Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR401.77 FtUSD383.88 FtCHF424.27 FtGBP482.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azt nem tudtam, hogy csak egyféleképpen lehet felrakni.
Egyszer raktam fel másik gépét (nem jd, hanem valami szoci járgány volt), de ott előtöltést kellett állítani, meg az első hengerhez kellett igazítani az első adagolóelem töltését. Igaz ott úgy is fel lehetett rakni, hogy a negydik hengerbe fecskendezzen be kipufogóütemben.
Válasz #1301. hozzászólásra
Nem kell az adagoló szögét állítgatni,úgy kell feltenni hogy a nyomócsövek ne feszüljenek,és mikor lehúztad akkor kell jelretenni az adagolót,és aztán feltenni a meghajtófogaskereket
De elötte a főtengelyt is jelre kell tenni,ezzel egyidejüleg a vezésműtengely is jelen lesz,nem lesz más választása
Akkor jó, mert már kezd elegem lenni az állandó szerelgetésekből föleg a költségvonzatai miatt.
Az adagolót ha én szedem le, azt viszem el az adagolóshoz, akkor szakember simán vissza tudja majd rakni, vagy levételkor is jelre kell forgatni?
Válasz #1278. hozzászólásra
Oda jobb minőségü kell,mert ott kapja az olajat a kuplung.
A pipába belülről 16x1.78-as kell,kívülről a belselyébe 16x2,5-ös,és a kölsőt nem tudom fejből,de megnézem holnap ha akarod.
Kár eredetit venni mert egy vagyon,lehet jó minőségü gyűrűt kapni bárhol. Én egy csavarboltba szoktam venni.
A jobb oldalon az öntvénynél megy elölre két acélcső a kuplungházig, majd ott becsatlakozik két könyökbe egymás felett. Na ezt a két könyököt kihúztam, azt abban van 3-3 db o ring.
Válasz #1263. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit elbizonytalanodtam,mert az adagolós barátom szokta bűvölni,és valami miatt erre emlékeztem.
Ha mégsem így van akkor nem szóltam,de határozottan erre emlékszem valami okból kifolyólag.
Én nem javítok se porlasztót,se adagolót,azonkívül hogy ki-be,vagy fel-le szerelem.
Ha lesz időm,megnézem a könyvben,de ezt most ne kérd.
Viszont az tuti hogy a 4755-ös sokkal nagyobb nyomáson porlaszt,mint a 4650-es,mert más is a porlasztója,meg az adagolója is a két tipusnak.
Amatőr rajongója vagyok ennek két típusnak. Az értelmező kéziszótárba ezeket kellene betenni a "TRAKTOR" címszó alá. Ami ezektől fiatalabb bármelyik márka az már csak bóvli kacat. De nem ezért írok most ide. O gyűrű témában talán tudok segítséget adni. Bp. Superseal kft. Neten megtaláljátok őket. Van náluk mindenféle o gyűrű colos méretben is, fillérekért. Eddig a legdrágább amit vettem 300ft volt de az 50valahány centi átmérőjű volt. Zömében 10-100ft között mozognak az árak. Nagyon komoly árukészletük van és elküldik postán is utánvéttel.
Válasz #1260. hozzászólásra
ezt nem értem én sem, de tuti olyan mert a multkor lekaptam a hűtősapkát hogy ott mérem a fokot nem a kiegyenlítőtartályba, és akkor láttam hogy milyen
Válasz #1255. hozzászólásra
Elég jól muzsikál, végül is 150ha-t nyomtunk le vele, amit az előbb mondtam olajfolyást azon kívül már nincs. Köv. szezonra meg kell nézni a szelelő meghajtó szíjfeszítő rugós ékszíjtárcsáját mert megeszi a 3db 8-as csavart., a ferdefelvonó nagy ékszíjtárcsáját is meg kell nézni mert kódorog ,meg pár apróság de nem vészes.Az oros asztal is elég jó, kapott egy zúzót meg új orrkerekeket, kanalasláncot, olajat- zsírt, meg egy csomó lakatolást aztán uzsgyí
5210 hozzászólás
Válasz #1267. hozzászólásra

No kérem most néztem meg a JD bibliában a nyomást!
új porlasztó esetén :262+-7bar
használt porlasztó esetén :241 bar
Válasz #1308. hozzászólásra

Stabilak nagyon de vannak kivételek sajnos
Válasz #1264. hozzászólásra
Szerintem azért az első nolcezresek is elég tartóssak nemegyet láttam már akár 40000 órával is, és még mindíg ment.
Válasz #1306. hozzászólásra
Hát ezaz.
Válasz #1305. hozzászólásra
itt is el tudod rakni 180 fokot ha nem figyelsz
Azt nem tudtam, hogy csak egyféleképpen lehet felrakni.
Egyszer raktam fel másik gépét (nem jd, hanem valami szoci járgány volt), de ott előtöltést kellett állítani, meg az első hengerhez kellett igazítani az első adagolóelem töltését. Igaz ott úgy is fel lehetett rakni, hogy a negydik hengerbe fecskendezzen be kipufogóütemben.
Válasz #1303. hozzászólásra

pár éve én is szerelgettem az adikat mert bemérettem őket adagolósnál akkor becsukott szemmel csináltam még előtöltést is adtam neki +ban
Válasz #1301. hozzászólásra
Nem kell az adagoló szögét állítgatni,úgy kell feltenni hogy a nyomócsövek ne feszüljenek,és mikor lehúztad akkor kell jelretenni az adagolót,és aztán feltenni a meghajtófogaskereket
De elötte a főtengelyt is jelre kell tenni,ezzel egyidejüleg a vezésműtengely is jelen lesz,nem lesz más választása
Válasz #1300. hozzászólásra
rendben koma!
Válasz #1295. hozzászólásra
ahogy leveszed úgy teszed vissza nem kell szöget állítgatni rajta!
Válasz #1297. hozzászólásra
Nézzél szét!
Aztán majd látod!
Válasz #1295. hozzászólásra
Miért nem Te rakod vissza?
Egyébként vissza tudja tenni,nem kell jelre forgatni levételkor.
Válasz #1296. hozzászólásra
ebben biztos voltam!
Válasz #1294. hozzászólásra
occo fuvarost kéne keritenem ,mert akkor érdekelne az ájánlatod!
Válasz #1292. hozzászólásra
Persze nem mindenkivel!!!
Válasz #1293. hozzászólásra
Akkor jó, mert már kezd elegem lenni az állandó szerelgetésekből föleg a költségvonzatai miatt.
Az adagolót ha én szedem le, azt viszem el az adagolóshoz, akkor szakember simán vissza tudja majd rakni, vagy levételkor is jelre kell forgatni?
Válasz #1292. hozzászólásra
Nem szoktam szögletes lenni a témában
Válasz #1288. hozzászólásra
Terhelés alatt elfér egy kicsi
Válasz #1290. hozzászólásra

ohhhh ez már családi kategóriának számit!!
Válasz #1287. hozzászólásra




akkor az tényleg ízletes lehetett
Válasz #1286. hozzászólásra
Köztünk ilyen nincs kolléga!
Válasz #1265. hozzászólásra
-oltunk, egy 1450 CWS-ről
Szia köszi az O gyűrűs címet. Hogy milyen gépről volt szó, hát egy kicsit
Válasz #1284. hozzászólásra

A másik probléma, hogy szántás közben lekezdett fehér füstöt eregetni a karter, de nem túl sokat. Ez nagy probléma, vagy még belefér
Válasz #1285. hozzászólásra






Már ettem reggelire is kolléga ilyet
Válasz #1284. hozzászólásra





Éves kamat?????????
Válasz #1281. hozzászólásra



fejből tudja!!
itt már van valami!!
Válasz #1282. hozzászólásra
Akár
Válasz #1279. hozzászólásra



Elég húzós sajna
Válasz #1275. hozzászólásra

akkor foglalónak megteszi a fülke?
Válasz #1278. hozzászólásra
Oda jobb minőségü kell,mert ott kapja az olajat a kuplung.
A pipába belülről 16x1.78-as kell,kívülről a belselyébe 16x2,5-ös,és a kölsőt nem tudom fejből,de megnézem holnap ha akarod.
Kár eredetit venni mert egy vagyon,lehet jó minőségü gyűrűt kapni bárhol. Én egy csavarboltba szoktam venni.
Válasz #1278. hozzászólásra

hő-olaj álló legyen ám!!
Válasz #1275. hozzászólásra










pál fordulás!!!
meggondolom mert sokban már manapság a fuvar!
Válasz #1273. hozzászólásra
A jobb oldalon az öntvénynél megy elölre két acélcső a kuplungházig, majd ott becsatlakozik két könyökbe egymás felett. Na ezt a két könyököt kihúztam, azt abban van 3-3 db o ring.
Válasz #1259. hozzászólásra
Ecet köll bele,csodákra képes...
Válasz #1259. hozzászólásra
Ecet köll bele,csodákra képes...
Válasz #1272. hozzászólásra

Gyere az ekéért,hozd a fülkét!
Majd kifizeted ha lesz rá keret!
Válasz #1272. hozzászólásra


A jóég tudja
Válasz #1271. hozzászólásra
Melyik csöveknél?
Válasz #1270. hozzászólásra


mikor indul a tehertaxi?
Ezek az o gyürük amik tömítenek a csöveknél, ha lecserélem őket, akkor a sima mezei is jó, vagy csak valami jobb minőségű?
Válasz #1269. hozzászólásra
itt
Válasz #1267. hozzászólásra
Hali!
Itt vagy még?
Köszönöm!Akkor egyenlőre nem piszkálom el.
Válasz #1263. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit elbizonytalanodtam,mert az adagolós barátom szokta bűvölni,és valami miatt erre emlékeztem.
Ha mégsem így van akkor nem szóltam,de határozottan erre emlékszem valami okból kifolyólag.
Én nem javítok se porlasztót,se adagolót,azonkívül hogy ki-be,vagy fel-le szerelem.
Ha lesz időm,megnézem a könyvben,de ezt most ne kérd.
Viszont az tuti hogy a 4755-ös sokkal nagyobb nyomáson porlaszt,mint a 4650-es,mert más is a porlasztója,meg az adagolója is a két tipusnak.
240bár a 4630
290bár a 4650
Nekem ez az infóm van gyári befecskendezési nyomásra.
Válasz #1262. hozzászólásra
Milyen gépről van szó megkérdezhetem?
Válasz #1254. hozzászólásra
Üdv!
Amatőr rajongója vagyok ennek két típusnak. Az értelmező kéziszótárba ezeket kellene betenni a "TRAKTOR" címszó alá. Ami ezektől fiatalabb bármelyik márka az már csak bóvli kacat. De nem ezért írok most ide. O gyűrű témában talán tudok segítséget adni. Bp. Superseal kft. Neten megtaláljátok őket. Van náluk mindenféle o gyűrű colos méretben is, fillérekért. Eddig a legdrágább amit vettem 300ft volt de az 50valahány centi átmérőjű volt. Zömében 10-100ft között mozognak az árak. Nagyon komoly árukészletük van és elküldik postán is utánvéttel.
Válasz #1245. hozzászólásra
Helló! Tutifix ez a 180bar? Most vettem 4650-s komplett porlasztókat és az mind 260-ra van beállítva.???? Köszi!
Válasz #1260. hozzászólásra
ezt nem értem én sem, de tuti olyan mert a multkor lekaptam a hűtősapkát hogy ott mérem a fokot nem a kiegyenlítőtartályba, és akkor láttam hogy milyen
Válasz #1255. hozzászólásra
Elég jól muzsikál, végül is 150ha-t nyomtunk le vele, amit az előbb mondtam olajfolyást azon kívül már nincs. Köv. szezonra meg kell nézni a szelelő meghajtó szíjfeszítő rugós ékszíjtárcsáját mert megeszi a 3db 8-as csavart., a ferdefelvonó nagy ékszíjtárcsáját is meg kell nézni mert kódorog ,meg pár apróság de nem vészes.Az oros asztal is elég jó, kapott egy zúzót meg új orrkerekeket, kanalasláncot, olajat- zsírt, meg egy csomó lakatolást aztán uzsgyí