Válasz Szilard97 #485. hozzászólásáraSzerintem nincs igazad 550 és 552-s géphez drágább a cucc nézd csak meg mennyi egy hengerfej hozzá ! A nyolcvanasé olcsóbb
Válasz jocek26 #483. hozzászólására80as meg 82esnek könnyebben hibásodik a motorja már mondták többen, és sokkal többet is fogyasztanak, vegyél első hajtásos 50est vagyis 52est, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb, nagyon jók a motorjai azoknak, olcsóbb az alkatrész is.A fülke meg ne zavarjon, én ha meg tudok csinálni vele 25 hektárt, te is meg tudsz 30at http://fotoarchiv-kunkel.startbilder.de/bild/Veranstaltungen~Schleppertreffen+Ragow~2010.09.04/109346/belarus-mtz-52-mts-52-noch-mit-rundhaube.html
Üdv! Traktort szeretnék venni, Mtz 80-ra gondoltam kisfülkésre, ez még árban talán elérhető lenne számomra. Nem ismerem az Mtz-ket, eddig zetorom volt meg van is, de több lett a föld és talajmunkára kellene egy erősebb gép(30ha kb.) 50-esben ültem, egyszerűen nem látok ki belőle, képtelen lennék ebben dolgozni mondjuk ezek olcsóbbak lennének. A 80-as kisfülkéből legalább kilátok, meg a +30le azért nem jönne rosszul.
Milyen az a levegős difi, hogyan működik? 80-nál találkoztam levegős és pedálos difivel,mi a különbség?
Hello szabolcs megyében van 40 bála jó minöségü szénám 3000 ft! bála akit érdekel az írjon peres.endre@freemail.hu ja mifelénk is a mult héten feldölt 1 john deere kaszálás közben a töltésről! :(
Válasz #460. hozzászólásra
Bocsáss meg, de az ekét miért nem engedted bele? Kérlek mutasd meg hogy lehet 16 l-ből 1 hektárt felszántani! Nekem is kis 80-asom van de.....nekem még ennyiből sosem sikerült....
Válasz #433. hozzászólásra
ocsi.Nekem kisfülkés 80-asom van,múltkor voltam szántani 3 hektárt még az eső előtt,nagyon kemény volt a föld 16 l/hektár volt a fogyasztása ami elég kevés.Nem tudom hogy az 50-es milyen de én nem vettem 50-est mert nem látok ki belőle rendesen.Meg a 80 as 30ló-val nagyobb és amit az 50-es elhúz x liter gázolajjal azt a 80-as biztos hogy kevesebbel,ja és árba nem sok különbség van a kettő között.én az enyémet 450000ért vettem 3-as Rabewerk ekével
papírokkal műszaki nélkül.
És az alkatrész is valamennyivel olcsóbb a 80-as hoz,
pl.:nézd meg a szerszámbirodalom webáruházba a hüvely garnitúrákat.
tudom nem sokkal de pár ezret meg lehet spórolni ha kell valami alkatrész.
szerintem nagyon elmentek a használt traktor árak. Amióta nuku az állami támogatás az új traktor vásárlásakor, azóta mindenki csak addig nyújtózik..... a takarója végéig. Ja meg mindenki a régi /meglévő/ trakit kezdi felújítani. egy új 4.5 millás mtz-t alig néhányan tudják csak K.P. kifizetni.
látom a hírdetési oldalakat, s nem ritka a 80-as mtz-ért 1.3 milla, a 82-es-ért meg a 1.7 milla. Ilyen "régen" nem vót!!
UDV,HAT EN CSAK TANACSOT TUDOK ADNI,DE A 80-AST 1.200NAL ALABB SEMMIKEPP NEM SZABAD ELADNI,DE EZ IS A MINIMALIS ARA,SZERINTEM,AZ 50-ES,HA TENYLEG NAGYKABIN VAN RAJTA ES JO ALLAPOTBAN VANNAK,AHOGY AZT TE IS MONDTAD,AZ IS OLYAN 700-800,KORUL VAN,A MINIMALIS ARA ENNEK IS,DE TE TUDOD,H MENNYIT ER,DE HATHA TOBBET KAPSZ ERTUK.
MTZ árakkal kapcsolaban kérdeznék!
Lenne kettő amit eladónak gondolok, aztán nemtudom mennyit érnek jelenleg a piacon.
Egyik egy 1996-os MTZ80 oldal váltókaros, a másik pedig egy 1985körüli nagykabinos 50-es. Mindkettő műszakis papíros, piros rendszámos, saját tulajdonú gép, rendben vannak, üzemképesek, lámpák berendezések jók működnek, megkell nézni nyílván de valami árkategóriát csak tudnátok mondani jobban bennfentesek!
Ja igen mezítlábasok, nincs elsőhajtás, félreértés nehogy essék.
Köszi
ha valakit jobban is érdekel hívhat: 06 húsz
5722814
50-es 550-es 570-es nem szereti a nagy fordulatot. Aki cserélni akarja a motort, emelje a fodulatszámot! A főtengely ki van egyensúlyozva. De ellensúlyok nélkül veszélyes! A 80-asban van.
Ha 1700 a fordulat, nem baj. Ha az erő elég, minden ok. Szántásban a legmodernebb gép is füstöl egy kicsit a hirtelen terhelésnél. Lehet bármilyen hidraulika rendszere. Amennyiben semmi füst, inkább megáll a gép, akkor kevés az adag mennyisége.
Adagoló 50-es 1700 ford. Én nem nyúlok hozzá semmi pénzért, azért vannak a szakik, mondta, hogy mit csinált vele, de én már nem emlékszem. Így jó ahogy van.
Ha a plomba nem számít, akkor: az adagolón lévő gázkar ütközőcsavarján lehet növelni a fordulatot. De csak egy bizonyos határig. Utána már az adagolóban lehet. Van bent egy rugó, ami növelheti a fordulatot. De ezt most nem írom le! 50-es. 80-as adagoló? Vagy csak 50-eshez van beállítva?
Az enyémen nem tudja a 2000 fordulatot. A motor ugyan 80-as de 50-es adagoló van rajt, amin állított valamit. Amúgy nem füstöl, meg a fordulatot is veszi, egyenletesen jár.
Erő= üzemanyag! Az adagolót nem ECO üzemmódba kell, hanem gyári értékre és nincs füst! 220-as fordulat fölött rohamosan nő a fogyasztás. Az üzemanyagtakarékosság 2000-es fordulat körül van a 80-asnál. 50-es az előkamra miatt többet fogyaszt.
Itt már a második mtz-t (egyik 80, másik 50) aki beállította egy szaki azok úgy püfögnek meg füstölnek, hogy messziről hallani ha jönnek. A fogyasztásuk meg ahogy mondogatják én sokallom, erőre mondjuk nem panaszkodnak. Én másik fószerral állíttattam adagolót, ECO üzemmódra, ilyen gázolaj árak mellett nem mindegy ám hogy mennyit eszik.
586 hozzászólás
Válasz Szilard97 #485. hozzászólásáraSzerintem nincs igazad 550 és 552-s géphez drágább a cucc nézd csak meg mennyi egy hengerfej hozzá ! A nyolcvanasé olcsóbb
Válasz jocek26 #483. hozzászólására80as meg 82esnek könnyebben hibásodik a motorja már mondták többen, és sokkal többet is fogyasztanak, vegyél első hajtásos 50est vagyis 52est, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb, nagyon jók a motorjai azoknak, olcsóbb az alkatrész is.A fülke meg ne zavarjon, én ha meg tudok csinálni vele 25 hektárt, te is meg tudsz 30at http://fotoarchiv-kunkel.startbilder.de/bild/Veranstaltungen~Schleppertreffen+Ragow~2010.09.04/109346/belarus-mtz-52-mts-52-noch-mit-rundhaube.html
Válasz jocek26 #483. hozzászólásárahali! 30 hektára ne 80 vegyél hanem 82 est!!!! kiskabinos 80 szerintem kényelmetlenebb mint az 50!!!
Üdv! Traktort szeretnék venni, Mtz 80-ra gondoltam kisfülkésre, ez még árban talán elérhető lenne számomra. Nem ismerem az Mtz-ket, eddig zetorom volt meg van is, de több lett a föld és talajmunkára kellene egy erősebb gép(30ha kb.) 50-esben ültem, egyszerűen nem látok ki belőle, képtelen lennék ebben dolgozni mondjuk ezek olcsóbbak lennének. A 80-as kisfülkéből legalább kilátok, meg a +30le azért nem jönne rosszul.
Milyen az a levegős difi, hogyan működik? 80-nál találkoztam levegős és pedálos difivel,mi a különbség?
Válasz #479. hozzászólásra
Mondjuk azon a 4-5 kritikus ponton erősebb csapágyak lennének.
50-es bírja a +20 pacit, de a 80(75)-as váltója sem sokkal erősebb.
http://www.youtube.com/watch?v=cs_R_Jeq-0E
Válasz #478. hozzászólásra
itt a tsz-ben már 1980tól voltak turbós(valami IKR-es átszerelő készlet volt) Mtz-k és bírták,és kisfülkések voltak,
Válasz #478. hozzászólásra
Kérdés milyen állapotba vannak a csapágyak benne? 892-esnek tök ugyanaz a váltója csak a felező más, de az a darázsderékba van.
Kis fülkés MTZ 80-as váltója mennyire tolerálna 95 lóerőt szerintetek?
Válasz #476. hozzászólásra

már látom...messze
Válasz #475. hozzászólásra
Szabolcsban merre?
Hello szabolcs megyében van 40 bála jó minöségü szénám 3000 ft! bála akit érdekel az írjon peres.endre@freemail.hu ja mifelénk is a mult héten feldölt 1 john deere kaszálás közben a töltésről! :(
Válasz #470. hozzászólásra
Par eve nyaron tarloszantas 16l/ha:-) Sima szantas 22l(egyenest tarlot...es ezek javareszt konnyu foldek. Apam tarloszantas utan osszel 550-essel 3x40 ben 18-20l/ha 22-27cm kozott...
Válasz #469. hozzászólásra
2db ilyen trakink van, vasárnap 10.16-án 2.15Ha voogel-noot ekével 26-28cm mélyen 2óra 10perc volt az idő.
Válasz #469. hozzászólásra

Bocsánatot kérek, most látom hogy nem tőlem kérdezed. Ezer bocs hogy beleszóltam.
Válasz #469. hozzászólásra

Üdv:
Ekétől, mélységtől, talajminőségtől függ, (ahogy az itt elhangzott már). De a 2,5-3 óra az korrekt nekem is hasonló.
Válasz #468. hozzászólásra


A mélységre esküdni mertem volna, ennyi liternél.
Válasz #468. hozzászólásra


Megkérdezhetném,hogy mennyi ídő alatt lehet a Te Trakiddal felszántani 1 heki födet???
Mert az én trakimmal 2,5-3óra!
Válasz #460. hozzászólásra
Helló! A képen látható Mtz 13-15liter/ha de a mélységtől és a talaj minőségétöl is függ.
Válasz #465 hozzászólás
Üdv:
Hamarosan meg fogod tudni....
Válasz #465. hozzászólásra

Előmelegítő használatával könnyebben!!!
Védi az akkumlátort,óvja az önindítót,és jótékonyan hat az idegekre.....
Nekem van egy mtz80-as és nem tudom ,hogy hogyan fog hidegben indulni könnyen vagy nehezen.
Válasz #460. hozzászólásra

Bocsáss meg, de az ekét miért nem engedted bele? Kérlek mutasd meg hogy lehet 16 l-ből 1 hektárt felszántani! Nekem is kis 80-asom van de.....nekem még ennyiből sosem sikerült....
Válasz #461. hozzászólásra





vagy a traktoros lába
Válasz #461. hozzászólásra




talán az eke
Válasz #460. hozzászólásra


Mi a titka,hogy ennyit fogyaszt csak???
Nekem 25 alatt nem eszik a 82-es és én egy b-200as ekével szántok
Válasz #433. hozzászólásra

ocsi.Nekem kisfülkés 80-asom van,múltkor voltam szántani 3 hektárt még az eső előtt,nagyon kemény volt a föld 16 l/hektár volt a fogyasztása ami elég kevés.Nem tudom hogy az 50-es milyen de én nem vettem 50-est mert nem látok ki belőle rendesen.Meg a 80 as 30ló-val nagyobb és amit az 50-es elhúz x liter gázolajjal azt a 80-as biztos hogy kevesebbel,ja és árba nem sok különbség van a kettő között.én az enyémet 450000ért vettem 3-as Rabewerk ekével
papírokkal műszaki nélkül.
És az alkatrész is valamennyivel olcsóbb a 80-as hoz,
pl.:nézd meg a szerszámbirodalom webáruházba a hüvely garnitúrákat.
tudom nem sokkal de pár ezret meg lehet spórolni ha kell valami alkatrész.
Válasz #457. hozzászólásra


Úgy látom Te nem minden MTZ-és topikot olvasol!
Beírom ide is..Kinek mely topik a kedvence!

Isten éltesse a Gáborokat erőben egészségben!
Válasz #454. hozzászólásra




És ötös condorral 40cm mélyen
szerintem nagyon elmentek a használt traktor árak.
Amióta nuku az állami támogatás az új traktor vásárlásakor, azóta mindenki csak addig nyújtózik..... a takarója végéig. Ja meg mindenki a régi /meglévő/ trakit kezdi felújítani. egy új 4.5 millás mtz-t alig néhányan tudják csak K.P. kifizetni. 
látom a hírdetési oldalakat, s nem ritka a 80-as mtz-ért 1.3 milla, a 82-es-ért meg a 1.7 milla. Ilyen "régen" nem vót!!
Válasz #454. hozzászólásra

mit 110 , élből vagy 130
Válasz #450. hozzászólásra
Hagyjad már magad! teszek rá egy turbót és akár már a 110 lóerőt is elérhetem vele!!!
Válasz #450. hozzászólásra



AKKOR AZONNAL MEG IS VESZEM,CSAK OSZTAN JO LEGYEN AZ A MERLEG,NE CSALJON SEMMIT SEM,VAGY HA MEGIS AKKOR AZ EN JAVAMRA
Válasz #450. hozzászólásra


Kiválló!!
Válasz #448. hozzászólásra



60 ft/kg
UDV,HAT EN CSAK TANACSOT TUDOK ADNI,DE A 80-AST 1.200NAL ALABB SEMMIKEPP NEM SZABAD ELADNI,DE EZ IS A MINIMALIS ARA,SZERINTEM,AZ 50-ES,HA TENYLEG NAGYKABIN VAN RAJTA ES JO ALLAPOTBAN VANNAK,AHOGY AZT TE IS MONDTAD,AZ IS OLYAN 700-800,KORUL VAN,A MINIMALIS ARA ENNEK IS,DE TE TUDOD,H MENNYIT ER,DE HATHA TOBBET KAPSZ ERTUK.
Halihó!
MTZ árakkal kapcsolaban kérdeznék!
Lenne kettő amit eladónak gondolok, aztán nemtudom mennyit érnek jelenleg a piacon.
Egyik egy 1996-os MTZ80 oldal váltókaros, a másik pedig egy 1985körüli nagykabinos 50-es. Mindkettő műszakis papíros, piros rendszámos, saját tulajdonú gép, rendben vannak, üzemképesek, lámpák berendezések jók működnek, megkell nézni nyílván de valami árkategóriát csak tudnátok mondani jobban bennfentesek!
Ja igen mezítlábasok, nincs elsőhajtás, félreértés nehogy essék.
Köszi
ha valakit jobban is érdekel hívhat: 06 húsz
5722814
Válasz #446. hozzászólásra
50-es 550-es 570-es nem szereti a nagy fordulatot. Aki cserélni akarja a motort, emelje a fodulatszámot! A főtengely ki van egyensúlyozva. De ellensúlyok nélkül veszélyes! A 80-asban van.
Válasz #445. hozzászólásra
Ha 1700 a fordulat, nem baj. Ha az erő elég, minden ok. Szántásban a legmodernebb gép is füstöl egy kicsit a hirtelen terhelésnél. Lehet bármilyen hidraulika rendszere. Amennyiben semmi füst, inkább megáll a gép, akkor kevés az adag mennyisége.
Válasz #444. hozzászólásra
Adagoló 50-es 1700 ford. Én nem nyúlok hozzá semmi pénzért, azért vannak a szakik, mondta, hogy mit csinált vele, de én már nem emlékszem. Így jó ahogy van.
Válasz #442. hozzászólásra
Ha a plomba nem számít, akkor: az adagolón lévő gázkar ütközőcsavarján lehet növelni a fordulatot. De csak egy bizonyos határig. Utána már az adagolóban lehet. Van bent egy rugó, ami növelheti a fordulatot. De ezt most nem írom le! 50-es. 80-as adagoló? Vagy csak 50-eshez van beállítva?
Válasz #442. hozzászólásra


IGEN AZ ELŐTŐLTÉSEN MERT KÜLÖNBEN NEM INDULNA BE SEM!AZ ENYÉM IS ÍGY VAN!!ÉS AZT KELL ,HOGY MONDJAM ,KÍVÁLLÓ!
Válasz #441. hozzászólásra
Az enyémen nem tudja a 2000 fordulatot. A motor ugyan 80-as de 50-es adagoló van rajt, amin állított valamit. Amúgy nem füstöl, meg a fordulatot is veszi, egyenletesen jár.
Válasz #439. hozzászólásra
Erő= üzemanyag! Az adagolót nem ECO üzemmódba kell, hanem gyári értékre és nincs füst! 220-as fordulat fölött rohamosan nő a fogyasztás. Az üzemanyagtakarékosság 2000-es fordulat körül van a 80-asnál. 50-es az előkamra miatt többet fogyaszt.
Válasz #439. hozzászólásra


Agyári értéket nem véletlenűl találták ki!!Fogyasztás,élettartam,stb!De mindenkinél más az értelem,szakértelem!
Válasz #438. hozzászólásra
Itt már a második mtz-t (egyik 80, másik 50) aki beállította egy szaki azok úgy püfögnek meg füstölnek, hogy messziről hallani ha jönnek. A fogyasztásuk meg ahogy mondogatják én sokallom, erőre mondjuk nem panaszkodnak. Én másik fószerral állíttattam adagolót, ECO üzemmódra, ilyen gázolaj árak mellett nem mindegy ám hogy mennyit eszik.
Válasz #437. hozzászólásra

Biztos vagy te benne??Fogyasztásnovekedéssel
ideig óráig!!Vagy csak az alkatrészeket tanítják meg így repűlni!!!
Válasz #435. hozzászólásra

Az erőt állítani az adagolósok tudják