Válasz #2361. hozzászólásra
Szerintem keveset sem.
Mikor mindenhol ezek dolgoztak akkor is ezer alatt volt a darabszám.
Azért eltűntek ám rendesen.
Elhordták elég jól akkoriban Horvátországba,Szerbiába,Romániába.
Aztán itt is rengeteget nyakonvágtak sajnos.
És sorolhatnám.
Válasz #2356. hozzászólásra
Csak Én felújítottam több tíz darabot,ami mind megy még,meg van még itt 10 db amit meg fogok csinálni.
Szerintem 200 db környékén lehet az üzemelő gép az országban
Válasz #2352. hozzászólásra
Üdv!
Én is örülök neki kolléga.
Ha minden jó,akkor így kell működnie.Az apróságokon majd túl leszel,és akkor tuti lesz a masina,az biztos.
Kis beszámoló hogy a napokban be kellett indítanom a gépet, mert arrébb kellett vele állnom, és -1fokban "pöccre" indult úgy hogy kb 2hónapja nem volt beindítva.
Így örültem neki
Mondjuk a 2db 154es tekeri is szépen
Válasz #2348. hozzászólásra
Üdv!
Mid van,és mi kellene???
Vannak alacsonyabb árfekvésü gépeim,amik javítást,rendbetételt igényelnek,felújítottam most nincs.
Válasz #2338. hozzászólásra
az enyémet még el kell adnii és még nem kaptunk lóvét most sem sajnos,mennék én de nincs most kavics,de ha lesz szólok aztán agyalunk valamit.
Válasz #2341. hozzászólásra
Vissza lehet menni kicsit az időben,a 4955-ös 228 LE
Meg nyúltam a hóna alá 4650-es trakinak,amin 220,7 LE-t mértek TLT-n.
4755-ös is volt tuningolva,nem lett mérve,de jobban ment mint a 4955
És sorolhatnám
Válasz #2333. hozzászólásra
A lényeget lefelejtettem!!!
Átalakítottam 140 lovas turbósra,nagyon jól harapott az biztos.
Mert ugye szívó volt és ezért írtam hogy az csak 120 ló körüli.
Válasz #2326. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit sokallom az írt LE-t,mert a 4440-es 140 LE,és sokkal komolyabb gép.
De nem vonhatom kétségbe sem,mivel pontos adattal nem tudok szolgálni.
Válasz #2318. hozzászólásra
Köszönöm,akkor ha jól értem egy gyárit rá lehet tenni egy mtz-re is,és nem kell félni hogy minden kerűlőben elálitódik majd az eke vizszintje
Válasz #2317. hozzászólásra
Ha gyári hidraulikus harmadikpontról beszélünk,akkor az megtartja a beállított helyzetét,viszont van aki tákol munkahengerből,akkor a traktor hidraulikarendszerétől függ az,hogy elállítódik-e vagy sem menet közben.
Válasz #2314. hozzászólásra
Nekem, lenne egy.Másik témában irta,hogy valamikor hidrolikus támasztórudat használt ekéhez.A kérdés az hogy az eszköz az képes megtartani a pozicióját valamijen szelepek vagy golyók segitségével,vagy teljesen a traktor elosztójára van bizva?
Válasz #2315. hozzászólásra
Én nem is akarok tanár lenni
Épp ezért amire úgygondolom válaszolok,amire úgygondolom nem,és ilyen egyszerü,és ilyen rövid ez a történet.
Jó Éjt !
Válasz #2313. hozzászólásra
Ha visszaolvasol,akkor elöbb válaszoltam a kérdésre,mint a kolléga/Szeni/
Egyébként nem vagyok besértődve,csak egy barátommal hangosan beszélgettem.
További kérdés???
Nekem semmi közöm a Jonny-hoz és nem is lesz de amit a kolléga (Szeni)leírt az érthető és világos volt ,nem nagyképűsködött és fölényeskedett.A kérdés is érthető volt ,szerintem ha te ekkora guru vagy miért nem tudtál válaszolni érthetően?Nem kell besértődni csak érdekel a véleményed.
5212 hozzászólás
Válasz #2361. hozzászólásra
Szerintem keveset sem.
Mikor mindenhol ezek dolgoztak akkor is ezer alatt volt a darabszám.
Azért eltűntek ám rendesen.
Elhordták elég jól akkoriban Horvátországba,Szerbiába,Romániába.
Aztán itt is rengeteget nyakonvágtak sajnos.
És sorolhatnám.
Válasz #2359. hozzászólásra
Nem mondtál sokat!
Válasz #2359. hozzászólásra

okksaaa
Válasz #2356. hozzászólásra
Csak Én felújítottam több tíz darabot,ami mind megy még,meg van még itt 10 db amit meg fogok csinálni.
Szerintem 200 db környékén lehet az üzemelő gép az országban
Válasz #2357. hozzászólásra



Számszerűsitsünk kérem szépen számszerűsitsünk.
Mer menten huzzuk a számszerijjat.......
Válasz #2356. hozzászólásra

Kurvasok!
Válasz #2355. hozzászólásra
Mennyi működőképes 4650 lehet az országban hm?
Válasz #2353. hozzászólásra
Üdv!
Megnéztem,de nem nagyon szeretném gyűjteni a vasat.
Írj egy típust légyszi,akár ide is!
Köszi
Válasz #2352. hozzászólásra
Üdv!
Én is örülök neki kolléga.
Ha minden jó,akkor így kell működnie.Az apróságokon majd túl leszel,és akkor tuti lesz a masina,az biztos.
Válasz #2351. hozzászólásra
irtam,majd nézd meg.
köszi
Válasz #2351. hozzászólásra


Üdv!
Kis beszámoló hogy a napokban be kellett indítanom a gépet, mert arrébb kellett vele állnom, és -1fokban "pöccre" indult úgy hogy kb 2hónapja nem volt beindítva.
Így örültem neki
Mondjuk a 2db 154es tekeri is szépen
Válasz #2350. hozzászólásra
Pedig az a mailom.
johndeere-4650@freemail.hu
Válasz #2349. hozzászólásra
amil cimed?
irok rá
mert ami itt van nem tudok küldeni rá
Válasz #2348. hozzászólásra
Üdv!
Mid van,és mi kellene???
Vannak alacsonyabb árfekvésü gépeim,amik javítást,rendbetételt igényelnek,felújítottam most nincs.
Válasz #2345. hozzászólásra
helló
csinálunk valami bizniszt?
van egy trakim amit beszámolsz akkor tudok pótolni.
Áldott Békés Karácsonyt kívánok minden kedves barátomnak.

Én is boldog ünnepeket kívánok minden fórumtársnak!
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden sorstársamnak!
a 4630-al milyen munkagépeket lehet huzni?
és milyen vele dolgozni?
érezni lehet rajta az első hajtás hiányát?
Válasz #2338. hozzászólásra
az enyémet még el kell adnii és még nem kaptunk lóvét most sem sajnos,mennék én de nincs most kavics,de ha lesz szólok aztán agyalunk valamit.
Válasz #2341. hozzászólásra
Vissza lehet menni kicsit az időben,a 4955-ös 228 LE
Meg nyúltam a hóna alá 4650-es trakinak,amin 220,7 LE-t mértek TLT-n.
4755-ös is volt tuningolva,nem lett mérve,de jobban ment mint a 4955
És sorolhatnám
Válasz #2340. hozzászólásra
Yes! A 8300-as az első darabjai 7.6l-el 230LE névlegeset tudnak!
Válasz #2339. hozzászólásra
7.6-os motor tud 200 felett is,attől függ mivel van felszerelve.
Válasz #2337. hozzászólásra


7.6os motor csak tud 132le
Válasz #2335. hozzászólásra
Tököltél,aztán elviszik a gépet.
Válasz #2333. hozzászólásra
A lényeget lefelejtettem!!!
Átalakítottam 140 lovas turbósra,nagyon jól harapott az biztos.
Mert ugye szívó volt és ezért írtam hogy az csak 120 ló körüli.
Válasz #2333. hozzászólásra
Rendbetettem,eladtam
Viszont évekig használták itt a környékemen minden gond nélkül.
Válasz #2334. hozzászólásra
az aranynál is drágábban biztos
Válasz #2332. hozzászólásra
Kiténél van minden ezekre?
Vagy má nemigen?
Mi nincs?
Válasz #2332. hozzászólásra





És mi volt a tapasztalatod a 4240s el????
Válasz #2331. hozzászólásra
Természetesen értem,csak furán hangzik számomra az adat,de az sem kizárt hogy valós
Válasz #2329. hozzászólásra


Csak a KONEDATA-ra hivatkozva írom!!
Válasz #2327. hozzászólásra
Üdv!
A hidrós elejü nem lehet S-es
Válasz #2326. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit sokallom az írt LE-t,mert a 4440-es 140 LE,és sokkal komolyabb gép.
De nem vonhatom kétségbe sem,mivel pontos adattal nem tudok szolgálni.
Válasz #2325. hozzászólásra
Üdv!
Nekem S-es nem volt a sima 125 LE
Egyébként az S-es nek kardánhajtásos az eleje a simának hidrós,vagy kiskerekü.
Válasz #2325. hozzászólásra
ja az a hidrós elejű gép,csak nem a főtengely töröttet nézted.?
Válasz #2325. hozzászólásra
Nézd meg a KONEDATA-n ott 132 ír
JD 4240S hány lóerős pontosan/ néztem pár helyen, mindenki mást ír/. Valakinek van ilyen, tapasztalat?
Válasz #2323. hozzászólásra
Röviden-tömören igen
Válasz #2316. hozzászólásra
Szóval ezek mennek.........................
Válasz #2321. hozzászólásra
Ez így valóban kivitelezhetetlen
Válasz #2320. hozzászólásra
Köszönöm,de vajdaságból elég messzi próba lenne
Válasz #2319. hozzászólásra
Így van!
Messziről írsz?
Mert ha ki akarod próbálni,tudok adni egyet ami jó MTZ-re.
De csak próbára tudom nélkülözni.
Válasz #2318. hozzászólásra
Köszönöm,akkor ha jól értem egy gyárit rá lehet tenni egy mtz-re is,és nem kell félni hogy minden kerűlőben elálitódik majd az eke vizszintje
Válasz #2317. hozzászólásra
Ha gyári hidraulikus harmadikpontról beszélünk,akkor az megtartja a beállított helyzetét,viszont van aki tákol munkahengerből,akkor a traktor hidraulikarendszerétől függ az,hogy elállítódik-e vagy sem menet közben.
Válasz #2314. hozzászólásra
eszköz az képes megtartani a pozicióját valamijen szelepek vagy golyók segitségével,vagy teljesen a traktor elosztójára van bizva?
Nekem, lenne egy.Másik témában irta,hogy valamikor hidrolikus támasztórudat használt ekéhez.A kérdés az hogy az
Válasz #2315. hozzászólásra
Én nem is akarok tanár lenni
Épp ezért amire úgygondolom válaszolok,amire úgygondolom nem,és ilyen egyszerü,és ilyen rövid ez a történet.
Jó Éjt !
Válasz #2314. hozzászólásra
Jó éjszakát!
Végülis igen!De azért Szenié alaposabb volt, jobb tanár lenne
Válasz #2313. hozzászólásra
Ha visszaolvasol,akkor elöbb válaszoltam a kérdésre,mint a kolléga/Szeni/
Egyébként nem vagyok besértődve,csak egy barátommal hangosan beszélgettem.
További kérdés???
Válasz #2311. hozzászólásra
Nekem semmi közöm a Jonny-hoz és nem is lesz de amit a kolléga (Szeni)leírt az érthető és világos volt ,nem nagyképűsködött és fölényeskedett.A kérdés is érthető volt ,szerintem ha te ekkora guru vagy miért nem tudtál válaszolni érthetően?Nem kell besértődni csak érdekel a véleményed.