Nekünk is jól muzsikál.
Van néhány apró bosszantó probléma:
-vizhütö szivárgás
-üzemóraszámláló megadta magát
-kipufogó elrepedt
-...
sajnos a garanciát nagyon nehéz érvényesiteni,
mindez 250 üzemóránál.
de ezeket leszámitva nem rossz.
Sok szerencsét ehhez a géphez, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a továbbiakban vele. A 110 üzemóra az 110! Majd, pár ezer óra múlva kíváncsi leszek, hogy mit tudnak ezek a gépek. Én azt veszem észre, hogy sokan ódzkodnak tőle és inkább MTZ-t vesznek, de a .3-asok nem a legjobbak.
Én azt mondom várjuk ki a végét.
Heló Saki! Itt vagyok én például. Még csak 110 Üzemóra van a gépben,de nem bántam meg hogy nem MTZ-t vettem. Azért látni hogy eléggé elnaggyázott, összecsapott gyártás folyik ott Kínában, de összességében nem rossz.(pl. minden lemez sorjás,alul nagyon vékonyan van festve) Hasonló mint valamikor a Dacia volt: át kell nézni, megigazítani, beállítani, meghúzgálni és bajnok gép lesz. Egyszer kellet a garanciásoknak szólni, mert a helyzetszabályzó dugattyúja beragadt.Polírpapírral helyrehozták. Állítólag típushiba. Nagyon jó a motorja, már alapjáraton ott van az erő,nem kell nagyon forgatni. Boronáláskor hasonlóan fogyasztott mint az MTZ, de vetéskor kevesebbet.
Neked hogy muzsikál?
azert kerdem, mert kinaltak nekem vadi uj ''yto elso traktorgumit" 18 ezerert darabjat belsovel... es nem tudom milyen markaju. szerintetek er annyit????
Válasz #486. hozzászólásra
Ekkora környezetszennyezésért azonnal be is záratnám.:o)Meg hány embernek tették így tönkre az egészségét a fejlődő világban és a vasfüggönytől keletre?
Na azért mert én jártam. A Brassói UTB gyár akkora volt mint egy 20000-es város és mégis kb egytizede vagy huszada anyi trakit gyártott mint a valtra ami hozzá képest zoknigyár méretű.
1279 hozzászólás
Válasz #526. hozzászólásra
Nekünk is jól muzsikál.
Van néhány apró bosszantó probléma:
-vizhütö szivárgás
-üzemóraszámláló megadta magát
-kipufogó elrepedt
-...
sajnos a garanciát nagyon nehéz érvényesiteni,
mindez 250 üzemóránál.
de ezeket leszámitva nem rossz.
Válasz #527. hozzászólásra
Igen, sokan tartózkodnak tőle mert az MTZ már bizonyított. Az YTO jobb, de nem biztos hogy tartósabb.
Válasz #526. hozzászólásra
Sok szerencsét ehhez a géphez, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a továbbiakban vele. A 110 üzemóra az 110! Majd, pár ezer óra múlva kíváncsi leszek, hogy mit tudnak ezek a gépek. Én azt veszem észre, hogy sokan ódzkodnak tőle és inkább MTZ-t vesznek, de a .3-asok nem a legjobbak.
Én azt mondom várjuk ki a végét.
Válasz #524. hozzászólásra
Heló Saki! Itt vagyok én például. Még csak 110 Üzemóra van a gépben,de nem bántam meg hogy nem MTZ-t vettem. Azért látni hogy eléggé elnaggyázott, összecsapott gyártás folyik ott Kínában, de összességében nem rossz.(pl. minden lemez sorjás,alul nagyon vékonyan van festve) Hasonló mint valamikor a Dacia volt: át kell nézni, megigazítani, beállítani, meghúzgálni és bajnok gép lesz. Egyszer kellet a garanciásoknak szólni, mert a helyzetszabályzó dugattyúja beragadt.Polírpapírral helyrehozták. Állítólag típushiba. Nagyon jó a motorja, már alapjáraton ott van az erő,nem kell nagyon forgatni. Boronáláskor hasonlóan fogyasztott mint az MTZ, de vetéskor kevesebbet.
Neked hogy muzsikál?
Válasz #524. hozzászólásra
Te, itt a környéken senki.
Úgyhogy ezt a pontot befeketítheted a térképen.
Erre NÓÓÓÓÓ YTÓÓÓÓ!!! :-))))))
Vannak újabb Yto tulajdonosok? kiváncsi lennék a tapasztalataikra a traktorral kapcsolatban.
Válasz #522. hozzászólásra
Meg nem is ara való.
Válasz #513. hozzászólásra
Mert nem fér el a kukorica sorközt.
Válasz #520. hozzászólásra
az van
Válasz #518. hozzászólásra
Nekem se.
Van kisugárzása...
Válasz #517. hozzászólásra
Kinai, és az is elromlik néha.
Válasz #516. hozzászólásra
A gépekhez 0 kerti, szerintem, egyébként azt leszámítva hogy néha idegesítő dolgokat csinál, nekem személy szerint nincs bajom vele.
na de most a lényeget milyen lehet az ytó traktor?
Válasz #514. hozzászólásra
Kerti mást állít. :-))))))
Válasz #514. hozzászólásra
Teljesítmény szempontjából.
Válasz #511. hozzászólásra
Erről van szó a ZT komolyabb kategóriát képvisel.
ZT VEL MÉRT NEM LEHET SORKŐZTMÜVELNI
Válasz #511. hozzászólásra
meg nem is 1 ár :DDDD
Válasz #508. hozzászólásra
nem egy kategória! /teljesitményben/
Válasz #509. hozzászólásra
Ja!
Csak azzal nem tud sorművelni meg kukit vetni.
Válasz #508. hozzászólásra
a zt-t olcsóbban szereled.
MIT VEGYEK ZT 323 AT VAGY 90 LOVAS YTÓT TUDNATOK NEKEM IRNI AZ YTO TRAKTORROL MIJEN LEHET?
Válasz #504. hozzászólásra
Tudom...
Válasz #503. hozzászólásra
Neten keres rá. 20-22ért már van orosz 7,5R20-as
Válasz #503. hozzászólásra
a 8.3-as V mintas, a 7.5-os pedig csikosmintas volt...
Válasz #502. hozzászólásra
nezegettem mateszalkan de olyan 26 korul volt a 8.3*20-as., es a 7.5*20-as pedig 24 ezer volt.
Válasz #498. hozzászólásra
orosz kb 20rongy de sokkal tartósabb!
Válasz #500. hozzászólásra
:((
Válasz #494. hozzászólásra
Ha évente gumit akarsz cserélni akkor vegyed!
Válasz #493. hozzászólásra
Mtz-ét lehet! :)
Válasz #494. hozzászólásra
szoval draga egy 7.5*20-as kinai gumi 18 rongyert?
Válasz #495. hozzászólásra
Vagy utos-t!
Válasz #493. hozzászólásra
ja es persze zt-t
:))
Válasz #493. hozzászólásra
csakis utb-t
:))))))
azert kerdem, mert kinaltak nekem vadi uj ''yto elso traktorgumit" 18 ezerert darabjat belsovel... es nem tudom milyen markaju. szerintetek er annyit????
Válasz #492. hozzászólásra
Meg mtz-t se!
Válasz #488. hozzászólásra
Yto-t nem szabad venni! :)))
Válasz #488. hozzászólásra
Ying-Yang
Válasz #488. hozzászólásra
Olcó kínaival! :))))
Válasz #488. hozzászólásra
No name Kínai!
Nem tudja valaki milyen markaju gumiabroncssal van felszerlve az YTO? :)
Válasz #486. hozzászólásra
Ekkora környezetszennyezésért azonnal be is záratnám.:o)Meg hány embernek tették így tönkre az egészségét a fejlődő világban és a vasfüggönytől keletre?
Válasz #471. hozzászólásra
a minszki traktorgyár 1946-óta több mint 3 millió traktort gyártott.
Válasz #484. hozzászólásra
Na jó, de viszont sokkal precizebben:)))
Válasz #483. hozzászólásra
Na azért mert én jártam. A Brassói UTB gyár akkora volt mint egy 20000-es város és mégis kb egytizede vagy huszada anyi trakit gyártott mint a valtra ami hozzá képest zoknigyár méretű.
Válasz #481. hozzászólásra
Nem jártam.
Válasz #481. hozzászólásra
Ja! Így értem:).
Válasz #480. hozzászólásra
Nem jártál még ilyen régi kommunista mamugyárban? Mindenki dolgozi, jön megy de a munka mégse megy csak a nap telik
Válasz #478. hozzászólásra
Hogy nincs idejük dolgozni a munkától? Ezzel mit akartál mondani?