Szihttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=590494034325943&set=a.414077675300914.83909.190630434312307&type=1&theaterasztok! sajnos itt nem soká a tél és találtam egy jó kis hótaposót
Vajon hol tudnám megnézni hogy hogy néz ki a gyári sebváltó kapcsolási matricája?
Tehát hogy hol van az 5 6 7 8 stb..
Szeretném pótolni mert kopott.
Esetleg a kardáné is érdekel.
Valaki nem tud egy fényképet csinálni róla?
A gép még mindig ym1500d
Köszönettel.
Misi:többször megnéztem a videódat nagyon tetszik,azon a fórumon valaki gyártott is tengelyt-kést , a házat meg tudom csinálni hozzá. vagy azt hiszem...
Válasz #13582. hozzászólásra
Köszi BT66!
Kimegyek az OMÉK-ra körbefényképezek párat, lekoppintjuk otthon.
Itt az apróban van egy 1400-as 370.ezerért az is jó drága...
Szemezek még egy ágaprítóval is...nőnek a fáim (akáctelepítés stb) ritkítás gallyazás stb.lesz ág-bog.
Balu neked 2 hengeres a géped? És hengerenként van egy szerencse patkó, mert akkor nekem 3 patkó kell. Bencsikitől megkérdezem , hogy van-e neki 3 lábú lova.
Üdv mindenkinek!
Mivel ez év szeptember 1-től már itt nálunk is csak rendszámmal ellátott motoros gépjármüvel szabad közlekedni az utakon, ezért én is elintéztem a "különleges" zöld feliratú nagy "C"-betüs rendszámot hogy ne kelljen a fakabátokkal egyezkedni a büntetés mértékéről, így most már én is legálisan megyek ki az útra. A szám 33€-ba került, 3 évig és csak a III. osztályú (falusi) utakra érvényes, és a trakival csak nem korlátozott látási viszonyok között szabad az útra kimenni. Lehet kérvényezni kivételt is hogy lehessen magasabb rendü utakra is menni vele, de nekem arra nincs szükségem. Viszont nem kell sem müszaki, sem környezetvédelmi vizsga, és adják az otthon tákolt-mókolt trakikra is! Csak 3 színes fényképet kell mellékelni a kérvényhez, ezzel igazolandó hogy azért mégsem olyan tákolmány az az otthon gyártott gép. Hogy mi lesz 3 év múlva az már más kérdés, de ez a 33€ a három évre szerintem nem olyan nagy pénz. És legalább addig nyugtom van a rendőröktől.
Válasz #13572. hozzászólásra
Nekem nem volt BP-1000-es pótom, csak egy BHP-1400-as volt nálam ideiglenesen. Ez szerintem nem nagy, azt hiszem 130x210 cm-es volt a platója. Kb. ilyen méretü az Agrostroj NSN-10-es is, meg a ANS-564-es pót is, mindkettő 130x200 centis.Viszont a BP-1000-es szerintem kicsi, vagyis inkább keskeny, belül még 1 méter széles sincs.
De valahogy nekem sem alakul a megálmodott ANS-564-es pót, néha-néha feltünik egy-egy a hirdetések közt, de aranyáron. Nekem viszont nincs rá sok pénzem, ezért lehet hogy megveszek egy NSN-10 -est és átalakítom úgy hogy a kerekek a plató alatt legyenek, mégpedig úgy hogy a tengelyt elvágom rövidebbre, és kisebb, pl. 13 vagy14 colos kereket teszek alá hogy alacsonyabb legyen. Ezeket az NSN-eket kb. felééert meg lehet venni mint az ANS-t. A cseh fórumon találtam is rá példát hogy hogyan kellene átalakítani, persze lehet más megoldás is mint ez.
A piros pót az NSN-10-es eredeti állapotban, a másik két kép az átalakított verzió.
A gulyáságyú kondérjaiból meg gondolom jófajta pálinkafőző készült. Nagy keletje volt erre felé egy időben a cuccnak.
Az én főzőm meg csak nem akar készülni. 3 db 50 l-es sörös kegből lesz.
Válasz #13578. hozzászólásra
Aha nem is olyan nagy és láthatatlan
Ezen gondolkodom én is hogy csinálok egyet...veszek tengelyt valami telepen és pontos méretben,billenősre stb.sztem 100-ból ki fog jönni.vizsga nekem nem kell.
Van egy lakókocsim is de azon rajta van a szoba
és egy gulyáságyúm is (váz)de az olyan bazi nagy...két óriás laprugóval,középen tengely sincs és nagyon nehéz lenne átalakítani....mert a vonója is UAZhoz mérve készült.
Ha valakinek kell eladó.ócón.
Szerintem ez nagyon drága. Én egy lakókocsi alvázzal ügyizek. 60 eft-ért vettem, ráfutó fékes, torziós rugózású, 1000 kg teherbírású. Alapban 320x210 a plató felülete, de nem feladat sem szűkíteni, sem nyújtani.
Erre billentős platót rábarkácsolni/barkácsoltatni szerintem nem kerülne 260 ezerbe, bármennyire igényesen is csinálod/csináltatod meg.
Csak hangosan gondolkodtam.....
Válasz #13573. hozzászólásra
Nézegettem az 1000 es az pont olyan széles kb mint a trakim,nem lógna ki a billentés is jól jöhet nomeg kb 1000 kg ig terhelhető is.IBC tartály felfér vajon ?-belül 96 cm-es...
elég húzós árban van 346 +fa.
Nem tudom, nekem a 1400-hoz mérhető futóm van, de nem tartom nagynak. Mondjuk nem kell mindeből annyit rakni rá amennyi ráfér, de könnyebb cuccok szállításánal jól jön a nagy raktér.
35470 hozzászólás
bocsánat ezt akartam elküldeni de elég ügyetlen vagyok
http://www.youtube.com/watch?v=XCZkWeO4Dso&list=FLzYEB5JW3da6Ple6zLD-18w&index=235
Válasz #13613. hozzászólásra


Sziasztok!
Én is zúztam napraforgót. Most már értem , hogy Balu mért rakott a trakira terelő lapot.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590494034325943&set=a.414077675300914.83909.190630434312307&type=1&theater sziasztok nem soká itt a tél és találtam egy jó ki hótaposót
Szihttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=590494034325943&set=a.414077675300914.83909.190630434312307&type=1&theaterasztok! sajnos itt nem soká a tél és találtam egy jó kis hótaposót
Sziasztok!
Iseki TU197F használati útmutatót keresek.
Kérlek benneteket, aki tud segítsen.
Köszi
Válasz #13609. hozzászólásra
Ez evek ota kering a neten. Sajnos ketlem, hogy lenne valosag alapja.
Sziasztok!




Ahogy időm engedi olvasom ezt a fórumot, NAGYON tetszik. Pár képet szeretnék megosztani a mai munkámról. (Kukorica szárzuzás)
Videóztunk is
https://www.facebook.com/photo.php?v=564144850289582
Várom már a következő traktor találkozót.
Válasz #13610. hozzászólásra

Igen. Létezik. Csak előre kell utalni a pénz.
Válasz #13610. hozzászólásra
A traktor biztos létezik valahol, de oltári kamu ez is. Az áfa 1,5 ennyi egy ilyen használt JD után, nem hogy a vételár.
jó estét és http://aprod.hu/hirdetes/traktor-john-deere-turbo-4520-2o1o-ID1s4tR.html#4f8ba93eb0ez létezik?
Kicsit OFF de muszáj feltennem most találtam.
http://foldunktitkaiadattara.wordpress.com/adatbank-legerdekesebb-adatokgyujtemenye/az-institutum-pro-hominis-juribus-kerelme/
Válasz #13605. hozzászólásra
Szia geresz!
Így csörgesd meg a Losoncit: +421-905-396909
A lévai bizony elég drága, de azt írja hogy kicsi alku is lehetséges, és ezért a pénzért 100 km-ig házhoz is viszi. És ez sztem beszél magyarul is.
Válasz #13606. hozzászólásra
Kamu hírdetés, én éppen most levelezgetek egy ilyennel kíváncsi vagyok mikor írja, hogy utaljam a lóvét, na akkor akarom elküldeni az annyába.
Szerintetek létezik,hogy ennyi legyen az ára.
http://aprod.hu/hirdetes/kistraktor-kubota-5640-elado-ID1s391.html#48c3688547
Válasz #13603. hozzászólásra
Szia BT!
A Losonc-i érdekelne...csak hogy hozom el...voltam már idén ott városnézőbe.sztem 400 eur-t megér.
Mi az ország tel kódja (SK) ?
a Lévai csúcs de qrva drága...bár itthon még drágábbak...ami azt illeti.
Geresz
Vajon hol tudnám megnézni hogy hogy néz ki a gyári sebváltó kapcsolási matricája?

Tehát hogy hol van az 5 6 7 8 stb..
Szeretném pótolni mert kopott.
Esetleg a kardáné is érdekel.
Valaki nem tud egy fényképet csinálni róla?
A gép még mindig ym1500d
Köszönettel.
Ki lakik közel Losonchoz?
Van ott egy jó Agrostroj NSN-10 pótkocsi jó áron! Legalábbis a képeken jól néz ki.
http://dom.bazos.sk/inzerat/28516699/vlecka-za-malotraktor.php
Aztán van egy Léván is, ez egy szinte új és tökéletes állapotú Agrostroj ANS-151, de ennek már húzósabb az ára is.
http://dom.bazos.sk/inzerat/29451221/Privesvleckavozik-vyklapac-ANS-151.php
Válasz #13601. hozzászólásra

vagy azt hiszem...
Misi:többször megnéztem a videódat nagyon tetszik,azon a fórumon valaki gyártott is tengelyt-kést , a házat meg tudom csinálni hozzá.
Válasz #13600. hozzászólásra


Én is darabolom az ágat szorgalmasan jön a hideg.
Válasz #13582. hozzászólásra


Köszi BT66!
Kimegyek az OMÉK-ra körbefényképezek párat, lekoppintjuk otthon.
Itt az apróban van egy 1400-as 370.ezerért az is jó drága...
Szemezek még egy ágaprítóval is...nőnek a fáim (akáctelepítés stb) ritkítás gallyazás stb.lesz ág-bog.
Válasz #13598. hozzászólásra

És képzeld el, hogy mennyi szerencse belefér!
Válasz #13597. hozzászólásra



Pontosan és nem elhanyagolható tény , hogy 5 patkó már or súlynak sem utolsó.
Válasz #13593. hozzászólásra

Igen. Mégpedig azért, hogy az optikai tuningos Mutsubishinek mind az 5 hengerére jusson.
Válasz #13595. hozzászólásra

Válasz #13593. hozzászólásra
Attól függ honnan kezded a számolást!
Válasz #13593. hozzászólásra

Honnan tudjam? Mi vagyok én? Patkolókovács?
Válasz #13590. hozzászólásra





Ne már, és az 5. lábán is van patkó?
Válasz #13585. hozzászólásra

Szerintem jó lesz így a patkó. Majd meglátod. Vagy nem. De az egyik biztos!
Válasz #13585. hozzászólásra

Szerintem jó lesz így a patkó. Majd meglátod. Vagy nem. De az egyik biztos!
Válasz #13587. hozzászólásra
Nincs. 5 lábú lehetne, de az csődör....
Válasz #13586. hozzászólásra
Inox.
Válasz #13587. hozzászólásra

Baloldalt van még egy hely,majd ott lesz a harmadik
Válasz #13585. hozzászólásra

Bencsikitől megkérdezem , hogy van-e neki 3 lábú lova.



Balu neked 2 hengeres a géped? És hengerenként van egy szerencse patkó, mert akkor nekem 3 patkó kell.
Válasz #13581. hozzászólásra
Aluminium sörös?
Bencsiki a patkókat megfordítottam hátha nagyobb lessz a szerencsém.


Ma délután ez volt a meló,apa sor kivágása kísérletbe.Jól vitte a kölcsönkért zúzó.
Válasz #13583. hozzászólásra
Ehhez mi még nem nőttünk fel...
Üdv mindenkinek!

Mivel ez év szeptember 1-től már itt nálunk is csak rendszámmal ellátott motoros gépjármüvel szabad közlekedni az utakon, ezért én is elintéztem a "különleges" zöld feliratú nagy "C"-betüs rendszámot hogy ne kelljen a fakabátokkal egyezkedni a büntetés mértékéről, így most már én is legálisan megyek ki az útra. A szám 33€-ba került, 3 évig és csak a III. osztályú (falusi) utakra érvényes, és a trakival csak nem korlátozott látási viszonyok között szabad az útra kimenni. Lehet kérvényezni kivételt is hogy lehessen magasabb rendü utakra is menni vele, de nekem arra nincs szükségem. Viszont nem kell sem müszaki, sem környezetvédelmi vizsga, és adják az otthon tákolt-mókolt trakikra is! Csak 3 színes fényképet kell mellékelni a kérvényhez, ezzel igazolandó hogy azért mégsem olyan tákolmány az az otthon gyártott gép. Hogy mi lesz 3 év múlva az már más kérdés, de ez a 33€ a három évre szerintem nem olyan nagy pénz. És legalább addig nyugtom van a rendőröktől.
Válasz #13572. hozzászólásra



Nekem nem volt BP-1000-es pótom, csak egy BHP-1400-as volt nálam ideiglenesen. Ez szerintem nem nagy, azt hiszem 130x210 cm-es volt a platója. Kb. ilyen méretü az Agrostroj NSN-10-es is, meg a ANS-564-es pót is, mindkettő 130x200 centis.Viszont a BP-1000-es szerintem kicsi, vagyis inkább keskeny, belül még 1 méter széles sincs.
De valahogy nekem sem alakul a megálmodott ANS-564-es pót, néha-néha feltünik egy-egy a hirdetések közt, de aranyáron. Nekem viszont nincs rá sok pénzem, ezért lehet hogy megveszek egy NSN-10 -est és átalakítom úgy hogy a kerekek a plató alatt legyenek, mégpedig úgy hogy a tengelyt elvágom rövidebbre, és kisebb, pl. 13 vagy14 colos kereket teszek alá hogy alacsonyabb legyen. Ezeket az NSN-eket kb. felééert meg lehet venni mint az ANS-t. A cseh fórumon találtam is rá példát hogy hogyan kellene átalakítani, persze lehet más megoldás is mint ez.
A piros pót az NSN-10-es eredeti állapotban, a másik két kép az átalakított verzió.
Válasz #13580. hozzászólásra
A gulyáságyú kondérjaiból meg gondolom jófajta pálinkafőző készült. Nagy keletje volt erre felé egy időben a cuccnak.
Az én főzőm meg csak nem akar készülni. 3 db 50 l-es sörös kegből lesz.
Válasz #13579. hozzászólásra

Nem működik a link?
Akkor megpróbálom baszúrni képként:
Válasz #13578. hozzászólásra




Aha nem is olyan nagy és láthatatlan
Ezen gondolkodom én is hogy csinálok egyet...veszek tengelyt valami telepen és pontos méretben,billenősre stb.sztem 100-ból ki fog jönni.vizsga nekem nem kell.
Van egy lakókocsim is de azon rajta van a szoba
és egy gulyáságyúm is (váz)de az olyan bazi nagy...két óriás laprugóval,középen tengely sincs és nagyon nehéz lenne átalakítani....mert a vonója is UAZhoz mérve készült.
Ha valakinek kell eladó.ócón.
Válasz #13574. hozzászólásra
Itt van róla 1 kép....
Válasz #13574. hozzászólásra
Válasz #13574. hozzászólásra
"Az 1050 literes IBC tartályok méretei raklappal: szélesség 100 cm, hosszúság 120 m, magasság max. 120 cm."
Nekem ilyen van.
Válasz #13574. hozzászólásra

Szerintem ez nagyon drága. Én egy lakókocsi alvázzal ügyizek. 60 eft-ért vettem, ráfutó fékes, torziós rugózású, 1000 kg teherbírású. Alapban 320x210 a plató felülete, de nem feladat sem szűkíteni, sem nyújtani.
Erre billentős platót rábarkácsolni/barkácsoltatni szerintem nem kerülne 260 ezerbe, bármennyire igényesen is csinálod/csináltatod meg.
Csak hangosan gondolkodtam.....
Válasz #13573. hozzászólásra


Nézegettem az 1000 es az pont olyan széles kb mint a trakim,nem lógna ki a billentés is jól jöhet nomeg kb 1000 kg ig terhelhető is.IBC tartály felfér vajon ?-belül 96 cm-es...
elég húzós árban van 346 +fa.
Válasz #13572. hozzászólásra
Nem tudom, nekem a 1400-hoz mérhető futóm van, de nem tartom nagynak. Mondjuk nem kell mindeből annyit rakni rá amennyi ráfér, de könnyebb cuccok szállításánal jól jön a nagy raktér.
Válasz #13571. hozzászólásra

Sziasztok!
BT66.
Neked volt bagodi BP-1000 es pótod?
Vélemény? nekem nagyon tetszik.a BHP-1400 már nagynak tűnik...
Válasz #13570. hozzászólásra

Ja! És pont a műszaki szaknyelvet!