Válasz kori01 #1598. hozzászólásáraHát biztos, de az is biztos, hogy egy 2.0 Tdci mondeó ami marha nagy szeker, 5-6 literből eljár, a 6-os dízel mazda meg másfélszer ennyiből.
Amúgy nekem kívülről teccenek, belseje nem az én világom de megtudnám szokni, viszont énmeg pont a motorban megbízhatóságában szervizében nem bízom valamiért
Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraPedig hidd el, egy szinten vannak, sőt érzésre fickósabb a kisturbós. A bt50 és a régi ranger ugyanaz, közösen gyártották.
Válasz Tekky #1559. hozzászólásáraHát mondjuk ha egy 2literes nem tudna annyit mint egy 1,2 TSI le is fosnám a bokámat.
5éves forma 6-os Mazda van a cimborámnak. Nagy autó, jól néz ki, 2literes dízel megy is.
Viszont 8-9 litert fogyaszt!!!!!!! az kuuva sok! és ez nem ámítás meg félrebeszélés nap mint nap találkozom vele, ülök benne rendszeresen, többször számoltam tankoláskor is ki mennyit ment el mennyi anyagból...
Amúgy motorok terén a Ford-al van valami kóperáció, a BT50-es pickup pl meglehetősen Ranger szóval azok sem csak japánban dolgoznak nyugi...
Válasz Mokári Ádám #1593. hozzászólásárahttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211102407&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1
Válasz Berente Antal #1590. hozzászólásáraNa ja, sajnos így működik. De tapasztalatból írom, gari nélkül totális anyagi csőd, burzsujozás ide vagy oda. A verda meg kell, mert amúgy halál van.
Válasz Tekky #1587. hozzászólásáraJa... +a garis szervízeléskor is ott felejted a 3-4k-t. Meg az értékvesztés 3 éves korára az új ár fele. Ez csak a burzsoáziának megy. de kinek a pap, kinek az Audi
Válasz Mokári Ádám #1578. hozzászólásáraigazad is van
merci audi bmw pffffff bennük meg a sok analfabéta nyikhaj akik villantani akarnak a német márkával............. eurójuk meg nincs
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraSajna az eu-s szarokra, mint Audi(nekem is volt) a gatyádat ott hagyod a szervízben. Én csak távol-keletiben gondolkodnék
Válasz Mokári Ádám #1575. hozzászólásáraIlyen pontosan nem tudtam. A hiluxról úgy tudtam török, de akkor eloszlott a köd. A Navara meg szerintem nem annyira rossz, de tapasztalom divat lett szidni (nekem is van).
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraMostmár mind a 3 német prémiummal sutyeráknak néznek kivéve persze ha nem vagy az. Fullos passatot kell venni 65 ezereért és nem fogsz feltünni senkinek .
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraJaja, nagyon elszaporodtak (nem a használtan behozottakra gondolok). Szerintem ott van a fejekben, hogy Audi-Győr, ès ez hatalmas reklám nekik. Persze arról sem kell elfeledkezni, hogy kiváló autók. A q3 alap motorral (1.4tsi) szerintem a legjobb crossover.
Válasz *** HM *** #1566. hozzászólásáraNem jeleztem semmit sem, csak írtam a tapasztalataimat. A piacozáshoz nem értek, de oda biztos nem vennék mai benzinest, pikk-pakk le lehetne gyilkolni. Ha univerzális kellene csak pick-up. Azok közül viszont teljesen mindegy melyik, mind európai gyártmány.
a piacosok taktikája az hogy a leg!!!!!!redvább kocsival nyomják , otthon meg lapulnak a .........nemistom milyen kódú mercik....... nissanok .........meg ami létezik mindeeeeeen!!
Válasz *** HM *** #1563. hozzászólásáraJóformán az összes turbós benzines. Még a Ford 1.0 erősebb verziója is (!). Persze az már más kérdés, mikor hullanak szét. Ha erőt, viszonylagos megbízhatóságot és alacsony fogyasztást akarsz egy erősebb dízel (kivéve francia, azt tilos), ha benzines vagy akkor 1.4 tsi-t nagyon tudom ajánlani, még az alap verziója is kiváló. Persze csak újonnan, és ha kifut a gariból lecserélni:-)
Válasz *** HM *** #1557. hozzászólásáraRevolution felszereltség alá ne add. Akkor inkább vegyél 3 ast. Abba is elfértek legfeljebb ha piacra mész vele kötsz futót utána.
Mennyi a minimum lóerő ami alá nem szabad menni 1 masszív tágas emberes férfiembereknek való sedanka esetében?
De nem akar ám az ember az elkövetkező 100ezer kmeken 10 liter fölötti adatokkal gyalázkodni a m0 m1 m5 stb vonalakon,.......... marhajó lenne 1 V8as..... dehát nodehát!
Csakjobb a 5liter vlmivégett
Válasz *** HM *** #1551. hozzászólásáraMindegyik felett áll, Japánban gyártják (Hirosima), csak a 2-es és a benzines 3-as Mazdákat gyártják Mexikóban (ott is kiváló minőségben, japcsi szakemberek hadseregét telepítették át). A többi Japán és koreai mind európai gyártmány, angol-cseh-szlovák-török. Kiváló amyagminőség, maximális precizitás és összeszerelése minőség. Az furcsa, hogy nincs turbós benzines, de direkt teszik, más úton járnak. Nincs hengerűrtartalom csökkentés, de átvették a közvetlen befecskendezést és extrém megemelték a kompressziót (spec. hengerfejet fejlesztettek hozzá).A 2000 cm3 motorjuk tudja azt mint egy 1.2-es turbós, csak magasabban adja le a max. nyomatékot. Érzésre jobb az 1.2 tsi, de a skyactiv-al nem kell aggódni azon, mikor durran el a turbó.
Válasz Tomi81 #1556. hozzászólásáraHá mikor máskor realizáljon az ember ilyesmiket ha nem 1 csúcs évjáratban mint ez????????
Amúgy meg amilyen FASZA ÉVEM VAN ha visszanézek a elmúlt hónapokra
KIJÁRNAK A TÁRGYAK NYÚJTOTTA ÉLVEZETEK
Há mit ríl mindenki?
Lófax munka nincs a gabonákkal meg a többi egyszerű növénnyel mit gondolnak az ideális időjárás ölükbe löki a max termést full minőséggel??????
Lehet hogy napi átlag 1-2 óra munka sincs 100ha szántóföldivel, ANNYI MUNKÁVAL MEG NE IS ÁBRÁNDOZZON SENKI 9millás hófehér 6os mazdácskán......
6106 hozzászólás
Válasz szanberg #1602. hozzászólásáraA tartósságuk nokedli a szívókhoz képest. A Ford 200e km-ben határozta meg a kisturbós motorjának élettartamát.
Válasz szanberg #1601. hozzászólásáraavensis az király nagy és nem eszik sokat.
No megnéztem közben a 2015-ös felhozatalt. Betyáros gépek az már biztos! Kívül belül mindenhol.
Már csak egy baj van amit felróvok, hogy 175 lótól többel nem lehet kapni...
EZ BAJ!!!
nem fickós. lemaradnak...
No megnéztem közben a 2015-ös felhozatalt. Betyáros gépek az már biztos! Kívül belül mindenhol.
Már csak egy baj van amit felróvok, hogy 175 lótól többel nem lehet kapni...
EZ BAJ!!!
nem fickós. lemaradnak...
Válasz Tekky #1599. hozzászólásáraPersze a turbós az a betyár, turbó nélkül nincs élet mindig is mondtam.
de azért a 2 lityós mazdával 180-al mehetsz berlinig folyamatosan és majd 10évesen is megteszi ugyanezt ugyanígy amíg az 1,2-es TSI-nél már nembiztos
Válasz kori01 #1598. hozzászólásáraHát biztos, de az is biztos, hogy egy 2.0 Tdci mondeó ami marha nagy szeker, 5-6 literből eljár, a 6-os dízel mazda meg másfélszer ennyiből.
Amúgy nekem kívülről teccenek, belseje nem az én világom de megtudnám szokni, viszont énmeg pont a motorban megbízhatóságában szervizében nem bízom valamiért
Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraA lényeg az az ,hogy a 2 es szivó is tudja az euro 6 ot amit a másik csak 1.2 es turbóssal tud.
Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraPedig hidd el, egy szinten vannak, sőt érzésre fickósabb a kisturbós. A bt50 és a régi ranger ugyanaz, közösen gyártották.
Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraa ford mazdásodik.
a fordot a mazdával egy napon sem lehet emliteni,a német soha nem tud japán minőséget.
Válasz *** HM *** #1560. hozzászólásáraÉn 200 lóerő alatt nem vennék autót magamnak, de neked sem ajánlom mert nem eléggé hecces alatta.
Válasz Tekky #1559. hozzászólásáraHát mondjuk ha egy 2literes nem tudna annyit mint egy 1,2 TSI le is fosnám a bokámat.
5éves forma 6-os Mazda van a cimborámnak. Nagy autó, jól néz ki, 2literes dízel megy is.
Viszont 8-9 litert fogyaszt!!!!!!! az kuuva sok! és ez nem ámítás meg félrebeszélés nap mint nap találkozom vele, ülök benne rendszeresen, többször számoltam tankoláskor is ki mennyit ment el mennyi anyagból...
Amúgy motorok terén a Ford-al van valami kóperáció, a BT50-es pickup pl meglehetősen Ranger szóval azok sem csak japánban dolgoznak nyugi...
Válasz Mokári Ádám #1593. hozzászólásárahttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211102407&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1
Válasz Mokári Ádám #1593. hozzászólásáraQ7, Tuareg = csak a megszállottaknak($$$$)
Ezt ki merné megvenni?
Pedig pár napig lehetne királykodni vele.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/q7/audi_q7_3.0_tdi_quattro_dpf_tiptronic_garantalt_175e_km-8575974
Válasz Tekky #1591. hozzászólásáraBocs, nem személyeskedni akartam.
Válasz Berente Antal #1590. hozzászólásáraNa ja, sajnos így működik. De tapasztalatból írom, gari nélkül totális anyagi csőd, burzsujozás ide vagy oda. A verda meg kell, mert amúgy halál van.
Válasz Tekky #1587. hozzászólásáraJa... +a garis szervízeléskor is ott felejted a 3-4k-t. Meg az értékvesztés 3 éves korára az új ár fele. Ez csak a burzsoáziának megy.
de kinek a pap, kinek az Audi
Válasz *** HM *** #1588. hozzászólásáraAkkor van bejáratva...
Válasz Tekky #1587. hozzászólásáraMá Fecó is megmondta
Mi várható a 200 kmes 2millás passattól?
Válasz Berente Antal #1582. hozzászólásáraNa igen, drága a szervíz. Ezeket csak újonnan szabad megvenni, és gari kifutása után azonnal lecserélni, amúgy halál.
Válasz Mokári Ádám #1581. hozzászólásáraMásik klippbe meg komáromi tót porseval vannak a riviérán vagy hun a gyikba.........


Válasz Mokári Ádám #1581. hozzászólásáraMásik klippbe meg komáromi tót porseval vannak a riviérán vagy hun a gyikba.........


Válasz Berente Antal #1582. hozzászólásáraerre az a filozófia működik hogy......





Volt rá 25 miliód köcsög?
Akkor a fél millás lámpaburkolatot be tudod nyelni simán ugyiiiiiiii elvégre há vastag vagy neeeeem?????
Válasz Mokári Ádám #1578. hozzászólásáraigazad is van









merci audi bmw pffffff bennük meg a sok analfabéta nyikhaj akik villantani akarnak a német márkával............. eurójuk meg nincs
az egyéniségek maximálisan KERÜLIK EZEKET!!!!!!
lassan nem lesz miben turkálni
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraSajna az eu-s szarokra, mint Audi(nekem is volt) a gatyádat ott hagyod a szervízben. Én csak távol-keletiben gondolkodnék
Válasz *** HM *** #1580. hozzászólására


Válasz Mokári Ádám #1576. hozzászólásáraó devla dééééééé......


https://www.youtube.com/watch?v=aJGXgC-7jsQ&spfreload=10
Vagy volt velük sztori a nyáron amiről lemaradtam a hőhullámzások alatt?
Válasz Mokári Ádám #1575. hozzászólásáraIlyen pontosan nem tudtam. A hiluxról úgy tudtam török, de akkor eloszlott a köd. A Navara meg szerintem nem annyira rossz, de tapasztalom divat lett szidni (nekem is van).
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraMostmár mind a 3 német prémiummal sutyeráknak néznek kivéve persze ha nem vagy az. Fullos passatot kell venni 65 ezereért és nem fogsz feltünni senkinek .
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraJaja, nagyon elszaporodtak (nem a használtan behozottakra gondolok). Szerintem ott van a fejekben, hogy Audi-Győr, ès ez hatalmas reklám nekik. Persze arról sem kell elfeledkezni, hogy kiváló autók. A q3 alap motorral (1.4tsi) szerintem a legjobb crossover.
Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraMióta grófó beült az A8 asba........
Válasz Tekky #1572. hozzászólásáratoyo délafrika micsu maláj ford tájföld délafrika argentina amarok brazilia
egyedül a nissan spanyol de azt nem tekinti senki igazi autónak.
Válasz *** HM *** #1571. hozzászólásáraArra kivàncsi lennék, az európai piacon lévő Kubotákat hol dobják össze, mert hogy nem Japánból hajózzák be az tuti.
De mi van a férfias Audikkal??


Nem normális méreteket öltött a mennyiségük
Akárhol
Pesten........nempesten.... mindenhol
M0 M1 M5 vonalakat má nem is említjük.......
Válasz Mokári Ádám #1569. hozzászólásáraKivéve az Isuzu, az thaiföldi. A többi spanyol-török, meg a jó ég tudja hol dobják össze. Ja, az Amarok meg argentín.
Válasz Tekky #1568. hozzászólásáraJóvan ....Mocsári úrnak írtam....






áll össze a kép
Mazda.....
Kubota......
japán eke van?????
Van!!!!
Hát a kubota megvette a a keverlandot
ez 1 jókis hármas lenne idénre..........
Válasz *** HM *** #1567. hozzászólásáraAz a munkás réteg nem hiszem, hogy támogatásra szorulna:-)
Válasz Tekky #1568. hozzászólásáraEurópai pickup? Ez nekem új

Válasz *** HM *** #1566. hozzászólásáraNem jeleztem semmit sem, csak írtam a tapasztalataimat. A piacozáshoz nem értek, de oda biztos nem vennék mai benzinest, pikk-pakk le lehetne gyilkolni. Ha univerzális kellene csak pick-up. Azok közül viszont teljesen mindegy melyik, mind európai gyártmány.
70éve dobták le az atomot

Lehet ez is 1 jel h támogatni kötelességünk idén a Hirosimai munkás rétegeket???
Válasz Mokári Ádám #1564. hozzászólásáraó igen forradalmi változások jöttek el ránk a tanyán úgy is






köszzz a jelet vettem
a piacosok taktikája az hogy a leg!!!!!!redvább kocsival nyomják , otthon meg lapulnak a .........nemistom milyen kódú mercik....... nissanok .........meg ami létezik mindeeeeeen!!
Válasz *** HM *** #1563. hozzászólásáraJóformán az összes turbós benzines. Még a Ford 1.0 erősebb verziója is (!). Persze az már más kérdés, mikor hullanak szét. Ha erőt, viszonylagos megbízhatóságot és alacsony fogyasztást akarsz egy erősebb dízel (kivéve francia, azt tilos), ha benzines vagy akkor 1.4 tsi-t nagyon tudom ajánlani, még az alap verziója is kiváló. Persze csak újonnan, és ha kifut a gariból lecserélni:-)
Válasz *** HM *** #1557. hozzászólásáraRevolution felszereltség alá ne add. Akkor inkább vegyél 3 ast. Abba is elfértek legfeljebb ha piacra mész vele kötsz futót utána.
Válasz Tekky #1562. hozzászólásárasuper
akkor most soroljuk fel a motorokat mindet amik ezt tudják
Válasz *** HM *** #1560. hozzászólásáraMa már nem a lóerőt kell nézni, hanem a nyomatékot, és azt hol adja le. 200nm leadva 1700-as fordulaton már elég.
Válasz Tekky #1559. hozzászólásáraakkor bebaxott-------


nem merték rárakni h.uránactiv .......
Válasz *** HM *** #1558. hozzászólására....
.......... marhajó lenne 1 V8as..... dehát nodehát!


Mennyi a minimum lóerő ami alá nem szabad menni 1 masszív tágas emberes férfiembereknek való sedanka esetében?
De nem akar ám az ember az elkövetkező 100ezer kmeken 10 liter fölötti adatokkal gyalázkodni a m0 m1 m5 stb vonalakon,
Csakjobb a 5liter vlmivégett
Válasz *** HM *** #1551. hozzászólásáraMindegyik felett áll, Japánban gyártják (Hirosima), csak a 2-es és a benzines 3-as Mazdákat gyártják Mexikóban (ott is kiváló minőségben, japcsi szakemberek hadseregét telepítették át). A többi Japán és koreai mind európai gyártmány, angol-cseh-szlovák-török. Kiváló amyagminőség, maximális precizitás és összeszerelése minőség. Az furcsa, hogy nincs turbós benzines, de direkt teszik, más úton járnak. Nincs hengerűrtartalom csökkentés, de átvették a közvetlen befecskendezést és extrém megemelték a kompressziót (spec. hengerfejet fejlesztettek hozzá).A 2000 cm3 motorjuk tudja azt mint egy 1.2-es turbós, csak magasabban adja le a max. nyomatékot. Érzésre jobb az 1.2 tsi, de a skyactiv-al nem kell aggódni azon, mikor durran el a turbó.
Válasz szanberg #1549. hozzászólásáraEnnyi szemét szám meg kód more
Válasz Tomi81 #1556. hozzászólásáraHá mikor máskor realizáljon az ember ilyesmiket ha nem 1 csúcs évjáratban mint ez????????


















Amúgy meg amilyen FASZA ÉVEM VAN ha visszanézek a elmúlt hónapokra
KIJÁRNAK A TÁRGYAK NYÚJTOTTA ÉLVEZETEK
Há mit ríl mindenki?
Lófax munka nincs a gabonákkal meg a többi egyszerű növénnyel mit gondolnak az ideális időjárás ölükbe löki a max termést full minőséggel??????
Lehet hogy napi átlag 1-2 óra munka sincs 100ha szántóföldivel, ANNYI MUNKÁVAL MEG NE IS ÁBRÁNDOZZON SENKI 9millás hófehér 6os mazdácskán......