Fórum
Cikkajánló
Sajtóközlemény

Milliárdos támogatás a magyar termelőknek – mutatjuk, mire!
1,6 milliárd forintos pályázat segíti a földrajzi jelöléssel vagy hagyományos..._fill_540x300_0.jpg)
Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.
905 hozzászólás
Válasz Kolláth Tamás #554. hozzászólásáraLehet M zárolt volt...
Válasz gjoni #551. hozzászólásáraA gumikat egybe vagy darabonként adod a meghírdetett áron? És miért adod el? Nagyon újnak tűnnek.
Válasz Gábor81 #552. hozzászólásáraTudom mi a szerepe a végállás szelepnek. Nekem sosem volt rajta de még nem sikerült szétnyomatni az ágyút pedig 22 éve meg van a szekér. Viszont láttam olyat amikor a trágya fölrántotta a platót és ez a szelep megsemmisült úgy, hogy utánna vissza zuhant a plató.
Válasz Kolláth Tamás #548. hozzászólásáraHa a határoló szelep zár le, nem a munkahenger megy végállásba, akkor legalább nem kapja meg a rendszer csúcsnyomását. Már ha nincs sz@rásig pakolva... :)
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólásáraA munkahenger már fosta az olajat öregek voltak a szimeringek!
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólásáraHogy ne érte volna meg mikor a régi szelepét 25000 + áfáért akarták csinálni és ez meg új ! A forgalmi már nem lényeges ez a másik pótkocsié volt már eladtam!
Válasz gjoni #547. hozzászólásáraMi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz gjoni #547. hozzászólásáraMi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz Kolláth Tamás #546. hozzászólására14000 Ft volt a munkahenger komplett munka díjjal!A határoló szelep 35000 Ft !
Válasz gjoni #543. hozzászólásáraMennyibe fájt?
Munkahenger felújítva!


http://www.eurowindgroup.com/hu A szelepet tőlük rendeltem!
Munkahenger véghatároló szelep beépítve!

Válasz Kolláth Tamás #539. hozzászólásáraLátod nekem belefért volna a tíz tonnába .de a forgalmiba 2020 kg saját tömeg volt írva !
Válasz Kolláth Tamás #532. hozzászólásáraAz eb 8 nekem 10030 volt össztömegbe és ezért kellett tízezrekért többet fizetni rá

Válasz Kolláth Tamás #539. hozzászólásáraNem érem el nem tudom mi van vele?
Válasz gjoni #538. hozzászólásáraA múltkori kérdésekre sem válaszolt a kolléga.
Válasz steca #523. hozzászólásáraHali nem érlek el telefonon ! Meg van még a hét tonnás pótkocsid?
Megvannak ezek a biztositok zavarodva. Egy eve emelkedett 8 ezerrol 31-re az en EB8-as potkocsim biztositasa. Akkor az volt a legolcsobb.
Most kikuldik az ertesitest, hogy 39 ezer a biztositas + 11.7 a baleseti ado. Videk, 40 eves tulajdonos, eves csekkes befizetes. Balesetet soha semmivel nem okoztam.
Válasz Kisvuk #536. hozzászólásáraHú jó sokat fizetsz rá!
Válasz Kisvuk #536. hozzászólásáraEzért lennék én is ilyen kiváncsi?
Válasz gjoni #535. hozzászólásáraÍgy van,nekem a EB8-ra 26000Ft körül van az éves díj,pont azért a pár száz kiló miatt amivel túllépi a 10 tonnát.
Válasz Kolláth Tamás #534. hozzászólásáraGondolom mivel EB 8 10 tonna felett kicsivel!
Válasz steca #532. hozzászólásáraMelyik biztosító? Mennyi az öszsúly a forgalmiba?
Válasz steca #532. hozzászólására
Válasz Kolláth Tamás #529. hozzászólásáraMa írattam át
Válasz Kolláth Tamás #529. hozzászólására6000 párszáz 1 évesdíj
Válasz steca #525. hozzászólásárahttp://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Eb_770_potkocsi_46379361.htm?first=1
Válasz steca #527. hozzászólásáraBiztosítás mennyi?
Válasz steca #523. hozzászólásárahttp://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/16_70_20_potkocsi_gumi_elado_46400407.htm?first=1
nem találom a gumit amit mondtál
na még pár
[kep4][kep3][kep2][kep1]
na még pár




Válasz steca #523. hozzászólásáraNa ez tényleg brutálisan jó a Megyébe nincs ilyen! Az előző kocsim volt ilyen szép gyári ,csak ahhoz nem volt kicsi hátfal .Ennek a csodájára fognak járni ,mint a trakidnak! Gratulálok hozzá ez éri a két millát új kocsit vettél!


pár foto az uj szerzeményről





Válasz steca #519. hozzászólásáraEz tényleg brutálisan jó lett
Válasz gjoni #518. hozzászólásárahelo kűldök pár képet a felújjitott 550 en ről








Válasz Kolláth Tamás #516. hozzászólásáraHát ez a legolcsóbb megoldás.
Válasz gjoni #515. hozzászólásáraIgen. Nekem eb 7 van. 94 be vette a fater szerencsről a tszből. Ott vetőmagos kocsi volt és már akkor sem volt rajta a szelep csak az eredeti kötele volt a vázhoz kötve csak azt egy jó ívedt trágya billentése szétszakította. Azóta van rajta 16-os lánc a végáláshoz beszabva, úgy hogy a teljesen felbillentett platónál éppen csak megfeszül s lánc. Így megy 15 éve.
Válasz Kolláth Tamás #514. hozzászólásáraAkkor nyomassam ki teljesen a munkahengert és úgy tegyem be a láncot?
Válasz gjoni #513. hozzászólásáraAz enyémen sincs ilyen szelep. A munkahenger végállásához van szabva a lánc. Másfajta pótkocsin nin is tudom volna e ilyen szelep. Mbp-n ifa kocsikon nincs.
Válasz Kolláth Tamás #512. hozzászólásáraAzért mert véletlenül nem akarom szét szakítani a láncot ami a plató és alváz között van.
Válasz gjoni #510. hozzászólásáraMiért akarod rátenni?
Válasz gjoni #510. hozzászólásáraMiért akarod rátenni?
Válasz Kolláth Tamás #509. hozzászólásáraPróbáltam nem jó
Válasz Kolláth Tamás #508. hozzászólásáraKimarad a nem, az ifa-é nem jó!!!!!
Válasz gjoni #507. hozzászólásáraPótkocsira akarod rárakni? Az ifa-é jó rá!