Sziasztok
Valaki tudna küldeni egy gépelőbbet,vagy egy olyan táblázatot,ahol a csapágyak és ékszíjak méret és hely szerint láthatók.
marthalaszlo973@gmail.com köszönöm.
Válasz lacika973 #3915. hozzászólásáraAkkor szét kell kötni a hengertömböket,és külön-külön feltölteni vízzel,hogy kiderüljön melyik hengertömböt kell levenni!
Válasz medikus #3909. hozzászólásáraEsetleg ha valakinek van ideje egy részletes leírásra,mégis hogyan kell megoldani ezt a dolgot, vagy esetleg egy személyes segítséget is szívesen fogadnék.
Válasz medikus #3909. hozzászólásáravolt munkahelyemen is alsó gyűrűszorítóval volt összerakva vizköpenyezés,vagy hüvelycserénél a motor. Ha erre gondolsz. Mindenesetre,ha valaki nem alég fanatikus,ezt a megoldást ne válassza ,mert ott is egy milin múlt,hogy a gyűrűk nem ugrottak ki,de még a szorító kifért. Zsanéros csatos csömöllet volt. igaz, köpeny meg hüvely 60kiló volt,bosszús volt a következő nekifutás...
Válasz lacika973 #3907. hozzászólásáraAkkor valoszinu utt a gebasz,hat azza lessz munka ha nem akarod kivenni a motrot es ugy akarod a huvelyeket kiszedni,hivsz egy darut es kiemelitek semeddig nemtart egy ilyen egyszeru motort szetkotni
Válasz dr.T #3903. hozzászólásáraNincs benne fagyálló. Szárazon állt kb 5évet. Lehet azt nem kellett volna. Szóval ehhez kellene hozzáértő. A motort kiemelni nem akarnám, nincs is mivel.
Válasz lacika973 #3901. hozzászólásáraNekem is csinallta hip hopp ugy csinalltam,hogy az olajleereszton kiengedtem belole a vizett addig mig nemjon az olaj ha nem akarod szetszedni,de ha nincs benne allandoan fagyallo akkor valoszinu,hogy a huvely tomiteseknel engedi bele az olajat.
Válasz dr.T #3900. hozzászólásáraSzia
Az víz belefolyik az olajba. A hengerfej tömítés jó, azt mondják vagy gumigyűrű vagy komolyabb. Több évig állt, ősszel beindult, de észrevettük, hogy a víz eltűnik lassan.
érdekes megoldások...6hengeres IFA motor két516os hutovel +516os szecskázó ..jah es516os tappancsok
https://stroje.bazos.sk/inzerat/71958091/kombajn-E512.php
Válasz dávidka234567 #3886. hozzászólásáraMég el vagyok havazva a földmunkákkal...
Amúgy olyasmire lettem volna kíváncsi, hogy a kérdezett dolgok mennyire lötyögnek, mert feljavítandó van nekem is a gépbe beépítve...
Válasz dávidka234567 #3881. hozzászólásáraCséplő variátor milyen állapotú? Alsó 2 csiga milyen? Vágóasztal meghajtó lánckerék/ékszíjtárcsa rész a dob előtt milyen? A fülkében a műszerek (fordulatszám mérők) működtek?
4919 hozzászólás
Válasz lacika973 #3917. hozzászólásáraForthscritt E 512 Alkatrészkatalógus
E 512 Kombájn Kezelési Útmutató
(benne: ékszíj- és láncméretek, ékszíj feszítési adatok, cséplő beállítás táblázat, 24V-os villamos kapcsolási vázlat)
Alkatrészkatalógus: IFA-Dieselmotor 4 VD 14,5/12-1 SRW /Kombájn E 512/E 514
Mindhárom letölthető sajátgépre: pdf.
Válasz lacika973 #3917. hozzászólásáraMagyarul alkatrész katalógus!
Sziasztok
Valaki tudna küldeni egy gépelőbbet,vagy egy olyan táblázatot,ahol a csapágyak és ékszíjak méret és hely szerint láthatók.
marthalaszlo973@gmail.com köszönöm.
Válasz lacika973 #3915. hozzászólásáraAkkor szét kell kötni a hengertömböket,és külön-külön feltölteni vízzel,hogy kiderüljön melyik hengertömböt kell levenni!
Válasz medikus #3914. hozzászólásáraAz olajgyűjtőit kikötöttük és akkor is ment bele a víz.
Válasz lacika973 #3913. hozzászólásáraElőször azt kell kiszűrni,hol megy bele a víz!Nem csak hüvely gumigyűrű van,mint írtam!
Válasz medikus #3909. hozzászólásáraEsetleg ha valakinek van ideje egy részletes leírásra,mégis hogyan kell megoldani ezt a dolgot, vagy esetleg egy személyes segítséget is szívesen fogadnék.
Válasz medikus #3911. hozzászólásáravégülis,bevállalható,úgy sem kell sűrűn babirkálni,azé megéri!
Válasz .Richard. #3910. hozzászólásáraVolt hogy egyedül is megoldottam!Türelem kell hozzá!!!!!!!!!!!!Akkor még volt!
Válasz medikus #3909. hozzászólásáravolt munkahelyemen is alsó gyűrűszorítóval volt összerakva vizköpenyezés,vagy hüvelycserénél a motor. Ha erre gondolsz. Mindenesetre,ha valaki nem alég fanatikus,ezt a megoldást ne válassza ,mert ott is egy milin múlt,hogy a gyűrűk nem ugrottak ki,de még a szorító kifért. Zsanéros csatos csömöllet volt. igaz, köpeny meg hüvely 60kiló volt,bosszús volt a következő nekifutás...
Válasz lacika973 #3905. hozzászólásáraHelyben is javítható!

Válasz lacika973 #3907. hozzászólásáraAkkor valoszinu utt a gebasz,hat azza lessz munka ha nem akarod kivenni a motrot es ugy akarod a huvelyeket kiszedni,hivsz egy darut es kiemelitek semeddig nemtart egy ilyen egyszeru motort szetkotni
Válasz medikus #3906. hozzászólásáraAzt nem tudom mert azóta nem öntöttem fel. De de akkor 1-2óra alatt pár liter elfolyt. De pontosan nem mértem.
Válasz lacika973 #3905. hozzászólásáraMennyi víz fogy naponta!?
Válasz dr.T #3903. hozzászólásáraNincs benne fagyálló. Szárazon állt kb 5évet. Lehet azt nem kellett volna. Szóval ehhez kellene hozzáértő. A motort kiemelni nem akarnám, nincs is mivel.
Válasz dr.T #3903. hozzászólásáraNekem is csinallta de aztan abbahagyta
Válasz lacika973 #3901. hozzászólásáraNekem is csinallta hip hopp ugy csinalltam,hogy az olajleereszton kiengedtem belole a vizett addig mig nemjon az olaj ha nem akarod szetszedni,de ha nincs benne allandoan fagyallo akkor valoszinu,hogy a huvely tomiteseknel engedi bele az olajat.
Válasz lacika973 #3901. hozzászólásáraolajhűtő
Válasz dr.T #3900. hozzászólásáraSzia
Az víz belefolyik az olajba. A hengerfej tömítés jó, azt mondják vagy gumigyűrű vagy komolyabb. Több évig állt, ősszel beindult, de észrevettük, hogy a víz eltűnik lassan.
Válasz lacika973 #3899. hozzászólásáraMiert mi volna a baja?
Sziasztok
Nem tud valaki szabolcs megyében ifa motorhoz értő szerelőt?
Válasz Gyurkesz1 #3897. hozzászólásáraArra nem nagyon vagyok jartas . En ds jaras
Válasz lorant90 #3896. hozzászólásáraTerebesi járásból vagyok..pontosabban Nagykövesd..Királyhelmectől nemmessze ha ez mond valamit...es te??
Válasz Gyurkesz1 #3895. hozzászólásáraIgen innet . Te merrol ?
Válasz lorant90 #3894. hozzászólásáraTe is Szlovákiából vagy??
Válasz medikus #3893. hozzászólásáraEnis azt gondolom . Es mifelenk az az ar amit ker erte sok
Válasz lorant90 #3892. hozzászólásáraFogja is!!
Válasz Gyurkesz1 #3891. hozzászólásáraMar egy ideje arulja a gepet a szaki
érdekes megoldások...6hengeres IFA motor két516os hutovel +516os szecskázó ..jah es516os tappancsok
https://stroje.bazos.sk/inzerat/71958091/kombajn-E512.php
Alakul a dolog fel kerult a zuzo is


Válasz medikus #3887. hozzászólásáraJo
Válasz dávidka234567 #3886. hozzászólásáraMég el vagyok havazva a földmunkákkal...
Amúgy olyasmire lettem volna kíváncsi, hogy a kérdezett dolgok mennyire lötyögnek, mert feljavítandó van nekem is a gépbe beépítve...
Válasz dávidka234567 #3886. hozzászólásáraVidd a vasba!
Válasz csoppika #3885. hozzászólásáraNa miahejzet nemkell semmi?
Válasz dávidka234567 #3884. hozzászólásáracsoppika@vipmail.hu
Válasz csoppika #3882. hozzászólásáraEmail cimed van
Este teszekfel képeket
Válasz dávidka234567 #3881. hozzászólásáraCséplő variátor milyen állapotú? Alsó 2 csiga milyen? Vágóasztal meghajtó lánckerék/ékszíjtárcsa rész a dob előtt milyen? A fülkében a műszerek (fordulatszám mérők) működtek?
Nemkell senkinek semmi?
Kivettük a szalmarázó ládákat ha valakit érdekel meg van vezérlő tőmb szijak szijtárcsák kerekek meg egy csomo dolog burkolatok havalakit érdekel
Válasz dávidka234567 #3878. hozzászólásáraIgen rajta ,meg mar a zuzoo hajtasat is rakom ra . Kicsit megszenvedtem a laposszijtarcsa levetelevel de azert megtortent
Válasz lorant90 #3877. hozzászólására14 hajtás rajtvan?
Nekifogtam az atalakitasnak
Válasz medikus #3868. hozzászólásáraKöszönöm!
Jó lett a 4T kormány, igy egy gonddal kevesebb.
Válasz csoppika #3872. hozzászólásáraAz az
Válasz lorant90 #3871. hozzászólásáraIgen, az a "kertészeti üvegház" típusú...
Válasz csoppika #3870. hozzászólásáraTudom kie lehetett az nekunk a szomszed falu . Annak a gepnek a fulkeje meg az az oreg tipusu
Válasz lorant90 #3869. hozzászólásáraLehet:-) DS alatt volt valahol... Haverral vettük, az akkori közös 514-hez donornak...