Kösz a válaszokat reggel próbálkozok megint , a dob és a kosár hézag előírtak szerínt vagy egy kicsit nagyobbra van állítva.Egyes régi kombájnosok szerint gázolajat kell önteni első alkalommal a csigára és az asztalra hogy a rozsdát kiküszöböljük ez ideig óráig sikeres de nem ez a végső megoldás szerintem,a kőfogőó meg ha kivan takarítva utána az első öt percben tele van törekkel és szemmel szerintem ez sem a legjobb megoldás rá , de érdekelne hogy a kőfogó másnak is teleszokott lenni minden jóval mert az enyém szerintem így a funkcióját nem látja el megoldás jó lenne erre is. Kösz a válaszokat!
Akkor titeket idén kicsit elővett a gép. Nekem a végére kifordult a hátsó kerék. A gólyalábnál úgy volt már odahegesztve az irányítókar és eltört a hegesztés, úgy vánszorogtam haza az utolsó táblából.
A ferde láncán a kaparólécek milyen profilúak?
Mert én lecseréltem az eredeti L profilt U profilra,és rosszabb lett. Az L profil hosszabb valamivel,így közelebb ér a vágóasztal csigájához,és emiatt egyenletesen nyeli még a zöld anyagot is. Vissza kell raknom.
A gépezet megunta az aratást (én is ebbe a rohadt melegbe)a dobvariátor külsö tárcsa megrepedt és nyilik kifele ,csuszik a szij.Ma teljesen beszart ía technika.Leégett a szij is majdnem,de sikerült megrakni az utolso koicsit is.Tud valaki elsö dob variátort vagy alkatrészt hozzá????Sürgös lenne!!!!!!!!
Annyiért nem volt rossz vétel, ha rendben is van. Kuki asztal sem egy olcsó mulatság önmagában még zúzó nélkül sem. Gumik szíjak szintén. Ha 88-as akkor ez már a világos zöld. Jó gép az és évi 70-80 hektáron minden évben meghozza az árát. Törődni kell vele, de jó vétel volt.
Rozsdás a ferde, esetleg valami földeset szed be. Akkor is csinálja néha, ha nagyon kicsi a szalma (nekem pl kis árpában csinálta folyamatosan). Van akinek segít, ha beállítod a bedobó ujjakat úgy, hogy később húzza vissza, ezt próbáld ki.
Olyankor csinálhat még ilyet berakja a szemet a lánc alá, még akkor az is feltarthat neki.
akkor szokta visszahordani a lánc amikor tul kicsi a dobhézag és darálja a szalmát meg nem tolja át a dob alatt........... teljesen ki kelll nyitni a hézagokat!
Sziasztok! Valaki tud megoldást arra ,hogy a 514-es ferdefelhordó miért forgatja szinte egy helyben a szalmát,a csiga után, majd gondol egyet bedobb egy jókora adagot minden "brummog".Mikor meg ugy kottyan neki eszi az anyagot egy darabig normálisan ,majd kezdi ellölről az egész hülyeséget.Válaszokat kösz !
Lessz is mert a Fergába nem nagyon kell.Remélem h bejön mert a bérmunka is jön vele ami nem olyan kevés.A gazdálja sajnálja eladni, dehát első az egészség.Mondtam neki h falun belül marad egy jó darabig, jó kezekbe kerül
Én nem mentem csak 12essel és 14essel idáig.
4 éve vettük kb. kopp volt nagyon, azóta már mindenhez hozzá kellet rajta nyulni szalmaládától a fékekig de aki ért hozzá annak nagyon megérheti egy ilyen gép!
sztem jó üzlet volt sok sikert hozzá szerszámosláda legyen a gépbe :) azért... (2misi volt 4éve)
Üdvözletem fórumtársak.Ha minden igaz és állja az alku akkor hétfőtől kezdve én is egy E-514-es büszke tulajdonosa lehetek.Ma már mentem próbaköröket vele a mostani tulaj területén és nagyon tettszik a gép.Gabona és kukorica asztallal(nem zúzós, de tavaly volt felújjítva),88-as évjárat, összes ékszíjból van tartalék,komplett kukotica szett , 1 éves felújjított Ifa motor, tegnapi friss felújjított adagoló, jó gumik...Mindez 1,8 m jó magyar forint...Szerintetek megérte??? Nincs sok tapasztalatom ilyen gépekkel, elég kezdő vagyok még
Próbálta már valaki lesötétíteni az üvegeket? Autókon állítólag sokat fog a melegen. Elméletileg hétvégén megyünk megnézni egy világoszöld 14-es, környékbeli gazdáé. Mi is ilyet szeretnénk, aztán csak gabonában szépen megkímélni. 12-essel meg a kukoricában menni.
Értem, a 12-esben két hektár után olyan por van hogy az órákat alig lehet látni... 14-esben talán egy klíma megoldaná a por kérdést, ha túlnyomás van a fülkében akkor lehet nem jönne be, de az se olcsó dolog. Ha pedig ki kell szálni akkor nem kellemes kiszállni a klímás fülkéből a negyven fokra
Sok újra nem kell számítani, ha becsukod az ajtót, meg le van tömítve mindenhol, akkor nem nagyon megy be por, vagyis kevesebb jócskán, de egy bizonyos idő után a ventillátor is képes port fújni, ha elég apró szemcsés. Nekem most konkrétan a műszer fal alatt van kilyukadva kicsit, mert ott nyomja a port de rettenetesen.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a 14-es fülkéje mennyivel jobb mint a 12-esé? Most az utóbbi van nekünk és nem is a meleggel hanem a bejövő porral van a gond...
Udv en is jelenkeznek az en email cimem zsoltklm@yahoo.com es kernek egy posta cimet amire kuldhetem a penzt vagy bankszamlaszamot ami egyszerubb
Udv Katona Zsolt
Arra gondoltam, amint említettem is, a jelentkező emberszámmal elosztjuk a vételárat+sokszorosítási költséget. Így akár 2-3ezerből kijöhet fejenként, ha lesz elég jelentkező.
Én megvásároltam cd-n a gépkönyvet az alkatrészkatalógust illetve az MFKA adapter leírását.
Ezek egy cd-n vannak.
8000 Ft-ba került.
Ha gondoljátok szétoszthatjuk a költségeket és sokszorosíthatjuk.
Gépkönyvet keresők!
Fogjunk össze! Egy valaki megvásárolja, összeszedjük hány embernek kell, és szétosztjuk a könyv árát+a másolási költséget.
Ebben a formában ki jelentkezik érte? Nekem kell egy példány az biztos.
Udv az E 514-es gepkonyvel kapcsolatban ha van valakinek az email cimem katonazsolt@vipmail.hu elore is koszonom, ha hamarabb megszerzem akkor elkuldom akinek kell egy menetvariatort nem tud valaki?
Tudna valaki segíteni valaki hogyan tudnám megszerezni egy 514-es gépkönyvét.Esetleg ha valakinek meg van , akkor el tudná küldeni részemre, a gabkss@gmail.com vagy gabkiss@citromail.hu e-mail címre.
Előre is köszönettel: KIss Gábor
Udv. mindenkinek ma vasaroltam egy e 514-est, a menet variatorbol folyik az olaj, es az ekpalya is kiverodott, hol lehet tengelyt kapni? es a variator sem tokeletes amugy a gep rendben van kisseb javitasokat kell csak rajta vegezni, esetleg egy gepkonyv ha lenne valakinek nagyon megkosszonem.
13914 hozzászólás
Rakjál bele normális karmantyút!Ne azt a gumit!Állítsd a lebegő hengert egy kicsit lentebb, vagy lazíts a láncon és majd akkor!
Kösz a válaszokat reggel próbálkozok megint , a dob és a kosár hézag előírtak szerínt vagy egy kicsit nagyobbra van állítva.Egyes régi kombájnosok szerint gázolajat kell önteni első alkalommal a csigára és az asztalra hogy a rozsdát kiküszöböljük ez ideig óráig sikeres de nem ez a végső megoldás szerintem,a kőfogőó meg ha kivan takarítva utána az első öt percben tele van törekkel és szemmel szerintem ez sem a legjobb megoldás rá , de érdekelne hogy a kőfogó másnak is teleszokott lenni minden jóval mert az enyém szerintem így a funkcióját nem látja el megoldás jó lenne erre is. Kösz a válaszokat!
Apropó, asztalemelő munkahengernél hogy lehet megakadályozni, hogy minden szezonban cserélni kelljen a karmantyút?
Válasz #2458. hozzászólásra
Akkor titeket idén kicsit elővett a gép. Nekem a végére kifordult a hátsó kerék. A gólyalábnál úgy volt már odahegesztve az irányítókar és eltört a hegesztés, úgy vánszorogtam haza az utolsó táblából.
Válasz #2460. hozzászólásra
De az L profillal úgy nyelte az anyagot ahogy kell.Az U profillal meg rövid szárú búzában is cumi van.
Na de akkor szerinted mi más lehet a probléma?
Az eredeti u profilos! Amikor új a lánc akkor is távolabb van a csigától, akkor mit csinálsz?Nem az annak a baja!
Válasz #2451. hozzászólásra
A ferde láncán a kaparólécek milyen profilúak?
Mert én lecseréltem az eredeti L profilt U profilra,és rosszabb lett. Az L profil hosszabb valamivel,így közelebb ér a vágóasztal csigájához,és emiatt egyenletesen nyeli még a zöld anyagot is. Vissza kell raknom.
A gépezet megunta az aratást (én is ebbe a rohadt melegbe)a dobvariátor külsö tárcsa megrepedt és nyilik kifele ,csuszik a szij.Ma teljesen beszart ía technika.Leégett a szij is majdnem,de sikerült megrakni az utolso koicsit is.Tud valaki elsö dob variátort vagy alkatrészt hozzá????Sürgös lenne!!!!!!!!

Válasz #2448. hozzászólásra

Annyiért nem volt rossz vétel, ha rendben is van. Kuki asztal sem egy olcsó mulatság önmagában még zúzó nélkül sem. Gumik szíjak szintén. Ha 88-as akkor ez már a világos zöld. Jó gép az és évi 70-80 hektáron minden évben meghozza az árát. Törődni kell vele, de jó vétel volt.
Válasz #2448. hozzászólásra


Sok sikert hozzá.Nekem 6 éve van.Jo kis gép kis gazdsaságba tökéletes.Ha rendbe van képes 150-200ha levágni egy évbe.
Válasz #2451. hozzászólásra
Rozsdás a ferde, esetleg valami földeset szed be. Akkor is csinálja néha, ha nagyon kicsi a szalma (nekem pl kis árpában csinálta folyamatosan). Van akinek segít, ha beállítod a bedobó ujjakat úgy, hogy később húzza vissza, ezt próbáld ki.
Olyankor csinálhat még ilyet berakja a szemet a lánc alá, még akkor az is feltarthat neki.
Válasz #2451. hozzászólásra
Kővályú tiszta?
Akkor engedje le a kosarat?
Válasz #2451. hozzászólásra
akkor szokta visszahordani a lánc amikor tul kicsi a dobhézag és darálja a szalmát meg nem tolja át a dob alatt........... teljesen ki kelll nyitni a hézagokat!
legalábbis én erre gondolok!
Sziasztok! Valaki tud megoldást arra ,hogy a 514-es ferdefelhordó miért forgatja szinte egy helyben a szalmát,a csiga után, majd gondol egyet bedobb egy jókora adagot minden "brummog".Mikor meg ugy kottyan neki eszi az anyagot egy darabig normálisan ,majd kezdi ellölről az egész hülyeséget.Válaszokat kösz !
Válasz #2449. hozzászólásra

Lessz is mert a Fergába nem nagyon kell.Remélem h bejön mert a bérmunka is jön vele ami nem olyan kevés.A gazdálja sajnálja eladni, dehát első az egészség.Mondtam neki h falun belül marad egy jó darabig, jó kezekbe kerül
Válasz #2448. hozzászólásra
HY
Én nem mentem csak 12essel és 14essel idáig.
4 éve vettük kb. kopp volt nagyon, azóta már mindenhez hozzá kellet rajta nyulni szalmaládától a fékekig de aki ért hozzá annak nagyon megérheti egy ilyen gép!
sztem jó üzlet volt sok sikert hozzá szerszámosláda legyen a gépbe :) azért... (2misi volt 4éve)
Üdvözletem fórumtársak.Ha minden igaz és állja az alku akkor hétfőtől kezdve én is egy E-514-es büszke tulajdonosa lehetek
.Ma már mentem próbaköröket vele a mostani tulaj területén és nagyon tettszik a gép.Gabona és kukorica asztallal(nem zúzós, de tavaly volt felújjítva),88-as évjárat, összes ékszíjból van tartalék,komplett kukotica szett , 1 éves felújjított Ifa motor, tegnapi friss felújjított adagoló, jó gumik...Mindez 1,8 m jó magyar forint...Szerintetek megérte??? Nincs sok tapasztalatom ilyen gépekkel, elég kezdő vagyok még
Próbálta már valaki lesötétíteni az üvegeket? Autókon állítólag sokat fog a melegen. Elméletileg hétvégén megyünk megnézni egy világoszöld 14-es, környékbeli gazdáé. Mi is ilyet szeretnénk, aztán csak gabonában szépen megkímélni. 12-essel meg a kukoricában menni.
Válasz #2445. hozzászólásra
Igen csak azt!!
Válasz #2444. hozzászólásra
Csak a 2-est löki ki?
Valaki nem tudja meg mondani hogy e 512 kombájn miért löki ki a 2. fokozatot ??És mit lehet vele csinálni??
A ventilátor állandóan menyen és minden luk legyen betömítve akkor nem lesz nagy por benne. Nekem is poros volt a belseje de nem volt olyan vészes.
Válasz #2441. hozzászólásra

Értem, a 12-esben két hektár után olyan por van hogy az órákat alig lehet látni... 14-esben talán egy klíma megoldaná a por kérdést, ha túlnyomás van a fülkében akkor lehet nem jönne be, de az se olcsó dolog. Ha pedig ki kell szálni akkor nem kellemes kiszállni a klímás fülkéből a negyven fokra
Válasz #2440. hozzászólásra
Sok újra nem kell számítani, ha becsukod az ajtót, meg le van tömítve mindenhol, akkor nem nagyon megy be por, vagyis kevesebb jócskán, de egy bizonyos idő után a ventillátor is képes port fújni, ha elég apró szemcsés. Nekem most konkrétan a műszer fal alatt van kilyukadva kicsit, mert ott nyomja a port de rettenetesen.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a 14-es fülkéje mennyivel jobb mint a 12-esé? Most az utóbbi van nekünk és nem is a meleggel hanem a bejövő porral van a gond...
Válasz #2429. hozzászólásra
Udv en is jelenkeznek az en email cimem zsoltklm@yahoo.com es kernek egy posta cimet amire kuldhetem a penzt vagy bankszamlaszamot ami egyszerubb
Udv Katona Zsolt
Válasz #2427. hozzászólásra
Udv kosz az infot meg fogom ketesni
Válasz #2429. hozzászólásra

Én is benne vagyok!
kalmar.istvanok@freemail.hu
Válasz #2434. hozzászólásra
Az e-mail címem frigyes.lepp@freemail.hu
Válasz #2433. hozzászólásra
Én is benne lennék ebben a megoldásban!
Válasz #2433. hozzászólásra
Jólenne majd az emil címed. Az enyém a nevemnél adott. Kösz
Válasz #2432. hozzászólásra
Jó rendben van.
Akkor jelezd majd,hogy hány példány kell és milyen formában.
Mondjuk a cd a legjobb szerintem illetve e-mail-en.
Válasz #2431. hozzászólásra
Arra gondoltam, amint említettem is, a jelentkező emberszámmal elosztjuk a vételárat+sokszorosítási költséget. Így akár 2-3ezerből kijöhet fejenként, ha lesz elég jelentkező.
Válasz #2430. hozzászólásra
Mennyit adnál érte?
Válasz #2429. hozzászólásra
+1 ember már van!
Válasz #2428. hozzászólásra
Kedves Gépkönyv keresők!
Én megvásároltam cd-n a gépkönyvet az alkatrészkatalógust illetve az MFKA adapter leírását.
Ezek egy cd-n vannak.
8000 Ft-ba került.
Ha gondoljátok szétoszthatjuk a költségeket és sokszorosíthatjuk.
Üdv. Frici
Gépkönyvet keresők!
Fogjunk össze! Egy valaki megvásárolja, összeszedjük hány embernek kell, és szétosztjuk a könyv árát+a másolási költséget.
Ebben a formában ki jelentkezik érte? Nekem kell egy példány az biztos.
Válasz #2420. hozzászólásra
Szevasz
Kérdezdd meg a srácot, nála minden van, magam is hozzá jártam többször.
Bükkhegyi András
6200 Kiskőrös, -
Tel.: +36 70 5616079
Üdv: Kiss Gábor
Helyesbitek a hatsot ami a tengelyen van a kapcsoloszekrenyen ami van azal nincs gond
Helyesbitek a hatsot ami a tengelyen van a kapcsoloszekrenyen ami van azal nincs gond
Az elsot amin a hidraulika van az kellene a tengelyt holnap veszem ki az ekpalya van kimenve de ha kint lesz akkor elvalik meg mi baj van vele
Sziasztok!
Tudna nekem valaki küldeni E514-es kombánjhoz szervízkönyvet?
Email címem : andor1987@citromail.hu
Köszönöm szépen előre is :)
Köszönöm a képet!
Tengelyt, vagy tárcsát, elsőt ami a váltón van vagy hátsót ami a tengelyen van! Tág fogalom!!!
Udv az E 514-es gepkonyvel kapcsolatban ha van valakinek az email cimem katonazsolt@vipmail.hu elore is koszonom, ha hamarabb megszerzem akkor elkuldom akinek kell egy menetvariatort nem tud valaki?
Szevasztok
Tudna valaki segíteni valaki hogyan tudnám megszerezni egy 514-es gépkönyvét.Esetleg ha valakinek meg van , akkor el tudná küldeni részemre, a gabkss@gmail.com vagy gabkiss@citromail.hu e-mail címre.
Előre is köszönettel: KIss Gábor
Válasz #2415. hozzászólásra
[kep1]na itt van amiről pofaztam iten vannak a cucok amit írtam!! ja még most látom.hogy kell egy kutya fej is:DDD
Válasz #2415. hozzászólásra
na itt van amiről pofaztam iten vannak a cucok amit írtam!! ja még most látom.hogy kell egy kutya fej is:DDD
Udv. mindenkinek ma vasaroltam egy e 514-est, a menet variatorbol folyik az olaj, es az ekpalya is kiverodott, hol lehet tengelyt kapni? es a variator sem tokeletes amugy a gep rendben van kisseb javitasokat kell csak rajta vegezni, esetleg egy gepkonyv ha lenne valakinek nagyon megkosszonem.