Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR393.39 FtUSD367.51 FtCHF401.77 FtGBP459.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözlök mimdenkit,
Keresek megvételre RS 09-hez hagyma kultivátort vagy ami könnyen átalakítható. Az elsö paralelogrammához hidraulika is érdekel. A segítséget előre is köszönöm! További szép napot!
Üdv,
JF
Elérhetőségem: +36305716164
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
A hibát jelző hozzászólásra válaszolva. Elvileg a könyvből származó differenciálmű rajzon látható 17 számú elem nélkül is megy a gép. Ebben az esetben mozgatható ellenállás nélkül a kar. Igen-igen a stift kiesése is a mechanizmus hiányát eredményezi, amit írták már előttem hozzászólók.
Sok sikret a hiba feltárásához!
és kérlek oszd meg a fórumtagokkal a tapasztaltakat.
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
Üdv! Megkésve? talán, de ha nem, akkor ugye ilyen volt amit láttál, a difihiba javitásakor. Pár régi kép, ebben a témában, és természetesen a jav. könyvből is.
Sziasztok. valakit érdekel esetlegesen rs09 elsőkerék kompletten traktormintás gumival ami kb 85% os?? milyen árban mehetnek ezek igy kompletten?
Az a gyanúm hogy az én trakimnak ez nagyon nem gyári felnije... képek szerint sem... és ezért gondolom hogy a méret sem egyezik meg a gyárival..és ezért olyan mintha orra akarna bukni a traktor...
Engedd le az olajat a váltóból és az alsó deknit vedd le amiben az első és a hátsó TLT kihajtás van. (Jó sok csavar alul és még a kihajtás oldalán is fogja vagy 4-4 darab).Onnan lehet látni a difi kapcsoló villáját, illetve ha szétesett akkor a dekni aljában megtalálod a stiftet is.
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni, egy kéthengeres kis sárkányunk van amiben nem működik a difizár....Ezen a kuplung oldalon van és pedálos.Levettem a váltófedelet,de csak azt látom bent a legméllyén,hogy egy vízszintes tengelyt mozgat fel le amikor mozgatom,de semmilyen ellenállást nem tapasztalok..szerintem valami szét van akadva,de nem tudom hogy mi és hol!Ebben szeretnék segítséget,vagy hasonló tapasztalatot vagy esetleg egy olyan robbantot rajzot amin ez a jelenség megmutatkozna....Előre is köszönöm.
Válasz kisbetyar90 #3250. hozzászólására
Néha nem árt vissza olvasni,mert olyan információval is találkozhatsz,ami esetleg számodra is érdekes lehet,ha nem is pillanatnyilag!
Tisztelt medikus!
Közben, visszalapoztam megtalaltam! Elnézést kérek figyelmetlenségemért! Nem használtam még soha ilyen fórumokat és még ez új nekem! Igyekszem jobban odafigyelni majd a jövőben! Köszönöm szépen segítségeket!
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Nekem hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Fokhagymában használom egy keveset. Megőrzöm az utókornak ezt a maga idejében zseniális eszközt. Egyszer még lehet sokat fog érni. Lásd a simsonokat. Egy jó simsonért ma már a németek vagyonokat adnak. Nem meglepő a 2000 euró sem. Egyébként ha megnézed a német használtgéppiacon mennyit kérnek egy jó állapotú rs-ért meg fogsz lepődni.
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Ha lehet kapni rá újat akkor inkább vegyél ott mert megmondom őszintén én drágábban adnám mint a bolti ára. Megmarad tartaléknak mert egy időben sehol sem lehetett kapni rávaló gumit. Akkor úgy tíz éve véletlen hozzájutottam és megvettem tartaléknak.
Elméletileg nem égett le. iletve a szabályozó is jó. nem régen lett megpucolva beállítva (hozzáértő allította be).
Elméletben ha nem lenne töltésem 2-3 hidegindítást nem is bírna ki az akkumlátorom.. ha van töltésem akkor nincs vele baj. de majd szétkapom aztán átnézem ha nem jutok dülőre akkor majd a villamos ismim ránéz sőt lehet át is lesz kábelezve akkor már.. ki tudja ki kivel vagy hol van
Válasz vinchi #3232. hozzászólására
Ha az eredeti dinamó van rajta,az nem merít semmit le!Csak akkor,ha a szabályozó áramkapcsolója össze ragadt!De akkor a dinamó leég!Ezért ilyen bajod biztos nincs4
Részben rs téma. egyik nap elkezdett villogni a töltés visszajelző lámpám. majd kialudt teljesen. megnéztem kiégett az izzó..
Ma kicseréltem de igy sem jó. kábelre kötve az izzó ugy sem világít...
hajól tudom hogy nincs a rendszerben űköőkpes töltés visszajelző akkor nincs is töltés. sőt ha rá van adva az áram akkor ha jár a motor és forog a dinamó akkor le is szívja az akkumulátort??
Legközelebb vasárnap lesz rá időm hogy átnézzem mi is van a műszerfal alatt..
Kintről ami látszik az egy káosz..
Viszont zavar hogy elvileg így nincs töltésem..
Valakinek volt hasonló áram problémája?
Válasz Gepi #3229. hozzászólására
Zárlatos a forgórész,kopott a kefe + a csapágyperselyek is lógnak, 50 éves. Semmi értelme gányolni. Gazdasági totálkár.
De igen. Az enyém. Warchalowskiról tudok többet is hogy van itthon. De konkretan erről a tipusról csak ez az egy darabról tudok. Vigyázok rá. Pár hektárra használom bérmunkával együtt plusz erdő... egyenlőre megteszi.. de akarok mellé egy Mtz-t idővel.
3419 hozzászólás
Üdv mindenkinek! Felső tengelycsonkot keresek jobbost és balost, beszúrásos reteszhornyos verziót. Segítséget előre is köszönöm.
Üdvözlök mimdenkit,
Keresek megvételre RS 09-hez hagyma kultivátort vagy ami könnyen átalakítható. Az elsö paralelogrammához hidraulika is érdekel. A segítséget előre is köszönöm! További szép napot!
Üdv,
JF
Elérhetőségem: +36305716164
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
A hibát jelző hozzászólásra válaszolva. Elvileg a könyvből származó differenciálmű rajzon látható 17 számú elem nélkül is megy a gép. Ebben az esetben mozgatható ellenállás nélkül a kar. Igen-igen a stift kiesése is a mechanizmus hiányát eredményezi, amit írták már előttem hozzászólók.
Sok sikret a hiba feltárásához!
és kérlek oszd meg a fórumtagokkal a tapasztaltakat.
és a karba csatlakozó rudazat látványa egy nagyon-nagyon régi fotón. A váltó fedél nélkül, a sok ászokcsavar között, aképernyő felső ball oldalánál.
Most pedig a d.kar a könyvből.
Most jöjjön a rajz a könyvből.
sajnos nem tudtam egyben feltenni. Itt a másik oldal fotója, amin a difizár egy alkatrésze is látszik
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
Üdv! Megkésve? talán, de ha nem, akkor ugye ilyen volt amit láttál, a difihiba javitásakor. Pár régi kép, ebben a témában, és természetesen a jav. könyvből is.
Válasz buzsér #3221. hozzászólására
Én zetor öninditót használtam közdarabbal gyogrsabban hajtja
Válasz Relsaca #3258. hozzászólására
Köszi az infót,jövőhéten megnézem......Mégegyszer köszönöm!
Sziasztok. valakit érdekel esetlegesen rs09 elsőkerék kompletten traktormintás gumival ami kb 85% os?? milyen árban mehetnek ezek igy kompletten?
Az a gyanúm hogy az én trakimnak ez nagyon nem gyári felnije... képek szerint sem... és ezért gondolom hogy a méret sem egyezik meg a gyárival..és ezért olyan mintha orra akarna bukni a traktor...
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
Engedd le az olajat a váltóból és az alsó deknit vedd le amiben az első és a hátsó TLT kihajtás van. (Jó sok csavar alul és még a kihajtás oldalán is fogja vagy 4-4 darab).Onnan lehet látni a difi kapcsoló villáját, illetve ha szétesett akkor a dekni aljában megtalálod a stiftet is.
Válasz kaptarszolga #3256. hozzászólására
Fotókat tehettél volna be!
Válasz medikus #3255. hozzászólására
Köszönöm az infót,de semmi olyan dolog nincs a difizárról,ami a problémámat megoldaná...Valakinek ötlet,tapasztalat....?
Válasz kaptarszolga #3254. hozzászólására
Ha visszaolvasol,találsz alkatrész,és gépkönyvet is!
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni, egy kéthengeres kis sárkányunk van amiben nem működik a difizár....Ezen a kuplung oldalon van és pedálos.Levettem a váltófedelet,de csak azt látom bent a legméllyén,hogy egy vízszintes tengelyt mozgat fel le amikor mozgatom,de semmilyen ellenállást nem tapasztalok..szerintem valami szét van akadva,de nem tudom hogy mi és hol!Ebben szeretnék segítséget,vagy hasonló tapasztalatot vagy esetleg egy olyan robbantot rajzot amin ez a jelenség megmutatkozna....Előre is köszönöm.
Szia. Adj online áruházak, ahol lehet kapni rs09 magántulajdonban.
Válasz bazsajko #2943. hozzászólására
Kérhetnék egy telefonos elérhetőséget, az RS09 kasza érdekelne Bölcsik József vagyok 30/403-6217
Válasz kisbetyar90 #3250. hozzászólására
Néha nem árt vissza olvasni,mert olyan információval is találkozhatsz,ami esetleg számodra is érdekes lehet,ha nem is pillanatnyilag!
Válasz medikus #3246. hozzászólására
Tisztelt medikus!
Közben, visszalapoztam megtalaltam! Elnézést kérek figyelmetlenségemért! Nem használtam még soha ilyen fórumokat és még ez új nekem! Igyekszem jobban odafigyelni majd a jövőben! Köszönöm szépen segítségeket!
Válasz buzsér #3248. hozzászólására
Tisztelt Buzsér!
Nagyon szépen köszönöm!
Válasz kisbetyar90 #3245. hozzászólására igen küldök
Válasz kisbetyar90 #3245. hozzászólására igen küldök
Válasz kisbetyar90 #3245. hozzászólására
3189hstz! csak ki tudod másolni?
Válasz buzsér #2936. hozzászólására
Tisztelt buzsér!
Ha leírom az e-mail címen le tudná küldeni nekem is az rs09 124gt kezelési könyvét? kisbetyar90@gmail.com
Üdv tagok rs09 sorközművelő adapterre lenne szükségem, ha valakinek lenne eladó
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Nekem hobbiból van 4 hengeres rs traktorom. Fokhagymában használom egy keveset. Megőrzöm az utókornak ezt a maga idejében zseniális eszközt. Egyszer még lehet sokat fog érni. Lásd a simsonokat. Egy jó simsonért ma már a németek vagyonokat adnak. Nem meglepő a 2000 euró sem. Egyébként ha megnézed a német használtgéppiacon mennyit kérnek egy jó állapotú rs-ért meg fogsz lepődni.
Válasz Freeenky #3241. hozzászólására Ha lehet kapni rá újat akkor inkább vegyél ott mert megmondom őszintén én drágábban adnám mint a bolti ára. Megmarad tartaléknak mert egy időben sehol sem lehetett kapni rávaló gumit. Akkor úgy tíz éve véletlen hozzájutottam és megvettem tartaléknak.
Válasz buzsér #3240. hozzászólására
Te mennyiért adnád?
Válasz Freeenky #3239. hozzászólására
Azt hittem drágábbak. 44+fa az nem egy horror összeg. Én mindenképpen újat vennék ha szükségem lenne rá.
Válasz buzsér #3238. hozzászólására
Nem akartam újat venni,de megnéztem az árakat.
Nettó 44.000 Ft darabja az újnak.Ha belsőt is veszek ,akkor ingyen szerelik!
Válasz Freeenky #3237. hozzászólására
Ha azt mondom,hogy van 2db vadonatúl hátsó gumi az vajon mennyit ér meg neked?
Sziasztok!Nincs valakinek eladó két darab használt,de jó állapotú hátsó gumi Szeged 100km-es körzetében?
Szép napot! Rs 09 váltó kart keresnek! Lenhe valakinek eladó? A 4 és váltó kar kellene enyembol hiányzik a rugó meg a stift is oldalról!
Válasz medikus #3233. hozzászólására
Elméletileg nem égett le. iletve a szabályozó is jó. nem régen lett megpucolva beállítva (hozzáértő allította be).
Elméletben ha nem lenne töltésem 2-3 hidegindítást nem is bírna ki az akkumlátorom.. ha van töltésem akkor nincs vele baj. de majd szétkapom aztán átnézem ha nem jutok dülőre akkor majd a villamos ismim ránéz sőt lehet át is lesz kábelezve akkor már.. ki tudja ki kivel vagy hol van
Válasz buzsér #3230. hozzászólására
Hirdetnek még újat is!Barátod a Google!
Válasz vinchi #3232. hozzászólására
Ha az eredeti dinamó van rajta,az nem merít semmit le!Csak akkor,ha a szabályozó áramkapcsolója össze ragadt!De akkor a dinamó leég!Ezért ilyen bajod biztos nincs4
Részben rs téma. egyik nap elkezdett villogni a töltés visszajelző lámpám. majd kialudt teljesen. megnéztem kiégett az izzó..
Ma kicseréltem de igy sem jó. kábelre kötve az izzó ugy sem világít...
hajól tudom hogy nincs a rendszerben űköőkpes töltés visszajelző akkor nincs is töltés. sőt ha rá van adva az áram akkor ha jár a motor és forog a dinamó akkor le is szívja az akkumulátort??
Legközelebb vasárnap lesz rá időm hogy átnézzem mi is van a műszerfal alatt..
Kintről ami látszik az egy káosz..
Viszont zavar hogy elvileg így nincs töltésem..
Valakinek volt hasonló áram problémája?
Válasz buzsér #3228. hozzászólására
Vajon ide hozzánk is szállítanak??
Válasz Gepi #3229. hozzászólására
Zárlatos a forgórész,kopott a kefe + a csapágyperselyek is lógnak, 50 éves. Semmi értelme gányolni. Gazdasági totálkár.
Válasz buzsér #3228. hozzászólására
Nem lehet felújitatni az önindítót vagy nem éri meg?
Válasz vinchi #3227. hozzászólására
Itt az önindító: https://www.thu.pl/pl/p/Rozrusznik-z-reduktorem-12V/16739
Válasz medikus #3226. hozzászólására
A 4 hengeres motoron nincs dekompresszor vagyis én nem találtam rajta :D
Válasz vinchi #3225. hozzászólására
Minek?Van Dekó!
Válasz medikus #3223. hozzászólására
Mondjuk egy az egyben egy áttételes önindítót szívesen tennék rá.
Válasz buzsér #3221. hozzászólására
A multicar-é jó rá, de mintha a blendix kereket cserélni kellene.
Válasz vinchi #3222. hozzászólására
Tetejére,meg az ülésbe igen!
Válasz buzsér #3221. hozzászólására
Nekem ajánlották már a 190es merciét meg mtz önindítóját is hogy jó rá.
Önindítót keresek négyhengeres rs-hez. A multicar M25 önindítója lehet hogy jó lenne?
Válasz buzsér #3219. hozzászólására
De igen. Az enyém. Warchalowskiról tudok többet is hogy van itthon. De konkretan erről a tipusról csak ez az egy darabról tudok. Vigyázok rá. Pár hektárra használom bérmunkával együtt plusz erdő... egyenlőre megteszi.. de akarok mellé egy Mtz-t idővel.