Válasz #7990. hozzászólásra
nyugodtan kihuzhatod a 8-as CSAVAR kivétele után némi ellenállást tapasztalhatsz a gumigyürü miatt de ajánlom a dekompit kikapcsolni
Válasz #7989. hozzászólásra
hali: a tüzépeken ,vÍz-gáz boltokban lehet kapni ,5mm vastag habositott hőszigetelő anyag + hőtükör, padló szőnyegek alá is szokták rakni ,kb 100cm magas és tekercsben van ,akkorát vágnak amekkorát kérsz.
Üdv a forumozokat.Kérdezni szeretném , hogy a t-25 motorblokk oldalán lévő dekompresszor tengelyt 2db, ami a szelepemelő tőkét mozgatja hogyan lehet kivenni?
Ha kiveszem a 8-as rögzitő csavart ,és kihuzom a kis karokat,nem fog lejebb csuszni az emelő tőke? vissza lehet simán rakni.Ha valaki tudja kérem segitsen ,mert ezen a részen még nem vagyok jártas .
Műbőrt cserélek a belső tető részen, a mostanit feketére lecserélem. Egyben a tető szerkezetet szigetelem is.
Pár kép, hogy hogyan is van a tetőhöz rögzítve a műbőr:
Sziasztok! Új vagyok a fórumon. A segítségeteket kérem.
Van egy T25/a trakim. MTZ vonópadot használok de egy EPL 3.5-ös kocsit szeret vele vontatni.Ez egy kéttengelyes,légfékes kocsi.
Kérdés:szabályos ha vonópaddal húzom?
ha felrakom légfékrendszert müszakihoz le kell terveztetnem?Van valakinek ebbe a témába tapasztalata?
Örömmel beszélnék vele.
Üdv!!!
Sziasztok!
Hát leszedtem a tengelyeket összefogón "bilincset", de az rendben van, viszont a motorból kijövő tengely kotyog, lötyög, lóg, azt gondolom hogy az eltört, úgyhogy holnap szétszedjük........
Köszi a reagálást!
Válasz #7980. hozzászólásra
Hali.
Jó helyen kapisgálsz.
A kis ablakon ha belesel látod a nyelestengelyt,illetve a váltó primer tengelyét.
A két végét 1 hüvely köti össze,közepében 1db csavarral koronás anyával.
Vedd ki a csavart,valószínűleg valamelyik tengelyvégben elnyíródtak az ékek,és ezért nem megy hátra a hajtás.
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon,nem régen fedeztem fel.Nekem is van egy T25-öm, és adódott egy problémám, amiben segitséget kérnék.
Ma szárzúzóztam vele, a jobb hátsó kerékkel belementem egy nagyobb gödörbe és megszűnt a hajtásom (lehet,hogy a gödörnek semmi köze hozzá, de akkor szűnt meg ): se előre se hátra,se a gardán nem forog, egyáltalán nem reagál semmire.Hazahuztuk és leszedtük az olajszivattyút, a mögötte lévő fedelet, és a következőt tapasztaltuk:az olajszivattyút hajtó fogaskerék még kap hajtást, viszont onnan hátrafelé menő tengely már nem forog!
Ha valakinek van ötlete hogyan tovább, mi lehet a gond szivesen venném a segitséget! Előre is köszi!
Ma volt egy jó napom, beszéltem egy öreg bácsival, akinek volt régen egy T-25 trakija,de megmaratt belőle valami, és adott egy zsír új adagolót, azt mondta hogy amikor a trakit vette, vett hozzá egy adagolót tarcsiba, de nem kellett használni.
Az erőleadó tengely megtud csúszni a kuplungon kívűl máshol is? kétkorongos fűkaszát használok a régi traktorral tökéletesen vágja a füvet,ezzel az ujjabb traktorral pedig csíkot húz középen,a motor fordulatszáma jelentősen nem válltozik nagyobb terhelésnél,de a kasza lassul,mi lehet a hiba?
Válasz #7965. hozzászólásra
Hali.
Nem találok ezen részéről fotót.
Elöl az orrsújtartó helyére van rögzítve,hátul pedig a vonószárat is tartó fülön lévő három furat közül az 1ikhez jobbról,és balról is 1-1 csappal. Ezen a fülön van a 3db furat.
Mármint a tolólap felfogó szerkezet kitámasztása érdekel!
Ami elől van a gépeden, de látom, hogy alul hátra van kitámasztva. Arra lennék kíváncsi, hogy ez hogyan néz ki!
Válasz #7963. hozzászólásra
Hali.
MTZ szárak vannak fenn,mert az eredetiek folyton elgörbültek.
A szárak kereszben vannak összehúzva lakatokkal.
A kocsit MTZ vonópaddal húzom,csak műszakira kerül fel rá a kampó.
Koppány vezér! Tőled szeretném kérdezni, hogy te hogyan rögzítetted hátul a tolószerkezeted?Mármint az alsó támasztórudakra gondolok, amik hátra mennek. Esetleg tudnál képet mutatni csak arról?
Hali! Elméletileg meg a a balos karnál találtam csak folyást . Szétszedtem kicseréltem az o-gyűrűkét és majd meglátom mi lesz vele. Volt csészém is de azt nem cseréltem ki mert a gyári az alu az új meg műanyag . Többi részét lepucoltam így látni fogom hogy folyik e.
Válasz #7949. hozzászólásra
Igen lehet javítani.Karokat le vesszed meg a burkolatot,egy ovális fedél két csavarral rögzítve van a tömb jobb oldalán. Van benne egy o gyűrű ott folyhat.
Hali ! Segítséget szeretnék kéri ! Folyik a vezérlőtömböm . Meg kéne javítani de nem tudom hogy hogy tudom kiszedni illetve van-e hozzá tömítés vagy ilyesmi ? Vagy egyáltalán mi folyhat rajta.
Előre is köszi!
25342 hozzászólás
Valaki meg tudja mondani hogy 1 ilyen 19 soros vetőgépnek menyi lehet a súlya hozávetöleg?

Válasz #7993. hozzászólásra
Köszi az infot!ki fogom huzni ,mert valamiért nem emeli meg a szelepet ,pedig a rudazat jól müködik.
Válasz #7990. hozzászólásra
nyugodtan kihuzhatod a 8-as CSAVAR kivétele után némi ellenállást tapasztalhatsz a gumigyürü miatt de ajánlom a dekompit kikapcsolni
Válasz #7991. hozzászólásra

Rendben, köszönöm az infókat! Olyan szerintem tökéletes is lesz.
Válasz #7989. hozzászólásra
hali: a tüzépeken ,vÍz-gáz boltokban lehet kapni ,5mm vastag habositott hőszigetelő anyag + hőtükör, padló szőnyegek alá is szokták rakni ,kb 100cm magas és tekercsben van ,akkorát vágnak amekkorát kérsz.
Üdv a forumozokat.Kérdezni szeretném , hogy a t-25 motorblokk oldalán lévő dekompresszor tengelyt 2db, ami a szelepemelő tőkét mozgatja hogyan lehet kivenni?
Ha kiveszem a 8-as rögzitő csavart ,és kihuzom a kis karokat,nem fog lejebb csuszni az emelő tőke? vissza lehet simán rakni.Ha valaki tudja kérem segitsen ,mert ezen a részen még nem vagyok jártas .
Mit tudnátok ajánlani hőszigetelés szempontjából a tető részbe? ..A hangszigetelés már nem érdekel.

A bitumenlap csak hang-rezgéscsillapításra jó?
Hőszigetelésre a a hővisszaverő fólia az jó szerintetek? Csak, hogy ne szökjön olyan gyorsan el a meleg télen
Műbőrt cserélek a belső tető részen, a mostanit feketére lecserélem. Egyben a tető szerkezetet szigetelem is.



Pár kép, hogy hogyan is van a tetőhöz rögzítve a műbőr:
Sziasztok! Új vagyok a fórumon. A segítségeteket kérem.
Van egy T25/a trakim. MTZ vonópadot használok de egy EPL 3.5-ös kocsit szeret vele vontatni.Ez egy kéttengelyes,légfékes kocsi.
Kérdés:szabályos ha vonópaddal húzom?
ha felrakom légfékrendszert müszakihoz le kell terveztetnem?Van valakinek ebbe a témába tapasztalata?
Örömmel beszélnék vele.
Üdv!!!
De úgy mégis szerintetek mennyire hatásos? vagy padlóra küldi a vlagyi elektromos rendszerét ?
Válasz #7984. hozzászólásra

Traktorokon még nem nagyon láttam! Inkább kamionokban elterjedt! De amugy állóklíma, és gyakorlatilag mindnbe beszerelhető.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/fulkehutoberendezes-fulkeklima/20110519-1369115/
Ehhez hasonlóról valaki hallott már valamit ?
Ja még valami! Honnan tudok szerezni T25 könyvet, motorrajzot?
Sziasztok!
Hát leszedtem a tengelyeket összefogón "bilincset", de az rendben van, viszont a motorból kijövő tengely kotyog, lötyög, lóg, azt gondolom hogy az eltört, úgyhogy holnap szétszedjük........
Köszi a reagálást!
Válasz #7980. hozzászólásra

Hali.
Jó helyen kapisgálsz.
A kis ablakon ha belesel látod a nyelestengelyt,illetve a váltó primer tengelyét.
A két végét 1 hüvely köti össze,közepében 1db csavarral koronás anyával.
Vedd ki a csavart,valószínűleg valamelyik tengelyvégben elnyíródtak az ékek,és ezért nem megy hátra a hajtás.
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon,nem régen fedeztem fel.Nekem is van egy T25-öm, és adódott egy problémám, amiben segitséget kérnék.
Ma szárzúzóztam vele, a jobb hátsó kerékkel belementem egy nagyobb gödörbe és megszűnt a hajtásom (lehet,hogy a gödörnek semmi köze hozzá, de akkor szűnt meg ): se előre se hátra,se a gardán nem forog, egyáltalán nem reagál semmire.Hazahuztuk és leszedtük az olajszivattyút, a mögötte lévő fedelet, és a következőt tapasztaltuk:az olajszivattyút hajtó fogaskerék még kap hajtást, viszont onnan hátrafelé menő tengely már nem forog!
Ha valakinek van ötlete hogyan tovább, mi lehet a gond szivesen venném a segitséget! Előre is köszi!
Nektek a forgalmiba önsúlynak, és megengedett legnagyobb önsúlynak, mi van megadva?
Válasz #7977. hozzászólásra
Te mázlista vagy vele!
Ma volt egy jó napom, beszéltem egy öreg bácsival, akinek volt régen egy T-25 trakija,de megmaratt belőle valami, és adott egy zsír új adagolót, azt mondta hogy amikor a trakit vette, vett hozzá egy adagolót tarcsiba, de nem kellett használni.
Válasz #7969. hozzászólásra
Műszaki van rajta.
Válasz #7973. hozzászólásra
Nem tud máshol csúszni,csak a kuplungnál.
Hézag van?
Nem támasztanak ki a kiemelővillák?
Válasz #7972. hozzászólásra
Igen,ha terhelésnél kidobja a fokozatot.
Az erőleadó tengely megtud csúszni a kuplungon kívűl máshol is? kétkorongos fűkaszát használok a régi traktorral tökéletesen vágja a füvet,ezzel az ujjabb traktorral pedig csíkot húz középen,a motor fordulatszáma jelentősen nem válltozik nagyobb terhelésnél,de a kasza lassul,mi lehet a hiba?
Köszönöm,és ezt szokták állítani?
Válasz #7970. hozzászólásra
A két kar funkciója 1,mégpedig a fokozatok reteszelése.
Sziasztok,

Megtudnátok mondani,hogy mi a funkciója a két karnak,az eggyik a kuplung a másik mit vezérel?
Igen. Most teszem bele az üveget. kitámasztáson még gondolkodom, mert lehet hogy karos lesz, nem telós. Neked műszakis a traktor?
Válasz #7967. hozzászólásra
Szeva Megcsináltad a hátsó ablakot?
Sziasztok, segítséget kérnék, T-25A trakinál hol van az évjárat feltüntetve? Esetleg az alváz, vagy motor számba elrejtve?
Válasz #7965. hozzászólásra
Ezen a fülön van a 3db furat.
Hali.
Nem találok ezen részéről fotót.
Elöl az orrsújtartó helyére van rögzítve,hátul pedig a vonószárat is tartó fülön lévő három furat közül az 1ikhez jobbról,és balról is 1-1 csappal.
Válasz #7964. hozzászólásra
Mármint a tolólap felfogó szerkezet kitámasztása érdekel!
Ami elől van a gépeden, de látom, hogy alul hátra van kitámasztva. Arra lennék kíváncsi, hogy ez hogyan néz ki!
Válasz #7963. hozzászólásra
Hali.
MTZ szárak vannak fenn,mert az eredetiek folyton elgörbültek.
A szárak kereszben vannak összehúzva lakatokkal.
A kocsit MTZ vonópaddal húzom,csak műszakira kerül fel rá a kampó.
Koppány vezér! Tőled szeretném kérdezni, hogy te hogyan rögzítetted hátul a tolószerkezeted?Mármint az alsó támasztórudakra gondolok, amik hátra mennek. Esetleg tudnál képet mutatni csak arról?
Üdv srácok!
Lenne egy kérdésem felétek.
Van-e valakinek a vlagyihoz egy elfekvőben lévő fűtő/hűtőmotor. Sajna az enyém leéget, nem érdemes csináltatni.
Válasz #7960. hozzászólásra
Biztos hogy emel?És a kar nem rúg vissza?Akkor nézd meg amit írtam a szelepet.
Ja és még olyan gondom is van vele ha félig tolom fel a karrt akkor nem ugrik vissza hanem folyamatosan emel. Az mitől lehet ???



Hali! Elméletileg meg a a balos karnál találtam csak folyást . Szétszedtem kicseréltem az o-gyűrűkét és majd meglátom mi lesz vele. Volt csészém is de azt nem cseréltem ki mert a gyári az alu az új meg műanyag . Többi részét lepucoltam így látni fogom hogy folyik e.
Válasz #7956. hozzászólásra
Meg lett a hiba?
Válasz #7956. hozzászólásra
Kárt nem csinálsz csak meg ismerd a gépedet jobban!
Fél nem félek csak nem akarok több kárt csinálni ! Nem állhat egy hétig a gép mert én bütykölök
Köszi ! Legalább nem kezdem el kibányászni. Majd holnap megnézem mit tudok tenni vele .
Válasz #7952. hozzászólásra
Nem kell félni tőle.
Válasz #7952. hozzászólásra
Nem!Ott szerelhető.Ha jó gondolóm hogy ott folyik az olaj.
Mert ha ki kell az nem tűnik kis munkának.
Köszi. Ki kell venni a tömböt a helyéről vagy nem ?
Válasz #7949. hozzászólásra
Igen lehet javítani.Karokat le vesszed meg a burkolatot,egy ovális fedél két csavarral rögzítve van a tömb jobb oldalán. Van benne egy o gyűrű ott folyhat.
Nem tudom pontosan mert még rajta van a burkolat és nem látom . Ez egyik karnál kicsit szivárog de nem tudom honnan folyik.
Válasz #7947. hozzászólásra
Fentről folyik az olaj?
Hali ! Segítséget szeretnék kéri ! Folyik a vezérlőtömböm . Meg kéne javítani de nem tudom hogy hogy tudom kiszedni illetve van-e hozzá tömítés vagy ilyesmi ? Vagy egyáltalán mi folyhat rajta.






Előre is köszi!
Válasz #7945. hozzászólásra
Szeva Menet fésű!