A jelenleg benne lévő motor pont ilyen, mint amit te leírtál. Itt szedtük szét két szakival, ami kopott volt csere. kb 20 üzemóra után gondolt egyet a főtengely és két darabra tört... :S
Válasz #900. hozzászólásra
Nálunk egy emberke foglalkozik ezekkel a gépekkel.Mindig van nála felújított motor, de vállal rá garanciát is. A számát elküldhetem ha kell.
Válasz #900. hozzászólásra
Üdv!
Már nem gyártanak hozzá rövidmotort,hanem gyárilag felújított motort lehet venni,úgy hogy leadod a rossz motorodat.
Tavaly egy ilyen játék 3,5 M Ft+áfa volt,egy év garancia jár mellé.
A személyes véleményem az,hogy össze kell rakni egy jó motort,ennek az összegnek a töredékéből megoldható,és tudod mit csináltál,láttad mit raktál bele.
Vagy esetleg ha találsz egy jó motort,megveszed úgy is elfogadható a történet,de honnan tudja az ember hogy az valóban jó-e,vagy csak mondta valaki????
Én abban hiszek amit láttam,és csináltam.
Vagy volt alkalmam kipróbálni,de szedtem már szét olyan motort is amivel szántottam,jónak tűnt,mégis egy kalap sz@r volt az egész,úgyhogy ez a kipróbálásos dolog is kicsit lutri.
Hát igazából a történetét tudo akitől én vette a 4755 öst ahoz kapta alkatrészként egy fél trakit egy quad range es régi trakit az eleje hiányzott a váltó összetörve. Ő mondta hogy ez egy gyári füzött rövid otor volt alig pár száz órát ment a tsz ben és összetört a váltója, utána lassan megbontogatták.
A traktorral nem vágott át nagyon jól üzemel 2 éve ami hibája volt azt előre közölte megcsináltuk azóta megy a gép. Igy szerintem a motorral sem vág át mert miért tenné? A Motor most került tavasszal haza tőle, igazából egy önindtó, meg egy turbó kéne rá és beinditható állapotban van. Igazából meg kéne nézetned egy hozzáértővel. Kb ennyit tudok róla elmondani.Nem tartom meg mert valszeg a 4755 ös is eladó sorba kerül őszre, lesz helyette egy hevederes ha minden jól megy meg egy kisebb JD.
Milyen állapotban van? Az előző motorra is rászaladt nemkevés pénz + a váltót is felújítottuk, nem szeretnénk tovább szopni a géppel, jó lenne már hadrendbe állítani :)
Ezért merült fel az új motor, mint lehetőség.
Komplett új blkokkot hol és mennyiért lehetne 4650eshez szerezni?
(felújítottuk a meglévőt 3. köszörülésen esett túl és kettétört benne a főtengely)
A választ előre is köszi.
Válasz #897. hozzászólásra
Én nekiállnék szétszedni.
Azt tudom hogy nem könnyen áll neki az ember ,de nekem gyanus a kuplungharangban lévő fémcső,vagy valami belső gond lehet szerintem és ezért nem tud felépűlni a nyomás.
De ne hallgass rám,mert ha mégse akkor szidni fogsz:)
Válasz #896. hozzászólásra
Semmi változás projektben, szombaton amit ajánlottál megcsináltam, apró darabokra szedtem a kuplung szelepházat, de semmi rendellenességet nem találtam.
A kardán kuplung vezetéket lezártam, semmi változás, ha lessz időm szépen sorba megyek az összes külső olajvezetéken hátha sikerül meghatározni a hiba helyét.
Jelenleg hibernáltam az effektív fizaikai beavatkozásokat, mivel vetni kell. Ha esetleg beugrik egy egy ötlet dobd fel ide a fórumra.
Válasz #892. hozzászólásra
nem látom át az olaj utját, mi állítja be a nyomást a feltöltő sziv, oldalán. A kulung szelepházban lévő nyomászabályzó szelepet is cseréltem.
Válasz #890. hozzászólásra
Ha minden sebességben kicsi a nyomásod,indúlj el a szívóág elejénél,és így tovább.Hosszadalmas lenne leírkálni itt.Lehet dugulás,lehet hogy farsot szív,stb.
Üdv mindenkinek:
Segítséget kérnék a John Deere guruktól.
Olyan szégyen ért a 4650-el, hogy nincs hidraulika nyomás. A feltöltő szivattyú zsír új, ennek ellenére a sys press oldali nyomás csak 1-3 bár a magasnyomású mérőponton pedig habos levegős olajat nyom de nem 120 bárral.
Minden ötlet jól jöhet.
Segítsetek!!! égetős a tavaszi munka.
Válasz #880. hozzászólásra
Egyszer volt,hol nem volt,az óperenciás tengeren is túl,volt egy 40 éves szerelő,aki szerint szét kell szedni,és meg kell csinálni.............
A 4630-as második garnitúra hátsó gumiját dúrja le 3 év alatt. Az első egy Uniroyal pár volt azt garanciába visszacserélték, ráfizetéssel vettünk egy Taurus Point 70-est. Kezdenek a körmök ugyanúgy elválni. Tapasztalat? Másnál nem csinálja ezt a Johni? nem egész 900 üzemóra után..Nehogy már egy 32 éves gép megcsúfolja az új gumit. 2 barral megyünk állandóan,belső gumival.Hasonló észrevétel valakinél? üdv Gábor
Válasz #878. hozzászólásra
Hol volt,hol nem volt, volt egyszer egy 35éves hidraulika szivattyú,amiböl a hátulján szivárog az olaj...A négy csavaron tudtam húzni egy keveset,de nem szűnik meg...
Válasz #876. hozzászólásra
Maximálisan működőképes mindkettő,ezért sajnálom.Az ekét is azzal hoztam haza ma.
De ha megszorulok alkatrésszel,muszáj lesz nekiesnem.
Válasz #864. hozzászólásra
Úgynéz ki hogy csütörtökön hozzuk haza a 4640-est,ebből is a második lesz már ez.
Különben tényleg elgondolkodtam rajta hogy nyakonvágom az egyik gépet,mert annyi alkatrészt keresnek nálam,hogy elmondani se tudom.
Csak mindig azon vagyok,hogy sajnálom,mert ha összefelé teszem,csak traktor marad.Így is sokat elkótyavetyéltek már hülyeségek miatt.
5213 hozzászólás
Válasz #912. hozzászólásra
A főtengelyt kellett egyengetni/nyomatni?
Melyik műhelyben készült?
Csapágyas is lett?
Válasz #911. hozzászólásra

Volt vonalba fúrva, a motor alsó felső része volt köszörülve. A kiegyenlítő súlyról meg sztem még a számla is megvan.
Válasz #908. hozzászólásra
2 kérdés
1.Vonalba volt fúrva ill. hol köszörülték?
2.Elől a kiegyenlítősúly lett cserélve?
Válasz #901. hozzászólásra
Nyáron lehet érdekelne az a motor. Most vetés van esélytelen bármi legyen belőle. Helyileg hol lenne ez?
Válasz #907. hozzászólásra
Az az úriember nem Vass Albert véletlenül Püspökladányból?
Válasz #905. hozzászólásra
A jelenleg benne lévő motor pont ilyen, mint amit te leírtál. Itt szedtük szét két szakival, ami kopott volt csere. kb 20 üzemóra után gondolt egyet a főtengely és két darabra tört... :S
Válasz #900. hozzászólásra
Nálunk egy emberke foglalkozik ezekkel a gépekkel.Mindig van nála felújított motor, de vállal rá garanciát is. A számát elküldhetem ha kell.
Válasz #903. hozzászólásra
Még annyit hogy a régóta állt motorokból szoktak előkerülni a legkutyább alkatrészek!!!!!!
Válasz #900. hozzászólásra
Üdv!
Már nem gyártanak hozzá rövidmotort,hanem gyárilag felújított motort lehet venni,úgy hogy leadod a rossz motorodat.
Tavaly egy ilyen játék 3,5 M Ft+áfa volt,egy év garancia jár mellé.
A személyes véleményem az,hogy össze kell rakni egy jó motort,ennek az összegnek a töredékéből megoldható,és tudod mit csináltál,láttad mit raktál bele.
Vagy esetleg ha találsz egy jó motort,megveszed úgy is elfogadható a történet,de honnan tudja az ember hogy az valóban jó-e,vagy csak mondta valaki????
Én abban hiszek amit láttam,és csináltam.
Vagy volt alkalmam kipróbálni,de szedtem már szét olyan motort is amivel szántottam,jónak tűnt,mégis egy kalap sz@r volt az egész,úgyhogy ez a kipróbálásos dolog is kicsit lutri.
Hát igazából a történetét tudo akitől én vette a 4755 öst ahoz kapta alkatrészként egy fél trakit egy quad range es régi trakit az eleje hiányzott a váltó összetörve. Ő mondta hogy ez egy gyári füzött rövid otor volt alig pár száz órát ment a tsz ben és összetört a váltója, utána lassan megbontogatták.
A traktorral nem vágott át nagyon jól üzemel 2 éve ami hibája volt azt előre közölte megcsináltuk azóta megy a gép. Igy szerintem a motorral sem vág át mert miért tenné? A Motor most került tavasszal haza tőle, igazából egy önindtó, meg egy turbó kéne rá és beinditható állapotban van. Igazából meg kéne nézetned egy hozzáértővel. Kb ennyit tudok róla elmondani.Nem tartom meg mert valszeg a 4755 ös is eladó sorba kerül őszre, lesz helyette egy hevederes ha minden jól megy meg egy kisebb JD.
Másnak ms ötlete, verziója?
Hallottam olyat, hogy Szlovákiából 2.700.000-ért komplett új motort lehet kapni.
Valós ez?
Válasz #901. hozzászólásra
Milyen állapotban van? Az előző motorra is rászaladt nemkevés pénz + a váltót is felújítottuk, nem szeretnénk tovább szopni a géppel, jó lenne már hadrendbe állítani :)
Ezért merült fel az új motor, mint lehetőség.
Nekem van egy komplett motor eladó: hengerfejestől adagolóstól mindenestől
Komplett új blkokkot hol és mennyiért lehetne 4650eshez szerezni?
)
(felújítottuk a meglévőt 3. köszörülésen esett túl és kettétört benne a főtengely
A választ előre is köszi.
Válasz #897. hozzászólásra

Hali!
Nekem van magyar nyelvű diagnosztikai könyvem, ha gondolod...
Válasz #897. hozzászólásra
Én nekiállnék szétszedni.
Azt tudom hogy nem könnyen áll neki az ember ,de nekem gyanus a kuplungharangban lévő fémcső,vagy valami belső gond lehet szerintem és ezért nem tud felépűlni a nyomás.
De ne hallgass rám,mert ha mégse akkor szidni fogsz:)
Válasz #896. hozzászólásra
Semmi változás projektben, szombaton amit ajánlottál megcsináltam, apró darabokra szedtem a kuplung szelepházat, de semmi rendellenességet nem találtam.
A kardán kuplung vezetéket lezártam, semmi változás, ha lessz időm szépen sorba megyek az összes külső olajvezetéken hátha sikerül meghatározni a hiba helyét.
Jelenleg hibernáltam az effektív fizaikai beavatkozásokat, mivel vetni kell. Ha esetleg beugrik egy egy ötlet dobd fel ide a fórumra.
Válasz #895. hozzászólásra
Van valami újdoság a szerkezettel????
Válasz #894. hozzászólásra
OK
Válasz #893. hozzászólásra
holnap 10 óra körül csörögj rám ha gondolod!
Válasz #892. hozzászólásra
nem látom át az olaj utját, mi állítja be a nyomást a feltöltő sziv, oldalán. A kulung szelepházban lévő nyomászabályzó szelepet is cseréltem.
Válasz #890. hozzászólásra
Ha minden sebességben kicsi a nyomásod,indúlj el a szívóág elejénél,és így tovább.Hosszadalmas lenne leírkálni itt.Lehet dugulás,lehet hogy farsot szív,stb.
igen kihalt ez a fórum
Üdv mindenkinek:
Segítséget kérnék a John Deere guruktól.
Olyan szégyen ért a 4650-el, hogy nincs hidraulika nyomás. A feltöltő szivattyú zsír új, ennek ellenére a sys press oldali nyomás csak 1-3 bár a magasnyomású mérőponton pedig habos levegős olajat nyom de nem 120 bárral.
Minden ötlet jól jöhet.
Segítsetek!!! égetős a tavaszi munka.
Válasz #888. hozzászólásra
Akkor nincs más hátra,mint elöre..
Válasz #887. hozzászólásra
Szerintem Én már találkoztam mindennel
Válasz #884. hozzászólásra
Találkoztál már ilyennel,vagy csak nekem van ilyen szerencsém?
Válasz #883. hozzászólásra

meglepő de nem tipusos a hiba!
Válasz #880. hozzászólásra

na azt hiába huzod attól jó hogy nem állt el !semmi köze a a bajnak
Válasz #880. hozzászólásra
Egyszer volt,hol nem volt,az óperenciás tengeren is túl,volt egy 40 éves szerelő,aki szerint szét kell szedni,és meg kell csinálni.............
A 4630-as második garnitúra hátsó gumiját dúrja le 3 év alatt. Az első egy Uniroyal pár volt azt garanciába visszacserélték, ráfizetéssel vettünk egy Taurus Point 70-est. Kezdenek a körmök ugyanúgy elválni. Tapasztalat? Másnál nem csinálja ezt a Johni? nem egész 900 üzemóra után..Nehogy már egy 32 éves gép megcsúfolja az új gumit. 2 barral megyünk állandóan,belső gumival.Hasonló észrevétel valakinél? üdv Gábor
Válasz #881. hozzászólásra
csemegézem
megkaptam köszönöm
Válasz #852. hozzászólásra
Hali!
Átküldtem a listát!
Válasz #878. hozzászólásra
Hol volt,hol nem volt, volt egyszer egy 35éves hidraulika szivattyú,amiböl a hátulján szivárog az olaj...A négy csavaron tudtam húzni egy keveset,de nem szűnik meg...
Válasz #877. hozzászólásra

azt is adhatod mellé
Válasz #876. hozzászólásra
Maximálisan működőképes mindkettő,ezért sajnálom.Az ekét is azzal hoztam haza ma.
De ha megszorulok alkatrésszel,muszáj lesz nekiesnem.
Válasz #872. hozzászólásra
Van rá esély,legalábbis a házra,mert foncsort Én is úgy vettem már kétszer is.
Tartó megvan a fülkén????
Válasz #875. hozzászólásra

vagy mégis
Válasz #873. hozzászólásra
azokat nem érné meg szétszedni!!
Válasz #869. hozzászólásra




Még a 40-eseket is kicsit sajnálom,de muszáj lesz
Válasz #871. hozzászólásra

Haaaaaaaaaaaaaaaaaa
Válasz #870. hozzászólásra







hahahhahahaha
én nem vagyok ötágú!!!
na viccet félre téve hozzám vághatnál két darabb hátsó felső fülke lámpa házat!égő nem muszály!!vona
Válasz #869. hozzászólásra



BŰŰŰŰŰN!!!!!!!!!!!!
Vasárnap irány a templom,és gyónni!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #867. hozzászólásra










Ez semmi!!!
Látnád az enyémet!!!!! Még a festése is eredeti szép!!!!
Válasz #866. hozzászólásra


én is kótyavetyéltem!!!!
Válasz #865. hozzászólásra




Elég silány alibi
van nekem felni !szebb mint a te német felnid

Válasz #864. hozzászólásra



Úgynéz ki hogy csütörtökön hozzuk haza a 4640-est,ebből is a második lesz már ez.
Különben tényleg elgondolkodtam rajta hogy nyakonvágom az egyik gépet,mert annyi alkatrészt keresnek nálam,hogy elmondani se tudom.
Csak mindig azon vagyok,hogy sajnálom,mert ha összefelé teszem,csak traktor marad.Így is sokat elkótyavetyéltek már hülyeségek miatt.
Válasz #864. hozzászólásra













tudod mióta tervezem hogy felhivlak!!!!!!!
nincs hozzá energiám sokszor!!!!
na ez gyenge ürügy volt
Válasz #862. hozzászólásra

vazze annyi ebben a xarban a cuc se szeri se száma!!!
a lényeg nálad van!!
illetve hogy mi van nálad!!