Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
- Gépkönyvek és más gépszerelési könyvek új
- MTZ 1221 traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Rába Steiger traktorok új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Szója termesztése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Glifozát új
- MTZ traktorok utólagos felturbózása új
Cikkajánló

20 százalékkal kevesebb uniós forrás a magyar agráriumnak?
Nagy István szerint Brüsszel új költségvetési javaslata tönkretenné az európai...
670 hozzászólás
Válasz #119. hozzászólásra Köszönöm! Megnyugodtam,hogy nem maradt benne hűtővíz! Ebben a mínuszos időben a -8C-s hűtővíz is tönkreteheti -15C -nál!
nem kevés az a viz mennyiség mert a gyári értéke 9,7 liter
3 hónapja leengedtem a -8C fokos hűtővizet Perkins motoros Claas Corsar kombájnomról. A hűtő alján van a csap és furcsállottam,hogy a motoron nem találtam csapot! 9liter hűtővíz folyt le,ez nem kevés? 52 le motor ,nem nagy ,leeresztés előtt hiányzott belőle kb. 1 liter.10 liter nem kevés?
Kedves PTO!

voolt ilyen hogy ilyen helyre hivtak engem is mert ilyenekkel foglalkozom.normális mert ugy tudsz izzítani hogy mielőtt indítasz addig kell fordítani a kulcsot hogy ne tekerjen az önidító
Válasz #115. hozzászólásra
nem normális, azért, mert már inditózás előtt kellene h izzitson. Nekem kap áramot, csak üzemanyagot nem vagyis nem eleget.
Válasz #114. hozzászólásra
Szia! Neked is csak önindítózás közben kezd izzítani a torokizzító? Nekem csak az önindítóval együtt kap áramot, tehát akkor kezd izzítani amikor tekertetem az önindítóval, normális ez? Mert így elég akksi igényes a dolog.
az a gond hogy:az üzemanyag vezeték, ami a gyertyára vezet az egyik üzemanyag szürő szuportjának a tetejére van csatlakoztatva. Ez ugyebár nyomás alatt van, de az a nyomás ami van a rendszerben nem elég ahhoz, hogy miután kinyit a szelep a gyertyán elegendő üzemanyag jusson be (kivettem a gyertyát és megnéztem)magától csak 3-4 cm es láng keletkezik, ha rápumpáltam a kézi szivattyúval mindjárt szép láng keletkezett. Az egy dolog lenne, hogy mihelyt inditozok akkor már kap üzemanyagot, de abból se lesz normális láng, mert szivja is el azonnal.
Válasz #112. hozzászólásra
nem az enyémről volt szó visszább, az enyém indul -6-7 ig, csak azalatt nem akarodzik neki mert nem izzit rendesenn.
Válasz #111. hozzászólásra
még mindig nem indul könnyen a gép?
Üdv. valakinek volt már olyan gondja, hogy nem izzitott rendesen, mert nem kapott elég üzemanyagot az izzógyertya? (1006 os modell)
Okés, köszi!
Hát most leesett a hó le van takarva a gép ha elolvad akkor kicsomagoljuk és rendbe kapjuk.
06-30/5279-062 Perkins specialista!
Válasz #107. hozzászólásra
a magasnyomasu pompan (adagolon)a tulfojo reszbe van egy gojos szelep ez ha beragad tulnyomas keletkezik a rencerbe es akor ijet csinal mint amit irtal.A bemenetnel is van egy gyuszu szuro az ha dugul akkor nincs ereje a gepnek.
Válasz #105. hozzászólásra
de ez csak akkor hibája ha elsőre beindul csak dadogva le is áll utána... mert nem kap elég naftát mert dugult ha ez nem igy volt akkor én 90% ot mondok porlasztora!!! de majd meséld el mi volt a baja!
Válasz #105. hozzászólásra
Remélhetöleg,de a nehéz indulás általában nem ilyen egyszerü,de talán!
Válasz #104. hozzászólásra

Jah filteres, akkor az cserés lesz, utána rem megjavul!
Válasz #102. hozzászólásra
Szerintem az filteres és cserélni kell.
Válasz #101. hozzászólásra
Hát akkor máshol keresgélj hiba után.Mondom én -5 -ig nem használom és jár mint az anker óra!Porlasztó,és ha már kint van kompressziómérés.
Válasz #100. hozzászólásra
Igen a szűrő akján láttunk dzsuvát ugyhogy holnap ki lesz takarítva
Válasz #99. hozzászólásra
Azt néztük meg először és az teljesen ép, és kivettük ugy is izzítottunk és meleg volt.
Válasz #98. hozzászólásra
szerintem eza gyertya az utolsó!!
porlaszto ha nem porlaszt akkor megint nem indul azt kiszed megnézet próba padon hogy mennyire kopottak!!! mert ha cask egy pisil akkor már nehezen indul ha ez is jók akkor meg adagoló de a porlaszto csucsokat nézesd meg!!! jah meg persze nehogy ugy járj mint én hogy nekem nh jol beindult 10mp ig aztán meg dadogott mert gázolajszűrő elvotl dugulva a finom szűrő!!!
Válasz #98. hozzászólásra

Ebben van egy izzószál amire csöpög a nafta,lehet hogy már elégett!
Válasz #96. hozzászólásra

Ma levettem és jött rajta rendesen folyt kifele teljes csövön. Arra gyanakodtunk először hogy ezen a gyertyán belül nem lehet valami eltömődve?
Válasz #95. hozzászólásra

Miért ne????Nekem a kis fergában régi Perkins motor van 7000 üó-val de -5 -ben is indul izzitás nélkül.
Válasz #95. hozzászólásra
nehézkes indulásnak millió oka lehet!!! nem csak izzógyertya amugy meg azt a csövet ami rá megy ki kel takaritani mert az elszokott rakodni mivel nyáron nem használod aztán ellenőrizni nyom e bele anyagot!!!
Válasz #94. hozzászólásra
Igen a légtorokban van. Ilyen mélyére nem nyúltunk a dolgoknak de szerintem nem lehet hogy baja legyen 5500 óra után. Vagy mégis ilyesmi baja lehet?
Válasz #93. hozzászólásra
Az a légtorokban és ugy hivják lángizzófáklya.Kompresszió?adagoló?porlasztó?
Üdv,


Nekem van egy olyan problémám hogy: A trakiba van egy 4 hengeres perkins motor 5500 ü.ó. van benne és már +5 fokban is nehézkesen indul. Az izzítógyertya jó. ( olyan izzítógyertya van benne hogy a közepére egy gázolajcső van rákötve gyárilag. Ilyet még nem láttam , ezért nem is tudom hogy hogy működik! )
Ha valaki tudna esetleg segíteni azt nagyon megköszönném.
Válasz #91. hozzászólásra
Ez még a ..... politika készitenek felfele az árakra benünket!!!
Moderálta: (3932) 2013-11-07 13:42:41
Válasz #89. hozzászólásra
és lehet kötni is 3500-re vagy csak igéret?
Válasz #88. hozzászólásra
Jól mondod!!!!
Más meg már 1 hónapja oszt meg szoroz h. mekkorát fog kaszálni! :-))))))
Válasz #87. hozzászólásra
2800-3500
Válasz #86. hozzászólásra
Az biztos de még sokat alszik kint 12-15t.
Válasz #85. hozzászólásra
50-120 között de van aki 150-et vár, de az árral gondok lesznek, arra mennyit igérnek?
Kukoricából meglesz a rekord? Mit gondoltok?
Válasz #84. hozzászólásra
Milyen termés látszik nálatok ?
Válasz #83. hozzászólásra
én naprára 16 és kukira 17-tel állok ki
Válasz #78. hozzászólásra
Én a vetömag eladástól a termény értékesitésig bezárólag mindent tudok nyujtani a partnereimnek!!!
Válasz #80. hozzászólásra
Ez így van!
Tavaly nem tudtak mit kérni a kombájnosok látták,h. milyen fos a termés a homokon.
Válasz #79. hozzászólásra
Pedig vitte mint a szart!
Válasz #77. hozzászólásra
Nálunk aránylag a jó minöségü földeken nagyobb a haszon is !!!! Szerintem nálunk ezért drágább minden!!!! A kuki 20 napra 18ezer lessz.
Válasz #78. hozzászólásra
Mi ez a kép, nehogy má egy 701-est elhuzzon egy fendt
Válasz #76. hozzászólásra
Jólvan tudjuk Te erős vagy.Ő meg mit akar azzal az 1 Megával, nem sok vizet zavar, a levesedbe nem köp bele.
Válasz #74. hozzászólásra
Én igazán 10 éve az aratásbol élek rengeteg munkám van több gazdát el se vállaltam mifelénk egyébként mindenki 15-ért vágta és nem én jöttem ki az árral mások találták ki,egyébként volt aki alám igért
Válasz #75. hozzászólásra
Nekem nincs félnivalóm !!!!
Válasz #74. hozzászólásra
Hát akkor ő 1 GENYA! A maga javára fordítja más szorult helyzetét. De hát ez sem új a nap alatt!
Majd jövőre meg aládvág meglátod!
Válasz #73. hozzászólásra
Hát ez igaz !!!!! Csakk egy komoly vállalkozó nem egy évre tessz fel mindent!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #72. hozzászólásra
Nincs azzal gond ha drága a gyerek. Míg hívják. Idei évet ki kell használni. Nem volt hülye!
Csak legyen meg neki a napi betevő!
Válasz #67. hozzászólásra
Nálunk 17500-alat nem aratot senki de érdekes módon a megás 20000 ft vágta !!!!!!!
Válasz #70. hozzászólásra
A zöldre emlékztem tehát deutz -fahr