Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Mi történt Brüsszelben? Ezekről tárgyalt a NAK elnök
Papp Zsolt György mellett ott volt Cseh Tibor, a MAGOSZ főtitkára is.
Hirdetés
275 hozzászólás
Válasz Pippó89 #124. hozzászólásáraÚgy úgy.
Válasz bubu13 #123. hozzászólásáraRakd be. Kukoricában szoktuk kivenni.
Hali kalaszosnal a ferdeben a kozbenső lemezt szoktatok hasznalni???
Válasz bubu13 #113. hozzászólásáraA km óra a váltó tetejében lévő iniciátorról kapja a jelet, azt nézzétek meg. Ferdét fel teljesen, takaró lemez le a váltó felől, akkor már látszik az érzékelő. Ha nincs eltörve és világít is, akkor csak be kell állítani. A lényeg hogy minél közelebb legyen a foghoz, de ellenőrizzétek inkább többször, nehogy két fog közé tekerjétek be, mert rögtön elnyírja. A piros elvileg csak azt jelzi hogy áram alatt van.
Válasz bubu13 #120. hozzászólásáraAzokra nem. E-mail a nevemre kattintva tudsz írni.
Válasz GREVEN #118. hozzászólásáraA sebesseget nem mutatja + a kalaszvisszahordon a jelado pirosan vilagit. Valami otlet??? Am koszi a segitseget, esetleg email cimet adsz???
Válasz Pötyesz #112. hozzászólásáraEgyáltalán minek is van az?Ne tegyél rá!
Válasz bubu13 #116. hozzászólásáraNekünk sose tekert még föl semmit ha bent volt minden léc. Szerintem ez akkor történhetne meg ha csak a fogazott van bent., de mivel a sima is bent van az húzza folyamatosan.
Mi vágtunk már vele így 2 méteres rozsot is, gond nélkül.
Kosárcsere? Gyakorlat teszi a mestert. Nekünk így a 10+ szezon után már pár óra. 1 nap alatt megvan a ferde le, kosárcsere, lemezelés, ferde föl akció.
Ferde ki, felső burkolat le, két oldalán a nyílásnál alul van 1-1 kis lemezke, 2-2 csavar fogja, aminek az alsó szerelőnyílás nekiütközik azt kivenni. Fával két szélén alátámasztani a kosarat,hogy ha leesik ne akadjon a taréjokba.Elég annyival magasabb fahasáb, hogy a taréj fölött tartsa. Középen padlóval megemelem a kosarat, csavarok ki és már jön is kifele.
Visszafele is hasonló, csak ott először az első csavarokat kell betenni és úgy középen padlóval meg egy fakockával felnyomni a kosarat a helyére és betenni a hátsó két csavart.
Berakásnál néha szívat a jobb szélén a dob alatt egy csavarfej,amibe megakad a kosár, azt ki szoktuk venni. Azt a deknit fogja amin a gabonakosár állítókarja jön ki kívülre. Mi lefixáltuk a toklászoló lemezeket már, nem szenvedünk azzal a rúddal meg karral.
Ha kérdésed van megpróbálok segíteni.
Válasz bubu13 #116. hozzászólásáraGabonahoz teli kell. Kalibralnai nem kell, kicserélni munkás ferde le stb
Válasz GREVEN #115. hozzászólásáraBuzanal nem tekeri fel??? Valaki azt mondta h a fogazottat le kell szerelni mert különben feltekeri
Dobkosarat nehez kicserelni????
Válasz bubu13 #114. hozzászólásáraMi sose kalibráljuk a kosarat. Nem is jól mutat bent,de úgy saccra beállítjuk, ha hagy rajta összébb vesszük, ha nagyon töri nyitunk.
Mi úgy csináljuk,gabonánál bent van mind a két léc garnitúra, sima is meg fogazott is. Napra kukoricánál kiszedjük a simákat, a csavarjait meg vissza behajtjuk, furat ne menjen teli kosszal.
Válasz bubu13 #113. hozzászólására+ búzára az utoverorol a fogazott lécet v a teli lapatokat kell leszerelni??? Dobkosar csere utan kell ujrakalibralni valamit?? Koszi
Hali a km/h nem mukodik a tx 66on, + a kalaszvisszahordo oldalt pirosan vilagit, tud valaki segiteni???
Üdv. Olyan kérdésem lenne, hogy a 6 méteres vágóasztalon kinek mennyi kaszaleszorító van? Gyárilag ha minden igaz 20 de mivan akkor ha én kevesebbet teszek rá?
Üdv. A motorba 15w-40es disel motorolaj 23l.váltó hajtómü 80w-90 14l Oldalhajtás 80w-90 7-7l Hidraulika hidrosztatika H46 20-20l Kasza hajtás 80w90 0,6l.Lehet más is Castrol Totál stb.
Üdv A magyar nyelv a 2000 év után van ha csak nem cseréltek EPRONT benne.Lehetséges hogy az Agrotec tud segiteni.
Válasz bubu13 #108. hozzászólásárahttp://investkft.hu/akciok/akcios-kenoanyagok
hello
ki miyen olajat használ a tx 66-ba? motor, váltó, lehajtás, hidraulika? csak ambra? vagy lehet más is? köszi
1998 as tx 66 monitorjában van magyar nyelv???
Válasz Claastra. #105. hozzászólásáraKöszi mester.
Ez az asztal csx 6 ládás kombányon volt, mondjuk állítólag az 5 ládás csx felfogatása is ilyen, ez a tx 63 felfogásához képest mibe különbözhet?
Elképzelhető , hogy más szögbe áll, meg a kihajtásnak is más a fordulta, vagy egyszerűen csak szélesebb, ezt esetleg nem tudja valaki?
Válasz Sötét Paraszt #103. hozzászólásáraaz oros(linamar) gyártotta ,2-3 éve elvitték lengyelországba
Úraim!
Asztal emelés panel meghalt tx63 és kellene egy másik...
New holland kukorica adaptert hol gyártják?
Alkatrész van hozzá agrotecen kívül is?
http://www.agrarkereso.hu/galeria/?ad=239473
TX 66 milyen motorfordulatn dolgozik?
Válasz Claastra. #99. hozzászólásáraTudomásom szerint nincs.
Válasz Béres László #98. hozzászólásárahivj 06203339210
Válasz Béres László #98. hozzászólásáraüléskapcsoló nincs benne?
Válasz quados #97. hozzászólásáraMár próbáltam de hiába.
Válasz Béres László #96. hozzászólásáraferde alatt a visszaforgató mikrokapcsolókat mozgasd meg és mennifog
Helló. Valaki találkozott már TX66 nál,h nem akarja bekapcsolni a ferdét?
Vezérlőtömböt kimértük jó. Kapcsoló gombnál áram van. Viszont a relléig nem megy el az áram. Kábelszakadás nincs. Csatlakozók jók. Esetleg valahol letilthat?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #93. hozzászólásáraGondolom aki szop vele esetleg erti hehe.
Válasz Sötét Paraszt #92. hozzászólásáraKart hatrahuzva nem csinal semmit aztan kicsit elore meg hatra mozditva elindul hatra is.
Válasz Sötét Paraszt #92. hozzászólásáraLapos a hátsó gumi, vagy csapágyas és hátrafelé szorulMég 1 ilyen kérdést? "Nem annyira akar hátrafelé menni"
Tx nem annyira akar hatrafele menni mint elore nem a kartamaszba lehet valami szar?
Válasz Pilátus #90. hozzászólásáraA fülkébe a jobb oldali konzolba lévő panelre gondolok. A kapcsolók alatt amik vannak. Annak a csatlakozók lábai szoktak letörni.
Egy panel már vadi új,hányadik panelt nézzem ha sz emből állok?
Válasz Pilátus #88. hozzászólásáraA panelen van 2 db csatlakozó annak a lábain nézd meg a forrasztást
TX-ben találtunk hibát rendesen és kicsit kezdünk tanácstalanok lenni.
Belülről a panelről nem lehet állítani a szecskázót a szelelőt és a dobfordulatot.Kívülről kézzel minden müködtethető
Ezt már mi is cseréltük komplett
Válasz Pötyesz #81. hozzászólásáraA ferdefelhordó szög érzékelő csatlakozojánál lehet kontakt hiba. A fülke alatt a lépcső felől.
Válasz GREVEN #84. hozzászólásáraIgen, ezért okoz fejtörést, mivel működnie kellene, de mégsem teszi. De azért köszi a segítséget!
Válasz Pötyesz #83. hozzászólásáraHát igy hirtelen nem ugrik be semmi. Érzékelö alja nem koszos vagy pokhálos? Valami pedig a keresztirányu szintezéssel vagy szenzorral. Ha zug müködnie kellene.
Válasz GREVEN #82. hozzászólásáraZúg mind a kettő, ha közelítem felé a kezem akkor változik a hangja is. A piros nem villog egyáltalán, a másik két programozásnál a zöld villog amennyit a könyv ír, de ennél semmi pedig majd egy percig tartottam a gombokat. Ha átteszem a talajkövetést S re és elbillentem akkor sem szintezi ki magát csak mozog fel le, úgy hogy berángatja az egész kombájnt. Az asztal billentés érzékelőnek lehet köze hozzá?
Válasz Pötyesz #81. hozzászólásáraŐŐŐŐ. Olyat próbáltál már hogy az asztalt elbillented egyik oldalirányba teljesen. Majd elkezded a tarló magasság állító potival süllyeszteni Ultrasonic módban? Ott szépen korrigálnia kellene neki vízszint irányba.
Jártunk ugy hogy pók beszötte a a szenzor figyelőjét és nem látott az egyik oldalon. Ette a földet taligaszámra mire megtaláltuk.
Ha müködnek a figyelők van nekik halk elektromos hangjuk. Zúgnak vagy zizegnek. Ultrasonic poti előtt kis lámpa nem villog? Az hibakódot jelez ha baja van.
Igen tisztelt fórum társak. Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet rávanni a tx 66 ost, hogy az ultrasonisc vezérelje az asztalt? Az ultrasonic működik, talajszint programozás megvan, talajnyomás programozás sikerül, de az ultrasonicokt nem akarja, pedig úgy csináltam ahogy a könyvben le van írva. Valami ötletet szivesen fogadnék!
Válasz D-032a #77. hozzászólásáraIlyenkor fej fájásom van!Nem tudom hogy pl 750-vagy 800 fordulatot adjak meg!Kosárhézagnak meg 8-4mm kilépőt!Aki gépet vesz,"gondolom"van olyan bátor,próbálkozni kellene valami beállítással,vagy ha annyira "kezdő" mert lehet,akkor meg jobb ha maga mellé vesz olyat,pár napig,aki csinálta már!Ha elromlik a határban,akkor Net-en várja majd hogy hogy húzassa haza?
Válasz patakigyorgy0825 #75. hozzászólására
Válasz patakigyorgy0825 #75. hozzászólásáraIlyen kérdésre nincs jó válasz. Ez olyan mintha azt kérdezné valaki mennyi egy hektár föld ára. Sőt meg attól is sokrétűbb.
Válasz medikus #76. hozzászólásáraBakker "mester" ... , már megint? Ilyenkor hasfájásod van vagy fogfájásod?
Belepofázok ebbe is , mert nehogy már ne merjenek lassan ilyesmit kérdezni!
Ha valaki kérdez egy ajánlott gyári beállítást , vagy a gyakorlatban alkalmazott beállítást ami bevált valakinek , akkor az nem azt jelenti ,hogy hektárokon keresztül vakon úgy akar menni! Ha igen az meg az ő dolga.
Neked unalmas vagy bosszantó tizedszer is leírni a megoldásokat , de senki nem az anyja hasában tanulta.
Aki nem ismeri a típust annak egy-két támpont is nagy segítség. Hába van olyan kombájn a szomszédban , ha annak a kezelője szeret beszólogatni és genyózni.
Nem kell azzal jönni megint , hogy úgy nem lehet aratni ahogyan 200 kilóméterről megírják neki. Nem mondta hogy úgy fog aratni!
Sokszor a beszólásra leütött karakter mennyisége futná a kérdezett megoldást, vagy bármi pozitív dolgot. Mit ér a tudás besavanyítva egy befőttes üvegbe?
Tudom , többször adsz tanácsot mint nem , de ez a most ide került tx 66-os ember mit gondoljon a fórumról?
A te mottód:
"Ki minek nem mestere, elrontója az annak"
Az enyém inkább az lenne:
"Az igazi mester nem nevel tanítványokat, hanem csak mestereket."
Válasz patakigyorgy0825 #75. hozzászólásáraAnnyinak,hogy tiszta mag jöjjön a tartályba!!!!!!!!!!!!