Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

Becenév: Walther
Csatlakozott: 2009-02-09 17:32:12
Utolsó belépés: 2023-02-21 11:32:07
Fórum hozzászólás: 36

Fórumhozzászólásai

Sziasztok!
Kinek milyen volt a búzája? Felénk úgy bele voltak sülve a szemek a kalászba, hogy alig lehetett kidörgölni. Már majdnem olyan volt mint a tritikálé..

Nálunk 40 mm megállította.

Előzmény: #290 hozzászólása


Papír szerint 2200/perc.

Előzmény: #278 hozzászólása



Úgy tudom, hogy a 188-as a váltóból kapja az olajat, a 190-esen már külön tartály van a hidraulikának.

Adjon Isten!
A Steyr 190 traktoron a differenciálmű felett egy külön hidraulika tartály van. Ebben van elrejtve a munkahenger is. Feltölteni az ülés mögött lehet. 30 vagy 32-es kulcs fogja a csavart. Ezen a csavaron van a szuszogó. Hogy meddig kell feltölteni? Arra én is kíváncsi vagyok. Nincs benne nívópálca se semmi.

Előzmény: #233 hozzászólása



Nem. Ezen.

Előzmény: #231 hozzászólása


Találtam egy képet amin hasonló motor van. 15 - 18 fok előtöltést ír.

Előzmény: #227 hozzászólása


Abban benne van az előtöltés is?

Előzmény: #227 hozzászólása


Köszönöm! Fene se bánná mennyibe kerül ha jutnánk egyről a kettőre.

Előzmény: #223 hozzászólása


A lendkeréken jelölve van a felső holtpont és egészen 30 fokig be van skálázva. A felső holtpont a szíjtárcsán is jelölve van. A hűtő felől van az első henger. Nem tudjuk, hogy mennyire kéne állítani. Jó lenne egy gépkönyv.

Adjon Isten!
Van nekünk egy 1965-ös Steyr 190 traktorunk. 2 éve átesett egy motorfelújításon. A szelepvezérlést összejelölték mielött szétszedték. Azt mondták, hogy az szerintük jó. Érdekes, mert felső holtpont után nyit a szívószelep és jóval alsó holtpont után zár. Annyival, hogy visszafúj a légszűrőbe. Érdekes. Nagyobb baj az, hogy most lett felújítva az adagoló. Alapjáratot olyan durván szabályozza mintha gázfröccsöket adnák folyamatosan. Nagyobb fordulaton kicsit csendesedik de ugyan így csinál. Gázadásra kegyetlenül dől belőle a fekete füst. Pedig eddíg sosem füstölt feketén. 3/4 gáz már tőgáz rajta, mert tovább hiába nyomom már nem pörög jobban. Az előtöltés most 17 fok. Nem tudja valaki, hogy mennyire kell állítani az előtöltést? Nincs hozzá gépkönyvünk amiben le lenne írva.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Előzmény: #368 hozzászólása



Még nincs beállítva. Ha fentebb húzom a kereket lehet, hogy nem ér bele.

Előzmény: #367 hozzászólása



Eggyel előrébb. De akkor túl közel lesz a másikhoz.

Adjon Isten!
A főnököm vett egy Vogel Noot VibroCult M 570 kombinátort. Észrevettem, hogy két kapa elég közel van a kerékhez. Az egyik nem is veszélyes de a másik. Rezgés közben dörzsölni fogja a kereket. Hogy gondolták ezt amikor összerakták?

http://www.youtube.com/watch?v=Y7uIe3NH1kc&feature=related

Előzmény: #122 hozzászólása



Kipróbáltuk terepen pótkocsival. Tökéletes. Köszönöm a segítséget! smile thumbupcool

Ma kicseréltem a csövet. Beindítottam és nyomott egy kis fehér füstöt de utána meggyógyult. Jónak tűnik, mert könnyen indul és nincs füst. Pörög is rendesen. Viszont az a "fehér füst" lecsapódott a szélvédőn és a motorháztetőn. Honnan kerül víz az égéstérbe? Azt gyanítom hogy a gázolajjal, mert gázadásra adta a füstöt. Majd kiderül menet közben hogy muzsikál.

Előzmény: #119 hozzászólása



Tegnap csak annyira jutottunk, hogy beindítjuk. Harmadjára nehezen beindult jó nagy füsttel.

Előzmény: #117 hozzászólása



Még nem jutottunk el oda. Teszünk majd rá bilincsel egy sima üzemanyag csövet és kiderül.

Előzmény: #113 hozzászólása



Holnap kipróbáljuk. Elég idegesítő, hogy nem jövünk rá.

Előzmény: #110 hozzászólása



Nincs kidörzsölődve. Lehet, hogy a cső és a csonk között nincs megfelelő tömítés.

Még annyit kipróbálunk, hogy a tank és a pumpa között a pattintós csövet kicseréljük sima átlátszó csőre.

Amikor utoljára szántottam vele akkor azt produkálta, hogy amikor folyamatosan szántottam akkor nem volt baj. Ha a forgóban álltam egy pár percet alapjáraton utána dőlt belőle a füst egy darabig utána ment szépen. Nem értem én ezt.

Előzmény: #106 hozzászólása



Igen. Mind a két szűrőt kicseréltük. Kivettem a nyomástartó szelepet és jött rendesen a gázolaj.

Előzmény: #104 hozzászólása



Fehéren.

Visszatettük a búvárcsövet és a pumpát is. Kilégtelenítettük. Negyed tankkal alapjáraton szépen ketyeg. Gázadásra van amikor kegyetlenül elkezd füstölni és a fordulatszám se nagyon szökik fel. Ilyenkor a pumpa is hangosan zúg. Van amikor meg gyönyörű szépen pörög. Nem értem mi lehet a baja. Holnap még megnézzük hogy indul. Lehet, hogy ki kell hívni az IKR-t.

Előzmény: #100 hozzászólása



Jász Nagykun Szolnok megye.

Előzmény: #98 hozzászólása



FBS

Előzmény: #89 hozzászólása



Holnap összerakjuk és kipróbáljuk. A tank persze 3/4-ig van. Majd szippancsolunk le belőle, hogy negyed tanknál hogy muzsikál.

A tankról levett csövet egy kanna gázolajba merítjük akkor sincs visszafolyás.

Előzmény: #85 hozzászólása



Még nem próbáltuk, hagy kössön meg a ragasztó.

Előzmény: #81 hozzászólása


Levettük a pumpát. A nyomó ágban van egy szelep de annak nincs baja. Viszont elég kis rugó van benne. Minek oda szelep amikor az adagolóban is van? Mekkora nyomáson kéne működnie ennek a pumpának? A búvárcső kapott új tömítést, megragasztottuk és tettünk rá egy bilincset.

Adjon Isten!
Meggyűlt a bajunk a TM120-as traktorral. Alapjáraton leállt. Nehezen beindult de újra leállt. Ezután már be sem indult. Cseréltünk rajta gázolaj szűrőt és légtelenítettük. Egy hónapig semmi baj nem volt vele. Majd szántás közben elkezdett füstölni és megint leállt. Légtelenítés után beindult de egy pár óta után kezdte előröl. Tele tankkal könnyen indul és nem áll le. Negyed tanknál már csak légtelenítve indul de folyamatosan leáll. Kivettük a búvárcsövet és el van repedve a műanyag. Ott nem kap levegőt, mert a végét befogva nem bírjuk fújni. Nagyobb baj az, hogy az adagolóról levettem a visszafolyó csövet és bekapcsolt AC pumpánál (ami elég hangosan dolgozik) nincs visszafolyó gázolaj. Ezek szerint nincs akkora nyomás a rendszerben, hogy nyisson a nyomástartó szelep. A pumpára gyanakszunk. Milyen elven működik? Lehet javítani vagy csere?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mitől függ a magyar agrárium sorsa, és mire kell most figyelni a gazdáknak?
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
A reméltnél kevesebb gabonát takaríthatnak be.
Hw 8011
Hw 8011

2.850.000 Ft

Forgókap
Forgókap

1.800.000 Ft

Volkswagen transporter 2,4 diesel,  3m plato
Volkswagen transporter 2,4 diesel, 3m...

1.280.000 Ft

Siloking etetőkocsi
Siloking etetőkocsi

7.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]