Valószínű nem itt a baj csak a bizonyosság miatt! Ez a méret amit hézagolókkal kell beállítani! A beütött méret és a hézagolóknak ezt kell adni! (82,8)
Akkor kerül a befecskendezés kezdete a gyári értékre! Ha kevesebb akkor hamarabb kezd befecskendezni, ha nagyobb akkor később!
Válasz Payer Ádám #2888. hozzászólásáraAzt nem hiszem hogy annyival kissebb! A vezérmű bütyke már szerintem nyomó ütemben áll azért kevesebb annyival!
Az amkor annyi mikor nem emel a bütyök!
Válasz horvi #2887. hozzászólásáraNem bírtam magammal, leszedtem. Azt hiszem meg is van a hiba. Ki van kopva a gáz rudazatát mozgató kar háza. A dúsító elvére is sikerült rájönnöm, gyakorlatilag automata, ha minden igaz. Holnap felperselyezem. A vezérműtengely bütyke és az adagoló közti táv 5,8mmel kisebb mint ami be van ütve az adagoló mellé? Létezik ez, hogy ennyire sok??
Válasz Payer Ádám #2882. hozzászólásáraDe most hogy jobban megnézem ez már azt hiszem a blokkban a szabályzó darabja! Holnap délután előkeresem ezt dúsítót és lefotózom!
Válasz Payer Ádám #2881. hozzászólásáraEz a rúd belemegy a blokkba és ez egy retesz az adagoló szabályzó rúdja végén! Ha be van nyomva akkor hátrébb engedi a szabályzó rudat amikor tökig rá van húzva a gáz! Ha a gázt visszább veszik akkor újra zár a retesz! Az enyém ha nem nyomom be akkor kb 15-20 mp tekertetés után kezd el pöfögni ha benyomom akkor kb 2 mp! A zetorokon is volt ehez hasonló dúsító az adagolón!
Válasz horvi #2880. hozzászólásáraAz enyémen nincs ilyen. Mondjuk a burkolatot bontottan vettem. Viszont van egy ilyen alkatrész ami nem tudom hogy mi lehet a funkciója.
Válasz Payer Ádám #2878. hozzászólására
Ez a kis rúd engedi a töltést nagyobbra állítani és az elő befecskendezést is feljebb állítani a könnyebb indítás érdekében!
Ezt előszeretettel törik le és akkor csak a burkolat alatt nyomható be! Tapasztalat hogy nagyságrendekkel könnyebben indul ha ez működik rendesen! Főleg hidegebb időben!
A másik amin már túl vagyok az izzító gyertyák! Én is csepel izzítóval vettem és hiába izzítottam addig amíg a visszajelző beizzott nem akart indulni! Sokkal tovább kellett izzítani hogy a visszajelző szinte már fehéren izzott! Az oka hogy a csepel izzító rövidebb mint a sajátja és nem ér be az égéstérbe! Miután kicsréltem és megcsináltam a dúsítót szinte küllőre indul még télen is!
A csepel és a saját izzító!
Remélem tudtam segíteni de ha tudok még bármiben nagyon szívesen segítek!
Üdv!
Válasz Payer Ádám #2878. hozzászólásáraA vezérlő bütyök és a blokk teteje közötti méret! Azért ütik bele gyárilag mert ehez kell a hézagolást hozzáigazítani az adagoló alatt! Ha az adagolót derékszögben egy sík lapra felállítod akkor a sík lap és az adagoló felfekvő felülete között annyinak kell lenni ami bevan ütve a blokkba!
A dúsítót mindjárt kimegyek lefotózom!
Üdv!
Tehát a vezérműtengelyen lévő bütyök és az adagoló pereme közötti távolságnak kell lennie ennek a számnak, ha jól értelmezem. Az izzítás működik rendesen, viszont ezt a dúsítót nem tudom, hogy hol van. Ebben tudnál útbaigazítást adni?
Az adagoló melletti szám beütve az a vezérmű tengely emelő bütykének a távolsága, ami az adagolót működteti! Az adagoló alá helyezett hézagoló lemezekkel lehet beállítani ezt a méretet! Az adagoló felfekvő pereme és az alsó emelő közötti távolságot ha leméred akkor adódik hogy mennyi hézagoló kell alá!
Viszont azt nem gondolom hogy ez miatt nem indul! Sokkal valószínűbb hogy ha a porlasztóhoz megy gázolaj rendesen, és mégsem indul akkor vagy izzítás vagy a motor ventilátora előtt van a dúsító amit teljes gázon lehet benyomni és az nincs benyomva!
Elég nehezen indulnak ezek nélkül, főleg egy összeszerelés után!
Válasz Payer Ádám #2875. hozzászólásáraNem gondolom hogy a vezérmű tengelyt tudod állítani az adagoló síkjához!Inkább az emelő tőke magassága lehet a mérvadó!(persze lehet nem jól gondolom?)Tengelyt blokkban még nem láttam odébb hézagolva!Motort cserélhetsz!Ha nem megy,hívd fel Misibátyánkat!Vagy hozd el neki!
Üdv mindenkinek!
A következő problémával fordulnék a kedves fórumozókhoz. 4 hengeres RS-09-esem van amit üzemképtelenül vettem. A motor nem indul be. Kompressziót mértem mind a 4 hengerben 25-30 bar körül van. Adagolók és a porlasztók felújítva és beállítva szakember által. A vezérlés jelen van és mégsem indul be. Az adagolók mellett 82,4 van beütve az öntvénybe, tehát a vezérműtengelynek a síktól 82,4mm-re kellene lennie, ha jól értelmeztem a korábbi hozzászólásokat. Megmértem és 89,4mm-re van a vezérműtengelyem.Ilyen esetben mi a teendő?? A lendkeréken nem találom a jelet, ahol kb a jelnek lennie kéne ott erős rozsda van egy szakaszon. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni az indításban! Ha nem tudom beindítani akkor beleteszek egy másik működőképes 2 hengeres motort. Esetleg erről valakinek vélemény???
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraElado rs09 négy henger tip top
Elérhetőségem 0630 400 1301
Képet nem sikerült valamiért feltölteni de telefonra tudok küldeni
Üdv :Gábor
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraSzia Gabor vagyok nekem is van egy traki küldök képeket telefonszámot ha érdekel hivj.
Amugy a traki Vasmegye Szaknyéron van.
Válasz mgszerelo #2867. hozzászólásáraVan egy kiskuplung,ha jól emlékszem a kardán kapcsolók mellet!Csak 2 állás! nincs bekapcsolva!Mert akkor nem megy sehova!
Hello Sziasztok. Van egy rs 09-em bárhova rakom a váltókarokat kicsit recsegnek a fogas kerekek de nem mozdúl se előre se hátra a traktor. Vélemények esetleg kuplungos vagy én csinálok valamit rosszúl.
Hello Sziasztok. Van egy rs 09-em bárhova rakom a váltókarokat kicsit recsegnek a fogas kerekek de nem mozdúl se előre se hátra a traktor. Vélemények esetleg kuplungos vagy én csinálok valamit rosszúl.
Sziasztok érdeklődni szeretnék, rendeltem 6.50 r16-OS gumit 2db a gépre de vmi oknál fogva nem érkezett meg....! A kérdésem az lenne hogy van e valakinek eladó? Vagy esetleg milyen méret tehető fel, ami még passzol rá? Előre is köszönöm szépen
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraSzia!
Kettő vagy négyhengerest keresel? Milyen felszereltséggel, milyen állapotban? Nekem Van arrafelé egy, mostanában nem sokat használom.
Sziasztok!
Keresnék megvételre egy RS-09 hidraulikával szerelve,Zalában lakom így jó lenne, ezen a tájon ,de erre nem volt elterjedve, így ami van.
Köszönöm segítségeteket. Az {:wink: orosz változata is esetleg megfelelne, de Rs jobban a szívemhez nőtt.
Válasz laszlo7534 #2847. hozzászólásáraÉn sima hajtómű olajjal hajtom . 7-8 liter kell bele , de ha nagyon lejtős terepen jársz akkor gépkönyv szerint + 2 liter a nívó fölé !
Válasz medikus #2843. hozzászólásáraAlaposan neki kell ennek feküdnöm. Megérteni a szabályozó pontos működését. Sajnos már nem találok a közelben olyan szakit, aki élből vágja a probléma orvosságát.
3443 hozzászólás
Válasz mikulangy #2892. hozzászólásáraRégi rosszból!
rs porlasztóba keresek hézagoló alátétet nyitónyomás beállításához.
Válasz Payer Ádám #2890. hozzászólására
Valószínű nem itt a baj csak a bizonyosság miatt! Ez a méret amit hézagolókkal kell beállítani! A beütött méret és a hézagolóknak ezt kell adni! (82,8)
Akkor kerül a befecskendezés kezdete a gyári értékre! Ha kevesebb akkor hamarabb kezd befecskendezni, ha nagyobb akkor később!
Üdv!
Válasz horvi #2889. hozzászólásáraIgen, nyomó ütemben van a vezérmű bütyke. Ha nem nyomó ütemben van akkor pedig 57mm körül van.
Válasz Payer Ádám #2888. hozzászólásáraAzt nem hiszem hogy annyival kissebb! A vezérmű bütyke már szerintem nyomó ütemben áll azért kevesebb annyival!
Az amkor annyi mikor nem emel a bütyök!
Válasz horvi #2887. hozzászólásáraNem bírtam magammal, leszedtem. Azt hiszem meg is van a hiba. Ki van kopva a gáz rudazatát mozgató kar háza. A dúsító elvére is sikerült rájönnöm, gyakorlatilag automata, ha minden igaz. Holnap felperselyezem. A vezérműtengely bütyke és az adagoló közti táv 5,8mmel kisebb mint ami be van ütve az adagoló mellé? Létezik ez, hogy ennyire sok??
Válasz Payer Ádám #2885. hozzászólásáraNagyon szívesen bármikor ha tudok!
Ide a fórumba nem mindig tudok feljönni de ha rámír privátban akkor igen!
Üdv!
Válasz Payer Ádám #2882. hozzászólásáraDe most hogy jobban megnézem ez már azt hiszem a blokkban a szabályzó darabja! Holnap délután előkeresem ezt dúsítót és lefotózom!
Válasz horvi #2883. hozzászólásáraItt lesz a kutya elásva. Holnap leveszem a vezérlés fedelét. Köszönöm a segítséget!!!
Válasz Payer Ádám #2882. hozzászólásáraIgen ez a dúsító egy darabja!
Válasz Payer Ádám #2881. hozzászólásáraEz a rúd belemegy a blokkba és ez egy retesz az adagoló szabályzó rúdja végén! Ha be van nyomva akkor hátrébb engedi a szabályzó rudat amikor tökig rá van húzva a gáz! Ha a gázt visszább veszik akkor újra zár a retesz! Az enyém ha nem nyomom be akkor kb 15-20 mp tekertetés után kezd el pöfögni ha benyomom akkor kb 2 mp! A zetorokon is volt ehez hasonló dúsító az adagolón!
Válasz horvi #2880. hozzászólására

Válasz horvi #2880. hozzászólásáraAz enyémen nincs ilyen. Mondjuk a burkolatot bontottan vettem. Viszont van egy ilyen alkatrész ami nem tudom hogy mi lehet a funkciója.
Válasz Payer Ádám #2878. hozzászólására

Ez a kis rúd engedi a töltést nagyobbra állítani és az elő befecskendezést is feljebb állítani a könnyebb indítás érdekében!
Ezt előszeretettel törik le és akkor csak a burkolat alatt nyomható be! Tapasztalat hogy nagyságrendekkel könnyebben indul ha ez működik rendesen! Főleg hidegebb időben!
A másik amin már túl vagyok az izzító gyertyák! Én is csepel izzítóval vettem és hiába izzítottam addig amíg a visszajelző beizzott nem akart indulni! Sokkal tovább kellett izzítani hogy a visszajelző szinte már fehéren izzott! Az oka hogy a csepel izzító rövidebb mint a sajátja és nem ér be az égéstérbe! Miután kicsréltem és megcsináltam a dúsítót szinte küllőre indul még télen is!
A csepel és a saját izzító!
Remélem tudtam segíteni de ha tudok még bármiben nagyon szívesen segítek!
Üdv!
Válasz Payer Ádám #2878. hozzászólásáraA vezérlő bütyök és a blokk teteje közötti méret! Azért ütik bele gyárilag mert ehez kell a hézagolást hozzáigazítani az adagoló alatt! Ha az adagolót derékszögben egy sík lapra felállítod akkor a sík lap és az adagoló felfekvő felülete között annyinak kell lenni ami bevan ütve a blokkba!
A dúsítót mindjárt kimegyek lefotózom!
Üdv!
Válasz horvi #2877. hozzászólásáraÜdv!
Tehát a vezérműtengelyen lévő bütyök és az adagoló pereme közötti távolságnak kell lennie ennek a számnak, ha jól értelmezem. Az izzítás működik rendesen, viszont ezt a dúsítót nem tudom, hogy hol van. Ebben tudnál útbaigazítást adni?
Válasz Payer Ádám #2875. hozzászólásáraÜdvözlet!

Az adagoló melletti szám beütve az a vezérmű tengely emelő bütykének a távolsága, ami az adagolót működteti! Az adagoló alá helyezett hézagoló lemezekkel lehet beállítani ezt a méretet! Az adagoló felfekvő pereme és az alsó emelő közötti távolságot ha leméred akkor adódik hogy mennyi hézagoló kell alá!
Viszont azt nem gondolom hogy ez miatt nem indul! Sokkal valószínűbb hogy ha a porlasztóhoz megy gázolaj rendesen, és mégsem indul akkor vagy izzítás vagy a motor ventilátora előtt van a dúsító amit teljes gázon lehet benyomni és az nincs benyomva!
Elég nehezen indulnak ezek nélkül, főleg egy összeszerelés után!
Üdv:Gábor
Válasz Payer Ádám #2875. hozzászólásáraNem gondolom hogy a vezérmű tengelyt tudod állítani az adagoló síkjához!Inkább az emelő tőke magassága lehet a mérvadó!(persze lehet nem jól gondolom?)Tengelyt blokkban még nem láttam odébb hézagolva!
Motort cserélhetsz!Ha nem megy,hívd fel Misibátyánkat!Vagy hozd el neki!
Üdv mindenkinek!
A következő problémával fordulnék a kedves fórumozókhoz. 4 hengeres RS-09-esem van amit üzemképtelenül vettem. A motor nem indul be. Kompressziót mértem mind a 4 hengerben 25-30 bar körül van. Adagolók és a porlasztók felújítva és beállítva szakember által. A vezérlés jelen van és mégsem indul be. Az adagolók mellett 82,4 van beütve az öntvénybe, tehát a vezérműtengelynek a síktól 82,4mm-re kellene lennie, ha jól értelmeztem a korábbi hozzászólásokat. Megmértem és 89,4mm-re van a vezérműtengelyem.Ilyen esetben mi a teendő?? A lendkeréken nem találom a jelet, ahol kb a jelnek lennie kéne ott erős rozsda van egy szakaszon. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni az indításban! Ha nem tudom beindítani akkor beleteszek egy másik működőképes 2 hengeres motort. Esetleg erről valakinek vélemény???
Válasz gabor.molnar1976 #2873. hozzászólásáraNem jó helyen hirdetsz!A hirdetések között jobban megtalálják!
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraElado rs09 négy henger tip top
Elérhetőségem 0630 400 1301
Képet nem sikerült valamiért feltölteni de telefonra tudok küldeni
Üdv :Gábor
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraSzia Gabor vagyok nekem is van egy traki küldök képeket telefonszámot ha érdekel hivj.
Amugy a traki Vasmegye Szaknyéron van.
Válasz mgszerelo #2867. hozzászólásáraEsetleg em kapcsol be az előre/hátramenet fokozatválasztó.
Válasz mgszerelo #2869. hozzászólásáraJobbról a kormány melletti első,vagy második!
Válasz medikus #2868. hozzászólásáraKösz szépen kipróbálom.
Válasz mgszerelo #2867. hozzászólásáraVan egy kiskuplung,ha jól emlékszem a kardán kapcsolók mellet!Csak 2 állás! nincs bekapcsolva!Mert akkor nem megy sehova!
Hello Sziasztok. Van egy rs 09-em bárhova rakom a váltókarokat kicsit recsegnek a fogas kerekek de nem mozdúl se előre se hátra a traktor. Vélemények esetleg kuplungos vagy én csinálok valamit rosszúl.


Hello Sziasztok. Van egy rs 09-em bárhova rakom a váltókarokat kicsit recsegnek a fogas kerekek de nem mozdúl se előre se hátra a traktor. Vélemények esetleg kuplungos vagy én csinálok valamit rosszúl.


Válasz Ádám_86 #2864. hozzászólásáraRokonom a boltos srác!Még nem tudom az asszony milyen programot csinál!
Válasz medikus #2863. hozzászólásáraFórumtalálkozóra jössz? Odafelé ugrok be Izsákra.
Válasz Ádám_86 #2862. hozzászólásáraCsak kérdezned kell!!!

Válasz medikus #2861. hozzászólásáraIzsákon van 1 db. Szombatig félrerakták nekem. Köszi a tippet
Válasz medikus #2859. hozzászólásárakérdezted? Köszi!
Sziasztok érdeklődni szeretnék, rendeltem 6.50 r16-OS gumit 2db a gépre de vmi oknál fogva nem érkezett meg....! A kérdésem az lenne hogy van e valakinek eladó? Vagy esetleg milyen méret tehető fel, ami még passzol rá? Előre is köszönöm szépen
Válasz Ádám_86 #2858. hozzászólásáraKérdezd meg a Nagytraktort!
Üdv!
4 hengereshez hol lehet új kinyomócsapágyat találni? Valamelyik Multicar típussal megegyezik?
Válasz zsirosbeci0411 #2855. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz nyokev #2853. hozzászólásáraSzia!
Kettő vagy négyhengerest keresel? Milyen felszereltséggel, milyen állapotban? Nekem Van arrafelé egy, mostanában nem sokat használom.
Válasz laszlo7534 #2847. hozzászólásáraNem jól irtam az oldalhajtásba nem 3 l olaj kell!Kb 5 nem emlékszem pontosan.
Válasz laszlo7534 #2847. hozzászólására18 l hajtómű olaj ! Az oldalhajtásokba 3-3 liter .Érdemes a váltót kimosni a régi olajsártól.
Sziasztok!
Keresnék megvételre egy RS-09 hidraulikával szerelve,Zalában lakom így jó lenne, ezen a tájon ,de erre nem volt elterjedve, így ami van.
Köszönöm segítségeteket. Az {:wink: orosz változata is esetleg megfelelne, de Rs jobban a szívemhez nőtt.
Válasz filep.gyula #2846. hozzászólásáraMire jutottatok?
Még nem, mivel most vettem a gépet, és eddig nem tudtam vele foglalkozni!
Válasz laszlo7534 #2849. hozzászólásáraLáttad te már mi van abban?Rengeteg fogaskerék!Visít!
Köszönöm szépen, lenne még egy kérdésem! váltó alapból hangos? Mert az enyémen elég zajos.
Válasz laszlo7534 #2847. hozzászólásáraÉn sima hajtómű olajjal hajtom . 7-8 liter kell bele , de ha nagyon lejtős terepen jársz akkor gépkönyv szerint + 2 liter a nívó fölé !
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy Rs09-be milyen váltó olaj kell, és kb hány liter? Köszönöm szépen!
Válasz medikus #2845. hozzászólásáraKöszönöm szépen, fel is hívom az illetőt!
Válasz filep.gyula #2844. hozzászólásáraAkkor hívd ezt!Duma lesz bőven,de lehet hogy rávezet a megoldásra!Ő javítja őket,itt nálunk! 70 224 4720!
Válasz medikus #2843. hozzászólásáraAlaposan neki kell ennek feküdnöm. Megérteni a szabályozó pontos működését. Sajnos már nem találok a közelben olyan szakit, aki élből vágja a probléma orvosságát.