Hogyan termelhetünk sikeresen az egyre szűkülő hatóanyag-kínálat mellett? (x)
Letölthető a Nufarm növényvédelmi megoldások 2020, amelyből részletesen...
Létrehozta: Maszek, 2008-03-21 19:47:11
Sziasztok!
Valakinek a segítségét szeretném kérni now holland traktor kezelésével kapcsolatban. Vásároltunk egy 6.145 öt auto commanddal és ennek a kezeléséről, illetve tippek trükkökről szeretnék kérdezni. Aki ad egy telószámot szívesen felhívnám. Aki nem szeretné nyílvánosságra hozni az legyen szíves a karacs.geza@gmail.com címre küldje el a számát s felhívom. Előre is köszönöm. Üdv Géza
Válasz kislaszlotamas011 #3407. hozzászólására
Nekem a T7040 se koppan a kórmány. Amikor túltekered bekapcsol a biztonsági szelep, és átengedi a nyomást. De nem erőltettem sohase. Ritkán van maxra kitekerve.
Milyen gépek tl90esek?
2140john deere-t érdemes arra cserélni?
Sziasztok!Adott egy t6080.Egy éve volt orbit cserélve rajta eddig jó volt most megint elkezdett szórakozni menet közben ballag balra és ha ellentekerek neki nem reagál majd hirtelen nagyot ugrik visszafele.Ha kitekerem a kormányt végállásba nem koppan a kormány hanem simán tudom tovább forgatni.Lassú tekerésre meg van hogy meg sem moccan a kerék.Megint orbit lehet a gond vagy pedig munkahenger?
Válasz Sk Laci #3404. hozzászólására
Nem irigyellek...
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Ma volt próbálva a kalibráláls, 2x is. Eredménytelenül.
Laptop nem mutatott semmit.
Holnap megy le a szürő, nincsen e benne valamilyen törmelék. Ha tiszta, próbára fel lesznek cserélve a "váltószelepek". Ha ez se segítene, muszáj lessz széthúzni a traktort.
Válasz Sk Laci #3393. hozzászólására
t7030 hidr szelepek és váltó ábra
https://anonfile.com/V7lb1e99n7/v_lt_szelepek_pdf
https://anonfile.com/X6l91e95n8/v_lt_pdf
Válasz Sk Laci #3393. hozzászólására
https://www.tradebit.com/
pontos típust ha beírod, lehet hogy megtalálod a szerelési utasítását, nem az alkatrész könyvét, hanem a gyári szerelési utasítést, amit a szervíz is használ.
ha nem lesznek szervízesek, keresd meg, hogy hol van az a 3 szenzor, amit a kolléga mondott, mérd meg ellenállásukat, nézd meg, hogy ez még belefér-e a rendes működésbe. lehet hogy egyik meghalt, és emiatt tilt le.
bár nyilván nem értek hozzá, de ha egyik szenzor halott lenne, akkor talán mindegyik fokozatot le kéne tiltania, nem csak egyet.
de ha megvan a könyv, minden más hbát is tudsz keresgélni, 10-20 dollárokért vannak cuccok, ahogy én nézergetni szoktam.
Válasz Szabi. #3400. hozzászólására
Szerintem jó az érintkezés, töltés is rendben van. Az aksi 6-8 hónapos lehet. A legmagasab inditó árammal rendelkező Akuma ment bele. Szerintem ezek a részek rendben vannak.
Csak ami nem tetszik, hogy a traktorban csak 2320 óra van, és az utóbi időben pár dolog megszivatott.
Legelején a szuperszerviz elcseszte a gyári visszahíváson cserélt lamelláknál. Olyanok voltak, aki csak végigülték az iskolázást, de a fejben nem sok maradt.
2 éve augusztusban összeroppant a bal kerékagy 1700 motoróránál. A gyárban nem tettek bele a bolygógerekek tücsapágyaihoz acél alátétet. A tücsapágyak kikezdték az öntvényt, majd roppant a csapágyblokkolásnál a teljes kerékagy. Csak a takarófedelet lehetett felhasználni, minden más törött.
Idén tavasszam az elsőmeghajtás nem kenhető csapágya sült be.
Nyáron a klíma szopatott. Szervisz 4x volt, de sajnos nem találtak hibát. Mostan a sebváltó.
Alig van óra a traktorban, olajcserék a felére le vannak húzva, mégis mindig valami kicseszik velem. Nem tudom mit gondoljak.....
Válasz Sk Laci #3395. hozzászólására
Testkábel érintkezés ???
Töltés ?
Akksik ?
Válasz Sk Laci #3395. hozzászólására
Nem rég egy Deutz csinált hasonlót ott a szenzor dilizett be.Reméljük itt is ez lesz.
Válasz Tekergőkee #3397. hozzászólására
Köszi, ránézünk. De itt csak egyik fokozatban rántott. Holnap meg kéne állnia a szervizesnek is. Remélem sikerül megállapítani mi a gond, és hogyan a leghamaráb megcsinálni.
Válasz Sk Laci #3396. hozzászólására
Szia, T7.235 ugyan ez a hibakód, rángatás váltások között. A váltó oldalán van egy hidro aksi, itt nekünk abba nem volt semmi nyomás. Ellenőrizték nincs e át szakadva, de nem volt így fel lett töltve, azóta jól működik minden.
Viszont ez nem állt meg fokozatokba, csak ha váltottam rángatott, meg kuplunggal indulásnál remegett az egész traktor.
Válasz Sk Laci #3395. hozzászólására
Még annyit tennék hozzá, hogy kb 15 üzemórával korábban ha 11-ből váltottam 10.-be akkor nagyot rántott. Nem sima átkapcsolás, mint más fokozatokon, De felfelé kapcsolásnál szépen váltott /10-ből 11-be/
Válasz Vinkó 75 #3394. hozzászólására
2385 hibakódot kidobta 2x /a bemenő fordulatok nem eggyeznek a kimenőkkel/ ezért gondoltam lamellacsúszásra. De viszont az utolsó pillanatig ment minden.
A hibakód miatt hívtam egyből a szervizest. Anyit mondott, hogy ha a 3 szenzor valamellyike roszul számol, akkor szokta kidobni. Mondta, hogy nyugodtan dolgozzak tovább. Hát nem tudom. Később a nyöszörgés nagyon halk volt.
Én személyesen nyomásszökésre tippelnék, mert 9.-ben itt ott mikor megindult az első meghajtás kihagyott. 8.-ban meg kapart mint a bolond.
Elektromos zavar is lehet, mert már 20 percel a hiba jelentkezése előt kikapcsolta magától difizárat, és a radar is megbolondult. 45-67 km/ó mutatott.
Válasz Sk Laci #3393. hozzászólására
A nyuszi online katalógusa bárhonnan elérhető.Ha szenzor hiba,vagy hozzá kapcsolódó elektromos zavar lenne,lenne hibakód is. De volt valami nyüsszögés...na az nem mutat nagyon jót. Szűrő le ha van benne forgács...stb bontás.
Válasz Sk Laci #3392. hozzászólására
NH T7030-7060 vagy az újab model 7xxx sorozta power shiftes traktor sebváltójának robbantott rajza is sokat segítene. Ez szerint is meg próbálnám keresni, hol lehet a hiba.
Kinek volt gondja T7xxx vagy TM 175-190 NH sebváltójával amikor "kiesik" két sebességfokozat?
Kimentem reggel a traktorral dolgozni, gond nélkül ment minden. 9.-10. sebességfokozatokat használtam. A kötött földben elkezdett nyoszorgó hang jönni, majd a forduló után már a 9. sebességben megált a gép. Felhívtam a szervizest, anyit mondott kimentek a páratlan számok, és hogy a párosakat használjam. 10. sok lett volna neki, így a 8. fokozatot használtam. Kb 0,5 ha kiforgása után átmentem egy hosszab fogásba, majd 10. fokozatban leengedtem a lazítót ahol már nem volt kötött föld. A traktor meg se mozdult. Így haza mentem.
7.,8.,11.,12.,13.,14.,17.,18.,19. sebesség megy, a 9.,10.,15.,16. sebességfokozatra nem reagál /nem húz a traktor/. Mi mehetett el egyik pillanatról a másikra, hogy 2 fokozat a skálán így kiesett minden reccsenés roppanás nélkül?
Minden tanács jól jönne, mivel a traktorra mostan nagy szükségem lenne, hogy megcsinálja a lazítózásokat.
Válasz Fiat traktor #3386. hozzászólására
Kössz, megtaláltam :))
Válasz KLiFF #3388. hozzászólására
Sajnos amiket mi néztünk az 2004es évjárat
Válasz agromen #3387. hozzászólására
2006- os gyártásból vegyél, sok upgrade van rajta, erőmérő csap perselyezés stb..
Üzemanyag tisztaságra kényes, separ 2000 szűrőt rá kell tenni.
Én rosszat nem tudok rá mondani.
Üdv mindenkinek!
Véleményeket szeretnék kérni TG szériáról kinek mi a tapasztalata vele
Előre is köszönöm
Üdv. Ha a traktor mögé állsz a kardán ház felfogatása jobb oldalán fent van egy 13-as kulcs nyílásu csavar azt kiveszed és az a nívó pálca és ott tudod felönteni.
Ahogy a pótkocsi vonó tartó fel van csavarozva a mögött van . remélem megtalálod.
Sziasztok, New Holland TD90D traktoromba nem tudom, hol kell hidraulik olajat tölteni.......mentségemre szolgáljon, 2 hónapja van nálam......
Sziasztok szeretnék vásárolni egy new holland tm 175 traktort és szeretném tudni hogy kinek mi a tapasztalai a gépről mi a véleménye.
Válasz PéZé #3382. hozzászólására
Széthúztam, de többet mutat jóval mint a valós, ilyenkor a váltót kell kalibrálni?
NH 60 series M series manual
Itt megosztottam le lehet tölteni.
Válasz s z e k k a #3381. hozzászólására
Nekem csak szét van húzva a vezeték. Kerékről mutataja. Már így vettem. El tudád küldeni a service manual-t?
Válasz gergő07 #3380. hozzászólására
Ahhoz át kell kötni valamit vagy csak szét kell húzni a radar vezetékét?
Válasz s z e k k a #3379. hozzászólására
Nekem az m160-on beázott a radar, le van véve de kerékről mutat sebességet.
Sziasztok
New Holland T5040 talajmunkák után, közúton, magasabb sebességnél 2-3 másodperces recsegő hangot adott, ami elmúlik. Mi lehet a probléma?
Válasz KLiFF #3376. hozzászólására
Nagyon szépen köszönöm!
Válasz pangi #3365. hozzászólására
T6000 széria hibakód listája:
Letöltés
Válasz Celtises #3374. hozzászólására
Pontosan ezért vettem én is,a szövegeket kopizom,és goglival fordítom amit nem értek.
Válasz Bálint79 #3372. hozzászólására
Az egy szervíz munkaóra. Egy ilyen könyvvel százezreket is lehet spórolni, ha tudod használni. Ti tudjátok. Magyar verzióról meg ne is álmodjatok. Az sosem fog kikerülni, ha van egyáltalán. A tanfolyamokat is angolul és németül hallgatjuk.
Válasz Bálint79 #3361. hozzászólására
3612 Catalyst efficiency lower than second Nox prediction threshold level
a katalizátor hatékonysága lacsonyabb
Válasz lac* #3369. hozzászólására
Részemről is ok a 10 e Ft.
Válasz lac* #3369. hozzászólására
ha magyar lenne én beszállnék
Válasz lac* #3362. hozzászólására
Szia.írtam mailt.köszi
Ez van meg,nekem elég sokba került, ingyenesen egyenlőre még nem szeretném közkinccsé tenni,de ha öt ember áldoz rá fejenként egy 10est,már küldöm is
T6.
Válasz lac* #3366. hozzászólására
Váltó+lehajtások sztem detto ugyanaz.
De lehet tévedek.
Azért köszi.
Válasz lac* #3366. hozzászólására
szia t6 155-höz jó?
Válasz pangi #3365. hozzászólására
Ahhoz ez nem jó
Válasz pangi #3363. hozzászólására
Milyen traktorod van?
Válasz lac* #3362. hozzászólására
Hi.
Elküldenéd nekem ha megkérlek?
Válasz Bálint79 #3361. hozzászólására
Van komplett service manual om,írj emailt a hagymala@gmail.com ra
Letölthető a Nufarm növényvédelmi megoldások 2020, amelyből részletesen...
Megmutatjuk, miről fognak szólni a PREGA 2020 Konferencia szekciói, és azt is,...
Ráadásul mindez 1800 négyzetméteren úgy, hogy a vontatmányok közé 51 berendezést...
Az idei év a tengeriből mind mennyiségben, mind minőségben kiválónak mondható,...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a következő a problémám: New Holland T5.95 Utility kb 100 üó.!!!nál folyamatosan 3001-es hibakoddal letiltja a gázpedált. A kezi gáz műxik, így dolgozni lehet vele,de azért zavar a dolog. Mivel a traki garanciális,már többször nézték a szervizesek,a gazpedal szenzorjat ( made in Románia) ki is cserélték,de a probléma továbbra is fönn áll. Mi lehet a baj? A Segítséget, jó tanácsot előre is köszönöm!