Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Milyen vis maior változások léptek életbe?
A szabályozás a folyamatban lévő ügyekre is alkalmazandó.
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.
Előzmény: urbo9 #4123 hozzászólása
nekem volt hogy a gorgok az elsohajtasbol leragadtak.es csak kezi vezerlesel mukodot.
Előzmény: gyorsjozska #3803 hozzászólása
bontot alkatreszek fuzesgyarmat herceg imi maskulomben valtoba tugorgok mtz tol sok paszol.
Előzmény: Árkus Ádám #3342 hozzászólása
az elso kerek meghajtas automataja nagyon egyszeru megoldas. Hasonlitani tudom a bickli(kerekpar) hatsokerek szabadonfutojaval ,van bene nehany gorgo mint amijen a kupcsapagyokba van.Ha a hatso kerek nem tolja az elejet akkor agorgok beikelodnek es elkezd huzni.ha blokolod eszt a szabadonfutot akor mindig huz meg hatramenetben is.
Előzmény: Árkus Ádám #3227 hozzászólása
Hat ezek a kepek nagy segitseget nyujtanak minden ZT snek Profi hegesztesek.Hol terem az ijen inox
cso.?Gratulalok a munkahoz W LACI
Előzmény: #412 hozzászólása
szerintem senkinek sem adott semit , elvettek kipergetek,Rosz ev volt Egesz nyaron etetni kelet hogy ne pusztuljon ehen , a naprarol lett egy kis mez
Előzmény: #220 hozzászólása
Elke hegeszto palca 8000ft egy doboz ugy 2.5kg uzlete valogatja.ahol mezogep alkatreszeket arulnak.trfoval is lehet konyen hegeszteni
Veszel egy szerelo vasat (pajszert) megtamasztod a gerendaba es megemeled vele a ledito kereket ha mozog ??, ugyanugy elorol a szijtarcsanal is.Meg a hoszanti lotyogest is meglehet nezni
álasz #2653 hozzászólásra Nekem volt ojan hogy rezget es mindig kirazodtak a karter felfogato csavarok ,en a fotengejt okolom ,mert egyszer besult es biszos megcsavarodot mert utana kezdte csinalni megkene nezni a nyugvo persejeket is ,mert az is csinal ijet
Előzmény: #2564 hozzászólása
vedd le a valto tetejet es sk mindenre ra jossz. vagy irj egy tel szamot.
Előzmény: #2562 hozzászólása
Mi a baja a valtodnak ?
Előzmény: #412 hozzászólása
30kg
Előzmény: #2560 hozzászólása
Sot nagyon fontos ,le kene alitsa a forgast a valtomube hogy zajmentesen lehesen valtani
Előzmény: #2552 hozzászólása
a fogaslecen kell nyujtani 1/2 kort vagy 1. ,2
Előzmény: #1174 hozzászólása
3 mm es furat az egy kicsit nagy . eleglene 2 mm. en lefestettem a 2.5 mm es furatu tarcsakat hogy tomogyon a furat es eleg jol szuperal.
Előzmény: #2314 hozzászólása
szecsenybe bisztosan kapsz , mas nyomolap nem paszol.
0748698636
Előzmény: #109 hozzászólása
komplektald az olajat a hidraulika rendszerbe.
Előzmény: #473 hozzászólása
Jelentos fogyasztas csokentest ertem el .Az MTZ t a nagy diofa arnyekaba parkoltam Arnyekba 37 c fok oszt elmenttem sorozni. es a nafta nem fogyot ,csak a sor.
Előzmény: #146 hozzászólása
es ugy remlik a dolog hogy ,kromacel (inox)kutyuk (fuvokak) voltak a karburatorba es az mint katalizator mukodot (reakcio elosegito ,gyorsito)
Előzmény: #24 hozzászólása
A neten itt valahl olvastam hogy Amerikaba gyartotak karburatort mejkbe kelet vizet teni es 30% fogy ,csokenes volt emiat az olajcegek hoyg elrontsak a meset bekevertek a benzint Pb.tetraetilel . es a hatas megszunt , emlekszem a 80 evekre volt sok autoban ojan vizes uveg ami bugyborekolt es a goz (para )bement a karburatorba de hogy mtnit fogyasztot ??.
Előzmény: #25308 hozzászólása
osze tolt alapotba 60 cm
Előzmény: #2241 hozzászólása
Ha a szervo szivatyu nem OK akkor se kuplung se fek se direkcio (kormany) nincsen . Az MTZ szevo szivatyu aza C 14 aszt h . az OK enekem ojan van de en kulon tartajbol jaratom mert meguntam levegoztetni es kapot egy 5. lit. tartajt oszt kesz.
Előzmény: #2123 hozzászólása
Az elmondotak alapjan , kb a kisegito tekercs az aloreszbol a ludas. mert az huza be a kapcsolo relet.amit te kezel nyomsz oda.Az a vekony huzalos tekercs, az aloreszbe.
Előzmény: #2130 hozzászólása
Kis munkaval ra lehet tent az MTZ et a C 14 es jelzesut , az eredetiert elkernek 60 ezret .az MTZ meg ugy 14 ezer.alakitasal egyut nem tob25 ezernel.
Előzmény: #2200 hozzászólása
olvasal visza itt a forumon es megleled a valadszt
Előzmény: #1129 hozzászólása
azzal is alitod a vetesi mejseget.Eredetileg hosszu szemu lanc van rajta ojan 3.5 cm a szem nagysaga ojan 10 szem hoszu. az enyem 5 odik szemnel volt rogzitve
Előzmény: #2106 hozzászólása
Mejkuti vagy ?hivtalak a skypon majd csak ossze jon a alalka.
Előzmény: #2104 hozzászólása
a masinger nincsen telepitve , facebooc meg yahoo az van ugy tudom Wagner Laci cimen.
Előzmény: #2101 hozzászólása
en nem ertek ehez a teknikahoz,ha majd megjon a segitseg akkor megprobalom.
Előzmény: #2097 hozzászólása
Szerintem ha kiveszed a butykostengejt a cseszek le hulanak de nem bisztos, le kel veni az olajteknot (kartert)alulrol. nehezen de visza lehet oket rakni , azert hogy ne ved ki a motort .De a szelephimbakat meg az emeloket ved le.mert azok bele nyomjak a cseszeket. Az a olajvezetek amejk keni a kompreszort meg az adagolot az ep onan jon a butykos t meg tarsai vonal rol , van szkaip is
Előzmény: #2092 hozzászólása
az olaj a szivatyubol a szurobe a szurobol az also olaj jaratba, inen le mindegyik nyugvo csapagyhoz ,es felfele a butykostengej csapagyaihoz . A masodik es utolso eloti butyks t. csapagynal feljon a hengerfejekhez. Ha itt lepiszkalsz a drotal akkor csak a butykos t, ig lehet. Szerintem megfordult a persej a butykostengejnel . De a hengerfej vezetonel is fenakadhat valami ,atol fug menyire tudol lepiszkalni Merd mele a drotot .,hengerfej vezeto ,vagy butyk.t, persej .
Előzmény: #2090 hozzászólása
az a koszpontosito akkor ropan osze ha vizes az olaj akkor nagyon megno az olajnyomas mert meg szapanyosodik az olaj.,es dugitja a szurot. szemej autonal vagy ojan gepnel ahol cerelheto szuro van ,van mikor lerugja a szurot.
Előzmény: #2084 hozzászólása
az en mocim szetvan ,holnap megnezem es megmondom pontosan hogy keni.
Előzmény: #2084 hozzászólása
a butykostengejt is ki lehet venni. a fogaskerek alat van 1 lemez asthiszem 10 es csavr tartja aszt kiveszed es ki jon a buytkos t. de vigyaz a cseszekre mert ha le esnek akor le kel veni a hengerfejet.De szerintem a szurobol az emlitet jaratba megy az olaj inen le a hyugvo csapagyakhoz onan a fotengej furatan a hajtokarcsapaghoz a hajtokaron fel apersejhez acsapszeghez onan a hajokar vegik kispicel a dogatyuba hogy kenye a huvejt. Felfele azt hiszem 3 hejen keni a butykost.
Előzmény: #2082 hozzászólása
igen .az also fogaskerek a butykostengejt hajtja .ot a kanyarba latszik egy kerek valami az egy vakdugo nalam oda van becsavarva egy olajszonda .ha aszt kibontod (a dugot )mogote van a rampa ,.olaj jarat..amirol beszeltem.
Előzmény: #2077 hozzászólása
ahol vanak az elenorzo csavarok ot hoszara van egy olaj furat az ojan 10mmm fi vagy tobb.a hatulso vegge a lendkereknel be van vakolva elol van bene az a szonda , a vioszajelzohoz ebe a jaratba van fentrol le furva
Előzmény: #2066 hozzászólása
Tudom hogy,, kapcsolo karmantyu "
de kerjel mar Szecsenybe egyet ,
Előzmény: #2075 hozzászólása
mind 2 hengerfej nem kap olajat?
Előzmény: #2070 hozzászólása
csinaljal ehy furu szarat ojan 30 cm est ojan5 mm vatagot vagy vegyel ha tudsz es ferjal ovatosan bele lehet sikerul egy probat meger.
Előzmény: #2065 hozzászólása
en is most generalozom a motort, draga mulatsag ,De ha vettem vola egy bontotat ,az lutri lehet jo lehet rosz. ojan 80 ba van Es piszkalja a fanaziamat egy merci motor,Lattam a valtot sot szet is szedtem szerintem 90% os .jo par IFA motort tul fog elni. most le fogom valasztani a szervo renszert ,kulon olajtartajra,igy nem kerul piszok a rendszerbe,Jo lesz a kuplungolas meg a valtas.es nem recseg a valto.
Előzmény: #2067 hozzászólása
az olajszuro magasagaban talalsz 4 csavart vagott fejut minden henger irant ott van jefurva az olaj ut a nyugvokhoz nalkunk azt lenti olajrampanak mongyak.
Ha a hengerfejnel le bontod aszt a cavart es olajvezeteket ami a himbakhoz visz az olajat ott le lehet dugni egy drotot (huzalt.)egeszen az olajrampajig.Ha ot belefujsz a levego jejentkezik a szuronel .,vagy a rampa vegiben van egy gomba ami a piros egot kapcsolja ha nincs olajnyomas Eszt a gombat ki veszed es ot is joni kel a levegonek .Enekem egyszer henger alvany pakolas csere utan nem jot fel az olaj es nem volt juk a pakolason oszt fentrol leszurtam egy drotot (4mm,fi).
Előzmény: #2063 hozzászólása
IFA motoros a ZT .d ?
Előzmény: #2061 hozzászólása
Komplekt valtot nem lattam . szejelszedettet igen .5000 volt a sz.gyuru ,3000 a kapcsolo vila .mas nem kelett. kar hogy ojan messze van.szerintem realis ara van a vasnak.
Előzmény: #2059 hozzászólása
ugy gondoltam hogy nem kel enyire szet szedni .de mar vissza fele rakom ,voltam SZecsenybe es vettem szinkron gyurut.
Előzmény: #2056 hozzászólása
Hat tipp nem erkezik , neki megyek es lebontom a diferencial muvet(hatujat)megprobalom bontani a kupkerek felol.
Előzmény: #2055 hozzászólása
Na ja ,meg meg ojat csinaltam mikor bontottam le a harangot hogy ;egettem ra 4 jukat hogy odaferjek a 4db. 24 es csavarhz ami belol van, a csokulcshoz 2 hoszabito kelett.
Előzmény: #2054 hozzászólása
A masodik sor bol az elso szegmens amejk a tlt t hajtja konyen ki jott ,miutan ki vettem a zeger bisztosito gyurut egy gorbe zeger fogoval. a bordas tengej elore fele csapagyastol jott ki. A kovetkezo reszben ki bontotam a korona anyat meg hatul a hatramenet kapcsolasnal a nagy zegert , de itt megalt a tudomany .mostmar hogyan tovab.??
Előzmény: #2053 hozzászólása
Sziasztok. Segitsegeteket kerem,mert elakadtam a 323 mas kapcsolo szekreny szereleseben. A felso fogaskerek sort kivettem.idajig ok. De a masodik sort aszt nem tudom hol kezdjem (az elejen)de hol?es hogyan .Alkatresz katalogusom van, de abol nem latom honet bomlik.segtsetek , es elore is koszonom.
Előzmény: #2046 hozzászólása
Megtanaltad a szelep vegeben a szurot akkora mint egy 6 os csavares nagyon suru.
Előzmény: #2046 hozzászólása
Ha a kormany konyen es jol mukodik akkor a szivatyu jo.a kormanymubol az olj ebe a szelepbe megy ebol meg a kuplung rasegitore.meg a fekre..de ha egyszer ki bontotad es utana jo let akor biszti ott a baj lehet kosz van az olajba ,tobszor ki kel pucolni.
Előzmény: #2042 hozzászólása
Helo ,Kelene nekem egy kapcsolo gyuru mejk a 3-4 est kapcsolja.Ugynezki mint egy szinkron gyuru de ez acelbol van.