Fórum

New Holland traktorok 

Létrehozta: Maszek, 2008-03-21 19:47:11

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3106 Hús Futár | 2018-06-23 20:22:17

    Válasz brumi-kisdühös #3105. hozzászólására
    Szívesen ha gond van keress nyugodtan ha tudok segítek , a hirdetésekben megtatálod bármikor a számom

  • Válasz » #3105 brumi-kisdühös | 2018-06-23 14:05:38

    Köszönöm szépen a sok segítséget! :)

  • Válasz » #3104 Hús Futár | 2018-06-23 12:11:59

    Válasz brumi-kisdühös #3103. hozzászólására

    Kabin az szerintem random attól függ hogy tudod tisztán tartani .
    Légszűrőket nem tudom pontosan de én 500-anként a nagyon 1000-enként a kicsit .
    Gázolajat én 500-anként

    A 2 hidraulika szűrőt meg az olajjal 1200 óránként .

    Nekem azért vannak az 500-1000 órás cserék mert 250 óránként cserélek motorolajat .Így azokhoz kötöm a többit is amit lehet .

  • Válasz » #3103 brumi-kisdühös | 2018-06-23 06:34:37

    Jah, igen. :)
    köszönöm a segítséget.
    még annyit csak szűrőket? Kabin, külső belső légszűrő, gázolaj, hidraulika?

  • Válasz » #3102 brumi-kisdühös | 2018-06-23 06:29:45

    Köszönöm a segítséget, váltó is 1200-nál érdemes cserélni?

  • Válasz » #3101 avm | 2018-06-22 22:06:48

  • Válasz » #3100 ratti | 2018-06-22 20:38:45

    Válasz avm #3097. hozzászólására

    Próbáld meg ezt az illetőt.
    Varga József
    Tel: 06/30 6086 973

  • Válasz » #3099 Hús Futár | 2018-06-22 12:50:17

    Válasz brumi-kisdühös #3096. hozzászólására

    1200 óránként kell de hídban és főleg a lehajtásban nem árt félidőben cserélni . Én 500 óránként fogom inentől cserélni a a hídban és két véglehajtásban .

  • Válasz » #3098 avm | 2018-06-22 10:10:09

    kalibrálná

  • Válasz » #3097 avm | 2018-06-22 09:01:35

    New Holland TL90 -hez keresek kuplung kalibráló műszert, vagy valakit a dunántú középső részén aki bekalobráná nekem.

  • Válasz » #3096 brumi-kisdühös | 2018-06-22 08:00:14

    Tiszteletem!

    New Holland 8970-en mennyi üzemóránként kell olajat cserélni a hídban, agyban, váltóban?

  • Válasz » #3095 szanberg | 2018-06-18 22:25:02

    Válasz borda77 (Joe) #3092. hozzászólására

    Ez az értékvesztés témakör egy érdekes történet, szerintem semmi jelentősége nincsen neki, én minimum 10évig tervezek egy géppel, főleg a mostani R-eseket 10 év múlva nem adod el 40 milláért de 25-ért sem, most is tele a kite tele a net 30-40millás JD-kkel túlárazva amiből 20%-át sem fogják eladni, a k ite bajban van mert 3-4milliárd a beszámított használtgép állománya és nem viszik őket aminek a jelentős része Jd az az igazság.
    Szóval ha egy 45millás gép 10évesen 15-öt fog érni az 30m értékcsökkenés de a 62millás 8R-est sem viszik majd el 32milláért 10ezer órával tehát, ugyan ott vagy vele. Axion-t meg mégúgyse, szerintem a többlet felár nem az értéktartás záloga, hanem csak az önmagunk szívatása, áll benne a pénz az is ami még meg sincsen mert úgyis lízingelsz, erre az értékmegtartásra fizeted a kamatokat, szerintem ez a számolás totál öngól.

    Egy dolog fontos, hogy az olcsóbb gép mennyire lesz jó, ha 10ezret elmegy bontás nélkül akkor tökéletes, elektromos hiba lesz a zöldön is lehet mégtöbb azt nem kell számolni, de ha nem lehet megterhelni egy gépet akkor van baj, szóval ezért lennék kíváncsi konkrétumokra milyen T8. mekkora vakarókat vontat milyen földön és mik a gyengéik... Mert árban piacvezető és adnak is el sokat, az is igaz mindet chippelik rögtön mert a 390-es 220-at bírt leadni folytópadon mérve, szoftverezés után már pirít rendesen.

    Ez itt a nagy kérdés...

  • Válasz » #3094 Gergő, | 2018-06-18 11:52:14

  • Válasz » #3093 borda77 (Joe) | 2018-06-18 10:20:50

    Akkor inkább ih magnum szetintem.

  • Válasz » #3092 borda77 (Joe) | 2018-06-18 10:19:25

    Válasz szanberg #3087. hozzászólására

    Földön le kell tesztelni értékvesztéseket számolni stb... nehéz döntés. Egy nh 3 evesen felét sem éri.

  • Válasz » #3091 Mokári Ádám | 2018-06-18 10:04:32

    Válasz szanberg #3087. hozzászólására

    https://www.youtube.com/watch?v=8d0cOb-AWIY

  • Válasz » #3090 Sk Laci | 2018-06-18 08:47:02

    Válasz szanberg #3087. hozzászólására
    Talán az a cég az, amelyiket "bandigh" betet.

    Az első darabokról én is hallotam boszantó elektromos hibákról, ami miat a szervisz gyakori vendég volt. Az érzékelők kicserélése óta ment minden. De azóta jó pár év eltelt, és szerintem a gyártó is joban odafigyel. Törésről szakadásról nem hallotam, de nem kizárt.Mifelénk az utóbi időben elég befutó let a T7.310 vagy a piros változata. Sokan vetek, de nem ismerem ezt a modelt.
    Ha 300 Le feleti traktort szeretnél szaladd körbe a kínálatokat, ki mit kínál. Ugyan ezt csináltam kiseb traktornál én is. Sokszor nehéz dönteni, de a választás a tiéd, te fogod "lovagolni" az elkövetkező időszakban.

  • Válasz » #3089 bandigh | 2018-06-18 07:58:14

  • Válasz » #3088 szanberg | 2018-06-18 07:42:52

    62milláért nem tudnánk jd-t venni, ferga 8737 meg kapható 44körül, nyuszi is talán még olcsóbban, sőt...
    Magnum elvileg ugyanaz mint a t8. Viszont jobb a híre

  • Válasz » #3087 szanberg | 2018-06-18 07:40:03

    Válasz Sk Laci #3086. hozzászólására

    Azt nem láttam,hol van ez? Itt vett egy cimborám tavaly tél elején egyet, t8.340 de azzal kezdte az agrotec rögtön,hogy megchippelte pedig régi 200as traktort fog kiváltani, 4.2es ih tárcsa 6m rövidtárcsa 6.7 kongskile, 5késes dondi, 5fejes kuhn vf eke. Érdekelne mert amúgy nagy traktor, csak mégsem tudja amit kell, cserébe még mindenki mondja is, hogy szakad törik ráadásúl,amit fel sem bírok fogni, a 15éves régi ferga vezérgép még szerelveis alig volt, nemhogy tört benne valami, lehet jobban járok ha rakok rá még súlyt és felhúzatom 8280ra,bár az volt az alap gondolatom,hogy nem ezt kéne már ezzel csinálni idősõdő korára de úgy néz ki elérhető árú új gépektől még így is strapabíróbb lesz.

  • Válasz » #3086 Sk Laci | 2018-06-18 07:18:33

    Válasz szanberg #3084. hozzászólására

    Az agroinformon talán fél éve volt interjú egy keletmagyarországi vállalkozóval, aki egyszere 8, vagy 9 NH T8-at vett, és elmondásai szerint elégedet velük. Kérdezd meg tőle, milyenek, és hogyan váltak be neki. A t8 sorozat nem egy átlagos maszek traktor.
    T7-ről tudok neked véleményt mondani, de ez középkategóriás, úgymond mindenes traktor.

  • Válasz » #3085 s z e k k a | 2018-06-18 05:14:23

    Válasz kurusa #3080. hozzászólására

    Ha a hiba fennáll még hívj fel!(hirdetésemben van szám.

  • Válasz » #3084 szanberg | 2018-06-17 23:59:47

    Szóval akkor csak kombájnban jó a nyuszi...
    Trakiban ez lenne viszonylag jó áron,ugyanez jdben 60+milla, de akkor jobb egy 8700as ferga picit drágább mint a t8. Viszont többet is tud meg fokozatmentes ami jö vagy nem azt 10évesen megmondanám majd

  • Válasz » #3083 borda77 (Joe) | 2018-06-14 12:38:08

  • Válasz » #3082 horesz | 2018-06-14 12:35:26

    Válasz szanberg #3081. hozzászólására

    Van pár darab itt. Egy pár éve nyuzzuk őket. De elég hosszú lenne a történet. smile cowboy

  • Válasz » #3081 szanberg | 2018-06-14 10:23:25

    Van valakinek, vagy közeli ismerettséget tud e magáénak valaki az újfajta T8.390-és társai nyuszi traktorok felől?

    Konkrétan összehasonlítva kategória társaikhoz jd fendt ferga akármi mit tudnak teljesítményre, erő leadásra valós vonóerőre, no meg mennyire megbízhatóak, erős e a vas benne vagy törik-szakad akármi....

  • Válasz » #3080 kurusa | 2018-06-14 07:38:21

    Sziasztok olyan próblêma van New holland TM 165 leàlt kevés üzemanyag volt benne felett öntve a tank de nem búg a üzemanyag szivattyú akkumlulàtoról direkt àramrol búg mit kell cseréljek??

  • Válasz » #3079 f115 fiat | 2018-06-14 00:33:03

    Válasz dr.T #3076. hozzászólására

    Nálam is volt ilyen hiba sokmindent lett cserélve mire kiderült hogy az egyik kormánymunkahenger dugatyuja volt a hibás...

  • Válasz » #3078 enhaten | 2018-05-19 22:04:26

    Sziasztok 24x24 es hi lo váltó a hiba jelenség olaj fémporos szürkés szűrő eltömődik rendszer le levegősödik , és nem kapcsol sebeséget .

  • Válasz » #3077 Facsar Bálint | 2018-05-07 12:40:16

    Üdv.
    Nincs valakinek egy jó állapotú new holland t5050-es traktor eladó? :D

  • Válasz » #3076 dr.T | 2018-05-07 07:24:59

    Válasz avm #3074. hozzászólására

    Egyik ismerősnek meg ahogy mentél és allandóan kellett tekerni a kormányt lassan és úgy ment egyenesben.

  • Válasz » #3075 MrPoke | 2018-05-07 06:18:40

    Válasz avm #3074. hozzászólására

    Szintén ugyanez a problémám (TL90). És érdekes, hogy végpontra tekerve a kormányt meg sem mozdul. Ezért én is munkahengerre gondolok. De ha egyszer odáig jutok kiderül.

  • Válasz » #3074 avm | 2018-05-06 23:53:21

    Válasz kiro71 #3073. hozzászólására

    Új korától csinálja (2002) nekem inkább orbitnak tűnt eddig, de még nem szedtük szét.

    Lassú kormánytekerésre nem reagál a kerék semmit, akár egy egész kört körbe lehet fordítani a kormányon és nem mozdul a kerék, de ha egy kicsit hirtelenebben tekerem akkor azonnal reagál.

  • Válasz » #3073 kiro71 | 2018-05-06 21:39:25

  • Válasz » #3072 avm | 2018-05-06 09:47:24

    Válasz kislaszlotamas01 #3070. hozzászólására

    Én is kíváncsi lennék, mert TL 90 csinálja ugyan ezt.

  • Válasz » #3071 kocsis.lorand93 | 2018-05-06 02:37:27

    Mi a véleményetek a New Holland TD 115 os modellről?

  • Válasz » #3070 kislaszlotamas01 | 2018-04-20 11:15:22

    Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy T6080 lassú kormánymozdulatra szinte nem reagál és menet közben elkezd oldalra vándorolni....kormánymunkahenger vagy orbit?

  • Válasz » #3069 Cowboy | 2018-03-24 20:38:52

    Sziasztok!

    TM 165 beinditás után nincs áram a váltóban és hidraulikában és magátol megy a kardán ki se tudom kapcsolni!
    Tipp valakinek?

  • Válasz » #3068 Schrauf Roland | 2018-03-21 18:08:27

    Jó estét! Sziasztok! Meglett a hiba, a motorháztető alatti passzív terminált kellett kicserélni. És megszünt a hiba.

  • Válasz » #3067 Sanyee | 2018-03-16 21:02:53

    Sziasztok!

    Szerintetek melyik márkához lehet jobban és "olcsóbban" alkatrészt kapni?
    New Holland vagy Valtra.
    Mondjuk M vagy TM típusok 2000 évjárat.

  • Válasz » #3066 Schrauf Roland | 2018-03-16 20:39:25

    Válasz KLiFF #3065. hozzászólására

    A szervizes bemérte a kábeleket, megmozgatott mindent, széthúzta a nagy csatlakozót hátul, kifujattuk az ősszes lehetséges helyen a csatlakozókat. Most rendeltünk egy passive terminált hátra, mert arra gyanakodik.

  • Válasz » #3065 KLiFF | 2018-03-16 20:31:57

    Válasz Schrauf Roland #3064. hozzászólására

    Valami vezeték probléma, vagy a can-bus vezetékei Low és High (ezen kommunikál minden részegység). Szervizes kell hozzá, a vezetékeket ki kell méregetni.
    A kartámaszban lévő vezetékeket is érdemes megnézni, ha letestel esetleg kidörzsölődés miatt, az is offline-ba dobja a gépet.
    Át kell bogarászni minden lógó ficegő vezetéket.


    vezérlők

  • Válasz » #3064 Schrauf Roland | 2018-03-16 19:39:03

    Jó estét, Sziasztok!
    Most vásároltunk egy tg 230-as new hollandot, olyan gondunk van vele, hogy néha kidobja az alsó monitoron hogy tractor offline, ezzel egyidőbe a felső monitoron írja hitch offline, trans offline, pto offline. Igazából nem lehet csinálni semmit így. Nem emel a hidraulika, nem lehet váltani.
    Tudni kell, hogy a traktor két évig állt (lemerült az aksija).
    Hívtunk szerelőt aki annyit elért elsőre, hogy indításkor nem írja ki, viszont most menet közbe jön elő a probléma. Nem tudom tapasztaltatok-e már hasonlót? Tud-e valaki segíteni?

  • Válasz » #3063 Schrauf Roland | 2018-03-16 19:31:33

    Válasz kevesa #3034. hozzászólására
    Olyan kérdésem lenne, hogy milyen hidraulikaolajat használtok? Valamilyen különleges olaj, mivel a váltóba is az van, vagy egy egyszerű 46-os agip-os vagy mol-os olaj?

  • Válasz » #3062 Csaby68 | 2018-03-14 17:30:37

    Válasz Csaby68 #3061. hozzászólására

    Nem tud senki tanácsot adni?smile helpsmilie

  • Válasz » #3061 Csaby68 | 2018-03-12 18:30:13

    Szép estét mindenkinek.Tudna valaki segíteni nekem?Van nekem NH 6640 es traktorom de a hátsó kihelyezett gombokról nem tudom emelni és süllyeszteni a hidraulikát.A kapcsolók jók,kimértem.Ha tudna valaki tippet adni hogy hol keresgéljek nagyon megköszönném!!

  • Válasz » #3060 ficerro | 2018-03-12 15:09:29

    Válasz MrPoke #3056. hozzászólására

    Köszönöm a választ ! Ti a fülkét hogyan emeltétek le ?smile confused Hajdanán zetorom volt... azt egyszerű szétszedni de még new hollandot nem szedtem szétsmile mellow

  • Válasz » #3059 ficerro | 2018-03-12 15:05:47

    Válasz ratti #3058. hozzászólására

    Köszönöm a választ de sajnos nekem elvileg full mechanikus a váltom smile bored , és nálam terhelésnél visszaugrik a váltókar.... ha újra berakom akkor megint visszaugrik..smile glare

  • Válasz » #3058 ratti | 2018-03-10 20:55:28

    Válasz ficerro #3055. hozzászólására
    Első körben ne gondolj nagy problémára.
    Nekem is ugyanez volt a problémám. Fülke tartó csavarokat hátul ki kell szedni, fülkét megemelni kb 7-8 cm-t, alátámasztani biztonsági szempontból. Elég mélyen be kell nyúlni, a sebváltó felső részén van két érzékelő gomba. A külső az egyes fokozatváltó, ezt is ki kell szedni mert nem férsz hozzá a ketteséhez. Jó erősen meg vannak húzva. Ezt az érzékelőt kell kicserélni kb 20 000 Ft. Ha nem szereltél még hasonlót mindenképpen szólj egy szakinak.
    Nekem egy agrotec szerelő csinálta, ez a 20 000 Ft-os mutatvány két kiszálással 160 000 Ft-ba került. Az agrotec honlapon bele tudsz menni az alkatrész katalógusba. Igaz angolnyelvű, de kis kisérletezéssel rá jössz hogyan működik.
    Sok sikert. Azért majd jelezd hogy sikerült-e megjavítani.
    Üdv: Attila

  • Válasz » #3057 Fiat traktor | 2018-03-10 12:51:21

    Üdv.A választ már leírták.Én javaslom a cső tengelyben lévő szimeríng cseréjét .Ha érdekel van eladó angol nyelvű javítási könyvem.Írj privátban és megbeszéljük.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szendi és Társai Mezőgazdasági Termelő Szolgáltató és Értékesítő Betéti Társaság
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
[bezárás x]