Igen, bár lehet, hogy az volt a probléma, az apósom szőlőjébe nekimentem a zúzóval egy oszlopnak ( beton oszlop nem dőlt ki ). Miután észrevettem, hogy szivárog az olaj belőle levittem a cimborámhoz (profi autószerelő) megcsináltatni. Ő azt mondta, szerinte nem a "karambol " miatt folyik az olaj, egyszerűen csak szarúl volt összerakva, persze a szimering cserélve lett.
Ha a rögzítő csavart rendesen meg húzod akkor ugyse mozog. Nekem is kicsit kottyan ha nincs meghúzva a csavar, szokott is kalapálni a kapa ha rotálás közben meglazúl a rögzitő csavar.
Nekem egy 21 LE Isekire van ráakasztva, bírja.
Forgókésest nem használtam.
A megbízhatóságról csak annyit, nem biztos, hogy még egyszer ilyet vennék ( pár óra után már szimeringes lett).
Szerintem pontosan belehet állítani a vágási magasságot.
Dinnyére még nem használtam.
Nekem is lenne kérdésem. A talajmarón lévő kapák egyes darabjait lehet kézzel mozgatni, másokat pedig nem. Melyik a jó, amelyik teljesen fix vagy az amelyik valamennyit tud mozdulni?
A beöntő nyílŕson csak egy műanyag kupak van, a váltókar mellett...azon semmilyen mérce nincs. Na majd keresek valami gyŕri leírŕst.köszi srácok még egyszer.
Köszi a segítséget,akkor olajat cserélek benne, és azt hiszem,hogy azt vŕlasztom ami vŕltó-hidraulika olaj, motorban maradok a shell helix-nél.
Bt66, hol van rajta a szint mérce? Mert én sehol sem talŕlom...vagy lefestették ezt is mint a gŕzolaj szint jelzőt...
Ezeket a mindenhová jó olajokat érdemes egy kicsit fenntartásokkal kezelni.Mert az a mondás,hogy ami mindenhová jó az igazából sehová sem tökéletes az itt is igaz lehet.A váltóban és a hidraulikában nem tud bajt csinálni,de én a motorba inkább kimondottan motorolajat öntenék.A koruk ellenére elég precízek ezek a japó motorok,és a nem megfelelő motorolaj meg tudja gyorsítani az elhasználódást.De ti tudjátok,ez csak az én véleményem és tapasztalatom.
Válasz #18002. hozzászólásra
A síma hidraulika olaj nem jó a váltóba mert az nagyon vékony olaj, meg nem olyan az összetétele mint egy két-esetleg három fokozatú olajnak.
A STOU olaj az minden hova jó motor,váltó,hidraulika.
Az UTTO olaj pedig csak váltó-hidraulika.
Én a cserét javaslom, de természetesen mindenki maga dönti el.
Ahogy lentebb írtad, a mostani olaj már nem is tiszta, így azt hiszem nincs mit gondolkodni, cseréld le, tölts bele új olajat! De ha van hidraulika-olajfilter is a trakin akkor azt is cseréld!
A Te géped többé-kevésbé olyan mint az enyém, 17-18 liter olaj kell a váltóba. Én 18 litert töltöttem bele, de azt hiszem sok is mert a mércén feljebb van az olajszint a felső jegyzéknél, tehát ezek szerint 17 liter is elég bele. Megveszel egy 20 literes kiszerelést és még marad is. De ha STOU olajat veszel (ez kicsit drágább mint az UTTO) akkor a maradék 3 literből még a motorolajcsaerét is megoldhatod.
A hidraulika olajok valóban átlátszóak,de kétfunkciósokat általában szinezik.
Nem biztos, hogy szükséges az olajcsere.A kolégák csak közölték, hogy ők milyet használnak.
Most tavasszal én is ilyenre cseréltem le a hidraulika-váltóolajat, csak én UTTO olajat raktam bele és nem STOU-t, mert a motorba mindig inkább kimondott motorolajat teszek és nem ilyen univerzálisat.
Szerintetek ez a traktor:http://amstraktor.com/1_7_ATY-AMS-224.html alkalmas lenne egy 200 literes axiál permetezővel gyümölcsös permetezésére? Itt arra gondolok,hogy:
-Megvan e a kellő ereje hozzá?
-Elég lenne e ez kardánhalytás?
Sziasztok! mitsubishi d1550fd kistraktoromban nemrég kuplung csere volt.Most került bele eredeti japán kuplung előtte valami lada szamaráét erőlettték bele valahogy. A lényeg hogy beszerelés után kuplungoláskor erős sívító hagnot adott ami mostanra nagyjából elmúlt. A szerelő aki csinálta azt mondta, hogy ez azért van mert a régi kuplung miatt valami megköszörültek benne és most össze kell hogy kopjanak. ( ???) A lényeg hogy a váltóban is hidraulika olaj van töltve, és a hétvégén néztem hogy ez nem tiszta, ha jól tudom akkor ennek teljesen átlátszónak kell lennie. Magyarul ha nem tiszta a hidraulik olaj benne akkor inkább cseréljem le vagy nem kell vele foglalkoznom? Ha le kell cserélnem akkor milyen minőségű hidraulika olajat ajánlotok bele?
Köszönöm akik reagáltak vízszintes tengelyű zúzós kérdésemre.
Csak simán anyi volna a kérdés, hogy milyen erős gép kell egy 120-130-as használatához illetve akinek volt a forgókéses zúzója annál mennyivel jobb?
Akinek GEO zúzó van milyen, megbíszható?
Haladási sebesség, mennyire lehet pontosan beállítani a vágási magasságot?
Kb milyen fordulaton jár?
Esetleg van e szívóhatása, /dinnye zúzásnál volna aktuális/?
Hirtelen ennyi.
A trakeszon lévő felíratok egy részét lefordították nekem, szívesen megosztanám veletek, de gőzöm sincs, hogy milyen úton{
tudom ide felrakni (17 oldal pdf )
Van két 5-12"Mitas új gumi nagy mintával szántáshoz és mikor az első hajtás is lényeges.
Az eredeti már kissé kopott és repedezett gumi egyéb használathoz rota fűnyírás,krumplivetés,stb. Krokodil emelő és légkulcs a cseréhez kb. 2 perc.
Hegesztés helyett inkább bontós 12" felni.
Az első kerékagy kis peremére a második képen lévő tárcsának a nagyobb furata felfekszik a kerékcsavarok "csak" befelé húzzák a felnit a radiális erőt a tehermentesítő veszi fel.
A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel,de ez csak saját vélemény.
A gyári felni a legjobb.
Tárcsát gyártottam a saját igényeimnek megfelelőt.
Válasz #17987. hozzászólásra
Láttam közelebbről nem tűnt rossznak, ugyan az a motor van benne, mint az Europardba, de erre hivatalosan csak zöldszám van, mert nem eu-s lápái, gumijai vannak, + 100w-ér tesznek rá 2 pár hidraulika kivezetést, vagyis Győrben az eladó ezt mondta mikor a nyár elején megnéztük.
Én ennyit tudok róla!
Válasz #17985. hozzászólásra
Mivel a nem nagyon sikeres krumplivetés után nem tetszettek az elkészült bakhátak, hát én még utánadolgoztam, vagyis "feltuningoltam" még a bakhátakat talajmaróval.
Válasz #17982. hozzászólásra
Üdv Ilokos, már régen voltál itt.
Mi az a menesztőperem és menesztőtárcsa ? Lehet hogy tudom is csak errefelé másként nevezik.
Igen, ilyen vagy hasonló megoldáson én is töröm a fejem, de azért ha találnák origo Mitsu felnit, mondjuk kettőt 20 ezerért akkor azokat megvenném és nem kellene tákolni-mókolni, mert annyira azért nem sürgős a dolog.
De az eredeti felnin kívül talán a legjobb megoldás egy Agzat, Vari, Terra kistraki eszkőzhordozó (a képeken!) felnije lenne, ehhez valami jó erős lemezből ki kellene vágni ennek a felninek "belsejét" ami a képből ítélve lehet kör de, akár négyzet alakú is, ellátni a megfelelő furatokkal, és rácsavarozni magára a felnire. Persze az ár itt sem mindegy, de ez akkor is egy "szétszedhető és univerzális" felni lenne, bármilyen belső részt lehet hozzá készíteni.
Véleményed???
Üdv.!
Vizsga előtt én is keresgéltem felnit.A lecserélt még használható 5-12" gyári gumihoz,de a kereskedő által mondott ár 20 e./db más megoldásra késztetett.12" felni bontóban Maruti-é 2 e./db,de egy ismerőstől kaptam 850 Fiat felniket.A menesztőperemet és furatokat egy menesztőtárcsára elkészít felnire felhegeszt furatok átmásolása kis egyengetés,festés gumi fel és kész.
Mivel 15 Km/h-nál nem tud többet szerintem bírni fogja és bízom a hegesztési varratokban.
Szép vasárnapot mindenkinek!
Ha valaki esetleg tudna segíteni akkor szóljon!
Mitsubishi kistrakimra 4 col széles és 12 col átmérőjü felniket keresek középen 79 mm-es lyukkal, a csavar körosztás pedig 5 x 114,3 mm, persze ha sikerült jól mérnem. Szóval olyan Mitsus csavar-körosztással!
Nekem 5 col széles felnijeim vannak, de azokra nem lehet rátenni az 5-12 -es gumikat. Pedig már valóban lecserélném a 6,5/80-12 -es gumikat vékonyabbra mert már bosszant hogy elől a traki 6 centivel szélesebb mint hátul! De azért jó lenne eredeti 4 col széles felni.
A képen levő felni gondolom talán 4 col széles mert 5-12 -es gumi van rajta.
Üdv. a porlasztót 190-röl 160-ra csökkentetem az kb egy szezont, jobban indult, de most idén szezonra megint rosszabb lett , így az adagoló elem cserével egyből indul.
Dehogyis. Nem emeltem én ki semmilyen takaró lemezt mert nem volt mit kiemelnem, ugyanis nekem nincs semmilyen oldalsó takaró lemez ami a kerékjárati részt takarná. Csak a mankókerekeket szereltem le hogy a szintezo lehessen használni.
Éppen ezen okból tákoltam-mókoltam a kerékjárati részek betakarására olyan oldalsó takaró lemezeket. Hát ezek azért nem a legjobbak de azért sokkal jobb a munka minősége mintha nem is lenne ott semmi.
Üdvözlök Mindenkit
Apósomnak van egy Yanmar 110 öreg kis trakija.Amire használja nagyon megfelel,csak most megadta magát az önindító.A villamossági szerelő azt mondta hogy a forgórész sajna csere. Hol tudok hozzá beszerezni alkatrészt.
Légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Szia én egy 140 cm széles négykéses függőleges zúzót használok .
A gép teljesítményem a TLT-n 27 le. Könnyedén bánok vele.
Nagyobbat is elbírna ,csak azzal meg kínoznám a hajtásláncot !
Azok a fülek sajnos nekem is hiányoznak, tudnék örülni én is egy szettnek. Az oldalsó takaró lemezeket teljesen kiemelted, hogy dolgozzon ki maga mellé földet, amit a fül el tud simítani? Ennek ellenére teljesen korrekt az a marózás.
Dehogy indul nehezen, csak a problémák fel lettek vetve, próbáltunk segíteni is, aztán a fejleményekről nem tudtunk meg semmit. Csupán kíváncsi vagyok.
35470 hozzászólás
Válasz #18015. hozzászólásra
igen nekem is kalapáló hangot ad, de csak akkor, ha kötöttebb a talaj.
Válasz #18018. hozzászólásra
Új volt a gép?
Válasz #18016. hozzászólásra
Igen, bár lehet, hogy az volt a probléma, az apósom szőlőjébe nekimentem a zúzóval egy oszlopnak ( beton oszlop nem dőlt ki ). Miután észrevettem, hogy szivárog az olaj belőle levittem a cimborámhoz (profi autószerelő) megcsináltatni. Ő azt mondta, szerinte nem a "karambol " miatt folyik az olaj, egyszerűen csak szarúl volt összerakva, persze a szimering cserélve lett.
Válasz #18012. hozzászólásra
Hali Facsko.Nekem is 1550fd-m van.A nivonyilás a kuplung felöli oldalon van,a PTO kapcsolo környékén,10-es csavar,12-es kulcs...
Válasz #18014. hozzászólásra

GEO zúzóra mondtad, hogy pár óra használat után szimeringes lett?
Válasz #18014. hozzászólásra
Ha a rögzítő csavart rendesen meg húzod akkor ugyse mozog. Nekem is kicsit kottyan ha nincs meghúzva a csavar, szokott is kalapálni a kapa ha rotálás közben meglazúl a rögzitő csavar.
Válasz #17995. hozzászólásra
Szia!
Nekem egy 21 LE Isekire van ráakasztva, bírja.
Forgókésest nem használtam.
A megbízhatóságról csak annyit, nem biztos, hogy még egyszer ilyet vennék ( pár óra után már szimeringes lett).
Szerintem pontosan belehet állítani a vágási magasságot.
Dinnyére még nem használtam.
Nekem is lenne kérdésem. A talajmarón lévő kapák egyes darabjait lehet kézzel mozgatni, másokat pedig nem. Melyik a jó, amelyik teljesen fix vagy az amelyik valamennyit tud mozdulni?
Válaszod előre is köszönöm!
Válasz #18010. hozzászólásra
Nálunk ilyen olaj van benne.
Mtz-ben is meg a Mahindrában is!
MOL Hykomol K 85W-90
A beöntő nyílŕson csak egy műanyag kupak van, a váltókar mellett...azon semmilyen mérce nincs. Na majd keresek valami gyŕri leírŕst.köszi srácok még egyszer.
Válasz #18010. hozzászólásra
Hát a Tiéden nem tudom hogy hol van, de nekem a beöntönyílás menetes sapkája egyben az olajmérce is.
Köszi a segítséget,akkor olajat cserélek benne, és azt hiszem,hogy azt vŕlasztom ami vŕltó-hidraulika olaj, motorban maradok a shell helix-nél.
Bt66, hol van rajta a szint mérce? Mert én sehol sem talŕlom...vagy lefestették ezt is mint a gŕzolaj szint jelzőt...
Ezeket a mindenhová jó olajokat érdemes egy kicsit fenntartásokkal kezelni.Mert az a mondás,hogy ami mindenhová jó az igazából sehová sem tökéletes az itt is igaz lehet.A váltóban és a hidraulikában nem tud bajt csinálni,de én a motorba inkább kimondottan motorolajat öntenék.A koruk ellenére elég precízek ezek a japó motorok,és a nem megfelelő motorolaj meg tudja gyorsítani az elhasználódást.De ti tudjátok,ez csak az én véleményem és tapasztalatom.
Válasz #18006. hozzászólásra
Nincsen semmi gond mi is ezt használjuk.Csak érdekesség kedvéért raktam fel.
Válasz #18002. hozzászólásra
A síma hidraulika olaj nem jó a váltóba mert az nagyon vékony olaj, meg nem olyan az összetétele mint egy két-esetleg három fokozatú olajnak.
A STOU olaj az minden hova jó motor,váltó,hidraulika.
Az UTTO olaj pedig csak váltó-hidraulika.
Én a cserét javaslom, de természetesen mindenki maga dönti el.
Válasz #18004. hozzászólásra
Miért is ???
Talán gond van vele?
Válasz #18002. hozzászólásra
Ahogy lentebb írtad, a mostani olaj már nem is tiszta, így azt hiszem nincs mit gondolkodni, cseréld le, tölts bele új olajat! De ha van hidraulika-olajfilter is a trakin akkor azt is cseréld!
A Te géped többé-kevésbé olyan mint az enyém, 17-18 liter olaj kell a váltóba. Én 18 litert töltöttem bele, de azt hiszem sok is mert a mércén feljebb van az olajszint a felső jegyzéknél, tehát ezek szerint 17 liter is elég bele. Megveszel egy 20 literes kiszerelést és még marad is. De ha STOU olajat veszel (ez kicsit drágább mint az UTTO) akkor a maradék 3 literből még a motorolajcsaerét is megoldhatod.
Olaj leírás érdemes áttekinteni.
http://www.hardtoil.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=69:agron-utto-tht-sae-10w30&Itemid=190
Válasz #18002. hozzászólásra
A hidraulika olajok valóban átlátszóak,de kétfunkciósokat általában szinezik.
Nem biztos, hogy szükséges az olajcsere.A kolégák csak közölték, hogy ők milyet használnak.
Tehŕt akkor egyértelműen hidraulika olajcserét javasoltok...
Hŕny liter kell bele??
Válasz #17998. hozzászólásra

Most tavasszal én is ilyenre cseréltem le a hidraulika-váltóolajat, csak én UTTO olajat raktam bele és nem STOU-t, mert a motorba mindig inkább kimondott motorolajat teszek és nem ilyen univerzálisat.
Sziaztok!

Szerintetek ez a traktor:http://amstraktor.com/1_7_ATY-AMS-224.html alkalmas lenne egy 200 literes axiál permetezővel gyümölcsös permetezésére? Itt arra gondolok,hogy:
-Megvan e a kellő ereje hozzá?
-Elég lenne e ez kardánhalytás?
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Válasz #17998. hozzászólásra

10w30-at? Nem 15w40-et?
Ilyen olajat rakj bele.

Válasz #17996. hozzászólásra
S.T.O.U. olajat tegyél bele.
Sziasztok! mitsubishi d1550fd kistraktoromban nemrég kuplung csere volt.Most került bele eredeti japán kuplung előtte valami lada szamaráét erőlettték bele valahogy. A lényeg hogy beszerelés után kuplungoláskor erős sívító hagnot adott ami mostanra nagyjából elmúlt. A szerelő aki csinálta azt mondta, hogy ez azért van mert a régi kuplung miatt valami megköszörültek benne és most össze kell hogy kopjanak. ( ???) A lényeg hogy a váltóban is hidraulika olaj van töltve, és a hétvégén néztem hogy ez nem tiszta, ha jól tudom akkor ennek teljesen átlátszónak kell lennie. Magyarul ha nem tiszta a hidraulik olaj benne akkor inkább cseréljem le vagy nem kell vele foglalkoznom? Ha le kell cserélnem akkor milyen minőségű hidraulika olajat ajánlotok bele?
Köszönöm akik reagáltak vízszintes tengelyű zúzós kérdésemre.
Csak simán anyi volna a kérdés, hogy milyen erős gép kell egy 120-130-as használatához illetve akinek volt a forgókéses zúzója annál mennyivel jobb?
Akinek GEO zúzó van milyen, megbíszható?
Haladási sebesség, mennyire lehet pontosan beállítani a vágási magasságot?
Kb milyen fordulaton jár?
Esetleg van e szívóhatása, /dinnye zúzásnál volna aktuális/?
Hirtelen ennyi.
Válasz #17970. hozzászólásra
Nekem GEO 125-ös van. Miben tudok segíteni?
Jó estét az Uraknak!

A trakeszon lévő felíratok egy részét lefordították nekem, szívesen megosztanám veletek, de gőzöm sincs, hogy milyen úton{
tudom ide felrakni (17 oldal pdf )
Válasz #17991. hozzászólásra
Van két 5-12"Mitas új gumi nagy mintával szántáshoz és mikor az első hajtás is lényeges.
Az eredeti már kissé kopott és repedezett gumi egyéb használathoz rota fűnyírás,krumplivetés,stb. Krokodil emelő és légkulcs a cseréhez kb. 2 perc.
Hegesztés helyett inkább bontós 12" felni.
Válasz #17989. hozzászólásra
"A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel...
És ha "full" körbehegeszteném az egészet ???
Egyébként Te miért cseréltél felnit!
Válasz #17989. hozzászólásra
AHA! ÉRTEM.
Köszi.
Válasz #17983. hozzászólásra
Az első kerékagy kis peremére a második képen lévő tárcsának a nagyobb furata felfekszik a kerékcsavarok "csak" befelé húzzák a felnit a radiális erőt a tehermentesítő veszi fel.
A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel,de ez csak saját vélemény.
A gyári felni a legjobb.
Tárcsát gyártottam a saját igényeimnek megfelelőt.
Válasz #17987. hozzászólásra
Láttam közelebbről nem tűnt rossznak, ugyan az a motor van benne, mint az Europardba, de erre hivatalosan csak zöldszám van, mert nem eu-s lápái, gumijai vannak, + 100w-ér tesznek rá 2 pár hidraulika kivezetést, vagyis Győrben az eladó ezt mondta mikor a nyár elején megnéztük.
Én ennyit tudok róla!
Sziaztok!
Valakinek van valamilyen tapasztalata ezzel a kistrakival? :http://www.amstraktor.com/1_7_ATY-AMS-224.html
Válasz #17985. hozzászólásra

Mivel a nem nagyon sikeres krumplivetés után nem tetszettek az elkészült bakhátak, hát én még utánadolgoztam, vagyis "feltuningoltam" még a bakhátakat talajmaróval.
Ma én is elkészítettem az első bakhátakat.mindenkinek tetszett.
Válasz #17983. hozzászólásra
A fenébe is, az ADMIN-tól elnézést kérek, a "kék" képen rajtamaradt egy másik weboldal neve, lehet törölni! Bocsi.
Válasz #17982. hozzászólásra


Üdv Ilokos, már régen voltál itt.
Mi az a menesztőperem és menesztőtárcsa ? Lehet hogy tudom is csak errefelé másként nevezik.
Igen, ilyen vagy hasonló megoldáson én is töröm a fejem, de azért ha találnák origo Mitsu felnit, mondjuk kettőt 20 ezerért akkor azokat megvenném és nem kellene tákolni-mókolni, mert annyira azért nem sürgős a dolog.
De az eredeti felnin kívül talán a legjobb megoldás egy Agzat, Vari, Terra kistraki eszkőzhordozó (a képeken!) felnije lenne, ehhez valami jó erős lemezből ki kellene vágni ennek a felninek "belsejét" ami a képből ítélve lehet kör de, akár négyzet alakú is, ellátni a megfelelő furatokkal, és rácsavarozni magára a felnire. Persze az ár itt sem mindegy, de ez akkor is egy "szétszedhető és univerzális" felni lenne, bármilyen belső részt lehet hozzá készíteni.
Véleményed???
Válasz #17980. hozzászólásra


Üdv.!
Vizsga előtt én is keresgéltem felnit.A lecserélt még használható 5-12" gyári gumihoz,de a kereskedő által mondott ár 20 e./db más megoldásra késztetett.12" felni bontóban Maruti-é 2 e./db,de egy ismerőstől kaptam 850 Fiat felniket.A menesztőperemet és furatokat egy menesztőtárcsára elkészít felnire felhegeszt furatok átmásolása kis egyengetés,festés gumi fel és kész.
Mivel 15 Km/h-nál nem tud többet szerintem bírni fogja és bízom a hegesztési varratokban.
A tegnapi krumplivetés. A sapka az kellett mert a szél nagyon fújt.
http://youtu.be/mXVzKUC9EKE
Szép vasárnapot mindenkinek!
Ha valaki esetleg tudna segíteni akkor szóljon!
Mitsubishi kistrakimra 4 col széles és 12 col átmérőjü felniket keresek középen 79 mm-es lyukkal, a csavar körosztás pedig 5 x 114,3 mm, persze ha sikerült jól mérnem. Szóval olyan Mitsus csavar-körosztással!
Nekem 5 col széles felnijeim vannak, de azokra nem lehet rátenni az 5-12 -es gumikat. Pedig már valóban lecserélném a 6,5/80-12 -es gumikat vékonyabbra mert már bosszant hogy elől a traki 6 centivel szélesebb mint hátul! De azért jó lenne eredeti 4 col széles felni.
A képen levő felni gondolom talán 4 col széles mert 5-12 -es gumi van rajta.
Végre sikerült néhány képet exponálnom.



Válasz #17971. hozzászólásra

Nalam az önindító lett perselyezve , kitakarítva. Kapott egy 75Ah s akksit. Eddig megy mint a távirat.
Válasz #17971. hozzászólásra
Üdv. a porlasztót 190-röl 160-ra csökkentetem az kb egy szezont, jobban indult, de most idén szezonra megint rosszabb lett , így az adagoló elem cserével egyből indul.
Válasz #17970. hozzászólásra
Sziasztok! Nekem egy 105cm-es GEO vízszintes tengelyű szárzúzóm van, miért kerdezed?
Válasz #17972. hozzászólásra

Dehogyis. Nem emeltem én ki semmilyen takaró lemezt mert nem volt mit kiemelnem, ugyanis nekem nincs semmilyen oldalsó takaró lemez ami a kerékjárati részt takarná. Csak a mankókerekeket szereltem le hogy a szintezo lehessen használni.
Éppen ezen okból tákoltam-mókoltam a kerékjárati részek betakarására olyan oldalsó takaró lemezeket. Hát ezek azért nem a legjobbak de azért sokkal jobb a munka minősége mintha nem is lenne ott semmi.
Üdvözlök Mindenkit
Apósomnak van egy Yanmar 110 öreg kis trakija.Amire használja nagyon megfelel,csak most megadta magát az önindító.A villamossági szerelő azt mondta hogy a forgórész sajna csere. Hol tudok hozzá beszerezni alkatrészt.
Légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Válasz #17970. hozzászólásra

Szia én egy 140 cm széles négykéses függőleges zúzót használok .
A gép teljesítményem a TLT-n 27 le. Könnyedén bánok vele.
Nagyobbat is elbírna ,csak azzal meg kínoznám a hajtásláncot !
Válasz #17968. hozzászólásra

Azok a fülek sajnos nekem is hiányoznak, tudnék örülni én is egy szettnek. Az oldalsó takaró lemezeket teljesen kiemelted, hogy dolgozzon ki maga mellé földet, amit a fül el tud simítani? Ennek ellenére teljesen korrekt az a marózás.
Válasz #17969. hozzászólásra
Dehogy indul nehezen, csak a problémák fel lettek vetve, próbáltunk segíteni is, aztán a fejleményekről nem tudtunk meg semmit. Csupán kíváncsi vagyok.