nem rakhatok,mert akkor a kulso csapágy már a menetes részen fut.
Más dolog: cserélte e már valaki a harangban lévo kilengos csapágyat? A harangon van egy zsírzófej, logika adja, hogy ott kellene futnia az ujnak, de akkor mi célt szolgál a harang végében lévo kulso zégergyuru? Koszonom
Válasz kajszi_71823 #7113. hozzászólására
Nem lehet azok közé alátétet tenni ? Nekem a zmajon ott lehet a lágya fordulatszámát változtatni. És ott is ha nincs bent az alátét, csak jó 3/4ig megy be a szíj.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
A Medion 340 áll a legközelebb!
106-al kezdtük utána Medion 340 6 láda csak nagyobb merci motor, sokkal nagyobb magtartály. Szerintem az egyik legeltanáltabb legolcsób üzemeltetésű közepes méretű kombájn. Most hoztunk egy tucano 440, de nem marad el nagyon tőle a Medion.
Válasz VMisi #7120. hozzászólására

Igazad van,az lemaradt
Válasz Agronomus #7118. hozzászólására
A kis tucanoba sem volt aps.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
Medion.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
Szia....106 után a 108-as jött.....utána fejlesztették ki az 1-es Megákat már az APS-el,azzal párban futottak a 108 Maxi és Classic modellek a hagyományos vonalon......aztán jött a 2-es mega az új fülkével,azzal párban a 108 VX Dominátorok voltak szintén az új fülkével kicsit modernizálva.....a 300-as Megák megjelenésével jött a Medion,utána vált meg a Claas a hagyományos 2 dobos cséplőrendszerétől
Válasz jambo #7114. hozzászólására
A 108 kicsit újabb, majd a 6 ládás medi a 340-es. Ezek úgymond egyformák csak egyre újabbak. A megákban ott az aps, már más.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
A Mega egész biztosan az utódja. A 106 után jött a 108, új fülke, több elektronika, meg persze sokminden más apróság, de kívülről ez a leginkább látható. A 208-ban jött be a gyorsító dob (APS), az a fő különbség a 108-hoz képest.
Zárójel: mindegyik gepcsalad volt (76-86-96-106, 78-88-98-108), csak hozzank a legnagyobb tagjait hozták. Meganal 202-204-208.
Válasz jambo #7114. hozzászólására
Én úgy tudom a medion,amikor bejöttek akkor azt mondták ugyan az mint a 106 csak kicsit több elektronika és másik kabát van rajta.
De van itt akinek van medion ő pontosabbat tud írni róla!
Sziasztok, a 106os dominátor hoz melyik áll legközebb szerkezetileg? Medionok? Vagy megák?
Üdv fiatalok!
Dominátoron, esetleg Megán megtudná nekem mérni valaki a hajó/rostát meghajtó dupla ékszíj feszítő ékszíjtárcsájának a szélességét? (Akkumulátor láda mögott).A futó felület érdekelne nemis a teljes szélesség, bár abból is tudok már következtetni. Bármit csinàlok vele, az ékszíj csak a külső felén fut, ezzel koptatva önmagát ill. a tárcsa külső szélén lévő préselést. Mind az öt ékszíjtárcsa amit meghajt, vonalban van, miélőtt kérdeznétek.
Esetleg a két alsó csiga ékszíjtárcsát üssem beljebb? Bár akkor a többivel nem fut össze. Tanácstalan vagyok már, mondjatok valamit!
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólására
Nekem is csinálta idén 2mackóm volt miatta. Azt csináltam hogy a terelő tölcsért a legmagasabbra tettem és a terelőlapokat összébb húztam hogy ne dobja rá az álló árpára a szalmát. Valószínű hogy a vizes húzódott szalma megakad a terelőlapokban.
Azóta nincsen vele gondom.
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólására
Életlen a szecskázó kés......tavaly nálunk ugyan ezt csinálta repcében,feszt láda medvét kaptunk.....az is megoldás,ha kifordítod az ellen késeket,akkor nem dugul el biztosan
Válasz ÁdámZoltán #7107. hozzászólására
Azt kitakarítottam, átjár rajta a levegő
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólására
Kevés volt a fordulat?
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólására
Fülke tetején el van dugulva a radiátor!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólására
Megtaláltuk a hibát ugyanez volt forgószitánál nyaka megrepedt!
Megforrasztottuk ezüstel.
Válasz hashtagtiltas #7104. hozzászólására
Nemrég volt töltve, de attól lehet, hogy ereszt
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólására
Lehet kevés a gáz benne
Szintén klíma problémánk van, 204-es mega, alapjáraton nem hűt, teljes gázon működik, de nem az igazi. Mi lehet a probléma?
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólására
Festesd meg,az majd megmutatja!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólására
Köszönöm!
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólására
Nekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására
Annak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Köszönöm!
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására
2db kis laprugó, benne van a cikkszám katalógusba, kar a laján feszítőhüvelyt ki kell ütni akkor eljön a kar annyirra, h némi killódással cserélhető.
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
Sziasztok!
Claas 86 dominatorra keresek használható 3,6m gabona asztalt,esetleg hiányos is érdekel ha a lemezelése, behordó csigája jó.
Üdv.: Csuti
Nincs esetleg valakinek eladó pótülése Medionba?? A gyerekek nagyon szekálnak :)
Buenos días, me he cruzado con esta comunidad y la verdad que muy interesante, me gustan la <a href="https://giligroup.com/">maquinaria agrícola</a>
Válasz Gumóka #7089. hozzászólására
Persze azt használtuk több évig aztán jd olajat, de mindkettővel ugyanazt csinálta, alsó nívóig leette...