Gázolaj árak 589 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 389.71 Ft USD 330.14 Ft CHF 417.54 Ft GBP 450.45 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

6106 hozzászólás
Nincs profilkép
#1606 Tekky
2015-08-20 12:15:08

Válasz szanberg #1602. hozzászólásáraA tartósságuk nokedli a szívókhoz képest. A Ford 200e km-ben határozta meg a kisturbós motorjának élettartamát.

Nincs profilkép
#1605 kori01
2015-08-20 12:02:27

Válasz szanberg #1601. hozzászólásáraavensis az király nagy és nem eszik sokat.

#1604 szanberg
2015-08-20 12:00:39

No megnéztem közben a 2015-ös felhozatalt. Betyáros gépek az már biztos! Kívül belül mindenhol.

Már csak egy baj van amit felróvok, hogy 175 lótól többel nem lehet kapni...

EZ BAJ!!!
nem fickós. lemaradnak...

#1603 szanberg
2015-08-20 12:00:26

No megnéztem közben a 2015-ös felhozatalt. Betyáros gépek az már biztos! Kívül belül mindenhol.

Már csak egy baj van amit felróvok, hogy 175 lótól többel nem lehet kapni...

EZ BAJ!!!
nem fickós. lemaradnak...

#1602 szanberg
2015-08-20 11:48:12

Válasz Tekky #1599. hozzászólásáraPersze a turbós az a betyár, turbó nélkül nincs élet mindig is mondtam.

de azért a 2 lityós mazdával 180-al mehetsz berlinig folyamatosan és majd 10évesen is megteszi ugyanezt ugyanígy amíg az 1,2-es TSI-nél már nembiztos

#1601 szanberg
2015-08-20 11:45:00

Válasz kori01 #1598. hozzászólásáraHát biztos, de az is biztos, hogy egy 2.0 Tdci mondeó ami marha nagy szeker, 5-6 literből eljár, a 6-os dízel mazda meg másfélszer ennyiből.

Amúgy nekem kívülről teccenek, belseje nem az én világom de megtudnám szokni, viszont énmeg pont a motorban megbízhatóságában szervizében nem bízom valamiért

Nincs profilkép
#1600 Mokári Ádám
2015-08-20 11:44:41

Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraA lényeg az az ,hogy a 2 es szivó is tudja az euro 6 ot amit a másik csak 1.2 es turbóssal tud.

Nincs profilkép
#1599 Tekky
2015-08-20 11:28:32

Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraPedig hidd el, egy szinten vannak, sőt érzésre fickósabb a kisturbós. A bt50 és a régi ranger ugyanaz, közösen gyártották.

Nincs profilkép
#1598 kori01
2015-08-20 11:20:38

Válasz szanberg #1596. hozzászólásáraa ford mazdásodik.
a fordot a mazdával egy napon sem lehet emliteni,a német soha nem tud japán minőséget.

#1597 szanberg
2015-08-20 11:17:03

Válasz *** HM *** #1560. hozzászólásáraÉn 200 lóerő alatt nem vennék autót magamnak, de neked sem ajánlom mert nem eléggé hecces alatta.

#1596 szanberg
2015-08-20 11:14:32

Válasz Tekky #1559. hozzászólásáraHát mondjuk ha egy 2literes nem tudna annyit mint egy 1,2 TSI le is fosnám a bokámat.
5éves forma 6-os Mazda van a cimborámnak. Nagy autó, jól néz ki, 2literes dízel megy is.
Viszont 8-9 litert fogyaszt!!!!!!! az kuuva sok! és ez nem ámítás meg félrebeszélés nap mint nap találkozom vele, ülök benne rendszeresen, többször számoltam tankoláskor is ki mennyit ment el mennyi anyagból...

Amúgy motorok terén a Ford-al van valami kóperáció, a BT50-es pickup pl meglehetősen Ranger szóval azok sem csak japánban dolgoznak nyugi...

#1595 jozef19
2015-08-19 23:23:35

Válasz Mokári Ádám #1593. hozzászólásárahttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211102407&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1

Nincs profilkép
#1594 Berente Antal
2015-08-19 23:14:02

Válasz Mokári Ádám #1593. hozzászólásáraQ7, Tuareg = csak a megszállottaknak($$$$)

Nincs profilkép
#1593 Mokári Ádám
2015-08-19 23:07:11

Ezt ki merné megvenni?
Pedig pár napig lehetne királykodni vele.


http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/q7/audi_q7_3.0_tdi_quattro_dpf_tiptronic_garantalt_175e_km-8575974

Nincs profilkép
#1592 Berente Antal
2015-08-19 23:02:34

Válasz Tekky #1591. hozzászólásáraBocs, nem személyeskedni akartam.

Nincs profilkép
#1591 Tekky
2015-08-19 23:00:13

Válasz Berente Antal #1590. hozzászólásáraNa ja, sajnos így működik. De tapasztalatból írom, gari nélkül totális anyagi csőd, burzsujozás ide vagy oda. A verda meg kell, mert amúgy halál van.

Nincs profilkép
#1590 Berente Antal
2015-08-19 22:55:06

Válasz Tekky #1587. hozzászólásáraJa... +a garis szervízeléskor is ott felejted a 3-4k-t. Meg az értékvesztés 3 éves korára az új ár fele. Ez csak a burzsoáziának megy. smile surrender de kinek a pap, kinek az Audismile lol

#1588 *** HM ***
2015-08-19 22:50:08

Válasz Tekky #1587. hozzászólásáraMá Fecó is megmondta smile devil
Mi várható a 200 kmes 2millás passattól?

Nincs profilkép
#1587 Tekky
2015-08-19 22:47:26

Válasz Berente Antal #1582. hozzászólásáraNa igen, drága a szervíz. Ezeket csak újonnan szabad megvenni, és gari kifutása után azonnal lecserélni, amúgy halál.

#1586 *** HM ***
2015-08-19 22:42:34

Válasz Mokári Ádám #1581. hozzászólásáraMásik klippbe meg komáromi tót porseval vannak a riviérán vagy hun a gyikba.........smile lolsmile lolsmile lol

#1585 *** HM ***
2015-08-19 22:41:47

Válasz Mokári Ádám #1581. hozzászólásáraMásik klippbe meg komáromi tót porseval vannak a riviérán vagy hun a gyikba.........smile lolsmile lolsmile lol

#1584 *** HM ***
2015-08-19 22:36:25

Válasz Berente Antal #1582. hozzászólásáraerre az a filozófia működik hogy......

Volt rá 25 miliód köcsög?
Akkor a fél millás lámpaburkolatot be tudod nyelni simán ugyiiiiiiii elvégre há vastag vagy neeeeem????? smile devilsmile devilsmile devilsmile droolsmile drool

#1583 *** HM ***
2015-08-19 22:29:28

Válasz Mokári Ádám #1578. hozzászólásáraigazad is van
merci audi bmw pffffff bennük meg a sok analfabéta nyikhaj akik villantani akarnak a német márkával............. eurójuk meg nincssmile devilsmile devilsmile lolsmile lolsmile lol

az egyéniségek maximálisan KERÜLIK EZEKET!!!!!!smile w00tsmile devilsmile lolsmile lolsmile lol

lassan nem lesz miben turkálni smile scared

Nincs profilkép
#1582 Berente Antal
2015-08-19 22:29:00

Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraSajna az eu-s szarokra, mint Audi(nekem is volt) a gatyádat ott hagyod a szervízben. Én csak távol-keletiben gondolkodnék

#1580 *** HM ***
2015-08-19 22:22:49

Válasz Mokári Ádám #1576. hozzászólásáraó devla dééééééé......smile droolsmile drool

https://www.youtube.com/watch?v=aJGXgC-7jsQ&spfreload=10

Vagy volt velük sztori a nyáron amiről lemaradtam a hőhullámzások alatt? smile devil

Nincs profilkép
#1579 Tekky
2015-08-19 22:21:05

Válasz Mokári Ádám #1575. hozzászólásáraIlyen pontosan nem tudtam. A hiluxról úgy tudtam török, de akkor eloszlott a köd. A Navara meg szerintem nem annyira rossz, de tapasztalom divat lett szidni (nekem is van).

Nincs profilkép
#1578 Mokári Ádám
2015-08-19 22:20:12

Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraMostmár mind a 3 német prémiummal sutyeráknak néznek kivéve persze ha nem vagy az. Fullos passatot kell venni 65 ezereért és nem fogsz feltünni senkinek .

Nincs profilkép
#1577 Tekky
2015-08-19 22:17:07

Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraJaja, nagyon elszaporodtak (nem a használtan behozottakra gondolok). Szerintem ott van a fejekben, hogy Audi-Győr, ès ez hatalmas reklám nekik. Persze arról sem kell elfeledkezni, hogy kiváló autók. A q3 alap motorral (1.4tsi) szerintem a legjobb crossover.

Nincs profilkép
#1576 Mokári Ádám
2015-08-19 22:14:43

Válasz *** HM *** #1573. hozzászólásáraMióta grófó beült az A8 asba........

Nincs profilkép
#1575 Mokári Ádám
2015-08-19 22:13:42

Válasz Tekky #1572. hozzászólásáratoyo délafrika micsu maláj ford tájföld délafrika argentina amarok brazilia

egyedül a nissan spanyol de azt nem tekinti senki igazi autónak.

Nincs profilkép
#1574 Tekky
2015-08-19 22:13:22

Válasz *** HM *** #1571. hozzászólásáraArra kivàncsi lennék, az európai piacon lévő Kubotákat hol dobják össze, mert hogy nem Japánból hajózzák be az tuti.

#1573 *** HM ***
2015-08-19 22:10:56

De mi van a férfias Audikkal??

Nem normális méreteket öltött a mennyiségük
Akárhol
Pesten........nempesten.... mindenhol
M0 M1 M5 vonalakat má nem is említjük.......smile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1572 Tekky
2015-08-19 22:09:55

Válasz Mokári Ádám #1569. hozzászólásáraKivéve az Isuzu, az thaiföldi. A többi spanyol-török, meg a jó ég tudja hol dobják össze. Ja, az Amarok meg argentín.

#1571 *** HM ***
2015-08-19 22:07:36

Válasz Tekky #1568. hozzászólásáraJóvan ....Mocsári úrnak írtam....

áll össze a kép
Mazda.....
Kubota......
japán eke van????? smile lolsmile lol

Van!!!!
Hát a kubota megvette a a keverlandot smile scared
ez 1 jókis hármas lenne idénre..........smile helpsmiliesmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1570 Tekky
2015-08-19 22:06:39

Válasz *** HM *** #1567. hozzászólásáraAz a munkás réteg nem hiszem, hogy támogatásra szorulna:-)

Nincs profilkép
#1569 Mokári Ádám
2015-08-19 22:06:08

Válasz Tekky #1568. hozzászólásáraEurópai pickup? Ez nekem újsmile innocentsmile innocent

Nincs profilkép
#1568 Tekky
2015-08-19 22:04:42

Válasz *** HM *** #1566. hozzászólásáraNem jeleztem semmit sem, csak írtam a tapasztalataimat. A piacozáshoz nem értek, de oda biztos nem vennék mai benzinest, pikk-pakk le lehetne gyilkolni. Ha univerzális kellene csak pick-up. Azok közül viszont teljesen mindegy melyik, mind európai gyártmány.

#1567 *** HM ***
2015-08-19 22:01:49

70éve dobták le az atomot
Lehet ez is 1 jel h támogatni kötelességünk idén a Hirosimai munkás rétegeket??? smile scaredsmile lol

#1566 *** HM ***
2015-08-19 21:56:18

Válasz Mokári Ádám #1564. hozzászólásáraó igen forradalmi változások jöttek el ránk a tanyán úgy is
köszzz a jelet vettemsmile aikidosmile devil

a piacosok taktikája az hogy a leg!!!!!!redvább kocsival nyomják , otthon meg lapulnak a .........nemistom milyen kódú mercik....... nissanok .........meg ami létezik mindeeeeeen!!smile scaredsmile scaredsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1565 Tekky
2015-08-19 21:53:28

Válasz *** HM *** #1563. hozzászólásáraJóformán az összes turbós benzines. Még a Ford 1.0 erősebb verziója is (!). Persze az már más kérdés, mikor hullanak szét. Ha erőt, viszonylagos megbízhatóságot és alacsony fogyasztást akarsz egy erősebb dízel (kivéve francia, azt tilos), ha benzines vagy akkor 1.4 tsi-t nagyon tudom ajánlani, még az alap verziója is kiváló. Persze csak újonnan, és ha kifut a gariból lecserélni:-)

Nincs profilkép
#1564 Mokári Ádám
2015-08-19 21:52:40

Válasz *** HM *** #1557. hozzászólásáraRevolution felszereltség alá ne add. Akkor inkább vegyél 3 ast. Abba is elfértek legfeljebb ha piacra mész vele kötsz futót utána.

#1563 *** HM ***
2015-08-19 21:47:25

Válasz Tekky #1562. hozzászólásárasuper
akkor most soroljuk fel a motorokat mindet amik ezt tudjáksmile devil

Nincs profilkép
#1562 Tekky
2015-08-19 21:44:58

Válasz *** HM *** #1560. hozzászólásáraMa már nem a lóerőt kell nézni, hanem a nyomatékot, és azt hol adja le. 200nm leadva 1700-as fordulaton már elég.

#1561 *** HM ***
2015-08-19 21:38:27

Válasz Tekky #1559. hozzászólásáraakkor bebaxott-------
nem merték rárakni h.uránactiv .......smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

#1560 *** HM ***
2015-08-19 21:36:36

Válasz *** HM *** #1558. hozzászólására.... smile lol

Mennyi a minimum lóerő ami alá nem szabad menni 1 masszív tágas emberes férfiembereknek való sedanka esetében?

De nem akar ám az ember az elkövetkező 100ezer kmeken 10 liter fölötti adatokkal gyalázkodni a m0 m1 m5 stb vonalakon,smile lol.......... marhajó lenne 1 V8as..... dehát nodehát!smile droolsmile hammer
Csakjobb a 5liter vlmivégett smile devil

Nincs profilkép
#1559 Tekky
2015-08-19 21:35:26

Válasz *** HM *** #1551. hozzászólásáraMindegyik felett áll, Japánban gyártják (Hirosima), csak a 2-es és a benzines 3-as Mazdákat gyártják Mexikóban (ott is kiváló minőségben, japcsi szakemberek hadseregét telepítették át). A többi Japán és koreai mind európai gyártmány, angol-cseh-szlovák-török. Kiváló amyagminőség, maximális precizitás és összeszerelése minőség. Az furcsa, hogy nincs turbós benzines, de direkt teszik, más úton járnak. Nincs hengerűrtartalom csökkentés, de átvették a közvetlen befecskendezést és extrém megemelték a kompressziót (spec. hengerfejet fejlesztettek hozzá).A 2000 cm3 motorjuk tudja azt mint egy 1.2-es turbós, csak magasabban adja le a max. nyomatékot. Érzésre jobb az 1.2 tsi, de a skyactiv-al nem kell aggódni azon, mikor durran el a turbó.

#1558 *** HM ***
2015-08-19 21:32:08

Válasz szanberg #1549. hozzászólásáraEnnyi szemét szám meg kód more

#1557 *** HM ***
2015-08-19 21:20:10

Válasz Tomi81 #1556. hozzászólásáraHá mikor máskor realizáljon az ember ilyesmiket ha nem 1 csúcs évjáratban mint ez???????? smile lolsmile lol
Amúgy meg amilyen FASZA ÉVEM VAN ha visszanézek a elmúlt hónapokra smile sneakysmile sneakysmile sneakysmile sneakysmile angrysmile angrysmile angrysmile angrysmile angry
KIJÁRNAK A TÁRGYAK NYÚJTOTTA ÉLVEZETEK smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Há mit ríl mindenki?
Lófax munka nincs a gabonákkal meg a többi egyszerű növénnyel mit gondolnak az ideális időjárás ölükbe löki a max termést full minőséggel?????? smile aikidosmile aikido
Lehet hogy napi átlag 1-2 óra munka sincs 100ha szántóföldivel, ANNYI MUNKÁVAL MEG NE IS ÁBRÁNDOZZON SENKI 9millás hófehér 6os mazdácskán......smile lolsmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Eső nyugaton: hihetetlen, de még mindig nem elég
Eső nyugaton: hihetetlen, de még mindig nem elég
Kisebb-nagyobb intenzitással órák óta esik az eső a Kisalföldön, és a föld még...
Aszály és járvány: nehéz év előtt a magyar agrárium
Aszály és járvány: nehéz év előtt a magyar agrárium
Visszaestek a várható terméshozamok, de a beruházások új lendületet adhatnak.
405/70 R18 Firestone Utility Duraforce Használt Gumiabroncs
405/70 R18 Firestone Utility Duraforce...

50.000 Ft

Ferrari Galaxy 30 kompakt traktor
Ferrari Galaxy 30 kompakt traktor

9.999 EUR

400/70 R20 Firestone Utility Duraforce Használt Gumiabroncs
400/70 R20 Firestone Utility Duraforce...

85.000 Ft

540/65 R38 Firestone Radial 9000 Használt Gumiabroncs
540/65 R38 Firestone Radial 9000...

75.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]