Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kezdi elengedni azokat az orrokat, persze nem önszántából. Még mindig ragaszkodik ahhoz, hogy orosz rakéták voltak nem ukránok. Pedig már minden szövetségese mást állít, ha így folytatja az ő orrára lesz rákoppintva.
Jó, de ha én magamból indulok ki (ha hasonló pozícióban lennék), akkor addig nem mondok semmit amíg nem tudom mi történt. A lengyelek kommunikációja volt a megfelelő, mindenkit nyugalomra intettek addig amíg nincs meg a vizsgálati eredmény. De Zelenszkij, már hadát üzenet volna egyből a NATO nevében, és ez túlmegy a hibás kommunikáción. Az Ukránok külpolitikájáról meg ne is beszéljünk, csak annyit mondok, elég érdekesen tudnak kérni.
Akkor elmagyarázom egyszerűbben, tegyük fel szomszédok vagyunk, de van egy közös szemétláda szomszédunk is. Ez a szomszéd átmászik hozzám ill. rám is támad, én előveszek egy pisztolyt, önvédelemből rálövök, de elhibázom és véletlenül a szüleidet lövöm agyon. Erre én a kierkező rendőröknek mindent tagadok, sőt azt hazudok a szemét szomszéd volt. Téged meg arra ösztönöznélek hogy verjük agyon a közös szomszédot. A rendőrök meg tárgyalás ñélkül elitélik a szomszédot, mert ő a gyilkos, mert ha nem mászik át nem lett volna semmi. Persze én meg megúszom, nem kérek még elnézést sem. Ugye milyen jól hangzik.
Az egy dolog, hogy ,,átpottyant" az a rakéta, de ahogyan ezt Zelenszkij lereagálta az már gyomorforgató volt, ha rajta múlt volna csak, mára már hadban állnánk az oroszokkal. Látom nem akaródzik megérteni a mondanivalóm, itt mindenki bűnös, de jelen esetben csak az egyik fél bűneit vizsgálja mindenki, a másik bűneit meg a szőnyeg alá seperjük. Amúgy teljesen mindegy ki győz, egy biztos Ukrajna mint ország megszűnik létezni, a győztes oldal gyarmatává válik. Az ukránok csak eszközök a globális játszmában. Az infrastruktúra támadása sajnos a háború része, az amcsik ezzel szokták kezdeni minden háborújukat, bár sajnos ezzel senkinek nem szokott problémája lenni.
Igazad is lehetne, de az ukránok is tettek olyan dolgokat amiket nem szabadna elnézni akkor sem ha ők a megtámadott fél. Azt is mindenki elfelejti, hogy Zelenszkij gyakorlatilag az egész világ arcába belehazudott tegnap, és nem ez volt az első eset. Az egész nyugat + a NATO meg szemet huny minden felett amit elvileg képviselnek, az alapvető eszményüket hazudtoljak meg nap, mint nap. Ezért is írtam ,,a cél szentesíti az eszközt", az igazi morál csak másodlagos.
Nem engedik el Zelenszkij kezét, Andrzej Duda lengyel elnök elmondta: az Ukrajna ellen intézett keddi orosz légicsapások a lengyel határhoz közeli területeket is értek. Érthetőnek nevezte, hogy Ukrajna az orosz rakéták ellen légvédelmi rakétákkal is védekezett.
"Lényegében ezért a keddi incidensért az orosz fél felelős" - tette hozzá.
,,v.miért gondolod hogy a jelenlegi ellenzékből senki nem alkalmas Viktor székébe ülni..." Én megfordítanám a kérdést, szerinted ki lenne erre alkalmasabb, és miért ? Nekem lenne jelöltem, akár az igazi liberális oldalon, de őt már a sajátjai is rég kicsinálták.
Látod pont ezért nem szavaz az átlag szavazó erre az ellenzéki tömörülésre, mivel annyira különböző az összetétele ill. a politikai irányultsága, magyarán működésképtelen az ellentétek miatt. Persze szép lassan a DK marad csak az ellenzéki oldalon, ami megint csak nem jó, mert akkor ténylegesen csak feri marad. A pénzügyi támogatást meg szerintem hagyjuk, mindkét oldalnak vannak forrásai, kinek a közösből, kinek a támogatóitól. A 22-es választás is bebizonyította, hogy az (egyesült) ellenzéket le kéne kukázni, rosszabb eredményt értek el együtt, mint 4 éve külön, és ezt nehéz ráfogni a jelenlegi választási rendszerre. Tiszta lappal kéne kezdeniük, új emberekkel ill. ne arról szóljon a megújulásuk, hogy más néven (párt), de ugyan azok az arcok hirdetik a teljesen új irányt.
Az ellenzéki oldalon melyik a legerősebb párt ill. ki az elnőke? Minden pártszövetségben az erősebb párt dirigál, ez van lehet, hogy nem ferit akarja az átlag (esetleg balos érzelmű) szavazó, de ha ő a góré az ellenzéki oldalon akkor végül is kire szavazott. Ezért is mondtam ha O.V.-t le akarjátok válltani először a jelenlegi ellenzéktől kell megszabadulni (mindenkitől).
Látod pont erről az ,,agymosott" mentalitásról beszéltem, jelenleg aki próbál logikusan gondolkodni az minden esetben egyből vagy fideszes, vagy libsi, mert ugye középen senki sem állhat. Itt mindenki (mindkét oldal) birka, csak másik karámban.
Én személy szerint egyik politikai oldalt sem tartom túl sokra, de most tényleg vissza vágyuk az előző kormányt, akik jó gazdasági körülmények között sem tudtak kormányozni ill. gyakorlatilag csődbe vitték az országot. Valaki egyáltalán megnézte, kik az Orbán alternatívái, ha már annyira szabadulni akartok O.V.-től, előszőr talán az ellenzéket kéne leváltani valami normális brancsra. Azt kell mondanom jelen esetben O.V. a ,,vakok között félszemű a király". Sajnos nincs jobb, és aki ezt nem képes megérteni, az nem lát túl az orra hegyén.
Mezőgazdasági vontatónak vizsgáztatják le itt fehér rendszámosnak mondják(fekete), 70km/h -val nem mehetsz az már szabálytalan, de tud annyival menni némelyik.
Hát ez elég aggályos és nem kevésbé veszélyes, magyarul ha B jogsival rendelkező emberke vesz mondjuk pl:. JCB Fastrac-ot 200-300Le-et plusz egy 24t pótkocsit 70Km/h-val száguldozhat. Azokról a vizsgákról már nem is beszélve amit le kell rakni a traktoros vizsgán (biztonságos üzemeltetés,árurögzítés,stb.).Sokan még egy könnyű pótkocsival
sem képesek közlekedni nem egy ekkora méretű, tömegű géppel. Aki ezt engedélyezte vagy ennyire hülye vagy traktort csak képen látott. A segédmotoros kerékpárt meg kiakarták venni a B-ből pár éve mert, az emberek nem rendelkeznek megfelelő rutinnal a vezetésükhöz.
Én 0C alatt bedugom melegíteni, nem azért mert nem indul azért mert a motor meghálálja. A kopás nagy része az első hidegindításkor jelentkezik ezért nem mindegy, hogy milyen hideg a motor ill. milyen gyorsan éri el az üzemi hőfokot. Arról már nem is beszélve, hogy hamarabb lesz meleg a kabinban.
Teljesen egyetértek veled az a baj, hogy ebből a fontos dologból is pártpolitika lett. Én mindenképpen NEMMEL szavaztam volna, teljesen mindegy, hogy melyik párttal szimpatizálok. Azokat az embereket meg úgysem lehet meggyőzni akik csak a
pártjuk aktuális hülyeségét szajkózzák, csak egymás
mellet elbeszélünk. Csak még annyit fűznék hozzá, hogy a politikusaink magasról tesznek ránk tök mindegy, hogy melyik oldal és aki ezt nem látja az nagyon naiv.
Te hol kötöd meg ennyiért ? Mert 10 t felett 20000 Ft alatt nincs biztosítás, 10 t alatt mennek 6-8E forintért.
Én pótkocsim 10525kg, 525kg miatt fizetek kb. 3 szor anyit mint 10t alatt.
Teljesen így van minden amit leírtál, nagyon elvannak kapatva az emberek. Először bemész egy olyan helyre ami nagyon szar te vagy az isten, aztán meg elvárják, hogy mindig bemenj. Az udvarok 90 %-a tele van mindenféle tujákkal fákkal ami nincs levágva, pedig tudják, hogy mész. A kapuból nem hordja be a többség az az idő elmúlt, akkor inkább hív mást aki betolat. Szakadtam már bele pöcegödörbe, kútba ami addig ott sem volt (rákérdeztem előtte ) aztán meg, ja tavaly temettem be. Ha anyagi kár ér azt soha senki nem fizette ki, még rá sem kérdeznek.
Én ha szállítási nap van 100-150 km is megyek vele, de volt már 210 km is egy nap az már nagyon durva volt. Nagyon sok a szűk udvar, volt hogy a hátsó ablakon másztam ki mert az ajtót nem tudtam kinyitni. Kéttengelyes jobb lenne szállításra, de a szűk helyekre való tolatás miatt ez kizáró tényező.
Úton jobb, de sárban nagyon csúszkál (életveszélyes) semmi oldaltartás, dombon lefele a pót néha beelőz az nem jó érzés. Oldalfala nagyon gyenge erdőbe nem jó, nekem volt hogy 2 hét alatt 3
kuka lett akkor dobáltam le őket. Ha valaki jobban csak szállít vele zömében úton és lapos területen él annak tök jó.
Ha holnap azt mondanák a nekik Go home ! elszabadulna a pokol az összes a torkunknak ugrana ! Ezt az egészet már visszacsinálni lehetetlen, Európának sajnos annyi.
" 3,5 tonna össztömeget eléri. " ez a mondat pontatlan, a törvénybe is az van, hogy 3,5 tonna össztömeget meghaladja. Vagyis ha a 3,5 tonnás kisteheredet túlpakolod akkor EKÁER köteles, de ha bejelented ezzel beismered a túlsúly ezért fognak megbüntetni. Azokkal a 3,5 t-ra levizsgáztatott kisteherekkel lesz nagy gond amiknek nagy az önsúlyuk. Főleg külföldről behozott visszaminősített tehergépjárművekkel lesz gond némelyik még 500kg tiszta súlyt sem vihet papíron. A gyakorlatbon meg 30-40 q-val rohangálnak.
Komáromba csak az új típusokhoz kapsz alkatrészt vagy axiál vagy kimész Dunaszerdahelyre. Tatabányán
is van már Axiál, én régebben kb. 10 éve még Székesfehérvárról szereztem be mindent a 6245-höz.
A hatályos rendelet a Magyar Közlöny 2016. évi 87. számában olvasható
22/E. § (1) bekezdésében az „Útdíjköteles gépjárművel végzett” szövegrész helyébe az „Útdíjköteles
gépjárművel, továbbá a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművel végzett” szöveg,
Augusztus 1-jén hatályba lépő jelentős változás az adózás rendjéről szóló törvény szövegében az a kitétel, amely a 22/E. §-t kibővíti azzal, hogy az „Útdíjköteles gépjárművel végzett” szövegrész helyébe az „Útdíjköteles gépjárművel, továbbá a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművel végzett” szöveg kerül. Ezzel a törvénymódosítással az EKAER kötelezettség kiterjesztésre került a nem kockázatos termékek nem útdíjköteles járművel történő fuvarozási eseteire is , ha a megrakott gépjármű tömege a 3,5 tonnát meghaladja.
Ezt a cikket vagy nagyon rosszul fogalmazták meg vagy ha a törvénybe így kerül bele a navos pofájába fogok röhögni. Ugyanis a mgv. ill lassú jármű nem gépjármű ill. nem haszongépjármű csak simán jármű és ez más kategória. . A cikkben többször is utal az útdíjköteles járművekre csakhogy ezek gépjárművek, a 3.5 tonnás tgk. is gépjármű. Szóval az író nincs tisztában a fogalmakkal.
Mert a saját szabályaikat nem ismerik, én álltam az út mellett 1 órát mert a kpmes nem tudta, hogy fekete rendszámos trakival lehet e piros rendszámos pótot húzni. Egy órát telefonálgatott mire a központból valaki tudta a helyes választ.
Két pótkocsit csak fekete rendszámos traki húzhat, de csak akkor ha az első pót is fekete rendszámos. a második pót lehet piros rendszámos, de akkor csak 25 km/h-val mehetsz. Piros rendszámos traktorral csak egy pótot húzhatsz, ill. piros pót nem vontathat semmit. Hiába van beírva a forgalmijába akármi az akkor is szabálytalan. Csak józan paraszti ésszel gondoljuk csak végig akkor minek találták ki a fekete rendszámos trakit. Azért ne akarjunk már B-s jogsival mindent vezetni.
Nekem 2 db t16m-em van mindkettő indul könnyen a lent említett átalakításokkal, még -10 foknál is indulnak persze izzítással de a dekompresszort évek óta nem használom.
Az adagolós amúgy egy adott fordulatszámhoz ( optimális üzemi fordulatszámhoz) állítja be a mennyiséget ill. az elemek forgatásával. Az elemek forgatással állítja be, hogy mindegyik egyformán szállítson.
Így van az adagolós állítja be, de ez csak szívó motornál igaz ez a plusz szelep a megfelelő nyomáson ( több levegő a turbo miatt ) több anyagot ad. Amúgy nézd meg a füstcsavar is ugyan azt a kart állítja, mint a szabályzószelep.
Több anyagot ad neki, a szelep nélkül alsó fordulaton nagyon füstölne, ha meg alul lenne jó felül lenne gyengébb. Ez a szelep olyan mintha a füstcsavart tekergetnéd menet közben.
Előzmény: ..,-:) #90836 hozzászólása
Kezdi elengedni azokat az orrokat, persze nem önszántából. Még mindig ragaszkodik ahhoz, hogy orosz rakéták voltak nem ukránok. Pedig már minden szövetségese mást állít, ha így folytatja az ő orrára lesz rákoppintva.
Előzmény: #bandi #90829 hozzászólása
Jó, de ha én magamból indulok ki (ha hasonló pozícióban lennék), akkor addig nem mondok semmit amíg nem tudom mi történt. A lengyelek kommunikációja volt a megfelelő, mindenkit nyugalomra intettek addig amíg nincs meg a vizsgálati eredmény. De Zelenszkij, már hadát üzenet volna egyből a NATO nevében, és ez túlmegy a hibás kommunikáción. Az Ukránok külpolitikájáról meg ne is beszéljünk, csak annyit mondok, elég érdekesen tudnak kérni.
Előzmény: #bandi #90823 hozzászólása
Akkor elmagyarázom egyszerűbben, tegyük fel szomszédok vagyunk, de van egy közös szemétláda szomszédunk is. Ez a szomszéd átmászik hozzám ill. rám is támad, én előveszek egy pisztolyt, önvédelemből rálövök, de elhibázom és véletlenül a szüleidet lövöm agyon. Erre én a kierkező rendőröknek mindent tagadok, sőt azt hazudok a szemét szomszéd volt. Téged meg arra ösztönöznélek hogy verjük agyon a közös szomszédot. A rendőrök meg tárgyalás ñélkül elitélik a szomszédot, mert ő a gyilkos, mert ha nem mászik át nem lett volna semmi. Persze én meg megúszom, nem kérek még elnézést sem. Ugye milyen jól hangzik.
Előzmény: #bandi #90799 hozzászólása
Az egy dolog, hogy ,,átpottyant" az a rakéta, de ahogyan ezt Zelenszkij lereagálta az már gyomorforgató volt, ha rajta múlt volna csak, mára már hadban állnánk az oroszokkal. Látom nem akaródzik megérteni a mondanivalóm, itt mindenki bűnös, de jelen esetben csak az egyik fél bűneit vizsgálja mindenki, a másik bűneit meg a szőnyeg alá seperjük. Amúgy teljesen mindegy ki győz, egy biztos Ukrajna mint ország megszűnik létezni, a győztes oldal gyarmatává válik. Az ukránok csak eszközök a globális játszmában. Az infrastruktúra támadása sajnos a háború része, az amcsik ezzel szokták kezdeni minden háborújukat, bár sajnos ezzel senkinek nem szokott problémája lenni.
Előzmény: uff #90771 hozzászólása
Jelen esetben most van egy harmadik opció is, most az a narratíva, hogy ugyan az ukránok voltak, de az oroszok tehetnek róla.
Előzmény: Rabó001 #90751 hozzászólása
Igazad is lehetne, de az ukránok is tettek olyan dolgokat amiket nem szabadna elnézni akkor sem ha ők a megtámadott fél. Azt is mindenki elfelejti, hogy Zelenszkij gyakorlatilag az egész világ arcába belehazudott tegnap, és nem ez volt az első eset. Az egész nyugat + a NATO meg szemet huny minden felett amit elvileg képviselnek, az alapvető eszményüket hazudtoljak meg nap, mint nap. Ezért is írtam ,,a cél szentesíti az eszközt", az igazi morál csak másodlagos.
Előzmény: Mötözö #90743 hozzászólása
Nem engedik el Zelenszkij kezét, Andrzej Duda lengyel elnök elmondta: az Ukrajna ellen intézett keddi orosz légicsapások a lengyel határhoz közeli területeket is értek. Érthetőnek nevezte, hogy Ukrajna az orosz rakéták ellen légvédelmi rakétákkal is védekezett.
"Lényegében ezért a keddi incidensért az orosz fél felelős" - tette hozzá.
Mindent elnéznek az ukránoknak, most ez a van.
,,A cél szentesíti az eszközt."
Előzmény: Mihály #1109 hozzászólása
,,v.miért gondolod hogy a jelenlegi ellenzékből senki nem alkalmas Viktor székébe ülni..." Én megfordítanám a kérdést, szerinted ki lenne erre alkalmasabb, és miért ? Nekem lenne jelöltem, akár az igazi liberális oldalon, de őt már a sajátjai is rég kicsinálták.
Előzmény: .Feco. #1108 hozzászólása
Látod pont ezért nem szavaz az átlag szavazó erre az ellenzéki tömörülésre, mivel annyira különböző az összetétele ill. a politikai irányultsága, magyarán működésképtelen az ellentétek miatt. Persze szép lassan a DK marad csak az ellenzéki oldalon, ami megint csak nem jó, mert akkor ténylegesen csak feri marad. A pénzügyi támogatást meg szerintem hagyjuk, mindkét oldalnak vannak forrásai, kinek a közösből, kinek a támogatóitól. A 22-es választás is bebizonyította, hogy az (egyesült) ellenzéket le kéne kukázni, rosszabb eredményt értek el együtt, mint 4 éve külön, és ezt nehéz ráfogni a jelenlegi választási rendszerre. Tiszta lappal kéne kezdeniük, új emberekkel ill. ne arról szóljon a megújulásuk, hogy más néven (párt), de ugyan azok az arcok hirdetik a teljesen új irányt.
Előzmény: .Feco. #1105 hozzászólása
Az ellenzéki oldalon melyik a legerősebb párt ill. ki az elnőke? Minden pártszövetségben az erősebb párt dirigál, ez van lehet, hogy nem ferit akarja az átlag (esetleg balos érzelmű) szavazó, de ha ő a góré az ellenzéki oldalon akkor végül is kire szavazott. Ezért is mondtam ha O.V.-t le akarjátok válltani először a jelenlegi ellenzéktől kell megszabadulni (mindenkitől).
Előzmény: DDT #1103 hozzászólása
Látod pont erről az ,,agymosott" mentalitásról beszéltem, jelenleg aki próbál logikusan gondolkodni az minden esetben egyből vagy fideszes, vagy libsi, mert ugye középen senki sem állhat. Itt mindenki (mindkét oldal) birka, csak másik karámban.
Én személy szerint egyik politikai oldalt sem tartom túl sokra, de most tényleg vissza vágyuk az előző kormányt, akik jó gazdasági körülmények között sem tudtak kormányozni ill. gyakorlatilag csődbe vitték az országot. Valaki egyáltalán megnézte, kik az Orbán alternatívái, ha már annyira szabadulni akartok O.V.-től, előszőr talán az ellenzéket kéne leváltani valami normális brancsra. Azt kell mondanom jelen esetben O.V. a ,,vakok között félszemű a király". Sajnos nincs jobb, és aki ezt nem képes megérteni, az nem lát túl az orra hegyén.
Előzmény: medikus #459 hozzászólása
Kettő pótkocsit húzhatsz T -vel, de minek ha vehetsz egyet de kétszer akkorát és B-vel mehetsz is.
Előzmény: medikus #457 hozzászólása
Mezőgazdasági vontatónak vizsgáztatják le itt fehér rendszámosnak mondják(fekete), 70km/h -val nem mehetsz az már szabálytalan, de tud annyival menni némelyik.
Előzmény: Claaastra #452 hozzászólása
Hát ez elég aggályos és nem kevésbé veszélyes, magyarul ha B jogsival rendelkező emberke vesz mondjuk pl:. JCB Fastrac-ot 200-300Le-et plusz egy 24t pótkocsit 70Km/h-val száguldozhat. Azokról a vizsgákról már nem is beszélve amit le kell rakni a traktoros vizsgán (biztonságos üzemeltetés,árurögzítés,stb.).Sokan még egy könnyű pótkocsival
sem képesek közlekedni nem egy ekkora méretű, tömegű géppel. Aki ezt engedélyezte vagy ennyire hülye vagy traktort csak képen látott. A segédmotoros kerékpárt meg kiakarták venni a B-ből pár éve mert, az emberek nem rendelkeznek megfelelő rutinnal a vezetésükhöz.
Előzmény: Gabi3 #6598 hozzászólása
Az emlékeim szerint ez a nem megfelelő levegő nyomás visszajelző, de ha nem javítsatok ki.
Én 0C alatt bedugom melegíteni, nem azért mert nem indul azért mert a motor meghálálja. A kopás nagy része az első hidegindításkor jelentkezik ezért nem mindegy, hogy milyen hideg a motor ill. milyen gyorsan éri el az üzemi hőfokot. Arról már nem is beszélve, hogy hamarabb lesz meleg a kabinban.
Előzmény: szanberg #666 hozzászólása
Teljesen egyetértek veled az a baj, hogy ebből a fontos dologból is pártpolitika lett. Én mindenképpen NEMMEL szavaztam volna, teljesen mindegy, hogy melyik párttal szimpatizálok. Azokat az embereket meg úgysem lehet meggyőzni akik csak a
pártjuk aktuális hülyeségét szajkózzák, csak egymás
mellet elbeszélünk. Csak még annyit fűznék hozzá, hogy a politikusaink magasról tesznek ránk tök mindegy, hogy melyik oldal és aki ezt nem látja az nagyon naiv.
Előzmény: -Jaffa- #6515 hozzászólása
http://konedata.net/traktorit/zetor-zts/
Előzmény: Tomi.. #111 hozzászólása
A k&h-ra tényleg annyit dob ki.
Előzmény: Tomi.. #108 hozzászólása
Te hol kötöd meg ennyiért ? Mert 10 t felett 20000 Ft alatt nincs biztosítás, 10 t alatt mennek 6-8E forintért.
Én pótkocsim 10525kg, 525kg miatt fizetek kb. 3 szor anyit mint 10t alatt.
Előzmény: csoppika #6433 hozzászólása
ez már jó !
alkatrész katalógus pdf:
http://rolczar.com.pl/katalogi/KATALOG%20ZETOR%20ZTS%208211-16245%20EN%201.1990.pdf
Előzmény: csoppika #6433 hozzászólása
alkatrész katalógus pdf:
file:///C:/Users/d/Desktop/KATALOG%20ZETOR%20ZTS%208211-16245%20EN%201.1990.pdf
Előzmény: gjoni #594 hozzászólása
Előzmény: Kolláth Tamás #591 hozzászólása
Teljesen így van minden amit leírtál, nagyon elvannak kapatva az emberek. Először bemész egy olyan helyre ami nagyon szar te vagy az isten, aztán meg elvárják, hogy mindig bemenj. Az udvarok 90 %-a tele van mindenféle tujákkal fákkal ami nincs levágva, pedig tudják, hogy mész. A kapuból nem hordja be a többség az az idő elmúlt, akkor inkább hív mást aki betolat. Szakadtam már bele pöcegödörbe, kútba ami addig ott sem volt (rákérdeztem előtte ) aztán meg, ja tavaly temettem be. Ha anyagi kár ér azt soha senki nem fizette ki, még rá sem kérdeznek.
Előzmény: Kolláth Tamás #586 hozzászólása
Én ha szállítási nap van 100-150 km is megyek vele, de volt már 210 km is egy nap az már nagyon durva volt. Nagyon sok a szűk udvar, volt hogy a hátsó ablakon másztam ki mert az ajtót nem tudtam kinyitni. Kéttengelyes jobb lenne szállításra, de a szűk helyekre való tolatás miatt ez kizáró tényező.
Előzmény: tuborg #578 hozzászólása
Úton jobb, de sárban nagyon csúszkál (életveszélyes) semmi oldaltartás, dombon lefele a pót néha beelőz az nem jó érzés. Oldalfala nagyon gyenge erdőbe nem jó, nekem volt hogy 2 hét alatt 3
kuka lett akkor dobáltam le őket. Ha valaki jobban csak szállít vele zömében úton és lapos területen él annak tök jó.
Előzmény: Józsika #6342 hozzászólása
Rakj fel előre 16-os kisteher gumikat, ezek teherbírása duplája a fent lévőknél.
Előzmény: Józsika #6307 hozzászólása
Előzmény: Richard. #595 hozzászólása
Ha holnap azt mondanák a nekik Go home ! elszabadulna a pokol az összes a torkunknak ugrana ! Ezt az egészet már visszacsinálni lehetetlen, Európának sajnos annyi.
Előzmény: Sanyee #232 hozzászólása
" 3,5 tonna össztömeget eléri. " ez a mondat pontatlan, a törvénybe is az van, hogy 3,5 tonna össztömeget meghaladja. Vagyis ha a 3,5 tonnás kisteheredet túlpakolod akkor EKÁER köteles, de ha bejelented ezzel beismered a túlsúly ezért fognak megbüntetni. Azokkal a 3,5 t-ra levizsgáztatott kisteherekkel lesz nagy gond amiknek nagy az önsúlyuk. Főleg külföldről behozott visszaminősített tehergépjárművekkel lesz gond némelyik még 500kg tiszta súlyt sem vihet papíron. A gyakorlatbon meg 30-40 q-val rohangálnak.
Előzmény: csoppika #45169 hozzászólása
13.6r24 ( 340/85r24 ) , 18.4r34 ( 460/85r34 )
felel meg. Vagy 380/70r24 és 520/70r34 ugyan az az átmérő csak szélesebbek.
Előzmény: Myrrdin #6294 hozzászólása
Komáromba csak az új típusokhoz kapsz alkatrészt vagy axiál vagy kimész Dunaszerdahelyre. Tatabányán
is van már Axiál, én régebben kb. 10 éve még Székesfehérvárról szereztem be mindent a 6245-höz.
Előzmény: 74 Misi #6291 hozzászólása
http://konedata.net/traktorit/zetor-zts/
Előzmény: Matyi50 #214 hozzászólása
A hatályos rendelet a Magyar Közlöny 2016. évi 87. számában olvasható
22/E. § (1) bekezdésében az „Útdíjköteles gépjárművel végzett” szövegrész helyébe az „Útdíjköteles
gépjárművel, továbbá a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművel végzett” szöveg,
Előzmény: Matyi50 #211 hozzászólása
Ezt találtam máshol részlet:
Augusztus 1-jén hatályba lépő jelentős változás az adózás rendjéről szóló törvény szövegében az a kitétel, amely a 22/E. §-t kibővíti azzal, hogy az „Útdíjköteles gépjárművel végzett” szövegrész helyébe az „Útdíjköteles gépjárművel, továbbá a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművel végzett” szöveg kerül. Ezzel a törvénymódosítással az EKAER kötelezettség kiterjesztésre került a nem kockázatos termékek nem útdíjköteles járművel történő fuvarozási eseteire is , ha a megrakott gépjármű tömege a 3,5 tonnát meghaladja.
Előzmény: Matyi50 #198 hozzászólása
A sorok között olvasva ez inkább a 3.5t kisteherekre fog vonatkozni. Ezekből jó sok van ergo nagy bevétel várható a büntetésekből.
Előzmény: Matyi50 #198 hozzászólása
Ezt a cikket vagy nagyon rosszul fogalmazták meg vagy ha a törvénybe így kerül bele a navos pofájába fogok röhögni. Ugyanis a mgv. ill lassú jármű nem gépjármű ill. nem haszongépjármű csak simán jármű és ez más kategória. . A cikkben többször is utal az útdíjköteles járművekre csakhogy ezek gépjárművek, a 3.5 tonnás tgk. is gépjármű. Szóval az író nincs tisztában a fogalmakkal.
Előzmény: ..MZ/X.. #672 hozzászólása
Mert a saját szabályaikat nem ismerik, én álltam az út mellett 1 órát mert a kpmes nem tudta, hogy fekete rendszámos trakival lehet e piros rendszámos pótot húzni. Egy órát telefonálgatott mire a központból valaki tudta a helyes választ.
Két pótkocsit csak fekete rendszámos traki húzhat, de csak akkor ha az első pót is fekete rendszámos. a második pót lehet piros rendszámos, de akkor csak 25 km/h-val mehetsz. Piros rendszámos traktorral csak egy pótot húzhatsz, ill. piros pót nem vontathat semmit. Hiába van beírva a forgalmijába akármi az akkor is szabálytalan. Csak józan paraszti ésszel gondoljuk csak végig akkor minek találták ki a fekete rendszámos trakit. Azért ne akarjunk már B-s jogsival mindent vezetni.
Előzmény: stefi69 #4597 hozzászólása
Nekem 2 db t16m-em van mindkettő indul könnyen a lent említett átalakításokkal, még -10 foknál is indulnak persze izzítással de a dekompresszort évek óta nem használom.
Előzmény: Magister #4594 hozzászólása
Indul az könnyen csak kell bele egy 50-es önindító 150 ah aksi ,egy 50-es adagoló és még dekompresszort sem kell használni.
Előzmény: Batuka #1999 hozzászólása
Akkor Ő az, itt van gumi méret is.
http://www.konedata.net/Traktorit/ih433.htm
Előzmény: Batuka #1990 hozzászólása
Itt egy leírás gumikról ebben van egy táblázat a közepe táján.
http://www.kti.hu/uploads/ENSZ-EGB/gepjarmu_eloirasok/Egb106.A5.pdf
Előzmény: mtz1221 #41242 hozzászólása
De
Előzmény: Lala5995 #41238 hozzászólása
Az adagolós amúgy egy adott fordulatszámhoz ( optimális üzemi fordulatszámhoz) állítja be a mennyiséget ill. az elemek forgatásával. Az elemek forgatással állítja be, hogy mindegyik egyformán szállítson.
Előzmény: Lala5995 #41238 hozzászólása
Így van az adagolós állítja be, de ez csak szívó motornál igaz ez a plusz szelep a megfelelő nyomáson ( több levegő a turbo miatt ) több anyagot ad. Amúgy nézd meg a füstcsavar is ugyan azt a kart állítja, mint a szabályzószelep.
Előzmény: Lala5995 #41236 hozzászólása
Több anyagot ad neki, a szelep nélkül alsó fordulaton nagyon füstölne, ha meg alul lenne jó felül lenne gyengébb. Ez a szelep olyan mintha a füstcsavart tekergetnéd menet közben.
Előzmény: Akim #362 hozzászólása
Előzmény: Akim #362 hozzászólása