Válasz lorant90 #4058. hozzászólásáraRezervába van olyan tárcsám aminek már éles az oldala...de legalább egy küllője sem repedt... A 3ajánlottból egy volt ilyen használható...
Válasz lorant90 #4058. hozzászólásáraNode... lejön egyben vagy? A rugót meg a két fél racsnit már levettem. De csak 3lábú lehuzatóm van... Az nem fér oda az agyhoz(peremhez) külön...
Válasz csoppika #4055. hozzászólásáraHa nagyon kivan az agy akkor a kerek olyan balancog tud venni h neki ver a spanolokerek karjanak ami megfesziti a szijat
Válasz medikus #4053. hozzászólásáraKérdeztem... A szlovák bócsai cégnél már inkább Goodyear van. Lehet nem fogyott a kinai.
512-n a ferde meghajtás nagy ékszíjtárcsa kuplungját mindenestül kuplungostul ékszíjtárcsástul le lehet huzatni? (Lánckerék marad) 3körmössel nem tudom megfogni csak az agyat. A tengelyen nem löttyen csak az agyon a tárcsa felfogató perem... A tárcsából is hiányzik az ékszíj vályú oldalából vagy 10 centi. Nem tudom, mivel érhetett össze...
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraNagyot szó!Lezuhan a felnire(műüton),és a felni kuka!Nekem szólt el párszor!Nem is használok olyan gumit!Ha kiszámolod,az üres gép súlyát sem tudja a két gumi!darabonként 36q van rá írva terhelhetőségnek!23.1x 26 az bírja!
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraNekunk mar szàlt el az elsoo kerek a 12esen az udvaron vartuk h szaradjon fel a harmat ... hat koszonom szepen ha az velem menetkozben tortenik .... nem tudom mi lett volna igy a szomszedok kerdeztek h mi volt az a hatalmas durranas ami kizavarta az àgybol
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraHello!
Nagyot szól abban biztos lehetsz. Közúton vonuláskor a 106-os Dominátoron a hátsó keréken volt durr defektem anno és bizony befordította a kombájnt az út közepe felé és fél km távolságban is kiszaladtak az utcára a durranás miatt.Szerencsére nem jött az úton semmi szembe. Ugyan ezen a gépen felni repedés miatt szállt el a jobb első gumi lassú sebességnél egy hídon, nagyot szólt és "csak" oldalra dőlt amíg a felni engedte. De mondom ez kb 5-6km/h sebességnél történt.Azt is hallották a faluban. Én nem reckíroznék az biztos. Nem tudom mennyi egy ilyen gumi az E512-re, én gondolkodnék egy esetleges gumi cseréről. Tudod a biztonság az első.
Sziasztok, az első kerékben ha kb 1 bar van, de elég repedezett, ha menet közben kidurran mekkorát szól? Meg lehet állni a kombájnnal , vagy rögtön keresztbe vágja magát az úton?
Mire kell ilyenkor felkészülni , eléggé parázok, de lehet hogy túlspirázom.
Válasz medikus #4046. hozzászólásáraHa neten rendelem akkor mit válasszak?
Amúgy a hócipőm tele van már. Az optibelt is made in romania... Tavaly vártam rá 3 napot, aztán 2 napot bírt...
A (bócsai) kínai optibelt minőség pedig elég nagy szórást mutat... a rubena is...
Válasz medikus #4041. hozzászólásáraNem kell neki par mm tulvagni jobra balra ?? Az az igazsag h a mult szezonban csinalt nekem eloszor olyant h berangott az egesz asztal de vagni nem vagott ... soha nem taoasztaltam meg . Iden tettem uj kaszat es probalgam ugy allitani h vagjon tul par mm jobbra balra
Válasz medikus #4039. hozzászólásáraCsak hozzavetolegesen mondom h 10mm. Epp az volt a baj ha attalitom tulso oldalra akk mar utkozesen van es meg ugysem er ki az ellenpengen tul
Talalkozott mar valaki olyannal kasza csere utan h a löket tökèletes beallitasat nem engedtek a nutok illetve a csavarok ?. Es ezaltal csak az eggyik oldalba vagott tul majdnem 10mm
Válasz lovasnorbi #4033. hozzászólásáraÉn mindenbe mol dynamic 15w40 turbó dieselt használok pl.... nyílván itt nincs turbó, de nem akarok variálni az olajokkal.
Sziasztok
Keresnék szabolcs megyében lehetőleg 512-eszhez értő szerelőt, elsősorban motorhoz. Szélhámosok kíméljenek. 70/457-0148 Ha esetleg van valaki ezen a számon elérhet. Köszönöm.
4915 hozzászólás
Válasz csoppika #4062. hozzászólásáraNekem az az iden vokt szetszedve mert feljavitottam a kozepet mert mar naguon kalimpalt es gond nelkul szetjott
Válasz medikus #4063. hozzászólásáraMondjál még ilyen felvidító dolgokat

Válasz csoppika #4062. hozzászólásáraNeked lehet már rágott az ékpálya,azért nem jön le kézzel!
Válasz lorant90 #4061. hozzászólásáraEzen az agy éken van. Az is lejön simán kézzel neked?
Válasz csoppika #4060. hozzászólásáraEn ha veszem le akk szetszedem teljesen le a rugoo aztan a tarcsa kozepet ki aztan szepen kezzel leszexek mindent
Válasz lorant90 #4058. hozzászólásáraRezervába van olyan tárcsám aminek már éles az oldala...de legalább egy küllője sem repedt... A 3ajánlottból egy volt ilyen használható...
Válasz lorant90 #4058. hozzászólásáraNode... lejön egyben vagy? A rugót meg a két fél racsnit már levettem. De csak 3lábú lehuzatóm van... Az nem fér oda az agyhoz(peremhez) külön...
Válasz csoppika #4055. hozzászólásáraHa nagyon kivan az agy akkor a kerek olyan balancog tud venni h neki ver a spanolokerek karjanak ami megfesziti a szijat
Válasz lorant90 #4056. hozzászólásáraNemtom, nekem 1 bar van mindkettőbe, de áll mint a cövek.
Válasz Hogel #4054. hozzászólásáraDe ezt az egy bart hogy ?nem keves en 2 re szokom nyomatni h megrakodva ne lapuljon
Válasz medikus #4053. hozzászólásáraKérdeztem... A szlovák bócsai cégnél már inkább Goodyear van. Lehet nem fogyott a kinai.
512-n a ferde meghajtás nagy ékszíjtárcsa kuplungját mindenestül kuplungostul ékszíjtárcsástul le lehet huzatni? (Lánckerék marad) 3körmössel nem tudom megfogni csak az agyat. A tengelyen nem löttyen csak az agyon a tárcsa felfogató perem... A tárcsából is hiányzik az ékszíj vályú oldalából vagy 10 centi. Nem tudom, mivel érhetett össze...
Válasz fabia63 #4049. hozzászólásáraÉrtem.Pedig 1 bar nyomás nem tűnik olyan soknak.Szét is repül ilyenkor a külső vagy csak szétszakad?
Válasz csoppika #4047. hozzászólásáraVálassz egy közönséges méretes ékszíjat!Felesleges márkásat venni!Az idő azt is megeszi!!!
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraNagyot szó!Lezuhan a felnire(műüton),és a felni kuka!Nekem szólt el párszor!Nem is használok olyan gumit!Ha kiszámolod,az üres gép súlyát sem tudja a két gumi!darabonként 36q van rá írva terhelhetőségnek!23.1x 26 az bírja!
Válasz lorant90 #4050. hozzászólásáraHa olyan a gumi nem eri meg kockaztatni
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraNekunk mar szàlt el az elsoo kerek a 12esen az udvaron vartuk h szaradjon fel a harmat ... hat koszonom szepen ha az velem menetkozben tortenik .... nem tudom mi lett volna igy a szomszedok kerdeztek h mi volt az a hatalmas durranas ami kizavarta az àgybol
Válasz Hogel #4048. hozzászólásáraHello!
Nagyot szól abban biztos lehetsz. Közúton vonuláskor a 106-os Dominátoron a hátsó keréken volt durr defektem anno és bizony befordította a kombájnt az út közepe felé és fél km távolságban is kiszaladtak az utcára a durranás miatt.Szerencsére nem jött az úton semmi szembe. Ugyan ezen a gépen felni repedés miatt szállt el a jobb első gumi lassú sebességnél egy hídon, nagyot szólt és "csak" oldalra dőlt amíg a felni engedte. De mondom ez kb 5-6km/h sebességnél történt.Azt is hallották a faluban. Én nem reckíroznék az biztos. Nem tudom mennyi egy ilyen gumi az E512-re, én gondolkodnék egy esetleges gumi cseréről. Tudod a biztonság az első.
Sziasztok, az első kerékben ha kb 1 bar van, de elég repedezett, ha menet közben kidurran mekkorát szól? Meg lehet állni a kombájnnal , vagy rögtön keresztbe vágja magát az úton?
Mire kell ilyenkor felkészülni , eléggé parázok, de lehet hogy túlspirázom.
Válasz medikus #4046. hozzászólásáraHa neten rendelem akkor mit válasszak?

Amúgy a hócipőm tele van már. Az optibelt is made in romania... Tavaly vártam rá 3 napot, aztán 2 napot bírt...
A (bócsai) kínai optibelt minőség pedig elég nagy szórást mutat... a rubena is...
Válasz csoppika #4045. hozzászólásáraEz miért téma? Olyat adnak,amilyen kell!
Srácok. Segítség kéne. 25x3350 lg. ; 2 SPC LW 4380 szíjnak mi a jele ma a kereskedelemben? Lw az a középmérete a szíjnak?
Válasz medikus #4043. hozzászólásáraRendben . Koszonom
Válasz lorant90 #4042. hozzászólásáraMozgasd meg a kasza hajtótengelyt!!Hosszában nem mozdulhat!
Válasz medikus #4041. hozzászólásáraNem kell neki par mm tulvagni jobra balra ?? Az az igazsag h a mult szezonban csinalt nekem eloszor olyant h berangott az egesz asztal de vagni nem vagott ... soha nem taoasztaltam meg . Iden tettem uj kaszat es probalgam ugy allitani h vagjon tul par mm jobbra balra
Válasz lorant90 #4040. hozzászólásáraNem kell túl érni! Ujj középtől-ujj középig!
Válasz medikus #4039. hozzászólásáraCsak hozzavetolegesen mondom h 10mm. Epp az volt a baj ha attalitom tulso oldalra akk mar utkozesen van es meg ugysem er ki az ellenpengen tul
Válasz lorant90 #4038. hozzászólásáraHa túl vágott 10mm-t,akkor ellentétesen állíts!
Talalkozott mar valaki olyannal kasza csere utan h a löket tökèletes beallitasat nem engedtek a nutok illetve a csavarok ?. Es ezaltal csak az eggyik oldalba vagott tul majdnem 10mm
köszönöm
Válasz Koszi. #4035. hozzászólására


Válasz lovasnorbi #4033. hozzászólásáraÉn mindenbe mol dynamic 15w40 turbó dieselt használok pl.... nyílván itt nincs turbó, de nem akarok variálni az olajokkal.
Válasz lovasnorbi #4033. hozzászólásáraOlyat,mint az 514-be!
az 512-esbe milyen motorolajat szoktatok használni ?
Válasz Bobi82 #4031. hozzászólásáraÜdv. A könyv végén táblázatban van a láncméret és tagszám. Ha így nem oké kérdezz újra , biztos jön aki segít.
E 512 Kezelési Útmutató
https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20160809122747_512_g_pk_nyv.pdf
Üdv! motolla lánc méret érdekelne,illetve magfelhordó lánc hány tagos,válaszokat előre is köszönöm!
Válasz gabika82 #4029. hozzászólásáraLevariálod,és a tengely végéről leveszed a 24x1.5 anyát!Utána lehúzod,vagy húzatod!!!!
Sziasztok a menetvariátort amit ugye munkahrngerrel variálom hogy kell szétszedni? Abba nincs rúgó mint a dobvariátorba
Válasz vasvarikriszta #4027. hozzászólásáraÉrdeklődj a Power Belt-nél!
Válasz medikus #4026. hozzászólásáraés ennek a szíjnak van valami márkaneve?
Válasz vasvarikriszta #4025. hozzászólásáraNagy teljesítményű,üvegszál erősítésű szíjat!
oLYAN KÉRDÉSEM VAN milyen minőségű szíjat vegyek a szecskázóra?
Válasz lorant90 #4023. hozzászólásáraLehet.De van több féle dugattyú!Mindig az határozza meg a méretet.A cső 32mm!
Válasz medikus #4022. hozzászólásáraNem a drb szamra gondoltam ... 32x25x7lehet ?
Válasz lorant90 #4021. hozzászólására1-1 darab!!!!!!!
Udv . Valaki megtudna mondani a motolla emelö henger karmantyuinak a szamat ?
Válasz dutrancs #4019. hozzászólásáraAlkatrészek között keresd!
Szervusztok! Fiúk, az egyik ismerősöm 512-eshez asztal szállító kocsit keres!!
Sziasztok
Keresnék szabolcs megyében lehetőleg 512-eszhez értő szerelőt, elsősorban motorhoz. Szélhámosok kíméljenek. 70/457-0148 Ha esetleg van valaki ezen a számon elérhet. Köszönöm.
Válasz rsándor #4015. hozzászólásáraPontosabban?Posta,vagy futár lehetséges?
Nekem van hidrolika szivatyum