Mit ? A T 130- ast odaadták 45- ért. Az jó. Nincsen velük nekem semmi bajom. 1-2 dolog nem tetszik rajtuk így elsőre amúgy korrekt kis gyárnak tartom az övékét.
Elnézést én sosem istenitettem a valtrákat én csak nyuzom őket 14éve és sose javitottam ,a 45000-res árrol annyit hogy tavaly a 145 lovas valtrát vettem ugyan annyiért és hol van a zetor a valtrához. A többiek tudják hogy a Fan név a Claas miatt van
Az új Dáciának láttam ésesbe a töréstesztjét mindenki meghalt aki benne ült csak 1 kerék maradt éppen a kocsiból azis csak azért mert kiszakad, még akkor eldöntöttem ilyen papirautó nekem soha nem kell.
Hát ez nem igaz. Nálunk párhuzamosan futnak dákok, skodák és egy bmw de a dákoknak (logan) soha semmi gondjuk nincs mert egyszerüek mint a faék és nincs ami elromoljon bennük.
Hát bmw az tényleg csak villogásra való viszont az anyag bele van téve rendesen. A dákó az én legnagyobb meglepetésemre talán megbizhatóbb lett mint a skoda.
Hát ha a fend olyan mint a bmw, akkor sosem veszek:)
Akkor csak arra jó, hogy villogj vele egy csomó pénzér, meg mégtöbb pénzért.:D
A dácia olyan mint a tlx, akkor ahhoz ne hasonlitsd az mtz-t, mer nagyon alábecsülöd:)
Hát BMW-t hasonlitani a zetorhoz ,nem semmi,talán trabanthoz,maximum Wartburghoz,és hogy 20 éve egy szinten volt a nyugatiakkal az lehet de sajnos ott is maradt.
Válasz #307. hozzászólásra
Nézzed meg mindig, hogy ki (mennyi idős) írta.
Én is kisfülkés 80-assal kezdtem 90-ben.
Most is azt mondom, hogy minden kezdő 2 évig ilyeneket hajtson, és ha van hozzá tovább kedve, akkor érdemel eggyel kényelmesebbet.
Mi van veled Kisfiú! Ne kapd fel a vízet! És szépen beszélj! :) Valkinek az mtz jött be mint nekünk is valakinek a zetor jött be meg vannak olyanok akik "szart ettek kicsikorukban" és szerencséjük van, hogy több tízmillás gépekben hesszelhetnek!
Én akkor is azt mondom, hogy :
FOREVER BELARUS!!!
És a zenyimé? Én nem mondtam a Zetorokra rosszat,de akkor az MTZ-k szarok már mi,me`Ruszki? Azok nem bizonyítottak? Na haggyatok a büdös kurva Isten faszába ezekkel a hülyeségekkel mostmár! És nálunk sem állnak hegyibe a milliók és nem is fognak!
Ismeretlen tényleg maximálisan igazad van!!!
Ha a zetorok tényleg sz@rok lennének akkor már az első kiadású k-25-ből se járna egysem az országban pl.:a falunkban van 10db amit most is hajtanak és ada nem adnának semmiért főként idősebb traktorosok !!
A 60 évvel ezelőtti nyugati trakik sem voltak fejlettebbek univerzálisabbak mint a zetor család!!
Szevasztok Zetorszakértők! írok pár gondolatot a témához, mivel egy-két hozzászólás kihozza belőlem őket. Nekünk van 2 db. crystalunk, az egyik 37! a másik 27! éves na meg a forterra- 124-es. 100 hektáron gazdálkodunk. Az öregebbik 12 az fiatalabb a 6- odik szezonját húzza nálunk. A maguk munkáját elvégzi még mind a kettő becsülettel. Mindig is elleneztük az új traktor vételét- mivel sem a terület nagysága nem kívánta, na meg a bevételek sem engedték.Tavaly szerencsére jól kijöttek a dolgok hát elkezdtünk kacsingatni erre - arra. Főleg a talajmunkákra kellett valami mivel az öregekkel már kínkeserves volt a szántás, nyáron 120 fok a kabinban, por, zaj stb. stb. Mi az ami mellette szólt ? Az öregekhez képest egy űrhajó, ami a paramétereit illeti vastagon megfelel minden tekintetben nekünk azokra a munkákra amiket csinál. Röhögve elbánik a 100 hektárral. A mi körülményeink között 150-200 ha- ig alapgépnek untig elég.Az egy másik dolog, hogy ha volna 200 hektárom azon már ki tudnák termelni egy dögösebb traktor árát is. Ha már az árnál tartok az sem volt elhanyagolandó szempont, merthát 60-70-80ezret kiadni nem lehet ekkora területre egy traktorért. Sokak szerint drágák a zetorok, 43000 EU volt az ára fronthidraulikával. Nyugatiak között ha valaki tud 43 - ért 120- as 4 hengerest első hidr.val az szólhat. Példaként- a NH TLA 100- ast kínálták bő 45- ért hát nem bele szarni.Szerviz is csak 10 km-re van. Aztán vegyük az alkatrész árakat, mert hát előbb vagy utóbb bele kell kotorni mindegyikbe, megeszem a tökömet ha akármelyik nyugatira valami is olcsóbb. Lehet hogy a híres márkák lemennek árban a Zetor szintjére vagy az alá de itt az átb...ás, (a cégnek az a lényeg hogy minél több takarodjon ,majd ha beszarik rajta valami úgyis meg kellcsinálni akkor majd fizethet a paraszt) mert ha majd javítani kell úgy meg szopatnak a cégek,hogy elmegy az ember esze. Mert hát ki az aki otthon maga javítja a JD-t meg a Fendtet. A forterra súlyáról annyit, hogy első súlyok nélkül 50 alatt van a fronthidraulikás, előre meg annyit kapok fel amennyit akarok :)))) Ja , még annyit valakik szerint a zetor nem traktor. Az a tapasztalatom , hogy ilyet olyan mond az esetek 90 % -ában akinek nem számítanak a milliók ,15 éve nyugatiban pöffeszkedik mert valamikor a 90- es évek elején bagó pénzekért jutott hozzá 10 milliós vagyonokhoz na meg pár száz ha-hoz. Ez olyan mintha csak a Maybach lenne az AUTÓ, a BMW meg egy rakás szar! A Zetorok az elmúlt 60 év alatt pár millió ha-t megűveltek a világon meg pár tízmillíó órát beléjük nyomtak. Már akkor bizonyítottak amikor a nagy márkák traktorai még sehol sem voltak,csak úgy néztek ki , mint egy négykeréken guruló kinti klotyó! Hirtelen ennyi!
Igen mozdonyfüstel,de ahol füstöl a kipuffantó ott erő is van,a mai modern motorok nem füstölnek de nincs is úgy bennük erő! A régi 160,16145-ösök is mozdonyfüstöt kentek,de ott erő is volt azé nem olyan kevés!
11636 hozzászólás
Válasz #335. hozzászólásra
Ezzel huztam bérbe 45cm-re(mert ezt rendelték 13000-ért), nem erölködött,de a sajátba majd a t180huzza 60 centin
Válasz #334. hozzászólásra
Ezzel húzod azt a lazítót ugyi ? Fingatja a traktort?
Válasz #333. hozzászólásra
Ezt ami a képen van, de nem tavaly hanem 2006nyarán hát nem a legpofásabb gép de jobbat olcsobban senki nem tudott ajánlani,igy maradtam nála
Válasz #332. hozzászólásra
Mit ? A T 130- ast odaadták 45- ért. Az jó. Nincsen velük nekem semmi bajom. 1-2 dolog nem tetszik rajtuk így elsőre amúgy korrekt kis gyárnak tartom az övékét.
Válasz #330. hozzászólásra
Elnézést én sosem istenitettem a valtrákat én csak nyuzom őket 14éve és sose javitottam ,a 45000-res árrol annyit hogy tavaly a 145 lovas valtrát vettem ugyan annyiért és hol van a zetor a valtrához. A többiek tudják hogy a Fan név a Claas miatt van
Válasz #330. hozzászólásra
Na végre egyetértünk.
Válasz #328. hozzászólásra
Jól van legyen igazad. Tudjuk a Valtra az Isten!
Válasz #328. hozzászólásra
Jól eltésrtünk az eredeti témától.
Válasz #311. hozzászólásra
Elnézést nem 20 évvel vannak lemaradva hanem 40-el
Válasz #324. hozzászólásra
Hát nem valami széf-re kell gondolni az biztos ha dákoról beszélünk de nem vészes.
Válasz #311. hozzászólásra
Kurvára nem a BMW -hez hasonlítom a zetor! Ez jött a kezem ügyibe oszt ezt írtam be. Na meg rövid is.Hehe! Nem kell mindjárt belekötni minden szóba.
... Na szevasztok : )))
Válasz #323. hozzászólásra
Az új Dáciának láttam ésesbe a töréstesztjét mindenki meghalt aki benne ült csak 1 kerék maradt éppen a kocsiból azis csak azért mert kiszakad, még akkor eldöntöttem ilyen papirautó nekem soha nem kell.
Válasz #322. hozzászólásra
Hát ez nem igaz. Nálunk párhuzamosan futnak dákok, skodák és egy bmw de a dákoknak (logan) soha semmi gondjuk nincs mert egyszerüek mint a faék és nincs ami elromoljon bennük.
Válasz #321. hozzászólásra
a másik se különb ....
Válasz #320. hozzászólásra
Ebben 1-et értek.
Válasz #318. hozzászólásra
Szerintem a világon soha nem csináltak szarabb minőségű autót a kereklámpás dáciánál. Nem tom milyen a logan, de nem adnék pénz érte!
Válasz #318. hozzászólásra
Nem hiszem ...
Válasz #315. hozzászólásra
Hát bmw az tényleg csak villogásra való viszont az anyag bele van téve rendesen. A dákó az én legnagyobb meglepetésemre talán megbizhatóbb lett mint a skoda.
Válasz #314. hozzászólásra
A fábia nagyon jó autó, a kategóriájábban!
Válasz #314. hozzászólásra
Max favorit
Válasz #312. hozzászólásra
Hát ha a fend olyan mint a bmw, akkor sosem veszek:)
Akkor csak arra jó, hogy villogj vele egy csomó pénzér, meg mégtöbb pénzért.:D
A dácia olyan mint a tlx, akkor ahhoz ne hasonlitsd az mtz-t, mer nagyon alábecsülöd:)
Válasz #313. hozzászólásra
Egyezünk meg egy fábiában.
Válasz #312. hozzászólásra
De a skodából a 120-as a zetor nem az octavia!! :-))
Válasz #311. hozzászólásra
Hát ha mondjuk BMW a FENDT akkor skoda a zetor és lada vagy dacia logan az MTZ. Valami ilyesmi a sorrend
Hát BMW-t hasonlitani a zetorhoz ,nem semmi,talán trabanthoz,maximum Wartburghoz,és hogy 20 éve egy szinten volt a nyugatiakkal az lehet de sajnos ott is maradt.
Válasz #309. hozzászólásra
Én is kacsingattam két éve zetor felé, de nekem a területemhez sokba kerül! Bérmunka meg nem nagyon van! Nekem az mtz-ém bőven elég!
Válasz #307. hozzászólásra
Nézzed meg mindig, hogy ki (mennyi idős) írta.
Én is kisfülkés 80-assal kezdtem 90-ben.
Most is azt mondom, hogy minden kezdő 2 évig ilyeneket hajtson, és ha van hozzá tovább kedve, akkor érdemel eggyel kényelmesebbet.
Válasz #307. hozzászólásra
Mi van veled Kisfiú! Ne kapd fel a vízet! És szépen beszélj! :) Valkinek az mtz jött be mint nekünk is valakinek a zetor jött be meg vannak olyanok akik "szart ettek kicsikorukban" és szerencséjük van, hogy több tízmillás gépekben hesszelhetnek!
Én akkor is azt mondom, hogy :
FOREVER BELARUS!!!
Válasz #306. hozzászólásra
Ez épp olyan mint a jó multkorában valaki a Dutrákra azt írta,hogy szarok voltak! Úgyhogy no comment az egész fórum faszságra!
Válasz #302. hozzászólásra
És a zenyimé? Én nem mondtam a Zetorokra rosszat,de akkor az MTZ-k szarok már mi,me`Ruszki? Azok nem bizonyítottak? Na haggyatok a büdös kurva Isten faszába ezekkel a hülyeségekkel mostmár! És nálunk sem állnak hegyibe a milliók és nem is fognak!
Ennyiért már mtz-t venni,az olcsó zetor alkatrész:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/69054/Zetor_motor.html
Tévedtek ha azt hiszitek, hogy nálunk zsákokban állnak a milliók ! Van olyan öreg mtz traktorunk, amit még Noé baszott ki a bárkából ....
Válasz #302. hozzászólásra
Ismeretlen tényleg maximálisan igazad van!!!
Ha a zetorok tényleg sz@rok lennének akkor már az első kiadású k-25-ből se járna egysem az országban pl.:a falunkban van 10db amit most is hajtanak és ada nem adnának semmiért főként idősebb traktorosok !!
A 60 évvel ezelőtti nyugati trakik sem voltak fejlettebbek univerzálisabbak mint a zetor család!!
Válasz #301. hozzászólásra
Szevasztok Zetorszakértők! írok pár gondolatot a témához, mivel egy-két hozzászólás kihozza belőlem őket. Nekünk van 2 db. crystalunk, az egyik 37! a másik 27! éves na meg a forterra- 124-es. 100 hektáron gazdálkodunk. Az öregebbik 12 az fiatalabb a 6- odik szezonját húzza nálunk. A maguk munkáját elvégzi még mind a kettő becsülettel. Mindig is elleneztük az új traktor vételét- mivel sem a terület nagysága nem kívánta, na meg a bevételek sem engedték.Tavaly szerencsére jól kijöttek a dolgok hát elkezdtünk kacsingatni erre - arra. Főleg a talajmunkákra kellett valami mivel az öregekkel már kínkeserves volt a szántás, nyáron 120 fok a kabinban, por, zaj stb. stb. Mi az ami mellette szólt ? Az öregekhez képest egy űrhajó, ami a paramétereit illeti vastagon megfelel minden tekintetben nekünk azokra a munkákra amiket csinál. Röhögve elbánik a 100 hektárral. A mi körülményeink között 150-200 ha- ig alapgépnek untig elég.Az egy másik dolog, hogy ha volna 200 hektárom azon már ki tudnák termelni egy dögösebb traktor árát is. Ha már az árnál tartok az sem volt elhanyagolandó szempont, merthát 60-70-80ezret kiadni nem lehet ekkora területre egy traktorért. Sokak szerint drágák a zetorok, 43000 EU volt az ára fronthidraulikával. Nyugatiak között ha valaki tud 43 - ért 120- as 4 hengerest első hidr.val az szólhat. Példaként- a NH TLA 100- ast kínálták bő 45- ért hát nem bele szarni.Szerviz is csak 10 km-re van. Aztán vegyük az alkatrész árakat, mert hát előbb vagy utóbb bele kell kotorni mindegyikbe, megeszem a tökömet ha akármelyik nyugatira valami is olcsóbb. Lehet hogy a híres márkák lemennek árban a Zetor szintjére vagy az alá de itt az átb...ás, (a cégnek az a lényeg hogy minél több takarodjon ,majd ha beszarik rajta valami úgyis meg kellcsinálni akkor majd fizethet a paraszt) mert ha majd javítani kell úgy meg szopatnak a cégek,hogy elmegy az ember esze. Mert hát ki az aki otthon maga javítja a JD-t meg a Fendtet. A forterra súlyáról annyit, hogy első súlyok nélkül 50 alatt van a fronthidraulikás, előre meg annyit kapok fel amennyit akarok :)))) Ja , még annyit valakik szerint a zetor nem traktor. Az a tapasztalatom , hogy ilyet olyan mond az esetek 90 % -ában akinek nem számítanak a milliók ,15 éve nyugatiban pöffeszkedik mert valamikor a 90- es évek elején bagó pénzekért jutott hozzá 10 milliós vagyonokhoz na meg pár száz ha-hoz. Ez olyan mintha csak a Maybach lenne az AUTÓ, a BMW meg egy rakás szar! A Zetorok az elmúlt 60 év alatt pár millió ha-t megűveltek a világon meg pár tízmillíó órát beléjük nyomtak. Már akkor bizonyítottak amikor a nagy márkák traktorai még sehol sem voltak,csak úgy néztek ki , mint egy négykeréken guruló kinti klotyó! Hirtelen ennyi!
Válasz #299. hozzászólásra
Most is nagyon drága ! Ár érték arányban meg a legrosszabbak között .
Válasz #299. hozzászólásra
Biztos, hogy az árában látszani fog! :)
Válasz #282. hozzászólásra
Tényleg ilyen minőségellenőrök lesznek? Akkor a legnagyobb Forterra lesz vagy 15 milla!
Válasz #297. hozzászólásra
Igen és Meggyfáról átkeresztelkett tűzifára! :-))
No én kiléptem!
Válasz #296. hozzászólásra
Hosszú és bőtermőre metszették! :))))
Itt még van sok! Csak az ára van a béka segge alatt! :)
Válasz #295. hozzászólásra
Igen,meg zöme kipurcant így fűrész általi szedés lett a sorsa!
Válasz #294. hozzászólásra
Mi lett velük kiszedték az emberek?
Válasz #293. hozzászólásra
Szedjük igen,de ez még a selejt,gazosba van! Meggyet? Szerintem még nagyon meggyfa sincs már a környéken,nem igen látni!
Válasz #292. hozzászólásra
Krumpli milyen? Szeditek már? Felétek nem veszik a fürtös meggyet?
Válasz #291. hozzászólásra
Na ugye! :-))
Válasz #290. hozzászólásra
Én erre mindig azt szoktam mondani, hogy üres gyomorral te sem bírsz dolgozni!!! :)
Válasz #289. hozzászólásra
Hiába nem fogyaszt sokat ha valamit el kell neki húzni és esetleg azt nem bírja,éhesen ezek sem dolgoznak ha erő kell oda gázolaj is kell!
Válasz #244. hozzászólásra
Igen mozdonyfüstel,de ahol füstöl a kipuffantó ott erő is van,a mai modern motorok nem füstölnek de nincs is úgy bennük erő! A régi 160,16145-ösök is mozdonyfüstöt kentek,de ott erő is volt azé nem olyan kevés!
Válasz #285. hozzászólásra
Azért nem olyan gyenge a 80-as mtz-é: :)
http://www.youtube.com/watch?v=sJngUcVFbl4
Válasz #280. hozzászólásra
Ha a 162-45-ösre gondoltál akkor elképzelhető,de ha tényleg a 6245-ösre azt meg nem nehéz! :-))