Fórum

Milyen pótkocsit vegyek? 

Létrehozta: Edem, 2008-07-15 19:26:33

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #1687 zsozsi51 | 2018-09-13 07:39:36

    Válasz dagadtmadar #1658. hozzászólására

    HBP-207.... ritka mint a fehér holló, de 3 oldalra billent, és 4,5m hosszú, nem 4,2 mint az MBP 6,5.

  • Válasz » #1686 N.. Tamás | 2018-09-11 21:54:19

    Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni, tanácsot adni?? Kilátásban van egy metalfact-os 711/3as forgózsámoloys pótkocsi, viszont most nagyon elgondolkadtunk a tandem változatáról! Legalábbis az eladó hírtelen olyat tudna adni és előnyöket mondott ami mellette szólna. Viszont abszolút nincs tapasztalatom tandemtengelyes pótkocsiról! Esetleg tudnátok tanácsot adni melyik lenne jobb választás???

  • Válasz » #1685 Gergő_53838 | 2018-08-06 21:50:57

  • Válasz » #1684 Büresz | 2018-08-06 21:22:46

    Válasz Gergő_53838 #1683. hozzászólására

    Akkor új. 19000 euróért láttam én is.

  • Válasz » #1683 Gergő_53838 | 2018-08-06 21:20:11

  • Válasz » #1682 Büresz | 2018-08-06 21:01:16

  • Válasz » #1681 Büresz | 2018-08-06 20:59:57

    Válasz Gergő_53838 #1680. hozzászólására

    Mennyiért vetted ha nem titok? Én is szemezgettem vele, de a hl kocsimat tuningoltam helyette kicsit.

  • Válasz » #1680 Gergő_53838 | 2018-08-06 20:34:34

    Válasz .Feco. #1676. hozzászólására

    Értem köszi,akkor nem csináltam rossz vételt :)

  • Válasz » #1679 szanberg | 2018-08-06 20:34:19

    Válasz Sötét Paraszt #1677. hozzászólására

    Azt még elbírja probléma nélkül

  • Válasz » #1678 JD 4630 | 2018-08-06 20:32:57

    Válasz Sötét Paraszt #1677. hozzászólására

    Biztos össztömegre értette csak rosszul fogalmazott.

    Másrészről a hajam befonnám ha 12 t-kal kéne kocsizni, még az öreg szarvasból se fér rá 3 ürítés.

  • Válasz » #1677 Sötét Paraszt | 2018-08-06 20:23:09

    Válasz .Feco. #1676. hozzászólására

    18 tonnát raksz rá, akkor nem 1,3 szorra terheled?

  • Válasz » #1676 .Feco. | 2018-08-06 19:49:37

    Válasz Gergő_53838 #1675. hozzászólására

    Ha azt hiszed hogy HW és a hivatalos súly 1,5-1,9x-ere terheled akkor igen... ha max 18 tonnát raksz rá meg ésszel használod.(pl nem próbálod hatra a felragadt 25 tonna májas trágyát a traktor megugratasaval megindítani meg ilyenek) akkor örök élet meg egy nap...

  • Válasz » #1675 Gergő_53838 | 2018-08-06 16:29:34

    fliegl dk 180 valakinek vélemény tapasztalat ? igaz hogy reped a váza, törik ?

  • Válasz » #1674 csoppika | 2018-08-04 23:22:07

    Válasz Sk Laci #1672. hozzászólására

    Már mindegy... Győzött a gomba...

  • Válasz » #1673 rigás | 2018-08-04 22:18:52

    Válasz dagadtmadar #1669. hozzászólására
    Értem akkor HW kilőve! :)
    Mint írtam a Bss-t csak látásból ismerem a vázszerkezete hasonlít a HW-hez vagyis erősebb rugalmasabb mint az MBP merev zártszelvény váza ami ennél fogva hajlamosabb a törésre.
    Igazából szerintem az MBP egyetlen előnye, hogy van hozzá alkatrész.
    Már ugye, ha kell hozzá...smile biggrin

  • Válasz » #1672 Sk Laci | 2018-08-04 20:10:16

    Válasz csoppika #1665. hozzászólására

    Be kelet volna festened a fa oldalakat UV és vízálló színtelen festékel. Valamilyen Jonson nevü, de ha akarod holnap megnézem pontosan a festék nevét.

  • Válasz » #1671 dagadtmadar | 2018-08-04 18:40:27

    Válasz csoppika #1670. hozzászólására

    Élőben még nem csak fotón nekem nagyon hajaz az mbp-re szélességben... de ha tévedek akkor az ötlet elvétve :D

  • Válasz » #1670 csoppika | 2018-08-04 17:41:09

    Válasz dagadtmadar #1669. hozzászólására

    Ezt a 7 tonnást már nézted közelről?

  • Válasz » #1669 dagadtmadar | 2018-08-04 17:34:49

    Válasz rigás #1668. hozzászólására

    Azért lenne nekünk töléketes a bss 700 vagy mbp 6,5 mert ugye csak a gyümölcsös van azt kiszolgálná ha napi szinten az 5-6 szedő 1 kocsival megszed.
    A másik télen meg amikor lehet erdőről hordana fát oda meg nem a legcélszerűbb a széles pótkocsi.
    6-8 m3 fa kényelmesen ráfér.
    Almából is megelégszek ha napi 70-80q el tudok vinni (22km az oda vissza út) ugye a billentésnél kb 1/3-a legurul :D
    Egyenlőre a kis 80-as húzná...

  • Válasz » #1668 rigás | 2018-08-04 16:51:03

    Válasz dagadtmadar #1658. hozzászólására

    Jó a bss csak itt kevés van belőle ergo nincs minden sarkon hozzá alkatrész.
    Miért nem felel meg a Hw 6011 van hozzá minden egy felmagasítózott kamionkerekesre átalakított igényesen felújított még kis túlzással tudja is azt amit írtál.
    Ja és könnyebben gurul mint az mbp (a bss-t nem ismerem csal látásból :)) idén aratáskor 70-80 mázsa búzával egy 50-es mtz könnyedén vitte, igaz jó úton.

  • Válasz » #1667 csoppika | 2018-08-04 16:46:02

    Válasz csoppika #1666. hozzászólására

    Most ez van raktáron. A régi telóm nem volt vmi fényes...smile biggrin

  • Válasz » #1666 csoppika | 2018-08-04 16:45:16

  • Válasz » #1665 csoppika | 2018-08-04 16:43:22

    Válasz Sk Laci #1664. hozzászólására

    100-as oldala van...
    Mivel nálam nincs tető alatt, már kicsit betegek...(a gomba meg a fenyő nem haverok...) De elvileg ősszel lesz rá profil oldal készlet... Így univerzálisabban tudom majd használni...smile thumbup

  • Válasz » #1664 Sk Laci | 2018-08-04 16:26:14

    Válasz dagadtmadar #1662. hozzászólására

    Milyen traktorod van? Ha van legaláb 77-80 lovas traktorod, akor inkáb egy BSS P93S modelt. Ez egy 9 tonás 2 oldalara bilentős model. 12 tonát is képes elvini /ésszel/, de én 10-11 tona közöt rakok rá búzából nagyob távolsági szállitásnál. Az általam említet modelből volt a legtöb legyártva, rengeteg fut még ma is, ha egyszer ilyen pótot rendbeteszel, úgymond örökös. Nekem 4 ilyen pótom volt felújítva, eből 2 eladtam, Egyiket Csöpike vete meg. Kérd meg tegyen fel neked képet, hogy lásad milyen pótról van szó. 240x495 a rakfelület, gyárilag ha jól emlékszem 75 cm magos oldalak voltak, az enyémen a felújitotakat 100-110 oldalakal vanak.

  • Válasz » #1663 csoppika | 2018-08-04 15:53:31

    Válasz dagadtmadar #1662. hozzászólására

    Azt nem mondom, hogy a felépítmény(oldalak) nem új. Hisz kint ezek fa oldalakkal futnak... De gondolom a többi részébe nem öltek 100 ezreket...smile sweatdrop
    A gyári gumiméret sem bírna el 90q-t

  • Válasz » #1662 dagadtmadar | 2018-08-04 15:32:13

    Válasz csoppika #1661. hozzászólására

    értem lehet marad egy közepesen jó állapotú 6.5-es és majd rendberakjuk csendesen úgy mint eddig minden mást ami a portára került...
    Valóban semmi értelmét nem látom annak h lefestettek egy rozsdása vasat majd felújított néve el van adva és a hibákat még csam észre sem veszi az ember csak akkor mikor már késő vagy nagyon kellene a munkaeszköz...

  • Válasz » #1661 csoppika | 2018-08-04 12:01:18

    Válasz csoppika #1660. hozzászólására

    A 7 tonnásra max 8-at mernék tenni, de amin egy munkahenger van, arra lehet annyit sem...

  • Válasz » #1660 csoppika | 2018-08-04 12:00:17

    Válasz dagadtmadar #1658. hozzászólására

    Szlovákba biztosan van, más nem bontva...
    Ha a Zsóótinál lested, ott pár éve haver friss vizsgás kocsit nézett szakadt fékmunkahenger porvédővel...
    Amúgy SK Lacit kérdezd, hogy volt-e kint ebből 3 oldalra billenős, 8 tonnásból is eddig csak 1 ilyen 3 oldalast láttam hirdetni...

  • Válasz » #1659 dagadtmadar | 2018-08-04 11:18:17

    Válasz dagadtmadar #1658. hozzászólására

    Üdv!

    Senkienek semmi tapasztalata tanácsa? :O

  • Válasz » #1658 dagadtmadar | 2018-07-29 11:40:31

    Üdv!

    Használt, de felújított BSS 700 típusú pótkocsiról kinek mi a véleménye?
    alkatrészt lehet hozzá kapni ha valami meghibásodik?
    A mi kis gazdaságunkat egy ilyen típus tökéletesen kiszolgálná.
    a MBP 6,5 a másik kinézett típus, de jobban tetszik a 3 oldalra billentés :D

  • Válasz » #1657 fexco | 2018-07-20 08:22:53

    Válasz szanberg #1654. hozzászólására

    igen,az övéké2tengelyes.

  • Válasz » #1656 szanberg | 2018-07-19 23:47:04

  • Válasz » #1655 szanberg | 2018-07-19 23:45:11

    Válasz ermike #1648. hozzászólására

    ZDT tandemből lett volna készleten egyetlen egy darab magasítva fullosan, de arra most nem tudtunk elkülöníteni forintot, így elmentem megnéztem ezt, látok olyat amit másképpen csinálnék rajta de alapvetően teccik, kezet rá, elintéztek minden papírmunkát névre írták miegymás oszt cső. Nekem most ez is fontos volt mert egy percem sincsen szabad és nem is lesz.

    Tegnap pedig elugrottam érte a 6497-essel, hajnal 2-kor indultam 5:30-felé oda értem, egy óra elment ott még kutyafej szereléssel meg átadásátvétel ésatöbbi aztán 10:30-kor már itthon is voltam, igaz 6497-es 54-55-el megy ugye, nem mentem fúrón de 50-re volt lőve a tempómat így királyúl haladtamsmile thumbup

    Ja igen, odavissza összesen több mint 350km-et letoltam trakival a minap így hehe

  • Válasz » #1654 szanberg | 2018-07-19 23:41:45

    Válasz fexco #1639. hozzászólására

    Ezekből a 2 tengelyesek visznek 22 tonnákat, ez 3 tengelyes amit hoztam erre ha kell több is ráfér.... de nem ez a lényeg, ha épen úgy jön ki elviszi és semmi gond, egyébként lehetlesz ésszel is pakolni úgy hogy haladsz is, tehát van is rajta meg nem is túlsok, illetve könnyű anyagnál zab tönköly napraforgó stbstb…. pedig színig lehet púpozni ezekből sosem lehet elég sokat elvinni egyszerre. Nehéz időkben ha végképpen bajos nem visszük ki de ha csak félig pakolom szerintem nagygép elhúzza sárban is és már akkor is bőven haladós lesz a szállítás, nem EB7-est húz a nagygép érted.

  • Válasz » #1653 *** HM *** | 2018-07-19 21:24:33

    Tandemeken a hátsó girnyó fajta húzatóval hány t lehet húzni? smile wacko

  • Válasz » #1652 Drisa | 2018-07-19 18:53:40

    Válasz .Feco. #1647. hozzászólására

    Szippantó, szinte csak úton menne...

  • Válasz » #1651 Sk Laci | 2018-07-19 18:30:41

    Válasz ermike #1648. hozzászólására
    Legjobb a kiállitáson kinézni, ha van megfelelő, és egyből lefoglalni.

  • Válasz » #1650 határjáró | 2018-07-19 17:58:02

    Válasz ermike #1648. hozzászólására

    Pronar pótokra is várni kell.

  • Válasz » #1649 *** HM *** | 2018-07-19 15:54:33

    Válasz ermike #1648. hozzászólására

    Nagy cégnél sincs bent sehol semmi?

  • Válasz » #1648 ermike | 2018-07-19 15:50:08

    Már én sem tudom mi legyen még februárban rendeltem egy metaltechet, 20 t ásat és még most sincs itt, arra gondoltam szarok rá inkább veszek még egy fliegel zdmk 200 asat a másik mellé legalább egyforma lesz, fliegl-t megkérdeztem, ár kis alkuval tűrhető lenne de a szállítási határidő 20 hét !!! smile angrysmile angrysmile angrysmile angrysmile angrysmile sadsmile sadsmile sadsmile sad

    hát nem egyszerű a történet, van 3000 euróért drágább áron egy branther fulll fulll fulll lehet inkább az lesz!

    Elképesztő hogy mi van a pótkocsi piacon,,,,,

  • Válasz » #1647 .Feco. | 2018-07-19 14:57:33

    Válasz Drisa #1646. hozzászólására

    Jaj, értem... két tengelyesnel nem nagyon láttam meg ilyet csak kamionkocsikon, szerintem egyértelműen rosszabb egyenetlen talajon mint a tandem... ha az egyik tengely dombra mászik a másikról lekerül a teher, így akar durrdefekt vagy tengelytörés is lehet... a tandem esetén mindig el van osztva a tömeg... viszont több hely kell a kerek és a plató között..

  • Válasz » #1646 Drisa | 2018-07-19 12:54:25

    Válasz .Feco. #1641. hozzászólására

    De én nem forgó zsámolyost dupla tengelyest kérdezek ám, van olyan ahol hátul két tengely van a kocsi alatt és nem tandem rendszerű hanem két különálló tengely...

  • Válasz » #1645 Sz_Pisti | 2018-07-19 11:48:20

    Válasz .Feco. #1643. hozzászólására

    Szomszédban úgy használják a 2 tengelyes Krampe kocsikat, hogy mindegyik mögé még van akasztva egy forgózsámolyos kocsi is, mindkettő az égig magasítva

  • Válasz » #1644 bandigh | 2018-07-19 11:47:51

    Válasz .Feco. #1643. hozzászólására

    A billentéshez annyit h a kis flieglt pont oldalra döntötték mindig mert a hátulja le volt kötve spanival, mert rossz úton üresen hajlos volt kiakadni a helyétől smile sad Persze hátra kénylemesebb lett volna használni. Mondhuk itt jól jött volna a légrugó, annál nincs ilyen baj, nem pattog üresen

  • Válasz » #1643 .Feco. | 2018-07-19 11:40:39

    Válasz Paulus #1642. hozzászólására

    a hidraulikus támasztóláb kényelmi célokat szolgál, nem arra van, hogy rakottan akasztgass. Ezt a Joskin külön kiemeli, hogy egyáltalán nem javasolják hogy vészhelyzet kivételével rakottan akaszd le. Ha elsüllyed vagy megmoccan és elborul sosem veszed vissza! A másikról annyit hogy a tandemek 99%-a hátrafelé (is vagy csak) billent, így mögé nem nagyon kell akasztani már mást. Ami billent hétra azt célszerű úgy használni, akkor is ha tudna oldalra is...

  • Válasz » #1642 Paulus | 2018-07-19 11:26:06

    Válasz .Feco. #1641. hozzászólására

    Kis pontosítás:
    1. Hidraulikus támasztólábbal akár rakottan is le tudsz akasztani. Több gyártónál is létezik ilyen.
    2. Tudsz mögé akasztani egy ugyanilyen méretű forgózsámolyost, így megmarad az az előnye, hogy ráterhel a traktorra, így az nagyobb vonóerőt képes kifejteni.

  • Válasz » #1641 .Feco. | 2018-07-19 10:25:51

    Válasz Drisa #1638. hozzászólására

    egyértelműen a tandem! két ellenérv van csupán: rakottan nem tudod leakasztani és nem tudsz belőle kettőt egymás után rakni. Ezen kívűl csak előnye van: sokkal jobb menettulajdonságok, ráterhel a gép hátuljára így az nagyobbat fog, irányíthatóbb, nem akad el olyan könnyen, ugyanaz a gép 30-40%-al nagyobb hasznos terhet képes elhúzni mint forgózsámoyos kocsiknál...

  • Válasz » #1640 fexco | 2018-07-19 10:23:54

    Válasz szanberg #1619. hozzászólására

    ezt mongyuk észrevettem én is,nemkevesetkell kell várni.amikor vettük még a békebeli időkba a mtzket,akkor volt a jóvilág:készleten volt vagy10darab,oszt a 10ből kisasoltam amelyiket én akartam.AMÚGY MOST VAN ILYEN????smile confused

  • Válasz » #1639 fexco | 2018-07-19 10:16:30

    Válasz szanberg #1631. hozzászólására

    akik aratnak nekünk,azok is erre a szezonra vettek egy ilyen kétttengelyeset.búzából ugy megpupizták,hogy ketten igazitottuk ki a sarkait,még egy kicsi folyott is le,amikor lassan belement egy kis godörbe,231mázsa.goodyear gumik,9,5báron.smile w00t

  • Válasz » #1638 Drisa | 2018-07-19 09:34:44

    Milyen tengely kiosztás a jobb a tandem vagy a dupla tengely? 99% föld és aszfalt úton menne.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro Nova Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroinform
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
SzerszámX Webáruház
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bükkhegyi András
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Győri Agroker Zrt.
Használt Agrogép Kft.
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
Intradelog Kkt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
[bezárás x]