Válasz Gyurkesz1 #13823. hozzászólásáraNincs semmi más gyárilag! Gyárilag is hasonló anyagból van a szűrő!Nekem még egy motor légszűrő van befogatva a ventilátor szívó ágára!Így por nincs!
Válasz medikus #13821. hozzászólásáraÉrtem, ezen a szöveten kívűl ami a 3keretre megyen milyen szűrők vannak még a fülke tetejében? Hogy volt az eredetileg kitalálva illetve mivel tudom helyetesíteni? Köszönöm.
Válasz Gyurkesz1 #13820. hozzászólására Sehol! Ezt én csináltam a régi keretre! Az anyag úgynevezik,kútszövez! Ebből csinálják a műanyag kutakra a szűrőt!Nagyon jó,nem veszi be a vizet,mint amit kapsz a boltban,filcből!
Műszerfalban van két fekete relé amire a start kapcsolóról mennek vezetékek, azok mire szolgálnak? Izzitáshoz volt valamikor köze? Nemakar gombra indulni valamiért, már nem az eredeti kapcsoló van benne hanem sima start gomb. Lehet hibás az a relé ?
Válasz Gyurkesz1 #13816. hozzászólásáraBarátod a Google! Keresd Ifa alkatrészek között,vagy hívd fel a rugalmas gumiáruházat,hátha tudnak valami megoldást! Gumi cuccot,szőnyeget,gumibakot onnan veszek!
Válasz R Sándor #13797. hozzászólásáraAz nem, száráz mar vagy 6-7éve miota teljesen felujítottam a menetvariátort. De azután is engedett vissza, de lehet vele élni csak gyakrabban kell pöckölni a kart.
Válasz Gepi #13796. hozzászólásáraMegfogom probálni kicserélni de csak a menetvariátor részét. Valaki azt is mondta hogy a motola emeléshez is ugyanaz a tömb van, lehet erdemes lenne megcserelni a csöveket egy tesztre.
Válasz Gyurkesz1 #13795. hozzászólásáraTöbb ok is lehet pl kopott tolattyú, kopott öntvényház, hajszálrepedés. Nem tudom mennyi az új vagy a bontott de én kérnék egy árajánlatot a tömb felújítására szakműhelytől ahol foglalkoznak ilyennel.
Sziasztok, hydraulika vezerlőtömbbenn a menetvariátor kockájában mi tud elromlami/elkopni?? Az a gond hogy ha felvariálok lassan de enged vissza. Egy ismerősnek szintén ez a gondja de ő neki abban a masodpercben visszavarial, nekem pedig lassacskán enged vissza.
Válasz medikus #13779. hozzászólásáraNagy szopás!! Én most tartok ott,de nem is tudom mi lesz! 4 csavar fogja,a 4.fent fan a végénél!Ahhoz lehet ki kell venni a szíjtárcsa burkolatot! Nekem a ládát is ki kell venni!
Sziasztok!
Nem tudtok Nógrád megye környékén eladó 512est vagy olcsóbb 514est? Pásztó olyan körzetéből ahonnan még lábon el lehet hozni, mert a szállítás horror áron van!?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz Koszi 1 #13778. hozzászólásáraNem kell a ládát kivenni,meg sem kell mozdítani! Felülről a láncot kihúzod! utána a csapágyházakat kell felhúzni, és jön vele a lánc csúzda toldata!Kb fél méter! Az bele van tolva az alsó hosszú sínbe! A láda oldalán találsz 3 kapupánt fejű csavart! Azokat vedd ki.fordítsd el a sínt,(akkor könnyebben kiemeled) és húzd ki felfelé! Vissza értelem szerűen fordítva megy!
Válasz medikus #13777. hozzászólásáraÜdv! Mester, tanácsot szeretnék kérni. Illetve más is segíthet aki jártas a témában természetesen A magfelhordóban igencsak kopott a csúszó pályám, az alsó felén már elég hosszan megkopott kilyukadt, ki kellene cserélnem félek így nekimenni a szezonnak... Ki kell ehhez szedni az egész ládát? Vagy ha leveszem a láda tetejét ( úgy láttam a felső 1 métere külön lecsavarozható ami a magtartályban van) akkor onnan felfelé ki tudom csúsztatni? Egy darabból van ez a sínpálya? 30 körül mondtak rá, nem olyan vészes de akkor már kapna új láncot is kompletten az húzós mondjuk.. meg a két fogaskerék illetve a csapágyak amik útba esnek..... Eddig sem unatkoztunk, bár sajnos a csapágyak nem jöttek meg hogy összerakjam ,de kapott új variátor tengelyt ( 1-max2 mm ütés volt benne nemtudom ez számíthat-e) plusz kis kopás volt az ékpályán és a hüvely alatt. Kapott új hüvelyt is, variátor csapágyházat is.... Hátsó láda tengelyen is csapágy illetve egyik csapágyház csere érett lett, meg a ferdefelhordó alján a 3 műanyag csúszósínt is cserélem.
Válasz _NB_ #13773. hozzászólásáraA csúszótalpak az 524 es é!Kétoldalt meg ha jól emlékszem középen egy szélesebb van! A 14 es asztala végig csúszótalp,azon csúszik!Látható az alsó képen!
13826 hozzászólás
Válasz Gyurkesz1 #13823. hozzászólásáraSzia!
Légtechnikai szűrőpaplan, van belőle
pollenszűrős is, szabható.
Válasz medikus #13824. hozzászólásáraErtem, köszönöm.
Válasz Gyurkesz1 #13823. hozzászólásáraNincs semmi más gyárilag! Gyárilag is hasonló anyagból van a szűrő!Nekem még egy motor légszűrő van befogatva a ventilátor szívó ágára!Így por nincs!


Válasz medikus #13821. hozzászólásáraÉrtem, ezen a szöveten kívűl ami a 3keretre megyen milyen szűrők vannak még a fülke tetejében? Hogy volt az eredetileg kitalálva illetve mivel tudom helyetesíteni? Köszönöm.
Válasz Gyurkesz1 #13818. hozzászólásáraA boltban?
Válasz Gyurkesz1 #13820. hozzászólására Sehol! Ezt én csináltam a régi keretre! Az anyag úgynevezik,kútszövez! Ebből csinálják a műanyag kutakra a szűrőt!Nagyon jó,nem veszi be a vizet,mint amit kapsz a boltban,filcből!
Válasz medikus #13817. hozzászólásáraIlyen fülke szűrőt hol lehet venni? Milyen néven árulják ezt? Köszönöm.
Műszerfalban van két fekete relé amire a start kapcsolóról mennek vezetékek, azok mire szolgálnak? Izzitáshoz volt valamikor köze? Nemakar gombra indulni valamiért, már nem az eredeti kapcsoló van benne hanem sima start gomb. Lehet hibás az a relé ?
Válasz medikus #13817. hozzászólásáraOtt kerestem előbb de sehol se találtam olyat ami 70mm ről 75re megyen.
Válasz Gyurkesz1 #13816. hozzászólásáraBarátod a Google! Keresd Ifa alkatrészek között,vagy hívd fel a rugalmas gumiáruházat,hátha tudnak valami megoldást! Gumi cuccot,szőnyeget,gumibakot onnan veszek!
Szívotokra gumi könyök illetve legszűrőházra az a szűkitő gumi miről passzolna vagy hol tudnák venni?
Válasz Borda Péter #13814. hozzászólásáraVan rajta 35 zsírzószem! Azt te is megtalálod!
Keresek 514 kombájnhoz hozzá értő szerelőt átnézéshez,karbantartáshoz Zala megyében.
Válasz medikus #13812. hozzászólásáraEz igy fasza, muszaj lessz nekem is igy megcsinalni.
Válasz _NB_ #13773. hozzászólására
Így ni!
Válasz Gyurkesz1 #13810. hozzászólásáranem
Válasz medikus #13807. hozzászólásáraÉrtem, kukorica lemezelés a ládákon rajta van nekem gabonában is, remélem az sem fog beleérni.
Válasz R Sándor #13802. hozzászólásáraSzia, 512es alkatrészek közöt nem maradt neked véletlenül egy dobkosár toldat??
Válasz _NB_ #13773. hozzászólásáraholnap lefotózom az enyém,most hoztam be!
Válasz Gyurkesz1 #13806. hozzászólásáraPasszol! A 14 es ládák meredekebben állnak benne!Az orra lentebb van kicsit!
Válasz medikus #13805. hozzászólására14es szalmarázóhoz passzol gond nelkül??
Válasz Gyurkesz1 #13804. hozzászólásáraJobban felteszi a szalmát a ládára!
Válasz medikus #13788. hozzászólásáraMester úr a 12es dobkosár toldat mivel jobb mint az eredeti pálcás. Láttam képet hogy magának az van.
Válasz R Sándor #13802. hozzászólásáraSzia még nem, ma indítottam be a gépet csak. Holnap neki látok vissza szerelni gabonára. 2 hét mulva jó az árpa.
Válasz Gyurkesz1 #13799. hozzászólásáraÁt kototted a csöveket? A vezér tömb a hibás?
Válasz Jakabjóska #13800. hozzászólásáraKöszi a választ
Válasz LovasTomy #13794. hozzászólásáraSzia
Kicsit késtem a válasszal, de elvitték a kombájnt
Válasz R Sándor #13797. hozzászólásáraAz nem, száráz mar vagy 6-7éve miota teljesen felujítottam a menetvariátort. De azután is engedett vissza, de lehet vele élni csak gyakrabban kell pöckölni a kart.
Válasz Gepi #13796. hozzászólásáraMegfogom probálni kicserélni de csak a menetvariátor részét. Valaki azt is mondta hogy a motola emeléshez is ugyanaz a tömb van, lehet erdemes lenne megcserelni a csöveket egy tesztre.
Válasz Gyurkesz1 #13795. hozzászólásáraNem a gumi gyűrűk szarok a két tolattyuban?? Nem olajos az ékszíj tárcsa mögött?
Válasz Gyurkesz1 #13795. hozzászólásáraTöbb ok is lehet pl kopott tolattyú, kopott öntvényház, hajszálrepedés. Nem tudom mennyi az új vagy a bontott de én kérnék egy árajánlatot a tömb felújítására szakműhelytől ahol foglalkoznak ilyennel.
Sziasztok, hydraulika vezerlőtömbbenn a menetvariátor kockájában mi tud elromlami/elkopni?? Az a gond hogy ha felvariálok lassan de enged vissza. Egy ismerősnek szintén ez a gondja de ő neki abban a masodpercben visszavarial, nekem pedig lassacskán enged vissza.
Válasz Jakabjóska #13792. hozzászólásáraNa elkelt a kombájn? Van róla infó?
Válasz Jakabjóska #13792. hozzászólásáraLehet akkor ugyanaz, erre felénk már semmi sincs!
Válasz LovasTomy #13791. hozzászólásáraAkkor szerintem ugyanarról beszélünk. Itt már csak ez az egy van. De holnap jönnek megnézni.
Válasz Jakabjóska #13790. hozzászólásáraRendben, várom az infót, egyet tudok arra én is, de azért 3milla felett kérnek ha jól tudom!
Válasz LovasTomy #13789. hozzászólásáraKisterenyén, 514-es szecskázós. Holnap tudok többet írni róla.
Válasz Jakabjóska #13787. hozzászólásáraHol kinél? Milyen és mennyiért?
Válasz medikus #13779. hozzászólásáraNagy szopás!! Én most tartok ott,de nem is tudom mi lesz! 4 csavar fogja,a 4.fent fan a végénél!Ahhoz lehet ki kell venni a szíjtárcsa burkolatot! Nekem a ládát is ki kell venni!


Válasz LovasTomy #13785. hozzászólásáraBátonyterenye
Válasz jndobsa #13745. hozzászólásáraKöszönjük szépen
Sziasztok!
Nem tudtok Nógrád megye környékén eladó 512est vagy olcsóbb 514est? Pásztó olyan körzetéből ahonnan még lábon el lehet hozni, mert a szállítás horror áron van!?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz _NB_ #13775. hozzászólásáraKöszi hogy utánanéztél.
Válasz csipi145 #13782. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Válasz csipi145 #13781. hozzászólásáraIfa szerelési jó
Válasz Buvargabi #13780. hozzászólásáraSzia!
Ezt töltsd le hozzá!
Ifa szerelési
Sziasztok!514 motorjába szeretném kicserélni a hüvelyeket+dugattyút,tömítéseket.vannak valami szerelési adatok,méretek amiket be kell tartani?
Válasz Koszi 1 #13778. hozzászólásáraNem kell a ládát kivenni,meg sem kell mozdítani! Felülről a láncot kihúzod! utána a csapágyházakat kell felhúzni, és jön vele a lánc csúzda toldata!Kb fél méter! Az bele van tolva az alsó hosszú sínbe! A láda oldalán találsz 3 kapupánt fejű csavart! Azokat vedd ki.fordítsd el a sínt,(akkor könnyebben kiemeled) és húzd ki felfelé! Vissza értelem szerűen fordítva megy!
Válasz medikus #13777. hozzászólásáraÜdv! Mester, tanácsot szeretnék kérni. Illetve más is segíthet aki jártas a témában természetesen
A magfelhordóban igencsak kopott a csúszó pályám, az alsó felén már elég hosszan megkopott kilyukadt, ki kellene cserélnem félek így nekimenni a szezonnak... Ki kell ehhez szedni az egész ládát? Vagy ha leveszem a láda tetejét ( úgy láttam a felső 1 métere külön lecsavarozható ami a magtartályban van) akkor onnan felfelé ki tudom csúsztatni? Egy darabból van ez a sínpálya? 30 körül mondtak rá, nem olyan vészes de akkor már kapna új láncot is kompletten az húzós mondjuk.. meg a két fogaskerék illetve a csapágyak amik útba esnek..... Eddig sem unatkoztunk, bár sajnos a csapágyak nem jöttek meg hogy összerakjam ,de kapott új variátor tengelyt ( 1-max2 mm ütés volt benne nemtudom ez számíthat-e) plusz kis kopás volt az ékpályán és a hüvely alatt. Kapott új hüvelyt is, variátor csapágyházat is.... Hátsó láda tengelyen is csapágy illetve egyik csapágyház csere érett lett, meg a ferdefelhordó alján a 3 műanyag csúszósínt is cserélem.
Válasz _NB_ #13773. hozzászólásáraA csúszótalpak az 524 es é!Kétoldalt meg ha jól emlékszem középen egy szélesebb van! A 14 es asztala végig csúszótalp,azon csúszik!Látható az alsó képen!
