igen akkor is nagy fordulaton nincs az a dübörgő hang de van egy bizonyos rezonancia az egész gépben,ha kivan a rezgés csillapitó az hogyan mutatkozik ?
Válasz #2211. hozzászólásra
Üdv!
Ez már összetettebb probléma
Nem tudok így válaszolni rá,keresni kell a bajt.
Ha nem megy a gép,csak rányomod a gázt,akkor is???
nekem is kellene egykis szakmai tanács,1300-1400 fordulaton olyan dübörgő hangja van a traktornak,meg át folyt a motor olaj a váltóba szét huztuk, szimering csere akkor láttuk,hogy szétvan esve a csapágy a kis szivaggyuban azt hittük az adta a zajt meg csináltuk de ugyan az atünet.
Válasz #2198. hozzászólásra
Üdv!
Látom nem sikerül senkinek ráhibáznia
Akkor Én is írok egy dolgot,ami valószínűsíthető,sőt ha minden rendben van a géppel,akkor majdnem biztos.
A szívócsonk tömítése elszállt valahol,és az visít ha terheled.
Idegesítően ciripelt a slapantyú??
ki mondta hogy hallgasd
amúgy sem hallatszik bentről max kintről az meg le van magasról sajnálva
szánt már a nagy tűzes is ????
honnan jött a zaj motor váltó kuplung?
éles tompa ciripelő?
elég
nehéz így belőni amit írtál kevés nagyon
pl nekem volt olyan hogy halk ciripelés a váltóház felől és egy lelazult cső leszorító okozta, meg a kéménynek a slappantyúja is amég megnem alakítottam idegesítően csörgött, de szar hangja volt amikor kikoptak a nagy szivattyú tengelykapcsolójánál az alu részek.
üdv!
Nem régiben vásároltunk egy 4630 ami 5 évet állt elkezdtünk vele dolgozni és egész jól működik. Az olaj itt ott szivárog de tegnap grúberezés közbe terhelésen elkezdett valami visítani a motor felől . A kérdés az lenne h mi adja ezt a hangot és miért csak terhelésen? Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz #2193. hozzászólásra
Üdv!
A kárpitozásnak az öcsém a mestere
Csinált sablonokat,és vettem barna színü kemény filcszerü anyagot,amivel állítólag buszokat kárpitoztak,azt beleszabja,és beragassza.
mindig az a munka!!
na majd én is hívlak majd rászánom magam ,de ahhoz koncentrálnod kell majd mert fogós lesz még neked is!!
Ja meg egy órára számolj rá legalább!!
amúgy mi nem is szoktunk rövidebben beszélni sosem!!
Válasz #2103. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi hogy nem tudtam túl kiterjedten beszélni ma telón,mert közben a kollégára is figyelnem kellett,mert egy váltó alkatrészeit válogattuk.
A lényeget azért próbáltam elmondani.
Válasz #2189. hozzászólásra
Változó.
Én úgy újíttatom ha kell,az 200 körül szokott lenni,de akkor úgy kapod vissza mintha új lenne.
Ha otthon csinálod lehet nem sokba kerül.
De azért ne akard újítani mert leveszed.
Válasz #2187. hozzászólásra
Hát akkor nem úszom meg a szerelgetést, szántás helyett.
Amúgy ha már leveszem a hengerfejet és úgy látom, mennyibe fáj mostanság a komplett felújítása szelepekkel,ülékkel?
Válasz #2185. hozzászólásra
Köszönöm! Azért még próbálom behatárolni jobban hogy hol szuszog, mert érdekes hogy se a vízbe nem fúj, se az olajba víz. Nem tudom, ilyen van?!
ha tudnád ott semmit nem szabad venni olyan mint a axiál az is drága,van egy 2140 johnim első kardánkereszt a kiténél 90ezer lett volna,másnap vettem bele olyan méretett 3000ért és megy még.
Hát pedig valahol ott szusszan már amikor önindítózok is. Amikor jár a motor pedig ütemesen fújkál.Csak kicsi a hely és nem látom. Először azt hittem, hogy a kipufogó csonk de ott nem kormos és az ujjam is oda fér de nem érzem, hogy kifújna. Mi a szösz?
Sziasztok!
Volna egy kérdésem! A 4650-es hengerfejen a vízpumpa felőli oldalon van egy dekli. Létezik, hogy az alól vagy a leszorító csavarja mellől kifúj a kipuff gáz? Nem tudom mi az a dekli de valahol ott fúj.
Előre is köszönöm!
A jobb oldalt szedtem szét, ott megvoltak a görgők, nem lóg semmi.
A bal oldalt nem szedtem szét, majd akkor ha jobb össze lesz rakva, mert nem akartam a tengelyt kihúzni.
Válasz #2174. hozzászólásra
Van mit dolgozni a barbárok után
Egyszerü tömítőmassza is megteszi szerintem,akkor könnyebb kivenni,ha egyszer ki kell.
Görgők megvannak mind???? Mert olyannal is találkoztam már hogy pár hiányzott,gondolták megy ez így is.
Persze, sz@rt semmiből nem szeretek venni, mert utálok valamit 2*csinállni
Amúgy most nem a szimering folyt, hanem a szimering és a ház közt, mert valami aranykezű úgy cserélte ki, hogy a csavarhúzót beverte a ház és a szimering közé amivel picit megsértette a házat, és a fémházas szimering már nem tömített le.
Így most megreszelem, és csapágyragasztóval beragasztom az újat, vagy a gyűrűt.(majd meglátjuk hogy lesz)
Válasz #2172. hozzászólásra
Üdv!
A külső gyűrűs megoldás nem rossz,mi is alkalmaztuk már esetenként.
De akkor jó minőségü szimmeringet vegyél,ne olyat ami a mosógépbe való!!!
Voltam a Kiténél, de úgy felmérgeltek, hogy nem vettem semmit!
Holnapra tudtak volna hozni 12800ft/DB!! áron. Hát a jó...
Remélem éhen....!
Lehet felhívom a srácot akit ajánlottál, hogy mit mond, de ezt irreálisan soknak érzem.
Vagy 2 alternatív megoldáson gondolkodom, találtam egy boltot ahol árulnak colos szimeringet, de még holnap kell egy pontosat mérnem, hogy jó lesz-e, ott kb 1000ft/db, vagy esztergáltatok egy külső gyűrűt, és lesz benne metrikus szimering.
Amúgy még jó hogy vittem a katalógus számot, mert csak onnan ment neki.
Üdv!
Még ma tudtuk feltölteni a klímát, szerencsére jó lett!
Olyat tol a kompresszor, hogy ha odatolom neki a gázt még lefagy a kompresszor csöve
Majd az elpárt kell még kitakarítanom, meg kap egy szűrőt, de majd csak tavasszal mikor festéshez le lesz véve a tető(mert meg kell üvegszálaznom egy kis helyen).
5213 hozzászólás
Válasz #2212. hozzászólásra
igen akkor is nagy fordulaton nincs az a dübörgő hang de van egy bizonyos rezonancia az egész gépben,ha kivan a rezgés csillapitó az hogyan mutatkozik ?
Válasz #2211. hozzászólásra
Üdv!
Ez már összetettebb probléma
Nem tudok így válaszolni rá,keresni kell a bajt.
Ha nem megy a gép,csak rányomod a gázt,akkor is???
Válasz #2210. hozzászólásra
nekem is kellene egykis szakmai tanács,1300-1400 fordulaton olyan dübörgő hangja van a traktornak,meg át folyt a motor olaj a váltóba szét huztuk, szimering csere akkor láttuk,hogy szétvan esve a csapágy a kis szivaggyuban azt hittük az adta a zajt meg csináltuk de ugyan az atünet.
Válasz #2209. hozzászólásra

itt
Válasz #2208. hozzászólásra
üdv itt vagy még?
Válasz #2200. hozzászólásra
Üdv!
Amit írtál az a fordulattal arányos,nem a terheléssel.
Válasz #2201. hozzászólásra
A motor terhelésével arányos hangot nem adhat a főszivattyú.
Válasz #2198. hozzászólásra




Üdv!
Látom nem sikerül senkinek ráhibáznia
Akkor Én is írok egy dolgot,ami valószínűsíthető,sőt ha minden rendben van a géppel,akkor majdnem biztos.
A szívócsonk tömítése elszállt valahol,és az visít ha terheled.
Válasz #2204. hozzászólásra






Idegesítően ciripelt a slapantyú??
ki mondta hogy hallgasd
amúgy sem hallatszik bentről max kintről az meg le van magasról sajnálva
szánt már a nagy tűzes is ????
Válasz #2201. hozzászólásra
honnan jött a zaj motor váltó kuplung?
éles tompa ciripelő?
elég
nehéz így belőni amit írtál kevés nagyon
pl nekem volt olyan hogy halk ciripelés a váltóház felől és egy lelazult cső leszorító okozta, meg a kéménynek a slappantyúja is amég megnem alakítottam idegesítően csörgött, de szar hangja volt amikor kikoptak a nagy szivattyú tengelykapcsolójánál az alu részek.
sok más oka is lehet merre felé vagytok?
Válasz #2201. hozzászólásra
lehet, meg még sok minden más is, ne használ még nem oldódik meg
mert megy a méhbe a gép.
Válasz #2201. hozzászólásra


Nem értek igazán hozzá csak az alapvető dolgokra próbáltam rá mutatni mert sokszor reflexből át ugorja az ember az ilyet
Próbáltuk mindenféleképpen akkor jelenetkezik csak ha nehéz neki húzni 9 ha visitott végig
nem lehet a főszivattyu ?
Válasz #2198. hozzászólásra
Ventilátor szíj,generátor,Víz szivattyú ...stb???
Nem füstöl nagyon? Mert esetleg a turbó is visíthat.
üdv!
elkezdtünk vele dolgozni és egész jól működik. Az olaj itt ott szivárog de tegnap grúberezés közbe terhelésen elkezdett valami visítani a motor felől . A kérdés az lenne h mi adja ezt a hangot és miért csak terhelésen? Előre is köszönöm a válaszokat.
Nem régiben vásároltunk egy 4630 ami 5 évet állt
Válasz #2196. hozzászólásra


juttasd már eszembe erről az anyagról informálhatnál ici picit!!
Válasz #2193. hozzászólásra

Üdv!
A kárpitozásnak az öcsém a mestere
Csinált sablonokat,és vettem barna színü kemény filcszerü anyagot,amivel állítólag buszokat kárpitoztak,azt beleszabja,és beragassza.
Válasz #2194. hozzászólásra


Üdv!
Állok elébe kolléga
Nem rövid beszélgetések ezek,az tuti,de legalább hasznosak
Válasz #2192. hozzászólásra






mindig az a munka!!
na majd én is hívlak majd rászánom magam ,de ahhoz koncentrálnod kell majd mert fogós lesz még neked is!!
Ja meg egy órára számolj rá legalább!!
amúgy mi nem is szoktunk rövidebben beszélni sosem!!
Válasz #2192. hozzászólásra


Hali!
Semmi gond, majd legközelebb megbeszéljük.
Tényleg ti hogyan kárpitozzátok ki a fülkét?
Válasz #2103. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi hogy nem tudtam túl kiterjedten beszélni ma telón,mert közben a kollégára is figyelnem kellett,mert egy váltó alkatrészeit válogattuk.
A lényeget azért próbáltam elmondani.
Válasz #2190. hozzászólásra
Persze, csak ha kell.Csak próbálok lelkileg felkészülni.
Válasz #2189. hozzászólásra
Változó.
Én úgy újíttatom ha kell,az 200 körül szokott lenni,de akkor úgy kapod vissza mintha új lenne.
Ha otthon csinálod lehet nem sokba kerül.
De azért ne akard újítani mert leveszed.
Válasz #2187. hozzászólásra
Hát akkor nem úszom meg a szerelgetést, szántás helyett.
Amúgy ha már leveszem a hengerfejet és úgy látom, mennyibe fáj mostanság a komplett felújítása szelepekkel,ülékkel?
Válasz #2184. hozzászólásra

Hát nem is vettem meg
Meg lett oldva, össze van rakva, és eddig egy csepp sincs alatta. Majd a továbbiakban kiderül.
Válasz #2186. hozzászólásra

Persze hogy van!!! Kifelé fúj,és nem érint se olaj,se vízteret.
Egyenlőre persze
Válasz #2185. hozzászólásra
Köszönöm! Azért még próbálom behatárolni jobban hogy hol szuszog, mert érdekes hogy se a vízbe nem fúj, se az olajba víz. Nem tudom, ilyen van?!
Válasz #2183. hozzászólásra
Kite-nél van utángyártott tömítés 17 e körül,az nem rossz.
Reliance azt hiszem.
Válasz #2172. hozzászólásra
ha tudnád ott semmit nem szabad venni olyan mint a axiál az is drága,van egy 2140 johnim első kardánkereszt a kiténél 90ezer lett volna,másnap vettem bele olyan méretett 3000ért és megy még.
Válasz #2182. hozzászólásra
Hát ez nem túl biztató! De azért köszönöm!
Válasz #2178. hozzászólásra
Akkor inkább a hengerfej és a blokk között van a hiba a hengerfejtömítés kuka meg a csavarokat is nézd át olcsóbb 1-2-t cserélni mint szarakodni vele.
Hengerfejtömítésből van valami spanyol rettenet ha nem vagy önmagad ellensége azt elkerülöd.
Válasz #2180. hozzászólásra
Hát pedig valahol ott szusszan már amikor önindítózok is. Amikor jár a motor pedig ütemesen fújkál.Csak kicsi a hely és nem látom. Először azt hittem, hogy a kipufogó csonk de ott nem kormos és az ujjam is oda fér de nem érzem, hogy kifújna. Mi a szösz?
Válasz #2178. hozzászólásra
Üdv!
Ha a fedél alól jönne a kipufogógáz akkor nagy lenne a baj.
Válasz #2177. hozzászólásra
üdv!
385
Sziasztok!
Volna egy kérdésem! A 4650-es hengerfejen a vízpumpa felőli oldalon van egy dekli. Létezik, hogy az alól vagy a leszorító csavarja mellől kifúj a kipuff gáz? Nem tudom mi az a dekli de valahol ott fúj.
Előre is köszönöm!
Valaki meg tudná mondani,hogy a 4650-es John Deere-nak hány literes az üzemanyagtankja?
Válasz #2175. hozzászólásra


Az ilyennek rátolatnék a karjára
A jobb oldalt szedtem szét, ott megvoltak a görgők, nem lóg semmi.
A bal oldalt nem szedtem szét, majd akkor ha jobb össze lesz rakva, mert nem akartam a tengelyt kihúzni.
Válasz #2174. hozzászólásra







Van mit dolgozni a barbárok után
Egyszerü tömítőmassza is megteszi szerintem,akkor könnyebb kivenni,ha egyszer ki kell.
Görgők megvannak mind???? Mert olyannal is találkoztam már hogy pár hiányzott,gondolták megy ez így is.
Válasz #2173. hozzászólásra

Persze, sz@rt semmiből nem szeretek venni, mert utálok valamit 2*csinállni
Amúgy most nem a szimering folyt, hanem a szimering és a ház közt, mert valami aranykezű úgy cserélte ki, hogy a csavarhúzót beverte a ház és a szimering közé amivel picit megsértette a házat, és a fémházas szimering már nem tömített le.
Így most megreszelem, és csapágyragasztóval beragasztom az újat, vagy a gyűrűt.(majd meglátjuk hogy lesz)
Válasz #2172. hozzászólásra



Üdv!
A külső gyűrűs megoldás nem rossz,mi is alkalmaztuk már esetenként.
De akkor jó minőségü szimmeringet vegyél,ne olyat ami a mosógépbe való!!!
Válasz #2171. hozzászólásra



Voltam a Kiténél, de úgy felmérgeltek, hogy nem vettem semmit!
Holnapra tudtak volna hozni 12800ft/DB!! áron. Hát a jó...
Remélem éhen....!
Lehet felhívom a srácot akit ajánlottál, hogy mit mond, de ezt irreálisan soknak érzem.
Vagy 2 alternatív megoldáson gondolkodom, találtam egy boltot ahol árulnak colos szimeringet, de még holnap kell egy pontosat mérnem, hogy jó lesz-e, ott kb 1000ft/db, vagy esztergáltatok egy külső gyűrűt, és lesz benne metrikus szimering.
Amúgy még jó hogy vittem a katalógus számot, mert csak onnan ment neki.
Válasz #2170. hozzászólásra
Ugyan nincs mit.
Így tudni kell miről van szó ahol efajta alkatrészeket forgalmaznak.
Válasz #2169. hozzászólásra
Köszönöm ismét a segítséget!
Holnap kiszedem, és valamikor átmegyek venni, csak jobb így ha megvan a száma, mert nem tudom mennyire rugalmasak.
Válasz #2168. hozzászólásra
Üdv!
AR 86923
Válasz #2167. hozzászólásra
Üdv!
Kolléga, nézd már meg légyszi azt a számot amit beszéltünk telefonon, és írd már meg vagy itt vagy e-mailen.
Köszi
Válasz #2166. hozzászólásra
Üdv!
Örülök kolléga
Akkor jó ha lederesedik a cső,különben nem csinál semmit.
Válasz #2164. hozzászólásra


Üdv!
Még ma tudtuk feltölteni a klímát, szerencsére jó lett!
Olyat tol a kompresszor, hogy ha odatolom neki a gázt még lefagy a kompresszor csöve
Majd az elpárt kell még kitakarítanom, meg kap egy szűrőt, de majd csak tavasszal mikor festéshez le lesz véve a tető(mert meg kell üvegszálaznom egy kis helyen).
Válasz #2164. hozzászólásra


Válasz #2163. hozzászólásra



Üdv!
Már így is sokat írtam ide