motornál,hengerfejtömítés,kipufogó,a gyenge pont a váltót meg kell szokni,először biztos összekevered,de idővel rájössz,hogy megy,ha rám hallgatsz a csoportváltó kart kiegyenesíted,egyébként nem olyan rossz gép mint amit itt írnak róla
Ez elég méret pontatlan.
Volt amelyik dugóba megfordult a cs.szeg, és az 1ik dugó nem akart bemenni a hüvelybe, aztán kiderült, hogy a gyűrű nagyobb.
Szal nem ajánlanám!
Még nagyon bejáratós, még legalább 50 üzemó. kell hogy megkínáljam.
De amúgy minden ok eddig meg van a 0.5 -0.6 bar, ha utána állítok a kakaónak, akkor lesz meg a teljesítménynövekedés is.
Nálunk csak egy 8,3-as kocsit visz a zt mert nincs más a gazdájának de a traktoros inkább a zt-vel viszi mint az mtz-vel mert gyorsabb és kényelmesebb .
20-22t raktam a zt-nek a nh jó fajsúlyu búzábol 25-27-el megy+ a kocsi 7.2t
elballagott vele,de nálunk sík a terep,ugyanannyi idő alatt fordult meg mint a nh,rakottan lassabban,üresen gyorsaban ment mint a 8560-as
Azért tettem rá turbót, hogy hátha olyan erősebb lesz, mint egy gyengébb 45ös mtz :)))
Nem- nem azért, mert azt hittem, hogy ha 100 lónál több van 1 traktorba, akkor az már felesleg és nincs mit kezdeni vele:))
A Rábára is azért tettek turbót, mert az mtz erősebb volt:)))
Megszeretném kérdezni ,szabályos-e hogy ipp rálépek a kuplungra és már ki is kapcsol a tlt.Nem először a váltó aztán a tltét kéne oldania.Bálázni szeretnék vele és így egy kicsit macerás lessz.
Valószínű, hogy meg kell karmantyúzni a kuplung rásegítődet!
Ki kéne sürgősen cserélni az olajat, és a szűrőket is kimosni.
A hajtóműolaj az igazi, de el megy a motorolaj is.
A kormány jó,a fék az abszolút nincsen rajta a kuplung meg csak melegen ilyen rossz,hidegen puha.Az olaj tartályban egyébként fekete állagú olaj van,lehet használt motorolaj"nem tudom".
A kormány jó,a fék az abszolút nincsen rajta a kuplung meg csak melegen ilyen rossz,hidegen puha.Az olaj tartályban egyébként fekete állagú olaj van,lehet használt motorolaj"nem tudom".
4222 hozzászólás
Válasz #619. hozzászólásra
Szia jól hallom, hogy neked van gépkönyved? Én 1éve azt keresek,nem lehetne valahogy megszereznem? Vissza juttatom!
Sziasztok nekem 1 éve van zt323-an nem rossz gép, én négyes ekével kétszer körbe szántom a 80-ast hármas ekével.
Válasz #619. hozzászólásra
motornál,hengerfejtömítés,kipufogó,a gyenge pont a váltót meg kell szokni,először biztos összekevered,de idővel rájössz,hogy megy,ha rám hallgatsz a csoportváltó kart kiegyenesíted,egyébként nem olyan rossz gép mint amit itt írnak róla
De most komolyan érdekelne hogy kezdő ZT-nek mire kellene figyelnem?Van gépkönyvem de kitörölhetem vele mert német.Segítetek?
Válasz #617. hozzászólásra
Ez elég méret pontatlan.
Volt amelyik dugóba megfordult a cs.szeg, és az 1ik dugó nem akart bemenni a hüvelybe, aztán kiderült, hogy a gyűrű nagyobb.
Szal nem ajánlanám!
Válasz #616. hozzászólásra
A csehek már jó minőségű dolgokat gyártanak
Válasz #615. hozzászólásra
A gyűrű rajta volt a dugókon, gondolom az is cseh.
Válasz #614. hozzászólásra
És a gyűrű az milyen gyártmány?
Válasz #613. hozzászólásra
Német a hüvely a dugó meg acélbetétes teflonos cseh, de nem vagyok a dugóktól elvarázsolva.
Válasz #612. hozzászólásra
Jó kínai cuccot tettél bele vagy kipengetted a németet?
Válasz #611. hozzászólásra
Dehogy! Felújítottam a motort.
Válasz #609. hozzászólásra
Járatod a turbót?
Válasz #603. hozzászólásra
Hova?
Ez nem finn kisipari termék :)))
Válasz #597. hozzászólásra
Még nagyon bejáratós, még legalább 50 üzemó. kell hogy megkínáljam.
De amúgy minden ok eddig meg van a 0.5 -0.6 bar, ha utána állítok a kakaónak, akkor lesz meg a teljesítménynövekedés is.
Válasz #606. hozzászólásra
Fék nélkül húztuk 6.-al . Csak egyszeri alkalom volt elég is volt neki .
Válasz #605. hozzászólásra
Nálunk csak egy 8,3-as kocsit visz a zt mert nincs más a gazdájának de a traktoros inkább a zt-vel viszi mint az mtz-vel mert gyorsabb és kényelmesebb .
Válasz #604. hozzászólásra
az mtz-nek nincs hozzá súlya,lelöki az útról,+2 vezetékes a fék
Válasz #602. hozzászólásra
20-22t raktam a zt-nek a nh jó fajsúlyu búzábol 25-27-el megy+ a kocsi 7.2t
elballagott vele,de nálunk sík a terep,ugyanannyi idő alatt fordult meg mint a nh,rakottan lassabban,üresen gyorsaban ment mint a 8560-as
Válasz #603. hozzászólásra
Mi húztunk már hasonló méretű kocsit 220 mázsa búzával mtz-80-assal . Nem nagyon volt jó neki de ha muszály akkor muszály .
Válasz #602. hozzászólásra
oda sz..ik
Válasz #601. hozzászólásra
Mennyi megy abba a kocsiba ? Hogy bírta a ZT ?
Válasz #600. hozzászólásra

én meg ezzel hordom a magot
Felénk 2-3 fejjel szántanak az mtz-k a zt meg 4 fejjel .
Válasz #598. hozzászólásra

Válasz #593. hozzászólásra
Válasz #596. hozzászólásra
Annak a 100 lónak kell mozgatnia azt a nagy dögöt az a baj.A turbó simán kell rá.
Milyen lett,arról mesélj inkább
Válasz #595. hozzászólásra
Azért tettem rá turbót, hogy hátha olyan erősebb lesz, mint egy gyengébb 45ös mtz :)))
Nem- nem azért, mert azt hittem, hogy ha 100 lónál több van 1 traktorba, akkor az már felesleg és nincs mit kezdeni vele:))
A Rábára is azért tettek turbót, mert az mtz erősebb volt:)))
Válasz #594. hozzászólásra
Szia Jani!
Mi újság,turbó hogy nyomja? Felbarkácsoltad?
Gondolom nem azért mert gyenge volt előtte.
Válasz #593. hozzászólásra
:))))
Nagyon bénák lehettek, hogy erre jutottatok:))
Válasz #592. hozzászólásra
Gyengébb mint egy Mtz,az ifa motor nem traktorba való
Válasz #591. hozzászólásra
De ebből még nem tudom hogy milyen?Gyenge,lomha:mihez képest?MTZ?
Válasz #589. hozzászólásra
Lomha,gyenge, ráadásul nehezen fordul,csak az ára jó
Válasz #589. hozzászólásra
Mennyire megbízható?Mi a gyengélye,mivel mindennek van gyenge pontja még a JDnak is.
Válasz #588. hozzászólásra
De én most komalyan kérdezem,így ne nézzük az árát és ne hasonlítsuk a JDhoz.Csak úgy egyébként milyen?
Válasz #587. hozzászólásra
Ennyi pénzért kimondottan jók.
Szerezz 1 gépkönyvet!
Válasz #586. hozzászólásra
Hát akkor nagy bajban vagyok.De egyébként milyen traktor a ZT 323?Megbízható,mi a gyenge pontja?
Válasz #584. hozzászólásra
Be kéne mindent rajta állítani!
De ez így elég összetett, mert mink 5 tételből áll.
Válasz #584. hozzászólásra
Bocs ZT .
Válasz #583. hozzászólásra
Mi lehet rá a megoldás.Mert még teljes kezdő vagyok a TZék terén.
Válasz #581. hozzászólásra
Abszolúte abnormális.
Válasz #580. hozzászólásra
Most nincs előttem, de ami a a munkahenger előtt van és hidraulikus.
Megszeretném kérdezni ,szabályos-e hogy ipp rálépek a kuplungra és már ki is kapcsol a tlt.Nem először a váltó aztán a tltét kéne oldania.Bálázni szeretnék vele és így egy kicsit macerás lessz.
Válasz #579. hozzászólásra
Pontosabban amiről szóvan az egy kb 60-as átmérőjű dugattyú "o gyürüvel"amit egy rugó nyom a munkaheger fele"ha jól képzelem"?
Válasz #577. hozzászólásra
igen
Válasz #575. hozzászólásra
Ha fekete és fog min állat, akkor az biza fáradt motor olaj.
Válasz #576. hozzászólásra
A kuplung rásegítőt?A főmunkahenger elött lévő......?
Válasz #574. hozzászólásra
Valószínű, hogy meg kell karmantyúzni a kuplung rásegítődet!
Ki kéne sürgősen cserélni az olajat, és a szűrőket is kimosni.
A hajtóműolaj az igazi, de el megy a motorolaj is.
Válasz #573. hozzászólásra
A kormány jó,a fék az abszolút nincsen rajta a kuplung meg csak melegen ilyen rossz,hidegen puha.Az olaj tartályban egyébként fekete állagú olaj van,lehet használt motorolaj"nem tudom".
A kormány jó,a fék az abszolút nincsen rajta a kuplung meg csak melegen ilyen rossz,hidegen puha.Az olaj tartályban egyébként fekete állagú olaj van,lehet használt motorolaj"nem tudom".
Válasz #572. hozzászólásra
Csak a kuplung?
Kormány, fék?