.MAN. adatlapja

Becenév:.MAN.

Csatlakozott:2006-09-12 08:53:11

Utolsó belépés:2017-06-28 09:04:28

Fórum hozzászólás:7627

Kapcsolatfelvétel

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-06-28 11:18:22

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-06-28 09:46:23

    Válasz medikus #7904. hozzászólására

    Frászt nem, 2 óra alatt a földön van smile lol

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-06-28 09:10:02

    Válasz dracke #7914. hozzászólására

    Dobkosárra nekünk az szokott lenni a módszer, hogy a finomállítót középre állítjuk és a kosártartó csavarokkal felhúzzuk kb jóra. (kalászosban 19-es kulcs feje, ha nincs meg mérce hozzá) Utána menetközben úgy is állítani kell rajta.

    Ventillátort akkor tudod állítani, amikor forog a bele. Kalászosnál valahová a közepére, 3 környékére kell rakni.

    Lehet nem a tarlón akarod állítani, de úgyis kell majd hangolni az első fél hektáron. Minden év és minden kalászos más és más.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-12 08:07:00

    Válasz zscsizmadia #27088. hozzászólására

    Szokás szerint a két gádorosi út között szinte semmi, azon kívül 40 milli. Felüljáró után megint nulla.

    Most meg rákezdte smile thumbup

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-12 08:05:19

    Válasz Sanyee #33. hozzászólására

    A magyar szabályozás úgy nem veszi figyelembe a drónokat és a szükségleteket, ahogy csak bírja.

    150 méter felfelé még oké, de 150 méter a reptetőtől az elég nonszensz.

    Persze a kisebb drónok nem is képesek messzebbre menni, de mondjuk a Phantom 2 km messzire simán elrepül, a másik, hogy akármilyen földterületet nézünk, ott is szinte mindegyik legalább 300 méter hosszú.

    Egyébként ezzel maguk alá is lőnek, vagy legalább is a szolgáltatók alá, mert a vasúti vezetékeket is sok helyen drónnal ellenőrzik, hogy ne kelljen áramtalanítani a pályát az adott időre. Az meg sokkal nagyobb távolság mint 150 méter.
    Egy szó mint száz, megint nem a szakemberek készítették a szabályt.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-07 18:09:43

    Válasz Mf-es? #476. hozzászólására

    Ne hozzunk bajt magunkra és másokra szerintem. Szóval bocsánat.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-02 13:54:14

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-01 12:42:44

    Válasz borda77 (Joe) #4860. hozzászólására

    6 hektárt most nyomtunk be kukoricával mert mind megette a nyúl. De akkora jószágok rohangálnak minden felé, hogy a traktorral is félreállok, ha felém szalad.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-05-01 12:33:58

    Olyat mondjatok nekem, amitől a nyúl nem eszi meg.
    22 hektárt vetettünk napraforgót, de mivel a vadásztársaságok az élő nyúl kivitelre hajtanak, ezért majdnem 10 hektár gyakorlatilag megy a levesbe. smile karatekasmile censored

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-24 11:35:01

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-21 09:42:42

    Válasz fexco #1105. hozzászólására

    Tegnap előtt fejeztük be a vetést. Rászakadt több, mint 30 milli és kezd egész jó idő lenni.

    Évek tapasztalata, hogy ezután hosszabb száraz idő szokott jönni. Ha most megjavul az idő és még akár egy kis eső jön nagyon hideg nélkül, akkor nyertünk.

    Ettől függetlenül mi sem vetettük volna 20-ig el ha nem lett volna ennyi.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-21 09:38:52

    Válasz lala1 #19840. hozzászólására

    Lopakodó, felderítő traktor...

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-21 07:52:57

    Válasz Vinkó75 #27022. hozzászólására

    Ácsi, a digitalizáció nem rossz dolog. Az oktatásban sem. Nem attól butul el sok ember, hanem inkább a megszokott kényelemtől és nem törődömségtől.

    Egyébként tegnap délelőttig 30+ milli esett le otthon. Most lehet nézelődni majd, hogy hogyan kelnek a magok smile cowboy

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-20 17:04:39

    Válasz dracke #7728. hozzászólására

    A légcsőben az egy vákuum kapcsoló. Légszűrő eltömődést jelzi, arról hiányzik a két vezeték.

    (Javítsatok ki ha tévedek) de a km-óra a váltóból kap jelet.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-20 17:01:54

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-20 13:44:19

    Válasz Bárány #4917. hozzászólására

    Egyszer felújították az adagolót és tudni kell, hogy kell vagy 5 garnitúra adagoló elemet venni mire 4 egyformát találsz smile lol Utána meg le lett cserélbe bosch adagolóra. Szóval azért kicsit több.

    Kuplung komplett csere lett.

    Ez amúgy nagybátyámé.
    Nekünk most lett egy 892.2 az udvarban. Nem vagyok kibékülve vele.
    Hülye orosz tudja magáról, hogy nem tud tömítést gyártani, de nem rak pasztát az áttétel ház és a váltó közé, úgy hogy ott izzad.

    A vezérműtömbből kihullottak a kis csapok.

    A port lehetetlen kizárni belőle.

    A kuplung mostmár kezd puhulni, de a váltó kegyetlen kemény.

    Az elsőkerék meghajtás kardánkeresztjei nem zsírozhatók.

    A malac 3 nap után eleresztette az összes olajat.

    A klíma japán benne és jól működik.

    Fogyasztása amúgy marha jó ezzel a PAL adagolóval.

    Ezek egy hét tapasztalatai smile lol

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-20 10:30:13

    Válasz bogyun #4914. hozzászólására

    Klímát olyat raknak amilyet kérsz általában. Nekünk japán-t építettek be.

    Pár éves 952-ben most van 8000 óra. Két adagoló javításon van túl meg egy kuplungon. Azon felül megy és homlokrakózik is.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-19 08:52:03

    Válasz borda77 (Joe) #26974. hozzászólására

    Nyugi, ha aszály van, akkor Békésben x2, ha szakad a víz, akkor a Volga éves vízhozama is lófütty hozzá képest.

    Majd megy oda is.

  • Ugrás a témához » .MAN. | 2017-04-19 08:49:02

    Reggel 4kor indultam Orosházáról.
    Otthon még csak eső esett, de Szegedtől szakadt a hó félegyházáig. Utána csak eső, majd Budapestem megint szakad a havaseső.

    Tegnap került az utolsó szem kukorica a földbe, ha ezután még jönne egy meleg, akkor jackpot.

    Ellenben a kalászosokat féltem eléggé.

    A repcéseknek meg tényleg csak az imakönyv maradt. smile sad

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-04-06 11:24:04

    Válasz zscsizmadia #26904. hozzászólására

    Luf@sz... ha délutánra kivirul, akkor holnap adjad neki smile thumbup

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-04-05 08:13:34

    Válasz csferri #49971. hozzászólására

    Hát... lett. :)
    Most néztem én is, hogy vezérműtömb az már nem a régi. Én kicsit viszolygok tőle, de nem én fogom hajtani, szóval annyira nem érint.
    Ellenben a kuplung és a váltó olyan mint a beton, apám nem tudja mire vállalkozott vele. Mire elvetjük amit kell, addigra ki lesz a térde rendesen.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-04-03 16:19:28

    Válasz schbalázs92 #2941. hozzászólására

    Neked egy, bérbeadónak egy meg a földhivatalnak egy smile smile Szerintem. Szóval igen smile smile

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-29 09:43:47

    Válasz Beas #966. hozzászólására

    Jövőhéten már vetni akartunk, de traktorvásárlás közben vagyunk, ami majd vinné a gépet és eltököltek vele. Lehet rá kell hagyatkoznunk az öreg 82-esre.

    Békés megyében már mozgolódnak a traktorok, minden udvarban előkerültek a vetőgépek, szerintem a hétvégén mindenki megindul.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-29 09:32:17

    892.2 hidraulikájában van valami újítás (akármelyik MTZ-hez képest?) vagy a vezérmű és a szivattyú egyezik az előzőekkel?

    Keresem az első gyenge pontját a jószágnak...

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-29 09:26:07

    Azt tudjátok, hogy híresek lettetek?
    HírTV 2017.03.28. reggeli híradó.

    Nézzétek 11:17-től:

    https://video.mno.hu/embed/177708

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-24 08:15:40

    Válasz urbanlajos #4667. hozzászólására

    Az ellen nem feltétlen tud az ember mit tenni, még az oldalak kezelői sem.
    Google megeszi megrágja és még fél-egy év után is képes visszaköpni ha valaki rákeres.

    (jellemzően az ingatlanos oldalak egy része pl olyan, hogy ha googleből elérsz egy már nem létező hirdetést, akkor is megtalálható ott a telefonszám.)

    Itt ha törlöd a hirdetést, akkor google találatra ha be is jön, hiába kattint rá, már nem lát elérhetőséget a hirdetéshez, pont ezért. Kivéve persze, ha a hirdetés szövegében volt a telefonszám. Ezért sem szeretjük ha beleírja valaki.

    4 éve még máshogy volt, de akkor más volt a rendszer is. Mi is kaptunk még akkor hívást olyan hirdetésre, ami már rég nem volt fent.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-24 08:11:41

    Válasz Mf-es? #4665. hozzászólására

    Pont ellenkezőleg.

    Van az a felület amit ti láttok. Moderátorok vagytok, de csak a felhasználói felületen.

    Meg van az a felület, amit az irodában ülő moderátorok látnak, az kicsit más és más számokat mutat.

    A tegnapi meg tegnap előtti hirdetések között már nem voltak csalók.

    Emögött a felület mögött még azért van ám egy adminisztrátori rendszer, amihez csak a kollégáknak van hozzáférése és ott található a tényleges moderátori lista is.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-23 18:00:55

    Ha hirdetés feladás esetén 503-as hiba jön elő valakinek, akkor legyen szíves egy email küldeni nekem egy időponttal, hogy mikor történt a hiba.

    Úgy értem, hogy kell az óra és perc legalább.

    Akkor tudunk elindulni azon, hogy hol fekszik el a hirdetés feladás ilyen esetekben.

    Van egy két teóriánk, de biztosra kellene menni.

    hartman.gabor@agroinform.com

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-23 15:59:03

    Moderálásra visszatérve.

    Új moderátori rendszer működik 2 napja.

    Kicsit erőforrásigényes a dolog, de úgy néz ki, hogy beválik.

    - Friss hirdetők, akiknek nem volt hirdetése még az oldalon: hirdetéseik csak előzetes moderálás után kerülnek ki.

    - Akiknek már volt hirdetése az oldalon és moderátor nem törölte: Azonnal megjelennek a hirdetéseik az oldalon

    - Akiknek már volt hirdetése de többet törölt a moderátor, mint amennyit elfogadott, azoknak a hirdetései moderátor elé kerülnek és csak annak a jóváhagyásával mennek ki a hirdetéseik.

    Továbbra is él:
    - Skype
    - Telefon
    - email
    - weboldal címe
    Nem kerülhet a hirdetések szövegébe.

    Mivel mindannyiunk nyakig ül a melóban ezért a moderálásokat fórumon is diákok végzik, nem feltétlen olyanok, akik ismernek titeket és/vagy hosszabb ideig fórumoztak volna. Így fordulhat elő, hogy olyanok is kimoderálásra kerülnek, akiket mi nem raknánk ki. Ők nem veszik olyan tágan a szabályokat (ez is a dolguk).

    Nem egyszer előfordult, hogy kolléga kért tőlem moderálást témákban, mert ott valami vita ment egy partnerről. Ott sem töröltünk, kértük a partnert, hogy foglalkozzon vele és válaszoljon ha akar.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-23 15:52:41

    Válasz Tobszi #4642. hozzászólására

    300-ból mennyi érdeklődőd volt?

    Nem kötekedés képpen, tényleg érdekel.

    Futtattunk pár tesztet más oldalakon és a miénken és nem csak mi, hanem a partnerek is. Egyelőre még mindig tőlünk érkezik a legtöbb releváns látogatás és érdeklődés. Szerencsére (kopkopkop).

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-23 15:49:01

    Válasz Bárány #4653. hozzászólására

    Farkas Gyula kitiltva egy ideje. Bocsi, nyakamban a munka, nem írtam, de kimoderáltuk egy kicsit.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-03-23 15:47:48

    Válasz VMisi #4631. hozzászólására

    Igen, én vissza :)
    Van rá módszerem.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-16 10:31:00

    Válasz Gergő, #5575. hozzászólására

    Pöttinger vs Kuhn között vacilláltunk.

    Végül pöttinger lett de csak mert sokkal jobb árat mondtak rá végül.

    Amúgy Premia robosztusabb kissé szerintem.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-16 10:29:35

    Válasz Hús Futár #5571. hozzászólására

    Nem rossz cucc a sorelzárás.
    Ha már vetőgépet vesz az ember, akkor nem gond ha van benne. Olcsóbb mint művelőkerekezni.

    A művelő kerék is tapos valamennyit. Nálunk még szempont, hogy ne legyen sok letaposott nedves gabona aratáskor. Csak fogja a kombájnt ha véletlen úgy alakul az aratás.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-08 08:53:56

    Válasz kori01 #2233. hozzászólására

    Akkor hogy is van ez a nincs downsizing japánoknál? Pont ezt mondom. 1.2T az egy japán kisblokkos motor nagy lóerővel. Miután amerikában elkezdett menni a kiköbcentis nagy lóerős, akkor vezették be ők is az ezerkettesturbóst. Ugyanúgy mennek a divat után mint akárki más.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-07 10:01:56

    Válasz kori01 #2220. hozzászólására

    Hozzátenném, hogy a Japánok nem azért nem csinálnak kis méretű motort, mert ők annyira kemény gyerekek. Azért nem csinálnak, mert csak Európában van ennyire szabályozva a károsanyag téma és nem éri meg nekik kifejleszteni. Amint USA-ban elterjedt a kis turbós motor, azonnal előjöttek eggyel.

    Moderátor által módosítva: 2017-04-07 09:03:22

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-07 09:57:37

    Válasz kori01 #2220. hozzászólására

    Igen... nyilván az 1.2T toyota motor is német. És a Nissan is beengedte a kis motorokat.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-06 15:16:38

    Válasz kori01 #2154. hozzászólására

    Nem nagyon akarok belekötni, hogy ki kit másol, de a ford aston martinos hűtőrácsa jóvalkésőbb jött mint az audi sokszög eleje.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-06 15:08:22

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-06 09:41:56

    Válasz kori01 #2192. hozzászólására

    Tojás lámpás E merci egy rozsdaboglya mára mind, de azt hozzá kell tenni, hogy amelyik rendesen hordva volt szervizbe, az még ma is patika (szerintem ebből kb 100 db létezik a világban.)

    Viszont Audiból én még nem láttam olyat amelyik anélkül rohadt volna szét, hogy megtörik.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-04 17:36:33

    Válasz Mf-es? #1755. hozzászólására

    Class Deca van itthon. 16 mp-ig indítózik, utána leold. Utána 1-2 perc pihi és megint üzemel.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-04 17:32:40

    Válasz jamo #2145. hozzászólására

    Nagybratyó Ford Ranger-e. 200+ ezer kilométer, kereskedésből kifordulva generátor hiba. 140 kilométer után csapszegtörés, motorcsere. Motor csere után generátor hiba, generátor után nem sokkal adagoló csere. Az se áll jobban.

    Jah micsukocsi elsőhajtásból dettó kirohadt az első kardás bordája.

    Hozzáteszem, hogy egy ugyancsak 300 ezer kilométeres L200-ban a szomszédban szintén főtengely törés. Javíttatni reménytelen. Ezek jellemzően kiköpik a főtengelyt miután megrágták smile lol

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-04 17:24:54

    Válasz kori01 #2152. hozzászólására

    Mindent el lehet róla mondani, csak azt nem, hogy 10-15 évesen lerohad a kasztni. Nem jellemző rájuk szerencsére.

    A 2000 környéki passatok nagy hátránya mondjuk az első futómű, amiben annyi kar van mint a száztagú cigányzenekarban... oldalanként. Kopik mint az istennyila, de jó forrással az is olcsón megúszható. Mondjuk szerencséntlent használtuk földúton is és ez megette. De ettől még mindig autó maradt. Nem véletlen lett helyette megint passat.

    Annak is voltak bajai, aláírom, de 5 év alatt beletettünk 140-150 ezret. Viszont sosem hagyott félúton és sosem rohadt el.

    A mostaninak is voltak már kisebb gondjai, 11 évesen, ellenben hozzá kell tenni, hogy a márkaszervizzel együtt is egész korrektül jövünk ki. Nem is megy annyit, de akkor sem kellett még motort cserélni és generátor sem adta meg magát egyszer sem. Futómű még mindig hibátlan 90 ezer kilóméter után. Sehol egy rozsda folt 11 évesen.

    Megbízható jószág. Egyetlen szépséghibája, hogy a csomagtartó tetőben lévő mikrokapcsoló most rakoncátlankodik, de amúgy minden oké vele (kop-kop-kop).

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-04 17:16:52

    Válasz szanberg #2149. hozzászólására

    '96-ban már horganyzott karosszériát csináltak audihoz. cca. 20 évvel ezelőtt.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-04 17:14:28

    Válasz .Szabi. #2144. hozzászólására

    Az sajnos.
    Tudom hogy nem személyautó és nem úgy használjuk, de akkor is...

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-03 07:49:23

    Válasz kori01 #2118. hozzászólására

    Van otthon japán.
    De közelébe nem ér a németnek sajnos. Bíztunk benne, de őrült nagy csalódást okozott. 300 ezernél főtengely törés, turbó csere, EGR problémák, rugótörés, kerék csapágyak, elektronikai gondok, generátor felújítás két éven belül kétszer... Tény, hogy egy brutális állat még mikor keze lába ki van törve akkor is, de rövid távon többet kellett rákölteni, mint a 600 ezret futott passatra összesen anno. Nem véletlen lett Passat a Passat helyett is.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-02 15:02:35

    Válasz kori01 #2098. hozzászólására

    Jah...
    2016-ban a Volkswagen konszern adta el a legtöbb autót világszerte.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-02-02 15:01:51

    Válasz kori01 #2098. hozzászólására

    Több német van 600+ ezerrel mint toyota vagy akármilyen távolkeleti.

    Bár tény, hogy a régebbi toyota dízel egy állat volt, de az újak ott is a hanyatlás útján járnak.

    Renaultok nem rossz autók, de ha kifogtál két hulladékot az még hibahatáron belül van sajnos.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-01-24 16:09:34

    Sziasztok!

    Találkozósok:

    A belépőket a www.hungexpo.hu/meghivo oldalon tudjátok regisztrálni, onnan fogva semmi dolgotok nincs, csak bemenni a kapun.

  • Ugrás a témához » .Man | 2017-01-19 17:28:59

    Válasz Bárány #4617. hozzászólására

    Melyik volt az elkövető?

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Megazet Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Bakó János e.v.
Balog Mihály
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
CONOW HW Pótkocsi Kft.
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas