Válasz Szabister #8671. hozzászólásáraVan olyan láda,amiben cserélhető betétek vannak!Csavarozva van.Betétet minden kombájn alkatrész boltban lehet venni!Tudni kell melyik lépcsőre kell!Ha cseréled,a régit oldalt kivágod flexel,ami ponthegesztett rész marad az oldal lemezen,azt harapófogóval letépkeded!Az új alkatrészt ennek a helyére hegeszted kis Co-val,vagy olyan hegesztővel,ami nem égeti el a lemezt!Minden hajlított fülnél!!!
Sziasztok! 514-es szalmarázó ládát kellene foltoznom. Tetején a rosta több helyen be van szakadva. Ki hogyan szokta azt javítani? Lehet venni javítót és hol, vagy más megoldás a bevált?
Sziasztok! Eladó feleslegessé vált kukorica adapterem+átszerelő készlet, használható állapotban, de át kell azért nézni mert 2 éve áll
600000Ft irány ár vagy elcserélném
Válasz kisromoda #8663. hozzászólásáraNem ugyan olyan véletlenül a ferdélye, mint a Claas Consulnak? Mert ha igen, akkor tudsz rá szerezni gyári asztalt, ha van valahol....
Üdv,tudom nem teljesen a forumhoz tartozik,de egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e 4 soros kukorica asztalt átalakitani 3 sorosra.Biztos nagy munka lehet,de érdemes lehet rajta gondolkodni vagy halott ügy.Elöre is köszi
amúgy tökmindegy hogy melyik a szintetikus félszintetikus,az Ifá-ba jó a 15-40,felesleges pénzkidobás a 10,estleg 05-ös kezdésű,amikor tervezték nem is volt több fokozatú olaj ,nyáron 50-es télen 30-as olaj kellett bel
Válasz Buvargabi #8636. hozzászólásáraNézz utána mert dr T nek van igaza.
A 15w49 áványi a 10w40 félszint, az 5w-s ből vam fél szint full szint, a 0w meg mind full szint
Válasz medikus #8628. hozzászólásáraLehajtottunk vele 70 km-ert és akkor már a kormány jobb volt de a variátor akkor se variált rendesen ha megfeszitettük az ékszijat akkor nem birt variálni. Amugy meg a szürőt néztük benne sincs
Válasz medikus #8620. hozzászólásáraNem tudom mert most vettem a kombájnt és ha variálni akarok akkor kell tartani a kart vagy fél percig és utánna kezd variálni és a kormány is hidegen elég nehéz az mondjuk a nagy hidraulika szivattyú hajtja!
13921 hozzászólás
Válasz Szabister #8671. hozzászólásáraVan olyan láda,amiben cserélhető betétek vannak!Csavarozva van.Betétet minden kombájn alkatrész boltban lehet venni!Tudni kell melyik lépcsőre kell!Ha cseréled,a régit oldalt kivágod flexel,ami ponthegesztett rész marad az oldal lemezen,azt harapófogóval letépkeded!Az új alkatrészt ennek a helyére hegeszted kis Co-val,vagy olyan hegesztővel,ami nem égeti el a lemezt!Minden hajlított fülnél!!!
Sziasztok! 514-es szalmarázó ládát kellene foltoznom. Tetején a rosta több helyen be van szakadva. Ki hogyan szokta azt javítani? Lehet venni javítót és hol, vagy más megoldás a bevált?
Sziasztok! Eladó feleslegessé vált kukorica adapterem+átszerelő készlet, használható állapotban, de át kell azért nézni mert 2 éve áll
600000Ft irány ár vagy elcserélném
LINK
Válasz kisromoda #8663. hozzászólásáraNem ugyan olyan véletlenül a ferdélye, mint a Claas Consulnak? Mert ha igen, akkor tudsz rá szerezni gyári asztalt, ha van valahol....
Válasz csoppika #8667. hozzászólásáraKüldtem emailt,majd irj ide ha válaszoltál mert nem igen szokom nézni
Válasz dr.T #8665. hozzászólásáraMenj a nevemre, oszt írj ott...
Válasz medikus #8664. hozzászólásáraAzt szerintem gyártania kell hozzá...
Válasz csoppika #8661. hozzászólásáraÍrj rám mert nemtalallom az email címedet ,hat az a baj,hogy 3 -bol 2 szlovak
Válasz kisromoda #8663. hozzászólásáraLehet a felhordó nagyobb gond,mint az adapter!
Válasz csoppika #8662. hozzászólásáraClaas matadorra lenne,és a 4 sor már túl nehéz.
Válasz medikus #8658. hozzászólásáraGondolom nem DDR kombinora lenne... A súly is szerepet játszhat az ügyben...
Válasz dr.T #8655. hozzászólásáraPrivibe jöhetnek a címek, papa


Persze nem árt, ha nem eredeti tót az eladó
Válasz Agronomus #8659. hozzászólásáraKörbe jár!
Válasz medikus #8658. hozzászólásáraAzért az fogáskezdésnél necces lenne
Válasz kisromoda #8657. hozzászólásáraCsak 3 sort hajtasz,és már 3 soros is!
Üdv,tudom nem teljesen a forumhoz tartozik,de egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges-e 4 soros kukorica asztalt átalakitani 3 sorosra.Biztos nagy munka lehet,de érdemes lehet rajta gondolkodni vagy halott ügy.Elöre is köszi
Válasz Buvargabi #8653. hozzászólásáraRakerdeztel aztan ha teszel akkor csak a kolben-t tegyel,lengyel szarokat ne.
Válasz medikus #8654. hozzászólásáraIgen,de itt nalunk a kozelnen van kb 4 hely ahol arulnak kombajnra dolgokat
Válasz dr.T #8651. hozzászólásáraMert úgy tudom az övék!
Válasz medikus #8650. hozzászólásáraGabi érti,hogy mit irtam
Válasz medikus #8650. hozzászólásáraMert?
Válasz dr.T #8649. hozzászólásáraAkkor írhattad volna Bócsa-t is!
Válasz *** HM *** #8648. hozzászólásáraEladó sracnak a neve aki most Okanikovon van.
Válasz dr.T #8645. hozzászólásáraMilyen geza?
Udv. Valakinek gyor kornyeken elado dobfordulat csokkento?
Válasz Buvargabi #8644. hozzászólásáraLétezik Lengyel,indiai,és Mahle!!!!!!!
Válasz Buvargabi #8644. hozzászólásáraKolbensmidt,nezd meg gyallán ott meg a geza is szokta árulni
Sziasztok!azt szeretnèm kèrdezni,hogy a motorba milyen hüvelykèszletet ajànlotok ès kinèl lehet beszerezni.csak kìnait meg szerb gyàrtmànyut talàltam.
Válasz Antalll68 #8601. hozzászólásáraHirdetnek az alkatrészek között!!!!!!!!!!!!!
Válasz dr.T #8639. hozzászólásáraA lényeg!!!Legyen olaj benne!!!!!!!!!!!!
Válasz Tomi81 #8637. hozzászólására
Válasz Buvargabi #8636. hozzászólásáraGabikam meg szep hogy nem nyitu vitat en se azert irtam,de nez utanna te mert nem ugy van ahogyan mondod.
amúgy tökmindegy hogy melyik a szintetikus félszintetikus,az Ifá-ba jó a 15-40,felesleges pénzkidobás a 10,estleg 05-ös kezdésű,amikor tervezték nem is volt több fokozatú olaj ,nyáron 50-es télen 30-as olaj kellett bel
Válasz Buvargabi #8636. hozzászólásáraNézz utána mert dr T nek van igaza.
A 15w49 áványi a 10w40 félszint, az 5w-s ből vam fél szint full szint, a 0w meg mind full szint
Válasz dr.T #8635. hozzászólásáraNem nyitok vitàt,meg nem is ide tartozik ez a dolog de nèzz utànna mert ez nem ìgy van!
Válasz Buvargabi #8634. hozzászólásáraA 15 azok az asvanyi ahogy mesz le azokar fel szintetik es szintetik
Válasz dr.T #8619. hozzászólására?????? Àsvànyi??? Van klasszikus olaj,fèlszintetikus,szintetikus ès àsvànyi olaj!mindegyikbe van 10es ès 15ös is.
Válasz Antalll68 #8632. hozzászólásáraMindenki a lakóhelyéhez leg közelebb!Bontottat hirdetnek,itt a betakarító gép alkatrészek között!
Válasz medikus #8631. hozzászólásáraÉs hol szoktak hozzá alkatrészeket venni? vagy bontott kombájn esetleg valakinek van-e?
Válasz Antalll68 #8630. hozzászólásáraHydro 68 nyáron,télen vékonyabb,46.
Válasz Antalll68 #8629. hozzászólásáraÉs milyen olajat szoktak használni?
Válasz medikus #8628. hozzászólásáraLehajtottunk vele 70 km-ert és akkor már a kormány jobb volt de a variátor akkor se variált rendesen ha megfeszitettük az ékszijat akkor nem birt variálni. Amugy meg a szürőt néztük benne sincs
Válasz Antalll68 #8626. hozzászólásáraLehet vastag az olaj!Hidegben előfordul!
Válasz Antalll68 #8626. hozzászólásáraSzűrőt nézd meg,vedd ki próbára!!!!
Válasz medikus #8620. hozzászólásáraNem tudom mert most vettem a kombájnt és ha variálni akarok akkor kell tartani a kart vagy fél percig és utánna kezd variálni és a kormány is hidegen elég nehéz az mondjuk a nagy hidraulika szivattyú hajtja!
Válasz mtzdanika #8624. hozzászólására1 óra állásban kb 3 bar!
Válasz medikus #8623. hozzászólásáranincs számozva az órám
Válasz gabika82 #8614. hozzászólásáraA zöld elég tág fogalom!1.5-5 bar!