Válasz medikus #4274. hozzászólásáraKalibráltam.
Úgy csináltam hogy felforraltam egy edényben vizet, rámértem infrás hőmérővel, és egy potit kötöttem rá először.Addig tekertem a potit, amíg 90 foknál a piros elején állt a műszer.Utánna megmértem a poti ellenállását abban az állásban, s rátettem egy 100 ohmost, mert annyit mutatott.
Válasz medikus #4274. hozzászólásáraNekem Bócsán a mechanikust javasolták, mert ilyen öreg gépnél ha bizonytalan a test, akkor esetleg nem pontos az érték...
Valaki el tudná magyarázni, hogy a hidraulika nyomásszabályozót pontosan hol találom meg a gépen? Ezt már megtaláltam a topikban: A kormány orbitot megkerülo vezetékben,van egy elsobbség szabályozó szelep
ami nyomásszabályozó szerepet is betölt. Ezt keresném, mert már a második csövet nyomja szét az olaj.
Válasz Hogel #4266. hozzászólásáraNekem is mechanikus óra van benne!
De hívd fel baján az Ikoticsot vagy a Bócsaiakat! 1000% hogy adnak neked azt ami kell :)
Válasz medikus #4260. hozzászólásáraSzerintem itt mindannyian azt a gatyát hordjuk, mert maga a kombájn az a gatya.
Attól hogy te új gombot varrsz rá ,attól még a tied is ugyanolyan ...ros :)
Válasz ÖSzabi #4259. hozzászólásáraAzért, mert jeladóból mindenütt 12v ost kapok csak.És az órám meg 24 v os.
Mechanikust tudnék venni, de az meg nem ér el a hűtőig.
Ékszíjból meg tök felesleges 30 ezerért újat venni, mert az soha nem azért szakad el mert elkopik, hanem vagy kezelő hiba miatt vagy véletlen üzemzavar miatt.Akkor meg nem mindegy hogy 30 ezret dobok ki a kukába vagy 5 ezret.
Válasz Hogel #4249. hozzászólásáraÉkszíjból, meg órákból jeladókból ne vegyél jasználtat! Az új sincs megfizethetetlen áron, és mi a biztosíték hogy a használt jó lesz? :)
Nah a kinlódásom tovább folytatódik az Mtz vel eddig csak erőtlen volt meg kokszolt mostmár legalább alig akar beindulni teker teker de percek kellenek mire 1 általán elkezd pöfögni .. adagoló lehet?
Válasz Hogel #4246. hozzászólásáraa cséplő szíjam nekem 514 re átalakított 3-as szíjas.Ahhoz kellene a szíj kiemelő szerkezet.
Kellene egy hőfok óra a jeladójával együtt.Dob variátor szíj is kellene jó állapotú.
Válasz medikus #4243. hozzászólásáraIgen, köszi!
A csövet feltöltöttem olajjal összeraktam és megoldódott a gond! :)
Köszi a tanácsoka mind kettőtöknek! :)
Válasz kori01 #4239. hozzászólásáraMost megpróbálom azt amit medikus írt, hátha úgy felkapja aztán a kormányt tekergetve hátha kidolgozza a levegőt.
Ha nem lesz jó, akkor úgy is jelentkezek még.
Válasz ÖSzabi #4237. hozzászólásáranem nagyon szokta kidolgozni csak úgy
nekünk is volt igy és akkor az üritőcsigát nyitogattam ki be
az 524-esben.
szivócsőben is lehet levegő meg nyissatok esetleg valamelyik nyomócsövet hogy mi van.
Sziasztok! Olyan gondom akadt a géppel hogy besültek a hidralika szivattyú hajtásban a csapágyak és leszakította az ékszíjakat, ezzel eddig nincs is gond, orvosoltuk a gondot! Összeraktam beindítottam és mégsincs semmi hidraulika!
Tartály kb 3/4-ig van olajjal, szűrő tavaly lett kipucolva.
Ötletek hogy mi lehet a gond?
Talán a szivattyú bemondta az unalmast?
Válasz Apuka80 #4229. hozzászólásáraVannak rovátkák a lemezes kapcsolón!Az a finom állító!Ha az adagolót nam függőben rögzíted,akkor is más a gyujtási fokod!!!A 2150 motor fordulathoz 30.5 re állítsd az előtöltést!A kipufogó alatt a lendkerék felett van az ellenörző nyílás!
4927 hozzászólás
Válasz medikus #4274. hozzászólásáraKalibráltam.
Úgy csináltam hogy felforraltam egy edényben vizet, rámértem infrás hőmérővel, és egy potit kötöttem rá először.Addig tekertem a potit, amíg 90 foknál a piros elején állt a műszer.Utánna megmértem a poti ellenállását abban az állásban, s rátettem egy 100 ohmost, mert annyit mutatott.
Válasz medikus #4274. hozzászólásáraNekem Bócsán a mechanikust javasolták, mert ilyen öreg gépnél ha bizonytalan a test, akkor esetleg nem pontos az érték...
Válasz Hogel #4272. hozzászólásáraNekem Zetoron van hátul... Érdemben nyilatkozni kb 5-6 év múlva tudok...

(Ha sokkal előbb, az baj...)
Válasz Hogel #4272. hozzászólásáraJó,mert mutat valamit,de nem pontos!Az adó kalibrálva van a műszerhez!Azért nem jó más órához!
Válasz Krisz_B #4270. hozzászólásáraA nagy vezérlő tömb oldalán van!A műszerfalban!
Válasz csoppika #4271. hozzászólásáraAz elérne.Az 1,6m es nem.
De már megoldottam egy 100 ohm os előtét ellenállást tettem a 12v os jeladóra, így jó.
Valaki vásárolt már új Seha márkájú gumit előre?Valami török gumi, és 14 pr es 129-e újonnan.Most ezzel szemezgetek.
Válasz Hogel #4261. hozzászólásáraA 4 méteres nem ér el?
Valaki el tudná magyarázni, hogy a hidraulika nyomásszabályozót pontosan hol találom meg a gépen? Ezt már megtaláltam a topikban: A kormány orbitot megkerülo vezetékben,van egy elsobbség szabályozó szelep
ami nyomásszabályozó szerepet is betölt. Ezt keresném, mert már a második csövet nyomja szét az olaj.
Válasz Hogel #4266. hozzászólásáraNekem is mechanikus óra van benne!
De hívd fel baján az Ikoticsot vagy a Bócsaiakat! 1000% hogy adnak neked azt ami kell :)
Válasz Hogel #4266. hozzászólásáraAkkor hívd fel a Variens Kft-t!Ők adnak neked órát,és a hozzá való adót is!
Válasz Hogel #4266. hozzászólásáraAz a baj hogy ezzel már fél tízkor délután kettőt mutat.
https://www.feranker.hu/termekek/hutofolyadek-homerseklet-jelado-01-kijelzo-muszerhez-m14x1-5-ifa-l60-e512-514-multicar-m25-wartburg
Itt az l60 jeladó.Erre mit ír oda? L60 ifa , meg wartburg.
Hát a wartburg a 12v os .Akkor ez sem jó a 24v órához.
Válasz Hogel #4262. hozzászólásáraHogy legyen szép új órád
Katt: hőfokmérő
Válasz Hogel #4262. hozzászólásáraattól még ékszíjat újat kell venni!Az nincs kinyúlva!
Válasz Hogel #4261. hozzászólásáraAkkor válszd az L60 IFÁ-ét!!!!Nekem is az van!!!24 voltos!!
Válasz medikus #4260. hozzászólásáraSzerintem itt mindannyian azt a gatyát hordjuk, mert maga a kombájn az a gatya.
Attól hogy te új gombot varrsz rá ,attól még a tied is ugyanolyan ...ros :)
Válasz ÖSzabi #4259. hozzászólásáraAzért, mert jeladóból mindenütt 12v ost kapok csak.És az órám meg 24 v os.
Mechanikust tudnék venni, de az meg nem ér el a hűtőig.
Ékszíjból meg tök felesleges 30 ezerért újat venni, mert az soha nem azért szakad el mert elkopik, hanem vagy kezelő hiba miatt vagy véletlen üzemzavar miatt.Akkor meg nem mindegy hogy 30 ezret dobok ki a kukába vagy 5 ezret.
Válasz ÖSzabi #4259. hozzászólásáraAzt a gatyát akarja hordani,amit más levetett!
Válasz Hogel #4249. hozzászólásáraÉkszíjból, meg órákból jeladókból ne vegyél jasználtat! Az új sincs megfizethetetlen áron, és mi a biztosíték hogy a használt jó lesz? :)
Válasz denkolevente #4257. hozzászólásáraVéletlen ide írtam a másik forum helyett bocsánat D
Nah a kinlódásom tovább folytatódik az Mtz vel eddig csak erőtlen volt meg kokszolt mostmár legalább alig akar beindulni teker teker de percek kellenek mire 1 általán elkezd pöfögni .. adagoló lehet?
Válasz csöpi #4254. hozzászólására Eladtam 20 -ért kompletten meghajtással, ékszíjtárcsával.
Kérdezném 512 nél az eredeti nyomtáv széles vagy keskeny ?
Válasz rsandor #4221. hozzászólásáraHarmicöt az új szivattyú!
Illetve ajánlottak most forst. traktor kereket, aminek állítható a felnije.Az jó a kombájnra?Nincs semmi hátránya?
Válasz medikus #4251. hozzászólásáraMost belül van a szelep, de szeretném ha kívül lenne.Úgy mennyivel keskenyebb a nyomtáv?
Válasz Hogel #4250. hozzászólásáraAhogy akarod!
Mostmár első kerék is kellene :(
Egyébként valaki mondja már meg , hogy eredetileg hogy kell állni az első keréknek, szeleppel kifele, vagy befele?
Válasz Hogel #4246. hozzászólásáraa cséplő szíjam nekem 514 re átalakított 3-as szíjas.Ahhoz kellene a szíj kiemelő szerkezet.
Kellene egy hőfok óra a jeladójával együtt.Dob variátor szíj is kellene jó állapotú.
Válasz Hogel #4246. hozzászólásáraTÉPE E512 Kombájn alkatrészek eladók
Válasz Hogel #4246. hozzászólására/Szabolcsi/ vagyok mi kellene??
Hajdú-biharban nincs valakinek bontott 512-514 ?
Válasz ÖSzabi #4244. hozzászólására
Válasz medikus #4243. hozzászólásáraIgen, köszi!
A csövet feltöltöttem olajjal összeraktam és megoldódott a gond! :)
Köszi a tanácsoka mind kettőtöknek! :)
Válasz ÖSzabi #4241. hozzászólásáraJó lett?
Válasz ÖSzabi #4241. hozzászólásáraHa felkapja akkor tekerés nélkül is kidolgozza!
Válasz kori01 #4239. hozzászólásáraMost megpróbálom azt amit medikus írt, hátha úgy felkapja aztán a kormányt tekergetve hátha kidolgozza a levegőt.
Ha nem lesz jó, akkor úgy is jelentkezek még.
Válasz medikus #4238. hozzászólásáraOké, megpróbálom!
Válasz ÖSzabi #4237. hozzászólásáranem nagyon szokta kidolgozni csak úgy
nekünk is volt igy és akkor az üritőcsigát nyitogattam ki be
az 524-esben.
szivócsőben is lehet levegő meg nyissatok esetleg valamelyik nyomócsövet hogy mi van.
Válasz ÖSzabi #4237. hozzászólásáraÖntsd fel a szívócsövet!Lehet akkor felkapja!
Válasz medikus #4235. hozzászólásáraLe volt véve az egész szivattyú! Se kormány, se más hidralika!
Ha levegős akkor azt ki kéne dolgozza, nem?
Válasz ÖSzabi #4232. hozzászólásáraNem azt szokták ilyenkor csinálni hogy öntenek olajat a csőbe hogy könnyeben kidolgozza a levegőt?
Válasz ÖSzabi #4232. hozzászólásáraSzivattyú csöve le volt véve?
Válasz ÖSzabi #4232. hozzászólásáraKormány sem?
Válasz ÖSzabi #4232. hozzászólásáralevegősödés esetleg?
vagy szivattyú
Sziasztok! Olyan gondom akadt a géppel hogy besültek a hidralika szivattyú hajtásban a csapágyak és leszakította az ékszíjakat, ezzel eddig nincs is gond, orvosoltuk a gondot! Összeraktam beindítottam és mégsincs semmi hidraulika!

Tartály kb 3/4-ig van olajjal, szűrő tavaly lett kipucolva.
Ötletek hogy mi lehet a gond?
Talán a szivattyú bemondta az unalmast?
Válasz Apuka80 #4229. hozzászólásáraA lendkerék felőli henger az 1 henger!!!!!!!!
Válasz Apuka80 #4229. hozzászólásáraVannak rovátkák a lemezes kapcsolón!Az a finom állító!Ha az adagolót nam függőben rögzíted,akkor is más a gyujtási fokod!!!A 2150 motor fordulathoz 30.5 re állítsd az előtöltést!A kipufogó alatt a lendkerék felett van az ellenörző nyílás!
Válasz medikus #4228. hozzászólásáraA mostani motorom üres fordulaton 2100-2200 -at fordult,ez szeretném,ha megmaradna,az adagoló meghajtáson nincsenek jelölések?
Válasz Apuka80 #4227. hozzászólásáraHa felteszed az adagolót,ellenőrizd le a töltést!Függ hogy milyen fordulaton akarod használni!