Nem akarok beleokoskodni a nagyok dolgába de MTZ-n ha első állásba akasztom a első hajtás kapcsoló karját akkor egy szabadonfutón keresztül megy a hajtás előre. Ami akkor kapcsol be ha a hátsó kerék megkapar. Ha alapból az első híd lassabb lenne mint a hátsó akkor az állandóan olyan mintha a hátsó híd "kaparna" szóval akkor a szabadonfutó állandóan összezárna. Szóval akkor tök fölöslegesen építené bele az orosz. Ha a kart felső állásba húzzuk akkor az áttétel ugyanez marad csak a szabadonfutót kiiktatja a rendszerből és fixre összezárja a hajtást. Egyébként tényleg olyan elven működik mint a régi biciklik hátsókerék agya. Vagy tabi vagy wartburg szabadonfutója.
Válasz #335. hozzászólásra
Szeriontem szabadonfutonal mas az attetel... Vagy a golyok csak akkor mennek a helyukre, ha megfelelo fordulatszam kulonbseg van a hajto es a hajtott oldalon...
Válasz #304. hozzászólásra
Üdv. Ez nem vicc ,tényleg kevesebbet forog az eleje mint a hátulja, tudom hogy a 4WD-s gépeknek általában az eleje forog többet ,de az MTZ -nél ez fordítva van. Ha nem hiszed nézz utána, vagy forgasd le, de elég ha csak abba belegondolsz hogy ha középső állásba van a kar amikor szabadonfutós, akkor hogy hajtana.?? .
az nem tudja a 35 40et tudorkám......
habár a 40et nemtom mikor tudják?
4000es fordulaton dombról le?????
mérte már be vlk hitelesen mennyit mennek ezek 2200on???????????
ugy h csak direktbe lehet kapcsolni és csak 1,2,3 ban van összehangolva a racsnis kuplung által...4,5,6 ban elvileg szétkellene neki választani automatikusan,de kib@szottul nem működik még az ujaknál sem...
13590 hozzászólás
Válasz #335. hozzászólásra

Neked kéne belegondolnod mert amit leirtál az nagyon hülyeség.
én megmondtam...IMT-k hátulja is gyorsabb....de egyesek eszik szart....
Nem akarok beleokoskodni a nagyok dolgába de MTZ-n ha első állásba akasztom a első hajtás kapcsoló karját akkor egy szabadonfutón keresztül megy a hajtás előre. Ami akkor kapcsol be ha a hátsó kerék megkapar. Ha alapból az első híd lassabb lenne mint a hátsó akkor az állandóan olyan mintha a hátsó híd "kaparna" szóval akkor a szabadonfutó állandóan összezárna. Szóval akkor tök fölöslegesen építené bele az orosz. Ha a kart felső állásba húzzuk akkor az áttétel ugyanez marad csak a szabadonfutót kiiktatja a rendszerből és fixre összezárja a hajtást. Egyébként tényleg olyan elven működik mint a régi biciklik hátsókerék agya. Vagy tabi vagy wartburg szabadonfutója.
Válasz #336. hozzászólásra
ugy müködi kb mint a hagyományos bicaj hátsó agya.
Válasz #335. hozzászólásra
Szeriontem szabadonfutonal mas az attetel... Vagy a golyok csak akkor mennek a helyukre, ha megfelelo fordulatszam kulonbseg van a hajto es a hajtott oldalon...
Válasz #304. hozzászólásra
.
Üdv. Ez nem vicc ,tényleg kevesebbet forog az eleje mint a hátulja, tudom hogy a 4WD-s gépeknek általában az eleje forog többet ,de az MTZ -nél ez fordítva van. Ha nem hiszed nézz utána, vagy forgasd le, de elég ha csak abba belegondolsz hogy ha középső állásba van a kar amikor szabadonfutós, akkor hogy hajtana.??
Válasz #333. hozzászólásra
Elvileg átment 4 mail, mailenként 2 file, ha megvan mind mentsd le őket egy helyre és tömörítsd ki.
Válasz #332. hozzászólásra
Ahogy jónak látod.Köszönöm.
Válasz #329. hozzászólásra
Csak több mailbe tudom átküldeni rar-ba máshogy nem engedi.
Válasz #330. hozzászólásra
Magyarul Hecci magyarul,virágnyelv a magyar nem?
Válasz #329. hozzászólásra

Lencsi babával hogyan tárgyal 1 magyar paraszt gyerek?
Angolul?
Válasz #326. hozzászólásra
Küld át mailbe mert mostmár szétmegy afejem majd nekiülünk alencsi lánnyal holnap fordítani.
Válasz #326. hozzászólásra
akkor 34,37 a legnagyobbal a cseh szerint
Válasz #321. hozzászólásra
Mire gondolsz,hogy mijen az eleje,ez cseh hidas.
Válasz #324. hozzászólásra

Áttétel ill. gumi méret miatt
Válasz #324. hozzászólásra



Mennyire lejt az út.
Válasz #323. hozzászólásra
mi ez a 3 szám?
Válasz #322 hozzász
2200 1/min - 25km/h , 30km/h , 35km/h
2450 1/min - 30km/h , 35km/h , 40km/h
Válasz #317. hozzászólásra


az nem tudja a 35 40et tudorkám......
habár a 40et nemtom mikor tudják?
4000es fordulaton dombról le?????
mérte már be vlk hitelesen mennyit mennek ezek 2200on???????????
naszóvaa
2% al kevesebbet
5% al többet foroghat az eleje mint a hátulja
attól függ milyen az eleje neki
Válasz #318. hozzászólásra
Ez igy igaz! Volt nekemis 2130-as,sajnáltamis eladni.
Válasz #318. hozzászólásra
erre jönni fog 1 válasz....
legtisztább sor a JD-k 20-as,30-as,40-es szériáinak a hidromotoros elsőhajtása...semmiféle áttétel gond nincs vele
Válasz #312. hozzászólásra

és ahol igy irja?43(-) az kamu elsőhajtásos?
Válasz #312. hozzászólásra
Hajtó, hajtott,melyik-melyik?
Válasz #314. hozzászólásra
persze
lengyel nyelvet nyesem negyven esztendeje hehehehehehe
Válasz #312. hozzászólásra
Hecci te tuccc valamit!
Válasz #311. hozzászólásra
Köszi,van lengyel ismerős.
Válasz #310. hozzászólásra
biztos a fogaskerekek
nemdebár?
HMMMMM??????
Válasz #310. hozzászólásra
Hát fingom sincs mi az a 42,43,43 de van .pdf -be kezelési utasítás abból lehet mazsolázni igaz lengyelül van. Ha kell átküldöm mail-ba.
Válasz #308. hozzászólásra
Miaz 42,43,44.
14.9-24 es nemis olyan nagy a 34 colos hátsó felnikhez mérve....
Válasz #306. hozzászólásra
.....ha hátul 16.9-38 lenne rajta , de mivel nem az van????
Válasz #302. hozzászólásra

mitakarsz 14,9est rá
az eget fogod látni nem a talajt
annak a 12,4es lenne elvileg a párja ha.....ha...és ha
Válasz #303. hozzászólásra
Oda megyek gumit venni.
Válasz #300. hozzászólásra



Ja, ha ahátulja kapar az eleje meg nincs bekapcsolva.
Válasz #301. hozzászólásra
)14.9(13)-28 vagy 16.9(14)-28 pl
hazai gyártású gumikon még igy van irva(ilyen mafla parasztok miatt mint én is pl
Válasz #297. hozzászólásra
Pedig ugy nézki az lessz.
Válasz #297. hozzászólásra



mi????????????
Válasz #287. hozzászólásra
Az MTZ-nek is gyorsabb a hátulja.
Válasz #296. hozzászólásra
és kurva drága az az inditókulcs
Válasz #289. hozzászólásra
Az már 7-8 %-kal gyorsabb.
Válasz #292. hozzászólásra
Nem ezt mondtam?
De legalább az indítókulcsra John Deere van írva.
Válasz #291. hozzászólásra
14.9 ókori számozás szerint 13-as
Válasz #287. hozzászólásra
ugy h csak direktbe lehet kapcsolni és csak 1,2,3 ban van összehangolva a racsnis kuplung által...4,5,6 ban elvileg szétkellene neki választani automatikusan,de kib@szottul nem működik még az ujaknál sem...
Válasz #292. hozzászólásra
Fordítva azé jobhb vóna!
Válasz #291. hozzászólásra
Megmérte a gumis.
Válasz #286. hozzászólásra
azaz....csak JD néven fut de zetor gyártmány
Válasz #288. hozzászólásra

rohadt kicsi az a hátsó
azt meg h. 13as honét szippantottad ki?