Üdv! Lemken opal 90 forditó munkahenger nem forditja at az ekét mi lehet ennek az oka el lenne kopva a tomites? Esetleg valakk tudja hogy hol lehet felujitó keszletet vasarolni?
Válasz *** HM *** #5500. hozzászólásáraEz mind olyan lyuk, amibe dugott valamit a sógor, de a Kvernin egy csomó lyuk volt olyan, amibe semmi nem volt, csak a szél......
Lehet h. én is elcsábultam volna a választáskor, mert azért a Kverni csak jobban cseng , mint a Pötti, de ha jól emlékszem, mondtam az ügynöknek, h. 2 hét múlva az udvaromon fog állni egy eke, de még nem látom tisztán, mi lesz ráírva.......és erre a dumára nem kapcsolt fénysebességre, hanem valami fél évről halandzsázott...... A Pöttis viszont (igaz, ott a nagyfőnökkel beszéltem) kiszaladt a gyárba, összedobáltak egyet, és már hozták volna is, csak a kapust szél érte, mikor meglátta, h. hányfajta szinben játszi az eke, úgyhogy vissza kellett vinni, lemaratni, újrafesteni, ezért kellett egy hetet vérni rá.
Válasz Szeni #5499. hozzászólásáranincs huzat mera rengeteg csavar betömi a vázlukakat
4x3 luk a táskáknál
csatlakozás kitudja 4 + X
kerék Y
elöl , kiemlékszikmá Z
12 +4+x +y+ z = jó 20 luk a vázon
AMIBŐL VISZONT SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN SEMMI NEGATÍVUM NEM FOG KISÜLNI...... maradhatunk ennyiben asszem
Válasz *** HM *** #5494. hozzászólásáraHogy milyen volumenben dolgoznak be az északnak, vagy bárkinek, azt nem tudom, de h. csinálnak olyat, az biztos.
Amúgy itt van egy kép a kanyarszántásos reklámanyagomból, ezen én nem látok túl sok huzatosságot a vázon....
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraIgen , biztosan bírná, mert ha nem, arról tudnánk, de nekem nagyon tetszett ez a bazi nagy vasdarab az orrán a Pötinek... a 300-as fordító. A Kvernin meg fele ekkora volt. Meg még egyszer mondom, én kevés hektárra vettem. Ha egy nagygazdaságba vettem volna, lehet h. mégis a Kverni felé húztam volna én is ( a neve miatt) de nekem ez soha nem fog elkopni, legfeljebb elöregszik.
Válasz Szeni #5491. hozzászólásáragyártanak há mer köll a piz nekik
de biztos hogy nem kizárólagosan aztán mennek a kopócuccok a kvgyárba északra innéééééttttt nemáááá
Válasz Szeni #5489. hozzászólásáranolátod csak kvernyó kellett volna 300as toronnyal kormánytengellyel vagy miaszar a neve
9000 hevederes jd is szánt ilyennel függesztettel csakbirná
Válasz *** HM *** #5487. hozzászólásáraHát, a variósról nem tudok mit mondani, mert azt nem láttam, annyi pénzem nem volt, de kell rá egy rész, ami a vonórészt korrigálja, meg egy másik, ami a farkereket, nem hiszem, h. ennél lényegesen több sallang lenne rajta, ez meg mindegyiken megvan, de te láttad, én nem. Az állítóorsők meg nem azért vannak annyi csavarral megoldva, amennyivel, mert az annak igénye lenne, hanem azért, mert az az "S" -nek az igénye.....a vázerősítésnek. Két acél léc van belecsavarozva a váz belsejébe, azokat fogja az a néhány nagy csavar. Már aki "S" -sest rendelt vázilag. Még az is lehet, h. te olyan vázat láttál, amiben nincs benne az erősítés, és azok a lyukak vannak szabadon.......talán. Amúgy, ha rám lenne bízva, én még ettől is sokkal jobban felsallangoznám, pl a kanyarszántó résszel.
Válasz *** HM *** #5485. hozzászólásáraNem ismerem a kopó cuccok árát, mert én még mindíg az első vasakat húzom, mármint nem a gyárit, mert azt a 4. nap kivágtam a szemétbe, hanem a FRANKosat, illetve biztos, h. olyat fogok rátenni legközelebb is. Az enyémmen a vas ugyanaz, mint a Kvernin, nem hiszem, h. az ára sokkal másabb lenne, főleg, ha Frankos mindkettő. Itt inkább a variálással van a baj, mikor valaki negyed áron akar jó minőséget venni, nade az ilyen emberekkel nem kell foglalkozni. Egyedűl nagy lenyúlást a réselt eke léceknél tudok, mikor majdnem annyiért adnak egy leggyakrabban kopó lécet, mint egy tele kormánylemezt, nade ez nekem nem nagy gond, amennyit az én ekém megy....
Válasz Szeni #5486. hozzászólásáramondjuk a variós volt előttem az irgalmatlanul túlkidolgozott
dehát az állítódolgok rácsatlakozása a vázra is nemtom hány lyukkal csavarral van megoldva.....
Válasz *** HM *** #5483. hozzászólásáraNem egyértelműen a 4m es kuki jelenti a legnagyobb problémát, hanem a szecskázás minősége. Ha van olyan géped (az újabb konstrukciók között már van) ami összevágja 3 centibe, akkor elég a 80 centi is, de te is tudod, mennyien tárcsázzák a tarlót....... Én láttam a Kvernit, minden irányból volt rajta egy csomó lyuk, ráadásul nem is kicsik. A 7mm már az erősített falu volt, mert az eredeti 5 mm-es már tényleg tört. Nem tudom, milyen lyukakról beszélsz a Pöttin, de az enyémen a fogásszélesség állító lyukakat leragasztottam, h. ne legyen sáros és rozsdár a váz belülje, más lyuk meg nincs rajta. Nem tudom te melyiket láthattad, de az enyémen biztos nincs, mert arról tudnék. Nem tudom mit mutatnak a képek, v. van-e újítás az újakon, de én mindkettőt láttam élőben többször is..... nem tudom mi a túlbonyolítás rajta...
Válasz Szeni #5482. hozzászólásáramásik nagy izé a kopócuccok témája, minőség+ár
tényleg sokat szántó ekénél ami 2 műszakba megy + még bérmunkázik is éjjel nappal nyomós téma ez
a kv. mellé e tekintetben melyiket lehet betenni ami leveri ez a kérdés?
Válasz Szeni #5480. hozzászólásáraKérdés van e 4mes kukoricád amihez kell a 90.....
Mit mértél 7 mili a LD eke falvastagsága???
DE AZ EDZETT MORE!
no a lukakról meg annyit hogy pont a pöttinger kínálatában van a legnagyobb luk meg csavarfölhasználású típus az qélet sztem
közeli képen nézzél meg katalógusképeket
100% hogy rekord bonyolítások vannak rajta
Válasz *** HM *** #5479. hozzászólásáraVégül is még csak két csavart kellett cserélnem, és a második is olyan eset volt, ahol az erőszabályzó cseszett ki velem, és ha jobban figyelek, nem történt volna meg. Tény, h. sokat kell hátrafelé nézni, és pillanatok alatt reagálni, ha baj van..... ezt is meg kell tanulni. A mai eszemmel még mindíg ezt az ekét venném, legalább is összességében, persze ha darabonként kellene összerakni, egy-két dolgot más ekékről is áttennék.
Válasz *** HM *** #5479. hozzászólásáraAz ekeszár is lehetett volna vastagabb, legalább a 90 centis. Azóta nem volt bajom vele, akkor az egyszer olyan kemény, száraz földet szántottam, ami kidobta az ekét, csúszott a föld tetején, nem vettem észre, és végül az erőszabályzó mégis lenyomta az elejét. Na ekkor hajlott el. Végül is mondhatjuk, h extrém terhelést kapott. Az eladásokról még annyit, h. szerintem a vevők 95%-a nem tud kiválasztani egy jó ekét, csak megvesz egyet a neve miatt, aztán húzza, ahogy tudja, és dícséri nagy hanggal, főleg, ha jónevű a vasdarab, de nagyon sok vacak konstrukció van elismert márkáknál is. Tudok olyan szélsőséges esetről, amikor több ezer lóerős cégnél a tulaj megvett egy félig függ. váltós ekét, majd jól leteremtette a traktorost, h. mi a bánatot szerencsétlenkedik a fordulással. Akkor jött rá, h. a fél. függ. eke nem úgy fordul, mint a függ. Illetve az is jelzésértékű a témában, h. már a beállítás is igen kis hányadnak megy, pedig az mindegyiknél egyforma.......
Válasz *** HM *** #5477. hozzászólásáraIgen, az enyém a 19-essel egyezik meg. A 9-est könnyebb húzni, de keskenyebb barázdát hagy. Ezért mondtam pár ekeválasztáshoz, h. mindenki nézze a berázda szélességét, mert a széles barázda nincs ingyen. Én sem tudom, mennyi eladásuk van, de akkor felsoroltam a többiek hibáit, amit első ránézésre láttam, és igazából nem találtam egy jó ekét sem, ami tetszett volna. Az enyémnek ténylegesen 90 centi a vázmagassága, de ha jól emlékszem, a Kverninek a 80 centi szabadmagasság nem volt meg. A hétcentis falu váza meg tele lyukakkal, igen csak hidegrázós látvány volt.
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraekeszárral mi volt a bajod?
vlk párat eltörött mert hülye időpontban ment ki szaggatni vagy mittomén, aztán erre alapoztál???
másnál meg 2000 haban 1 csavar szakadt el.....
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraemlékszek már akkor is ezeket a dolgokat hibáztattad rajtuk.........
pedig aztán nemtom mi eladást tud ekében a pött produkálni, meg mekkora területet barazdónak ezekkel a kvernelandokhoz képest.....
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraa 19 áll jobban keresztbe a 9et könnyű húzni
a 80cmt alacsonynak tartottad magadnak?
Tied csaknem több?
De ez edzett váz nem puha zártszelvény elvileg
19essel egyezhet meg a tied?
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraMég van tervben néhány változtatás, de ez időhiány miatt eddig még húzódik. Nekem a 46W kormánylemez van rajta. Ez ugyanolyan, mint a Kvernié. Mikor néztem a Kvernelandot a Hajdúságban, azt mondta az ügynök, h. a két ekefejen ugyanaz a kormánylemez van, de az egyik pár fokkal jobban keresztebe áll. Ha jól tévedek, akkor talán a 9, és a 19-es fejet mondta, de erre már nem emlékszek pontosan. A lényeg az volt, h. a próbát a gazdák csinálták néhány nagygéppel, és amelyik jobban keresztbe állt, azt olyan nehéz volt húzni, h. ez szemmel is igen jól látható volt. Nem nagyon hittek a szemüknek, és átakaszgatták az ekéket más gépekre, és mindenhol egyértelműen ez volt az eredmény, úgyhogy még az a gazda is a keskenyebb fejjel rendelte meg az ekét, amelyiknek széles gumija volt, és ezért kissé taposott. Ettől függetlenül még mindíg ezt az ekét venném meg, és nem a Kvernit, mert az alacsony volt, vékony vázú, vacak az ekeszára........ Az ekefej viszont ugyanaz, mint az enyém. Ekét akartok venni?
Válasz *** HM *** #5472. hozzászólásáraMondjuk ha a 28 ast hasonlitjuk a 9 19höz...... milyen fogyasztásokkal szembe sülhetünk?
Ha nincs széles gumim 460 520 540 580 mondjuk, de van 28asom .......kisebb lehet az ellenállása ennek mint emezeknek?
Vagy mindenki aki 28ast vett 600 fölötti gumis?
Válasz Feri #5468. hozzászólásáraAz évek során sokminden megtörténik. Én egyszer megtaláltam a saját boronámat. Nagyon örültem neki....amíg rá nem jöttem, h. az enyém, utána meg jót nevettem magamon, de a csúcs a kollégám volt tavaj, mikor megtalálta a saját 6,2-es nehéztárcsáját Ott viszont már más baj is volt, mert az idén meg ellopták a kocsijából a kormányt..........., de végül közös erővel rájöttünk, h. magvan, csak a hátsó ülésről nem annyira lehet észrevenni
Válasz Szeni #5459 hozzászólásá
egy öreg barátom,szántás közben megtalálta saját,tarlóskerekének hátsó-külső gumiját(MTZ-50),
ketgória,azt mondta,hogy úgy megútálta a földet,hogy ne is temessék bele!Ja és éjjel!,és sáros körűlmények között! Hál" ISTEENEK még mindig él!
Válasz Nskype #5464. hozzászólásáraHulladék egy ócskavas. Nálunk az önkormányzat vett egyet, de többre ment volna, ha egy mély lélegzetet vett volna inkább helyette. A képen amúgy jól mutat, de ha élőben meglátod, biztos elájulsz tőle.
8296 hozzászólás
Válasz Szem Howkinsz #5513. hozzászólásáraó hogy vlk skalpolná már le mindenedet ami kilóg a törzsedről..............


Válasz Földönfuto #5512. hozzászólásáraMegvenni és dolgozni vele,van nem érdemes megvenni?

Válasz Szem Howkinsz #5509. hozzászólásáraMihez akarsz kezdeni ezzel?
Válasz ...:::Pisti:::... #5510. hozzászólásáraÉrdemes megvenni?

Jó forgat?
Távol vannak a fejek egymástól?
Akkor már csak 50eft ér
Válasz Szem Howkinsz #5509. hozzászólásáraMaszek vázon PLN 3x35 fejek orosz
Ez milyen eke Lajta vázon ih fejek,vagy ih vázon lajta fejek?






Megéri 60eft megvenni,azt nem tudom mennyire vannak elkopva a ekevas és a eketalp!
Üdv! Lemken opal 90 forditó munkahenger nem forditja at az ekét mi lehet ennek az oka el lenne kopva a tomites? Esetleg valakk tudja hogy hol lehet felujitó keszletet vasarolni?
Válasz Szeni #5502. hozzászólására
( seszeri seszáma az olyan l. száma a Földön amik mind arra várnak h. d. b.jük vlmit)
Válasz Szeni #5501. hozzászólásáraez valós probléma valóban









megkell idén is .... vlm kvernelandost változott e a helyzet azóta
Moderátor által módosítva: 2015-08-04 11:06:43
Válasz Szeni #5502. hozzászólásáraakkor irány az aszt alos aszt án akácdugó gyártás ....

Közben jól elment az idő......lépek. Csőőőő mindenkinek
Válasz Szeni #5501. hozzászólásárano ne szivass
Válasz *** HM *** #5500. hozzászólásáraEz mind olyan lyuk, amibe dugott valamit a sógor, de a Kvernin egy csomó lyuk volt olyan, amibe semmi nem volt, csak a szél......
Lehet h. én is elcsábultam volna a választáskor, mert azért a Kverni csak jobban cseng , mint a Pötti, de ha jól emlékszem, mondtam az ügynöknek, h. 2 hét múlva az udvaromon fog állni egy eke, de még nem látom tisztán, mi lesz ráírva.......és erre a dumára nem kapcsolt fénysebességre, hanem valami fél évről halandzsázott...... A Pöttis viszont (igaz, ott a nagyfőnökkel beszéltem) kiszaladt a gyárba, összedobáltak egyet, és már hozták volna is, csak a kapust szél érte, mikor meglátta, h. hányfajta szinben játszi az eke, úgyhogy vissza kellett vinni, lemaratni, újrafesteni, ezért kellett egy hetet vérni rá.
Válasz Szeni #5499. hozzászólásáranincs huzat mera rengeteg csavar betömi a vázlukakat



4x3 luk a táskáknál
csatlakozás kitudja 4 + X
kerék Y
elöl , kiemlékszikmá Z
12 +4+x +y+ z = jó 20 luk a vázon
AMIBŐL VISZONT SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN SEMMI NEGATÍVUM NEM FOG KISÜLNI...... maradhatunk ennyiben asszem
Válasz *** HM *** #5494. hozzászólásáraHogy milyen volumenben dolgoznak be az északnak, vagy bárkinek, azt nem tudom, de h. csinálnak olyat, az biztos.
Amúgy itt van egy kép a kanyarszántásos reklámanyagomból, ezen én nem látok túl sok huzatosságot a vázon....
Válasz Szeni #5496. hozzászólásárano a Franc-nak mentél oda ha lesifotót meg nem hoztál a hidegvágóikról ......a Frankba
Válasz Szeni #5495. hozzászólásáraa kv-é 300as nevű a pött-é nevenincs
110 meg 150mili, a 150es nem fing az biztos.......
Válasz *** HM *** #5493. hozzászólásáraTermészetesen, mindenfajta billogjuk van, és használják is.
Válasz *** HM *** #5492. hozzászólásáraIgen , biztosan bírná, mert ha nem, arról tudnánk, de nekem nagyon tetszett ez a bazi nagy vasdarab az orrán a Pötinek... a 300-as fordító. A Kvernin meg fele ekkora volt. Meg még egyszer mondom, én kevés hektárra vettem. Ha egy nagygazdaságba vettem volna, lehet h. mégis a Kverni felé húztam volna én is ( a neve miatt) de nekem ez soha nem fog elkopni, legfeljebb elöregszik.
Válasz Szeni #5491. hozzászólásáragyártanak há mer köll a piz nekik



de biztos hogy nem kizárólagosan aztán mennek a kopócuccok a kvgyárba északra innéééééttttt nemáááá
Válasz Szeni #5491. hozzászólásáraés van nekik kv jeles hidegvágó amivel beleqrják
a nyilat azonnal? 
Válasz Szeni #5489. hozzászólásáranolátod csak kvernyó kellett volna 300as toronnyal kormánytengellyel vagy miaszar a neve
9000 hevederes jd is szánt ilyennel függesztettel csakbirná
Válasz *** HM *** #5490. hozzászólásáraÉn személyesen láttam, mikor az enyémre csináltattam a vasat.
Válasz Szeni #5488. hozzászólásárahát az kizárt hogy a kverninek gyártanának, a gyár meg magának nem csak a reklámanyag számára

Válasz *** HM *** #5487. hozzászólásáraHát, a variósról nem tudok mit mondani, mert azt nem láttam, annyi pénzem nem volt, de kell rá egy rész, ami a vonórészt korrigálja, meg egy másik, ami a farkereket, nem hiszem, h. ennél lényegesen több sallang lenne rajta, ez meg mindegyiken megvan, de te láttad, én nem.
Az állítóorsők meg nem azért vannak annyi csavarral megoldva, amennyivel, mert az annak igénye lenne, hanem azért, mert az az "S" -nek az igénye.....a vázerősítésnek. Két acél léc van belecsavarozva a váz belsejébe, azokat fogja az a néhány nagy csavar. Már aki "S" -sest rendelt vázilag. Még az is lehet, h. te olyan vázat láttál, amiben nincs benne az erősítés, és azok a lyukak vannak szabadon.......talán. Amúgy, ha rám lenne bízva, én még ettől is sokkal jobban felsallangoznám, pl a kanyarszántó résszel.
Válasz *** HM *** #5485. hozzászólásáraNem ismerem a kopó cuccok árát, mert én még mindíg az első vasakat húzom, mármint nem a gyárit, mert azt a 4. nap kivágtam a szemétbe, hanem a FRANKosat, illetve biztos, h. olyat fogok rátenni legközelebb is. Az enyémmen a vas ugyanaz, mint a Kvernin, nem hiszem, h. az ára sokkal másabb lenne, főleg, ha Frankos mindkettő. Itt inkább a variálással van a baj, mikor valaki negyed áron akar jó minőséget venni, nade az ilyen emberekkel nem kell foglalkozni. Egyedűl nagy lenyúlást a réselt eke léceknél tudok, mikor majdnem annyiért adnak egy leggyakrabban kopó lécet, mint egy tele kormánylemezt, nade ez nekem nem nagy gond, amennyit az én ekém megy....
Válasz Szeni #5486. hozzászólásáramondjuk a variós volt előttem az irgalmatlanul túlkidolgozott
dehát az állítódolgok rácsatlakozása a vázra is nemtom hány lyukkal csavarral van megoldva.....
Válasz *** HM *** #5483. hozzászólásáraNem egyértelműen a 4m es kuki jelenti a legnagyobb problémát, hanem a szecskázás minősége. Ha van olyan géped (az újabb konstrukciók között már van) ami összevágja 3 centibe, akkor elég a 80 centi is, de te is tudod, mennyien tárcsázzák a tarlót....... Én láttam a Kvernit, minden irányból volt rajta egy csomó lyuk, ráadásul nem is kicsik. A 7mm már az erősített falu volt, mert az eredeti 5 mm-es már tényleg tört. Nem tudom, milyen lyukakról beszélsz a Pöttin, de az enyémen a fogásszélesség állító lyukakat leragasztottam, h. ne legyen sáros és rozsdár a váz belülje, más lyuk meg nincs rajta. Nem tudom te melyiket láthattad, de az enyémen biztos nincs, mert arról tudnék.
Nem tudom mit mutatnak a képek, v. van-e újítás az újakon, de én mindkettőt láttam élőben többször is..... nem tudom mi a túlbonyolítás rajta...
Válasz Szeni #5482. hozzászólásáramásik nagy izé a kopócuccok témája, minőség+ár
tényleg sokat szántó ekénél ami 2 műszakba megy + még bérmunkázik is éjjel nappal nyomós téma ez
a kv. mellé e tekintetben melyiket lehet betenni ami leveri ez a kérdés?
Válasz Szeni #5481. hozzászólásáraez így van alkalmatlan ekéket vettek milióan ami nem oda való ahova vették
Válasz Szeni #5480. hozzászólásáraKérdés van e 4mes kukoricád amihez kell a 90.....



Mit mértél 7 mili a LD eke falvastagsága???
DE AZ EDZETT MORE!
no a lukakról meg annyit hogy pont a pöttinger kínálatában van a legnagyobb luk meg csavarfölhasználású típus az qélet sztem
közeli képen nézzél meg katalógusképeket
100% hogy rekord bonyolítások vannak rajta
Válasz *** HM *** #5479. hozzászólásáraVégül is még csak két csavart kellett cserélnem, és a második is olyan eset volt, ahol az erőszabályzó cseszett ki velem, és ha jobban figyelek, nem történt volna meg. Tény, h. sokat kell hátrafelé nézni, és pillanatok alatt reagálni, ha baj van..... ezt is meg kell tanulni. A mai eszemmel még mindíg ezt az ekét venném, legalább is összességében, persze ha darabonként kellene összerakni, egy-két dolgot más ekékről is áttennék.
Válasz *** HM *** #5479. hozzászólásáraAz ekeszár is lehetett volna vastagabb, legalább a 90 centis. Azóta nem volt bajom vele, akkor az egyszer olyan kemény, száraz földet szántottam, ami kidobta az ekét, csúszott a föld tetején, nem vettem észre, és végül az erőszabályzó mégis lenyomta az elejét. Na ekkor hajlott el. Végül is mondhatjuk, h extrém terhelést kapott. Az eladásokról még annyit, h. szerintem a vevők 95%-a nem tud kiválasztani egy jó ekét, csak megvesz egyet a neve miatt, aztán húzza, ahogy tudja, és dícséri nagy hanggal, főleg, ha jónevű a vasdarab, de nagyon sok vacak konstrukció van elismert márkáknál is. Tudok olyan szélsőséges esetről, amikor több ezer lóerős cégnél a tulaj megvett egy félig függ. váltós ekét, majd jól leteremtette a traktorost, h. mi a bánatot szerencsétlenkedik a fordulással. Akkor jött rá, h. a fél. függ. eke nem úgy fordul, mint a függ. Illetve az is jelzésértékű a témában, h. már a beállítás is igen kis hányadnak megy, pedig az mindegyiknél egyforma.......
Válasz *** HM *** #5477. hozzászólásáraIgen, az enyém a 19-essel egyezik meg. A 9-est könnyebb húzni, de keskenyebb barázdát hagy. Ezért mondtam pár ekeválasztáshoz, h. mindenki nézze a berázda szélességét, mert a széles barázda nincs ingyen. Én sem tudom, mennyi eladásuk van, de akkor felsoroltam a többiek hibáit, amit első ránézésre láttam, és igazából nem találtam egy jó ekét sem, ami tetszett volna. Az enyémnek ténylegesen 90 centi a vázmagassága, de ha jól emlékszem, a Kverninek a 80 centi szabadmagasság nem volt meg. A hétcentis falu váza meg tele lyukakkal, igen csak hidegrázós látvány volt.
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraekeszárral mi volt a bajod?
vlk párat eltörött mert hülye időpontban ment ki szaggatni vagy mittomén, aztán erre alapoztál???
másnál meg 2000 haban 1 csavar szakadt el.....
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraemlékszek már akkor is ezeket a dolgokat hibáztattad rajtuk.........
pedig aztán nemtom mi eladást tud ekében a pött produkálni, meg mekkora területet barazdónak ezekkel a kvernelandokhoz képest.....
Válasz Szeni #5476. hozzászólásáraa 19 áll jobban keresztbe a 9et könnyű húzni



a 80cmt alacsonynak tartottad magadnak?
Tied csaknem több?
De ez edzett váz nem puha zártszelvény elvileg
19essel egyezhet meg a tied?
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraMég van tervben néhány változtatás, de ez időhiány miatt eddig még húzódik. Nekem a 46W kormánylemez van rajta. Ez ugyanolyan, mint a Kvernié. Mikor néztem a Kvernelandot a Hajdúságban, azt mondta az ügynök, h. a két ekefejen ugyanaz a kormánylemez van, de az egyik pár fokkal jobban keresztebe áll. Ha jól tévedek, akkor talán a 9, és a 19-es fejet mondta, de erre már nem emlékszek pontosan. A lényeg az volt, h. a próbát a gazdák csinálták néhány nagygéppel, és amelyik jobban keresztbe állt, azt olyan nehéz volt húzni, h. ez szemmel is igen jól látható volt. Nem nagyon hittek a szemüknek, és átakaszgatták az ekéket más gépekre, és mindenhol egyértelműen ez volt az eredmény, úgyhogy még az a gazda is a keskenyebb fejjel rendelte meg az ekét, amelyiknek széles gumija volt, és ezért kissé taposott. Ettől függetlenül még mindíg ezt az ekét venném meg, és nem a Kvernit, mert az alacsony volt, vékony vázú, vacak az ekeszára........ Az ekefej viszont ugyanaz, mint az enyém. Ekét akartok venni?
Válasz Szeni #5474. hozzászólásáraekéd 45Ses ugyi?

van vele bajod azóta?........ szóval mióta megfazoníroztad a flexxel 1 naposan.......
Válasz Czanik Sanyi #5470. hozzászólásáraAz nem az én központom volt.(meg nem az én fajtasorom). Az én telepem mögötte van annak.
Válasz *** HM *** #5472. hozzászólásáraMondjuk ha a 28 ast hasonlitjuk a 9 19höz...... milyen fogyasztásokkal szembe sülhetünk?
Ha nincs széles gumim 460 520 540 580 mondjuk, de van 28asom .......kisebb lehet az ellenállása ennek mint emezeknek?
Vagy mindenki aki 28ast vett 600 fölötti gumis?
Van itt vlk. aki húzkálta a 8 9 19 28 30as kverneland klemezek mindegyikét és mesélgetne?
Vagy olyan aki megútálta valamelyiket közülük?
Válasz Czanik Sanyi #5470. hozzászólásáraDe el vagy veszve
Válasz Szeni #5469. hozzászólásáraTegnap láttam a fajtasorodat központod mellett!
Válasz Feri #5468. hozzászólásáraAz évek során sokminden megtörténik. Én egyszer megtaláltam a saját boronámat. Nagyon örültem neki....amíg rá nem jöttem, h. az enyém, utána meg jót nevettem magamon, de a csúcs a kollégám volt tavaj, mikor megtalálta a saját 6,2-es nehéztárcsáját

Ott viszont már más baj is volt, mert az idén meg ellopták a kocsijából a kormányt..........., de végül közös erővel rájöttünk, h. magvan, csak a hátsó ülésről nem annyira lehet észrevenni 






Válasz Szeni #5459 hozzászólásá
egy öreg barátom,szántás közben megtalálta saját,tarlóskerekének hátsó-külső gumiját(MTZ-50),
ketgória,azt mondta,hogy úgy megútálta a földet,hogy ne is temessék bele!Ja és éjjel!,és sáros körűlmények között! Hál" ISTEENEK még mindig él!
Válasz Nskype #5464. hozzászólásáraAz enyém a kettes is el visz annyit ,mint ez sőt eladó!
Ja és nem szakad szét ,mint ez a Lengyel !
Válasz Nskype #5464. hozzászólásáraHulladék egy ócskavas. Nálunk az önkormányzat vett egyet, de többre ment volna, ha egy mély lélegzetet vett volna inkább helyette. A képen amúgy jól mutat, de ha élőben meglátod, biztos elájulsz tőle.
Válasz medikus #5462. hozzászólásáraCsak jól éreztem én, h. nem csak az ekével van itt a baj.

Nade legalább viccnek jó volt. 



