Hirdetés
Fórum

Becenév: | drehás |
---|---|
Csatlakozott: | 2010-12-29 21:11:01 |
Utolsó belépés: | 2012-08-12 21:22:25 |
Fórum hozzászólás: | 4 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lamborghini traktorok új
- Fakitermelés, erdők újratelepítése új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Altalajlazítás - altalajművelés új
- HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Vadászat, vadgazdálkodás, vadászati jog – minden ami vadászat....... új
- Körbálázót, de milyet? új
Cikkajánló

2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
Az esés hátterében a növényi olajok és a cukor nemzetközi jegyzéseinek jelentős...
Előzmény: #43 hozzászólása
Üdv!
Én is jártam így, és nekem a munkahenger karmantyúja ment szét.
Ha nagyon kopot, vagy netán rozsdafoltos, fel kell csiszolni.
Egy erősebb peremű karmantyú- tömítés- jobban bírja.
Nekem egy EO tolólaposé van benne, nagyon jó!
Ja, kis esztergályos meló kell hozzá.
Utána meg kell nézni a biztonsági szelepeket .
2 van belőlük.
Remélem jó lesz!!
Előzmény: #40 hozzászólása
Hali!
Ha nem forog a tlt, akkor a bronzperselyen forgó fogastengely hajtja meg a szivatyút. Ha az elkopik, drágább móka lesz, mint a csapágyak cseréje.
Aki szerelt már difiházat, tudja miről van szó.
Én mindig a kardántengelyen keresztül használom.
Kímélni kell mert egy KINCS !
Van valakinek rajza a hidraulikáról?
A karok állását magyarázó leírás sokat segít. Én 30 éve javítok Zetor 3011.-eseket.
Mára már csak hobbi gép!
3 hete volt műszaki vizsgán de sokan megcsodálták.
A maga korában korszerű gépnek számított.Ilyen fékmegoldás.....
Ragad az útra.
Hali!
Baloldali kar teljesen lenyomva!
Csak így hajt a kardán és hidraulika egyszerre.