Válasz #10993. hozzászólásra
Nálam is áll a felniben az olaj.Mostanában kezdet folyni,még az a szerencse hogy már nem dolgozók vele.De legalább így nem kell kapkodni a szereléssel.
Válasz #10993. hozzászólásra
A nagy csavar mellet van egy kis csavar az a nívó a hidraulika tartályon,az utána töltésnél le kell engedni a munkahengert.
Ma a fővárosban voltam, Ford transittal fuvarban a kollégám Vlagyizott.
Hátulról nézve a bal felniben van olaj, kb.: fél deci
De érdekes, mert a múltkor kimostam a felnit, és pár napig nem volt benne olaj. Majd újra kezdte. A nívó csavart kitekertem és dőlt belőle az olaj. (ha jó csavart néztem) Ha jól tudom a túlöntés semminek nem tesz jót. A nem rég hidraulika olajat öntöttek utánna, mondták majd nézzem meg mert nem találták a nívót. Na felöntötték az ülésig
Válasz #10977. hozzászólásra
Elnézést A függőcsap és a trapézkar reteszkötésre gondoltam.Mert nekem is beszitált az eleje,és a retesz és a reteszház volt kikopva.Új retesz kellett reszelnem,és jó lett.
Üdvözletem
A következő kérdésre keresném a válaszokat: a T25-ös kistraktor sebváltójából csörgő, zörgő hang hallatszik, főleg akkor, amikor az irányváltót bekapcsoljuk és elindulunk vele. Ez a hang még jobban felerősödik, amikor az irányváltót hátramenetbe tesszük és így indulunk meg vele. A sebváltóban megfelelő szinten van az olaj. Előre is köszönöm a válaszokat.
Kerékösszetartást állítottam, 0-ra.sokkal jobb lett.
A gömbcsuklókat hetente tudom utána húzni.(koronás anyákat)Most műúton 6-ban teljes gázon is elviselhető a kormánya, igaz jobbra húz.
(a királycsap kicsit kottyan)
sziasztok tudnátok segiteni olyan gondom van t-25 traktorral hogy menet közbe betáncol a két elsö kerék hiába kormányzok rá meg kell állni hogy ne tappsojjon össze vissza. kicseréltem már a királycsapot királycsapperselyt gömbfejeket pitman tengyelyt ami a kormánymüházbol jön ki az a pitman akkor a csigát a kormányoszlopon aszt is kicseréltem és ugyan ugy betáncol a kerék még sik uton is valami tanácsot ha lehet kérnék
Szia!
Olajcserétől-olajcseréig bírja, egy csepp sem hiányzott még.veszek tisztítót amit a motorolajba kell tenni, majd szűrő,olajcsere.Ha szerencsém van megjavul,/remélem/.
Ha nem akkor drága hidrotőke csere.
Hali!
Én is jártam már így. Mielőtt bármit csinálsz nézd meg az olajszintet. Nekem az volt a baj. A piros lámpa még nem világított, de a nívó alján volt az olajszint.
Válasz #10969. hozzászólásra
Szét kell szedni
és kitakarítani,vagy csere.De állítani nem lehet mert olaj nyomással működik,és így mindig meg felelő a szelephézag.
Sziasztok, új vagyok a fórumon ,bár minden nap olvasom és nagyon jónak és hasznosnak tartom.
Én tavaly tuningoltam fel a kis dacos fűtését 2 db Trabant 601 hűtőrács és fél méter gégecső segítségével, az ötlet természetesen innen származik
Nekem így sikerült, és kitűnően működik:
Ezt nem gondoltam volna hogy ennyi segítségek kapok tőletek!
Nagyon jó ez a fórum, és köszönöm mindenkinek!
Nem jutnék semmire ha nem lennétek.
Egyébként a faluban van egy T25-ös, már puhatolóztam a tulajnál.(szerintem van gépkönyve,de nem adja kölcsön hogy fénymásoljam)
Egyre többen állítanak meg hogy milyen traktor ez, és hogy hol,mennyiért vettük :)
25342 hozzászólás
Válasz #10993. hozzászólásra
Nálam is áll a felniben az olaj.Mostanában kezdet folyni,még az a szerencse hogy már nem dolgozók vele.De legalább így nem kell kapkodni a szereléssel.
Ezt ők nem tudták, én meg nem mondom meg, mert sok az okos ember :)
Válasz #10993. hozzászólásra
A nagy csavar mellet van egy kis csavar az a nívó a hidraulika tartályon,az utána töltésnél le kell engedni a munkahengert.
Ma a fővárosban voltam, Ford transittal fuvarban a kollégám Vlagyizott.
Hátulról nézve a bal felniben van olaj, kb.: fél deci
De érdekes, mert a múltkor kimostam a felnit, és pár napig nem volt benne olaj. Majd újra kezdte. A nívó csavart kitekertem és dőlt belőle az olaj. (ha jó csavart néztem) Ha jól tudom a túlöntés semminek nem tesz jót. A nem rég hidraulika olajat öntöttek utánna, mondták majd nézzem meg mert nem találták a nívót. Na felöntötték az ülésig
Pakesz.Mi a helyzet a sonka olaj folyással?
Szóval ragadt rám valami
más nem olaj, zsír.
Mondom hogy tanulni járok ide :)
Ha jól tudom az a csavar húzza meg a reteszt. (éket)
Válasz #10987. hozzászólásra
Ha sikerül a kép linkje :)
felül hiányzik egy csavar a képen! Na ha a helyén van azt nagyon meg kell húzni! (én nem húztam meg elsőre jól)http://www.agroinform.com/files/usergal/agroinform_20120614121515_51000_501_DSCF2295.jpeg
Válasz #10986. hozzászólásra
értem bejelölnéd egy fényképen és eküldenéd a herpay89@freemail.hu ra igy jobban boldugolnék
Válasz #10977. hozzászólásra
A függőcsap és a trapézkar reteszkötésre gondoltam.Mert nekem is beszitált az eleje,és a retesz és a reteszház volt kikopva.Új retesz kellett reszelnem,és jó lett.
Elnézést
Válasz #10983. hozzászólásra
mert neked is betapsoltak a kerekek
Válasz #10982. hozzászólásra
Olaj nálunk is jó a váltóban, de 6-ban nagyon morog,darál a váltó. /ezt a fokozatot használjuk a legtöbbet./
Holnap megmérem neked.
Üdvözletem
A következő kérdésre keresném a válaszokat: a T25-ös kistraktor sebváltójából csörgő, zörgő hang hallatszik, főleg akkor, amikor az irányváltót bekapcsoljuk és elindulunk vele. Ez a hang még jobban felerősödik, amikor az irányváltót hátramenetbe tesszük és így indulunk meg vele. A sebváltóban megfelelő szinten van az olaj. Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz #10979. hozzászólásra
hánny centi neked a két koronás anya közepétöl a nyomtávrúd?
Válasz #10975. hozzászólásra
de ezen mit nézzek vagy hova áliccsam
Válasz #10978. hozzászólásra
Nem sok idő, azért mérd meg az összetartást.
Ha jó akkor csak amit sanyi74 javasol.
Válasz #10976. hozzászólásra
kerékösszetartásom az jó mert nem láccik a gumin h félre lenne nyalva már mindent kicseréltem a kormányba és mégis berángat
Válasz #10975. hozzászólásra
az meik ami a fülke alatt van az a irányitokar igaz az rendbe van kerékösszetartás gyárilag van belöve nincs félrekopva a gumi
Nekem is van gondom vele.
Kerékösszetartást állítottam, 0-ra.sokkal jobb lett.
A gömbcsuklókat hetente tudom utána húzni.(koronás anyákat)Most műúton 6-ban teljes gázon is elviselhető a kormánya, igaz jobbra húz.
(a királycsap kicsit kottyan)
Válasz #10974. hozzászólásra
Szia. Az irányító karóknál a reteszeket nézted?
Válasz #10973. hozzászólásra
sziasztok tudnátok segiteni olyan gondom van t-25 traktorral hogy menet közbe betáncol a két elsö kerék hiába kormányzok rá meg kell állni hogy ne tappsojjon össze vissza. kicseréltem már a királycsapot királycsapperselyt gömbfejeket pitman tengyelyt ami a kormánymüházbol jön ki az a pitman akkor a csigát a kormányoszlopon aszt is kicseréltem és ugyan ugy betáncol a kerék még sik uton is valami tanácsot ha lehet kérnék
Válasz #10972. hozzászólásra
Szia!
Olajcserétől-olajcseréig bírja, egy csepp sem hiányzott még.veszek tisztítót amit a motorolajba kell tenni, majd szűrő,olajcsere.Ha szerencsém van megjavul,/remélem/.
Ha nem akkor drága hidrotőke csere.
Válasz #10971. hozzászólásra
Hali!
Én is jártam már így. Mielőtt bármit csinálsz nézd meg az olajszintet. Nekem az volt a baj. A piros lámpa még nem világított, de a nívó alján volt az olajszint.
Válasz #10970. hozzászólásra
Értem.
Néztem neten,nekem ez elég drága ha cserélni kell :(
Válasz #10969. hozzászólásra
Szét kell szedni
és kitakarítani,vagy csere.De állítani nem lehet mert olaj nyomással működik,és így mindig meg felelő a szelephézag.
ááá
Becsattogott a kis suzukim. Szelepfedél alatt szépen muzsikál.
1.0 swift hidrotőkés, lehet azon állítani?
Válasz #10957. hozzászólásra
Megtaláltam! Köszi.
/hát ez nekünk nincs/
Válasz #10960. hozzászólásra
Árpy
Igen, nagyon jól nyomja a meleget
Válasz #10964. hozzászólásra
Kösz.
Válasz #10963. hozzászólásra
Én úgy látom hogy a vonószem és a súlytartó csőre van fel rakva.
Válasz #10955. hozzászólásra

Az ülés most került bele,egy Grammer kamion ülés
Nagyon jó, kicsivel jobban rugózik, mint a gyári
Válasz #10961. hozzászólásra
Jó szerintem is!
Bár nekem rögtön a szemem alulra szegeződött, hogy hova van kitámasztva az alja ennek a szerkezetnek. (?)
Válasz #10961. hozzászólásra
Szerintem jó.
lemaradt
Válasz #10952. hozzászólásra
Gyusza7!
Érezhetően meleget csinál a fülkében?
Válasz #10958. hozzászólásra
Szia.Mire gondolsz?
Mi a véleményetek.
Válasz #10945. hozzászólásra
Pakesz!
A 10936- os hozzászólásomnál látható képen jól látható a tárcsa fel helyezve!
Köszönöm! :))
Pont ezt terveztem.
Válasz #10952. hozzászólásra
Szia Engem igazából az ülésed érdekel hogy milyen van benne?
Válasz #10951. hozzászólásra
Na pont ilyenre gondoltál,amit rajzoltál
Válasz #10951. hozzászólásra
Bocs, de elsőre nem sikerült.
Válasz #10949. hozzászólásra



Válasz #10949. hozzászólásra
Szia!
Képet tudnál feltölteni?
Válasz #10947. hozzászólásra
Nagy melegben tárcsáztam 60-nál nem ment fel jobban.
Válasz #10938. hozzászólásra

Sziasztok, új vagyok a fórumon ,bár minden nap olvasom és nagyon jónak és hasznosnak tartom.
Én tavaly tuningoltam fel a kis dacos fűtését 2 db Trabant 601 hűtőrács és fél méter gégecső segítségével, az ötlet természetesen innen származik
Nekem így sikerült, és kitűnően működik:
Ezt nem gondoltam volna hogy ennyi segítségek kapok tőletek!
Nagyon jó ez a fórum, és köszönöm mindenkinek!
Nem jutnék semmire ha nem lennétek.
Egyébként a faluban van egy T25-ös, már puhatolóztam a tulajnál.(szerintem van gépkönyve,de nem adja kölcsön hogy fénymásoljam)
Egyre többen állítanak meg hogy milyen traktor ez, és hogy hol,mennyiért vettük :)
Válasz #10946. hozzászólásra
Köszönöm!
A nagy melegben sem ment 40fok fölé.
6-ban majdnem max. fordulaton kocsiztunk a 32 főúton.