Watburgé azthiszem passzol,vagy valamelyik NDK csodáé,és annyit kell csinálnod hogy átkötöd 12V-ra.
Van ha jólemlékszem a biztosítéktáblán 12 V is valahol,ha nincs akkor egy aksiról meg lehet oldani.
Kukorica sorba úgy tudsz bemenni,ha hátra felteszel egy MTZ kereket úgy,hogy ZT felfogatásra átalakítod a felniközépet,előre meg felteszel ifa teherautó kereket.
Én évekig így csináltam,a többi nyomtávot én se tudom hogy lehet megoldani,annyit tudok hogy volt állítható nyomtávu felni is hozzájuk gyárilag,de hogy azt honnan lehetne szerezni ez rejtély.
Hali az lenne a problémám h leégett az ablaktörlö motor és az lenne a kérdésem h meik másik traktoréval vagy esetleg teherautoéval lehetne helyettesiteni ami passzol hozzá mert egy uj tul drága.
szerintem nem a zt a legidealisabb traki sorkozmuvelesre. a legegyszerubb ha kimesz es megmered pl a kukorica sorok vagy amit muvelni akarsz sorok tavolsagat, meg a zt nyomvonalat. meg hat nem olyan fordulekony.
Válasz#2202 hozzászóláshoz
A kuplung és a fékrásegltőben is azonos karmantyuk vannak A10és A18 kb 5000Ft/garn.+posta.
ztalkatresz@gmail.com cimen rendelheted meg.
Szerintem a két rendszer nem tud összedolgozni.
Válasz #2123. hozzászólásra
Az elmondotak alapjan , kb a kisegito tekercs az aloreszbol a ludas. mert az huza be a kapcsolo relet.amit te kezel nyomsz oda.Az a vekony huzalos tekercs, az aloreszbe.
Válasz #2130. hozzászólásra
Kis munkaval ra lehet tent az MTZ et a C 14 es jelzesut , az eredetiert elkernek 60 ezret .az MTZ meg ugy 14 ezer.alakitasal egyut nem tob25 ezernel.
ZT-alkatrészkereskedő! De Baján az ELAN-KFT-nél tudsz érdeklődni,de ha jól emlékszek rá akkor olyan 40000 körül van a javító és 100000 fölött a rásegítő.
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre a topikra. Lenne egy kérdésem. Van egy ZT 323/A-s traktorom, és olyan baj van vele, hogy valamiért nincs rásegítés se a kuplungra, se a fékre, ezért elég nehéz kinyomni mind a két pedált. Jobban mondva úgy van csak rásegítés a kuplungra, hogy a fékpedált teljesen lenyomom, de ha felengedem a féket ugyan úgy megszűnik minden. Egész nyáron dolgoztam így vele, és most gondoltam hozzáfogok szétszedem, ám nem találtam semmi rendelleneset. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a ludas? Előre is köszönöm!
Üdv.szerintem is kevés az olaj és levegőt kap a szivattyú
A kerékfékhenger ára:12390+Áfa/db
Listát nem tudok küldeni,de nagyon sok alkatrész van,eredeti és után gyártott is.
Tanacsotokat kernem!!!a zt 323 masom beinditas utan a hidraulikat hangnelkul szepen mukodteti kb.2-3 emelesig aztan ha emelekvele a nyomascso elkezd zugni es lassabban is emel. Ha megalitom es ujrainditom akkor ugyanigy csinal eloszor tokeletes aztan ugyanugy 2-3 emeles utan zugva es nehezebben emel. Ha valaki tudja milehetvele kerem irjon. Elore is koszonom.
válasz a#2187 hozzászóláshoz a keresett karmantyu a 18 -as kettő minőségben kapható gumi/fekete/1905Ft és
poliuretán/kék/2350Ft/db.Postai utánvéttel küldhető
Látom vannak hozzáértö emberek ugyhogy lenne még kérdésem, a fékekkel gondjaink vannak a hátso fékmunkahengert mivel lehet helyettesiteni mert állitolag a robur jo hozzá, meg a föfék munkahnger után van egy kissebb munkahenger ami rávan csavarozva egy másik alkatrészre és a kettö között van egy nagy karmantyu ott elfujja a levegöt mikor fékre lépsz, honnan lehet akkora karmantyut szerezni??
Válasz #2181. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi hogy beleugatok,de gyárilag HIDROKOMOL olajat ír!
Ha végiggondolod,akkor a nevéből eredően rájössz hogy az milyen olaj is akar lenni.
Az olajszintet meg a felső harmadon kell tartani a kémlelőcsőnél,mert csak ott folyik át az olaj a váltóba,addig csak a tartályt töltöd.
Olyat is lehet csinálni hogy ledugózod a tatályt a váltóval összekötő csövet,és a váltót feltöltöd jó sűrű váltóolajjal,a tartályt meg hidraulikaolajjal.
Ezt akkor alkalmaztuk,mikor nagyon vonyított a váltója
Ebben az esetben mennyivel húztad meg a hengerfejcsavarokat? nekem amúgy eredeti német elemekkel meg porlasztócsúcsokkal lett felújítva a rendszer profi adagolósnál, padon bemérve. pár hónap állás után sem enged vissza a tápszívattyú meg hidegben is könnyen indul. motor is fel lett újítva. köszörült főtengely, új hengerálványok, hüvely, dugó meg egyebek.
A jobb oldali akkumulátor alatt van az olajtartály. Annak oldalán van egy átlátszó műanyag cső, abban látod a szintet. A jelzés a tartályon van(dudor a lemezen). Ha a jelzés alatt van, tölts utána, inkább több legyen benne mint kevesebb! Váltóolajat használj, ne hidraulikát(gyárilag hidr. olajat javasolnak, mivel egyben van a hidr. rendszerrel, de azzal tönkreteszed hamarabb a váltót).
A kerregést így messziről nehéz megmondani, hallani kellene.
Válasz #2172. hozzászólásra
Kell hozzá venni vastagabb,és puhább tömítést,/létezik ilyen/ és ha azzal összerakod nem fogja kiköpni,vagy csak nagyon ritkán.
egész világos szűrke a színe,még lehet hogy van is ilyenem
Válasz #2169. hozzászólásra
Pontosan
Meg kell egy jó adagolós,és még több is lehet kicsit 125 LE.-nél
Aztán lehet fokozni a dolgokat,pl. teszel fel rá 20.8-34 es gumikat,és még meg is előzheted vele a nyögdécselő Ifákat
Az enyém 50-et ment minden gond nélkül két pótkocsival.
A gázpedált átalakítottam hogy kényelmes legyen nyomni,meg hogy el is tudjam nyomni az adagolón beállított ütközésig.
A maga korában nagy csodaként száguldoztam vele szállításnál.
4222 hozzászólás
Válasz #2220. hozzászólásra
IFa L60-ast keress az is 24voltos
Válasz #2220. hozzászólásra
Üdv!
Watburgé azthiszem passzol,vagy valamelyik NDK csodáé,és annyit kell csinálnod hogy átkötöd 12V-ra.
Van ha jólemlékszem a biztosítéktáblán 12 V is valahol,ha nincs akkor egy aksiról meg lehet oldani.
Válasz #2215. hozzászólásra
Üdv!
Kukorica sorba úgy tudsz bemenni,ha hátra felteszel egy MTZ kereket úgy,hogy ZT felfogatásra átalakítod a felniközépet,előre meg felteszel ifa teherautó kereket.
Én évekig így csináltam,a többi nyomtávot én se tudom hogy lehet megoldani,annyit tudok hogy volt állítható nyomtávu felni is hozzájuk gyárilag,de hogy azt honnan lehetne szerezni ez rejtély.
Hali az lenne a problémám h leégett az ablaktörlö motor és az lenne a kérdésem h meik másik traktoréval vagy esetleg teherautoéval lehetne helyettesiteni ami passzol hozzá mert egy uj tul drága.
Válasz #2218. hozzászólásra




húú, nagyon köszönöm. nem tudom még mikor járok arra pontosan, de jelentkezni fogok.
Válasz #2216. hozzászólásra Ha legközelebb Pápán jársz,odaadom a Zt-ből megmaradt :3db kuplung összehúzó csavart,2db kerékfék ferodolt, kuplung gumialkatrészeket,stb Tulipán u.8/5
Válasz #2215. hozzászólásra
Szerezz egy olcsó MTZ-t!
Üdv.
szerintem nem a zt a legidealisabb traki sorkozmuvelesre. a legegyszerubb ha kimesz es megmered pl a kukorica sorok vagy amit muvelni akarsz sorok tavolsagat, meg a zt nyomvonalat. meg hat nem olyan fordulekony.
sziasztok tud valaki abban,segiteni lehete sorközmuvelni a zt323 al
Válasz #2208. hozzászólásra
Papp Zsolt 06/30-618-7330
Válasz #2212. hozzászólásra
Arra értettem,hogy a fékrásegítő karmantyúja át engedi a nyomást!Ézrt van,hogy benyomott fékpedálnál puhább lesz a kuplung.Vagy más ötlet?
Válasz#2202 hozzászóláshoz
A kuplung és a fékrásegltőben is azonos karmantyuk vannak A10és A18 kb 5000Ft/garn.+posta.
ztalkatresz@gmail.com cimen rendelheted meg.
Szerintem a két rendszer nem tud összedolgozni.
Válasz #2123. hozzászólásra
Az elmondotak alapjan , kb a kisegito tekercs az aloreszbol a ludas. mert az huza be a kapcsolo relet.amit te kezel nyomsz oda.Az a vekony huzalos tekercs, az aloreszbe.
Válasz #2130. hozzászólásra
Kis munkaval ra lehet tent az MTZ et a C 14 es jelzesut , az eredetiert elkernek 60 ezret .az MTZ meg ugy 14 ezer.alakitasal egyut nem tob25 ezernel.
Válasz #2200. hozzászólásra
olvasal visza itt a forumon es megleled a valadszt
Van valaki aki nagykanizsa környékén lakik és vállal szerelést??
Válasz #2202. hozzászólásra
ZT-alkatrészkereskedő! De Baján az ELAN-KFT-nél tudsz érdeklődni,de ha jól emlékszek rá akkor olyan 40000 körül van a javító és 100000 fölött a rásegítő.
Válasz #2205. hozzászólásra
Csak kérdeztem. Ismerős szeretne bele rakatni nagyobb motrot.
Válasz #2203. hozzászólásra

814-es merci motort tegyél bele! az a tuti!
Válasz #2203. hozzászólásra
Belemegy ha jól tudom az eredeti gumibakokra,csak bele kell toldani a vázba.
Válasz #2174. hozzászólásra
ZT-be lenne helye a 6 hengeres Ifa motornak?
Válasz #2201. hozzászólásra
Köszönöm! Ha nem lesz jó a javítókészlet után sem akkor rásegítőt honnan tudnék beszerezni? Lehet kapni újban vagy csak bontásból?
Válasz #2200. hozzászólásra
Összedolgozik a rásegítő,lehet hozzá kapni javítókészletet,de ha az sem segít akkor csere.
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre a topikra. Lenne egy kérdésem. Van egy ZT 323/A-s traktorom, és olyan baj van vele, hogy valamiért nincs rásegítés se a kuplungra, se a fékre, ezért elég nehéz kinyomni mind a két pedált. Jobban mondva úgy van csak rásegítés a kuplungra, hogy a fékpedált teljesen lenyomom, de ha felengedem a féket ugyan úgy megszűnik minden. Egész nyáron dolgoztam így vele, és most gondoltam hozzáfogok szétszedem, ám nem találtam semmi rendelleneset. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a ludas? Előre is köszönöm!
Sziasztok nem tud valaki 323-ashoz kúp és tányér kereket?
Üdv:Árakat a továbbiakban cikkszám alapján ,vagy pontos leírás,fénykép alapján E-mail-ben címen tudom fogadni és válaszolni .
Üdv.szerintem is kevés az olaj és levegőt kap a szivattyú
A kerékfékhenger ára:12390+Áfa/db
Listát nem tudok küldeni,de nagyon sok alkatrész van,eredeti és után gyártott is.
Lehet kevés olaj van a váltóba-hidraulikába!
Tanacsotokat kernem!!!a zt 323 masom beinditas utan a hidraulikat hangnelkul szepen mukodteti kb.2-3 emelesig aztan ha emelekvele a nyomascso elkezd zugni es lassabban is emel. Ha megalitom es ujrainditom akkor ugyanigy csinal eloszor tokeletes aztan ugyanugy 2-3 emeles utan zugva es nehezebben emel. Ha valaki tudja milehetvele kerem irjon. Elore is koszonom.
Válasz #2191. hozzászólásra
Szia!Esetleg megoszthatnád velünk milyen alkatrészek találhatóak nálad és az árat is!Köszönöm illetve köszönjük együttműködésedet!
Válasz #2191. hozzászólásra
ZT 303 hátsó fékmunkahenger???Mennyi hogyha van??
Üdv. lehet esetleg érdeklődni, hogy milyen alkatrészeket lehet vásárolni nálad? van esetleg valami listád?
Köszi.
válasz a#2187 hozzászóláshoz a keresett karmantyu a 18 -as kettő minőségben kapható gumi/fekete/1905Ft és
poliuretán/kék/2350Ft/db.Postai utánvéttel küldhető
Válasz #2189. hozzászólásra
zt bonto Szécsényben.
Megvan a katalogusuk de nem tudnak olyan karmantyut adni, meg ott nagyon drága minden.
Válasz #2187. hozzászólásra
ELAN-KFT BAJA
Látom vannak hozzáértö emberek ugyhogy lenne még kérdésem, a fékekkel gondjaink vannak a hátso fékmunkahengert mivel lehet helyettesiteni mert állitolag a robur jo hozzá, meg a föfék munkahnger után van egy kissebb munkahenger ami rávan csavarozva egy másik alkatrészre és a kettö között van egy nagy karmantyu ott elfujja a levegöt mikor fékre lépsz, honnan lehet akkora karmantyut szerezni??
Ha valakit érdekel,van 323-hoz katalógusom,magyar nyelvü.Németországból rendeltem.Amennyiért vettem(5 Mátyás Király)eladom.
Köszi a segítséget.
Válasz #2181. hozzászólásra



Üdv!
Bocsi hogy beleugatok,de gyárilag HIDROKOMOL olajat ír!
Ha végiggondolod,akkor a nevéből eredően rájössz hogy az milyen olaj is akar lenni.
Az olajszintet meg a felső harmadon kell tartani a kémlelőcsőnél,mert csak ott folyik át az olaj a váltóba,addig csak a tartályt töltöd.
Olyat is lehet csinálni hogy ledugózod a tatályt a váltóval összekötő csövet,és a váltót feltöltöd jó sűrű váltóolajjal,a tartályt meg hidraulikaolajjal.
Ezt akkor alkalmaztuk,mikor nagyon vonyított a váltója
Válasz #2182. hozzászólásra
Üdv!
16 Nm.
Válasz #2177. hozzászólásra
Ebben az esetben mennyivel húztad meg a hengerfejcsavarokat? nekem amúgy eredeti német elemekkel meg porlasztócsúcsokkal lett felújítva a rendszer profi adagolósnál, padon bemérve. pár hónap állás után sem enged vissza a tápszívattyú meg hidegben is könnyen indul. motor is fel lett újítva. köszörült főtengely, új hengerálványok, hüvely, dugó meg egyebek.
Válasz #2180. hozzászólásra
Igen, az eredeti könyvében.
Válasz #2179. hozzászólásra

Gyárilag hidraulikát
Válasz #2178. hozzászólásra
A jobb oldali akkumulátor alatt van az olajtartály. Annak oldalán van egy átlátszó műanyag cső, abban látod a szintet. A jelzés a tartályon van(dudor a lemezen). Ha a jelzés alatt van, tölts utána, inkább több legyen benne mint kevesebb! Váltóolajat használj, ne hidraulikát(gyárilag hidr. olajat javasolnak, mivel egyben van a hidr. rendszerrel, de azzal tönkreteszed hamarabb a váltót).
A kerregést így messziről nehéz megmondani, hallani kellene.
Hali nekem az lenne a kérdésem hogy a váltoba hol lehet ellen9rizni az olaj szintet, meg menet közben néha kerreg valami??
Válasz #2172. hozzászólásra
Kell hozzá venni vastagabb,és puhább tömítést,/létezik ilyen/ és ha azzal összerakod nem fogja kiköpni,vagy csak nagyon ritkán.
egész világos szűrke a színe,még lehet hogy van is ilyenem
Válasz #2175. hozzászólásra


És fillérekből javítottam
Válasz #2169. hozzászólásra


Pontosan
Meg kell egy jó adagolós,és még több is lehet kicsit 125 LE.-nél
Aztán lehet fokozni a dolgokat,pl. teszel fel rá 20.8-34 es gumikat,és még meg is előzheted vele a nyögdécselő Ifákat
Az enyém 50-et ment minden gond nélkül két pótkocsival.
A gázpedált átalakítottam hogy kényelmes legyen nyomni,meg hogy el is tudjam nyomni az adagolón beállított ütközésig.
A maga korában nagy csodaként száguldoztam vele szállításnál.
Bocs elírtam csak 240-es RÁBA motoros



expressz.hu mezőgazdasági gép/traktorok:10-dik oldal 2013.01.14 Tiszaföldvár.